kissanpennuille erikoisia nimiä

Rea

kuka kertois kivoja nimiä kissanpennuille,rekisteröidyille.
Mitä erikoisempia,sitä parempia.
Sellaisia mikä kuullostaa kivalta.

199

94422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eija

      www.latz.fi sieltä löytyy kissojen nimiä

      • Janskulii

        Itselläni oli pienen pieni valkoinen maatiais kissanpentu.
        Sen nimi oli Sisu.
        Nimellä oli tarkoituskin: pentuna sen pää jäi raskaan ulko-oven väliin ja se melkein kuoli,
        mutta pahemmin ei ONNEKSI käynyt.
        Eräänä kevät aamuna,kissa oli poissa.
        TÄNÄÄN sain kuulla että pihalle oli imestynyt entisen kissamme pentu.
        Nimi ehdotuksia että muille: Nekku,huli,ira,tipsu,tiksu,tihru,unski,sisutipi,nalle.


      • hemmo
        Janskulii kirjoitti:

        Itselläni oli pienen pieni valkoinen maatiais kissanpentu.
        Sen nimi oli Sisu.
        Nimellä oli tarkoituskin: pentuna sen pää jäi raskaan ulko-oven väliin ja se melkein kuoli,
        mutta pahemmin ei ONNEKSI käynyt.
        Eräänä kevät aamuna,kissa oli poissa.
        TÄNÄÄN sain kuulla että pihalle oli imestynyt entisen kissamme pentu.
        Nimi ehdotuksia että muille: Nekku,huli,ira,tipsu,tiksu,tihru,unski,sisutipi,nalle.

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)


      • mariio
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        Ehdottomasti antasin itse nimeksi:Sandy,Dylan,luna, kosmos, tai joku vastaava eikö olekkin hyviä nimiä! Saamme itse poika kissanpennun tulevana sunnuntain ja annamme nimeksi todennäköisesti Rafi tai max.


      • miaauu
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        Jos sillä on kerta "huppari" päällä niin: HipHop, Neiti Räppi, ja käyttäkää mielikuvitusta. Mun kissan nimi on Chimney.


      • p
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        Ai että nimi pitäs keksiä =) No jos se näyttää siltä että ois huppari päällä niin mikset antais nimeksi vaikka vaikka...... Poppari? Varmaan aika outo nimi, mut Poppari ois just hyvä nimi sille, ja sitä paitsi ei sillä aina niin väliä oo kylläkään jos on vähän tavallisempikin nimi. Mut Poppari ois varmaanki ihan hyvä nimi. Sinä päätät =) Ja mää en kylläkään tiedä että onko Poppari tytön vai poitsu nimi, mut Poppari käy varmaanki molemmille sukupuolille. =)


      • P
        miaauu kirjoitti:

        Jos sillä on kerta "huppari" päällä niin: HipHop, Neiti Räppi, ja käyttäkää mielikuvitusta. Mun kissan nimi on Chimney.

        Hei tiiättekö te että millaisilla turkin hoito välineillä pitäs Maatiais kissaa hoitaa, vai hoidetaanko Maatiais kissan turkkia ihan samalla tavalla ku muittenki kissojen?


      • p
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        Mulla tai niinku mun perheellä, on koira, Airedalenterrieri, ja näyttää siltä että sen päällä ois joku lyhyt hihainen paita, ja mun kaveri aina juksailee että: onko ....... taas toppi päällä. Nuo pisteet on se nimi. En viittiny pistää sen oikeata nimeä tohon.=)


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        tähti


      • tinddem

        Meil Jessi :) tuli mielee siit lastenohjelmast sillo XD mut se sopi sille hyvi, iha jessin näkönen !!


      • vouho
        P kirjoitti:

        Hei tiiättekö te että millaisilla turkin hoito välineillä pitäs Maatiais kissaa hoitaa, vai hoidetaanko Maatiais kissan turkkia ihan samalla tavalla ku muittenki kissojen?

        Ihan samanlainen kissa se maatiainenkin on, eli turkin pituudesta riippuen millaisella harjalla harjataan säännöllisesti.


      • halla6
        tinddem kirjoitti:

        Meil Jessi :) tuli mielee siit lastenohjelmast sillo XD mut se sopi sille hyvi, iha jessin näkönen !!

        Meidän kissan nimi on Miisu ja seki tulee lastenohjelmasta xD


      • Juujuj
        tinddem kirjoitti:

        Meil Jessi :) tuli mielee siit lastenohjelmast sillo XD mut se sopi sille hyvi, iha jessin näkönen !!

        Meilki Jessi (: ja aivan saman värinen ku postimies patessa :D


      • kissarakas123
        hemmo kirjoitti:

        Joo elikkä Heinäkuussa olisi tulossa kissanpentu joka on tyttö ja se on väriltään valkomustaruskea, ja se näyttää ihan siltä että sillä olisi huppari päällä. erikoinen sen pitäisi olla. :)

        Auttakaa kaveria hädässä!

        Kissanpenikka on maatiainen ja sen emä on itämaisen lyhytkarvan näköinen. :)

        no tuon nimi voisi olla esim Minttu tai Toffee ja tämmöistä


      • GANGSTA FRANK
        miaauu kirjoitti:

        Jos sillä on kerta "huppari" päällä niin: HipHop, Neiti Räppi, ja käyttäkää mielikuvitusta. Mun kissan nimi on Chimney.

        Tai GANGSTA!! XD


      • haukkuja1
        tinddem kirjoitti:

        Meil Jessi :) tuli mielee siit lastenohjelmast sillo XD mut se sopi sille hyvi, iha jessin näkönen !!

        Iha huono nimi!! (ei pahalla XD)


      • YÖVALVOJA123
        vouho kirjoitti:

        Ihan samanlainen kissa se maatiainenkin on, eli turkin pituudesta riippuen millaisella harjalla harjataan säännöllisesti.

        En jaksanu lukee loppuun. Varmaan oli hyvä :)


      • Anonyymi
        haukkuja1 kirjoitti:

        Iha huono nimi!! (ei pahalla XD)

        Ei tuollaista tarvitse kertoa julkisesti, sen voit pitää omana tietona:)


    • GliSSa

      moi :)! Mulla olisi paljon ehdotuksia (en jaksa luetella), mutta yhden tavan voin sanoa! Itse vääntelen sanoja, vaihdan kirjainten paikkoja, teen lyhenteitä ja otan englannin ja muiden maiden kalentereita ja selaan sieltä mitä siellä on :)!
      En varmaan auttanut.. :)

      • Rea

        kiitos!


      • tarruuu

        mul on kaks poika kissaa ja niitten nimet on Nacho ja Taco, ruuan nimii molemmat :)


      • p
        tarruuu kirjoitti:

        mul on kaks poika kissaa ja niitten nimet on Nacho ja Taco, ruuan nimii molemmat :)

        Aika hyviä nimiä. (:


      • p

        No kyllä toi autto mua ainakin vähäsen, ku erimaalaiset nimet on kyllä vähäsen parempia kuin ihan tällaset kotimaiset, mutta kyllä jotkut suomalaisetkin nimet on tosi hyviä, esim:
        - Oliver
        - Candalf.... Ja joitain muita, poika kissoille on mun mielestä helpompi keksiä nimejä, ku poika kissat on ehkä vähän helpompii... tai jotenki sillee.


      • p
        Rea kirjoitti:

        kiitos!

        Ois vähäsen kysyttävää kissojen hoidoista ja nimistä. Jos tiiätte joitain tärkeitä juttuja kissojen hoitamiseen ja ulkoiluttamiseen, niin voitteko vähäsen helpata mua? Siis kylhän mä nyt tiedän kissoista mutta nimejä tarttisin nyt paljon. =) Ja sitten että ei ole pakko auttaa, mutta oishan se ihan kiva =)


      • Lucky Luke

        Samaa käytän minäkin, vaan en osaa päättää. Jos kissan virallinen kennel nimi on Lucky Luke, kerro mikä mielestäsi näistä paras valkoiselle, pitkäkarvaiselle söpölle rotukissalle: Lucky, Luke vai Luka?


      • tentta
        p kirjoitti:

        Ois vähäsen kysyttävää kissojen hoidoista ja nimistä. Jos tiiätte joitain tärkeitä juttuja kissojen hoitamiseen ja ulkoiluttamiseen, niin voitteko vähäsen helpata mua? Siis kylhän mä nyt tiedän kissoista mutta nimejä tarttisin nyt paljon. =) Ja sitten että ei ole pakko auttaa, mutta oishan se ihan kiva =)

        Kissan nimeä miettiessä ois hyvä, että nimessä ois 'ts' / ''ks' -äänne. kissat reagoi siihen paremmin..ö niinku ikuinen kissojen kutsuntakin on kisskiss...
        Mutta enpä tota oo itekkään vielä nimeä pienelle kisulleni keksiny..


      • nacho-fani
        tarruuu kirjoitti:

        mul on kaks poika kissaa ja niitten nimet on Nacho ja Taco, ruuan nimii molemmat :)

        meilläkin on karvisen värinen kissa,jonka nimi on Nacho,nyt tytölle etsitään nimeä,joka ois samaa luokkaa =)


      • Sani0
        tentta kirjoitti:

        Kissan nimeä miettiessä ois hyvä, että nimessä ois 'ts' / ''ks' -äänne. kissat reagoi siihen paremmin..ö niinku ikuinen kissojen kutsuntakin on kisskiss...
        Mutta enpä tota oo itekkään vielä nimeä pienelle kisulleni keksiny..

        Mutta huomattavaa on että jos huushollissa on useampia on parasta valita mahdollisimman erilaisia nimiä äänneasultaan. Esim Kissi ja Missi ei ole hyvä, Ihmeotus ja Pörrö on. Kissa ei osaa suomea joten luottaa äänteisiin tietääkseen kenestä puhutaan.


      • MoimoimoiMOOI

        Yoda,Vera,Jaki,Goya,Figaro. Nekku


      • Rea

        että täältä löytyy kunnolla nimiä !!!
        KIITOS!!! KAIKILLE


      • pikkujuppi

        missy oli mun kissan nimi ja se oli kaunis..


      • P
        Rea kirjoitti:

        että täältä löytyy kunnolla nimiä !!!
        KIITOS!!! KAIKILLE

        Mä en muista et mistä sain mun pienelle kissan pennulle nimen, oli se varmaan täältä, niin kylhän täältä löytyy paljon kissojen nimejä. HEHH.


      • p
        pikkujuppi kirjoitti:

        missy oli mun kissan nimi ja se oli kaunis..

        Missy on kyllä tosi kaunis nimi


      • Ruusuköynnös

        En tiedä onko nämä nyt niin erikoisia, mutta itse tykkään nimistä: Simba ja Sebastian. Ei ole koskaan ollut omaa kissaa, vaikka sellaisen haluaisin kovasti <3


    • Tytti-neko

      Minä suosin japaninkielisiä sanakirjoja (Chobi tarkoittaa japaniksi pientä, neko tarkoittaa kissaa, kawaii söpöä jne.), mutta mmyös muista kielistä löytyy hauskoja. Kokeile etsiä jostain vaikka swahilin kielellä, niin ainakin erikoisia tulee.

      • Risu

        Niin oliko Tytti-nekolla, neko niminen kissa? Kissani nimi on Risu, se on japaniksi orava. Meinasin ottaa kaksi kissaa ja toinen olisi tällöin ollut neko. Saatan sen vieläkin ottaa, paitsi jos nimi on jo varattu


      • Tytti-neko
        Risu kirjoitti:

        Niin oliko Tytti-nekolla, neko niminen kissa? Kissani nimi on Risu, se on japaniksi orava. Meinasin ottaa kaksi kissaa ja toinen olisi tällöin ollut neko. Saatan sen vieläkin ottaa, paitsi jos nimi on jo varattu

        Ei ole Neko-nimistä kissaa. Vaan yksi poika ja se sai nimekseen Chibi (=pieni, kuten varmaan tiedätkin), oli näet pentueen pienin. Harkitsin kyllä Nekoa, kuten myös Kawaii-nimeä. ^^

        Ja saat sinä sille antaa Neko-nimen (tai minkä tahansa muun nimen), vaikka kissallani sama nimi olisikin. En minä tule poliisin kanssa vaatimaan sinulta nimenvaihtoa. ^^


      • neitikisulihullu

        Minulla oli joskus valkoinen kissa hoidossa ja sen nimi oli YUKI (tarkoittanee valkoista). Minusta se on kiva nimi ja lausuttaessa kaunis (juki).

        Omat kissat ovat Muumi ja Viivi. Niiden piti olla poikia, jolloin ensimmäiset nimet olivat Aleksi ja Vili.


      • p
        Risu kirjoitti:

        Niin oliko Tytti-nekolla, neko niminen kissa? Kissani nimi on Risu, se on japaniksi orava. Meinasin ottaa kaksi kissaa ja toinen olisi tällöin ollut neko. Saatan sen vieläkin ottaa, paitsi jos nimi on jo varattu

        Neko on hyvä nimi(:


      • p

        En tiedä itse mitään muuta nimeä japaniksi kuin risu(orava), jos sekään ees on japanin kielen nimi?


      • P
        neitikisulihullu kirjoitti:

        Minulla oli joskus valkoinen kissa hoidossa ja sen nimi oli YUKI (tarkoittanee valkoista). Minusta se on kiva nimi ja lausuttaessa kaunis (juki).

        Omat kissat ovat Muumi ja Viivi. Niiden piti olla poikia, jolloin ensimmäiset nimet olivat Aleksi ja Vili.

        Mulla on ollu kaksi kissaa(poika kissaa) ne oli veljeksiä, ja niitten nimet oli Mozart ja Elvis, molemmat katos.


      • l
        p kirjoitti:

        En tiedä itse mitään muuta nimeä japaniksi kuin risu(orava), jos sekään ees on japanin kielen nimi?

        Poika kissojen nimejä: OLiver, saku, taku, laku...


      • airap
        P kirjoitti:

        Mulla on ollu kaksi kissaa(poika kissaa) ne oli veljeksiä, ja niitten nimet oli Mozart ja Elvis, molemmat katos.

        tico, roxi, mixu, vixu...


      • Anonyymi
        l kirjoitti:

        Poika kissojen nimejä: OLiver, saku, taku, laku...

        Itse en pidä kissoista joten miksi edes luen näitä!


    • Lazina

      Erikoisia nimiä on paljon ja tässä on muutama(en tiedä onko kaikki erikoisia):
      Amigo,Banjo,Dingo,Lola,Rocky,Tuffe,Zelloween,Vizzy,Zita,Nefertiti,Kaneli,Kapu,Pulmu,Kaze tai Mustis. Jos ei näistä mikään ole kiva, voit lähettää postia ja pyytää muo lähettämään vaikka kaikki A-kirjaimella alkavat kissan nimet(jos kiinnostaa)

      • taija

        jos joskus otan naaraskissan, annan sille nimeksi ehdottomasti Nefertiti. =) Nefertiti on minusta kaunis nimi ja tarkoittaa egyptin kuningatarta :)


      • Tine
        taija kirjoitti:

        jos joskus otan naaraskissan, annan sille nimeksi ehdottomasti Nefertiti. =) Nefertiti on minusta kaunis nimi ja tarkoittaa egyptin kuningatarta :)

        Tähän mennessä suosikkejani ovat (Taijan kanssa samaa mieltä) Nefertiti ja Tabitha sekä Tilda.


      • senjorita
        taija kirjoitti:

        jos joskus otan naaraskissan, annan sille nimeksi ehdottomasti Nefertiti. =) Nefertiti on minusta kaunis nimi ja tarkoittaa egyptin kuningatarta :)

        kyllä, nefertiti oli egyptin kuuluisimpia naisia ja myös sen kuningatar.
        häntä pidettiin myös maailman kauneimpana naisena, en tiedä pidetäänkö yhä, mutta ainakin silloin 18. Dynastialla pidettiin...


      • kisssa &lt;3

        Hei!
        Tarvitsisin ainakin 2 tyttökissan ja 2 poikakissan nimeä.
        Niihin pitäs olla aika erikoisia
        Jos ois mahollista nii lähettäisittekö sähköpostiini vaikka erilaisia tyttö- tai
        poikakissojen nimiä?


      • hups
        kisssa &lt;3 kirjoitti:

        Hei!
        Tarvitsisin ainakin 2 tyttökissan ja 2 poikakissan nimeä.
        Niihin pitäs olla aika erikoisia
        Jos ois mahollista nii lähettäisittekö sähköpostiini vaikka erilaisia tyttö- tai
        poikakissojen nimiä?

        ja mun sähköposti osote on sit [email protected]


      • p

        No toshan on vaikka kuinka paljon hyviä nimejä. (VALINNAN varaa)


      • Anonyymi
        kisssa &lt;3 kirjoitti:

        Hei!
        Tarvitsisin ainakin 2 tyttökissan ja 2 poikakissan nimeä.
        Niihin pitäs olla aika erikoisia
        Jos ois mahollista nii lähettäisittekö sähköpostiini vaikka erilaisia tyttö- tai
        poikakissojen nimiä?

        Vyippi Formalhyde
        Ämäle Riipertti
        Riihas KuuTuhka
        Tukelo Lirita
        Lorrr Pauliina-Sih
        Pypspyps Piukur-Vee
        Pässinliha Lumps
        Pärstäke Pörrö
        PirjoP. Juuli Naamakangas
        Uiuiui Oppenheimer


      • Anonyymi
        senjorita kirjoitti:

        kyllä, nefertiti oli egyptin kuuluisimpia naisia ja myös sen kuningatar.
        häntä pidettiin myös maailman kauneimpana naisena, en tiedä pidetäänkö yhä, mutta ainakin silloin 18. Dynastialla pidettiin...

        Itse tykkään nimistä: alex,veeti,eetu,ari se kyllä taitaa olla ihmisen nimi) hehe


    • Farah

      Hyviä mun mielestä esim. tiramisu,elvis,snowball,
      tarzan,cucaracha,caramba,anaconda,hepokatti,tumppi.Helpottaisi jos tietäis mitä rotua ja sukupuolta ne kissanpennut on...

    • Ari FANI

      oisko Pirre Toivo

      • hiheho

        Pirre kuulostaa minusta aivan älyttömän söpöltä! :D


      • solig

        tässä on tulla mukaan, vaikka osittain vanhakin ketju...
        Aikasemmassa viestissä oli tämä Pirrenimi, nätti nimi kyllä juu... erään tytärkin on sen niminen... Toivottavasti ei monta sen nimistä kissaa tule pohjanmaalla vastaan, koska se on ruotsinmurresana pip*elistä! ;)) Toisaalta, ihan sama kai se on, minkä nimeks laittaa, mutta... *tirsk*


      • p

        Pirre toivo, aika söpö nimi.


      • Hytytytutrre,h
        solig kirjoitti:

        tässä on tulla mukaan, vaikka osittain vanhakin ketju...
        Aikasemmassa viestissä oli tämä Pirrenimi, nätti nimi kyllä juu... erään tytärkin on sen niminen... Toivottavasti ei monta sen nimistä kissaa tule pohjanmaalla vastaan, koska se on ruotsinmurresana pip*elistä! ;)) Toisaalta, ihan sama kai se on, minkä nimeks laittaa, mutta... *tirsk*

        Mymmeli !
        Aizawa
        Urpo leppänen ja citrus-esa


    • Minä vaan..

      Mun mielestä misu ja mölli on söpöjä nimiä..=)

      • P

        Misu ja Mölli on kyl aika söpöjä nimiä(:


      • Anonyymi

        Mun kissan nimi on misu! Sillä on kolme pentua ja niile tarvitis nimet! Ajattelin yhden olevan Nacho mutta tarvittis vielä tyttö ja poika kissoille nimet!


    • juurrr

      kissan nimi mitä oon antanu ikinä on lucifer, sit casper, pakko oli vastata vaikka tää onkii vähä vanha viesti :D nii ja sit christopher..

      • laydee

        ja mun afrikkalaisen valkovatsan nimi oli Chibi:P


      • p

        Nää kaikki viestit on kylläkin osittain vanhoja, viime, toissa vuosilta =)


      • jos kuka
        laydee kirjoitti:

        ja mun afrikkalaisen valkovatsan nimi oli Chibi:P

        mä just ajatteliin ku saan kissan pennun i ja Uros N immi on Allu.


    • kissa fani

      meijjän kissojen nimet on ainakin töpö ja velmu ja riki

      • Mustorava

      • P

        Tää asia ei kyl ehkä liity kissojen nimeihin mutta onko kenelläkään teistä koiria? Tai niinku minkä nimisiä? ku yleeensä koirienki nimet voi tulkita(sanoa) kissojen nimeiksi, ja kerroin tästä jo vähän aikasemminki, että jotku antaa koirien nimiksi kissa ja toisinpäin, mut mulla ei kyl ole mitääs sitä vastaankaan, niin ku jo aikasemmin sanoin =)


      • iichasii
        P kirjoitti:

        Tää asia ei kyl ehkä liity kissojen nimeihin mutta onko kenelläkään teistä koiria? Tai niinku minkä nimisiä? ku yleeensä koirienki nimet voi tulkita(sanoa) kissojen nimeiksi, ja kerroin tästä jo vähän aikasemminki, että jotku antaa koirien nimiksi kissa ja toisinpäin, mut mulla ei kyl ole mitääs sitä vastaankaan, niin ku jo aikasemmin sanoin =)

        Meiltä löytyy 3 koiraa ja 4 kissaa (:
        Ainoan uros-puolisen mäykyn nimi on Nero, kk-mäyräkoira nartun Nilla ja sekarotuinen koira on Viivi.
        Nero nimi on itse keksimäni, muut muiden perheenjäsenten.. Olisin kyllä antanut nuille kahdelle eri nimet, jotku vähän erikoisemmat.. Mutta Nillan ymmärtää kun oikea nimi on Mercalen´s Vanilla.
        Viivillä taas ei 'oikeaa' nimeä ole, kun on kerran sekarotuinen, ja vielä romaniasta tuotu..

        Kissojen nimet on Kasipallo (valkoinen kahdeksikko vatsassa, mustalla pohjalla :D), Mikki, Lulu ja Miuku.

        Entisten koirien nimet; Raisa ja Tara (Annettiin pois 8


    • Joleli

      Misu on mielestäni hyvä nimi ja kissallanikin on sama nimi :D

      • P

        Mun kaverilla on Misun niminen kissa, se on aivan ihana.


    • tanzku-

      milo,pipsa,rölli,tiuhti,biuhti

      • Maumu

        Termilla, sabrina, cinderella, una, nala, belinda... Sori tuli nyt vaan tyttöjen nimiä :D


      • iichasii
        Maumu kirjoitti:

        Termilla, sabrina, cinderella, una, nala, belinda... Sori tuli nyt vaan tyttöjen nimiä :D

        Tosi hyviä nimi :)) Nättejä ja erikoisia.


    • sananana

      Phasgi

      • Umineko

        hmm, umineko = seacat = merikissa :) tai pelkkä umi= sea= meri Oon ite miettiny tota umi nimeä :)


    • nimet......

      on Disneyn piirretystä: Miiko (poikakisu) ja sarjakuvasta: Nemi (tyttökisu) :) lyhyt ja helposti äännettävä nimi on helppo, kun kisua pitää komentaa. Meidän Nemi on oikea velmu, kuten sarjakuvahahmokin. Miiko tykkää syödä ja on hieman laiska kuten Pocahontaksen Miikokin :)

      • möyh

        haeskelen jotain kivaa nimeä tyttökissalle. joku egyptiläinen, kuten nefertiti, egyptiläisethän palvoivat kissoja... ehdotuksia?


      • kisukka
        möyh kirjoitti:

        haeskelen jotain kivaa nimeä tyttökissalle. joku egyptiläinen, kuten nefertiti, egyptiläisethän palvoivat kissoja... ehdotuksia?

        Mitenkä olisi vaikka Cleopatra, Isis tai Bastet, kauniita egyptiläisiä nimiä =)


    • mariio

      Mun mielest poka kisulle :Rafi,max,Aladdin,addison,leno,Alto,Arko,Blu,Foggy on kivoi ja vähän erikoisempii nimii ku joku topi tai misu ym. Ja tyttö kisulle:Luna,libby,Jade, jet,Dijon,Caramel,Sandy,Irish. No tos oli semmosii nimii mist ite pidän mut oma päätös.... Meillä on Sandy niminen kissa tosi kiva nimi! Ja sit ollaa hankkimas poika kissaa jonka nimeks todennäköisesti tulis rafi tai max. :) http://namesforcats.net/ tos on kivoi nimii ja http://petrix.com/catnames/ täs.

      • p

        Mä antaisin poika kissalle nimeksi:
        Candalf, Alpo, Jokke, Vili, Elmeri, Väinö, Oskari. Ei mul oo mitään väliä et minkä niminen kissa on, tai niinku siis tietenkihän eläimillä on hyvä olla hyvä nimi, ku jos eläimellä on oikein huono nimi niin jotku saattaa ajatella ettei siitä huolehdita tarpeeksi hyvin, aika tyhmä juttu kyllä. Mut mulla on poika kissa ja sen nimi on Ilpo. Ilpo sopii vähän toheloille kissoille. ps: Jos sinulla on Ilpon niminen kissa, niin en tarkottanu tota pahalla että ilpo nimi sopii toheloille kissoille, mut ku meijän ilpo on vähän DING DONG tärähtäny tuolta aivoista niin siten se on aika tooheeloo. =)


    • .......

      Tirlittan nattilriT

    • zitukka

      olisi nyt syyskuun lopussa tulossa sellainen ragdoll pentu, väriltään tabby mitted eli aika vaalea, naamassa vähän harmaata ja on tyttö. kennelnimi on hazel, mutta haluaisin keksiä paremman kutsumanimen sille. ehdotuksia otetaan vastaan! :---)

      • räggärityttö

        Itse antaisin sinun tilallasi kissalle nimeksi Hertta. Itselläni on ragdoll poika, joka on nimeltään Hessu :-)


    • kisu vani pani

      Epäilen että paas ilisi Nina itsekkin pidin siitä niin että halusin kisun ja annoin nimeksi Nina

      PS: se on paras

    • hieman humoristiset nimet kahdelle kissalleni, Kifu ja Höky :) Kifu on poika mutta käy nimi myös tytölle, Höky on tyttö mutta silti nimi käy sille hyvin, se kun oli pienenä semmonen epämääräisen näköinen karvainen höky :)

    • Leeekke

      Ciara

    • silleen

      Meillä oli kissanpentu, jolle annoin hienon nimen, Andreas. Kukaan perheessämme ei jaksanut kauaa lausua sitä nimeä ja niin siitä tuli Katti. Ja se Katti oli ihana ja rakas lemmikki, vaikka jotkut ihmetteli miksi se oli muka "vain" Katti.

    • enkeksinyt niminerkkiä

      on tulossa sekä tyttö, että poikakissat niin Misse tytölle ja Mikke pojalle! Ite laittasin muttakun kissallani on jo nimi keksittynä ja sen piti käydä hyvin yhteen aikaisempien kisojeni nimeen.

    • Nath

      Minunlla on kaksi kissaa joidenka nimet ovat Fitziel "Fitz" Lionel Hunter ja Maisy "Meisi" Lionelia Hunter. Heidän etunimiksi piti tulla Tashiel (Tas) ja Sabriz (Riz), mutta kissat saatuani tajusin, etteivät nimet sopineetkaan.. Mikä juuri on pointtini. Nimi tulee ajallaan kun seuraat uutta kissaa joka valloittaa kotiasi omalla persoonallisella tavallaan.

      • erikoisii nimii

        Jos haluu jotain erikoista, tässä sitä nyt olisi! Bambukarhu, Pikkujäbä, Tytöille taas voisi antaa ehkä Loveyou, Irien, Wendybaloo, jne jotain tän tapasta. Itse keksimät hassut nimet on parhaita, joten jos mikään näistä nimistä ei kolahtanu, niin suosittelen että vaikka sun lemmikkis nimi ois hihhii tai hahhaa (vaikkei varmaan oo, niin toi oli tommonen esimerkki) voi sitä KUTSUA vaikka ihan hisseksi tai hasseliksi.


      • <3
        erikoisii nimii kirjoitti:

        Jos haluu jotain erikoista, tässä sitä nyt olisi! Bambukarhu, Pikkujäbä, Tytöille taas voisi antaa ehkä Loveyou, Irien, Wendybaloo, jne jotain tän tapasta. Itse keksimät hassut nimet on parhaita, joten jos mikään näistä nimistä ei kolahtanu, niin suosittelen että vaikka sun lemmikkis nimi ois hihhii tai hahhaa (vaikkei varmaan oo, niin toi oli tommonen esimerkki) voi sitä KUTSUA vaikka ihan hisseksi tai hasseliksi.

        niin ja peipe ja sanniina, aurora ja vinttityttö


      • 1234 janskuuuu
        <3 kirjoitti:

        niin ja peipe ja sanniina, aurora ja vinttityttö

        hei mustorava toi oli hyvä paikka, kävin katsomassa ja sieltähän se nimi tuli! Nimeksi tuli Angerkoski!


      • äippy
        1234 janskuuuu kirjoitti:

        hei mustorava toi oli hyvä paikka, kävin katsomassa ja sieltähän se nimi tuli! Nimeksi tuli Angerkoski!

        Oisko jollain linkkejä missä nimiä tai onko sinulla ehdotuksia? Meille tulee harmaaraidallinen tyttökisssa ja ajateltiin jotain ''hienompaa'' pitkää nimeä josta voisimme sitten keksiä lempinimen(eli niinkuin kutsumanimen) kiiitos linkeistä ja ehdotuksista!


      • nanasilveristaari
        äippy kirjoitti:

        Oisko jollain linkkejä missä nimiä tai onko sinulla ehdotuksia? Meille tulee harmaaraidallinen tyttökisssa ja ajateltiin jotain ''hienompaa'' pitkää nimeä josta voisimme sitten keksiä lempinimen(eli niinkuin kutsumanimen) kiiitos linkeistä ja ehdotuksista!

        http://.xestia.neet/nimikone/pets.php

        Ja omii ehdotuksiini on:
        Raidallinen (lempinimeksi käy vaikka Raita)
        Hasselpähkinä (Hasseli, Hasse)
        Cindrella (Sandra, Candra, Cindra, Sindra)

        Tossa oli jotain ja oman kissamme nimi on Belle, jonka hienompi nimi voisi olla vaikka Rosebell. Jos kiinnostuit nimistä niin Belle nimeäkin saa käyttää.

        PS Mulla on muitakin ehdotuksii, pistäkkö sähköpostin niin laitan sinnekki ehodotuksii(=


      • :)))
        nanasilveristaari kirjoitti:

        http://.xestia.neet/nimikone/pets.php

        Ja omii ehdotuksiini on:
        Raidallinen (lempinimeksi käy vaikka Raita)
        Hasselpähkinä (Hasseli, Hasse)
        Cindrella (Sandra, Candra, Cindra, Sindra)

        Tossa oli jotain ja oman kissamme nimi on Belle, jonka hienompi nimi voisi olla vaikka Rosebell. Jos kiinnostuit nimistä niin Belle nimeäkin saa käyttää.

        PS Mulla on muitakin ehdotuksii, pistäkkö sähköpostin niin laitan sinnekki ehodotuksii(=

        Sulo poika ja Saimi tyttö.. kolmannen nimeksi (joka tulee olemaan poika) tulee Sisu.
        Myös Sylvi olisi mahdollinen jos ottaisimme tyttökissan.


      • Riittääkö?
        :))) kirjoitti:

        Sulo poika ja Saimi tyttö.. kolmannen nimeksi (joka tulee olemaan poika) tulee Sisu.
        Myös Sylvi olisi mahdollinen jos ottaisimme tyttökissan.

        Egyptiläisiä: Anubis, Bastet, Bastina, Sekhmet, Ra, Geb, Horus, Isis, Nut, Osiris, Seth, Cleopatra, Nefertiti, Mekhetaton, Tefnut, Nefthys
        Ominaisuus: Riiviö, Unelias, Ujo, Enkeli, Pöhkö...
        Sarjis-, elokuva- tai kirjahahmo: Nemi, Masi, Viivi, Wagner, Lassi, Leevi, Jere, Piko, Fantasio, Ruusunen, Lumikki, Bella, Edward...
        Kuuluisuus: Madonna, Marilyn, Napoleon, Caesar...
        Kasvi tai eläin: Kielo, Muratti, Ruusu, Tiikeri, Pantteri, Leijona...
        Avaruus: Luna, Andromeda, Etoile(tähti ranskaksi), Cosmo(avaruus italiaksi)...


      • Unohtui..
        Riittääkö? kirjoitti:

        Egyptiläisiä: Anubis, Bastet, Bastina, Sekhmet, Ra, Geb, Horus, Isis, Nut, Osiris, Seth, Cleopatra, Nefertiti, Mekhetaton, Tefnut, Nefthys
        Ominaisuus: Riiviö, Unelias, Ujo, Enkeli, Pöhkö...
        Sarjis-, elokuva- tai kirjahahmo: Nemi, Masi, Viivi, Wagner, Lassi, Leevi, Jere, Piko, Fantasio, Ruusunen, Lumikki, Bella, Edward...
        Kuuluisuus: Madonna, Marilyn, Napoleon, Caesar...
        Kasvi tai eläin: Kielo, Muratti, Ruusu, Tiikeri, Pantteri, Leijona...
        Avaruus: Luna, Andromeda, Etoile(tähti ranskaksi), Cosmo(avaruus italiaksi)...

        Horoskoopit: Aries, Taurus, Gemini, Cancer, Leo, Virgo, Libra, Scorpio, Sagittarius, Capricorn, Aquarius, Pisces
        Nimiä eri maista: Amy, Bob, Nadine, Boris, Pierre...
        Hienostunutta(ainkin musta): Neiti (etunimi tai sukumimi), Herra (sama), esim. Neiti Emma, Neiti Hayworht, Herra Matt, Herra Gates...
        Ulkonäköön sopivia: Suklaa, Yö, Savu, Lumi, Aurinko...


    • sankonleo

      adoptoin kissan pennun maalta ja aattelin sen nimeksi Haru (tarkoittaa japaniksi kevättä ) mut en oo oikeen varpa, se on musta ja sen kaulassa on valkonen täplä halibelkin olis kiva nimi...help!!!

      • _ KISSANOMISTAJA_

        Pablo ;)


      • Bubius
        _ KISSANOMISTAJA_ kirjoitti:

        Pablo ;)

        No tää on kyl ihan paras nimi: Tilli-vadelma :D


      • pirtee ja lyhyt
        Bubius kirjoitti:

        No tää on kyl ihan paras nimi: Tilli-vadelma :D

        tyttökissalle,joka on vaal.harmaa,sekä mustiaraitoja.
        Luna kuulostas kivalta,mutta se oli tuttuni koiran nimi :/
        Joku pirtsakka lyhyt nimi, V:llä tai P:llä alkavat?
        kiitosta kaikille :)


      • pirtee ja lyhyt kirjoitti:

        tyttökissalle,joka on vaal.harmaa,sekä mustiaraitoja.
        Luna kuulostas kivalta,mutta se oli tuttuni koiran nimi :/
        Joku pirtsakka lyhyt nimi, V:llä tai P:llä alkavat?
        kiitosta kaikille :)

        Vakkis, Venla, Vappu, Vippe, Paula, Pipsa

        Ääh.. nimien keksimisesä olen edelleen surkea, vaikka joka vuosi rustaan nimet sadalle ja yhdelle karitsalle.
        Minun ekan kissanin nimi oli Sassy, veljen kissa Lumi, siskon Sissi
        Nykyisten kissojen nimet:
        Seccotine on minun kissa, nimi eräältä ranskalais-belgialaiselta sarjakuvahahmolta. Tiina... arvatkaas.

        Secon pennut: Tiina, Iiris, Tikru, Alfred ja Tärppi syntymäjärjestyksessä. Tiinasta tuli sittemmin Lempi ja Tärpistä Sentti.

        Secon mies, eli veljeni uusi kissa (Lumen vei kotka): Nekku xD. Yritimme sanoa sen olevan tytön nimi, mutta hänkö olisi kuunnellut?

        Iiris on siskoni uusi kisu, pentuhan se vielä. Pissiikin sängylle mokoma niinkuin äitinsäkin >(


      • elmi^
        Bubius kirjoitti:

        No tää on kyl ihan paras nimi: Tilli-vadelma :D

        mun kissan nimi on Citrus


      • Leliana
        pirtee ja lyhyt kirjoitti:

        tyttökissalle,joka on vaal.harmaa,sekä mustiaraitoja.
        Luna kuulostas kivalta,mutta se oli tuttuni koiran nimi :/
        Joku pirtsakka lyhyt nimi, V:llä tai P:llä alkavat?
        kiitosta kaikille :)

        Tesla, Hekate, Morrigan, Cecil, Fiona, Karma, Cosmos, Bella, Xena, Domino....


    • rakkaat3cats

      Osku, Mikki, Roope, Karvinen, Ville, Vili, Ritu, Kisuli, Iines, Eetu ja Doris.

    • EEric

      Minusta oli aika hyvä kun eräällä tutulla oli kissan nimenä Eerik Voresteri.

      • semssiii

        ehdottomasti mötli, taikka jopati lötkö :D Mutta ei kuten kaveri nimesi kissansa kisuksi :D


      • idasofia1234
        semssiii kirjoitti:

        ehdottomasti mötli, taikka jopati lötkö :D Mutta ei kuten kaveri nimesi kissansa kisuksi :D

        kissan nimi Raksu (: ja edellinen oli Nemo joka joutu lähtee toiseen kotiin ;(
        ja isomman kissan nimi Missi vaikka onkin poika ... =D
        sitä ennen oli Kessu niminen kissa


      • Kiskis...
        idasofia1234 kirjoitti:

        kissan nimi Raksu (: ja edellinen oli Nemo joka joutu lähtee toiseen kotiin ;(
        ja isomman kissan nimi Missi vaikka onkin poika ... =D
        sitä ennen oli Kessu niminen kissa

        naapurin kissa on kanssa nimeltään Kessu ja veli on Mosku :DD


      • siedätyshoitoa
        Kiskis... kirjoitti:

        naapurin kissa on kanssa nimeltään Kessu ja veli on Mosku :DD

        Aamu,usva,piki,musta,nami,nanna,ninja,sintti,rontti,renttu,muumi,jenkki,raita,höpö,hömppä,nipsu,sade,säe, säde,harmi,hirmu,ruusu,nappi,nekku,tikku,tikru,sälli,jannu,junnu,jätkä,jäbä,karkki,kisu,tuho,tilli,milli, sumu, hurme,ice,tuuli,valo,meri,sointu,laulu,syksy :)

        Itse tykkään kissojen nimistä,jotka tarkoittaa jotain ja se voi kertoa vaikka kissan persoonasta.


      • öööööö

        tähti,takkutukka,


    • Pikselin matte

      Mä tykkään nimistä jotka sanana tarkoittavat ihan jotain muuta.

      Kun meille tuli pieni punainen tiikerikissa niin nimivaihtoehtoina oli Kinuski ja Kanerva, mutta voiton vei Pikseli (lempinimi Piksu)

      Aikoinaan Otaniemen teekkarikylässä kerrottiin kissasta nimeltä Vektori joka on mielestäni loistava nimi teekkarin katille.

      Lisäksi viimeaikoina on noussut esille seuraavanlaisia nimiä: Proppu ja Mutteri..... varsinkin jos pentu osoittaa kiinnostusta kyseisiin tarvikkeisiin :-)

      • ajankohtaistakin

        big brother julkkisten nimistä saa tosi kivoi nimiä, ne on ajankohtaisia ja muodikkaita ja niill on todellinen merkitys ja kissoilla olis hienot esikuvat


      • gööörg
        ajankohtaistakin kirjoitti:

        big brother julkkisten nimistä saa tosi kivoi nimiä, ne on ajankohtaisia ja muodikkaita ja niill on todellinen merkitys ja kissoilla olis hienot esikuvat

        Lilith


    • IIDA.....

      IIDA , IDA

      • nösö( 1ässän nössö )

        iida on hyvä nimi!;D oma nimi on iida nii kannatan sitä!


    • jeeeeeeeeeeeeeeeee

      kissan nimeksi hani tai tähti

    • Nimimerkkki

      minusta olisi soundi, väiski, väinö bears,friid, janice, toeslanen, sissi,miisu, misu muusa ,arlene, osku , karvinen, manninen ja filed.

    • pjentti

      Itselläni oli tosi vaikeaa keksiä kissallemme nimi joka saatiin kaverilta. sillä oli jo annettu nimi mutta itse en tykännyt Toffeesta :) joten kun en mitään kekkassut niin siitä tuli sitten Tofu ;)

      • prändi

        oma tyttökissani on nimeltään Brandy.
        persoonallinen kissa vaatii mielestäni persoonallisen nimen!


      • siedätyshoitoa
        prändi kirjoitti:

        oma tyttökissani on nimeltään Brandy.
        persoonallinen kissa vaatii mielestäni persoonallisen nimen!

        Minä olen vastannut aikaisemminkin viestiin nimellä "siedätyshoitoa" nyt minulle tuli uusi pentu,jonka nimi oli aluksi Cinderella(eli tuhkimo),sen surullisen tarinan takia mikä sillä oli taustalla.Sitten kuitenkin osottautui,että tyttö on todella tempperamenttinen tapaus,joten nimi vaihtui Myrskyksi :) Myrsky kaunis,pieni,ja pippurinen tyttökissa.


    • kisu-kisu

      Hei!


      Mulla on kaksi kissaa (Poika)Hipsu ja (Tyttö)Iina

      ja vielä kaksi hiirtä Lumia (albiino valkone) Usva (harmaa/lila)

      • megasos

        No ensinnäkin, eka kissa mikä mulle tuli, oli venäläinen, sitä kututtiin PIRAATIKS.
        Se sai nimen JASU (Jack Sparrow).
        Sitten oli MÖKÖ, veljensä nimi oli ollut LURU.
        Mutta rakkain kissa oli FABSU. Sen oikee nimi oli FAABIO.. Ihan vaan sen vuoks kun tiesin et kissa on pitkäkarvanen ja pikimusta, niin piti saaha joku erikoisempi nimi. :)


      • Zasu
        megasos kirjoitti:

        No ensinnäkin, eka kissa mikä mulle tuli, oli venäläinen, sitä kututtiin PIRAATIKS.
        Se sai nimen JASU (Jack Sparrow).
        Sitten oli MÖKÖ, veljensä nimi oli ollut LURU.
        Mutta rakkain kissa oli FABSU. Sen oikee nimi oli FAABIO.. Ihan vaan sen vuoks kun tiesin et kissa on pitkäkarvanen ja pikimusta, niin piti saaha joku erikoisempi nimi. :)

        Kissojen nimiä: Venus,Diva,Welho,Camo,Kita,Lily,Killeri,Peto,Rontti,Piina,Paniikki,Nappi,Neppari,Tiuhti,viuhti,Helmut,Adolf,Chili,Toro,Luca...jne


      • 8+20
        Zasu kirjoitti:

        Kissojen nimiä: Venus,Diva,Welho,Camo,Kita,Lily,Killeri,Peto,Rontti,Piina,Paniikki,Nappi,Neppari,Tiuhti,viuhti,Helmut,Adolf,Chili,Toro,Luca...jne

        Jos mä otan joskus poikakissan, sen nimeksi tulee Mara, sitten mulla olisi Mara Katti.


    • Minttu135

      Minttu on ihana nimi.

    • chattimus
    • Jennuli98

      Täs olis nimi ehdotuksia poika kissoille: Oliver, Leo, Santtu, Ninja, Peetu, Nöpö, Kille, Elvis, Sulo, Justus, Milo, Sisu, Onni, Leevi, Mio, Pörrö, VErtti, Mauno, Romeo, Musti, Luka, Saku, Otto, Vili, Mosse, Julius,Julle, Topi ja Tikru. Toivottavasti löytyy sopiva jollekin. Saan pian kissanpennun ja annan sen nimeksi Vili......=DD Terkkui!!!

    • th4kb

      oisko töpseli tai kapseli hyvä. tai sit kasimir, bruno tai storde.

    • tsööde

      Itelläki ois taas nimen keksiminen edessä.. Tähän mennessä lemmikkeinä on ollut jo Vipsu, Nelli, Hemmo, Tuisku, Leevi, Toto, Patu, Timmy ja Niki. Kissoja kylläkin näistä vain viimeisin, mut miksei nuo muutkin kävis.

    • ppertsa

      Oon kuullu et kissoilla on tunnettujen ihmisten sukunimiä. Esim. Räikkönen ois aika hyvä, tai joku Madonna, vaikka ei sukunimi olekkaan.

    • =)

      Minun kissan nimi on PUTIPUTI. :,D

    • sasuuu

      Figaro on hiano

    • Meiza

      No voi kattoo esim. jumalien nimi wikipediasta, tai käyttää veiraiden kielien sanakirjoja. Oma kissani on Chili, joka kuvaa luonetta oikein hyvin. Kissa ehti olla viikon, enne kuin juuri oikeasta nimestä päätiin selvyyteen, joten ei sitä nimeä ole pakko ihan valmiiksi ennen kissan tuloa miettiä.

    • töllipällipölö

      PÖLÖ :) TAI PÄLLI TAI TÖLLI

    • ..

      Andy! :)

    • KissKing

      Meidän kissat on tyttö kissani Kismi (ei ole enää) ja tämän hetkinen pikku poikamme Mada!
      Madasta voi muuttaa helposti muitakin nimiä, kuten Mara,Adam(toisimpäin Mada ja tietenkin Madam ( on Mada ja Adam )
      Myös Kismistäkin esim. Kiss Me, Kismetti, Kisserball (ei kovin, mutta laitoin pari omaa),Kissingin, Kisseming, Kissing, KissKing/KK ja Kissermy.
      Mielestäni aivan ihania!!

      Tässä vielä pari muuta
      BoxKing
      ChilKng
      Maika
      Yumiko
      Joiko
      Yli söpö Hanijuku ja Haribo And Haribuju. :3

    • M....

      Mulla ois pari ehdotust niinku esim. rätti ja riepu

    • japanistajuopunut

      meil on musta valkone maatiaine se on tyttö se on alkanu mouruun ja se on ollu meil kohta puolvuotta sen nimi o Tiitu huomatkaa isolla teellä :D

    • HILIPEE HANURISTI

      Mulla eka kissa 14v. oli SÖPÖ ja nyt uusi kisuli on SÖPÖ 2

    • julkkiskissa :D

      meillä on Spänki, osallistui myös mainioin mirri kisaan :D

    • Pikkukisuliini!

      Mun Kissan Nimi On Veera.

    • <3

      Tässä meidän kissanpentujen nimet :) - mustavalkoinen poika - neko, (japaniksi kissa) valkomusta tyttö - panda, (värityksen takia :) oranssi,musta,ruskea,valkoinen, kissanpentu - Takeshi (japaniksi pieni soturi, nimi tuli syntymässä koettujen vaurioiden takia, Takeshi on pieni soturi) :) tiikerin näköinen pentu - tiikeri. pikimusta pentu - tico, ja yhdellä ei ole nimeä :D äiti kisu on osku :D ja sitten pari muuta kisua ovat - poika, pontus, poika - leevi, poika- lassi, poika - otto jne :)

    • Kissahullu

      mun maatiasneiti ristitiin Nasuksi ;) täs on mun tuttujen kissan-nimiä: Miska,Nöpö,Jätkä,Sulo,Sipe,Saikkonen,Julia,Veera,Pate,Neiti,Tom,

    • miuuuuh

      Mun kissa on Inky :3

    • jontte007
    • äskörsikyy

      Naksi, tai nöpöli :) Awww! kisut on niiiiiin älyttömän ihanii!!!!!!!!!!!!!!

    • venkku <33

      auttakaa hyvät ihmiset!!!!! sain serkku tyypeiltä sulosen kissan pennun, valkoinen pörröinen pikku mussukka

      • Valkomyrsky

        Anna sen nimeksi vaikka laku


    • Keksin!

      Anna jokaiselle pennulle melkein samallainen nimi esim : Patu, Laku Namu... Tai nimi joka sopii pennun luonteeseen tai sen turkin väriin tai muuten ulko näköön esim onko pentu ahmija ja pullukka vai nirso laiha. Siten silmie värikin voisi olla jotenkin ''osana'' nimeen tai onko kissalla lyhyt vai pitkä häntä. Jne..

    • Nappifani

      Naksu, Nappi, Nuutti, Nalle. Söpöi kissan nimii kaikki

    • monskis

      Tässä on maailman parhaat kissan nimet Urpo,Rampo,Kinuski,Kiko,Karkki,Karvinen,Kita,Tytti,Töpsylä,Soma,Lutuska,Pomo, Ronja,Vinkumeijeri ja lakupekka :) toivottavasti oli tarpeeksi :D

    • ddddddddddd

      Meillä on 3 koiraa & kolme kissaa (:
      Koirat Tipsu, Pinni ja Kunkku
      Kissat Misu, Harma ja Uuno

    • Maatiaiskissapissa

      Varattin kissa, joka on ruskea.... Pentu. Siinä on hieman raitoja.. yms.
      Kellekään ei kelvannut kunnon nimeä. Auttakaapas nyt! :)
      Mikä neuvoksi? Mikä nimeksi? Noo :) Onhan minulla teidät kaikki, joten antakaapa tulla nimiä! :)



      PS. Ei mitään ihkupihkunöpönassu nimiä!

    • Adele

      Meidän kissa on myös hieman persoonallisen näköinen ; siinä on mustia- ja vaalean ruskeita täpliä. Emme halunneet antaa kissallemme mitään sen ulkomuotoa muistuttavaa nimeä (kuten täpläi,laikku tms) ,joten nimeksi annettiin Adele. (Niinkuin brittilaulaja Adele) :)
      Toivottavasti tämä auttoi jotakin jotenkin :)

    • nimiistaria

      mulla on kissa jonka nimi on laocha,sanotaan laasa.mul ois ehotuksii:tepi,lola,lulu,puli,ja yms..

    • nansunde1

      Mun kissan nimi on läsä :D

    • emellan1

      Saan ehkä tänään noin puolivuotiaan poikakissan, jolle yritän kuumeisesti keksiä nimeä. Kiitos runsaslukuisista ehdotuksista! Vanhemmillani on tällä hetkellä kaksi maatiaiskissaa, joiden nimet ovat Mortti ja Mango (myös Pilkku, naamassa olevan pilkun takia). Mortin veli oli Vertti, mutta se jäi auton alle pienenä :(. Aiempi maatiaiskissa oli Juuso ja suomenajokoira Hely. Jospa näistä olisi apua jollekin.

      • emellan1

        Ai nii, ja yksi maatiaiskissa oli Vekkuli. Sen serkku (?) oli naapurissa kans Vekkuli, ne oli ihan samannäköiset :).


    • nauruankka

      The Green Manalishi with the Two-Pronged Crown olis aika hyvä nimi kissalle. Lempinimi vois olla Vihru vihreän mukaan.

    • kristiinamattola

      Meidän kollien nimet on BONGO ja BUBBA. BONGOA sanon joskus BONKOKSI ja BUBBA ,HUBBA BUBAKSI. mielestäni kissat on ihan nimensä näköisiä.

      • kissafani3

        Mä annan kissalle sen nimen Allakasta mikä on lähinnä kissanpojan syntymäpäiväänsä, kuten esim. 2 poikakissaa synty toukokuun puolenvälin älkeen saivat "kaksoset" Kosti ja Kosta. Nimet on ihmisten, mutta tulee hauskoja yhteensattumia niitä puhutellessä, kun nimet on näin. Samoin näitä on rakastettu enemmän, kun on ihmisten nimet. Samoin syntymäpäivät menee samalla kuin nimipäivätkin.Kissat on meidän perheenjäseniä.


    • maijuli909

      Paras nimi kissallani on ollut Musta-Maija.

    • Jondebaum

      Mä olin ensin saamassa yhen kissan ja sen nimi on Jokeri. Mun mielestä aika söpö nimi semmoselle veijarille ku se on :) Sitte sainki myös Jokerin veljen ittelleni ja sen nimi oli Kaiho... se ei oikeen napannu.. Noh, koska poijjaat oli vielä pentuja tein monimutkaisen ajatustyön nimen vaihtamiseksi: "Jos Jokeri on Batmanista pahis, niin toisenki kissan nimi pitää olla pahis jostain leffasta" (ihan vaan ettei tulla niille niin vaan ryttyilemään ku nimiki on jo sen verran bad ass). Päädyin sitte ottamaan toisen "pahisnimen" Spidermanista. Niimpä tällä hetkellä mum kissojen nimet on Jokeri ja Venom, tuttavallisemmin Jokru ja Vekru :)

    • soilikki

      Sain tänään kisupennun, narttupuolisen, pelkäsi alkuun niin paljon et miun niskaan takertu ja etin sit samalla sille sopivaa nimeä täältä netistä. Sit päätin et ooppa sitten Nätti Netti. Nyt onnex jo maha kylläsenä nukkuu.

    • soilikki

      Pikkuveli keksi antaa yhelle kissanpennulle nimeksi Pummiarska kun se koko ajan kerjäs ruokaa. Vajaa vuos ja sit äitikin vasta tajus et narttu olikin kyseessä kun tiineex tuli. Ja minä itse ristin omasta pentueesta yhen Juntti Puntiksi kun sai lievän aivotärähyksen pentuna mutta onneksi säikähyksellä selvittiin, Vieläkin elossa, 20v. Juntti Puntin äiti(nimeltään Sisi) eli 19v. Ja Pummiarska 20v. Ihania nuo kisut on:)

    • Valkomyrsky

      mielestäni hyviä kissojen nimiä on: (pojat) Joonas, Zorro, Cheek, Ohra, Pistooli, Tikru, Viiru, tintti (tytöt): VANESSA PIPPURI ANGORA EMILIA MINNI RUUSU

    • chu1

      ohana tytön nimi on: Nikita

    • ........d.d.d

      Miku

    • meijjä eläimiä

      Bansku, Onni, Hessu, Jippo, mini, pete, lady, sikke, misu, viiru, elmeri, minttu...

    • Kurrre

      Meidän tuoreelle kissanpennulle tuli nimeksi Kurre, sopii sekä nartulle että urokselle. (meillä tosin on neiti)
      Siitä voi tietenkin vääntää vaikka Kurrin tai Kuren, jos haluaa viellä vähän erikoisemman nimen.

      Kaikista hauskimpia tuntuvat olevat oikein vanhanaikaiset suomalaiset nimet, kollille Kyösti, Kalevi, Anselmi tai Väinö ja nartulle vaikkapa Marjatta tai Vieno :D

    • Jutta18

      Meillä oli ainakin kerran 1 kissanpentu jolla oli ihana nimi. Se nimi oli Nappe. Sit meille tuli 2 saman näköistä kissan pentua ja ne kasvo täyttä vauhtia. Ne oli myös veljeksii. Siksi niiden nimet on Valdemar ja Voldemar :D

    • Cleo4

      Itselläni on narttukissa nimeltään Cleo (virallinen nimi siis Cleopatra). Nimi tuli mieleen siitä, kun kaverillani on jo ennestään kissa nimeltään Figaro, ja päätin sitten antaa Cleolle nimen Figaro & Cleo - elokuvan mukaan :)

      Mummini kissan nimi oli aikoinaan Veera, mummoni kissat oli Minttu ja Miska, kummitädilläni on kissa nimeltään Kerttu (entiset oli Janne ja Oliver "Olvi"), tädillä on kissa nimeltä Riki ja toisella kummitädillä on 2 kissaa, Pekka ja Kinuski. Ja papallanikin oli joskus suloinen hoitokissa, Söpö :)

    • Cleo4

      Ja niin, Cleon nimeksi piti aluksi tulla Bastet (joka on siis egyptiläinen mielihyvän kissajumalatar) mutta se oli mummin mielestä liian vaikea nimi. Kedi nimi oli myös mietinnässä (tarkoittaa turkiksi kissaa) mutta se ei sopinut narttukissalle :D Venla ja Vieno nimet oli myös harkinnassa, mutta halusin antaa hieman erikoisemman nimen.

      Itse tykkään myös nimistä Oliwer, Lucifer, Fedja, Karma, Siru, Avril, Luna, Bella, Cosmos, Emil, Elvis, Saku, Irwin, Rontti, Luca ja Sulo.

    • heleppii

      Auttakaa minua tarvitsen tyttö kissalle jotai erikoista. mutta kaunista nimee?? kissa on valkoinen ja sil on selkä harmaan täplikäs!!

    • paras nimi

      jos ite saisin tyttökissan niin sen nimeks tulis ehdottomasti maisa :)

    • Kissujenfani

      Pari vaihto ehtoo...
      Hubbabubba
      Nasu
      Tigru
      Tiikeri
      Wilma
      Minni
      Vilma
      Vimpula
      Vilkku (mun kissan nimi)
      Dansku
      Vilpertäjä
      Välkky
      Vaari
      Taavi
      Suklaa
      Söpö
      Sööde
      Caneli
      Kreivi
      Mustis
      Valkorinta
      Liisu
      Mauku
      Pikku
      Sulo
      Nauku
      Simppa
      Liina
      Lennart
      Felisia
      Husija
      Husana
      Duple
      Dubbe
      Bumle
      Vaavi
      Jätti
      Rätti
      Nelli
      Rätti
      Minttu
      Viivi
      Tykkään itse eniten Minttu,Vilma,Välkky,Viivi

    • Kisumisu <3

      Elikkä olis hakusessa kissanpennun nimiä, elikkän ehdotuksia! Itse olen ajatellut nuppu, nasu, nessi, mokka ja miu nimiä... mutta silti... :)

    • Kissaaaaaaaaaaaa

      Rolle, Jeppe, Kille, Toto, Milo, Esko, Pörris, Joakim, Liinu, Tiinu, Lilli, Töpseli, Mini, Amigo, Folia, Susu, Nipu, Huli, Laku, Tilli, Pikku-Ukko, Apasi, Mökötöö ja Titu... Siinä vähän kissoille nimiä(:

      • kissan2

        Sylvi Orvokki


    • ^ ^

      Sira

    • Hullu!!!

      Minun kissojen nimet ovat Tana, Heveletti, Horkokki, Rujokki, Vajakki, Taliperse, Kele, Ittu ja Spede Nääs.

    • kissan omistaja

      Meidän kissojen nimet on ollut:milli,kassinen, Unski,Reiska,snadi,huntteri ja hössö
      :)

    • Konsta ja Aapeli

      Kyllä meidän seuraavan kissan nimeksi tulee Huiskis!

    • joku ihme tyyppi

      Omasta mielestäni erikoisia nimiä ovat Dina, Bingo, Aprilla (suosikkini(: ), Lela, Avalar, Cynder, Niebla (on espanjaa ja tarkoittaa usvaa)

    • xxnnnm

      Eräs tuttu nimesi kissanpentunsa Leidiksi ja Seppäläksi... Tuo Seppälä jaksaa kyllä huvittaa. :)

    • Kolmoset

      Meidän kisujen nimet ovat:
      AMA, ADA JA AFA.

    • KATSONÄMÄ

      MINUN mielestä hyviä kissan nimiä on
      Nekku
      Mirri
      Muru
      Viiru
      Tuikku

    • fsdgsdgh

      Yksi, kaksi, kolme... niin monta, kuin niitä on

    • Kissa.on.johtaja

      Paroni/tar, Kuningas/kuningatar, Jeesus, Jumala/tar, Eros, Amor, Kleopatra, Pomo, Domina

    • Anonyymi

      Meilläkin ois kissa ja sen nimi on Nekku! No mut jos pitäis ehdottaa nii sanoisin Simba, Sissi, Turre, Nöpö, Nacho ja ehkä Kaneli. Riippuu vähän väreistä

    • Anonyymi

      Mun kissan nimi on Tollo.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Tollo, pysyy tallessa.Noloa olis asuinalueella huudella, jos karkailis 😂


    • Anonyymi

      Meille tulisi nyt kuukauden päästä poika kissa se on musta valkoinen veljeni haluisin sen nimeksi Riki mutta minä en pidä siitä voitteko auttaa keksimisessä nimeä

    • Anonyymi

      Leon ja Liona

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe