Speedfight 3 vai Aprilia sr 50 R Factory

kysyjA

Elikkäs kumman hankkisin? Pistäkää mahdollisia omia kokemuksia :)

30

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uguguu

      Niin jos halut ajaa talvisin nii aprilia on varmaan parempi mut jos kesällä vaan ajat nii hommaa pösö mulla o se ja menee mittariin 62km/h

      • mopopoika3

        meneekö muka speedfight 3 vakiona mittariin 62km/h vai mistä oli kyse ?


      • zz
        mopopoika3 kirjoitti:

        meneekö muka speedfight 3 vakiona mittariin 62km/h vai mistä oli kyse ?

        prikka otettu


      • `jeree`
        zz kirjoitti:

        prikka otettu

        no entä paljonko menee vakiona mittariin ?


      • ofmmkmö
        `jeree` kirjoitti:

        no entä paljonko menee vakiona mittariin ?

        51km/h


    • anon0098

      aprilian tietenki!!!! paaaalljoooon parempi..;D

    • CC

      ittelläni on aprilia sr 50 r skootteri, ja tosi hyvä on!
      Monet on kehunu ulkonäköä "parhaimman näköseks skootteriks" (värinä siis mulla on toi valko/punainen vai onks toi nyt vähä oranssihtava..) Tehoja kans löytyy, kiihtyy kans ihan tosi hyvin! Hyvät jarrut jne.. Kanst toi "ajotietokone"... kyllä sanon ett jos jommankumman otat niin se on ehdottomasti toi aprilia!

      • sp3

        Otat todellaki ton speedfight 3! Ajettu nyt 12 000km eikä mitään ongelmii ollu! Mulla oli kans näiden kahen välillä ku molemmat iha jees, mut sit ku kysäsin kaupasta ni suositeltiin speedfight 3, helppo virittääkki.


    • nipanauri

      ehdottomasti siittä löytyy tehoo ja noi apriliat on ihan yli hinnoiteltuja vaikka onkin kyllä hienoja

      • aprilia<3

        APRILIAT ON VITUN HIENOI JA FACTORYS ON RUISKU ELIKKÄS KULKEE JA LÄHTEE VAIKKA KUUHUN!. MULLA TÄL HETKEL MENEE TASASEL MITTARII JOKU 97 ELI JOTAA 90 JA OON SAANU AJETTUU 111 MITTARII
        AJOIN YHEN TALVEN JO APRILIAL JA KYLLÄ 12KW 9AH AKKU JYTISEE VITUN HYVIN 20 NALLIN PAKKASES AINA KÄYNTII SÄHKÖL. JA PAREMPI PAINOPISTE KU ÖLJYTANKKI EES NII EI LÄHE NII HELPOL LAPASEST TALVEL JA KYLLÄ MENEE NIIN VITUN LINTAS AINA TALVEL 2PÄÄL ERITTÄIN HAUSKAA DRIFTAA


      • ..dsd..

        Paskat, pösöt ne on ylihinnoteltuja :D. Maksaa pösöstä 2200 euroa umpikiinalaisesta tuotteesta kun samaa kamaa saa sittarista 999 euron hintaan. Osta aprilia, se on Italialaista laatutyötä!

        Ja siitä yli-hinnottelusta: Apriliastahan löytyy kaikki ajotietokoneet ja ties mitä, pösöön varmaan ei kuulu vakiona edes sähköstartti


      • Oot urpo
        ..dsd.. kirjoitti:

        Paskat, pösöt ne on ylihinnoteltuja :D. Maksaa pösöstä 2200 euroa umpikiinalaisesta tuotteesta kun samaa kamaa saa sittarista 999 euron hintaan. Osta aprilia, se on Italialaista laatutyötä!

        Ja siitä yli-hinnottelusta: Apriliastahan löytyy kaikki ajotietokoneet ja ties mitä, pösöön varmaan ei kuulu vakiona edes sähköstartti

        Asiantuntija puhuu =D kannattaa sitä Pösön kotimaata tutkia ehkä vähä tarkemmin.


      • Kiiinanpösö
        Oot urpo kirjoitti:

        Asiantuntija puhuu =D kannattaa sitä Pösön kotimaata tutkia ehkä vähä tarkemmin.

        Joo se peugeot-merkki on ranskalainen mutta ne valmistetaan kiinassa :D siinä toinen asiantuntija^xd


    • anti-junt

      Taitaa hinnasta päätellen mennä aika kovaa.

    • naapuris

      yamaha aerox on samaa hintaluokkaa, kannattaa tutkia myös sitä

    • idiot_

      niii pajos se sf3 oikee kulkee vakiona?

      • sf3girl

        Mulla menee ainakin 52 mittariin


    • OFC PÖSÖ

      Vitut Apriliasta =D ulkonäkö kulunu, pösössä sentää vähä erilaisuutta! Ja saat sillä rahalla mikä säästyy ku ostaa pösön nii paaljon viriosia. Tecnigas Next-R tehari ja Malossi Multivar ja rajo-levy pois nii kulkee yli 80 ja silti halvempi ko apikka. Eurooppalaista laatutyötä kumpiki, Apikan hintalappu vaa on vähä epärealistine.

    • SäRän omistaja :)

      Aprilia SR 50 R Factory kulkee pelkän prikan poiston jälkeen yli 80. En näe mitään syytä miksei Aprilia? On hieno ja markkinoiden tehokkain skootteri muutaman veljensä kanssa. Muista myös, että Piaggion 50cc moottori mikä näissä ruiskuissa on, on vakiopytyistä tehokkain. Myös vakiovariaattori on Malossi Multivarin luokkaa. Pienellä virityksel ja täysin kurittomana menee melkein 100kmh jo rikki. Eli siis tehoputki ja hyvin säädetty variaattori. Mielestäni 100kmh on mahtava vauhti 50cc skootterille. Jos haluat vielä enempi virittää (70cc jne.) niin vaihtoehdoksi Aerox tai tämä Aprilia SR kaasarimalli ovat molemmat hyviä ostoksia.

      • töhööö

        Mutta miten selität Aprilian hinnan? Ei se tonnin arvosta ole parempi kuin sf3...


    • Jsedrd

      On se :d Tietenki jos tykkäät siitä että saat korjata mopoa kokoajan (kuten Pösön tapauksessa käy!) niin mikä ettei sitten tuo SF3. :l

    • Speedfight123456

      Itellä on speedfight 3 ja kohta ajettu se 16 tuhatta kilsaa ja männän vaihoin tossa 100 kilsaa sitte, mitää muuta ei oo menny sitä ennen kun tulppia :D

    • epäselvä ohjekirja

      Miten pösön satula nousee ylös Missä se vaijeri on jota ohjekirja tarjoo

      • Pöskä

        Virtalukosta vastapäivään.


    • kinkkiyt

      Osta cittarist 1000e konkin ja laita loput 2000e varaosiin. Kinkki kulkee rajoittimen poiston jälkeen max 70..

    • sppedfight2omistaja

      spf 3 ehottamasti ei peugeot oo mikään japanimopo vaaa son kyllä alkuperästää ranskalinen öerkki aprillia leipoo ekassa mutkaassa ei kannataa

    • 1212454

      Olen ajanut minun SR:llä 22000km ilman männänvaihtoa. Eikö kestä?

    • speed3

      itelläni onkii speedfight 3 ja ja ajoinkii semmoset 30 000 km enne ku piti vaihtaa mäntä :D

    • Kysymysjdjdjhdjdjdjd

      Kumpi olisi parmepi tohon apriliaan
      2 vai 4 tahtinen

    • rgrg554

      sf3 on todella laiska ainaskii ilmajäähy nimimerkillä kokemusta on suositten mieluiten nestejäähy sf3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe