Tuhmat viestit ;)

uskallanko?

Miehet!
Tykkäättekö aina jos nainen laittaa "tuhmia" tekstiviestejä? Olen vasta jonkin aikaa tapaillut miestä ja seksiäkin siis on ollut. Näemme kuitenkin harvoin, koska asutaan eri paikkakunnilla. Haluaisin piristää häntä jollain seksikkäällä, tuhmalla viestillä, mutten tiedä millaisen kuvan hän minusta siloin saa.. Enkä tiedä missä vaiheessa suhdetta tuollaista uskaltaa tehdä. Hän ei siis itse ole puhunut minulle vielä mitään tuhmia/laittanut sellaisia viestejä. MItä olette miehet mieltä?

22

9632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhmuudella ei tarvitse olla rajoja. Olet hyvä nainen. :)

      • .

        .


      • . kirjoitti:

        .

        minä en oleta kenestäkään mitään ja mulle tuli just viesti kirpelalta.


    • Määmy

      on samantapainen mitä minä, liian tuhma aloittaa suhteen sammuttamisen.

      Kun seuraavalla kerralla tapaatte, kysy mitä hän ajattelee, jos lähetät hänelle tuhmia viestejä.

      Ja katso, että menee oikeaan osotteeseen.

      • "on samantapainen mitä minä, liian tuhma aloittaa suhteen sammuttamisen."

        Lopetatko suhteen myös, jos nainen näyttäytyy sinulle alasti?


      • Määmy
        dazu kirjoitti:

        "on samantapainen mitä minä, liian tuhma aloittaa suhteen sammuttamisen."

        Lopetatko suhteen myös, jos nainen näyttäytyy sinulle alasti?

        ymmärsin, et sää ymmärsit väärin.


    • MUUMI.

      Syy selvisi kun katsoin ketjua, jonka ne olivat kiertäneet.Joukossa oli yksi mies, joka on vanha kaverini ja kysyin siltä, keitä nuo ämmät ovat.
      Seurkuntayhtymän naiset olivat saaneet läppärit työn puolesta ja olin kaverini kautta joutunut postituslistalle!!!
      SEURAKUNNAN NUTTURAT eivä tajunneet postin tiedoista poistaa muiden nimiä

    • tuntematta sanoisin, että haistele vähän ilmapiiriä, jotta saisit pienen käsityksen siitä mikä olisi vastaanottajan reaktio.

    • Tuhmeliini 7..

      Mä olen aika haka tuhmissa jutuissa, jos tiedän miehen olevan samantyylinen ja kemiat on loksahtaneet niin mikään ei pidättele mua puhumasta tuhmia, härnäämästä niillä jutuilla. Se on ikäänkuin esileikkiä, jotain infoa tulevasta..

      Mutta joo, jos mies ei ole ollenkaan niin vapaamielinen ja omaa tietynlaista huumoria niin parempi olla hiljaa.

    • Sarvikuonokas.

      jos haluut miehen pitää

      • uskallanko?

        Kiitoksia vastauksista! Ehkä en vielä ihan heti siirry niiden kaikkien eroottisimpien ja härskimpien viestien linjalle, vaan tunnustelen vähän tilannetta. Hän kuitenkin on huumorintajuinen ja vapaamielinen, niin uskon, että hän tykkäisi. Mutta tosissaan haluan olla varma, ettei hän luule, että haluan häneltä pelkkää seksiä tms.


      • blafa
        uskallanko? kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista! Ehkä en vielä ihan heti siirry niiden kaikkien eroottisimpien ja härskimpien viestien linjalle, vaan tunnustelen vähän tilannetta. Hän kuitenkin on huumorintajuinen ja vapaamielinen, niin uskon, että hän tykkäisi. Mutta tosissaan haluan olla varma, ettei hän luule, että haluan häneltä pelkkää seksiä tms.

        ja haluaisit tietää hänen mielipiteitään, kysyisit niitä häneltä itseltään etkä täysin ventovierailta ihmisiltä.


      • uskallanko?
        blafa kirjoitti:

        ja haluaisit tietää hänen mielipiteitään, kysyisit niitä häneltä itseltään etkä täysin ventovierailta ihmisiltä.

        tiedän kyllä sen, mutta kun haluaisin sen nimeomaan olevan spontaania. jotta voisin yllättää hänet ja piristää hänen päivänsä.


    • kirpela

      mitään suoraa, mutta voishan sen muotoilla siten, että tulkinnan varaa jäisi.

      • trsdv

        siitä ei saisi mitään selvää. Arvaa, kiinnostaako miehiä lukea naisten viestejä arvaillen rivien välistä, että mitähän sekin taas tarkoitti? Ei.


      • kirpela
        trsdv kirjoitti:

        siitä ei saisi mitään selvää. Arvaa, kiinnostaako miehiä lukea naisten viestejä arvaillen rivien välistä, että mitähän sekin taas tarkoitti? Ei.

        ovat tähän asti tajunneet.


      • trsdv
        kirpela kirjoitti:

        ovat tähän asti tajunneet.

        niin sitten niissä viesteissä ei ole ollut tulkinnanvaraa. Mitä enemmän viestissä on tulkinnanvaraa, sitä todennäköisempää on ymmärtää se väärin.


      • kirpela
        trsdv kirjoitti:

        niin sitten niissä viesteissä ei ole ollut tulkinnanvaraa. Mitä enemmän viestissä on tulkinnanvaraa, sitä todennäköisempää on ymmärtää se väärin.

        on kireempi kun miun.


      • trsdv
        kirpela kirjoitti:

        on kireempi kun miun.

        ei siihen elämänasenteet vaikuta.


    • davis

      homo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe