Miehet: mitä tämä tarkoittaa?

olen tyhmä

Mitä tarkoittaa, jos mies sanoo, että: "Katsotaan mitä tapahtuu"? Hän tietää tunteistani häntä kohtaan, siis että pidän hänestä enemmän kuin kaverina, mutta minä en tiedä hänen tunteistaan minua kohtaan. En, vaikka olen sitä suoraan häneltä kysynyt. Mies on nuorempi.

Ja voiko mies ajatella naista paljon, vaikka ei ottaisi yhteyttä? Niin, ja kannattako minun luovuttaa vai yrittää vielä sinnikkäästi tehdä tuttavuutta? En haluaisi luovuttaa. Missä vaiheessa roikun liikaa? Ja sanooko mies suoraan jos ei halua naisesta mitään?

Haluaisin asiallisia vastauksia, kiitos.

25

6053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • au-liskot

      kristallipallo ja ilmainen ennustajalinja johon voidaan soittaa ja kysyä nakkikastikkeen ohjetta.

      Vaan kun - ihan asialliasesti ottaen - ei kukaan täällä tiedä sen enempää kuin sinäkään. Pirustako tuota tietää.

      Unoha se.

      • olen tyhmä

        Katsos kun ei pysty unohtamaan. On niin ihana mies kyseessä. Sehän tässä niin ikävää onkin.

        Kukaanhan ei voi sanoa mitään varmaa (paitsi hän itse, mutta kun hän ei sano!), mutta saa kai täällä kysyä, että mitähän se mies ajattelee? Mikä on se logiikka? Eikö tämä ole miesten logiikka -palsta?


      • au-liskot
        olen tyhmä kirjoitti:

        Katsos kun ei pysty unohtamaan. On niin ihana mies kyseessä. Sehän tässä niin ikävää onkin.

        Kukaanhan ei voi sanoa mitään varmaa (paitsi hän itse, mutta kun hän ei sano!), mutta saa kai täällä kysyä, että mitähän se mies ajattelee? Mikä on se logiikka? Eikö tämä ole miesten logiikka -palsta?

        on miehen logiikka-palsta.

        Ei ennustus- eikä selvänäkö. Arvailla voidaan kyllä. Jos se on homo?

        Johan mä sanoin että unoha se. Mutta et tottele, kun se on niin ihana. No, älä sitten unoha.


      • olen tyhmä
        au-liskot kirjoitti:

        on miehen logiikka-palsta.

        Ei ennustus- eikä selvänäkö. Arvailla voidaan kyllä. Jos se on homo?

        Johan mä sanoin että unoha se. Mutta et tottele, kun se on niin ihana. No, älä sitten unoha.

        Ei ole homo :D.

        Ymmärrän kyllä pointtisi.

        Mutta olisi ollut kiva saada edes jonkinlaista näkemystä "miehen pään sisään" kun en saa vastauksia vaikka kuinka olen suoraan kysynyt. Miehet eivät halua vastata suoriin kysymyksiin?


      • au-liskot
        olen tyhmä kirjoitti:

        Ei ole homo :D.

        Ymmärrän kyllä pointtisi.

        Mutta olisi ollut kiva saada edes jonkinlaista näkemystä "miehen pään sisään" kun en saa vastauksia vaikka kuinka olen suoraan kysynyt. Miehet eivät halua vastata suoriin kysymyksiin?

        halua vastata suoriin kysymyksiin eikä noita asioita voi kukaan muu hänen puolestaan tietää. Senkö takia että jollain on munat, se munakas osaa sanoa mitä joku toinen munakas ajattelee? Ei.

        Joo niin varmaan vaivaa tämä asia ja niin varmaan haluaisit jossitella ja jaaritella että ajattelisko se mies näin tai olisko sillä semmonen tilanne tai tommonen tilanne, mutku kellää EI OO TIETOO.

        Unoha se. Sitä mieltä mä oon. Jos oot eri meiltä ni sitte oot. Ja sähän oot. Eli sä kysyt vaikka vain yhdenlainen vastaus käy.

        No tällä logiikalla (eli siis naisen logiikalla):

        Olet tavattoman viehättävä ja hän on kenties vain ujo. Ehkä hänellä on jokin este (kuten vaimo ja kaksi lasta) jotka hän haluaa saada pois tieltä ennen kuin aikoo tutustua sinuun paremmin eli "katsoa ajan kanssa" vai miten se nyt olikaan. Joo, ujo, ei oikein tiedä mitä tehdä mutta juujuu on siis ehdottoman varmasti kiinnostunut tai ainakaan tätä vaihtoehtoa ei voida eikä varsinkaan haluta poissulkea eli olet nyt vain kärsivällinen niin kyllä se siitä, menette sen mormonin kanssa naimisiin ja riitelette siitä että kumpi ulkoiluttaa sen söpön mäyräkoiran jonka sinä välttämättä halusit. Juu, hän ON sinusta kiinnostunut JOTEN ÄLÄ LUOVUTA.

        Eli tuossa oli se minkä sinä halusit kuulla (en vain osaa kirjoittaa naista kovin hyvin, eli ehkä muotoilu oli hieman karkea).

        Mutta kun oma mielipiteeni on että unoha se. Naisen ei kuulu roikkua yhtään, jos mies ei saa tuossa vaiheessa itsestään enempää irti niin sitten se ei saa. Unoha.


      • ;...;
        au-liskot kirjoitti:

        halua vastata suoriin kysymyksiin eikä noita asioita voi kukaan muu hänen puolestaan tietää. Senkö takia että jollain on munat, se munakas osaa sanoa mitä joku toinen munakas ajattelee? Ei.

        Joo niin varmaan vaivaa tämä asia ja niin varmaan haluaisit jossitella ja jaaritella että ajattelisko se mies näin tai olisko sillä semmonen tilanne tai tommonen tilanne, mutku kellää EI OO TIETOO.

        Unoha se. Sitä mieltä mä oon. Jos oot eri meiltä ni sitte oot. Ja sähän oot. Eli sä kysyt vaikka vain yhdenlainen vastaus käy.

        No tällä logiikalla (eli siis naisen logiikalla):

        Olet tavattoman viehättävä ja hän on kenties vain ujo. Ehkä hänellä on jokin este (kuten vaimo ja kaksi lasta) jotka hän haluaa saada pois tieltä ennen kuin aikoo tutustua sinuun paremmin eli "katsoa ajan kanssa" vai miten se nyt olikaan. Joo, ujo, ei oikein tiedä mitä tehdä mutta juujuu on siis ehdottoman varmasti kiinnostunut tai ainakaan tätä vaihtoehtoa ei voida eikä varsinkaan haluta poissulkea eli olet nyt vain kärsivällinen niin kyllä se siitä, menette sen mormonin kanssa naimisiin ja riitelette siitä että kumpi ulkoiluttaa sen söpön mäyräkoiran jonka sinä välttämättä halusit. Juu, hän ON sinusta kiinnostunut JOTEN ÄLÄ LUOVUTA.

        Eli tuossa oli se minkä sinä halusit kuulla (en vain osaa kirjoittaa naista kovin hyvin, eli ehkä muotoilu oli hieman karkea).

        Mutta kun oma mielipiteeni on että unoha se. Naisen ei kuulu roikkua yhtään, jos mies ei saa tuossa vaiheessa itsestään enempää irti niin sitten se ei saa. Unoha.

        Oletko itse pystynyt unohtamaan?

        ja jos olet niin...

        Millä hinnalla?


      • au-liskot
        ;...; kirjoitti:

        Oletko itse pystynyt unohtamaan?

        ja jos olet niin...

        Millä hinnalla?

        sillä hinnalla, etten ole saanut jotain sellaista mitä en olisi saanut kuitenkaan.

        Siinäkin tapauksessa, että mies nyt jotenkin sitten kuitenkin olisi ollut kiinnostunut, niin olen sivuuttanut miehen, joka ei selkeästi ja suoraselkäisesti osaa ilmaista asiaansa.

        Eli on samantekevää, kummin on. Ajatustenlukija en ole, enkä käytä aikaani arvailemiseen ja jahkaamiseen.


    • lienee pitää, ei jaksa edes valehdella. Ainakin itse määrittelisin, jos jollekulle sanoisin.

      Sitten kun löytää jotain parempaa, ovipönkkä katoaa yhdellä potkaisulla.

      Tuskin ajattelee paljoa samaa naista.

      Ei kaikki sano suoraan.

    • Tsoshua

      Tekstistäsi ei ilmene mitään syytä, jonka vuoksi mies voisi olla oikeasti kiinnostunut sinusta. Jos et parempaan pysty, niin unohda miehet.

      • mistä aloituksessa puhutaan? Oletko psykoosissa?


    • - Mitä tarkoittaa, jos mies sanoo, että: "Katsotaan mitä tapahtuu"?

      Sitä että hän haluaa edetä avoimin mielin eikä hänellä ole suunnitelmaa. Mikä tuntuu hyvältä ja toimivalta on oikein.

      - Ja voiko mies ajatella naista paljon, vaikka ei ottaisi yhteyttä?

      Kyllä. Hyvin paljon.

      - Niin, ja kannattako minun luovuttaa vai yrittää vielä sinnikkäästi tehdä tuttavuutta?

      Luovuttaminen on aina tappio. josta päästään seuraavaan asiaan:

      - En haluaisi luovuttaa.

      Älä sit luovuta. Tee kuten haluat.

      - Missä vaiheessa roikun liikaa?

      Naiset eivät roiku koskaan liikaa. Se mikä teidän mielestänne on "Liikaa" itsellenne on vain murto-osa siitä roikkumisesta mitä miehet harrastaa "melkein ongelmitta". Teidän liikaa on ehkä puolet siitä mikä alkaa tehoamaan jos alkaa.

      Siinä vaiheessa roikut liikaa kun et enää kuuntele kun mies sanoo jotain tyyliin : "Olisi parempi jos ei olla enää yhteyksissä." tms. Siinä vaiheessa jos jatkat aktiivista lähestymistä olet vitun ärsyttävä ja pilannut kaikki mahdollisuutesi loppuelämäksesi. Niin kauan kuin tuollaista ei tule olet vapaa yrittämään (mutta luultavasti itsetuntosi vetäisee jarrut pohjaan jo ennenkuin tuohon päädytään).

      - Ja sanooko mies suoraan jos ei halua naisesta mitään?

      Vaikee puhua kaikkien puolesta mutta mä ainakin sanon jos suhde on ollut jollain tavalla merkitsevä. Etenkin jos on kunnioittavat välit tai vaihtoehtoisesti jos naisesta pitää vaan päästä eroon.

      • Ja siis jos sinulle "roikkuminen" on passiivista odottelua milloin mies ottaa yhteyttä niin voit heti häipyä tuonne nurkkaan häpeämään. Silloin mies ei tule koskaan joko kunnioita sinua tai odota sinusta oikeasti mitään erikoista vaikka periaatteessa pitäisi sinusta.

        Oma aktiivisuutesi vähentää sitä aikaa milloin tavoitat totuuden siitä mitä mies haluaa ja myöskin parannat omaa asemaasi suhteessa mieheen. Jos siis "pyörit jaloissa" olet jo huomattavasti fiksummalla asenteella liikenteessä.

        Suhteet ovat aktiivisuutta. Jopa me miehet tajuamme sen, ja osaamme arvostaa naista joka valitsee toimia niin. Jos nainen jättää yhteydenpidon tai ei paikkaa jos mies lipsuu ei sellainen nainen tule ikinä pärjäämään oikeassakaan suhteessa. Virheitä ja ylilyöntejä saa tehdä suurenkin määrän kunhan on valmis korjaamaan ne.


      • olen tyhmä
        Kukkomies kirjoitti:

        Ja siis jos sinulle "roikkuminen" on passiivista odottelua milloin mies ottaa yhteyttä niin voit heti häipyä tuonne nurkkaan häpeämään. Silloin mies ei tule koskaan joko kunnioita sinua tai odota sinusta oikeasti mitään erikoista vaikka periaatteessa pitäisi sinusta.

        Oma aktiivisuutesi vähentää sitä aikaa milloin tavoitat totuuden siitä mitä mies haluaa ja myöskin parannat omaa asemaasi suhteessa mieheen. Jos siis "pyörit jaloissa" olet jo huomattavasti fiksummalla asenteella liikenteessä.

        Suhteet ovat aktiivisuutta. Jopa me miehet tajuamme sen, ja osaamme arvostaa naista joka valitsee toimia niin. Jos nainen jättää yhteydenpidon tai ei paikkaa jos mies lipsuu ei sellainen nainen tule ikinä pärjäämään oikeassakaan suhteessa. Virheitä ja ylilyöntejä saa tehdä suurenkin määrän kunhan on valmis korjaamaan ne.

        Kiitos sinulle vastauksestasi. Mies ei ole missään vaiheessa kieltänyt minua olemasta yhteydessä, päinvastoin. Haluan kehittää tätä suhdetta. Haluan olla aktiivinen. Haluan katsoa mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. Ehkä saan todella pahasti nenälleni, mutta hän on sen arvoinen.


      • AntiRoikkuja

        Mitä tarkoitat, että nainen ei koskaan roiku liikaa?
        Minä olen taas päinvastoin käsittänyt niin, että lähes kaikki naisten yhteydenotot ja ehdottelut ovat liikaa roikkumista. Että miehet ovat lähes poikkeuksetta ahdistuneita naisten halusta keskustella suhteesta tms. Että mikään ei naisen puolelta saa olla vaativaa tai suhteen vakavampaan päin viemistä..

        Itse olen reilusti yli 3kymppinen, eronnut pitkästä liitosta ja yritän opetella tätä sinkkuna oloa ja toivon löytäväni miehen, mutta kun en uskalla heiltä pyytää tai vaatia mitään, etten ole se paha roikkuva akka.
        Yksi tietty mies on, mutta en ikinä soita hälle, odotan vaan, että hän ottaa yhteyttä. En koskaan kysy tai kerro omista tunteistani. Joskus hän on yrittänyt viedä (ehkä) keskustelua tuohon suuntaan, mutta olen mennyt kipsiin ja alkanut puhua jostain tyhjänpäiväisestä.


    • En ole mies, mutta mä taidan tietää mitä tuo tarkoittaa.. Sitä, että ei kannata elätellä turhia toiveita. Mä oon kuullu toon jo liian monta kertaa..

      Ihan yksinkertaisesti sanottuna sä oot sille halauskohde. Et mitään muuta, ja heti kun löytyy joku parempi et ole sille enää sitäkään. Mä tiedän, että mies voi ajatella ja paljonkin vaikkei pidä yhteyttä, miehillä myös on tunteita :) Ja vaikka he eivät halua mitään, eli katsovat miten käy, se ei ole tahallista kun he "pitävät naista roikkumassa" sillä tosiasiassa ne sun omat tunteet pitävät sua mukana. Joten ei kannata katkera olla. Tee ihmeessä tuttavuutta ja tee selväksi kiinnostuksesi! Elä omaa elämääs myös ja katsele rauhassa mitä tuleman pitää miehen kanssa. Kunhan et putoa sieltä pilvilonnasta turhan raskaasti myöhemmin jos niin käy, kuten vähän ehkä nyt saattais vaikuttaa. Mä en ole sitten mikään expertti eikä tää oo mikään ehdoton totuus, saatan olla ihan metsässäkin :)

    • Rakas´´´´

      Mulla on tässä meneillään yksi juttu miehen kanssa...

      Mies on sellainen selvästi millainen tämä sunkin mies on. Sanomalla "katsotaan...", heitti sulle tavallaan pallon, katsoo miten kiinnostunut SÄ olet. Miehelle se on yllättävän vaikea paikka lähteä sanomaan ja puhumaan tunteistaan jos ei ole varma naisen tunteista ENSIN. Miehet pelkää joutuvansa kuten me naisetkin naurunalaisiksi ja lempatuiksi.

      Mäkin luulin ettei tämä mun mies yhtään ajattele mua kun ei nähdä. Mulle olikin iloinen yllätys tietää että se mies on aivan sekaisin tunteistaan mua kohtaan! Ja miten ajattelee mua milloin missäkin tilanteessa jne. Tämän hän uskalsi sanoa vasta kun mä olin ekana kertonut tunteistani ym. Mies osasi tosi hyvin peittää tunteensa ennen, siksi hämmensikin.

      • au-liskot

        nysväilyyn ei suhtauduta laisinkaan noin sallivasti.


    • Nongay he-man

      Katsotaan mitä tapahtuu kommentointi osoittaa selkeästi että ei oikein kiinnosta.

    • olen tyhmä

      Kiva kun vastauksia on tullut. Jännä huomata miten erilaisia vastauksia aloitus on kirvoittanut. Osan mielestä kiinnostusta ei ole (missä mielessä? en itsekään tiedä mitä tästä miehestä vielä haluan.) ja osan mielestä kyseessä on kiinnostusta.

      Olisi mukava saada lisää mielipiteitä nimenomaan miehiltä.

    • tuo kaikki johtuu siitä et useimmat miehet ei uskalla tehä ratkaisevaa aloitetta ja uskoisin et mies ajattelee sua liikaakin ja pelkää yhteydenottoa ja sitä ettei pystyis sua pitämään omanaan, mut älä luovuta rakkautta on vaikea löytää joten pidä kii niin kauan kun mahdollista

    • <Pectopah>

      Noilla eväillä ei pitkälle pötkitä. Olet todennäköisesti jonon hännillä. Kattelehan vähän ympärille ja selaa nettiä, niin huomaat millaisten naisten kanssa kisaat.

    • Melalla rakkautta.

      avaa se ja katso millaiset eväät sulla on.....onko "mausteet" mukana? jne....kyllä se siitä.
      Avotuli ei ole ainut joka lämmittää, myös peili on hyvä olemassa se kertoo monesti enemmän kuin hertta-sarjat.

    • Anssi_

      oletko kuinka paljon vanhempi ja miten pitkään olet ihastunut häneen kun hän tiesi?

    • buooh

      Mulla samanlainen tilanne meneillään, ainut vaan että alku lähti yhen illan jutusta ja mies otti muhun yhteyttä tämän jälkeen ennen kun itse ns. kiinnostuin "vakavammin"..No tavattiin uudestaan ja oltiin toistemme kanssa toinenkii yö, tosin nukuttiin vaan ja seuraava päivä vietettiin yhes kunnes mies veti jarrut pohjaan tämän jälkeen ja sanoi et katotaa mitä tapahtuu.. Syyksi sanoi ettei hänen elämäntilanteeseensa sovi mikää vakava juttu vaikka pitääkii minusta todella paljon. MIksi siis osoittaa kuitenkin kiinnostuksen merkkejä, kun olis voinut suoraan sanoa et ollaan frendejä vaan?

      Kuitenkin yhteyttä pitää paljon suuntaani ja mä sitten sinne suuntaa luonnollisesti, jos ei mitään kuulu.. Flirttiä on paljon, ollaan pidetty leffailtaa jolloin mies jäi yöksi taassen, mutta en vaa osaa lukea häntä ollenkaa.. Kaappaa kainaloonsa, silittelee, suutelee, halaa..

      Äääh, tiedän että on sutinaa muuhunkii suuntaan varmasti, ollaanhan molemmat kuitenkin sinkkuja. Tässä vaan pikku hiljaa alkaa näyttää siltä että olen se varavaihtoehto joskus sitten, jos ei parempaa löydy..Tai sitten etsii vakipanoa.. Kallistun ehkäpä jälkinmäiseen..

      • parempi katsoa kuin.

        mistä näitä tietää muuten kuin kokeilemalla eikös niin?!

        Mulla ainakin on niin että jos nyt vaikka aluksi leikittelen jonkun miehen kanssa niin jos se nyt ei kuitenkaan kiinnosta mua enempää ja selvinpäin niin hankkiudun hyvän välimatkan päähän ja kartan tapaamisia joko kokonaan tai ilmennän ettei meistä tule kavereita kummempaa niin rumasti suoraan naamaa että varmasti tajuaa. Esimerkiksi vierekkäin nukutut yöt ei oikein lämmitä enää vaan lähinnä ahdistaa.

        Kyllä miehetkin ihastuu ja toisten kanssa on mutkattomampaa ja toiset tahtoo että niitä lyödään pesäpallomailalla kalloon ja raahataan puoliväkisin mukaan. Oleellisempaa on taas siinä se, että haluaako olla sellainen nainen joka pitää jatkuvaa jöötä renttumiehelle. Minä en ainakaan..Kyllä toinen tulee puolitiehen vastaan jos sitä kiinnostaa. Hälläväliä asenne tarkoittaa sitä mitä se on. Minua lähinnä kummastuttaa että miksi ihmiset eivät voi tutustua toisiinsa ennenkuin tehdään minkäänlaisia johtopäätöksiä suuntaan tai toiseeen? Ota riski, katso kortit ja mene häntä koipien välissä kotiin, se on elämää. Sellaista se on miehillekin!

        En usko sitäpaitsi että nuorissa suhteissa pelataan vielä niin kovaa peliä mitä jossain Sinkkuelämässä tehdään. Siinäkinhän on se kuva että ekojen treffien jälkeen mennään suoraan sänkyyn tai odotetaan että mies kosii samantien ja jos näin ei käy, nainen on kuin maansa myynyt. Mun mielestä kaikkea voi kokeilla ja miestä voi vähän testailla mutta roikkumisessa en juuri näe järjen hitustakaan..Kyllä toinen tulee vastaan jos on kiinnostunut!!!1111 :)

        Itsellä on kokemusta ihan samalla tavoin mun kanssa suhteeseen halunneista joista toiset on ikäänkuin leikitelleet/flirttailleet viestein kertomatta mitä tahtoo ja toisia on taas itse joutunut vähän kesyttelemään. Kyllä sanoisin että jos ei halua nähdä tai vastata viesteihin niin mies ei ole silloin kiinnostunut. Miksi ei voi kysyä suoraan voidaanko nähdä eikä itkeä kotona miettimässä. Aina voi tietysti miettiä millaisen kuvan itsestään antaa, kandee olla oma itsensä ja leikkiä vaikka mieluummin tyhmää kuin viisasta, niin saat monta asiaa nopeemmin selville ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe