huawei e1552 ja edimax 3g-6200n

kädetön10

varma en ole kuuluuko tämä viesti tänne, mutta kysynpähän kuitenkin. eli ostin kyseiset reitittimen ja mokkulan. nyt en saa niitä toimimaan keskenään. tuki sivuilta luin että niiden pitäisi olla yhteensopivia. asennan reititintä ohjeen mukaan, mutta kun tulee sivu missä pitäisi olla toimittajan antamat arvot, niin ne kaikki sarakkeet ovat tyhjiä, ja seuraavaksi tulee ilmoitus että yhteyden muodostaminen ei onnistu. teenkö jotain väärin, puuttuuko minulta jokin päivitys, vai mitä minun pitää tehdä että saan reitittimen ja mokkulan nettiin.

kiitos jos joku osaisi auttaa

7

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kädetön10

      ja jos joku voisi edes neuvoa mistä etsisin ongelmaan ratkaisua..

      • jalaton10

      • kädetön10
        jalaton10 kirjoitti:

        Hei!

        Olen myös harkinnut vastaavanlaista yhdistelmää.
        Mikä firmware sinulla on tuossa Edimaxissa?
        Josko vaikuttaisi asiaan.
        Uusin näyttäisi olevan V2.12 tuolla:

        http://www.edimax.com/en/support_detail.php?pd_id=312&pl1_id=1

        hyvä, toi taitaa olla nyt se mikä tässä mättää, yritän päivittää sen ja ilmoitan sit miten kävi. Kiitos!


      • kädetön10
        kädetön10 kirjoitti:

        hyvä, toi taitaa olla nyt se mikä tässä mättää, yritän päivittää sen ja ilmoitan sit miten kävi. Kiitos!

        niinhän siinä sitten kävi, enpä osannut päivittää, ilmoittaa vaan että tiedosto on virheellinen, ei voi avata.. mitähän ihmettä minä seuraavaksi tekisin.


      • dobefin
        kädetön10 kirjoitti:

        niinhän siinä sitten kävi, enpä osannut päivittää, ilmoittaa vaan että tiedosto on virheellinen, ei voi avata.. mitähän ihmettä minä seuraavaksi tekisin.

        Ilmeisesti yrität tarjota edimaxille päivitykseksi sitä ladattua zip tiedostoa?

        Lataat tuolta edimaxin sivulta päivityksen
        Purat lataamasi zip tiedoston, saat käsiisi itse päivitys tiedoston. (3G6200N_EdimaxOBM_EZ_2.12.bin)
        Menet selaimella Edimaxin hallinta sivulle, ja suoritat purkin päivityksen. Edimaxin saksan sivuilta löytyy päivitys aina 2.15 asti

        Kenen operaattorin liittymä ? , Sonera, Elisa ja oliko Saunalahti prepaid toimii suoraan, Saunalahden normaali vaatii sitten hieman asetuksien muokkaamista.
        Esim Saunalahden kortilla, ja tuolla samaisella mokkula edimax yhdistelmällä.
        PIN Code : "kortin pin"
        APN : internet.saunalahti (oletuksena tyhjä, tosin tuo edimaxin purkki muuttaa sen tyhjän muotoon internet)
        User Name : "tyhjä"
        Password : "tyhjä"
        Verify Password : "tyhjä"
        Service : 3G/3.5G
        AT Dial Script : *99#

        tuon jälkeen OK, ja purkin boottia.


    • 2012

      Edimaxin sivuille on tullut firmware-päivitys (v2.25) 27.6.2012 joka korjasi ainakin meidän ongelmat. Edimaxin asetuksista riittää valinta "Dynamic IP", eli ei tarvitse täytellä noita PIN Codeja ja muita.

    • jussi1414

      Kyllä se tuolla tikulla pitäsi toimia. Itsellä oli käytössä parillakin eri tyypin huawei-tikulla. Reilun vuoden pelasi 24/7 ok. Rajaksi tuli tuo Edimax 6200 jossa on suunniteltu vanheneminen. Ohjelmallisesti tehty, koska elkot on mitattu (esr) ja hyviksi todettu. En ikinä tule ostamaan mitään jossa lukee Edimax.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe