Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon

Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon. Vuisimalli on 2003. Minkälaisia kokemuksia Ford-kuskeilla on tuollaisesta autosta!
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta


Neljä kuukautta ajoin tuollaisen Mondeolla. Maksoi minulle 3200 euroa. Autosta hajosi polttoaineen syöttöpumppu, joka taas hajotti ruiskun. Korjauslasku 3200 €. Suht paljon kymppitonnin autosta.

Muuten kyllä asiallinen auto.
Ilmianna
Jaa
Minulta meni 2007 mallin ruiskupumppu. Kummitteli jonkun viikon ja lopulta kaput. Älä osta jos voit olla ostamatta. Fordin ruisku on lujaa luotettavaa laatua ja täyttä sontaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
nuo pumput yms. ole hyvin yleismaailmallista laatua, samoja wermeitä käyttää merkki kuin merkki.
Foordit kasataan kuin jenkki kuormurit, osia sieltä sun täältä jotka sitten niputetaan yhteen.
Sama trendi alkaa olla myös muilla valmistajilla paitsi tojolla, tekee melkein kaiken omina töinä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
zöf kirjoitti:
nuo pumput yms. ole hyvin yleismaailmallista laatua, samoja wermeitä käyttää merkki kuin merkki.
Foordit kasataan kuin jenkki kuormurit, osia sieltä sun täältä jotka sitten niputetaan yhteen.
Sama trendi alkaa olla myös muilla valmistajilla paitsi tojolla, tekee melkein kaiken omina töinä.
En tiedä tarkaan mikä minun TDCi pumpulle tuli. Autotallissa tuo vielä odottaa ruumiinavausta. Fordin TDCi pumppujen ongelmana oli 2003, että pumpusta irtosi jotakin pinnoitetta ja se särki sitten suuttimet ja sun muut värkit. Tästä saa googlaamalla vaikka kuinka ja paljon lisätietoa.

Ongelma tuli nimenomaan Common Rail ruiskutuksen mukana. Siinä on kova paine yhteisessä runkoputkessa ja pietzosähköiset suuttimet sitten ruiskivat polttoaineen sylinteriin. Vanhempi ruiskutussysteemi pelitti kuin junanvessa, tämä TDCi ei sitten pelitä.

Ford - lujaa laatua kaikki ja niin edespäin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mondeojeejee kirjoitti:
En tiedä tarkaan mikä minun TDCi pumpulle tuli. Autotallissa tuo vielä odottaa ruumiinavausta. Fordin TDCi pumppujen ongelmana oli 2003, että pumpusta irtosi jotakin pinnoitetta ja se särki sitten suuttimet ja sun muut värkit. Tästä saa googlaamalla vaikka kuinka ja paljon lisätietoa.

Ongelma tuli nimenomaan Common Rail ruiskutuksen mukana. Siinä on kova paine yhteisessä runkoputkessa ja pietzosähköiset suuttimet sitten ruiskivat polttoaineen sylinteriin. Vanhempi ruiskutussysteemi pelitti kuin junanvessa, tämä TDCi ei sitten pelitä.

Ford - lujaa laatua kaikki ja niin edespäin.
Se ongelma tuli kun Ford alkoi käyttämään intialaista Delhin pumppua ja suuttimia.
Itsellänikin on muutama noita ollut ....Boch on kyllä toiminut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon

Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon. Vuisimalli on 2003. Minkälaisia kokemuksia Ford-kuskeilla on tuollaisesta autosta!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta