Helsingin tarmo?

ei-tietoinen

Nyrkkeily vois olla aika hyvä harrastus. Onko Helsingin Tarmon nyrkkeilykoulu mitenkä hyvä? Harrastaminen siellä olisi ainakin edullista ja treenit kahdesti viikkoon. Tosin seuran kotisivujen kuvien perusteilla (mitkä ovat otettu nyrkkeilykoulusta) touhu näytti lähinnä siltä, että siellä on 15 vuotiaita tyttöjä ja poikia :/.

95

5193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 dan

      Toki siellä on vain nuoria koska se on niin edullinen seura, jos haluat köyhien ja lähiöasukkien kanssa treenata, sinne vaan. Tasokkaampia seuroja on miltei kaikki muut, hyvänä esimerkkinä Tapanila Erä.

      • köyhä mies lähiöstä

        Tosta sai sen käsityksen et kaikki edullinen on paskaa ja köyhien touhua! Et kerro miksi tai miten Tapanilan erä tai ne muut ns.tasokkaammat paikat eroavat Tarmosta? Joka tietää vastatkoon.


      • :;;
        köyhä mies lähiöstä kirjoitti:

        Tosta sai sen käsityksen et kaikki edullinen on paskaa ja köyhien touhua! Et kerro miksi tai miten Tapanilan erä tai ne muut ns.tasokkaammat paikat eroavat Tarmosta? Joka tietää vastatkoon.

        Ikinen seura, joka ei ole ns. työväen seura ja kallellaan vasemmalle, on tasokkaampi.


    • Entinen Tarmolainen

      Tämä on vanha ketju, mutta nostan aiheen taas esille, sillä kävin pari vuotta Tarmon treeneissä.

      Nyrkkeilykoulu oli hyvä, koska siellä oli porukkaa vauvasta vaariin ja tosi rento meininki. Nyrkkeilyn perusteet opetettiin todella selkeästi, varsinkin vanhemmat valmentajat osasivat opettaa todella hyvin.

      Valmentajien vaihtuvuus haittasi treenejä, koska monet nuoremmat valmentajat eivät viitsineet antaa henkilökohtaista ohjausta kaikille. Vanhemmat valmentajat kävivät katsomassa/neuvomassa jokaista säkinhakkaajaa.

      Nyrkkeilykoulun jatkoryhmässä treenit olivat intensiivisempiä, jokainen halukas sai sparrata. Jatkoryhmässä ei kuitenkaan ollut riittäviä kehittymismahdollisuuksia. Joitakin nuorempia suosittiin selvästi, jos suorituksesi näytti vähemmän taidokkaalta, ei sinuun juuri panostettu.

      Jatkoryhmässä myös kiusaaminen tuli mukaan. Erityisesti eräs nuorempi valmentaja osoitti minua kohtaan outoa käytöstä, ei antanut neuvoja, vaan lähinnä keljuili sparrin aikana. Valmentajan käytös oli muutenkin ylimielistä, hän ei esimerkiksi tervehtinyt minua koskaan, vaikka itse tervehdin häntä aina kuuluvalla äänellä, kun kohtasin hänet ensimmäisenä salilla. Kyseisen valmentajan katse sanoi ''mitä säkin täällä teet?''

      Jatkuva valmentajien vaihtuminen eri treenien välillä ja tehokkaan ohjauksen puute sai minut äänestämään jaloillani. Minusta Tarmon kirstuihin kannetuilla kausimaksuilla ei saanut edes harrastelijalle riittävää valmennusta ja ohjausta. Henkinen väkivalta oli viimeinen naula arkussani.

    • Entinen Tarmolainen

      ´´Muistan sinut, olen valmentaja josta puhut. Ensinnäkin, tulit treeneihin usein selvästikkin ***** pyyhkimättä, eli paskan käry oli valtava tästä valittivat niin muut kilpailijat kuin myös tuomarit. toivottavasti olet oppinut pesemään perseesi:

      T,. Nuori Valkku´´

      Kylläpä osaatkin olla asiallinen kaveri, jos suinkin olet Tarmon valmentaja, vieläpä se nuori, mistä aiemmin mainitsin.

      Nyt erehdyt henkilöstä tai haluat vaan tahallasi trollata. Minä en ole tullut koskaan salille niin likaisena, että siitä olisi ollut häiriötä toisille treenaajille. Eikä siellä salilla todellakaan mietoja ödöörejä ole, varsinkaan treenien jälkeen.

      Osuiko arvostelu itseesi niin pahasti, että sinun piti alkaa keksiä mitä kummempia tekosyitä epäasialliselle käytöksellesi?

      Ymmärrän kyllä, ettei kaikki pidä kaikista, mutta ei sinun valmentajana pitäisi sellaista osoittaa, vaan olla kaikkia treenaajia kohtaan tasapuolinen.

      Annoin sinulle todella katkeran kuvan itsestäni, mutta en halua olla katkera. Tahdon antaa sinulle anteeksi ja pyytää anteeksi, kun nostin asian uudelleen esille. Tahdoin vain antaa keskustelun aloittaneelle puolueettoman kuvan Helsingin Tarmosta nyrkkeilyseurana - sellaisena kuin sen itse tulin kokemaan.

    • SUOMEN PUTKI

      Tiedän kaverin ja tapaukset.

      Voin sanoa, että jokainen aidattuun neliöön nouseva on arvostuksen ansainnut. Tämä on aivan sama, kun menisi nauramaan jollekin laitapuolen nulkille kuinka elämä on potkinut päähän. Ei sitä tiedä milloin kussa kuljet ja samaa paskaa olet sinäkin.

      Voin sanoa Valkku että tiedän tapasi ja olet täysin väärässä. Mutta 26.4 Tarmolla nyrkkeillään silti taas.

      TULETHAN SINÄKIN SILLÄ OLET JOSKUS NYRKKEILLYT

    • Nuorivalmentaja

      Valmennusmetodini on myös saaneet arvostusta, jos pari kuntonyrkkeilijää ei tykkää, niin menköön muualle. Tämä kyseinen "asiakas" joka meidänkin salill kävi, on tunnettu maunula-rautatientori välisissä busseissakin 62 ,67,63 epähygieenisyydestä. Kuset ja paskat housussa ja kertoo puujalka vitsejä.


      T:nuori Valkku

    • SUOMEN PUTKI

      ETPÄ OLE TEHNYT KOTILÄSKYJÄSI TÄYTYY SANOA

      OLEN SANONUT ETTÄ VIISI VUOTTA MENEE MYÖTÄTUULESSAKIN ENNENKUIN HÄN ON TÄYSIN PUHDAS.

      TAVOITTENAMME ON ENSIN JOKIN PIENEMMPI HYGIENIA-TASO (ESIM. EU)

      ENPÄ PANE PALJON ROPOJA NUOREN VALKUN PUOLEEN?

      PANKAA ROPOJA LIKOON. KAVERI ON PIAN TÄYSIN PUHDAS, VAIKKA ONKIN SUURSUON OSTARILTA.

      NYRKKEILYTERVEISIN MASA.

    • R. Järvinen

      Muistan hyvin Tarmon salin vessan, reikälauta oli revitty irti eikä klosetti ikinä vetänyt. Ei ollut ihan kerta eikä kaksi kun valmentaja joutui keskeyttämään treenit ja lähti karhupumpun kanssa avaamaan vessaa.

      Pitkälle on menty, hä?

    • SUOMEN PUTKI

      voin sanoa tämä on tyypillistä RENE JÄRVISTÄ.

      KUN JÄRJESTIMME NYRKKEILYILLAN "RUOTANYRKKIROCK" SEINÄJOELLA NIIN RENEN PITI TULLA PAIKALLE JA MAKSAA KEHÄN NOSTAMISEEN KÄYTETTY LAVANOSTIN.

      JÄRVINEN EI TULLUT PAIKALLE, MUTTA VIIHTYI KOKO VIIKON HYVIN HOTELLI SORSANPESÄSSÄ...

      SEINÄJOEN LIIKE-ELÄMÄN KANNALTA TÄMÄ OLI POSITIIVISTA.

      KUN TARMOLAISET SEURAAVAN KERRAN TULEMME LAKEUKSILLE, HOMMAN HOITAVAT AMMATTILAISET. NÄITÄ JÄRVISIÄ EI NÄHDÄ KUIN VIP-PAIKOILLA, LIPPUNSA KILTISTI MAKSANEINA.

      VOIN ANTEEKSI ANTAA JÄRVISELLE, MUTTA SE MAKSAA 35,90E KORKOA VIIS PROS... SUORAAN HELSINGIN TARMON SALILLE TILILLE.

      JOS TÄMÄ TEHDÄÄN, NIIN VOIMME JUODA TUOPIT RUSKIKSEN SKABOISSA. MINÄ MAKSAN, MUTTA SE MAKSAA 35,90 TARMON TILILLE.

    • L.Seppälä

      Yritän itsekin aina suhtautua Järviseen ymmärtäväisesti, johtuen suureksi osaksi siviiliammatistani (psyk. sairaanhoitaja) mutta että joku tieten tahtoen kusee nuorten mahdollisuuden menestyä? Lavanostinta ei näkynyt ja kehäkanveesin vuokraakaan ei ikinä kuulunut Porin NMKY:n tilille ja voin kertoa että kanvaasin kuskaaminen Porista Seinäjoelle ei ole aivan halpaa... No, meitä riittää moneen junaan. Käsittämätöntä myös miksei Seinäjoen Kehä-häjyjen kanvaasia saanut lainata, liittynee jotenkin peripohjalaiseen kateuteen ja pikkusieluisuuteen... Mutta menneet on menneitä sanoi Taavitsaisen Pade.

      • Entinen Tarmolainen

        En tiedä kenestä tämä ''Nuori Valkku'' puhuu, mutta ei ainakaan minusta, sillä minä en ole koskaan kulkenut Maunula-Rautatientori välisissä busseissa, saatikka paskat housussa!

        Rn myöskään tiedä, onko kyseessä sama valmentaja, josta kerroin ensimmäisessä viestissäni, mutta nuori kaveri sekin oli johon moitteeni kohdistuivat. Nuori ja pieni mies, joka kyllä osasi huutaa tarvittaessa. Alkujumpat ja muut sisänsä veti hyvin, mutta muuten en tykännyt.

        Kuten aiemmin mainitsinkin, Tarmon vanhemman polven valmentajat olivat todella hyviä. He vetivät tiukkoja treenejä ja pitivät yllä oikeaa salikuria, mutta myös kannustivat ja neuvoivat kaikkia treenaajia tasapuolisesti.

        Kiitos sinulle nimimerkki ''SUOMEN PUTKI'' olet kommentoinut keskustelua erittäin asiallisesti ja osoittanut olevasi rehti, sanojesi mittainen mies.

        Toivotan kaikille oikein hyvää jatkoa!


    • NuoriValkku

      Kyllä sinä osaat tuon selittelyn. heti kun tulee pienikin vastoinkäyminen, niin vaihdat salia ja kuulemani mukaan myös lajia. Onko nyt hienoa käydä nilkkaanpotkijoiden salilla? syy käytökseeni: Halusin testastat sinua oletko sisimmässäsi nilkkaanpotkija, ja ilmeisesti olet. Kyllä olen nuori ja noin 170cm pitkä, mutta se ei mielestäni minusta lyhyttä tee.

    • Nenä tippuu

      Tapanilan erä on hyvä. Sielä kilparyhmässä voi saada nenään ja kovaa:))

    • Entinen Tarmolainen

      Ensinnäkin en ole se henkilö, joksi minua luulet. Tuskin edes muistat minua salilta, sillä treeneissä käy paljon porukkaa, enkä harjoitellut koskaan teamissa tai kilparyhmässä.

      Voi olla, että valmennettavanasi on ollut henkilö, joka on tullut salille ''peet housussa'' ja niin edelleen. Mutta kuten aiemmin sanoin, minä se en ollut.

      Mitä tulee lajiin, sitä en ole vaihtanut, enkä harjoittele missään ''nilkkaanpotkijoiden'' salilla.

      Tuo mitä kerroit syynä käytökseesi, ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Jos väitteesi on totta, olet täysin väärä ihminen valmentamaan ketään. Tarkkaile vanhempien valmentajien toimintaa ja ota opiksesi!

      Jos olen loukannut sinua, pyydän anteeksi ja toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Toivottavasti kehityt valmentajana ja tuotat seurallesi runsaasti menestystä.

      Halusin tuoda aiemmissa viesteissäni esittämäni asiat esille, sillä viestiketjun aloittaja kyseli, millaista on treenata Tarmossa. Niinpä päätin kertoa oman näkemykseni, joka perustuu täysin omiin kokemuksiini. Toki siinä saattaa olla minun ''väärää tulkintaa'', ja olen pahoillani jos niin on, mutta kaikki mielipiteeni perustuvat minun omiin kokemuksiini, eivät kaverien juttuihin nakkarilla.

      Edelleen toivotan kaikille hyvää jatkoa hyvän urheilulajin parissa!

    • ystävänneuvo

      Olen itsekin treenannut Tarmon salilla ja uskon tietäväni tämän "entisen Tarmolaisen". ihan mukva sälli kaikin puolin , mutta kuten "nuorivalkku" sanoi, nin oli paskan käry oli valtava. Tämä voi tietenkin olla henkilön luontaisominaisuus jolla ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa, mutta ei silti ollut mukava treenata tälläisen harjoituskaverin lähellä. Moni kilpanyrkkeilijä joutuu hengittämään suun kautta murtuneen nenän takia, joten ei ole kiva kun haukkaat henkeä ja kakin haju valtaa suusi. Toivon sinulle kaikkea hyvää "entinen tarmolainen" ja esim. ulkoliikuntaa. noissa sisäsaleissa on niin huono ilmastointikin että se saattoi korostua tämän takia.

      • Entinen Tarmolainen

        ''Olen itsekin treenannut Tarmon salilla ja uskon tietäväni tämän "entisen Tarmolaisen". ihan mukva sälli kaikin puolin , mutta kuten "nuorivalkku" sanoi, nin oli paskan käry oli valtava. Tämä voi tietenkin olla henkilön luontaisominaisuus jolla ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa, mutta ei silti ollut mukava treenata tälläisen harjoituskaverin lähellä. Moni kilpanyrkkeilijä joutuu hengittämään suun kautta murtuneen nenän takia, joten ei ole kiva kun haukkaat henkeä ja kakin haju valtaa suusi. Toivon sinulle kaikkea hyvää "entinen tarmolainen" ja esim. ulkoliikuntaa. noissa sisäsaleissa on niin huono ilmastointikin että se saattoi korostua tämän takia.''

        Tässä tulee taas se, kun sekoitetaan kaksi henkilöä keskenään.

        Ensinnäkin minä en ole se henkilö, joksi sinä ja ''Nuori Valkku'' minua luulette. En itsekään muista teidän kuvaamaanne henkilöä salilta, voi olla, ettei hän minun aikanani ole siellä käynytkään. Itse en ole käynyt Tarmon salilla pariin-kolmeen vuoteen. Ja kaiken kukkuraksi en treenannut koskaan kilparyhmän kanssa.

        En ymmärrä sitä, että minkäänlaista kritiikkiä ei saisi esittää! Ja jos sitä esittää, sinut leimataan henkilöksi, jota et edes itse tunne.

        Mutta pidemmittä puheitta: Hyvää jatkoa kaikille!


    • SUOMEN PUTKI

      OLEN SANONUT MONTA KERTAA KAVEREILLE, ETTÄ SEURASSA EI VAINOTA. EIKÄ KUORMASTA SYÖDÄ. PITÄISI ENNEMMMIN KESKUSTELLA SIITÄ, MITÄ VOIDAAN TEHDÄ NYRKKEILYN ETEEN.

      MATKA KEHÄ KOLMOSELTA ULOS ON USEIN PIDEMPI KUIN ULKOA SISÄÄN.

      SANON KAVERILLE - TULE TAKAISIN. ALAMME TAAS HARJOITELLA - 26.4

      ALKAA PIKKASEN NIINKUIN YÖKÖTTÄMÄÄN NÄMÄ YKSISILMÄISTEN JUTUT JA MINULLA NÄKEE KOLMAS SILMÄKIN PAREMMIN.

      TERVETULOA HARJOITUKSIIN PAM PAM PAM PAUKETTA VAAN ? HAISKOON MILLE HAISEE. JA TÄMÄ KAVERI SANON SULLE EI SE OLE HÄPEÄ.

      • Eiks je?

        Se "caps lock" on siinä vasemmalla keskellä. Paina sitä, ei jaksa lukea tota sun huutoasi Suomen Putki.


    • TarmoCoach

      Samoilla linjoilla nimim. "SUOMEN PUTKI" kanssa. Mielestäni tämä entinen Tarmolainen on salille tervetullut hajuistaan riippumatta. Tule juttusille otetaan asia yhdessä esille eri ryhmissä (kilpa/kunto/elite) , ei ihmisen luontaishajulle voi olla este harrastamiselle. Pyydän Tarmolaisten puolesta anteeksi saamaasi kohtelua, sillä tämä on asia johon et ilmeisesti voi vaikuttaa. Olen keskustellut asiasta tämän nuoren valmentajan kanssa ja aluksi sovitaan että harjoittelette eri päivinä.

    • P.August

      "Entinen tarmolainen" olet tervetullut iskemään seuraavaan sanktioimaani ammattilaisiltaan Salossa - tai sitten myöhemmin Juupajoen Liikuntahallilla.

      Päästömittauksia ei tehdä ja voimme liiton puolesta hyvittää uuden reikälaudan eriöön. Itse tähän viemäröinti-ongelmaan emme puutu, neuvon olemaan yhteydessä isännöitsijään tämän asian suhteen.

      Kilparyhmään sinua tuskin kannattaa nostaa, ainakaan vielä. Esiotteluissa pärjää hyvin ihan kuntonyrkkeilypohjalta joten sparria kannattaa vähentää mitä lähemmäs ottelu tulee.

      Hyviä vinkkejä valmistautumiseen saa mm. henkilöltä "aviomies", myös "Suklaapastori" voi auttaa (jos ei ole taas Konnulla valtion hommissa). Toivotan sinulle hyviä treenejä ja rattoisaa kotimatkaa Pakilaan.

      yst. terv.

      "Pera"

    • SUOMEN PUTKI

      MINÄPÄS HUUDAN JOS HUVITTAA

      PERKELE

      ET KUITENKAAN USKALLA LÄHTEÄ KANSSANI MIEHEKKÄÄSEEN RISTIINLYÖNTITILANTEESEEN.

      JOTEN VITTUAKOS VALITAT.

      ITSEHÄN PYYSIT, OMA ON SYYSI.

      OLEN VALMIS MATSIIN JOS SITÄ KERJÄÄT.

    • ......

      Painu sä juntti suolle äläkä ala täällä nimimerkin takana ulisemaan kun et edes tiedä kelle uliset.

    • SUOMEN PUTKI

      AIKA EPÄKORNIA KÄYTÖSTÄ.

      TOIMITTAJALTA ODOTTAISIN TOISENLAISTA SUHTAUTUMISTA. ETENKIN SELLAISELTA, JOKA ON ITSEKKKIN NYRKKEILLYT.

      NO EI MITÄÄN TULKAA MUKAAN JA KATTOKAA KUN TÄÄLÄ LYÖDÄÄN MIESTÄ!

      MÄ HUUDAN JA USKALLAN SANOA ASIAT NIMIMERKKINI TAKIA NIIN KUIN ITSE NE NÄEN.

      se on enemmän kun teistä yksisilmäisistä korvan takaa kuivista pojannulikoista lähtee ikinä ääntä.

      Aika jännä tilanne , etelän pojat huutaa kyllä tiedotuksia,TAMPERE ISO ja SUURI pelaa ihan omilla ehdoilla, pohjoisen nyrkkeilyihmiset kirjoittaa minkä kerkiää HALLOO NYRKKEILYN MEKKA?

    • VilleVenho

      Kannattaisi SUOMEN PUTKEN seurata tätä sivustoa tarkemmin , et todellakaan tiedä kelle uliset. Esim. täälläon ollut kovaa vääntöä erään SM-I x 2 ja jonkun riidan haastajan kanssa.onm menty tosi pitkälle asioisssa ja oikeat myllyt on ollut lähellä. Joten ...varo kelle puhut PUTKI.

    • -----------

      Katsoppas "VilleVenho" alias "Lasileuka". Olet taas palannut markkinoille.
      Hieno homma, matsi on toki ollut kovaa mutta älä luule että olisin luovuttanut.

      Suomen Putkelle sanoisin sen, että yrittäisit edes peitellä sivistystasottomuuttasi käyttämällä caps lockia. Kyllähän nyt kirjoituksesta toki näkee että olet mamu, tai sit on jäänyt jo peruskoulukin pahasti kesken. Mutta niin kuin sanoin, jos et huutaisi kuin palosireeni niin ei ainakaan ottaisi silmään niin pahasti.

    • asenttaja

      PUTKI, on kyllä ihan tuulesta temmattu kaveri. Et taida tietää mitään PUTKISTA etkä mistään muistakaan asioista kuin NETTITROLLEISTA :=)

      Kiitos ja AURINKOISTA päivää PUTKI sinulle TIETOKONEEN ääreen.

    • SUOMEN PUTKI

      HYVÄÄ PÄIVÄÄ MYÖS SINULLE.

      SM-I ASIAAN VOIN VAIN SANOA, MYÖS MYLLYLÄN JAAKKO ON SM-I X 3 JA MYÖS BALTIAN MESTARI AMMATTILAISISSA.

      JASKAHAN ON RÄJÄHTÄVÄ PANOS PARAIKAA, OTTELI JUURI HAAPAJÄRVELLÄ MIKA MYLLYLÄN KOTIKONNUILLA JA OTTELI OLI RATKAISEMATON KOSKA VASTASSA KAVERI JOENSUUN MIKA JOKA KUITENKIN TODELLISUUDESSA OTTELUN SELKEÄSTI HÄVISI.

      RATKAISEMATON, JA P****AT. MINULLA NÄKEE KOLMAS SILMÄKIN PAREMMIN.

      YRITTÄISITTE TEINIT MIETTIÄ NYRKKEILYN HYVÄKSI JA LOPETTAA TÄMÄN NAURETTAVAN MINULLE - SINULLE AJATTELUN. LAPSELLISTA.

      EHDOTAN YKSIKANTAAN:

      KESKUSTELLAAN NYRKKEILYSTÄ



      PS: SKANDINAVIAN DK-EXPORT AWARD ON 80-LUVULTA JA EDELLEEN NIPAT PYSYY KÄSISSÄ VAIKKA FIRMA MENI KONKKAAN. ENTÄS ITSE? PYSYYKÖ SINULLA EDES SE PYSTYSSÄ ILMAN TUKIHOLKKIA?

      KUTEN HUOMAAT OLEN VANHA KETTU JA OSAAJA

      • asenttaja

        NEITI PUTKI. Et taida olla REISJÄRVELTÄ. Nimittäin olin itse PAIKAN PÄÄLLÄ katsomassa JASKAN ottelua. Mitä JASKAN ottelun jälkeen tapahtui?! Kun kerran niin hyvin tiedät. MITEN Jaakon NYRKKEILY URA lähti käyntiin? Oliko JASKA rautaa ja kenen kanssa JASKA tappeli ylipäätään että pääsi nyrkkeilykehään? Missä TE muuten REISJÄRVELLÄ treenaatte? TERVEISIN, TIEDÄN ETTET OLE SE OIKEA PUTKI JOTEN LOPETA REPOSTELU.


    • SUOMEN PUTKI

      EN OLE RESIJÄRVELTÄ. OLEN KEURUULTA. MISSÄ OLEN SANONUT OLEVANI REISJÄRVELTÄ? ÄLÄS ROUVA ASENTAJA LAITA SANOJA SUUHUN TAI RAAVI NAAMAA

      JASKAN OTTELUN JÄLKEEN JASKAN KÄSI NOSTETTIIN YLÖS JA BURLESKI-TYTÖT TULIVAT JASKAN YMPÄRILLE PÖRRÄÄMÄÄN. MYÖS TOHTORI PIRINEN OLI PAIKALLA EVÄSTÄMÄSSÄ ETELÄN BOHEEMEJA OTTELUN TULOKSEEN.

      JASKA TAPPELI KOKO REISJÄRVEN ÄRRÄN KULMAN PARHAIMMISTON KANSSA, ETTÄ YLIPÄÄTÄÄN PÄÄSI KEHÄÄN. LOPULTA ETELÄN HERRAT VEI ÄSSÄT PAKASTA JA KUTSUMATTOMAT KUTSUT HARJOTUUSLEIRILLE AJOIVAT MIEHEN AMMATTILAISEKSI.

      ITSE USKON ETTÄ JASKA OLISI OTTANUT BULGARIAN POLVDIVISTA EM-KULTAA ELLEI PERKELEEN PERKELE OLISI JUOSSUT SUORAAN HIEKKARANNALLE JÄTETTYYN KALJAPULLOON!

      REISJÄRVI JA KEURUU TEKEE NYKYÄÄN YHTEISTYÖTÄ JA SITÄHÄN SINÄ ET KESTÄ. minä olen putki, suomen putki. kaikkien puolesta otan osuman sinun repostelun nuolesta.

      ANTAA KIVISEN KIRVEEN HAKATA MOUKARIA LEKALLA. KEVÄÄLLÄ MIESTÄ ALKAA KAATUA. JUUASTA TULEE MIEHIÄ KEURUULLE LEIRITYKSEEN.

    • VilleVenho

      Antakaa tän äijän PUTKI olla, hän sentäs tietää jotain nyrkkeilystä ns. insider. nykyään on näitä thai/potkunyrkkeilijöitä joilla ei ole mitään kunnoitusta vanhempaa väkeä kohtaan. Ja en todellakaan ole nimi. "lasileuka", mutta tiedän kyseisen tyypin ja voin sanoa että tälle neiti Thainyrkkeilijälle(--------) tulisi nenä kipeäksi "lasileuan" käsittelyssä.

    • ------------

      Onko täällä Thainyrkkeilijöitäkin? Heidän kanssa en ole vielä keskustellutkaan. 2 kertaa olen heidän kanssa sparrannut. Molemmilla kerroilla jättivät leikin parin erän jälkeen kesken. Toinen selitti että nilkka on kipeä, no sinne en kyllä sentään ylettynyt lyömään.
      Toinen oli rehellisempi sanoen että hieman liian huumaavia iskuja hänelle.

      • änauransulle

        Taidat jätkö puhua paskaa. Sä et edes uskaltanut tällätä lasileukaa ja pelle dissaat täällä vanhaa kaartia PUTKIA.


    • ------------

      Mä en koskaan puhu p4skaa, en koskaan. Koska mä en ole uskaltanut tällätä lasileukaa? Ns. vanhaa kaartia olen sitä paitsi itsekin, eli jo -80 luvulla olin aktiivi. Nykyisin treenailen, ottelen ja pidän itseni kondiksessa.

    • Lasileukainen

      Tule karhu puistoon samana viikonloppuna kuin Geebee turnaus on, niin katsotaan mikä se sun kondis on...pelle!

    • ------------

      Näitä pellejä Nakke Nakuttajia on ennenkin ollut täällä turpaansa louskuttamassa, tuu sinne tuu tänne. Eihän tässä muuta ehtis tekemäänkään ku juosta ympäri stadia tutkailemassa paikkoja missä ei ole ketään.
      Joten mee tuttia imemään kukkakeppi.

      • SUOMEN PUTKI

        Jätkä jänisti haasteen

        Ooksää joku HOMO vai?

        Nyt on Masalla kova käsi!


    • Eiks je?

      Älä sä landepaukku tuu aukoo päätäs asioista mistä sä mitään snaijaa.

    • JareTolvari

      Asiallista ja rakentavaa keskustelua kaikin puolin. Huomaa selvästi että henkilöillä on kokemusta myös salin ulkopuolella otetuista otteluista. Mitä itse asiaan tulee, olen varma että ottelemalla kolme kertaa ristiin kehä kolmosen sisäpuolella kolmenaruisessa kehässä kolme kertaa päivässä on saatu ainakin osa (n. kolmasosa) totuudesta pyristeltyä hengen kaakeleille.

      Keep on boxing

      • ei-tietoinen

        Kiitos vastauksista, niitän no likin tullut tässä kolmen vuoden aikana melko paljon. En tiedä, jotenkin kun lukee näitä vastauksia ja niin tulee sellainen fiilis että "antaa olla" näyttää että monelle tämä nyrkkeily on jättönyt jälkensä. Ja mitä Tarmon saliin tulee, niin tömön nuoren valkun treeneihin en tule.


    • Näin on.

      Sun kirjoitus tasoon on sitten joku muu jättänyt jälkensä, ettei vain viina noin illan kynnyksellä? Se on vielä pahempi kuin terve henkinen kamppailu urheilu nimeltä nyrkkeily.

      • Yrittäkäänytedes

        Kirjoitustaso, tervehekinen ja kamppailu-urheilu ovat yhdyssanoja. Myös yhdyssana on yhdyssana.


      • Yrititliikaa
        Yrittäkäänytedes kirjoitti:

        Kirjoitustaso, tervehekinen ja kamppailu-urheilu ovat yhdyssanoja. Myös yhdyssana on yhdyssana.

        Sanassa tervehenkinen on oikeinkirjoitettuna kolme n-kirjainta.


      • Yritänuudelleen
        Yrititliikaa kirjoitti:

        Sanassa tervehenkinen on oikeinkirjoitettuna kolme n-kirjainta.

        Jumankekka! Näin kävi kun koitin briljeerata. Tuli heNkiNeN turpakeikka. Nyt takaisin kiven alle hiomaan kielioppia ja oikeinkirjoitusta. Mutta minä palaan. Vahvempana ja huolellisempana. Kielipoliisi ei nuku.


      • Anonyymi
        Yrititliikaa kirjoitti:

        Sanassa tervehenkinen on oikeinkirjoitettuna kolme n-kirjainta.

        Paras kommentti täällä


    • SUOMEN PUTKI

      Täällä mä kyrpä pystyssä koko ajan jökötän, mutta ei ole haastajia ilmaantunut.

      Paskat.

      Ei teistä ole mihinkään.

      Tämä keskustelu on päättynyt.

    • Hubert

      Asiallista ja hyvin perusteltua argumentointia kaikin puolin. Aion laittaa rahaa likoon Jaskan puolesta, tekee luultavasti combackin Helsingin Tarmon riveissä. Voisiko joku nyt kertoa onko se Tarmon vessa siis käyttökunnossa vai mistä tämä paskan haju johtuu?

    • loistavaa

      Kyllä kannatti, Suomen Putki on oppinut keskustelemaan. Ei huuda enää, löysi caps lockin.

      • JOUSENKAAREN

        Vai rakentavaa keskustelua. Just joo.Vituttaa sen kaverin puolesta että hajun takia joutui lopettaa treenaamisen.


    • jdkdkfk

      On se kumma etjos joku haisee paskalle ni eikö sille voi kukaan sanoo et haisee paskalle ku ei tuota välttämättä itse haista eli kamat pesuu KIITOS. Aikoinaa olin pikkuserkulla lamdella sikalassa hommissa ja parin viikon jälkee ku palasin isolle kirkolle ni jätkät valitti et haisen sian paskalle vaik ite en haistanu mitää. Nos sit ku meni himaa uudestaa ja haisto reissukassia ni hiffas et ei kele et haiseeki sonnalta :)

    • NuoriValkku2016

      Kyseinen kaveri on palannut treeneihin, ja haisee edelleen. Hän torjui yrittämäni iskut, leikaten kehää ja muodostaen täyden ympyrän.

      "Taitosi on yhä tallella, mutta voimasi heikkenee, PASKAHOUSU. Valmistaudu kohtaamaan Karhupumppu."

    • huvittunut

      Sain tässä päivän naurut kun tänne eksyin kommentteja lukemaan. Loistavaa viihdettä samalla kun tässä rentoutuu kera korvapuustin ja kahvikupposen, meinasi vaan kahvit mennä väärään kurkkuun.. Itse olen käynyt jonkin aikaa Tarmossa kuntonyrkkeilemässä ja minulla ei ole valmentajista muuta kuin hyvää sanottavaa. Ovat oikein mukavia ja asiansa osaavia. Kokemuksesta voin siis vaan puhua kuntonyrkkeilyn vetäjistä ja seuraa voin suositella lämpimästi ainakin näin omien havaintojen ja kokemusten pohjalta.

    • MasaK.Kyybeli

      Tarmon salilla Baraboffin poika tekee ei reenejä kuukauteeen ja äistöt a.... otin sen.virolaisen nallen kansssa ja sehän vaan kurotteli... Ku ei kinkkukiusausta tee. Ei ota ei.

    • VanhaValkku

      "Nuori Valkku" on erotettu seurasta eilen. Mitäköhän tapahtui?

      • 5422245

        Alkoi varmaan itse haisemaan paskalle.


    • Nauranteille

      Joo, vituttaa nuoren valkun puolesta, kertoo osittain nykymenosta. Vahvat yksilöt joka ei suostu mielistelemään paskanhajuisia kuntonyrkkeilijöitä herättävät tunteita, ja täten koetaan uhkaksi. Noh eipä tiedä tarmolaiset mitä menettivät kun päästivät vanhainkotiin bokraajan näpeistään.

    • RingCraftPro8

      Näin nuorta valkkua lauantaina eräässä rock-konsertissa.

      Järjestysmies yritti poistaa häntä elmun baarin terassilta hänen maatessaan sikiöasennossa penkillä ja hihittäen.

      Tällöin hän raivostui ja alkoi karjua: "laitetaan sulle heltta kuosiin!".

      Onneksi toinen paikalla ollut nyrkkeilyvalmentaja veti hänet sivummalle, ja miehet jatkoivat Lauttasaarta kohti siksak-kävelyä, vuorotellen toisiaan pystyssä pitäen.

    • DabolinshPower

      Nuoressa valkussa on paljon samoja piirteitä kuin Henry Chinaskissa:

      - Hyvä jabin käyttö
      - Mainettaan parempi panomies
      - Katselee ikkunasta ulos herkeämättä
      - Tykkää lavanostimista
      - Kehäkontrolli
      - Viinakontrolli (puute)
      - Näkee Kaiken
      - Juo Kaiken

    • Youngcoachfan

      Eräs Tarmon valmentaja kertoi opettavansa "dirty boxinkia" nyt ketjun lukeneena ymmärrän mitä hän kyseisellä termillä tarkoitti. Perse jätetään pyyhkimättä ainakin treenipäivinä.

    • Tarmoton

      Tämä viestiketju alkoi jo yli kuusi vuotta sitten, kun joku kysyi, kannattaako tulla Tarmon nyrkkeilyharjoituksiin. Toivottavasti hän on saanut vastauksen - ja mennyt johonkin toiseen seuraan! Näin riitelevään porukkaan ei ainakaan tee mieli?

    • Nykytarmis

      Luin ketjun ja menin tarmon salille. En kadu yhtään. Tarmon sali on miesten sali, joka ei siellä kestä olla, niin painukoon v!ttuun.

      • TarmonSali

        Tarmo on todellakin "miesten sali" kaikki siellä ovat perverssejä homo perätuuppareita. Vaseliinia menee Tarmon salilla vain pakaroiden väliin ei muualle.


    • Nykytarmis2

      Näin on. Meitä ei pienet hajut tai klosetin reikälautojen puute pidättele.

      ME TARMOLAISET, ME NIITÄMME VIELÄ KUNNIAA!!!!!

      • TosiTarmo

        Niitätte kunniiaa korkeintaan tulevina pikkurikollisina ja sosiaalipummeina.


    • Tarmix

      Pitää paikkaansa, rakastan rikollista elämää. Kun pelko paistaa taviksen kasvoilta, on onnistunut tehtävässä.

      "Kaduilta kallion, tarmottelen sua naamaan. Turpiin tuut saamaan, Tarmo iskulla lyön sut maahaan."

      -Petos albumilta "tarmolaisen iskee" kappaleesta "Tarmo song"

    • Itninja

      Pääsekö tuonne harjottelee ? Vaikuttaa mukavalta paikalta.

    • Masatrhton

      Tarmon salilla ei käytetä kortsuja

      Se on korkeimman kädessä tuleeko HIV vai nou

      T: Raivo-Masa (Team Tarmo-Wear)

    • AntiTarmo

      Siellä salilla haisee paska , pikkurikollisuus ja köyhyys. Luusereiden ja sosiaalitapauksien paikka.

    • Tarmo4eva

      Eilenkin painettiin kovaa reeniä, kovaa reeniä.

      Nuori Valkku johdattaa meidät voittoon

      T: Tarmon nuorin kyky

    • SUOMENPUTKI

      YASKA TULEE VIELÄ, OLEMME VALMIIT EM-OTTELUUN TARMON SALILLA ELOKUUSSA 2017

      MENESTYKSEN VUODEN PITI OLLA JO 2008, MUTTA SELKÄ SOTKI SUUNNITELMAT

      TOIVON KANNUSTUSTA YHDELLE MAAILMAN KOVIMMISTA NUORISTA VALKUISTA

      TULKAA MUKAAN, OLETTEHAN TEKIN NYRKKEILLEET

      HALUAISIN LOPETTAA TÄMÄN MINULLE-SINULLE LEIKIN

      LAPSELLISTA, PUHUTAAN ENNEMMIN NYRKKEILYSTÄ

      MUNAT MAAHAN JA VARMOJA OTTELUITA

      TYRSKÄYKSEN PYRSKÄYS

    • Gunboatmalmberg

      Kävin katsomassa tarmon meininkiä ja hyvältä vaikutti, paikalla oli ilmeisesti "nuori-valkku"ja oli muitakin valmentajia ja pidän siitä.

      Tällä viikolla opeteltiin paljon etukäteen väistää ja etukäteen väistää ristiin lyömällä.
      Ensi viikolla tulee Keuruulla joku valmentaja (Matti Kelo?) opettamaan kuinka sammuneelta puliukolta otetaan suihin niin, ettei tämä herää.

    • tarmolainen

      Kelo on kuollut, mutta Keuruulta saapuu apuvalmentaja Pena Tikkakoski.

      Ensi maanantaina Tarmon salilla klo 17.30 - IT´S A TIKKAKOSKI HOUR.

    • EntinenTarmolainen

      Mielenkiintoista seurata keskustelu näin vuosien jälkeen. Toivottavasti Tarmon toiminta on parantunut, eikä aiemmin esitetyille moitteille löydy enää perusteita. Lieneeköhän ''nuori valkku'' vielä mukana kuvioissa?

    • tarmo-wanha-weteran-sr

      mikäli olen oikein ymmärtänyt kuka kyseinen valmentaja oli , niin voin kertoa että hän tosiaan sai erotuksen seurasta jo viime talvena. tämä tarmolainen joka valitti ,ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen. "nuori valkku" m.m.penttilä (pentholm) sai kenkää ja on nykyisellään jopa kiven sisässä ja ennen tätä oli erään raumalaisen nyrkkeilijän oma henkkoht. valmentaja!

      edelleen tarmon toiminnassa on paljon kehitettävää, mutta jo sluoja suo , ja saamme eva rides forresterin sponsoriksi sekä hivenen uusia iskijöitä esim. japanista, niin näkisinn ettäse voisi olla mahdollista että tallin toiminta, tai seuran ,seuran toiminta, kehittyisi tasolle jossa voisimme iskeä ITÄMERTEN MESTARUUKSISTA , ei täysillä kerjäten eikä peet housussa. eikä todellakaan karhupumppuas tai klosetimn reikälautaa nuollen, eikä missään juupajoen liikuntahallilla, missä menoa sotkee aika monta kukkopoikaa.

      muistakaa että kun tänne tuodaan noita japanilaisia ja noita tsekkiläisiä, niin heiltä me saamme hyvää hyötyä ja aseita, muut köyhtyvät meidän takiamme, ja kun me ostamme säärisuojia japanista , NIIN SE ON SUOMEN POIKA JOKA NIITÄ KÄYTTÄÄ. JA KUN SELLAISTEN MIESTEN KÄSISSÄ ON KYMMENEN NUSSIN NAHKA-SAKET JA REEBOKIN SÄÄRISUOJAT, NIIN SIINÄ SAA TULLA AIKA MONTA JUUPAJOEN , JUUAN, KERUUN JA RAUMAN KUKKOPOIKAA TÄNNE VITTUILEMAAN , JA ME SILTI SYÖMME HEILTÄ MUNAT.

    • johanboklöv

      Timo Laine on kehunut tätä salia. Tarmolaiset ovat onnessaan, kun Timo sai kerran karmean maksapommin, mutta hänellä oli onneksi isoisänsä silkkikalsarit jalassa. Isku sekoitti Timon vatsan toiminnan, ja Timo laski kanveesiin polvistuttuaan hernerokat alleen. Mutta jalassa onneksi oli isoisän umpinaiset ja PAKSUT laadukkaat silkkikalsarit, ja ryynin ryyniä ei mennyt Tarmon salin kanveesille. Kaikki pysyi pöksyissä, vaikka hernerokka tosiaan lensi.

      Timo sai tosta hyvästä Helsingin Tarmolta diplomin, ja kuulemma ei enää ottele tai sparraa, ellei ole isoisän silkkikalsarit jalassa.

      Tuli tämä syksyn 2012 tarina mieleen tuosta entisen Tarmolaisen paskanhajusta, kun alussa oli keskusteltua siitä että kaveria sorsittiin sen takia.

    • juolupinjaaksi

      Olin eilen Tarmon treeneissä, ja voin ilmoittaa että seura tekee paluuta isoihin kuvioihin. SM-kisoissa tullaan näkemään Tarmon porukkaa kärjessä. Miksei koko Euroopan kärjessä?

      Kelon Matti ei ole kuollut, on konsulttina nykyään Tarmolle ja Tikkakoskelle. Penttilä kiven sisässä.

    • Perttimikaelpirinen

      Tänään tehdyillä yrityskaupoilla Matti Ensio Kelo, Pentti Ilmari Ylösjoki ja Pentti Tarmo (!) Tapani Tikkakoski ovat ostaneet Helsingin Tarmon.

      Maineikas Helsinkiläisseura siirtyy Keuruulaisomistukseen. Keuruun isot pojat määräävät nyt. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Jone vetää huomenna Timo Laineen silkkikalsarit jalassa sparria Hosen kanssa.

      Tervetuloa taas Tarmon salille!

      • Anonyymi

        Jone, tule takaisin kotiin! Tämä on mennyt liian pitkälle. Hose on puliukko.

        T. Reksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jone, tule takaisin kotiin! Tämä on mennyt liian pitkälle. Hose on puliukko.

        T. Reksi

        Ne oli Timon ISOISÄN silkkikalsarit eikä Timon.

        Tunnin päästä Tarmon salilla!

        T. JONE


    • Anonyymi

      Just joo, Tikkakosken treeneissä kerran käyneenä voin sanoa, ettei homma toimi. Liikaa haaralaukkaa ja muuta. Mitkä ne sellaiset nyrkkeilytreenit on, joissa laukataan ympäri salia tennispallot kädessä!!!???

      Pitää lyärä miestä, vaikka paikaltaan... kyllä ne laukat ja naruhypyt ehtii vetää palautellessa kunnon matsista.

      • Anonyymi

        Helsingin Tarmo on kaikesta päätellen seurojen seura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin Tarmo on kaikesta päätellen seurojen seura.

        Mitä pisimmälti vallan on.


    • Anonyymi

      Tarmon nuori valkkku rules

      • Anonyymi

        Tarmolla uusi päävalmentaja, Jari Vanne.

        Meno ei ole parantunut lainkaan. Hän lienee se nuori veemäinen valmentaja josta tuolla aiemmin puhuttiin.

        Aina töykeä, ei tervehdi. Vinohampainen ylimielinen valmentaja.


    • Anonyymi

      Helsingin Tarmo palkitsi pitkän uransa ajan huomattavimmat kotimaiset iskijät eilen juhlagaalassaan Tattarisuolla.

      Vuoden lupaus : Jami Vuori
      Vuoden comeback : Jari Vanne
      Vuoden pettymys : Michael Pentholm
      Vuoden puheenaihe : Pertti Keita
      Vuoden valmentaja : Matti Kelo
      Vuoden nyrkkeilijä : Jarno Elg
      Vuoden ottelu : Vanne - Ötz II

    • Anonyymi

      Onko Matti Kelo sama henkilö kuin nuori valkku?

      • Anonyymi

        On.


    • Anonyymi

      Pohdin tässä uudelleen kamppailulajin aloittamista. Aiemmin savesta kokemusta ja nyt etsin joko nyrkkeilysalia, tai kokeilen thainyrkkeilyä. Helsinki Thai Boxingin ilmapiiri oli todella mukava. Lajina vielä mietityttää.

      Kaikenlainen älyvapaa öyhötys ei kiinnosta pätkääkään. Tarmoa mietin, mutta törmäsin tähän ketjuun.

      Mitä helvettiä? Toivottavasti kaikki ovat trolleja.

      Vituttaa, että kampailulajeihin tuntuu eksyvän aina juntteja idiootteja. Toivon että ole väärässä.

      • Anonyymi

        Kamppailulajit ovat yleensä kulissi alkoholisteille. Niin tâssâkin tapauksessa.


      • Anonyymi

        Juntti isdiootti olet itsez tule Tarmon salille huomenna ortamaan matsia jos uskallat perkele täältä pesee eokotuksetkin on ottamatta koska en halua myrkkypiikkiä! Kannatanme Putinin raketteja!!!! Tarmon isot kullit seisovat!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntti isdiootti olet itsez tule Tarmon salille huomenna ortamaan matsia jos uskallat perkele täältä pesee eokotuksetkin on ottamatta koska en halua myrkkypiikkiä! Kannatanme Putinin raketteja!!!! Tarmon isot kullit seisovat!!!

        Tarmo rules


      • Anonyymi

        Jos ei asiateksti maistu, niin hyppää mereen.


    • Anonyymi

      Jos etsin homoerotiikka niin sitä löytyy Tarmosta. Nimikin sen jo sanoo. Surkea paikka josta tulee nollatason puppelinyrkkeilijöitä.

    • Anonyymi

      Helsingin Tarmo on HOMOJEN zeura


      Toivo. Maikkia huomiojmaan rämän.

      Muistanaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe