SÄRKÄNNIEMI MOTOGEE

Geeeee!

Mitä mieltä olette Särkänniemen 2010 uutuudesta Motogeestä? Trailerikin löytyy jo viralliselta sivustolta.
Varmaan vuoden kovin uutuus Suomessa, ei muissa puistossa taida olla mitään erityisempää kehitteillä, tai muuten niitä olisi rakennettu jo.

21

4053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särkkisfanii

      (otsikko)
      Hyvä, että kamala korkkiruuvi lähti :S

    • Jess!

      Särkänniemellä tulee sitten olemaan paras ratavalikoima.

      Lintsillä on vain joukko hiukan toisistaan eriäviä ja lähinnä teemoiltaan erilaisia perheratoja ja yksi hurja mutta lyhyt rata. Yksi on samalla tukkijoen vastine (vonkaputous), yksi vähän vaan kääntyilee eri suuntiin (salama) ja yksi tekee ehkä yhden kiepin (kirnu).

      Särkällä aito Tukkijoki, lastenrata (vauhtimato), "kelkalla" laskettava rata (jet star), "moottoripyörällä" ajettava LAUKAISTAVA rata (moto), maattava rata (trombi), riippurata (tornado), kiekkorata Tyrsky (joka todella pyörii) ja tietty mahtava Half Pipe, joka on varmaan erikoisin rata ikinä.

      • 32837493274

        Tukkijoki ei ole mikään vuoristorata,


      • SuperJorma

        Eikä myöskään tyrsky ole vuoristorata.


    • SG E

      se on ihan paras varmaan aion mennä särkkään lauantaina mulla on jo kausikortti

    • minniini

      Kävimmä viime viikolla testaamassa MotoGeen ja oli huippu!! Tuntu vaan että rata oli liian äkkiä ohi, joten uuden kierroksenhan siellä joutui sit käymään :))))

      • uulalaalallalalalala

        Mä kävin kans särkkikses, ja motoGeessä oli pakko käydä ! mut siinä sit jonotettiin ainaski 15 min! onhan se laite hyvä mutta jonottaa joutuu kauan ja rata oli tooodellla lyhyt! :D


    • jasmundovittu

      Nimeni on Jasmundovittu ja mä sanon sulle, että oot tosi tyhmä vittumallu. Vedä vittu päähäs, saatanan vittumallu!

      • ----------------

        Mikä stnan kusipää säki oot? luulet olevas jotain.. OOT KUULE VTUN VÄÄRÄSSÄ! mitä vittua toi sun "hieno"(paska)viestis ees liittyy tähän uuteen laitteeseen? huomionhakuinen paska..


    • lol_panda

      mun mielestä aika hurja ja lyhyt ainakin trailerissa näytti en ole viellä menny testaamaaan ja se ei näytä mukavalta se motogee katoin eilen Särkäniemen viraliselta sivulta kartasta siellä ei oo ollu mitää videota vaan traileri youtubeesta löytyi menekin tässä kuusa särkäniemeen joten ehkä ei mun kanta siihen mennä...

      • lol_panda

        tää on mun mielipiteeni.


      • tyhmä äiti
        lol_panda kirjoitti:

        tää on mun mielipiteeni.

        Kävin 120cm:n 7v:n kanssa enkä menis toista kertaa niin pienen kans. Pelkäsin ihan tosissani, että lapsi putoaa sivulle ja tytön omasta mielestä turvakaari sattui ihan eri tavalla kun missään muussa "isojen laitteessa"


    • en tykännyt, tai ...

      siis vuoristoratana ihan kiva, mutta moottoripyöräilyntunnelmaa ei pätkääkään. Oli siis ihan hyvä, mutta ei sitä, mitä luvattiin. Selkätuki loppui väärässä kohtaa meikäläisellä ja lähdössä repäisi hieman selästä..ei pahasti.

      • Lähtönykäisy

        Siinä näyttää olevan aika tökerö pysty istuma-asento..., pidemmälle ei kovin hyvä juttu.


    • gee333

      Motogee oli tosi hyvä laite.
      Laite on kuitenkin ehkä liian hurja 120 cm pituisille, on siinä sen verran kovia äkkiäännöksiä.

    • kousi

      ihan hyvä oon ollu tos äitin kans mut sen ei pitäny siitä

      • puistokävijät

        En nyt sanoisi liian hurja, oltiin tytön kans siinä kaksi kertaa, tytön halusta. Tyttö on 123 pitkä ja ikää 5 vuotta 6kk. Tykkäsi kovasti :) , pidin tosin toista kättä niskan takan tukemassa lähtökiihdytystä. Kävimme myös tyrskyssä 2 kertaa.


    • kävin ukossa

      kyllä linnanmäen ukko on paras uutuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Ei oo, en hirveesti ITSE tykkää linnammäestä mutta se on MUN MIELIPIDE🙃🤐🥺


    • Be-careful

      Ketään muuta naista/tyttöä jolla kierukka?
      Itsellä kun on ja motogeen jälkeen tuli alavatsa tosi kipeäksi ja vuosin verta runsaasti mutta en kun sen päivän ja illan
      Eli suosittelen välttämään!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe