Millainen nainen kiinnostaa?

.....

Millaisiin naisiin iskette silmänne ja millaiset teitä miellyttävät? Jos nyt saisitte listata muutamia ominaisuuksia naisessa, niin mitä ehdottomasti naisessa toivoisitte? Makuja varmasti monia, mutta tähän voi ihan vapaasti omat mieltymykset kertoa.

8

2375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

      Olen itse ainakin heikkona: pikkaisen ujoihin, herkkiin, söpöihin, lämpimiin, eläinrakkaisiin, elämänmyönteisiin naisiin,

      (minua taas yleensä lähestyy sellaiset: hyvin ulospäin suuntautuneet, räväkät, voimakastahtoiset, temperamenttiset naiset jotka eivät minuun oikein kolahda)

      Eipä ihme että olen sinkku ; )

      • Eihän ihannenaisesi olisi ihannenaisesi, jos se olisi niin räväkkä ja ulospäinsuuntautunut, että uskaltaisi kuuna päivänä lähestyä ketään miestä. Että sinkkuus tuskin päättyy ilman omaa aktiivisuuttasi ja kärsivällisyyttäsi. ;-)


    • MMMMMies

      Nainen joka omaa mielen avaruutta ja kauneutta kiinnostaa ,mutta joku papuparrovi jonka ajatusmaailma on veistetty pölkystä ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

    • BlueNightSatin

      Eläinrakkaisiin, lapsirakkaisiin, aitoihin, rehellisiin, luotettaviin, sydämellisiin, eläväisiin, sopivasti sanavalmiisiin, ehkäpä hieman ujohkoihinkin, omilla aivoilla ajatteleviin, huumorintajuisiin ja keskustelutaitoisiin symppiksiin, elämänhaluisiin tasapainoisiin tyyppeihin....ja nää koskettaa nyt siis ihan naista ystävänä. En iske silmääni naisiin, mutta huomaan kyllä nää tyypit joukosta ja näihin yleensä helpoiten tutustun ja kaverustun. Joskin mulla ei oo kauheen tiuhaa verkkoa muutekaan ihmisten suhteen mimmosille ihmisille rupee toolkkaa...ystävät kyllä valitsen tosi tiukan sihdin läpi.

      Sitten taas noi jutut on myös miehen suhteen samoja..jopa ihan parisuhdemielessä. Tommosia ja muutaki toivon kyllä..mut jotain mihkä ehkä kiinnittyy huomio olemuksessa. Jos ja kun ei puhuta aina ekana ulkonäöstä.

    • Jos ihmistä ei tunne entuudestaan, niin mihin sitä muuhun voisi kiinnittää huomionsa kuin ulkonäköön.

      Että juttu jatkuisi, pitäisi lisäksi olla naisellinen, empaattinen, fiksu, hauska ja jakaa tulevaisuudenhaaveeni. Kuulostaa haasteelliselta, mutta löytyihän tuokin lopulta.

      • vänksy

        " Jos ihmistä ei tunne entuudestaan, niin mihin sitä muuhun voisi kiinnittää huomionsa kuin ulkonäköön."

        Nimeen, karismaan, käyttäytymiseen, katseisiin, hymyyn, olemukseen.. Nuo kaikki voisivat herättää ainakin omalla kohdallani kiinnostuksen, vaikka mies ois ruma.


      • vänksy
        vänksy kirjoitti:

        " Jos ihmistä ei tunne entuudestaan, niin mihin sitä muuhun voisi kiinnittää huomionsa kuin ulkonäköön."

        Nimeen, karismaan, käyttäytymiseen, katseisiin, hymyyn, olemukseen.. Nuo kaikki voisivat herättää ainakin omalla kohdallani kiinnostuksen, vaikka mies ois ruma.

        en tuntisi häntä entuudestaan ollenkaan, kuin ehkä nimen tietäisin ja olisin hetken aikaa voinut seurata hänen käyttäytymistään.

        Mistään ihastuksesta en kyllä voisi puhua.. se kun tapahtuu mun kohdalla hitaasti. Vasta sit kun tunnetaan. Mutta kiinnostus tosiaan voisi herätä.


      • vänksy kirjoitti:

        en tuntisi häntä entuudestaan ollenkaan, kuin ehkä nimen tietäisin ja olisin hetken aikaa voinut seurata hänen käyttäytymistään.

        Mistään ihastuksesta en kyllä voisi puhua.. se kun tapahtuu mun kohdalla hitaasti. Vasta sit kun tunnetaan. Mutta kiinnostus tosiaan voisi herätä.

        Sinun kanssasi on aina sitten vinkeää vaihtaa ajatuksia näistä pariutumiskiemuroista, koska ajatusmaailmamme on kaukana toisistaan kuin yö ja päivä. ;-)

        Minä olen aloittanut suurimman osan suhteistani menemällä jutustelemaan ventovieraalle naiselle. En ole tiennyt sen enempää nimeä kuin ajatusmaailmaakaan. No olemus tietysti näkyy päällekin päin, joten siitä olen kanssasi yhtä mieltä, aivan kuin hymystä ja katseistakin. Enhän minä mene sellaisen juttusille, joka ei silmiään lainaa eikä hymyile.

        Tuo ihastumisen määrittely on vähän hankalaa. Minusta ulkonäköön voi ihastua, mutta ihastus häipyy sen sileän tien, jos luonne ei täsmääkään. Aivan kuin se voi hävitä milloin tahansa tutustumisen edetessä. Minusta kun suhteen kehittyminen on pitkä prosessi ensikatseesta alttarille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe