Tarina pyllyn nuolemisesta

pepunnuolija

- Mulla meinaa lähteä järki pelkästään sen ajattelusta

- Ai sen, että sun pyllyä nuollaan.

Olin jutellut Emilian, parhaan ystäväni kanssa seksistä jo tunnin verran. Emilia on mun ainoa naispuolinen kaveri, jota kutsun ystäväksi. Olemme tunteneet jo 8 vuotta ja huolimatta siitä, että minä olen mies, emme ole seksiä harrastaneet koskaan.

- Niin. Mulla oli joskus yks fuckbuddy, joka sanoi, että sillä on muodostunut vakava suhde mun peppuun. Kerran se teki niin, että se kääri mut alastomana valkoiseen lakanaan siten, että mun pylly jäi paljaakksi. Sitten se käänsi mut vatsalleen ja aloitti rituaalinsa.

- Rituaalin?

- Heheh, niin. se alkoi huulillaan hyväilemään pakaroita, paineli nenää pyllynposkeen ja suukotteli nukkaista ihoa. Tätä jatkui pitkään kunnes tunsin miten kädet levittivät hellästi pakaroitani ja kieli kosketti varovasti peppuaukkoa. Siinä vaiheessa mun kiihottumisen aste on ihan uskomaton. Odotan vavisten ensimmäistä kosteaa nuolaisua ja kun se tapahtuu niin mieletön hyvänolontunne säkenöi koko alapäässä ja tunnen itseni niin antautuneeksi, miehen omistamaksi. Tiedätkö, että perse on tehty nuoltavaksi, jos näin suoraan voi sitä ystävälle sanoa.

- No mikä ettei vois, mutta suoraan sanoen mä en ihan ymmärrä. En oo koskaan kellekään tyttöystävälle tommosta tehny, puhumattakaan siitä, että joku ois pyytänyt.

Emilia oli hetken hiljaa, kunnes kysyi jotain, mitä en parhaalta monivuotiselta ystävältä osaisi ihan heti odottaa.

- Mitäs jos minä pyytäisin?

- täh, multa vai?

- Niin. Mä meen nyt suihkuun ja sä haet sillävälin kaapista puhtaan valkoisen lakanan. Kun palaan, käärit mut lakanaan jättäen pyllyn paljaaksi. Sen jälkeen unohdat mut ja kohtelet mun peppua ihan omana itsenäisenä yksikkönä. Lupaan, että tää ei horjuta meidän ystävyyttä vaan pikemminkin päinvastoin.

Mietin muutaman sekunnin, kunnes vastaan:
- ok, mee nopeesti ennen kuin jompikumpi tulee järkiinsä.

Emilia pureskeli hymyillen huultaan ja sanoi
- anna pyyhe, mä meen äkkiä

Emilian mentyä suihkuun aloin silmäillä liinavaatekaappia. Valkoinen lakana oli pinon päällimmäisenä. Ihan kuin se olisi ollut valmiiksi jo odottamassa tätä hetkeä. Hetkeä, joka itse asiassa olisi varmaan tullut eteen ennemmin tai myöhemmin. Meidän keskustelusessiot seksistä ovat kyllä aina pitäneet sisällään aimo annoksen flirttiä.

Levitin lakanan sängylle ja himmensin valoja. Emilia tuli pyyhkeeseen kietoutuneena.

- mee siihen makaamaan, sanoin.

Emiliä pudotti pyyhkeen lattialle ja asettui sanaakaan sanomatta alastomana lakanan päälle vatsalleen. Uskomattoman hyvä perse, ajattelin. Juuri samanmuotoinen, kun niissä tiukoissa farkuissa. Käärin lakanan liepeet aluksi jalkojen ympäri ja sen jälkeen peittelin yläruumiin. Myös pää jäi lakanan suojiin.

Hämärässä kuultava pyöreä peppu näytti mielettömän kiihottavalta. Suukottelin molempia pyllynposkia hellästi, hyväilin nukkaista ihoa sormenpäilläni, painelin nenälläni tuota kiinteää kokonaisuutta ja leijuimme yhdessä toisessa maailmassa. Tätä jatkui ainakin kymmenen minuuttia, kunnes päätin siirtyä seuraavalle tasolle.

Asetin molemmat käteni pyllynposkille ja levitin niitä hellästi irti toisistaan. Emilia hengitti kiihottuneesti, tai pikemminkin huohotti. Pyllynreikä oli nuoltavan kaunis. Sitä ei voinut olla tuijottamatta, saati kielellä koskematta. Kumarruin alas ja kuljetin kieltäni hitaasti ristiselästä alaspäin. Kun olin parin sentin päässä peppuaukosta, Emilia voihki jo ääneen.

----

Loput varmaan voi arvatakin. Haluan vain sanoa, että pyllyn nuoleminen on ehkä intiimeintä mitä kahden ihmisen välillä voi tapahtua.

Peace.

15

5040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikaköde

      Toi on aivan saatanan tosi.
      Jokainen nainen tykkää kun sen peppureikää hellästi nuollaan ja hyväillään.
      Sitten liukkaria ja hellä rakastava anaali akti....

      • sexyw1

        Nimenomaan: rakastavaisten intiimi hetki.. Pelkästä ajatuksestakin, hengitys salpaantuu.. Ellein jopa sydn pysähdy.. Kylmiä väreitä.. Ja ei naiset ei pelkästään tykkää, vaan ne nauttii aivan uskomattoman, sanoinkuvaamattomalla tavalla!!!! Aivan toisessa maailmassa sen jälkeen, kuten tekstissä oli...


      • LikiLiki

        Luin tekstisi ja tulikin mieleen, että edellisestä peppusessiosta hanin kaa on aikaa. sitten nuolin ja naitiin päälle, nam.


    • Minni@

      Hyvä kirjoitus!

      • nainen,nainen

        Hyvin, hyvin, hyvin harva mies vaan sitä tekee. Mutta järkihän siitä lähtee.


      • nainen,nainen kirjoitti:

        Hyvin, hyvin, hyvin harva mies vaan sitä tekee. Mutta järkihän siitä lähtee.

        Voikun olis nainen joka multa pyytäisi tuota


    • Mi.x

      mahtaako olla naisia täällä, jotka on tehneet tätä toiselle naiselle...

      • nainen miehelle

        Olipa mukava tarina kyllä, antoi sävähdystä alapäähän mukavasti :) Niin tosiaan, itse kyllä olen joidenkin naisten peppua nuollutkin ja varmasti nuolisin jos vaan joku sitä pyytää. Minulta on kaksi naista ko hommaan suostunut, ensimmäinen oli yhden illan juttu (huhhuh kun vieläkin muistelee), ja toinen oli pidempi seurustelukumppani.. Asiana tuo on vaan niin helkutan vaikeaa pyytää naistelta, että voisko se nuolla mun peppua :D Joillekki olen kierrellen tätä ehdotellut, on kyllä jyrkkää ei:tä kuulunut.. Ehkäpä löydän vielä sellaisen naisen kumppaniksi joka suostuisi myös tähän että nuolisi minulta.

        Mitäs mieltä tosiaan naiset, annatteko miehellenne nuolentahoitoa jos hän sitä tahtoo?:)


      • BI-M
        nainen miehelle kirjoitti:

        Olipa mukava tarina kyllä, antoi sävähdystä alapäähän mukavasti :) Niin tosiaan, itse kyllä olen joidenkin naisten peppua nuollutkin ja varmasti nuolisin jos vaan joku sitä pyytää. Minulta on kaksi naista ko hommaan suostunut, ensimmäinen oli yhden illan juttu (huhhuh kun vieläkin muistelee), ja toinen oli pidempi seurustelukumppani.. Asiana tuo on vaan niin helkutan vaikeaa pyytää naistelta, että voisko se nuolla mun peppua :D Joillekki olen kierrellen tätä ehdotellut, on kyllä jyrkkää ei:tä kuulunut.. Ehkäpä löydän vielä sellaisen naisen kumppaniksi joka suostuisi myös tähän että nuolisi minulta.

        Mitäs mieltä tosiaan naiset, annatteko miehellenne nuolentahoitoa jos hän sitä tahtoo?:)

        Nuolen puhdasta peppua himokkaasti aidosti nauttien niin naisen kuin miehenkin. Alhaalta ylös hitaasti pysähtyen siinä reiällä, kielellä sitä lipoen. Antoisa tunne kun toinen voihkii ja vikisee nautinnosta.


      • licklick_
        nainen miehelle kirjoitti:

        Olipa mukava tarina kyllä, antoi sävähdystä alapäähän mukavasti :) Niin tosiaan, itse kyllä olen joidenkin naisten peppua nuollutkin ja varmasti nuolisin jos vaan joku sitä pyytää. Minulta on kaksi naista ko hommaan suostunut, ensimmäinen oli yhden illan juttu (huhhuh kun vieläkin muistelee), ja toinen oli pidempi seurustelukumppani.. Asiana tuo on vaan niin helkutan vaikeaa pyytää naistelta, että voisko se nuolla mun peppua :D Joillekki olen kierrellen tätä ehdotellut, on kyllä jyrkkää ei:tä kuulunut.. Ehkäpä löydän vielä sellaisen naisen kumppaniksi joka suostuisi myös tähän että nuolisi minulta.

        Mitäs mieltä tosiaan naiset, annatteko miehellenne nuolentahoitoa jos hän sitä tahtoo?:)

        tyttöystäväni nuolee kyllä varsin ahnaasti. tuntuu järjettömän hyvältä etenkin kun se voihkii ja huohottaa itsekin helvetin kiihottuneena.

        kyllä aikaisemmatkin tyttöystävät ovat nuolleet enkä kyllä ketään ole erikseen pyytänyt. ovat löytäneet tiensä itse, ehkä lukien vaan mun reaktioita.


    • einäineinäin

      onko tässä joku järki ? ?

      • Alpo Mies

        On muutenkin liikaa niin, että välissä vituttaa ! Elukat nuolee perseitään ei ihmiset. Hyi ! Hyi ! Saatte vielä jonkun taudin persiistä. Kaikensortin bakteereja anuksessa......


    • kokeillut

      Kyllä meillä kuuluu peppuleikit ihan vaki juttuihin, tavalla tai toisella. Kummatkin tykätään olla niin antavana kuin ottavanakin osapuolena. Ei ole montaa asiaa joka saa avopuolisoni niin märäksi silmänräpäyksessä kuin hän antamassa minulle peppuseksiä.

      Nuolemisen suhteen etenkin puhtaus on itsestään selvyys eikä asiasta muutenkaan tarvitse keskustella, siitä pidetään huolta.

      Itseni ei ole koskaan tarvinnut edes hienovaraisesti ehdottaa tai kysyä nuolemisesta. Tässä avittanut suhteen alusta saakka mukana olleet muut peppuleikit. Naisen todellisen mielipiteen saa jos osaa lukea toista ja hienovarasesti vaan siirtyy nuoltaessa sinne päin ja samalla vaikka sormettaa pillusta. Ja nimen omaan hätiköimättä ja hienovaraisesti. Tarkotus ei ole rynnätä vaan fiilistellä toisen reaktioita ja tarjota toiselle pehmeä lähestyminen.

      • Mikä ihme sun ongelma on? Anna ihmisten nauttia siitä mistä pitävät. Ihme fetissi sulla löylykauhoihin..


    • Elämäni ensimmäisen kerran tätä pyysin työpaikkani arkistotytöltä, jota röissä tuli naitua...mitään sanomatta työnsi mut kesken töissä imuttamisen nojatuolilleen..nostin jalat ylös..ja tuhannen salamaa läpi vartalon...aivan uskomatonta. Molemmat tärisivät kiihkosta...sitten juuri ennen kuin tunsin tulevani, käänsin hänet ympäri ja yhdellä vankalla työnnöllä räjähtämäisllään oleva kulli kuivaan pyllyyn. Muutama rivakka työntö ja tunsin että nyt tulee. En ollut koskaan ajatellut käytännössä trkeväni ATM:mää, mutta nyt se oli ilmiselvä, luonnollinen loppuhuipentuma...hänkin sen tiesi...kulli suuhun ja kuuma lasti spermaa nieluun asti...hellästi hän nuoli kauttaaltaan kyrpäni..kaunis hymy, housut ylös ja töihin..neljä kuukautta tätä herkkua sain. Jos koskaan M luet tätä, niin tiedoksesi, että ajattelen..usein ;)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe