Miten saan varatun miehen omaksi

Sofie-80

Ikuinen kysymys:
Kun varattu mies antaa ymmärtää ja olenkin kovin kiinnostunut hänestä niin millä pauloihini lopullisesti? Miehellä menee kuulemma huonosti välillä kotona, mutta mitään hälyyttävää ei ole kertonut..

Nyt siis vittumaisuus peliin.. Miten saan tuon miehen itselleni.. Parhaat tavat saada varattu ihminen ´ítselleen´ ? Olen varma siitä että haluan rikkoa tämän suhteen ja varma myös siitä että toinen osapuoli haluaa minut!

15

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ken haluaa

      kerro meille sitten muutaman kuukauden kuluttua onnistuitko, vai huomasitko että sua pissitettiin 100-0.
      Voi, voi.

    • ergoSum

      peliin kiitos. Entäs sit kun sulle käy samoin, kun joku muu nainen haluu samaan tapaan sen sun miehes itelleen. Yritetään nyt rakentaa niitä arvoja sen pohjalta, että älä tee sille miehen vaimolle sitä mitä et haluis itelles tehtävän.

    • idioottiko olet??

      voi kiesus....

      toivottavasti kohteesi ei ole oma mieheni... tosin tiedän senkin ettei mieheni lähde ihan kenen tahansa matkaan..

      mut mietippä tilanne omalle kohdallesi.. mitä pitäisit siitä että joku toinen nainen tahtoo just sun ukkos itelleen ja tekee kaikkensa siinä onnistuakseen??? oletko onnellinen silloin???

      • pishui

        nimessä soita miehen muijalle siinä uskossa että saat äijän,se ei onnistu.


    • enna47

      Todennäköisesti et mitnkään jos mies ei todella halua sinua. Vaikka toisaaltaan haluaisi niin joidenkin mielestä uudeleen aloittaminen on liika työlästä. Aina ei rakkaus ja vaikka kuinka rakastaisi riitä se on tosiaan niin.

      • Mahdollisuuksien maa

        Olen aloittajan kanssa suhteellisen samassa tilanteessa. Varattu mies on lääpällään ja tuntee vaikka mitä mutta ei halua erota nykyisestään koska ei jaksa aloittaa enää alusta, liian työlästä. Helpompi näin. Uskon tunteiden olevan aitoja, ehkä myös aloittajan tapauksen miehellä mutta itse ainakin kunnioitan heidän liittoa sen verran etten tee itseäni tykö sen vakavammin. Tiedän että kelpaisin paremmin kuin hyvin sänkykumppaniksi, miksen jopa salarakkkaksi. Olen sitäkin, tuhma minä, jopa punninnut mielessäni miksei...

        Jos leikitellään ajatuksella että saisinkin tuon miehen kainalooni, omakseni niin päässäni varmasti kytisi pitkään ellei ikuisesti pelko siitä pettääkö mies minua(kin). Voi olla ettei mutta yhtä hyvin voi olla että pettää. Suhde tulisi kuitenkin rakentumaan petokselle, mielestäni. Ei kovin kaunis alku suhteelle. Romanttisena naisena tuo kuva tökkisi.

        Onhan se imartelevaa ja ihanaa ja huumaavaa kun varattu mies himoaa, sinua, vierasta, kiellettyä. Kutkuttaa. Mutta jos haluat miehen arvostavan sinua ihmisenä, naisena vielä myöhemminkin niin sanon sinulle pienen neuvon. Älä lähde mihinkään juttuun sen miehen kanssa, sano miehelle ettet halua rikkoa heidän suhdetta, et halua tuottaa miehen naiselle tuskaa. Ennemmin näin kuin sotamaskit päällä hyökit ja tuhoat toisten elämän. Jos toimit noin niin kohtapa huomaat ettei hän sinua edes halua, edes sinne sänkyyn.


      • enna47
        Mahdollisuuksien maa kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa suhteellisen samassa tilanteessa. Varattu mies on lääpällään ja tuntee vaikka mitä mutta ei halua erota nykyisestään koska ei jaksa aloittaa enää alusta, liian työlästä. Helpompi näin. Uskon tunteiden olevan aitoja, ehkä myös aloittajan tapauksen miehellä mutta itse ainakin kunnioitan heidän liittoa sen verran etten tee itseäni tykö sen vakavammin. Tiedän että kelpaisin paremmin kuin hyvin sänkykumppaniksi, miksen jopa salarakkkaksi. Olen sitäkin, tuhma minä, jopa punninnut mielessäni miksei...

        Jos leikitellään ajatuksella että saisinkin tuon miehen kainalooni, omakseni niin päässäni varmasti kytisi pitkään ellei ikuisesti pelko siitä pettääkö mies minua(kin). Voi olla ettei mutta yhtä hyvin voi olla että pettää. Suhde tulisi kuitenkin rakentumaan petokselle, mielestäni. Ei kovin kaunis alku suhteelle. Romanttisena naisena tuo kuva tökkisi.

        Onhan se imartelevaa ja ihanaa ja huumaavaa kun varattu mies himoaa, sinua, vierasta, kiellettyä. Kutkuttaa. Mutta jos haluat miehen arvostavan sinua ihmisenä, naisena vielä myöhemminkin niin sanon sinulle pienen neuvon. Älä lähde mihinkään juttuun sen miehen kanssa, sano miehelle ettet halua rikkoa heidän suhdetta, et halua tuottaa miehen naiselle tuskaa. Ennemmin näin kuin sotamaskit päällä hyökit ja tuhoat toisten elämän. Jos toimit noin niin kohtapa huomaat ettei hän sinua edes halua, edes sinne sänkyyn.

        Komppis Kiitos sanoit sen mitä ajatelin. Kokemusta vastaavasta on ja onneksi osasimme lopettaa ajoissa vaikka sattuu se vieläkin:)


    • se olla,

      että te ansaitsette toisenne.. Voi olla, että kumpikin olette sitä lajia kusipäitä, jotka luulevat olevansa toisia fiksumpia,ja siten olevansa normaalien sääntöjen yläpuolella.

      Melkoisella varmuudella sä tulet saamaan panot,kelpaat jopa parisuhteen paikkarasiaksi, mutta koskaan et saa ehjää perhettä tuon miehen kanssa, mielenrauhasta puhumattakaan.

      Mutta jos sä joskus huomaatkin olevan ykkönen, seuraava ajatus onkin, että kuinka monta sun jälkeesi seuraa. Mutta.. itsepähän elämääsi rakennat ja elät, joten ei muuta kuin kaikki kehiin, kamppaat, otat suihin ja sitten annat takaapäin. Eiköhän ala tapahtumaan.

      • anna mun kaikki kes

        Toivottavasti saatte toisenne ja todellakin ANSAISISITTE SAADA TOISENNE :D :D :D
        Pääset nauttimaan epävarmuudesta koska miehen elämään ilmestyy seuraajasi.
        Noilla eväillä onkin hyvä aloittaa yhteinen tulevaisuus vankalta pohjalta ;D
        Voi käydä niin ettei mies tunne sinuun samanlaista vetoa, kun et ole enää "kielletty hedelmä".
        Hyvää ja onnellista loppuelämää valitsemallasi tiellä.
        Ps. Mulle ei kelpaisi noin vietävissä oleva edes hetken huviksi...


    • Olet perheen-

      hajottajahoro!

    • pyhä mies? paha nain

      .. miettikääpä vastanneet sitä!

      • mieti sinäkin

        no ei se niinkään mee mut mies ei tullu tänne pyytämään neuvoja miten pahiten loukata sitä nykyistään..... mies on ihan yhtää syyllinen ellei syyllisempi tilanteessa mutta joku raja, ihan oikeasti


      • :P
        mieti sinäkin kirjoitti:

        no ei se niinkään mee mut mies ei tullu tänne pyytämään neuvoja miten pahiten loukata sitä nykyistään..... mies on ihan yhtää syyllinen ellei syyllisempi tilanteessa mutta joku raja, ihan oikeasti

        Useinhan näissä toinen nainen on aina se kakkonen. Mies puhuu vuosia siitä, kuinka jättää perheensä "pian", mutta vielä ei ole sopiva hetki. Sopivaa hetkeä ei koskaan tule. Toisesta naisesta otetaan kyllä irti kaikki mitä lähtee, huvi ja hyöty.


    • Pahatar ennen

      Parikymppisenä naisena ajattelin aloittajan kanssa aivan samoin, sillä halusin varatun miehen itselleni. Mies tapailikin minua. Sitten kerran näin hänet vaimonsa kanssa ja tajusin koko tilanteen. En pitänyt itseäni ilkeänä, mutta säälin ihan valtavasti vaimoa, ja ajattelin miehen tekevän ehkä minullekin joskus juuri noin. Mies alkoi tapauksen jälkeen näyttää mulkmaniltä!

    • Anonyymi

      Sain joskus kaveriltani hyvän neuvon: tyttöystävä ei ole este, vaan hidaste!
      Miten normaalisti toimisit iskiessäsi miehen? Tee se sama, mutta hitaammalla tahdilla, äläkä juorua tekemisistäsi edes parhaalle ystävättärellesi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe