Miehet seksi ja tunteet

00

Voiko miehet eritellä ihan oikeasti tunteet seksin harrastamisesta? Voisitteko miehet vastata? Voiko mies pitää vuosia samaa seksikaveria ilman, että tunteet eivät ole mukana? Voiko samalla tunteet säilyä samana omaa kumppania kohtaan?
Onko seksikaveruus pelkkää paineenpurkua? Puhun siis seksikaveruudesta en kakkosista tai rakastajista.
Voiko saman naisen kanssa harrastaa vain seksiä silloin tällöin ilman muuta toimintaa naisen kanssa, tarkoitan ettei muuten olla yhteyksissä kuin seksiä varten? Miltä tuntuu tulla kotiin oman rakkaansa luo käytyään pitämässä aikuisten kivaa toisen kanssa? Tarkoitan että todella on syviä tunteita omaa puolisoa kohtaan. Näin käynyt itselle.

26

4694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^^^^^^^^^^^^^

      helposti. Miesten on helppoa esineellistää nainen ja käyttää lihakimpaletta omien himojen tyydytyksen välineenä.

      Jos tunteita alkaa tulla mukaan, mitä ei aina tule, mies yleensä lopettaa seksisuhteen tuossa tilanteessa mitä kuvailit.

      Eli kyllä, halpana tavarana ja tyydykkeenä pitää sua. Jotta sais jotain piristystä arkeen, seikkailua, jännitystä, seksiä... Ei siinä tarvii muuta tykkäämistä olla. Kätsyä sitä on pitää samaa tuttua panopuuta, ei tarvitse vaivautua etsimään muualta kun se on ehkä joskus hankalaa. Siksi varmaan pysyttelee kanssasi salapanosuhteessa.

      Siinä ei tarvii muuta ku olla vähä-älyinen.

      • 00

        Itse en ole tuo seksikaveri vaan se rakkaampi puolisko. Ainakiin niin mies väittää tai siis väitti. Nyt olemme harkinnassa jatkon suhteen eri osoitteet jne.


      • 23

        Kasvaa häntä kans tuollaiselle namulle....


    • vänksy

      seksissä AINA kehittyy toiseen jonkinlainen tunneside. En puhu mistään rakkaudesta, en välttämättä edes ihastumisesta, mutta ehkä sitä voisi kuvailla jonkinlaiseksi "me-hengeksi" ja kiintymykseksi, Joo, kiintymys varmaan on aika osuva sana kuvaamaan sitä "yhteyttä", jota niiden ihmisten välille muodostuu. (En ainakaan parempaa sanaa nyt tähän hätään keksi).

      • 00

        Miten miehet voivat väittää etteivät tunteet omaa puolisoa kohtaan ole laimenneet vaikka ovat harrastaneetkin seksiä toisen kanssa useita kertoja?
        Mikä ajaa kokeilemaan toista naista vaikka omaa halutaan edelleenkin? Voiko mies tulla oman puolison luo ilman mitään omantunnotuskia käytyään panemassa toista? Miten se onnistuu?


      • vänksy
        00 kirjoitti:

        Miten miehet voivat väittää etteivät tunteet omaa puolisoa kohtaan ole laimenneet vaikka ovat harrastaneetkin seksiä toisen kanssa useita kertoja?
        Mikä ajaa kokeilemaan toista naista vaikka omaa halutaan edelleenkin? Voiko mies tulla oman puolison luo ilman mitään omantunnotuskia käytyään panemassa toista? Miten se onnistuu?

        suuri osa pettäjistä pettää sen jännityksentunteen vuoksi, sen takia että saa tehdä jotain "kiellettyä". Adrenaliinitaso kehossa pysyy korkeella. Toiset ihmiset vaan ovat sellaisia että kaipaavat eläämäänsä kokoajan jotain jännitystä ja toimintaa.

        Rakkauden mä miellän ainakin henkiseksi ominaisuudeksi ja seksin taas enemmänkin fyysiseksi että siinä mielessä mä ymmärrän miestä, joka rakastaa yhtä vaikka paneekin toista.


    • Kolli_Kellinen

      Minua ei edes paneta, ellen tunne henkistä yhteenkuuluvuutta naisen kanssa. En muista koskaan ajatelleeni kenestäkään random-naisesta, että "onpas pantavan näköinen". Jos taas ihastun naiseen, himoitsen häntä lähes kaiken aikaa. Vasta pari viikkoa sitten minulle selvisi, että kaltaisilleni pervoille on keksitty nimikin: demiseksuaali. http://www.asexuality.org/wiki/index.php?title=Demisexual

      • vänksy

        ilmoittautuu täältä :)

        Ihanaa löytää vertaistukea tälle(kin) outoudelleni :D


      • alright
        vänksy kirjoitti:

        ilmoittautuu täältä :)

        Ihanaa löytää vertaistukea tälle(kin) outoudelleni :D

        tältä palstalta löytyy jos jonkinmoista pervoa


      • Kolli_Kellinen
        vänksy kirjoitti:

        ilmoittautuu täältä :)

        Ihanaa löytää vertaistukea tälle(kin) outoudelleni :D

        Hieno homma. Ärsyttää kun maailma toimii (ainakin oman katsantoni mukaan) yliseksuaalisten ihmisten ehdoilla. Nykyään jo ala-asteikäiset lapsetkin oppivat stressaamaan, ovatko he "sexyn" näköisiä. Eihän se voi olla mitenkään tervettä. Kun kuljen ihmisten ilmoilla haluan olla oma itseni, enkä mikään seksiobjekti.


      • vänksy
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

        Hieno homma. Ärsyttää kun maailma toimii (ainakin oman katsantoni mukaan) yliseksuaalisten ihmisten ehdoilla. Nykyään jo ala-asteikäiset lapsetkin oppivat stressaamaan, ovatko he "sexyn" näköisiä. Eihän se voi olla mitenkään tervettä. Kun kuljen ihmisten ilmoilla haluan olla oma itseni, enkä mikään seksiobjekti.

        samoin. En myöskään kiinnostu miehistä, jotka näkee naisissa vain potentiaalisen panon.


      • 80

        nyt helpotti....luulin jo että alkaa olla jotain vikaa päässä, kun ei kelpaa vaikka kaveri ihan ok...


      • ..määritelmä sopii minuunkin, mutta se ei oo mikään ongelma mulle. Mä oon aika nopee ihastumaan :)


      • vänksy
        Richartti kirjoitti:

        ..määritelmä sopii minuunkin, mutta se ei oo mikään ongelma mulle. Mä oon aika nopee ihastumaan :)

        Noni, pitihän se arvata et joku jotain tämmöstä tulee heti laittamaan :D


      • vänksy kirjoitti:

        Noni, pitihän se arvata et joku jotain tämmöstä tulee heti laittamaan :D

        ...mennä se ihastus yhtä nopeesti ohi kuin on alkanutkin, onneks =D


    • se jeessus

      Jes swingereitä.. ne on aina hienoja, filmatkaa ja myykää viteonne nettiin meille "moraalittomille runkkareille...."

    • monte34

      joskus tunteitakin mukana, mut pyrin kyllä pitämään ne poissa kun touhuan

    • ,,,,,,,,,,,,

      Jos todella Rakastaa puolisoaan ei petä! Jos kuitenkin pettää ja Rakastaa puolisoaan, niin on helppo pitää ulkosuhde tunteettomana eli kyseessä lähinnä pussien tyhjennys oli sitten kyseessä yhdenyön tai vakinaisempi suhde ja silloin tunteet omaa kumppania kohtaan pysyvät ennallaan. Tällainen jatkuva (vuosien) sekstailu kielii kuitenkin jo miehen "pahastaolosta" eli hän ei ole tyytyväinen seksielämäänsä tai sitten hän on "hyperseksuaalinen".
      Mieti haluaako miehesi useammin kuin Sinä? Oletteko tehneet sängyssä mitään tavallisuudesta poikkeavaa, siis uusia juttuja? Pikkujutut virkistävät monasti jos on pitkä parisuhde takana...en halua syyllistää mitenkään.
      Tsemppiä!

    • Crocuta

      On tuossa onnistuttu.

      • 00

        Tällä hetkellä seksi sujuu loistavasti, mutta silti mielessä miehen touhut toisen kanssa. Se tuntuu todella pahalle. Tämä toinen ei nimittäin ole mikään nuorempi tai "paremman näköinen" vaan minua jopa pari vuotta vanhempi. Se ihmetyttää mitä mies tässä naisessa nähnyt.
        Olen luulluut, että miehet hakevat vaihtelua ja nautintoa nuoremmista ja muutekin timmimmistä naisista.?
        Mikä vetää miestä puoleensa jo elämää nähneessä naisessa. Mieskin jo päälle 40 v. Ovat nimittäin samanikäisiä. Kaikki ovat ihmetelleet millä tämä nainen miehiä saa? Naisella kuulemma useampia seksikavereita ja kaikki(?) ovat varattuja. Naisen mielestä seksikaveruus ei pilaa liittoa,?
        Tosin tämä nainen on suostunut miehiä kiihottaviin juttuihin siis niin kuin maksulliset? Onko se siis vaan siinä, että hän suostuu täyttämään miesten toiveet liittyen seksiin?


      • nO
        00 kirjoitti:

        Tällä hetkellä seksi sujuu loistavasti, mutta silti mielessä miehen touhut toisen kanssa. Se tuntuu todella pahalle. Tämä toinen ei nimittäin ole mikään nuorempi tai "paremman näköinen" vaan minua jopa pari vuotta vanhempi. Se ihmetyttää mitä mies tässä naisessa nähnyt.
        Olen luulluut, että miehet hakevat vaihtelua ja nautintoa nuoremmista ja muutekin timmimmistä naisista.?
        Mikä vetää miestä puoleensa jo elämää nähneessä naisessa. Mieskin jo päälle 40 v. Ovat nimittäin samanikäisiä. Kaikki ovat ihmetelleet millä tämä nainen miehiä saa? Naisella kuulemma useampia seksikavereita ja kaikki(?) ovat varattuja. Naisen mielestä seksikaveruus ei pilaa liittoa,?
        Tosin tämä nainen on suostunut miehiä kiihottaviin juttuihin siis niin kuin maksulliset? Onko se siis vaan siinä, että hän suostuu täyttämään miesten toiveet liittyen seksiin?

        ...tulikin tuossa viimeisessä kysymyksessäsi. Eli on se vaan siinä.


    • BlueNightSatin

      helvetti on seksikaveruus? Ei mahdu mun paksuun kalloon, ei. Kaverit ja panokaverit on eri asia. Eikö?

      • BlueNightSatin

        on kait se mahdollista olla jotain syviä tunteita omaan kumppaniin, vaikka muut seksuaalisesti kiinnostaakin. Itellä vaan kuolee seksihalutkin, kun loppuu ne tunteetkin. Enkä siis pysty toimimaan ilman tunteita. Eli sitä miestä mä haluan, jota kohtaan mulla on tunteitakin. Ja se ketä kohtaan ei ole, on mulle melkeinpä ilmaa tai ystävä korkeintaan. Simple is that. Uskosin miehillä ja naisilla olevan samanlaista noissa tunne jutuissa. Toki seksiä voi harrastaa ilman tunteitakin. Mutta mitä siitä saa? Riippuu tasan ihmisestä sitten. Joku ei halua kuin fyysisen orgasmin. Ja sitten taas me toiset halutaan se myös henkisesti. :)


      • Tylsää...
        BlueNightSatin kirjoitti:

        on kait se mahdollista olla jotain syviä tunteita omaan kumppaniin, vaikka muut seksuaalisesti kiinnostaakin. Itellä vaan kuolee seksihalutkin, kun loppuu ne tunteetkin. Enkä siis pysty toimimaan ilman tunteita. Eli sitä miestä mä haluan, jota kohtaan mulla on tunteitakin. Ja se ketä kohtaan ei ole, on mulle melkeinpä ilmaa tai ystävä korkeintaan. Simple is that. Uskosin miehillä ja naisilla olevan samanlaista noissa tunne jutuissa. Toki seksiä voi harrastaa ilman tunteitakin. Mutta mitä siitä saa? Riippuu tasan ihmisestä sitten. Joku ei halua kuin fyysisen orgasmin. Ja sitten taas me toiset halutaan se myös henkisesti. :)

        sanottu, mutta yksi juttu unohtui. Se juttu, että ne tunteet ja halut menee ohi sen uudenkin kanssa ja sen jälkeen entinen voi tuntua paremmalta vaihtoehdolta. Saattaa olla vaikka paljon parempi rakastaja kuin se uusi, jota vaan himosit jonkin aikaa. Asian tajuaminen jossain vaiheessa on tosi masentavaa. Loppujen lopuksi kaikkein järkevintä valita olla sellasen, jonka kanssa menee ilman noita tunnehommiakin ok. That's it.


      • BlueNightSatin
        Tylsää... kirjoitti:

        sanottu, mutta yksi juttu unohtui. Se juttu, että ne tunteet ja halut menee ohi sen uudenkin kanssa ja sen jälkeen entinen voi tuntua paremmalta vaihtoehdolta. Saattaa olla vaikka paljon parempi rakastaja kuin se uusi, jota vaan himosit jonkin aikaa. Asian tajuaminen jossain vaiheessa on tosi masentavaa. Loppujen lopuksi kaikkein järkevintä valita olla sellasen, jonka kanssa menee ilman noita tunnehommiakin ok. That's it.

        mieltä. Ei pidä olla mistään muusta syystä, kun yhteenkuuluvuudesta yhessä. Kun kemiat natsaa ja löytyy kaltainen..silloin kaikki hyvin.


      • edellinen
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mieltä. Ei pidä olla mistään muusta syystä, kun yhteenkuuluvuudesta yhessä. Kun kemiat natsaa ja löytyy kaltainen..silloin kaikki hyvin.

        mieltä kanssasi. Sitä vaan harmittelin että vaihto on väistämätön, jos haluaa että tuo seurustelu sisältäisi ikuisesti kaikki mielekkäimmät elementit. Alkuhuumaa ei voi säilyttää missään suhteessa. Ihmiset on kuitenkin perusomainaisuuksiltaan ja taidoiltaan eritasosia jos niitä vertaa ilman himon tunnetta. Ei kai ketään haittaa vaihto parempaan, mut objektiivinen arviointi voi olla hankalaa ihastumisvaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe