Duetto josta pidätte ja duetto josta ette pidä

poika ja kahvikuppi

Miksi täällä on niin hiljaista? Oletteko koskaan muuten ajatellut, mistä mahtaa johtua, että suomalaiset artistit tekevät hyvin vähän duettoja yhdessä?
Kirjoita tähän duetto josta pidät, ja duetto josta et pidä.
Itse pidän Kari Tapion ja P. Koivuniemen Häipyy etäisyys-kappaletta turhana, eli EN pidä.
Mietin vielä sitä suosikkiduettoani, ja palaan asiaan.

35

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Arja Koriseva ja Helmut Lotti ihan selkeästi ykkösenä kappaleella All my life.
      Sitten on Ville Valon ja Natalia Avelonin Summer wine
      Enrique Iglesias ja Whitney Houston biisillä Could I have this kiss forever
      Anne ja Anneli Mattila ja Janne Tulkki kappaleella Sielu salamoi.

      • Annu.

        Duetto siis josta en pidä piti vielä laittaa.
        Se on helppoa, Kari Tapio ja Paula Koivuniemi Mississippi ja kaikki muutkin missä Koivuniemi on mukana.
        Ja kaikki missä Tapani Kansa on mukana. Näkyy olevan tehnyt Arjan kanssa melkein levyllisen duettoja. Harmi, pilaa Arjankin esityksen.


      • Annu. kirjoitti:

        Duetto siis josta en pidä piti vielä laittaa.
        Se on helppoa, Kari Tapio ja Paula Koivuniemi Mississippi ja kaikki muutkin missä Koivuniemi on mukana.
        Ja kaikki missä Tapani Kansa on mukana. Näkyy olevan tehnyt Arjan kanssa melkein levyllisen duettoja. Harmi, pilaa Arjankin esityksen.

        Kaikki duetot joissa Paula koivuniemi ja Kari Tapio ovat yhdessä tai erikseen toisena osapuolena ovat karseita ( mm. Kari Tapion ja Ville Valon "Täällä pohjantähden alla" on hirvee, vaikka Ville Valon lauluista muuten tykkäänkin. )
        Ville Valon ja Natalia Avelonin "Summer wine" on just loistava. Parempi kuin se alkuperäinen versio jopa.
        Andrea Bocellin ja Sarah Brightmanin " Conte Partiro" on hieno.
        Ja Tapani Kansan ja Arja korisevan " Se on rakkautta oikeaa ".

        Ja Annulle vaan tiedoksi , että se " Yö on hellä"- levy jossa Tapsa ja Arja laulavat yhdessäkin muutamia biisejä on hyvä. Tapsan ja Arjan ääni soituvat hyvin yhteen. Paljon paremmin, kuin jonkun imelän Lotin lällyääni.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kaikki duetot joissa Paula koivuniemi ja Kari Tapio ovat yhdessä tai erikseen toisena osapuolena ovat karseita ( mm. Kari Tapion ja Ville Valon "Täällä pohjantähden alla" on hirvee, vaikka Ville Valon lauluista muuten tykkäänkin. )
        Ville Valon ja Natalia Avelonin "Summer wine" on just loistava. Parempi kuin se alkuperäinen versio jopa.
        Andrea Bocellin ja Sarah Brightmanin " Conte Partiro" on hieno.
        Ja Tapani Kansan ja Arja korisevan " Se on rakkautta oikeaa ".

        Ja Annulle vaan tiedoksi , että se " Yö on hellä"- levy jossa Tapsa ja Arja laulavat yhdessäkin muutamia biisejä on hyvä. Tapsan ja Arjan ääni soituvat hyvin yhteen. Paljon paremmin, kuin jonkun imelän Lotin lällyääni.

        Hittoako sä minun kirjoituksiani taas tulet kommentoimaan. Olisi riittänyt että vastaat alkuperäiseen viestiin. Ja tapasi mukaan haukut Helmut Lottin. Minä en edes haukkunut Tapsukkaa, kerroin vaan mielipiteeni. Joko olet jäähysi viettänyt kun täällä taas entiseen malliin haukut. Ehkä kannattaisi jatkaa kun tuo meno on entisenlaista.
        Ja yhä edelleen, Helmut on maailmalla tunnettu tähti, mutta eihän se sinulle merkitse...
        Olisit joutanut kokonaan pois täältä kirjoittelemasta niin saisivat ihmiset viimein keskustella rauhassa.


      • Annu. kirjoitti:

        Hittoako sä minun kirjoituksiani taas tulet kommentoimaan. Olisi riittänyt että vastaat alkuperäiseen viestiin. Ja tapasi mukaan haukut Helmut Lottin. Minä en edes haukkunut Tapsukkaa, kerroin vaan mielipiteeni. Joko olet jäähysi viettänyt kun täällä taas entiseen malliin haukut. Ehkä kannattaisi jatkaa kun tuo meno on entisenlaista.
        Ja yhä edelleen, Helmut on maailmalla tunnettu tähti, mutta eihän se sinulle merkitse...
        Olisit joutanut kokonaan pois täältä kirjoittelemasta niin saisivat ihmiset viimein keskustella rauhassa.

        Kyllä täällä saa kommentoida kenen kirjoituksia haluaa. Turhaan sitten ite tänne kirjottelet jos et kestä sitä , että niihin voi tulla vastauksiakin. Kirjotit , että kaikki duetot missä Tapsa on mukana on huonoa ja että Tapsa pilaa Arjankin esitykset. Jos se ei oo mollaamista niin mikä sitten ?
        Mä en tykkää Helmut Lotista, joten mikä pakko mun on sitä täällä kehua ja ylistää kun itekkin koko ajan Tapsaa halveeraat.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä täällä saa kommentoida kenen kirjoituksia haluaa. Turhaan sitten ite tänne kirjottelet jos et kestä sitä , että niihin voi tulla vastauksiakin. Kirjotit , että kaikki duetot missä Tapsa on mukana on huonoa ja että Tapsa pilaa Arjankin esitykset. Jos se ei oo mollaamista niin mikä sitten ?
        Mä en tykkää Helmut Lotista, joten mikä pakko mun on sitä täällä kehua ja ylistää kun itekkin koko ajan Tapsaa halveeraat.

        Sinun haukkumisesi ovat aina kovin ilkeitä. On mielestäni eri asia sanoa että se pilaa Arjankin esityksen kuin että Lotilla on imelä lällyääni. Tuo on sekä artistin että hänestä pitävän fanin haukkumista, joka sinulle tosin on niin luontaista ettei siitä pitäisi enää edes välittää. En kuvittelekaan että kenenkään pitäisi ylistää artistia josta ei pidä, mutta sinä tuppaat aina haukkumaan ne mitä ilkeimmillä sanoilla. Voisit joskus jättää kokonaan kommentoimatta.
        Mutta jatketaan vain taas tätä köydenvetoa kun sitä tunnut kaipaavan.
        Olikin liian hyvää ollakseen totta että sä olisit häipynyt täältä.


      • Annu. kirjoitti:

        Sinun haukkumisesi ovat aina kovin ilkeitä. On mielestäni eri asia sanoa että se pilaa Arjankin esityksen kuin että Lotilla on imelä lällyääni. Tuo on sekä artistin että hänestä pitävän fanin haukkumista, joka sinulle tosin on niin luontaista ettei siitä pitäisi enää edes välittää. En kuvittelekaan että kenenkään pitäisi ylistää artistia josta ei pidä, mutta sinä tuppaat aina haukkumaan ne mitä ilkeimmillä sanoilla. Voisit joskus jättää kokonaan kommentoimatta.
        Mutta jatketaan vain taas tätä köydenvetoa kun sitä tunnut kaipaavan.
        Olikin liian hyvää ollakseen totta että sä olisit häipynyt täältä.

        Mä en nyt viitti tästä asiasta enää enempää vääntää, mut huomauttaisimpa vaan ,että mä lupasin pysytellä TAPSAN palstalta jonkun aikaa poissa. Tää ei ole Tapsan palsta, joten tännne mä voin kirjoitella.

        Enkä mä sitäpaitsi oo saanut jäähyä tai bannia tuolta Tapsan palstaltakaan vaan ihan omasta tahdostani oon nyt vähän aikaa sinne kirjoittelematta.


      • kyllästynyt .
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä täällä saa kommentoida kenen kirjoituksia haluaa. Turhaan sitten ite tänne kirjottelet jos et kestä sitä , että niihin voi tulla vastauksiakin. Kirjotit , että kaikki duetot missä Tapsa on mukana on huonoa ja että Tapsa pilaa Arjankin esitykset. Jos se ei oo mollaamista niin mikä sitten ?
        Mä en tykkää Helmut Lotista, joten mikä pakko mun on sitä täällä kehua ja ylistää kun itekkin koko ajan Tapsaa halveeraat.

        ihmisen kinastelua päivästä toiseen,tänne palstalle ei jaksa enää edes tulla lueskelemaan kun te kaksi täällä kiistelette aina vain ja mistään asiasta ette vahingossakaan voi olla samaa mieltä,get a life please! ja tämä on teille Justiinax ja Annu...joista varsinkin ensimmäinen on ihan kuin järkeä vailla.


      • kyllästynyt . kirjoitti:

        ihmisen kinastelua päivästä toiseen,tänne palstalle ei jaksa enää edes tulla lueskelemaan kun te kaksi täällä kiistelette aina vain ja mistään asiasta ette vahingossakaan voi olla samaa mieltä,get a life please! ja tämä on teille Justiinax ja Annu...joista varsinkin ensimmäinen on ihan kuin järkeä vailla.

        Ollaanpas me Annun kanssa monestakin asiasta samaa mieltä. Kuten siitä ,että Paula Koivuniemi, Charles Blogman ja Finlanders on huonoja.
        Tomi Markkola, Tarja Turunen, Arja Koriseva, Ville Valo ja Elvis on hyviä.


      • Annu.
        kyllästynyt . kirjoitti:

        ihmisen kinastelua päivästä toiseen,tänne palstalle ei jaksa enää edes tulla lueskelemaan kun te kaksi täällä kiistelette aina vain ja mistään asiasta ette vahingossakaan voi olla samaa mieltä,get a life please! ja tämä on teille Justiinax ja Annu...joista varsinkin ensimmäinen on ihan kuin järkeä vailla.

        Kiitos vaan mutta kerroppa mikä sinut pakottaa lukemaan meidän viestejämme koska tunnut tietävän että ne sisältää kinastelua?
        Kun kirjoitin tuon ekan viestini niin tarkoitukseni ei todellakaan ollut että se päättyisi taas kiistaan. Niin siinä nyt kuitenkin vaihteeksi kävi. Joten mun osaltani tää loppuu tähän.
        Mutta kuten Justiinaxkin tuossa kirjoittaa, olemme toki monesta asiasta samaakin mieltä. Joten tuo väitteesi että emme ole MISTÄÄN samaa mieltä, ei todellakaan pidä paikkaansa. Mihin se mahtaa perustua?
        Voisit jättää meidän keskustelut meidän keskusteluiksi jos menee taas sukset meillä ristiin. On paljon helpompaa sinullekin vain jättää ne lukematta.
        Ja mitä elämän hankkimiseen tulee niin minulla kyllä on sellainen. Enkä todellakaan elä tämän nettikeskustekun vuoksi. Joskus vain sattuu olemaan enemmän joutoaikaa ja tulee kirjoiteltua.


      • sivusta seurannut
        Annu. kirjoitti:

        Kiitos vaan mutta kerroppa mikä sinut pakottaa lukemaan meidän viestejämme koska tunnut tietävän että ne sisältää kinastelua?
        Kun kirjoitin tuon ekan viestini niin tarkoitukseni ei todellakaan ollut että se päättyisi taas kiistaan. Niin siinä nyt kuitenkin vaihteeksi kävi. Joten mun osaltani tää loppuu tähän.
        Mutta kuten Justiinaxkin tuossa kirjoittaa, olemme toki monesta asiasta samaakin mieltä. Joten tuo väitteesi että emme ole MISTÄÄN samaa mieltä, ei todellakaan pidä paikkaansa. Mihin se mahtaa perustua?
        Voisit jättää meidän keskustelut meidän keskusteluiksi jos menee taas sukset meillä ristiin. On paljon helpompaa sinullekin vain jättää ne lukematta.
        Ja mitä elämän hankkimiseen tulee niin minulla kyllä on sellainen. Enkä todellakaan elä tämän nettikeskustekun vuoksi. Joskus vain sattuu olemaan enemmän joutoaikaa ja tulee kirjoiteltua.

        Annu, seuraavan kerran jätä fiksuna tyttönä nuo justiinan kommentit omaan arvoonsa, hän selvästi provosoi sua tuohon kinaan


      • Annu.

        Kertakaikkisen ihana kappale on Jari Sillanpään ja Marita Taavitsaisen esittämä En milloinkaan, en koskaan. Iiihana!


      • Tuudelis tentään!
        Justiinax kirjoitti:

        Mä en nyt viitti tästä asiasta enää enempää vääntää, mut huomauttaisimpa vaan ,että mä lupasin pysytellä TAPSAN palstalta jonkun aikaa poissa. Tää ei ole Tapsan palsta, joten tännne mä voin kirjoitella.

        Enkä mä sitäpaitsi oo saanut jäähyä tai bannia tuolta Tapsan palstaltakaan vaan ihan omasta tahdostani oon nyt vähän aikaa sinne kirjoittelematta.

        Joko tuli liiaksi leperreltyä Tapsuliinillesi, kun olet päättänyt pysyä sieltä poissa? Pysy kuule poissa täältäkin haukkumisinesi! Sinua tänne ei kaipaa kukaan! Keksi itsellesi jotain muuta tekemistä, johon nuo vihan tunteesi purat. Mee vaikka halkoja hakkaamaan!


      • Annu.

      • Annu.
        Annu. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=apbFVn4mxnk...upeat Arja ja Helmut
        http://www.youtube.com/watch?v=rNk8ooTQ9Gk ...Ihana Ville!
        http://www.youtube.com/watch?v=jpwD-j2qfbk...vaikka ovatkin ulkomaisia
        http://www.youtube.com/watch?v=tKCg4NagmPk...Anne, Anneli ja Janne
        Olisin vielä laittanut tuon Jarin ja Maritan dueton mutta sitä ei löytynyt, minusta se on tosi kaunis.
        Eikö olekin hienoa kun saa kuunnella mieleistään hyvää musiikkia. Sitä on maailma täynnä ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=apbFVn4mxnk
        http://www.youtube.com/watch?v=jpwD-j2qfbk
        http://www.youtube.com/watch?v=tKCg4NagmPk

        Ei toiminut, yritetään uudelleen.


    • Retkuilija
      • Annu.

        Aika mahtava kyllä!


    • jokkis*

      Se yksi Vicky Rostin ja Pate Mustajärven duetto on aika hyvä. En vaan muista sen biisin nimeä nyt.

      • Retkuilija

        hyvät sanat siinä!


    • humpparuusa

      Arja Koriseva & Helmut Lotti on paras. Paula Koivuniemeä ja Tapani Kansaa en voi sietää, laulaa sitten yksin tai jonkun muun kanssa.
      Pidän myös Lasse Hoikan ja Anne Mattilan esittämästä kappaleesta Soittajan salaisuus

      • poika ja kahvikuppi

        Hassua. Olen musiikin suurkuluttaja, enkä tiedä kuin ehkä puolet noista mainitsemistanne kappaleista :)
        en edelleenkään osaa sanoa, mikä voisi olla duettojen ykkönen. Täytyy vielä miettiä. Ei tule mieleen juuri muuta kuin Armi ja Danny, mutta tätä en missään nimessä halua "äänestää" suosikkiduetokseni! :D

        Niin, onko kukaan muu tullut ajatelleeksi, miten vähän suomalaiset artistit tekee duettoja!? Vai onko niin, että tekevät, mutta niistä ei tule hittejä josta taas seuraa etteivät soi radiossa ja jäävät "pimentoon"??

        Tykkään Katri Helenasta, mutta hänen ja Jarin duetto on aika kauhea.


      • Just me
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Hassua. Olen musiikin suurkuluttaja, enkä tiedä kuin ehkä puolet noista mainitsemistanne kappaleista :)
        en edelleenkään osaa sanoa, mikä voisi olla duettojen ykkönen. Täytyy vielä miettiä. Ei tule mieleen juuri muuta kuin Armi ja Danny, mutta tätä en missään nimessä halua "äänestää" suosikkiduetokseni! :D

        Niin, onko kukaan muu tullut ajatelleeksi, miten vähän suomalaiset artistit tekee duettoja!? Vai onko niin, että tekevät, mutta niistä ei tule hittejä josta taas seuraa etteivät soi radiossa ja jäävät "pimentoon"??

        Tykkään Katri Helenasta, mutta hänen ja Jarin duetto on aika kauhea.

        Tässäpä olisi yksi ihan mukava duetto, eli Eija kantola ja Tommi Soidinmäki : Taivaanrantaan.


    • Kahvit juotu

      Marion ja Reijo Taipale: Paina jaljet kasteeseen, loistava duetto.

      Juu Paulaa ei jaksa kuunnella duettona saatikka sitten yksin!

    • Tapio R:ää

      Tämä esittämäni ei ole duetto, vaan kolmen nuoren miesartistin yhteisillä keikoilla kuultua: Juha Metsäperä., Jano Wickholm, Janne Tulkki. He sittivät Tapio Rautavaran kappaleita kiertueellaan. Välillä lauloivat jonkin kappaleen komestaankin. Äänet sopivat hyvin toisiinsa ja rento oli muutenkin esiintymismeno heillä!

      • sama kuin edellä

        Jani Wicholm oli tuo kolmas esiintyjä kiertueella!


    • KipiKapi

      Marion ja Kirka: Silloin, loistava.

      Nisa ja Markku Aro: Mun suothan tulla vierees sun, kamala

    • Kuuta-Molla

      Ai pizzalaulaja-Paulakin on iskenyt kyntensä tuohon biisiin.. Alunperinhän Kari Tapio levytti sen Kikan kanssa ja siitä siis pidän.

      • poika ja kahvikuppi

        Minäkin pidän Kikasta, mutta en tuosta Häipyy etäisyys- kappaleesta vaikka sen esittäisi kuka :)
        Minäkään en ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella Paulaa :((
        Tuo Nightwish-linkin "duetto" oli aikaa kauheaa kuultavaa, rääkymistä.
        Minullakin oli mielessä tuo Markku Aron ja Nisan duetto, mutta se ei ole erityisen hyvä eikä huono. Joten edelleen mietin mitä "äänestän"! Ehkä se on sitten Mona Caritan ja Ilkka Salon "Se ikuista on", kun en muutakaan keksi?

        Pitääkö dueton osapuolten olla välttämättä eri sukupuolta??
        Tuleeko mieleen yhtäkään nais/naisduettoa, tai mies/miesduettoa? Ajatus voi tuntua vieraalta?


      • Duota duota
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Minäkin pidän Kikasta, mutta en tuosta Häipyy etäisyys- kappaleesta vaikka sen esittäisi kuka :)
        Minäkään en ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella Paulaa :((
        Tuo Nightwish-linkin "duetto" oli aikaa kauheaa kuultavaa, rääkymistä.
        Minullakin oli mielessä tuo Markku Aron ja Nisan duetto, mutta se ei ole erityisen hyvä eikä huono. Joten edelleen mietin mitä "äänestän"! Ehkä se on sitten Mona Caritan ja Ilkka Salon "Se ikuista on", kun en muutakaan keksi?

        Pitääkö dueton osapuolten olla välttämättä eri sukupuolta??
        Tuleeko mieleen yhtäkään nais/naisduettoa, tai mies/miesduettoa? Ajatus voi tuntua vieraalta?

        Ainakin Mikko Alatalo ja Jamppa Tuominen vetävät Pohjoisen laulun ihan poikaparina. Naisnaisduettoa ei tule äkkiä mieleen mullakaan.


      • Annu.
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Minäkin pidän Kikasta, mutta en tuosta Häipyy etäisyys- kappaleesta vaikka sen esittäisi kuka :)
        Minäkään en ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella Paulaa :((
        Tuo Nightwish-linkin "duetto" oli aikaa kauheaa kuultavaa, rääkymistä.
        Minullakin oli mielessä tuo Markku Aron ja Nisan duetto, mutta se ei ole erityisen hyvä eikä huono. Joten edelleen mietin mitä "äänestän"! Ehkä se on sitten Mona Caritan ja Ilkka Salon "Se ikuista on", kun en muutakaan keksi?

        Pitääkö dueton osapuolten olla välttämättä eri sukupuolta??
        Tuleeko mieleen yhtäkään nais/naisduettoa, tai mies/miesduettoa? Ajatus voi tuntua vieraalta?

        Nuo luettelemasi duetot ovat kyllä minusta aika kauheita, ja Nightwish on upea! Eihän tuollaisen tyylin musiikin pidäkään olla mitään hempeää hyminää. Musiikkityylejä kun on niin monta ja myös musiikkimakuja ja iskelmämusiikin ystävä ei aina voi tajuta mitä hevissä on mahtavaa. Itse tosin kuuntelen molempia.

        Miesduetoista Kari Tapion ja Reijo Taipaleen Elämänvirta on hieno, kahden upeaäänisen artistin kappale.


      • Leidit
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Minäkin pidän Kikasta, mutta en tuosta Häipyy etäisyys- kappaleesta vaikka sen esittäisi kuka :)
        Minäkään en ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella Paulaa :((
        Tuo Nightwish-linkin "duetto" oli aikaa kauheaa kuultavaa, rääkymistä.
        Minullakin oli mielessä tuo Markku Aron ja Nisan duetto, mutta se ei ole erityisen hyvä eikä huono. Joten edelleen mietin mitä "äänestän"! Ehkä se on sitten Mona Caritan ja Ilkka Salon "Se ikuista on", kun en muutakaan keksi?

        Pitääkö dueton osapuolten olla välttämättä eri sukupuolta??
        Tuleeko mieleen yhtäkään nais/naisduettoa, tai mies/miesduettoa? Ajatus voi tuntua vieraalta?

        Marion ja Lea Laven: Jokainen paiva on liikaa, ei ehken varsinaisesti duetto (?)


      • poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Minäkin pidän Kikasta, mutta en tuosta Häipyy etäisyys- kappaleesta vaikka sen esittäisi kuka :)
        Minäkään en ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella Paulaa :((
        Tuo Nightwish-linkin "duetto" oli aikaa kauheaa kuultavaa, rääkymistä.
        Minullakin oli mielessä tuo Markku Aron ja Nisan duetto, mutta se ei ole erityisen hyvä eikä huono. Joten edelleen mietin mitä "äänestän"! Ehkä se on sitten Mona Caritan ja Ilkka Salon "Se ikuista on", kun en muutakaan keksi?

        Pitääkö dueton osapuolten olla välttämättä eri sukupuolta??
        Tuleeko mieleen yhtäkään nais/naisduettoa, tai mies/miesduettoa? Ajatus voi tuntua vieraalta?

        Miesten väliset duetot on mun mielestä järjetäen aikas kauheita. Esimerkiksi se "Kulkukoirat", jonka Reijo Taipale ja Topi Sorsakoski laulaa yhdessä. Ja se "Mä elän vieläkin" on kans aika hirvee. Se ei oo kylläkään duetto kun siinä on useampia laulajia : Pate Mustajärvi, Topi Sorsakoski, Jorma Kääriäinen ja ainaskin joku joku neljäs tyyppi vielä.


      • Meuhari justu
        Justiinax kirjoitti:

        Miesten väliset duetot on mun mielestä järjetäen aikas kauheita. Esimerkiksi se "Kulkukoirat", jonka Reijo Taipale ja Topi Sorsakoski laulaa yhdessä. Ja se "Mä elän vieläkin" on kans aika hirvee. Se ei oo kylläkään duetto kun siinä on useampia laulajia : Pate Mustajärvi, Topi Sorsakoski, Jorma Kääriäinen ja ainaskin joku joku neljäs tyyppi vielä.

        Sulle Justu onkin järjettömiä kaikki muut laulajat paitsi se jossa tapsuliinisi esiintyy. Se on jo moneen kertaan kuultu ja luettu sun kirjoituksistasi. Mee sinne tapsukkasi paltalle meuhaaman. Anna täällä kirjoitella asiallisten kirjoittajien! Jookos!!!


    • käymään vain

      Katri-Helenan ja Jonne Aaronin duetto Tehosekoittimen kauniista biisistä on K-A-U-H-E-A. Toivottavasti eivät vaan levytä sitä. EIkö ne ollenkaan ajattele niitä sanoja???!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe