Minikaivuria Mikkelissä?

Kaivuri

Elikkä tälläisen pelin tarviisin alkukesästä vuokralle,mistä löytyy halvin??Laittaakahan vuokraajat yhteystietonne..

41

5124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katalookista

      !

    • tarjouslaskija

      Ovat nuo yrittäjät sen verran laskutaidottomia, että saa kuskeineen koneen halvemmalla kuin vuokraamalla.
      Koittavat ressukat konkurssiaan siirtää, polkemalla vielä lisää hintoja.

    • ohohohoo

      mikä on minikaivuri ?

      • jygfxx

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.


      • r25423fsdfd
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        minikaivurilla kikkelissä- onnistuuko?


      • vuokraajaetelä
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Kyllä ketjun aloittaja sen tietää että niitä on, mutta ilmaisen koneen löytäminen saattaa olla hiukan monimutkaisempi toimenpide.

        Itse vuokraan peräkärryjä, tuntuu usein siltä että minun pitäisi maksaa, kun kärryjä kysyvät. Röyhkein kysyi isoa kärryä, joka vaatii myös hyvän vetoauton eikä hänellä sellaista ollut. Kuvitteli ihan pokkana, että vuokraan hänelle auton ja kärryn 50 eurolla kahdeksi päiväksi. Olisi jättänyt oman autonsa minun käyttöön vuokra-ajaksi olisi ajanut vaan 1400 km autollani ja kärrylläni. Oli vielä oikein vihainen kun en suostunut niin hyvään bisnekseen. Tiesi kyllä kertoa, että hän saa siihen hintaan, eikä ole järkeä maksaa sen enempää. En vuokrannut sitten enää pelkkää kärryään, sanoin että kaikki varattuja kun hän oli auton jostain kaveriltaan lainannut.


      • sadsdsader
        vuokraajaetelä kirjoitti:

        Kyllä ketjun aloittaja sen tietää että niitä on, mutta ilmaisen koneen löytäminen saattaa olla hiukan monimutkaisempi toimenpide.

        Itse vuokraan peräkärryjä, tuntuu usein siltä että minun pitäisi maksaa, kun kärryjä kysyvät. Röyhkein kysyi isoa kärryä, joka vaatii myös hyvän vetoauton eikä hänellä sellaista ollut. Kuvitteli ihan pokkana, että vuokraan hänelle auton ja kärryn 50 eurolla kahdeksi päiväksi. Olisi jättänyt oman autonsa minun käyttöön vuokra-ajaksi olisi ajanut vaan 1400 km autollani ja kärrylläni. Oli vielä oikein vihainen kun en suostunut niin hyvään bisnekseen. Tiesi kyllä kertoa, että hän saa siihen hintaan, eikä ole järkeä maksaa sen enempää. En vuokrannut sitten enää pelkkää kärryään, sanoin että kaikki varattuja kun hän oli auton jostain kaveriltaan lainannut.

        http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=821622&PN[0]=latest&PL[0]=listMachine.php?page=2@sortCol=@ord=@posted_by=@new=@update=


      • vuokraajaetelä
        sadsdsader kirjoitti:

        http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=821622&PN[0]=latest&PL[0]=listMachine.php?page=2@sortCol=@ord=@posted_by=@new=@update=

        Mitä tuollaiset koneet maksavat, jos ostaa ja alkaa vaikka vuokrata. Niitä ei varmasti ole tarjolla niin paljon kun isoja perävaunuja. Ihmiset maksavat varmasti mielellään tuon 100 eur / vrk eikä kai kukaan sen halvemmalla vuokraa ja polje samalla vuokrahintoja.


      • komatsu
        vuokraajaetelä kirjoitti:

        Mitä tuollaiset koneet maksavat, jos ostaa ja alkaa vaikka vuokrata. Niitä ei varmasti ole tarjolla niin paljon kun isoja perävaunuja. Ihmiset maksavat varmasti mielellään tuon 100 eur / vrk eikä kai kukaan sen halvemmalla vuokraa ja polje samalla vuokrahintoja.

        tuskin tienaa vaikka vuokraisit 300 päivänä vuodessa eli se ois 30 000 siitä pois huollot ja varaosat noin. eli ei jää hirveitä ja tuskin tuonkokoista konetta saa edes 300 päivänä vuokrattua.


      • vuokraajaetelä
        komatsu kirjoitti:

        tuskin tienaa vaikka vuokraisit 300 päivänä vuodessa eli se ois 30 000 siitä pois huollot ja varaosat noin. eli ei jää hirveitä ja tuskin tuonkokoista konetta saa edes 300 päivänä vuokrattua.

        Joo.. jos ajattelee tosiaan että koneella kaivettaisiin 300 päivää / vuosi. Harva vuokraa konetta pihalleen seisomaan, eli kyllä sillä aina silloin kaivetaan, kun siitä vuokraa saisi. Tunteja tulisi ehkä 2400 vuodessa. Kuluvia osia alkaisi mennä jo toisena vuonna vähän ja kolmantena vielä enemmän. Varmasti ei rikastu, ja käyttö olisi rajumpaa mitä silloin, jos itse kaivaisi omalla koneellaan.


      • jhkuuj
        vuokraajaetelä kirjoitti:

        Joo.. jos ajattelee tosiaan että koneella kaivettaisiin 300 päivää / vuosi. Harva vuokraa konetta pihalleen seisomaan, eli kyllä sillä aina silloin kaivetaan, kun siitä vuokraa saisi. Tunteja tulisi ehkä 2400 vuodessa. Kuluvia osia alkaisi mennä jo toisena vuonna vähän ja kolmantena vielä enemmän. Varmasti ei rikastu, ja käyttö olisi rajumpaa mitä silloin, jos itse kaivaisi omalla koneellaan.

        Mulla on Mikkelissä minikaivuri jota vuokraan,eli tässä käytännön kokemuksia..Huollot ja normaalit remontit on pystyttävä tekemään itse,koska jos käytät konetta huollossa,saa sitä vuokrata pitkään että saa hankittua huollon hinnan takaisin,ja osat on yllättävän kalliita..sitten on yllättävän iso homma joka keikan jälkeen katsoa että kone on kunnossa,rasvattu yms,että voi sen taas vuokrata.Mulla hintaan sisältyy myös kärry jolla sitä kuskataan jota on katsottava kans että se on ok koko ajan.Sitten talvikausi,eli kun maa jäätyy niin koneella ei ole mitään käyttöä ainakaan näillä korkeuksilla missä ei juurikaan mitään sisähommia tehdä halleissa..eli käyttö rajoittuu selkeästi kesälle.Ja jos konetta meinaa vuokrata,ei se millään vanhalla romulla onnistu,eli hankinta hinta on kohtuukorkea..Mutta jos konetta tarvii mulla sellanen siis vuokrattavana on..


      • raksaukko
        jhkuuj kirjoitti:

        Mulla on Mikkelissä minikaivuri jota vuokraan,eli tässä käytännön kokemuksia..Huollot ja normaalit remontit on pystyttävä tekemään itse,koska jos käytät konetta huollossa,saa sitä vuokrata pitkään että saa hankittua huollon hinnan takaisin,ja osat on yllättävän kalliita..sitten on yllättävän iso homma joka keikan jälkeen katsoa että kone on kunnossa,rasvattu yms,että voi sen taas vuokrata.Mulla hintaan sisältyy myös kärry jolla sitä kuskataan jota on katsottava kans että se on ok koko ajan.Sitten talvikausi,eli kun maa jäätyy niin koneella ei ole mitään käyttöä ainakaan näillä korkeuksilla missä ei juurikaan mitään sisähommia tehdä halleissa..eli käyttö rajoittuu selkeästi kesälle.Ja jos konetta meinaa vuokrata,ei se millään vanhalla romulla onnistu,eli hankinta hinta on kohtuukorkea..Mutta jos konetta tarvii mulla sellanen siis vuokrattavana on..

        Pyrin aina itse hinnoittelemaan työn niin, että teetän sen ulkopuolisella. Tehdessäni työn kuitenkin itse nautin myös itse palkan siitä ajasta ja työstä, enkä niin että teen itse talkoilla ja alennan asiakkaalle hintoja oman työni osuuden. Kaivinkone urakoitsijat tekevät niin, että ei laske omalle työlleen palkkaa lainkaan olen hinnoista vaan päätellyt asiaa. Haluavat siirtää oman työn osuuden suoraan asiakkaalle alennuksena. Meillä päin kulkee nimellä hyväntekeväisyystyö.


      • hwtrhj
        raksaukko kirjoitti:

        Pyrin aina itse hinnoittelemaan työn niin, että teetän sen ulkopuolisella. Tehdessäni työn kuitenkin itse nautin myös itse palkan siitä ajasta ja työstä, enkä niin että teen itse talkoilla ja alennan asiakkaalle hintoja oman työni osuuden. Kaivinkone urakoitsijat tekevät niin, että ei laske omalle työlleen palkkaa lainkaan olen hinnoista vaan päätellyt asiaa. Haluavat siirtää oman työn osuuden suoraan asiakkaalle alennuksena. Meillä päin kulkee nimellä hyväntekeväisyystyö.

        Jep,nyt oli kaivuri viikonlopun,ja kyllä kannatti ottaa vuokralle,sai rauhassa touhuta ja hyvä tuli.Kyllä vuokraus on myös hyvä vaihtoehto..


      • m_ollik
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Onkos kone vielä vuokrattavana..? Mulla ois koneelle tarvetta kun pitäs tehdä noita pihatöitä loppuun..Jos kone vielä löytyy niin otatko yhteyttä [email protected] tai nol nel nel nol 711299


      • kokkokkkoko
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        onko vielä vuokrattavana?
        0407606500


      • ehfhh7
        kokkokkkoko kirjoitti:

        onko vielä vuokrattavana?
        0407606500

        Jep,kyllä kone löytyy edelleen..100e/vrk,sisältää myös kuljetus kärrin.Jos on tarvetta laitappa lisää infoa.


      • jukkis98
        ehfhh7 kirjoitti:

        Jep,kyllä kone löytyy edelleen..100e/vrk,sisältää myös kuljetus kärrin.Jos on tarvetta laitappa lisää infoa.

        Vieläkö konetta saa vuokrattua?


      • deac/
        jukkis98 kirjoitti:

        Vieläkö konetta saa vuokrattua?

        Nyt olisi kone myytävänä Mikkelissä,Yuchai -08 1100h vain ajettu..sopuhintaan
        Kolme kauhaa 13000e sis.alv..


      • deac/
        deac/ kirjoitti:

        Nyt olisi kone myytävänä Mikkelissä,Yuchai -08 1100h vain ajettu..sopuhintaan
        Kolme kauhaa 13000e sis.alv..

        Kone myyty,mutta toinen jo tilalla,eli 100e/vrk saa vuokrattua kärreineen,ja kone Mikkelissä..hyvillä varusteilla


      • jusa
        deac/ kirjoitti:

        Kone myyty,mutta toinen jo tilalla,eli 100e/vrk saa vuokrattua kärreineen,ja kone Mikkelissä..hyvillä varusteilla

        vieläkö kaivuria saa vuokrattua? kuukauden, kahden kuluttua ois tarvetta...


      • tt12
        jusa kirjoitti:

        vieläkö kaivuria saa vuokrattua? kuukauden, kahden kuluttua ois tarvetta...

        Jep,kyllä kone löytyy edelleen..otappa yhteyttä 0400960241


      • kyselempä vaa
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Onko sulla vielä kone?


      • kaivurii
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Tarvetta olisi vielä. Onko 100€/pvä verollinen vai veroton?

        Tarttisin 2 viikoks mökille saareen konetta. Tuleehan lauttakuljetus koneelle vielä samaan hintaan? Ja polttoaineet kans? Ja vakuutukset?


      • 12+12
        kaivurii kirjoitti:

        Tarvetta olisi vielä. Onko 100€/pvä verollinen vai veroton?

        Tarttisin 2 viikoks mökille saareen konetta. Tuleehan lauttakuljetus koneelle vielä samaan hintaan? Ja polttoaineet kans? Ja vakuutukset?

        120e/pvä sis.alv..lopuista voit huolehtia itse..


      • villevipinä
        jhkuuj kirjoitti:

        Mulla on Mikkelissä minikaivuri jota vuokraan,eli tässä käytännön kokemuksia..Huollot ja normaalit remontit on pystyttävä tekemään itse,koska jos käytät konetta huollossa,saa sitä vuokrata pitkään että saa hankittua huollon hinnan takaisin,ja osat on yllättävän kalliita..sitten on yllättävän iso homma joka keikan jälkeen katsoa että kone on kunnossa,rasvattu yms,että voi sen taas vuokrata.Mulla hintaan sisältyy myös kärry jolla sitä kuskataan jota on katsottava kans että se on ok koko ajan.Sitten talvikausi,eli kun maa jäätyy niin koneella ei ole mitään käyttöä ainakaan näillä korkeuksilla missä ei juurikaan mitään sisähommia tehdä halleissa..eli käyttö rajoittuu selkeästi kesälle.Ja jos konetta meinaa vuokrata,ei se millään vanhalla romulla onnistu,eli hankinta hinta on kohtuukorkea..Mutta jos konetta tarvii mulla sellanen siis vuokrattavana on..

        missäpäin kone on mkkelissä koska olis vapaa onko hinta verollinen


      • matti9
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Moi. Mulla olis tarvis Matti Honkonen puh 0442636380 soittele jos kone on vapaa lähiaikoina


      • wdoijwdj
        ehfhh7 kirjoitti:

        Jep,kyllä kone löytyy edelleen..100e/vrk,sisältää myös kuljetus kärrin.Jos on tarvetta laitappa lisää infoa.

        Löytyykö vielä minikaivuri tarvis lauantai aamusta sunnuntai aamuun.. 0449812325 ...


      • Anonyymi
        jygfxx kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan tälläistä,eli 1600kg,kumitelat,tyvitaitto,leviävä alavaunu,max.kaivuusyvyys 2,5m
        Jos tarvista on ,minulla on tälläinen kone vuokrattavana,kuljetus peräkärryssä,kärry sisältyy vuokraan.Hinta 100e/pvä.Laitappa yhteystietosi,jos on vielä koneelle on tarvis.

        Hei, onko teillä vielä kaivinkonetta tarjota vuokralle Mikkelin seudulla? Ystävällisin terveisin, Heikki Väisänen 0405558250


      • Anonyymi
        jhkuuj kirjoitti:

        Mulla on Mikkelissä minikaivuri jota vuokraan,eli tässä käytännön kokemuksia..Huollot ja normaalit remontit on pystyttävä tekemään itse,koska jos käytät konetta huollossa,saa sitä vuokrata pitkään että saa hankittua huollon hinnan takaisin,ja osat on yllättävän kalliita..sitten on yllättävän iso homma joka keikan jälkeen katsoa että kone on kunnossa,rasvattu yms,että voi sen taas vuokrata.Mulla hintaan sisältyy myös kärry jolla sitä kuskataan jota on katsottava kans että se on ok koko ajan.Sitten talvikausi,eli kun maa jäätyy niin koneella ei ole mitään käyttöä ainakaan näillä korkeuksilla missä ei juurikaan mitään sisähommia tehdä halleissa..eli käyttö rajoittuu selkeästi kesälle.Ja jos konetta meinaa vuokrata,ei se millään vanhalla romulla onnistu,eli hankinta hinta on kohtuukorkea..Mutta jos konetta tarvii mulla sellanen siis vuokrattavana on..

        Hei, onko teillä vielä minikaivuri vuokrattavana Mikkelin seudulla?
        Ystävällisin terveisin, Heikki Väisänen 0405558250


      • Anonyymi
        ehfhh7 kirjoitti:

        Jep,kyllä kone löytyy edelleen..100e/vrk,sisältää myös kuljetus kärrin.Jos on tarvetta laitappa lisää infoa.

        Hei, onko teillä vielä minikaivuri vuokrattavana Mikkelin seudulla? Ystävällisin terveisin Heikki Väisänen 0405558250


    • riku

      Vieläkö ihmiset vuokraatte kaivinkoneitanne?

      • tt12

        Jep,kyllä löytyy..


      • kyselempä vaa
        tt12 kirjoitti:

        Jep,kyllä löytyy..

        Mihin hintaan?


      • 12+12
        kyselempä vaa kirjoitti:

        Mihin hintaan?

        120e vrk,sis kuljetus kärryn..


      • tarves ois
        12+12 kirjoitti:

        120e vrk,sis kuljetus kärryn..

        Pistäppäs yhteystietoja..


      • 12+12
        tarves ois kirjoitti:

        Pistäppäs yhteystietoja..

        soita 0400960241


      • juva1
        12+12 kirjoitti:

        soita 0400960241

        Vieläkö olis minikaivuria vuokralle? Tarve olis viikonlopuks mökkipihahommiin.
        Onnistuisko kuljetus?


      • juva1
        12+12 kirjoitti:

        soita 0400960241

        Vieläkö olis minikaivuria vuokralle? Tarve olis viikonlopuks mökkipihahommiin.
        Onnistuisko kuljetus?


    • Samppa811

      Vieläkö mikkelistä löytyy pikku kaivuria vuokralle!?

    • Veximökkiläinen

      Josko joltain löytyy vapaa minikaivuri, olisin tarvinnut 24ja25.5 tai 28.5-8.6 välisillä ajoilla?
      Ota yhteyttä ja tarjoa. 0931087709
      toimitaosoite 50600 tikkala Mikkeli

    • Anonyymi

      Minikaivuri vuokrataan pariksi päiväksi lähiaikan.ristiina.
      Puh 0449866442

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe