Autoviihde.com

uusi_auton_omistaja

Kannattaako täältä tilata mitään, kellään kokemuksia? Ajauduin vain tämmöselle sivulle kun aikani surffailin, tarvitsisin autoon uuden soittimen missä USB-paikka.

http://www.autoviihde.com/Autosoittimet/JVC-KD-R401-CD-MP3-USB-RDS-Autosoitin/autohifituote.tpl.html

22

6403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukosn

      pioneerit paljon parempia

    • -jediritari-

      Aika paljon oli Procemaxin halpiskamaa ja Pioneerin laatukamaa siellä hyllyissä. Oli viimekesänä avattu ja ite kävin turistina joskus heinäkuussa. Kokoajan oli nuori myyjäpoika niskaan hengittämässä, että "-ostaakohan nuo mitään?" Oli myös niitä jj-tuonnin valmis koteloita siellä hyvä valikoima mm. valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle?!!
      (Bandpass on subi kohtainen hankalasti laskettava kotelo, johon ei voi mitä tahansa deuzeria laittaa tuosta vaan!)

      • Autoradio

      • yk9

      • MTX thunder

        "valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle"
        Kertoo jotakin paikan ammattitaidosta...

        Aikas paha...REPS!


      • minä vaan
        MTX thunder kirjoitti:

        "valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle"
        Kertoo jotakin paikan ammattitaidosta...

        Aikas paha...REPS!

        Varsinkin liikkeeltä joka ei tiedä mitä on smallparametrit niitä kysyttäessä :D


      • voivoivoivoivoi
        MTX thunder kirjoitti:

        "valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle"
        Kertoo jotakin paikan ammattitaidosta...

        Aikas paha...REPS!

        Eipä ole kyseistä liikkeestä vielä bandbass-koteloita löytynyt.

        jediritari ilm. sekoittanu refleksin ja bandbassin? Ja valmiita refleksikoteloita taitaa myydä kaikki autohifiliikkeet?

        Varmaan sattunu harjoittelija paikalle jos ei ole nuita parametrejä hokannu?? Qes, Qts ym..


      • BANDBASS
        voivoivoivoivoi kirjoitti:

        Eipä ole kyseistä liikkeestä vielä bandbass-koteloita löytynyt.

        jediritari ilm. sekoittanu refleksin ja bandbassin? Ja valmiita refleksikoteloita taitaa myydä kaikki autohifiliikkeet?

        Varmaan sattunu harjoittelija paikalle jos ei ole nuita parametrejä hokannu?? Qes, Qts ym..

        En itsekkään löytänyt Bandbass koteliota vaikka 2h niitä etsin.
        Nyt on kyllä tyu kertoo jediritarin ammatti taidosta.

        Pakko sanoo että ostaisin tuolta kyllä itse.


      • -jediritari-
        voivoivoivoivoi kirjoitti:

        Eipä ole kyseistä liikkeestä vielä bandbass-koteloita löytynyt.

        jediritari ilm. sekoittanu refleksin ja bandbassin? Ja valmiita refleksikoteloita taitaa myydä kaikki autohifiliikkeet?

        Varmaan sattunu harjoittelija paikalle jos ei ole nuita parametrejä hokannu?? Qes, Qts ym..

        "...ja ite kävin turistina joskus heinäkuussa."
        "Oli myös niitä jj-tuonnin valmis koteloita siellä hyvä valikoima mm. valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle?!!"

        Elikkä kävin siis viime heinäkuussa!! Silloin oli valmiita bandpass koteloita hyllyssä. Eli en sekoittanut koteloja keskenään. Et sattumoisin katsellut 2 tuntia nettisaittia, vai ootko innokas myyjäpoika?
        "..kertoo jediritarin ammatti taidosta.." -Empä satu olemaan audiokauppias


      • mitään en tiedä
        -jediritari- kirjoitti:

        "...ja ite kävin turistina joskus heinäkuussa."
        "Oli myös niitä jj-tuonnin valmis koteloita siellä hyvä valikoima mm. valmis bandpass kotelo ihan mille tahansa 12" subikalle?!!"

        Elikkä kävin siis viime heinäkuussa!! Silloin oli valmiita bandpass koteloita hyllyssä. Eli en sekoittanut koteloja keskenään. Et sattumoisin katsellut 2 tuntia nettisaittia, vai ootko innokas myyjäpoika?
        "..kertoo jediritarin ammatti taidosta.." -Empä satu olemaan audiokauppias

        Taitanu olla tämmönen:

        http://www.jj-tuonti.com/kotelo-valaistuksella-varastossa-p-458.html

        Oli muutakin JJ-tuonnin tavaraa autoviihteellä. Ei tuo vielä oikeen paikan ammattitaidosta mitään kerro. Vai?

        Ei se ole tymä jokua myy vaan se joka ostaa :)

        Yhden tutun Z3 bimmeriin oli tuolla asennettu laitteisto ja oli pikkurahalla kyllä saanu näyttävän laitteiston :o Oliko vielä Pioneerin laitteet.. en muista...


      • MikäHemmetinSubi

        Se on supi, eli supikoira.
        Eikä sillä tee autossa mitään, paskoo vaan penkeille.


    • hyvä pioneeri tuli

      Mä tilasin pari viikkoa sitten Pioneerin soittimen, nopea toimitus ja kaikki pelasi kuten pitääkin. Maksoin oston yhteydessä verkkopankissa, mutta sitten sähköpostiin lävähti tilausvahvistus tai joku semmonen, jossa sanottiin että maksutapa laskulla 14pv. Hämmennyksissä soitin sinne asiasta, ja sieltä sanottiin että se tulee Klarnan kautta jostain syystä aina, että ei tarvii välittää jos on verkkopankissa maksettu tilauksen yhteydessä. Piti paikkansa, ei mitään ongelmia.

      Tuotteenpalautusten kanssa olen hyvin skeptinen aina, oli kyseessä mikä firma tahansa. Yritän välttää tätä viimeiseen asti tutkimalla ja katsomalla tuotteen sopivuuden ja muut asiat 100% varmaksi, ennen kuin edes tilaan. Helpointa se on näin.

    • hyvämuttaihmetyttää

      Itsekkin olen tilannut kyseiseltä firmalta ja nopeasti tuli ja se oli pioneerin vahvistin, joka oli todella huokeaan hintaan, muutenkin valikoima hyvä ja selkeät sivut, mutta ainoana miinuksena mielestäni on se, että kauppa ei tarjoa ilmaisia postikuluja edes jos ostaa tietyn rajan ylitse kuten mm. fanaticaudio, powerset, autostudio yms. tarjoavat ilmaisen postituksen jos tilauksen hinta ylittää 100e. Ihmettelen myös miksi Autosound-lehden suuressa autohifikauppa testissä/vertailussa kyseistä kaupaa ollut.. Muistaakseni jutun alussa oli maininta, ettei pari-kolme hifikauppaa halunnut "osallistua" vaikkeivät tuloksia vielä tienneet, niin herää kysymys miksi?

    • TodellaPettynyt

      Tilattava tuote ei ollut lähelläkään kuvausta vastaava ja asiakaspalautukset tehty todella vaikeaksi eikä puhettakaan että se ilmaista olisi jos heille jotain joutuu palauttamaan. Itse en koskaan enää kyseisestä puulaakista tilaa.

    • Adapteri autoon

      Minulle kävi niin että tuote oli ok mutta kysymys tuotteesta oli pikkasen hankalaa kyseiselle liikkeelle joten tuki vähän fiilis että rahat pois ja se siitä...

    • repa251049

      mitä maksaa cdx-605, dls ca20, ja alpine 3553

    • Tsingi

      Itse tilasin autoon kaiuttimet eteen ja taakse tasan viikko sitten eikä vieläkään ole tullut, vaikka sivuilla luvataan 1-3 työpäivän toimitusaika. Vielä tarkastelin palautusehtoja ja huomasin että palautukset ei ole ilmaisia mm. siihen tulee päälle erillaisia maksuja. Tiivistettynä putiikkia näyttää ihmisten rahat kiinnostavan enemmän kuin asiakaspalvelu, jää minun asioinnit kyseisessä liikkeessä tulevaisuudessa pois.

      • Anonyymi

        Niin ostit ja mietit jo palautusta vaikka et ole tuotteita edes vielä saanut. Taidat olla näitä huuhaaostajia, joista ei ole kauppiaille kuin harmia. Tilaillaan tavaraa ja vaihdellaa sähköpostilla heti tilauksen jälkeen ja kaikenlaista säätöä. Vähän ennen takuun loppumista tavara tulee myyjälle selvästi väärinkäytöstä vaurioituneena. Forumeille sitten siitäkin itkemään.


    • Anonyymi

      Ei kyllä kannata autoviihteeltä tilata mitään. Jos tuleekin tilattua väärä piuha tai muuta että joudut palauttamaan tuotteen keplottelevat he hurjat maksut sinulle maksettavaksi palautuksesta. Käsittelykulut alkavat 10 euroa ja postimaksu siihen päälle 6.90e.. aika hurjaa touhua sanon minä.

      • Anonyymi

        Aivan surkeaa laatua tuotteissa ja eipä onnistu palautteen anto heidän sivujeen kautta. Asiakaspalvelusta toivotellaan hyvää jatkoa kun antaa palautetta huonosti yhteen sopivista tuotteista.

        Mds subbarit ja ""yhteensoåivat"" kotelot kiertäkää kaukaa, helpommalla pääset kun ostat muualta tai rakennat itse. Valmis kotelon muokkaus se vasta vituttaakin


    • Anonyymi

      Voi kiesus teitä tietämättömiä! miksette osta laatua ja sellaisista liikkeistä joissa tiedetään asioista oikeasti, eikä myydä matskua subbarin koolla ja tehonkestolla yms. tyhjän päiväisillä tiedoilla. FANATIC AUDIO JA POWERSET kattokaa niiden sivut ja soitelkaa sinne jos on jotain mitä tarttee tietää. Ne siellä osaa oikeesti neuvoa ja oikeista asioista. Ei niillä 10000000 hattiwateilla ja 55" subeilla sitä hifiä tehdä

    • Anonyymi

      Joo soitin tuolle Powerset Pasille, ja tehtiin kaupat mulle autohifi laitteista, sain hurjan hyvät neuvot kaupan päälle. Meni viikko asennellessa, kun en ole mikään asentaja, mutta nyt kyllä kuuluu aivan älyttömän hyvin kun kaikki on säädetty kohdalleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe