Korkokengistä

BlueNightSatin

Mitäs tuumaatte, onko ne turhamaisuutta? Miltä ne tuntuu jalassa ja arvostaako miehet naisen pukeutumisessa korkokenkiä miten paljon? Naiset taas kertokaas tuleeko jalat tai selkä kipeeksi? Miksi korkokenkä on sinusta hyvä tai huono? Sana vapaa taas. :)

98

1580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      korkokenkiä jalassa. Niin useasti en silti pidä, että jalat ja selkä pääsisi kipeytymään. Korkkarit jalassa tunnen oloni naiselliseksi ja seksikkääksi :-)

      • BlueNightSatin

        joo varmaan useimmilla naisilla just toi seksikkyys ja naisellisuus se pääsyy. Kyllä kyllä. Jaa ollakkin, seksikkyys on ihan tärkee juttu kyllä. :)


      • Noona
        BlueNightSatin kirjoitti:

        joo varmaan useimmilla naisilla just toi seksikkyys ja naisellisuus se pääsyy. Kyllä kyllä. Jaa ollakkin, seksikkyys on ihan tärkee juttu kyllä. :)

        yleensä laitan juhliin jai baariin jalkaan. Muuten harrastan tennareita, kun en osaa kävellä hitaasti ja korkkarit haittaavat nopeaa kävelyä =) Eikä ne kyllä jalassakaan niin mukavat ole.


      • 22
        Noona kirjoitti:

        yleensä laitan juhliin jai baariin jalkaan. Muuten harrastan tennareita, kun en osaa kävellä hitaasti ja korkkarit haittaavat nopeaa kävelyä =) Eikä ne kyllä jalassakaan niin mukavat ole.

        Jos löydät hyvä lestiset kengät... minä en laita edes jalkaan jotka tuntuu huonolta.
        Jos olet tottunut kävelemään. Ei jalat väsy, eikä myöskään ole selkä kipeä jos vain katsot mitä jalkaasi laitat. Eli jalat valitsee minun kengät, en minä.
        Ehkä sekin vaikuttaa että olen työksenikin paljon liikkeellä joten jalat ei saa väsyä...
        Pieni helpottava vinkki naisille... lentosukat.
        Miesten takia en niitä pidä.... enkä myöskään meikkaa vaan itseni takia...
        Mikä hyvältä tuntuu ja on lähinnä sitä mitä olen....


    • korkkarit, tulee jalkavaivoja.
      Vaivaisen luut, liikavarpaat jne. Huonossa tapauksessa ikuiset jalkavaivat.

      • BlueNightSatin

        vasaravarpaat? Päkiät ainaki kipeytyy. :(


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        vasaravarpaat? Päkiät ainaki kipeytyy. :(

        voi varmaan antaa lääkärit.

        Jostain kuulin/luin, että jalkaterän sivusta voi uloskasvaa luupiikki.


      • hämmästelijä.

        Onko olemassa sellaisiakin korkkareita, joissa noita vaivoja ei synny?


      • kirpela
        hämmästelijä. kirjoitti:

        Onko olemassa sellaisiakin korkkareita, joissa noita vaivoja ei synny?

        Kunnolliset,laadukkaat ja oikean kokoiset ei satu jalassa, eikä aiheuta ties mitä mainitsemaasi.


      • BlueNightSatin

        just juteltiin noista kumppareista erään kanssa. On kuulema ihan buenot. Jotta thanks. Mähän kyllä diggaan noistakin. :)


    • korkeat korothan ei mulle sovi (eikä siten mikään tuu kipeäksikkään) mutta muuten tykkään joskus pitää jotain sen tapaisia ees, eri asia sitte jossain junassa tms. ku kopisee lattiaa vasten että varmasti porukka kuulee missä meet. :> edelleen buutsit ois kova sana.

      • BlueNightSatin

        on hyvät näin talvella. Komppaan. Kesällä pistokkaat on aika kova sana. Joo eihän kaikille kaikki kengät istu muutenkaan.


      • kirpela

        sitten eellisen korkkajutskan ostamassa ne bootsit?


      • kirpela kirjoitti:

        sitten eellisen korkkajutskan ostamassa ne bootsit?

        saisko saman vielä suomeksi? :P


      • kirpela
        LaRito kirjoitti:

        saisko saman vielä suomeksi? :P

        puhe nilkkamittasist jatotesit ettei sun oo, sanoin että ehtimällä sirommat niin miesten puolelta saattas löytyy pienempää kokoo. Minkä jälkeen löysin ite yhet ihkut.Oli 38t, mut mahtuu villasukat sit :)


    • Minä pidän korkokengistä, mut sattuneesta syystä en nyt mitään ihan huimia korkoja ihannoi; sellainen 5 cm on aika hyvä. - Itse asiassa pidän korkokenkiä sen takia, että selkäni EI tulisi kipeäksi. - Olen huomannut, että korkokengillä kävellessäni minulla on parempi ryhti ja syvät vatsalihakset aktivoituvat muutenkin toimimaan helpommin, joten miksen pitäisi mukavia kenkiä ? Nuorempana tietty pidin paljon balleriina-kantaisia kenkiä, mutta kun kävin tanssimassa, niin niissä tuli jalat helpommin kipeiksi kuin korkokengillä, joten siinä vaiheessa tuli sit vaihdettua kenkätyyliä. - Ja eipä sillä nyt enää ole niin paljon merkitystäkään, että onko sitä miehiä puoli päätä pidempi vai puoli päätä 5 cm ;D
      - Sen verran turhamaisuutta siinä tietty myös on mukana, että tiedän hyvin suuren jalan ja nilkan näyttävän sirommalta korkokengässä kuin matalakantaisessa :)

      • BlueNightSatin

        sulla koron leveys mitään asiaan? :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        sulla koron leveys mitään asiaan? :)

        kuin yhdet kahdeksansenttiset piikkikorot ;) Kyllä minun korkolappuni ovat pari-kolme neliösenttiä, vähintään. Tällä hetkellä tykkään Mummo Ankka -koroista :)


      • BlueNightSatin
        xena-183 kirjoitti:

        kuin yhdet kahdeksansenttiset piikkikorot ;) Kyllä minun korkolappuni ovat pari-kolme neliösenttiä, vähintään. Tällä hetkellä tykkään Mummo Ankka -koroista :)

        ihanat. Mummo Ankat. Hauska nimitys semmosille kengille. ;D


    • tubu.

      pitkästä aikaa kopottelin korkokengillä treenikämpille. Sellaisilla bootsimaisilla siroilla nilkkureilla, korkoa n. 4 cm. Päkiät joutuvat koville jos kävelee pitkiä matkoja korkokengillä. En ole kuitenkaan huomannut selkäni kipeytyvän. Enimmäkseen korkokenkiä tulee käytettyä sulan maan aikaan koska korkkareiden tatsi lumiseen ja jäiseen maahan on epävarma verrattuna tasapohjaisiin talvikenkiin. Ja tietenkin juhlakengissä pitää olla korkoa ja siroa sellaista vielä.

      • BlueNightSatin

        päkiöihin mullakin pahiten käy, riippuen ihan kengästä ja korosta. Oikeen polttelee päkiöitä, jos on huono kenkä.


    • Marjelie

      käytän tanssiessa ja juhlissa, muuten käytän n. 4-5 cm:n korkoja kipeän selän takia. Balleriinoissa on sellainen tunne kuin että olisi koko ajan seljälleen menossa, eikä ne ole kipeälle selälle muutenkaan kivat.

      • BlueNightSatin

        tarkotatko tasapohjia vai niitä moderneja missä on pikkiriikkinen korko?


      • Marjelie
        BlueNightSatin kirjoitti:

        tarkotatko tasapohjia vai niitä moderneja missä on pikkiriikkinen korko?

        Eikä nekään ole kivat joissa on pieni korko. Pitää olla vähän korkeampi.


      • BlueNightSatin
        Marjelie kirjoitti:

        Eikä nekään ole kivat joissa on pieni korko. Pitää olla vähän korkeampi.

        tiiän joo mimmosia ne on. Meinasin pari kesää sitten sortua ostamaan, mutta sovitellessa totesin että ei ole kyllä mun kengät nää.


    • ...osa kokonaisuutta.
      Kyllä ne ihan hyvältä näyttää pitkien säärien jatkona, varsinkin lyhkäsen hameen kanssa käytettynä. =D

      Itse asiassa mulle tuli tuossa viime viikolla noit pitkiä sääriä, korkkareita ja minihameita katsellessa mieleen, että mistä puljusta Suomessa löytyy kuviollisia sukkahousuja?
      Ne ei taida olla Suomessa oikein IN. Mun puolesta sais vaikka olla.....toisaalta eipä ne farkkujen alta mihinkään näy :(

      • BlueNightSatin

        sukkahousujahan nyt löytyy monista hyvin varustelluista kaupoista. Mimmosia kuvioita sä mahdat tarkottaa? Seksikkäämpiä varmaan löytyy myös paikoista missä liivejäkin myydään, naisten putiikeista. Erotiikka shopeista vois kuvitella et löytys. Ja netistä tietty!


      • kirpela
        BlueNightSatin kirjoitti:

        sukkahousujahan nyt löytyy monista hyvin varustelluista kaupoista. Mimmosia kuvioita sä mahdat tarkottaa? Seksikkäämpiä varmaan löytyy myös paikoista missä liivejäkin myydään, naisten putiikeista. Erotiikka shopeista vois kuvitella et löytys. Ja netistä tietty!

        pääsee esim käymällä Lidlissä. Siellä on noin parin kk välein kaikkee vinkeetä kuosia tyyliin saumaa, ruutua (kinkkuverkkoa), nilkka-/säärikuviota.


    • monte34
      • BlueNightSatin

        vai niin. Hmm, vähän jäin tota väitettä nyt miettimään. En oikeen usko. Se voi vaikuttaa siihin, että nainen kokee olevansa seksikkäämpi ja sitä kautta itsevarmempi. Sitten taas lantionpohjalihaksiin..tuskimpa kuitenkaan. En usko ensi puremalla.


      • maryandjane

        niin paljon kun riisuu korkkarit kipeytyneistä jaloistaan (joissa päkiät ovat kuin tulessa), että siitä helpotuksen tunteesta voi pelkästään saada orgasmin. Että siinä mielessä asiassa voi olla perää.


    • Onhan ne vähän turhamaisia. Väärässä paikassa jopa silmiinpistävän naurettavia. Nyt kun alkaa nämä loskakelit, niin taas saa nauraa ittensä kipeäksi kun jotkut vielä yrittää nilkat nuljuen korkkareilla kahlata tuolla. Näyttää lähinnä naurettavalta :)

      Ei mulle varsinaisesti kipeäksi tule. Tai tulee jos tarpeeksi kauan pitää, mutta en mä niin turhamainen ja tyhmä ole. Kyllä mä saan vaihdeltua semmoiset kengät jalkaa, mitkä sopii tilanteeseen paremmin.

      Niin, välillä ne on tosi kivat.

      • BlueNightSatin

        eihän joka paikkaan sovi, hassua josku kattella, kun jäisillä parkkipaikoilla naiset pitelee autoista kii korkokengissään. Et pääsis ehjänä omalle autolle. Kamalaa semmonen. x'D


    • BlueNightSatin

      mehukkaita kommentteja tulee...hyvä. Tästä mä tykkään. Kiitos. Lisääkin saa laittaa.

    • Turhamaisuutta. Samaa turhamaisuutta kuin meikit, korut, pitsialusvaatteet ja muut hepenet. Samaa turhamaisuutta millä tuomme esille naisellissuuttamme tullaksemme halutuiksi miesten silmissä. Kyllä, minäkin käytän noita kaikkia yllämainittuja. Miesten vuoksi.

      • BlueNightSatin

        eli miehet, tässä nyt tulee mielenkiitoista vastausta niin paljon, että mä ihan hiki päässä pureskelen tätä. Mites saatko ite niistä yllämainituista mielestäsi mitään irti? Paitsi sen miehisen huomion? :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        eli miehet, tässä nyt tulee mielenkiitoista vastausta niin paljon, että mä ihan hiki päässä pureskelen tätä. Mites saatko ite niistä yllämainituista mielestäsi mitään irti? Paitsi sen miehisen huomion? :)

        niiden käyttöön on miehet ja evoluutio. Kaikki muu on kognitionalismin jälkituotetta :) Joo kyl mä viihdyn naisellisissa vetimissä ja tykkään näyttää naiselliselta.


    • on ainoat oikeat kengät naisille.

    • antibarbi

      turhamaisuutta. Jos ei ole tottunut korkkareihin, niin voihan siinä päkiä, nilkka tai akillesjänne vähän aikaa valittaa, mutta nopeesti jalka tottuu. Mun mielestä parhaat autoilukengät on korkkarit, mutta silloin mielellään korkoa max. 8 cm. Korkkarit on itseasiassa selälle paljon paremmat kuin tasapohjaiset kengät. Mulla kun selkä meni rikki kolmosvauvoja odottaessa, niin lekuri käski alkaa pitää korkkareita, koska niillä selkään tulee hyvä asento. Olen vähän sitä mieltä, että jokaiselle löytyy sopiva koron korkeus ja mulle se on 7-8 cm. Sen matalampia mulla ei oikein olekaan eikä siitä ylikään. Ja yleensä mulla on aina korkkarit jalassa...no ei tietenkään lenkillä, mutta muutoin.

      • BlueNightSatin

        nyt tuli korkokengän puolesta vastaus. Mä ite koen korkokengä kauheen huonoksi autoilukengäksi. Ne on aina tiellä ja jalat huonosti polkimilla. Tosin puhutaan just 8 cm koroista. Sitä matalemmat menee ihan hyvin. Mites sulla vaikuttaako koron malli tai leveys mitenkään?


      • antibarbi
        BlueNightSatin kirjoitti:

        nyt tuli korkokengän puolesta vastaus. Mä ite koen korkokengä kauheen huonoksi autoilukengäksi. Ne on aina tiellä ja jalat huonosti polkimilla. Tosin puhutaan just 8 cm koroista. Sitä matalemmat menee ihan hyvin. Mites sulla vaikuttaako koron malli tai leveys mitenkään?

        korkoja yleensä, mutta nyt talvikäytössä myös tolppakorkoja. Ihan piikkikorko ei ole autoilussa paras, mutta en mä muun mallisissa ole huomannut mitään hankaluutta. Kävellessä koron mallilla ei ole väliä, mutta piikkikorko on talvella toki raskas kävellä, mutta myös ns. turvakenkä. Eihän sillä pääse nurin kupsahtamaan millään, kun korko puree joka askeleella maahan. Kaiken lisäksi korolliset kengät on kauniita!


    • vastaan ja sit siivoomaan :)

      Turhamaisuutta? Noo, esteettisyyttä ehkä itsellä lähinnä. Itse käytän mittasuhteiden takia. Tyypillinen suomalainen, persjalkainen ja pitkäselkäinen maatuska kun olen ;) Eli haluun saada jalat pidemmiksi, se miellyttää mua esteettisesti. Jostain syystä poikaystävät ei ole koskaan olleet kiinnostuneet mun kengistä, että ihan itseäni kai sit haluun miellyttää. Tai no, kaksi ekaa poikaystävää oli aika lyhyitä ja he taisivat tykätä, että en käytä korkeita kenkiä, mut silloin olin itsekin enemmän ballerinatossu-linjalla. En osannut vielä kävellä korkkareilla;)

      Lisäksi kengät joissa on korkoa ovat paremman näköisiä, ehdottomasti. Ryhtiä ne tuovat lisää ja lantionpohjalihaksia ja vatsalihaksia myös vahvistavat.

      Kenkien pitää kuitenkin olla myös hyvät kävellä, mulla tulee aika helposti vesikelloja, eli ei saa hangata tai hietää.

      Kuitenkin, koska esim. pyöräilen paljon, niin yhtä paljon painoa laitan kunnon ulkoilujalkineille. Niihin syydän melkein enemmän rahaa kuin korkokenkiin tai buutseihin joita käytän töissä tai "ihmisten ilmoilla".

      • BlueNightSatin

        oikeastikko ne vaikuttaa lantionpohjalihaksiin? Hmm.


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        oikeastikko ne vaikuttaa lantionpohjalihaksiin? Hmm.

        tää oli vaan mutu-tietoa ;)


      • BlueNightSatin
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        tää oli vaan mutu-tietoa ;)

        jäin miettimään. Tarttee kaivaa jostain tietoa. :)


    • Korkokengät ovat naisella kertakaikkisen hurmaavat ja muuttavat ryhdin seksikkääksi. Kunhan niillä osaa kävellä ja valitettavasti hyvin harva osaa.

      • BlueNightSatin

        sä pidät niistä naisellisuuden vuoksi? :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        sä pidät niistä naisellisuuden vuoksi? :)

        Kaikki naisellinen sopii naisille. ;-)


    • Mä rrrakastan korkokenkiä

      • BlueNightSatin

        mä ajattelinkin korkkarien sytäväksi. Mä muistelen, että sä olet ennekin kertonut tykkääväs korkkareista? Toi on just korkokengissä kurjaa, että ne tuppaa upota kynnysritilöihin ja rappuralleihin. Sitten mennään nurin taikka karkee korko. Onko muuten koskaan käyny sulle niin, että olis korko menny poikki?


      • BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mä ajattelinkin korkkarien sytäväksi. Mä muistelen, että sä olet ennekin kertonut tykkääväs korkkareista? Toi on just korkokengissä kurjaa, että ne tuppaa upota kynnysritilöihin ja rappuralleihin. Sitten mennään nurin taikka karkee korko. Onko muuten koskaan käyny sulle niin, että olis korko menny poikki?

        tartti kirjottaa, mutta meni kirjaimet nuriniskoin. x')


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        mä ajattelinkin korkkarien sytäväksi. Mä muistelen, että sä olet ennekin kertonut tykkääväs korkkareista? Toi on just korkokengissä kurjaa, että ne tuppaa upota kynnysritilöihin ja rappuralleihin. Sitten mennään nurin taikka karkee korko. Onko muuten koskaan käyny sulle niin, että olis korko menny poikki?

        Kyllä, olen aina pitänyt niistä. Multa ei ole koskaan katkennut korkoa ja se on asia, mitä pelkään aika paljonkin! Ainoa mitä kengille on mun käytössä sattunut on korkolappujen tasainen kuluminen ja/tai pohja irtoaa kovan käytön vuoksi. Yhdet uudet on juuri reklamoitavana kun olin tilannut tosi hienot piikkikorko-bootsit mutta pohja halkesi ekalla käyttökerralla.. Murrr.. Kohta saan uudet tilalle :)

        Olisi kauheeta mennä töihin ja vielä palata sieltä korko toisessa jalassa nilkuttaen, ei kauheen seksikästä mun mielestä xD Korkokengät on vaan siitä vähän kauheat, että ne pitää sisään ajaa aina ja se on kivuliasta joskus. Jalka saattaa olla ihan rakkuloilla ja kipeillä painaumilla päivän päätteksi.. mutta mitäpä ei nainen kauneuden eteen tekisi, äkkiä niihin jalka tottuu (tai kenkä tottu jalkaan) :P


      • BlueNightSatin
        alruna kirjoitti:

        Kyllä, olen aina pitänyt niistä. Multa ei ole koskaan katkennut korkoa ja se on asia, mitä pelkään aika paljonkin! Ainoa mitä kengille on mun käytössä sattunut on korkolappujen tasainen kuluminen ja/tai pohja irtoaa kovan käytön vuoksi. Yhdet uudet on juuri reklamoitavana kun olin tilannut tosi hienot piikkikorko-bootsit mutta pohja halkesi ekalla käyttökerralla.. Murrr.. Kohta saan uudet tilalle :)

        Olisi kauheeta mennä töihin ja vielä palata sieltä korko toisessa jalassa nilkuttaen, ei kauheen seksikästä mun mielestä xD Korkokengät on vaan siitä vähän kauheat, että ne pitää sisään ajaa aina ja se on kivuliasta joskus. Jalka saattaa olla ihan rakkuloilla ja kipeillä painaumilla päivän päätteksi.. mutta mitäpä ei nainen kauneuden eteen tekisi, äkkiä niihin jalka tottuu (tai kenkä tottu jalkaan) :P

        eikö sulla ollu myös niitä gootti tyyppisiä kenkiä, muistankohan mä oikein? Pitkävartisia missä on solkia? Mimmoset korkkarit on sun lempparit? :D


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        eikö sulla ollu myös niitä gootti tyyppisiä kenkiä, muistankohan mä oikein? Pitkävartisia missä on solkia? Mimmoset korkkarit on sun lempparit? :D

        Ja ne on mulla edelleenkin, tosin alkaa olemaan jo kaappitavaraa mikä joutaisi muistojen kultaiseen kuplamuoviin säilöttäväksi. Mulla ei itseasiassa just nyt ole lemppareita, mutta musta tuntuu, että mun käärmeennahkaiset korokepohjasandaalit tulee olemaan kesällä kovassa käytössä :P Mä oon talven aikana enemmän käyttänyt vähän matalempia ja ihan tavallisia puolikorkeita saappaita. Nyt olen ottamassa käyttöön huippukorkeita piikkikorkonilkkureita, niissäkin on hieman korokepohjaa. Viimeajan kenkämuoti on suosinut meikäläistä todella, on suorastaan valinnan vaikeutta mitä laittaa päälle kun on ennätysmäärä pareja tarttunut ostoskoriin :P


      • BlueNightSatin
        alruna kirjoitti:

        Ja ne on mulla edelleenkin, tosin alkaa olemaan jo kaappitavaraa mikä joutaisi muistojen kultaiseen kuplamuoviin säilöttäväksi. Mulla ei itseasiassa just nyt ole lemppareita, mutta musta tuntuu, että mun käärmeennahkaiset korokepohjasandaalit tulee olemaan kesällä kovassa käytössä :P Mä oon talven aikana enemmän käyttänyt vähän matalempia ja ihan tavallisia puolikorkeita saappaita. Nyt olen ottamassa käyttöön huippukorkeita piikkikorkonilkkureita, niissäkin on hieman korokepohjaa. Viimeajan kenkämuoti on suosinut meikäläistä todella, on suorastaan valinnan vaikeutta mitä laittaa päälle kun on ennätysmäärä pareja tarttunut ostoskoriin :P

        kenkäfriikki on tainnu käydä kenkä ostoksilla? Mä tossa tein semmosen päätöksen, että ainuttakaan kenkäparia en meinaa tänä vuonna ostaa. Ellei työkengät sitte ole pakko viel ostaa. Mutta muita on niin hitsisti, että mun pitäs vaan alkaa kuluttaa niitä. Tulee kyllä herkullisia mielikuvia sun kengistä. Ai että. Mua syyhyttäs ostaa semmoset mustat gootti bootsit oikeen paksulla korolla. Onko se tolppakorko? Emmä tiiä, mutta saatat tietää mimmosia tarkotan, kun noi kengät tunnet. :D


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        kenkäfriikki on tainnu käydä kenkä ostoksilla? Mä tossa tein semmosen päätöksen, että ainuttakaan kenkäparia en meinaa tänä vuonna ostaa. Ellei työkengät sitte ole pakko viel ostaa. Mutta muita on niin hitsisti, että mun pitäs vaan alkaa kuluttaa niitä. Tulee kyllä herkullisia mielikuvia sun kengistä. Ai että. Mua syyhyttäs ostaa semmoset mustat gootti bootsit oikeen paksulla korolla. Onko se tolppakorko? Emmä tiiä, mutta saatat tietää mimmosia tarkotan, kun noi kengät tunnet. :D

        Tolppakorkosia on yleensä juuri ne goottibootsit, niitä paksumpia korkoja. Täällä olis ihana valikoima:

        www.joyboots.fi

        Tota sivustoa mä selailen varmaan viikottain! Mulla tosiaan on tämmöset kotona mistä oon aikasemminkin puhunut ja mistä säki puhuit:

        http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ELE2029/B/PU

        Ja tossa on just se tolppakorko. Onhan noita vaikka millasia, kengät on ihania.. Noi tommoset vaan vaatii totuttelua ennen kuin uskaltaa lähteä kaupungille rellestää nuo jalassa! Oon aika ilonen siitä, että mua on kehuttu siitä kuinka kävelen tommosilla. Ne menee jalassa kuin lenkkari, tähän väliin mä laitoin nyt sen pakollisen itsekehun ja leuhkimisen ;D

        Sun pitää nyt selailla tota sivustoa ja kertoa millasista sä tykkäät, tahtoo tietää :DD


      • alruna kirjoitti:

        Tolppakorkosia on yleensä juuri ne goottibootsit, niitä paksumpia korkoja. Täällä olis ihana valikoima:

        www.joyboots.fi

        Tota sivustoa mä selailen varmaan viikottain! Mulla tosiaan on tämmöset kotona mistä oon aikasemminkin puhunut ja mistä säki puhuit:

        http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ELE2029/B/PU

        Ja tossa on just se tolppakorko. Onhan noita vaikka millasia, kengät on ihania.. Noi tommoset vaan vaatii totuttelua ennen kuin uskaltaa lähteä kaupungille rellestää nuo jalassa! Oon aika ilonen siitä, että mua on kehuttu siitä kuinka kävelen tommosilla. Ne menee jalassa kuin lenkkari, tähän väliin mä laitoin nyt sen pakollisen itsekehun ja leuhkimisen ;D

        Sun pitää nyt selailla tota sivustoa ja kertoa millasista sä tykkäät, tahtoo tietää :DD

        noissa tolppakorkosaappaissa jalat helposti kipeäksi..on kyllä aika kivannäköiset;))))


      • Noona
        alruna kirjoitti:

        Tolppakorkosia on yleensä juuri ne goottibootsit, niitä paksumpia korkoja. Täällä olis ihana valikoima:

        www.joyboots.fi

        Tota sivustoa mä selailen varmaan viikottain! Mulla tosiaan on tämmöset kotona mistä oon aikasemminkin puhunut ja mistä säki puhuit:

        http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ELE2029/B/PU

        Ja tossa on just se tolppakorko. Onhan noita vaikka millasia, kengät on ihania.. Noi tommoset vaan vaatii totuttelua ennen kuin uskaltaa lähteä kaupungille rellestää nuo jalassa! Oon aika ilonen siitä, että mua on kehuttu siitä kuinka kävelen tommosilla. Ne menee jalassa kuin lenkkari, tähän väliin mä laitoin nyt sen pakollisen itsekehun ja leuhkimisen ;D

        Sun pitää nyt selailla tota sivustoa ja kertoa millasista sä tykkäät, tahtoo tietää :DD

        saman näköiset kengät kuin nuo. Mies sanoi,että ne sopii parhaiten makkariin =) Oonkin kyllä ne jalassa niin hujoppi, ettei tule kauheasti käytettyä. Mut kivat kengät silti, oli pakko saada.


    • skitsoskeptis

      Nainen, joka osaa kävellä korkokengillä on yksinkertaisesti ryhdikäs ja jos pohkeet vielä ovat varustetut oikeilla lihaksilla, ovat ne lähes poikkeuksetta kauniin korkokenkiä käyttäessä.

      Vähänkään arvokkaammassa tilaisuudessa tulee naisen joka tapauksessa pukeutua, kuten myös miehen, tietysti. Naisella jakkupuku ja ne korkkarit ovat ehdottomat, mikäli vartalo sallii jakkupuvun ja suurimmalla osalla sallii. Kysehän ei sitten ole seksistä eikä erotiikasta, vaan tyylistä.

      • BlueNightSatin

        tämmönen hyvän pukeutumisen etiketti olis naisilla sopivan asun kanssa korkokengät? :)


    • PITÄMÄÄN KORKOKENKIÄ AINA YHDYNNÄN AIKANA!

      NÄIN ON! :D

      HÄHÄ!

      • alrighty

        älä nyt vielä sekoo!


      • BlueNightSatin

        just just. Niihän sä pakotat sitä häntääki pitämään. Ootko ite koskaan ajatellu, että sulla olis ongelmia? Kun minusta tuo pakottaminen olis semmonen, ongelma. :)


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        just just. Niihän sä pakotat sitä häntääki pitämään. Ootko ite koskaan ajatellu, että sulla olis ongelmia? Kun minusta tuo pakottaminen olis semmonen, ongelma. :)

        ole mitään ongelmia, se nyt vain on... vähän herkällä päällä tänään


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        ole mitään ongelmia, se nyt vain on... vähän herkällä päällä tänään

        se eilen sitte oli? Vähän herkällä päällä sillonki? :/


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        se eilen sitte oli? Vähän herkällä päällä sillonki? :/

        se on herkkä mies, neroja pitää yrittää ymmärtää


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        se on herkkä mies, neroja pitää yrittää ymmärtää

        oletko sä dazun tukinicci? :)


      • OLET OIKEILLA JÄLJILLÄ, DAZUNEN!

        NÄIN ON!

        PS. OLEN KOUVOLAN VILI!


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        oletko sä dazun tukinicci? :)

        olen ihan oma itseni, kiitos kysymästä


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        olen ihan oma itseni, kiitos kysymästä

        sitten toi per##en nuoleminen. :)


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        sitten toi per##en nuoleminen. :)

        mä en ole sellasta tehnyt, ihan vaan puolustan hyvää kaveria dazua!


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        mä en ole sellasta tehnyt, ihan vaan puolustan hyvää kaveria dazua!

        lips läps. Eiks aikunen mies osaa ite itteään puolustaa? :)


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        lips läps. Eiks aikunen mies osaa ite itteään puolustaa? :)

        ei


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        ei

        härrekuutti. Antasit toiselle ees tilasuuden ja olisit ite sivussa sen hetken. Onnistuuko mitenkään? :)


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        härrekuutti. Antasit toiselle ees tilasuuden ja olisit ite sivussa sen hetken. Onnistuuko mitenkään? :)

        ei sitte millään :s


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        ei sitte millään :s

        te ootte siis siamilaiset kaksoset. Selevä.


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        te ootte siis siamilaiset kaksoset. Selevä.

        sinä haukut minua ja alennat minut dazun tasolle?


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        sinä haukut minua ja alennat minut dazun tasolle?

        mä mitään ole haukkunu. Nyt haukun. Vuf vuf.


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mä mitään ole haukkunu. Nyt haukun. Vuf vuf.

        olet haukkumassa!


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        olet haukkumassa!

        nyt sä tajusit. Vuf vuf.


      • alrighty
        BlueNightSatin kirjoitti:

        nyt sä tajusit. Vuf vuf.

        took me a while


      • BlueNightSatin
        alrighty kirjoitti:

        took me a while

        pitkän whilen. x'D


      • kirpela

        ai sinä pakotat yhä... No vaikka niin.

        *ja häntiä kans*


    • cat_on_fire

      No on kait ne vähän turhamaiset jos ne tuottaa käyttäjälleen jalkoihin tai selkään kipuja, mutta toisaalta monesti ainakin itselleni sellaset matalat korkkarit on jalassa mukavammat kun vaikka ballerinat.. Tosin jos on vääränmalliset itselle, niin muutaman korttelinkin kävely voi olla helvetistä (nimim. väärän malliset korkeat ihanuudet ostanut).. Mut ei ne musta ole turhamaisia jos niistä tykkää ja osaa niillä kävellä. Ja ei sillä ole väliä mitä miehet ajattelee, itse tykkään niitä käyttää ihan vaan koska näyttävät musta kivoille. Tosin joskus sitä sortuu uggeihinkin vaikka ne onkin järkkyrumat, ihan vaan kun ovat niin mukavat jaloissa:) Tuntuis muutenkin oudolta lähteä vaikka baariin jossain matalissa kengissä, joten kyllä ne vaan tuo sellasta seksikkyyttä kokonaisuuteen.

    • kirpela

      Tän siitä saa kun lorvelehtii muualla kun netissä; menöö hyvä keskustelu sivusuun :(

      Siis kunnon korkkareilla kiivetään edelleen vaikka takaperin puuhun ja juostaan kilpaa pururadalla (terkkuja vaan murulle) ;D ja ne parantaa ryhtiä, jos niillä osaa kävellä.

      • Muru<3

        .


      • kirpela
        Muru<3 kirjoitti:

        .

        *nauraa*


    • tonou

      Korkokenkä on ernojen juttu. Kaikista kivintä on tuntea naisen alastomat jalkapohjat selkälihaksillaan. Mä en oikein muuta osaa sanoa.

    • tosivaitaru

      On ihanaa turhamaisuutta, tietysti :) Hyvät korkokengät tuntuvat kivoilta jaloissa alusta alkaen, sen verran arvostan jalkojeni luita, etten väkisin "aja sisään" huonosti istuvia kenkiä. Ei siis tuu jalat tai selkä kipeäksi, koska osaan valita sopivat kengät.

      Arkisin korkoa voi olla vähemmän, mutta ei se ole juhla eikä mikään, jos sinne ei kunnon korkoa laiteta mukaan :-P Askel muuttuu naisellisemmaksi ja sääret näyttävät pidemmiltä korkokengissä, ei siitä pääse yli eikä ympär.

      Miehet pitävät erittäin paljon korkokengistä, jepp. Joitakin vuosia sitten tein muuten sellaisen huomion, että kaikki miehet eivät osaa kävellä naisen kanssa, jos naisella on korkokengät.

      Toinen huomio: yllättävän harva nainen osaa kävellä kauniisti korkokengillä. Kaikista pahinta on, kun näkee polvet koukussa kinkkasijoita, my eyes!

      :D

    • Näyttävät epämukavilta. Enpä korkokengistä pahemmin perusta.

    • trust me

      periaatteessa on turhamaisuutta. Ainakin sellaiset simokorkeat on huvittavan näköiset tilanteissa joihin eivä sovi kuten lumisohjossa. Myös sellaiset rumat sansaalimaiset pikkikorkkarit on järkyttävä näky kännisen niillä kävellä osaamattoman jalassa kun jalat harottaa minne sattuu eikä sitä paranna huono ryhti ja halpa ja huorahtava kenkien materiaali!!

      Hyvää korkokengissä on sellainen erilainen fiilis joka tulee ne jalassa jos ei joka pvä käytä. Esimerkiksi ryhti on parempi ja jollain lailla on myös hieman hienostuneempi olo kuin tennareis. Sellainen 6 cm nostaa puolestaan peppua ja usein parantaa ryhtiä.


      En käytä kovinkaan paljon tai kovin korkeita.

      • trust me

        tas virheitä kun olen läptopin kanssa sängyllä..


    • vänksy

      korkkareista koskaan. Tietty niillä vähän saa pituutta lisää, mut toisaalta väliaikainen apu sekin vaan on, et siinä mielessä ihan yhtä tyhjän kanssa.

      Mua ei myöskään viehätä pornoleffoissa naiset, jotka nussii korkeakorkoisten kenkien kanssa. Paljaat varpaat ois paljon seksikkäämmät. :)

      • azsdfgh

        8-14 cm mulle ;D saa kivasti pituutta lisää ja parantaa ryhtiä, ja sen verran olen koroilla kävelly ettei jalatkaan kovin helposti kipeeks tule.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe