Kättäri vaiko naistenklinikka? :O

salamaj

Haluaisin kuulla teidän jo synnyttäneiden mielipidettä seuraavaan asiaan?
Saan siis syyskuussa esikoiseni ja olen tässä kovin miettinyt että kumpiko olisi parempi kättäri vai naistenklinikka??? olisiko teillä kokemuksia paikoista ja mielipiteitä heidän toiminnastaan?

Mukavia aurinkoisia päiviä:)

2

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlkjlkjl

      Esikoisen synnytin kättärillä 05 ja 07 synnytin toisen lapseni naistenklinikalla. Ero näiden kahden paikan välillä on todella huima. En ole mikään valittaja tyyppi enkä vaadi mitään luksusta, mutta en ikimaailmassa synnyttäisi uudestaan kättärillä, en siis ikinä!
      Kättärillä minut jätettiin suhteellisen yksin kipuineen päivineen ja tiuskittiin jatkuvasti. Synnytykseni kesti melkein 20 tuntia ja minua ei noteerattu eikä kuunneltu. Välillä vain joku kävi ovenraossa katsomassa että olen hengissä. Itse synnytyksessä tehtiin virheitä roppakaupalla ja kaikenhuipuksi minua hoidettiiin toisen potilaan tiedoilla ja nyt edelleenkin minun tiedoissani lukee tämän toisen synnyttäjän tietoja jotka kuulemma pysyy ikuisesti, ainoastaan voi laittaa korjaukset perään. Kaikkea perusteltiin henkilöstä vajauksella ja kuinka oppilaita joudutaan käyttämään henk.kuntana.
      Naistenklinikka oli luonnollinen valinta kaiken tämän jälkeen. Siellä kipuni huomioitiin kokoaikaisesti ja tunsin oloni turvalliseksi. Synnytyskokemus oli mukava. Kaikki oli naistenklinikalla 10 pisteen arvoista. Toisekseen onhan se tosiasia että meilahden alueella kun synnytät on apu vieressä jos jotakin kamalaa tapahtuisi synnytyksessä. Maan ja jopa maailman huippulääkärit ja kirurgit ovat kaikki seinän takana joten onhan naistenklinikka ehdottomasti oikea valinta!!

    • äiti*3

      Minä taas puollan Kättäriä. Iso laitos, mutta kaukana laitosmaisuudesta. Ihana paikka. Vaikka synnytys meni aika dramaattisesti, homma toimi kuin ajatus ja huoli ei ehtinyt tulla lainkaan. Samoin tiedotus sukulaisille pelasi todella hyvin, kun iskä oli tietty huolissaan minun puolestani, kun olin joutunut leikkuriin vauvan jo synnyttyä.

      Naistenklinikalla synnyttänyt ystäväni joutui kärvistelemään kahden ensimmäisen kanssa ensin toista vuorokautta kivuissa, ennen kuin päätettiin leikata. Kolmas onneksi leikattiin sitten suoraan.

      Kaksi nuorimmaista olen sitten synnyttänyt pienessä sairaalassa. Uskon, että pieni yksikkö pesee kaikesta huolimatta nämä suuret laitokset.

      Jos synnytys sujuu normaalisti, eikö se ole oikeastaan sama missä synnytät? Syyskuussa mietit jo varmaan, että ihan sama, kunhan tulisi ulos ;) . H-hetkellä saatat ajatella suunnitelmista huolimatta, että lähimpään paikkaan vaan, nyt on kiire.

      Onnellista vauvan odotusta sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe