Kauhunhetkiä Korsossa!

no huh

Kävin eilen Korsossa. Hirvittävä kokemus joka aiheutti traumoja. Saavuin junalla ja luulin tulleeni jonnekin afrikkaan. Kysyin konnarilta, että onko tämä tosiaan varmasti nyt Korson seisake. Onon, kuului vastaus.

Lähdin rohkeasti sitten kävelemään Korsoon, mutta pian oli pakko ottaa taksi ja lähteä Korsosta pois ja nopeasti.

Ihmettelen, miten joku oikeasti voi asua moisessa slummissa!

236

20103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korsossa on kivaa

      Kyllähän Korsossa on aina ollut enemmänkin venäläisiä ja virolaisia kuin afrikkalaisia. Vaikka onhan täällä niitäkin. Mutta hyvinhän täällä ihminen viihtyy. On tapahtumia ja toimintaa moneen lähtöön :D Ja baareissa riittää valinnanvaraa.

      • ei puliukko

        baareja riittää ja suomalaisia hörhöjä vasta riittääkin. mieluummin vedän itseni jojoon, kuin muutan
        johonkin vantaan slummiin.


      • Julle8176

        Venäläiset on muuttaneet paljolti pois Päiväkumpuun ja muualle kun muslimijenhit otti alueen haltuun, 10 v sitten oli virolaisia ja venäläisiä paljon


      • ALKAAriittää

        Ei ole Korsossa afrikkalaisia näkynyt, Koiviksessa ne on. Korso on paska paikka asua, neljä kertaa ollut siellä ja aina joku häirikkönaapuri tai stalkkeri.


      • Anonyymi
        ei puliukko kirjoitti:

        baareja riittää ja suomalaisia hörhöjä vasta riittääkin. mieluummin vedän itseni jojoon, kuin muutan
        johonkin vantaan slummiin.

        Mistä tulit ähesan keskustasta äsiellökin on somaili asutusta ja. Ne on vaan paremmin pukeutuneet kun vartiainen anstaa enemåän rataajniile


      • Anonyymi

        Joo niit raha äijii,teollisuusalueen miehii riittää naisille valinnan varoiksi


      • Anonyymi

        Kosrsossa on kokoolusken ja oikeiston keskustan harjoittamaa työpeeäistä maahan muuttoa


      • Anonyymi
        ei puliukko kirjoitti:

        baareja riittää ja suomalaisia hörhöjä vasta riittääkin. mieluummin vedän itseni jojoon, kuin muutan
        johonkin vantaan slummiin.

        Missäs asut kun hessa vasta mamuja ja venäläisä onkin

        Asutko jsoisna lapissa jossa ne mamutbei viihdy kun ei ole baareja ja bulevaardeja

        Bai oikeen espoossa meren rannalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs asut kun hessa vasta mamuja ja venäläisä onkin

        Asutko jsoisna lapissa jossa ne mamutbei viihdy kun ei ole baareja ja bulevaardeja

        Bai oikeen espoossa meren rannalla

        Playa de Suvelassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosrsossa on kokoolusken ja oikeiston keskustan harjoittamaa työpeeäistä maahan muuttoa

        Mutsis yrittää siellä myydä lerppavittuaan,mutta ei menesty vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulit ähesan keskustasta äsiellökin on somaili asutusta ja. Ne on vaan paremmin pukeutuneet kun vartiainen anstaa enemåän rataajniile

        Käyppä joskus myytmöessä niin muita siellö ei olekaan kuin työpeeöisämamuja ja lähi itäkeksus on myös kun Bagdadissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niit raha äijii,teollisuusalueen miehii riittää naisille valinnan varoiksi

        Moro muistaako joku julma Jukan korostaa skini henkeen ja vereen ?


    • Dude!

      Ei ne oo vaarallisia, nehän vaan molokolottaa!

      • se on

        suosittu peli. Ja mistäköhän kaukaa vieras oli, varmaan Saviolta.


      • Sannakaisa Itäkorso
        se on kirjoitti:

        suosittu peli. Ja mistäköhän kaukaa vieras oli, varmaan Saviolta.

        itsekin muualta muuttaneena olen aina ihmetellyt mitä sanonta;" Korsooseen pelaamaan"oikein mahtaa tarkoittaa, mutta nyt taidankin olla päässyt oikeille jäljille. Tänne siis tullaan pelaamaan Kolokoloa aina Afrikasta saakka.


      • aivan juu
        Sannakaisa Itäkorso kirjoitti:

        itsekin muualta muuttaneena olen aina ihmetellyt mitä sanonta;" Korsooseen pelaamaan"oikein mahtaa tarkoittaa, mutta nyt taidankin olla päässyt oikeille jäljille. Tänne siis tullaan pelaamaan Kolokoloa aina Afrikasta saakka.

        Kyllä asia on juurikin noin.


      • Ainaiines
        Sannakaisa Itäkorso kirjoitti:

        itsekin muualta muuttaneena olen aina ihmetellyt mitä sanonta;" Korsooseen pelaamaan"oikein mahtaa tarkoittaa, mutta nyt taidankin olla päässyt oikeille jäljille. Tänne siis tullaan pelaamaan Kolokoloa aina Afrikasta saakka.

        Onks peli kesken? No mä voin laittaa linkin
        http://i-iines.blogspot.com/2008/04/kolokoloa-venlisittin.html


      • Anonyymi
        aivan juu kirjoitti:

        Kyllä asia on juurikin noin.

        Korsosa ja vantaalla on paljon junalla tulleita

        Aloittajakin on ilmeisesti junalla tullut

        Toivottavsti löysit takaisin i malmille omaan vuokra yksiöön joka ilman autopikaa anhalta puolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsosa ja vantaalla on paljon junalla tulleita

        Aloittajakin on ilmeisesti junalla tullut

        Toivottavsti löysit takaisin i malmille omaan vuokra yksiöön joka ilman autopikaa anhalta puolelta

        Älä huoli kyllä ne muutaa hesaan ja itiksen. itäpakokeskukseen


    • seutua

      On se Korso todella karsea paikka, täytyy myöntää.
      Vaikka on alueella omakotiasutustakin, itse en silti sinne muuttaisi vaikka saisin talon ilmaiseksi.

      • Sannakaisa taas

        Mä en kyllä voi tajuta miks Korsoa aina muualla dissataan, kun mä ainakin olen viihtynyt täällä tosi hyvin, vaikka ensin en paikallista kieltä ymmärtänytkään. Täällä Itä-Korsossa on tosi mukava asua, paitsi ehkä silloin kun tuulee Saviolta ja vastaan. Oikein on viihtyisää ,eikä toi öinen rummutuskaan kamalasti häiritse jos ei ole kovin herkkäuninen.Näin keväisin ME reipashenkiset, tomaattiposkiset Korsolaiset laitetaan pihatkin siisteiksi talkoovoimin. Mä osallistun yleensä niihin kaikkiin tässä lähitienoolla, kun niissä on aina niin hyvät tarjoilut. Korsolaiset on yleensäkin tosi mukavaa porukkaa, jos ei lasketa mukaan muutamia hapannaamaisia Länsi-Korsolaisia , jollaisen nähdessään muistaa kyllä ostaa kaupasta sitruunoita. Eräskin paikallinen pelimies, kuuluisa ja pahamainen Iso-Pena ei kertomansa mukaan KOSKAAN käy radan itäpuolella. Alkossakin asioidessaan suuntaa tiensä Keravalle. Ja olenhan mä täällä tottakai tutustunut aika moneen vierasperäiseenkin pelimestariin, joilta myös löytyy kookkaita pelejä. Täällä on monta hyvää etnistä ruokapaikkaa, joissakin voi saada imelää porsasta. Nythän on jo noussut kansanliike, joka vaatii Korson eroamista Vantaasta ja julistautumista itsenäiseksi kuningaskunnaksi. Mä kannatan sitä ehdottomasti ja mun mielestä Petzku Ahmati vois olla kunkku niin saatais ihan nätti kuningatarkin, se Viivi you know.


      • Puskaryssä
        Sannakaisa taas kirjoitti:

        Mä en kyllä voi tajuta miks Korsoa aina muualla dissataan, kun mä ainakin olen viihtynyt täällä tosi hyvin, vaikka ensin en paikallista kieltä ymmärtänytkään. Täällä Itä-Korsossa on tosi mukava asua, paitsi ehkä silloin kun tuulee Saviolta ja vastaan. Oikein on viihtyisää ,eikä toi öinen rummutuskaan kamalasti häiritse jos ei ole kovin herkkäuninen.Näin keväisin ME reipashenkiset, tomaattiposkiset Korsolaiset laitetaan pihatkin siisteiksi talkoovoimin. Mä osallistun yleensä niihin kaikkiin tässä lähitienoolla, kun niissä on aina niin hyvät tarjoilut. Korsolaiset on yleensäkin tosi mukavaa porukkaa, jos ei lasketa mukaan muutamia hapannaamaisia Länsi-Korsolaisia , jollaisen nähdessään muistaa kyllä ostaa kaupasta sitruunoita. Eräskin paikallinen pelimies, kuuluisa ja pahamainen Iso-Pena ei kertomansa mukaan KOSKAAN käy radan itäpuolella. Alkossakin asioidessaan suuntaa tiensä Keravalle. Ja olenhan mä täällä tottakai tutustunut aika moneen vierasperäiseenkin pelimestariin, joilta myös löytyy kookkaita pelejä. Täällä on monta hyvää etnistä ruokapaikkaa, joissakin voi saada imelää porsasta. Nythän on jo noussut kansanliike, joka vaatii Korson eroamista Vantaasta ja julistautumista itsenäiseksi kuningaskunnaksi. Mä kannatan sitä ehdottomasti ja mun mielestä Petzku Ahmati vois olla kunkku niin saatais ihan nätti kuningatarkin, se Viivi you know.

        Minä en ole korsolainen enkä edes vantaalainen, mutta kyllä minä aina mielelläni Korsossa käyn kun on tilaisuus ja niitä tilaisuuksia aina silloin tällöin on. Ihan mukava ja hieman rosoinen paikka.


      • asdfasdfaf
        Sannakaisa taas kirjoitti:

        Mä en kyllä voi tajuta miks Korsoa aina muualla dissataan, kun mä ainakin olen viihtynyt täällä tosi hyvin, vaikka ensin en paikallista kieltä ymmärtänytkään. Täällä Itä-Korsossa on tosi mukava asua, paitsi ehkä silloin kun tuulee Saviolta ja vastaan. Oikein on viihtyisää ,eikä toi öinen rummutuskaan kamalasti häiritse jos ei ole kovin herkkäuninen.Näin keväisin ME reipashenkiset, tomaattiposkiset Korsolaiset laitetaan pihatkin siisteiksi talkoovoimin. Mä osallistun yleensä niihin kaikkiin tässä lähitienoolla, kun niissä on aina niin hyvät tarjoilut. Korsolaiset on yleensäkin tosi mukavaa porukkaa, jos ei lasketa mukaan muutamia hapannaamaisia Länsi-Korsolaisia , jollaisen nähdessään muistaa kyllä ostaa kaupasta sitruunoita. Eräskin paikallinen pelimies, kuuluisa ja pahamainen Iso-Pena ei kertomansa mukaan KOSKAAN käy radan itäpuolella. Alkossakin asioidessaan suuntaa tiensä Keravalle. Ja olenhan mä täällä tottakai tutustunut aika moneen vierasperäiseenkin pelimestariin, joilta myös löytyy kookkaita pelejä. Täällä on monta hyvää etnistä ruokapaikkaa, joissakin voi saada imelää porsasta. Nythän on jo noussut kansanliike, joka vaatii Korson eroamista Vantaasta ja julistautumista itsenäiseksi kuningaskunnaksi. Mä kannatan sitä ehdottomasti ja mun mielestä Petzku Ahmati vois olla kunkku niin saatais ihan nätti kuningatarkin, se Viivi you know.

        Sannakaisa on joku onneton feikki joka tuskin on koskaan Korsossa käynytkään.


      • Sannakaisa win
        asdfasdfaf kirjoitti:

        Sannakaisa on joku onneton feikki joka tuskin on koskaan Korsossa käynytkään.

        Mä muka feikki, kuolen nauruun. Ite oot jostain Maunulasta. Oon Mis Sandi vuodelta -95 vai oliks se -85, mitä välii. On vähän kiire kun pitää treenata Vetomarkkinoitten karaokekisaan. En tiedä vielä vedänkö Black magic womanin vai Kuka pelkää Paulaa.


      • Updates 2015

        korso on enemminkin paratiisi, PARiiisiin verrattuna.


      • Anonyymi
        Sannakaisa taas kirjoitti:

        Mä en kyllä voi tajuta miks Korsoa aina muualla dissataan, kun mä ainakin olen viihtynyt täällä tosi hyvin, vaikka ensin en paikallista kieltä ymmärtänytkään. Täällä Itä-Korsossa on tosi mukava asua, paitsi ehkä silloin kun tuulee Saviolta ja vastaan. Oikein on viihtyisää ,eikä toi öinen rummutuskaan kamalasti häiritse jos ei ole kovin herkkäuninen.Näin keväisin ME reipashenkiset, tomaattiposkiset Korsolaiset laitetaan pihatkin siisteiksi talkoovoimin. Mä osallistun yleensä niihin kaikkiin tässä lähitienoolla, kun niissä on aina niin hyvät tarjoilut. Korsolaiset on yleensäkin tosi mukavaa porukkaa, jos ei lasketa mukaan muutamia hapannaamaisia Länsi-Korsolaisia , jollaisen nähdessään muistaa kyllä ostaa kaupasta sitruunoita. Eräskin paikallinen pelimies, kuuluisa ja pahamainen Iso-Pena ei kertomansa mukaan KOSKAAN käy radan itäpuolella. Alkossakin asioidessaan suuntaa tiensä Keravalle. Ja olenhan mä täällä tottakai tutustunut aika moneen vierasperäiseenkin pelimestariin, joilta myös löytyy kookkaita pelejä. Täällä on monta hyvää etnistä ruokapaikkaa, joissakin voi saada imelää porsasta. Nythän on jo noussut kansanliike, joka vaatii Korson eroamista Vantaasta ja julistautumista itsenäiseksi kuningaskunnaksi. Mä kannatan sitä ehdottomasti ja mun mielestä Petzku Ahmati vois olla kunkku niin saatais ihan nätti kuningatarkin, se Viivi you know.

        Itis on läji itäkeskus


      • Anonyymi
        Puskaryssä kirjoitti:

        Minä en ole korsolainen enkä edes vantaalainen, mutta kyllä minä aina mielelläni Korsossa käyn kun on tilaisuus ja niitä tilaisuuksia aina silloin tällöin on. Ihan mukava ja hieman rosoinen paikka.

        Kokoolus haouaa lisää sompuaj aulkomailsoa ostaman kela rahaal kupoista rukaaäsinå maksaa kela raha


      • Anonyymi
        asdfasdfaf kirjoitti:

        Sannakaisa on joku onneton feikki joka tuskin on koskaan Korsossa käynytkään.

        Korso ja kerava aina olleet määrätynlaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korso ja kerava aina olleet määrätynlaisia

        Niillä main ennen lorottivat Moskovan junasta ennen perille saapumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korso ja kerava aina olleet määrätynlaisia

        Kaupiaat haluu mamuja äkoska näin saadaan beorahat kauppiaall esiirretyä kätevästi
        Työlöinen amksa veroja ja keala rahalla mau ostaa kokoomus porvarin kallit tuotteet
        Äsuoma poika ei osta kun sillä ei tahaa mene kaikinberoihin
        Näin kokoomus ratkaissut ongelman


    • B-)

      EI se korso mikään huono paikka ole asua. Itekin viihdyn oikein hyvin vaikkakin löytyy monen näköstä sakkia täältäkin suunnilta(mistäpä ei löytyis?).
      Ählämitkin raahaa ittesä jokaiseen vapautuvaan pikku osakkeeseen pizzoja tekeen, dogujakin kesäsin ihan mukavasti. EI niitä kylä pahemmin ankkalammella näy(mikä onkin kivan näköinen puisto), melko rauhallinen paikka(mitä nyt pyöriä varastelevat sillontällön asemalta ja asuinalueilta ym).
      Kyllä täällä asuu :) (ennemmin kun helsingin suunnilla)

      • Anonyymi

        Erämais ei tollasii ja erämaita suomes kyl viel riittää


    • Korso on koti

      Ehkä kannattaa sitten pysyä pois TÄÄLTÄ Korsosta,jos on kerran niin karmea paikka... mitähän täällä sitten edes teit,jos kerran heti otit taksin ja lähdit pois?! haloo... Ite olen kohta kaksi vuotta asunut,eikä mulla ole mitään sen erikoisempaa sanottavaa. Muuta kun että viihtynyt olen ja niitä on kuule usko pois vielä hurjempia paikkoja asua.. että näin Korsosta kajahtaa! :D

      • meizi83

        Ainakaan Korson omistusasunnoissa ei ole mitään naapurikränää. Vantaan kaupungin kämpissä on aikamoista sosiaalitapausta, jotka niitä häiriöitä aiheuttaa. Kun ei omista mitään, ei ota vastuuta mistään.

        Korsokin olisi täysin rauhallinen paikka, mikäli kaikki asunnot olisi joko kovan rahan vuokra-asuntoja, tai omistusasuntoja, niinkuin varmasti kaikki muutkin alueet.
        Kaikenlaiset pummit aiheuttaa ongelmaa, missä tahansa.


      • Update 2015

        jep jep, siellä noihin aikoihin käyneenä, sai ihan pelätä perus kantiksia kuin mustia tai muita ählämii.


      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä aika mesta!!


      • Anonyymi
        meizi83 kirjoitti:

        Ainakaan Korson omistusasunnoissa ei ole mitään naapurikränää. Vantaan kaupungin kämpissä on aikamoista sosiaalitapausta, jotka niitä häiriöitä aiheuttaa. Kun ei omista mitään, ei ota vastuuta mistään.

        Korsokin olisi täysin rauhallinen paikka, mikäli kaikki asunnot olisi joko kovan rahan vuokra-asuntoja, tai omistusasuntoja, niinkuin varmasti kaikki muutkin alueet.
        Kaikenlaiset pummit aiheuttaa ongelmaa, missä tahansa.

        Mulla oli korsossa auto ei ole enää
        Poltettiin viime vuonna äei pääse enää töihin espooseen


    • Nature75

      Mikäpä siellä Korson puolella on käydessä. Toisaalta eipä radan toisella puolella Metsolassakaan ruoho sen vihreämpää ole.

      • eesus

        Voiko Korsosta tulla mitään hyvää?


      • 25
        eesus kirjoitti:

        Voiko Korsosta tulla mitään hyvää?

        Esim korsoraattori.


      • Anonyymi
        eesus kirjoitti:

        Voiko Korsosta tulla mitään hyvää?

        Ei voi


      • Anonyymi

        Mutta halvempaa se on kuulemma …..


    • g-h-f

      http:/ylex.yle.fi/kayttajat/oilwell/korso-humppaa

      • huono läppä

        kauheeta kuraa toi humppa. ei auta pätkääkään se, että oon itekin korsosta.


    • Heko heko

      Joku kyseli mitä tarkoittaa Korsooseen pelaamaan. Se on sama kun Perseeseen kolaamaan.

    • ....................

      Tähän vielä lisättynä maailmanlopun politiikka, niin ei jumankauta. Ootsä ikinä nähnyt millaisiin slummeihin ne avohoitopotilaat tunkee bunkkaamaan ryhmäkodeille?

    • kaverikin muuttaa

      Mun kaverikin muuttaa nyt sieltä pois, kun se on ihan paskalähiö.

      • ite oot

        sun kaveris on ihan paska.


      • ja sä oot mamu
        ite oot kirjoitti:

        sun kaveris on ihan paska.

        Ja mamujen takia koko Korso on levoton, väkivaltainen ja pelottava.


      • hahahahahaaaaaaaaaa
        ja sä oot mamu kirjoitti:

        Ja mamujen takia koko Korso on levoton, väkivaltainen ja pelottava.

        En ole mamu jos se sua lohduttaa. Ja mamujen takia Korso pelottava? Älä viitti :D Täällä on ihmisiä jotka oikeesti asuu Korsossa eikä vaan tuu tänne kehittämään mielikuvitustarinoita mestasta. Joten anna olla.


      • on hyviäkin mestoja
        hahahahahaaaaaaaaaa kirjoitti:

        En ole mamu jos se sua lohduttaa. Ja mamujen takia Korso pelottava? Älä viitti :D Täällä on ihmisiä jotka oikeesti asuu Korsossa eikä vaan tuu tänne kehittämään mielikuvitustarinoita mestasta. Joten anna olla.

        Niinkus Leppäkorpi. Mutta keskusta on ihan persiiistä.


      • Anonyymi
        ja sä oot mamu kirjoitti:

        Ja mamujen takia koko Korso on levoton, väkivaltainen ja pelottava.

        Ai Helsingissä ei oo mamuja


      • Anonyymi
        ja sä oot mamu kirjoitti:

        Ja mamujen takia koko Korso on levoton, väkivaltainen ja pelottava.

        Aikoinaan oli korso,kerava kollit kyl iha kanta suonalaisii hahahaa


      • Anonyymi
        hahahahahaaaaaaaaaa kirjoitti:

        En ole mamu jos se sua lohduttaa. Ja mamujen takia Korso pelottava? Älä viitti :D Täällä on ihmisiä jotka oikeesti asuu Korsossa eikä vaan tuu tänne kehittämään mielikuvitustarinoita mestasta. Joten anna olla.

        On myös ihmisii,jotka seurannu ,hengaillu siel vuosikymmenien aikana


    • kh
    • rumakusaapas

      saitko alottaja meisseliä suoleen?? vai jäitkö kenties ilman parrua ja siitä katkeruus .....katsos katsos kun monella on semmonen taso ettei seiso meisseli kaikille "karvakuono fyllimummoille" mut yritit ainakin

      • SUNmutsiON

        Älykkyysosamäärä yhteensä joku 2 ..
        Ei sun meisseli ketään kiinnosta.,koska se on yhtä iso kun sun äo!


    • Kiitti ja kuitti

      siis mitä helvettiä...Korso on hyvä paikka asua. Ei se ole sen kummonen joku tikkurila,koivukylä,HELSINKI! samanlaisia örvelöitä löytyy myös niistä paikoista. Että ei saatana sentään miten tyhmiä ihmiset on. ja kyllä olen korsosta ja plaaplaaplaa kotikylän puolustaja juujuu ja totta hemmetissä.

      • näin on

        Korso on oikeasti suomen anaalireikä. Kaikin puolin suomen karmein lähiö.


      • Anonyymi
        näin on kirjoitti:

        Korso on oikeasti suomen anaalireikä. Kaikin puolin suomen karmein lähiö.

        Tarkoitit varmaan isääsi


      • Anonyymi

        Vantaa on p.


    • yirtxjndghfd

      korso on paras paikka, ja sieltä saa sikahyvää pippuripihviä, ravintola Adasta! :)

      • Anonyymi

        Oltiin kylässä.siel l ä ja mersustamme varastetiin renkaat heti ekan yönä


      • Anonyymi

        Sitten sairatuu ja pääse peijakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin kylässä.siel l ä ja mersustamme varastetiin renkaat heti ekan yönä

        Älä pidä niitä takapenkillä näkyvillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin kylässä.siel l ä ja mersustamme varastetiin renkaat heti ekan yönä

        Oho kirrkkis,vantaa meininkii


    • kolkkokolkko

      Korsossa asuu vain rosvot ja "itäsuomalaiset"hu...t, tietääpi minne suunnistaa jos kolottaa.

    • gorso

      Korsohan on ihan jees. korson vieressä olevat koivukylä ja havukoski vasta pahoja on (oon asunut sielläkin) Nykyään ihan ghettoutuneita paikkoja, kohta suurin osa varmaan maahanmuuttajia. Siellä liikkuminen illalla pelottaa oikeesti. Muistan kun asuin siellä kerrostalossa niin joka viikonloppu oli rappukäytävät ihan veressä. Deegujen luvattu "maa"

      • vantaaltaa

        Korson itäpuolen kerrostaloalue siinä Otavantien ja radan välissä ei kyllä eroa Havukoskesta mitenkään. Ei ainakaan tippaakaan rauhallisempi.


    • mokka latte

      Somaleita täällä ainakin riittää, valkoiset hampaat vaan vilkkuu mustassa naamassa.

    • jorma kyllikki

      ei asu yhtää somppua meitin nurkalla korson kupeella....ainiin emme asukaan kaupungin kämpissä vaan omistus asunnossa luonnon äärellä jossa rauhaisaa kuin lintukodossa

      • kaarina

        Juu oikein on kuin jehovien paratiisi


      • Anonyymi
        kaarina kirjoitti:

        Juu oikein on kuin jehovien paratiisi

        Karse paikka kueten kaikki paikat vantaalla


      • Anonyymi

        Niinpä


    • blackmask junttila

      Vanha viidakon sanontahan kuuluu; Lähti kuin kuppa KorsOOsta!

    • lumon lumo

      Miksi Korsoa aina haukutaan? Ihan jees mesta!

      • gggggggg

        kateellisten panettelua.


      • sinivuokko

        Olin tässä viikko sitten vierailemassa tyttäreni luona Maarukankujalla.Itse olen Kokkolasta,eikä minulla mitään negatiivista sanomista paikasta.Ihmiset samanlaisia siellä kuin täällä Kokkolassakin,luonto ja ulkoilupuitteet mainiot.


      • ei ole eiiiii
        sinivuokko kirjoitti:

        Olin tässä viikko sitten vierailemassa tyttäreni luona Maarukankujalla.Itse olen Kokkolasta,eikä minulla mitään negatiivista sanomista paikasta.Ihmiset samanlaisia siellä kuin täällä Kokkolassakin,luonto ja ulkoilupuitteet mainiot.

        Maarukankuja/Maarukanmetsä ei ole Korsossa.


      • Anonyymi
        gggggggg kirjoitti:

        kateellisten panettelua.

        Kerro miks vaik mis , jopa sieki asuneit,liikkuneit, kateuttaisi se v..läävä??


    • miten on

      Onko kosossa Somaleita?

      • -

        Ei ole somaleita,juoppoja, ei nistejä eikä myöskään diilereitä.

        Tervetuloa korson joka on rauhallinen jossa jokainen vastaantulija tervehtii hymyilen!


      • Haloo Korso!
        - kirjoitti:

        Ei ole somaleita,juoppoja, ei nistejä eikä myöskään diilereitä.

        Tervetuloa korson joka on rauhallinen jossa jokainen vastaantulija tervehtii hymyilen!

        Vieläkö lammella hipitetään?


      • Anonyymi
        - kirjoitti:

        Ei ole somaleita,juoppoja, ei nistejä eikä myöskään diilereitä.

        Tervetuloa korson joka on rauhallinen jossa jokainen vastaantulija tervehtii hymyilen!

        Kaikki edel mainitut sielt löytyy ja viel paljon karmeempiiki


    • korso on sellainen

      korso on täynnä kaupungin vuokramurjuissa asuvia joita ei työt kiinnosta vaan ryyppäminen ja muijan hakkaaminen. ja tietenkin sossusta rahat.

      • Anonyymi

        Osa hakkaa,ryyppää vaik töiski ovat


    • hello korso !

      asuin nuorempana korson lähellä kulomäessä 5v.nyt aikuisena olen palannut ja asun vallinojassa.vanhempani ovat asunneet korson lähistöllä jo 25v.mukava paikka asua.on jopa 2 s-markettia!ja filmtownissa käydään usein.sitten on tuo upea lumo jossa kirjasto.lukio,kahvila ja kuntoilutilat.korsosta löytyy paljon muutakin esim.autokoulu,2 eläintarvikekauppaa,kampaamoja,2 r-kioskia,kahvila,2 kuntosalia ,asukaspuisto ja keskuspuisto jota ankkalammeksikin kutsutaan.pojallani mukava päiväkoti korson kupeessa.mielummin täällä kuin puistolassa,myllypurossa,hakunilassa tai jakomäessä .rauhallinen paikka.ei tarvitse pelätä ulkona liikkumista iltaisin.suosittelen.en ymmärrä mistä saanut oudon maineen.

      • hello korso !

        niin ja asun kaupungin vuokra-asunnossa.ja käyn töissä


      • ghggfggg

        Hehehe. Tarviiko muka Puistolassa ja Myllypurossa pelätä ulkona liikkumista iltaisin? Ei todellakaan. Todella rauhallisia alueita kumpikin, joissa molemmissa on isot omakotitaloalueet.


      • Anonyymi

        En oo iki pelänny missää mestois ulkon liikkuu suomes,enkä muualkaa,en ees öisin


    • Sälli Kajjaanista

      Kieltämättä en ymmärrä noita negatiivisia kommentteja jos kommentoijat eivät ole asuneet Korsossa itse. Kieltämättä ulkopuolisena kuuntelee miten asuntoalueet leimaantuu yksittäisten tapahtumien perusteella...kuten Helsingissä Munkkivuori tai Oulunkylä. Itse opiskeluaikoina asunut Kalliossa ja ei siitäkään pahaa sanottavaa - jos haluat niin rauhaan jätetään. Muutimme Lauttasaareen 8 vuotta sitten kun tämä oli niin mukavan eristyksessä. Mutta ei tää ny nykyään poikkea (muissa kuin asuntojen hinnoissa) Kalliosta. Päinvastoin täällä nuoriso käyttäyttyy törkeemmin, rikkaiten tenavia ku ovat.

      Meillä ajankohtaista ny etsiä mukavampaa perheelämää tällä budjetilla. Lautasaaren 40 neliön hinnalla saa Vantaalta parhaimmillaan 70 neliön asunnon saunalla. Pistää hieman mietimään. Tätä yksikköä ei mobilisoida helposti. Ja mua ei vaivaa autolla tai julkisilla hieman pidempi työmatka (nykyään 10 min) jos kaikki muu elämässä toimii. Joten kyllä Korso on meillä yksi varteenotettava vaihtoehto joten kiitos kaikille aidoille Korson asukkaille kommenteista!

      • Anonyymi

        Stadi on stadi ja vantaa on vantaa


    • korsolainen pro

      Ei Korso nyt paha paikka ole. Se on totta, että juoppoja riittää, mutta eipä niistä harmia ole. Ne on aika leppoisia.

      Korsossa on ihanaa rähjäisyyttä ja karismaa. Oikeesti on, ja osaksi siksi, että on ihmisiä, jotka luulee, että kävelemällä korson läpi pääsee vähintään hengestään :D

      • Anonyymi

        Ei siel hengest pääse,mut henkisii pelottelijoit,rittää yms sakkii. On suomes mestoi jois oikeesti ei henki minkää arvoinen


    • korsonisti

      Toi korsolainen perintätoimisto on kyl iha huippu

    • Mitättömyys

      Korsossa on vesitorni ja tuusulan lähistöllä jätemäki. Ankkalampi on kaunis ulkoilualue. Kyllä siellä ihan hyvääkin on. Tosin olen koko elämäni asunut Espoossa.

      • 4 + 20

        Tuon jätemäen päältä on aika makeet näkymät ja ympäristössä luontoa ja lenkkimaastoa vaikka muille jakaa!


      • Anonyymi

        Kyllä kaiakvoksela ain akorson voitaa

        Kurjudessa


    • kvs

      Korso on Suomen persereikä.

      Ps. En oo Turkulainen

      • KuliKola

        Somalitko pilaa Korson?


      • Anonyymi
        KuliKola kirjoitti:

        Somalitko pilaa Korson?

        On siel muitaki


    • Kalle Kauniaisista

      Tänään täytyy käydä Korsossa. Millainen varustus? Vähintään luotiliivit ja liottaa vaatteet kaljassa hajun saamiseksi, että sulautuu joukkoon.

      Vai kannattaako vetää reilut kännit, ettei tule traumoja?

      • utelias €€€€€€€

        Miten meni reissusi, elämysmatkailua?


      • ex-korso
        utelias €€€€€€€ kirjoitti:

        Miten meni reissusi, elämysmatkailua?

        Ei oo varmaan vielä selvinny tarpeeks, että pystyis raportoimaan.


      • Anonyymi

        Ei tartte luotiliivejö puukkosuoja riittää ja 38lyhyt taskuun


      • Anonyymi

        Vedä kännit,sulaudu porukoihi,ei vaaroi,ei ongelmii


    • BIAAAAAATCH

      KORSOug

    • korsomm

      Korsos tulee manneilta moraa kylkee, kannattaa varoo

      • Anonyymi

        Hv ei romanit oo vaarallisii,suomi pröystäilijät yms. on siel JOILLEKKI! VAARALLISII!!


    • Näin on tosi

      Korsossa elämä on nopeaa ja lyhyttä!
      Samoin kuin Kalliossa,siellä venäläiset tarjoaa tuoretta lihaa!

      • hukapuka

        Toivottavasti on poroa, peuraa tai hirveä ku ei vatsa kestä oikeen tota ihmislihaa...


      • Anonyymi
        hukapuka kirjoitti:

        Toivottavasti on poroa, peuraa tai hirveä ku ei vatsa kestä oikeen tota ihmislihaa...

        Hmmmmmm,hymy


    • korson kingi

      Korson kuningaskunta, suomen veroparatiisi, kukaan ei maksa veroja.

    • ostaja -------------

      onko tämä korso,hakunila,koivukylä nyt muka sitten niin huono paikka asua ettei sieltä kannata asuntoa ostaa??

      kattelen kerrostalo kaksiota kun käyn kuitenkin töissä ja haluisin ostaa oman jos vaan pankki on sitä mieltä.

      • Halutumpia

        Kannattaa ostaa radan varrelta.


      • Anonyymi

        Halvat asunnot,huvit yms.


    • Ei enää Vantaalle

      Lähdin Korsosta niin kauan sitten, etten nykytilannetta juuri tunne, mutta paikat, muinaisen kehityksen ja entisen tilan tunnen.

      Korso oli aikanaan Suomen merkittävin kirkonkylä –jo kokonsa puolesta.

      Alueet oli ennen vanhaan statukseltaan jyrkästi jakautuneet. Mikkolanpuisto oli ensimmäinen, joka todella sai ongelmalähiön leiman. Kulomäen kanssa oli sitten vähän niin ja näin. Vierumäki nousi joskus kummasti. Vain korsolaiset tietää miksi.

      Korso oli joskus kova juttu. Luultavasti on vieläkin. Seurakunnan kiinteistöomistus vaikuttaa kohtuuttomalta. Keskusta kuppiloineen lienee edelleen turistille karu kokemus. Osa sopeutuu Korsoon. Se vaatii vähän särmää. Kannattanee viettää aikaa siinä aseman kulmilla. Kyllä se sitten kirkastuu, vaikuttaako sopeutumiskelpoiselta.

    • herpes tuli

      Korsossa suomen upeimmat baariruusut, saanti varmaa vaikka olisi vähän rumempikin.

      • Anonyymi

        Kertoo alan jätkät,jotka lesos ku kertoo korsos että käy töis,on kuningas


    • kaa3

      Aurinkoinen paikka asua kaikin puolin,nytkin paistaa aurinko.

    • R*yssiä

      Lääkäritkin on kaikki r*ssiä

    • näin on

      Korso on suomen Monaco!

    • pertti2

      olen asunut korsossa 15v,mun täytyy sanoo että on hyvä paikka,kyllä pahempia löytyy pääkaupunkiseudulta

      • Anonyymi

        Itse asunut siellä 2006-2007, oli ihan jees alue, sen jälkeen 10 vuotta espoon nöykkiössä, oliaika karsee mesta ja hetken järvepäässä, kulttuurishokki. Järvenpään keskustassa yläkerran nuoret piti bassot täysillä ja kannabis haisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asunut siellä 2006-2007, oli ihan jees alue, sen jälkeen 10 vuotta espoon nöykkiössä, oliaika karsee mesta ja hetken järvepäässä, kulttuurishokki. Järvenpään keskustassa yläkerran nuoret piti bassot täysillä ja kannabis haisi.

        Nöykkiö muka pahempi ku KORSO älä nyt iha viitti??????


    • äly

      ..liekö halusit vain nähdä jotain mitä muut eivät näe..hakeudu hyvä ihminen hoitoon tai käy myös muualla liikkumassa, niin saat vähän kontrastia käsityksillesi

      • just joo

        On se joku väittäny nähneensä siellä oravankin, että voi olla sekasin


    • Korso rules

      Muutin itse järvenpään jampasta 5 vuotta sitten korsoon ja täytyy sanoa että on paljon parempi paikka asua ja halvempi vuokrataso kuin järvenpäässä nyt 62 neliöö ja vuokra 570e. tosin oli helppo muuttaa kun yli 20 vuotta täällä päin pyörinyt:)

    • Duunimatkan varrella

      Millaisia ovat vuokra-asuntomahdollisuudet Korsossa aseman lähellä? Millaista porukkaa vuokrataloissa asuu?

      • Anonyymi

        Mitä halvemmat vuokrat,sitä enemmän usein kertoo mestoists


    • mulleriiittiikiitti

      Korso on hanurista-ja kaikkihan sen tietää-ei täällä paljoo ihmisillä järki päätä pakota-pennuista kasvaa samnalaiasia kuin vanhennistaan-töllistellään jotain motti puukasaa ja ihmetellään että oohjooh onhan joku tehnyt jotain-mutta mitä hevettiä pitäsiskö tää paska niinkö ööööö vttu juu purkaakin? Kysyy aikuiset viattomina lapsiltaan? Eiii. osa asuinhan itsekin nuoruutenii korsossa -(huom en minä enkä edes täällä asu) No itsehän vallinne rakensitte orkesterinne perustitte----------> mutta äkää helvetissä tuputtako tollasta paskaa ihmisille ketkä ei halua kuulla teidän sekopäisisitä jutuistanne----> kiitos ja ei - mitäs helveti naapurikyyläystä- yms täällä harrastetaan- nii-in- kuinkas moneen mestaan vitun älykääppäri vedät noita juttuis? Eiks ne kuulu tonne sun korson baari alueellees-ennenhän tääl oli ankkaroki etc-nyt tää on vaan pölypallo jonka vois ja tunkea syvemmälle kuin maan rako onkaan - haloo a joku vitun neste---onhan mikkolassa abc - ei täällä voi tehdä mitään - pennut potkii roskiksia kuvaa ambulanssiin meneviä ihmisiä huutelee nmt puhelimiin---- luojan kts ette noteeraa niiden tekemisiä ---haloo vanhemmat --vastuuhan on teidän-ei teiden -- tervemenoa hoitoon-

      • Babylonfighter96

        Korsossa on hyviä puolia ja huonoja puolia. Hyvät puolet baarit. Niitä löytyy kirjaimellisesti joka kulmasta (joku korsolainen :"aamen to that!". Kaski S-markettia (ite oo born 96 nii) aseman ässä on pikku ässä ja toine on iso ässä :) Lumon kirjasto samalla lukio 2 kouluu, ankkalampi en muista ny kaikkii ja nyt huonoja puolia Ipatti :) noei mut oikeesti ne nistit iha vitun no no! Älkää sekottako niitä paja päihin ne on mukavaa lössii! Ite oon asunu kulomäessä sitten 2002 kävin kulomäen koulussa ja sit Korso koulussa valmistui 2012 (Timo röngvist ja omaia zakik haistakaa vittu!!) Et ei täs mitään. Kuha osaa olla hyvä vanhempi nii kyl pennut tääl menestyy. Vierumäki on tommosta porvari mestaa ja se on melkei ku eri maailma(ei-korsolaisten silmin) ku toi keskusta. Rehellisesti jos et asu jo valmiiksi tänne niin älö tuu tänne muuten KORSO!!Only 6642 Kilometers from New york!!


      • körsöölainen
        Babylonfighter96 kirjoitti:

        Korsossa on hyviä puolia ja huonoja puolia. Hyvät puolet baarit. Niitä löytyy kirjaimellisesti joka kulmasta (joku korsolainen :"aamen to that!". Kaski S-markettia (ite oo born 96 nii) aseman ässä on pikku ässä ja toine on iso ässä :) Lumon kirjasto samalla lukio 2 kouluu, ankkalampi en muista ny kaikkii ja nyt huonoja puolia Ipatti :) noei mut oikeesti ne nistit iha vitun no no! Älkää sekottako niitä paja päihin ne on mukavaa lössii! Ite oon asunu kulomäessä sitten 2002 kävin kulomäen koulussa ja sit Korso koulussa valmistui 2012 (Timo röngvist ja omaia zakik haistakaa vittu!!) Et ei täs mitään. Kuha osaa olla hyvä vanhempi nii kyl pennut tääl menestyy. Vierumäki on tommosta porvari mestaa ja se on melkei ku eri maailma(ei-korsolaisten silmin) ku toi keskusta. Rehellisesti jos et asu jo valmiiksi tänne niin älö tuu tänne muuten KORSO!!Only 6642 Kilometers from New york!!

        TIMO :DD oma rehtori <3 that person who everyone loves


      • Anonyymi

        Jaahas??


    • varma havainto

      Havaittu juoppo korsossa!

      • mitä häh

        Mitä, juoppo?


    • seurakuntakiinteistö

      Se on arkkipiispa, joka päivystää diakoniatyöntekijävahdissa.

    • pitkäsylki

      Joku heitti herkut tänään kirjaston edessä, hitto että haisi!

    • ѾѾѾ

      ѾѾѾ

      • on se ihme

        Onko noi pyllyjä?


    • outo haju

      >hitto että haisi

      Niin harvinaista on jo eliittikaupunginosassa, ettei kestetä.

      • että näin korsossa

        No ei se oksu herkulle tuoksu. Ja oliko ihan pakko puklata kaljayrjöt juuri sisäänkäynnin eteen.


      • korsooseen kirjoja
        että näin korsossa kirjoitti:

        No ei se oksu herkulle tuoksu. Ja oliko ihan pakko puklata kaljayrjöt juuri sisäänkäynnin eteen.

        Oli kuvottavaa kirjallisuutta...


      • oksentaa osataan
        että näin korsossa kirjoitti:

        No ei se oksu herkulle tuoksu. Ja oliko ihan pakko puklata kaljayrjöt juuri sisäänkäynnin eteen.

        Mitä ihmettä, osaako joku korsossa lukea! Enpä usko...


    • totuuden lumo

      Äänikirjojako lainataan?

      • korsocity

        Ilmankos niitä on lumossa niin paljon. Ja sarjakuvia.


      • korsolainen
        korsocity kirjoitti:

        Ilmankos niitä on lumossa niin paljon. Ja sarjakuvia.

        Ei kannata Espoolaisen mameron tulla tänne pelkäämään pysy vaan äitin kainalossa ni ei pelota nii hirveesti Terveisin.Melkein alkuperänen Korsolainen PS.ei täällä Mannet mitään puukota hyvä ku uskaltaavat liikkua paikkakunnalla.Mutta menkääs käymään Espoon keskustassa ihanku olis Mosanbikissa.


      • Anonyymi
        korsolainen kirjoitti:

        Ei kannata Espoolaisen mameron tulla tänne pelkäämään pysy vaan äitin kainalossa ni ei pelota nii hirveesti Terveisin.Melkein alkuperänen Korsolainen PS.ei täällä Mannet mitään puukota hyvä ku uskaltaavat liikkua paikkakunnalla.Mutta menkääs käymään Espoon keskustassa ihanku olis Mosanbikissa.

        Mitä toivotitko mummin noil jutuil tervetulleeksi,teille keskustelee yms?? Kerro toki,mikä siel mättää??


    • ѾѾѾ

      ѾѾѾ

    • ѾѾ VASTAA

      ѾѾѾ

    • ah ihanaa

      Pylly!

    • https://www.youtube.
    • jees-sir

      Sir kippis, yes sir! On jo yökerho. Yes sir ja paskat housuun.

      • analfart

        Kunnon spugemesta :D


      • gay-odin

        Onko homobaari?


      • Karva61

        Haluaisitko et on homobaari? Korsossa saa homot turpaan!


    • Älkäämenkö

      Onhan toi Korson keskusta sellanen deekula et huhhuijaa. Baarit on kunnon lähiölääviä, vaikka on pari remontoitu,niin eihän niissä pysty enään käymään. Korson narkkari mannet pyörii ku omistajat keskustassa ja sun muut Korson toivot narkkaa ja vetää keppanaa ässän ja aseman nurkilla. On toi niin helvetin etovaa, enkä oo samanlaiseen törmänny muualla vantaalla. Ei se maine ittestään tuu!! Ymmärrän kyllä näitä puolustajia, kun tarpeeks kauan asuu siellä niin näkee vain metsää,mutta ei puita.

      • Karva61

        Joka paikkakunnalla on omat läävänsä ja narkkarinsa. Ei niihin lääviin tarvi mennä, eikä narkkareille jutteleen, jos ei halua. Meidänpä partsilta näkyy puita :)


      • l-s-d

        Ne mitään puita ole, näet harjoja. Vähennä LSD:n käyttöä.


      • Karva61

        Ihan puita näkyy, ei harjoja :D Kyllähän täällä Mikkolassa noita mömmömiehiäkin on, mutta itse en käytä mitään aineita, lonkeroa vaan.


      • Anonyymi

        Ei oo siel kyl narkkarit,ronanit,ulkolaiset ollu ongelma ainakaa mulle,mut eräs porukka kyl ollut,sitäkää en pelkää päin vastoin, kesken seki juttu vuodet vierii,aikaa on


      • Anonyymi
        Karva61 kirjoitti:

        Joka paikkakunnalla on omat läävänsä ja narkkarinsa. Ei niihin lääviin tarvi mennä, eikä narkkareille jutteleen, jos ei halua. Meidänpä partsilta näkyy puita :)

        Käyttäjät ei vaara,ongelna,voi mestoille mennä. Kiltisti kunnioittavasti siivoavat ja ovat hyvä käytöksisii ku paikalle tulee ei käyttäjä mutsi,mummi.


    • harjanvarsi

      Korsossa havaittu harjoja. Onko siellä alettu siivoamaan?

      • Anonyymi

        HMMMMMMM??


    • miu52

      Korsossa on kansalaisia joka lähtöön.Hyvä paikka asua.Ainakin omakotialueella Metsolassa,olen viettänyt lapsuuteni ja nuoruuteni.Se on ihan miten sen olemisensa petaa.Nykyaikana ei ole mikään nykykansalaiselle hyvin.Aina valitetaan.Ollaan nyt vielä tytyväisiä,kun rauha on maassa eikä ole sotaa.!

    • MEx6000

      Jos kaikki venäläiset hyökkäis samalla kertaa suoraan Korsoon, niin tehtäs maailmanennätys:
      .... ?.....
      Toisaalta kukaan ei haluaisi tietää siitä, eikä Venäläiset itekkään, joten rauha jatkuisi.......

    • lkjfadjvflkvdvdvdv

      Metsola on hyvä mesta ja muut lähellä olevat mutta korson kerrostalot on ihan paskasiija ja yli puolet somppupomppui. Metsolassa on purutatakin ja siel en oo viel kertaakaan lenkkeillessäni nähnyt yhtään mustaa, vain amerikan mustia.

      • harmaansävyt

        Millanen se väriero on, niiku amerikan musta verrattuna vaikka somalian musta?


      • YlpeäValkoinen
        harmaansävyt kirjoitti:

        Millanen se väriero on, niiku amerikan musta verrattuna vaikka somalian musta?

        Samaa sontaa koko porukka voiko tyhmempää porukkaa maanpäällä olla


      • väriero

        Niin toki, mutta tuo väriasia vaan kiinnostaisi...


    • Kungpao

      Mulla tulee Korsosta aina mieleen se vuosien takainen BB-tähti Mikael; '' KORSOOO! '', '' Korson likaisista viemäreistä, woo! '' - Pelkän ihmisen ulkonäöstä, elintavoista ja kirjoitus-asusta voi päätellä, että tuo on Korsosta. '' Meillä on Korsossa kampaamoja, autokoulu, kauppoja.. '' - Meillä Helsingissä on taas se, se ja niin, tiedätte kyllä mitä.

    • anuliaaanuuu

      Aijai, oli taas ihanaah mitä sitsit sir kippikisessä sondeja kakkosen ja avarusolio!

    • MIHINNY

      Jo 27vuotta Korsossa ja muuallakin Suomessa asuneena, olen huomannut, että Korson baareissa jutellaan ja höpötellään. Ulkopaikkakuntalainenkin, joka uskaltaisi avata suunsa positiivisessa mielessä, tulisi yllättymään, miten mukavaa on "keskustella" toisten ihmisten kanssa muutaman öölin jälkeen. Korsossa ihmiset on rentoja ja muualla ventoja! Ei ne suuret puheet, vaan ne pienet eleet!

    • per-rectum

      Rectum ryypyt on korson erikoisuus!

      • ihanulalla

        Mitäs ne semmoiset "ryypyt" oikeen on? Mistä niitä saa? Mistä on ylipäätään kyse?


      • Tenu-Arska

        Jos asiakas on niin hirveässä krapulassa, että käsissä on kamala tremolo ja pääkin vispaa, ei tuopista juominen onnistu edes pillillä. Tällöin asiakas asetetaan lavetille ja housut lasketaan alas. Rectumiin työnnetään letku ja alkoholia tarjoillaan asiakaalle suoraan suoleen. Pian alkoholi alkaakin vaikuttaa ja krapula muuttuu iloiseksi nousuhumalaksi.

        Rectum ryypyistä peritään pieni lisämaksu lisämaksu jonka suuruus riippuu siitä milloin asiakas on muistanut edellisen kerran pyyhkiä perseensä.

        Kyllä korsossa palvelu pelaa!


      • fox-mulder

        Bonuksena voit saada sondin hanuriisi ja siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää.


    • tremolohuomenna

      saako ååtä'h si kiio baarisa.jees sir

      • aikaoutoo

        Onkohan tuo sitä aitoa korson murretta?


      • Korsoroituna

        Siis vittu tota noin onks toi vittu niinku siis niinku jotain kieltä


    • ben9769

      Niin no se on monien mielestä slummi..., Mutta me jotka olemme asuneet korsossa ymmärtää korson sydämmen ja sen luomaa lämpöä.

    • aivansama11

      Nyt on nii kauhee olo, missä noita ryyppyjä saa?

      • fox-mulder

        Tarkoitatko rectum ryyppyjä? Lähes joka baarista. Saatat samalla saada sondin suoleesi.


    • L-i-e-r-o

      Jep.Kårsossa PersRectum tomiii.
      Letkua hanuriin ja sillain.
      Varokaa ruåttalaisia,etteivät pääse yllättämään.
      Ja nyt koiviksen cittariin tutustumaan uusin A market valikoimiin.
      Sitten mennään rekolanpuron varteen keväiselle piknikille.
      PS.Jokos Kyrsällä on uusi satsi hoidossa,pikkulinnut lauleskeli,että jotain uutuuksia olis tulossa.

      T:Liero.Reiska.Arska ja Masa

      • Kyrsämies

        Kyllä pannu porisee sääasemalla, uusi satsi tulossa viikonloppuna myyntiin. Kanta-asiakkaille alennus -20%


    • nytkaduttaa

      Sain eilen sondin peppuun, olin aika humalassa, muistaakseni sir kippiksessä. Saako tuota sondia pois kotikonstein?

    • BulttiBoiss

      Sondia ei saa itse otettua pois,pitää mennä korsoon.
      Siellä on uusia ruottalaisia kesätyöläisiä hommissa,
      ne ottavat sondin pois.

    • Palaava

      En jaksa lukea viestiketjua ja kaikenmaailman vääristelyä, mutta kerron mitä olen itse nähnyt. Tämä satunnainen julkisilla reissaaja ei varmasti tiedä mitään laajoista , viihtyisistä OMAKOTITALOALUEISTA, mitä Korso enimmäkeseen on! Nuo aseman kaljakuppilat( vähentyneet pariin) ovat vain niitä köyhiä junalla tulevia turisteja varten, jotka sitten keskenään ottavat bisseä. Todellisuudessa Korso mm. Leppäkorpi, Vierumäki.. ,on lapsiperheiden unelma-aluetta.

      • korso-no-no

        Korson omakotitaloalueet on AIVAN KARMEITA. Ei voi susitella kenellekkään.


      • Anonyymi

        Ei kukaan Vierumäellä ym. asuva sanokaan asuvansa Korsossa. Korsolla tarkoitetaan puheissa nimenomaan sitä asemanseutua, mikä on todella kuvottava.


    • korsolainen1

      et varmaan koskaan oo nähyt slummia vitun stadilainen

    • Anonyymi

      Korsossa lämmin tunnelma.

    • Anonyymi

      No voi voi ! Toiset ei uskalla asemaa kauemmas saati Down Saigoniin. Siellä oli viime vuosituhannella sellainen meininki, että antiikkia ja elektroniikkaa lenteli välillä parvekkeelta. Äijiä lahdattiin mattoveitsellä ja kiljua juotiin urakalla. Huumeita myytiin ja poliisit teki ratsioita vähän väliä. Eipä silloin rientänyt viranomaisia lapsia suojelemaan. Voi voi oi oi !

    • Anonyymi

      Otsikosta päätellen BB samin kotiintulo juhlallisuudet menossa

    • Anonyymi

      Korso on parasta huumeiden jälkeen! 👺

      • Anonyymi

        Enemmänkin huumeissa... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin huumeissa... 😂🤣

        Mitä vihjailet? 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihjailet? 🥺

        Lippasuolla taitaa olla pillerinvaihtoviikot?


      • Anonyymi

        No sieltähän niitä narkkareita löytyy mm kisatieltä ja teeripolulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lippasuolla taitaa olla pillerinvaihtoviikot?

        Kisatiellä ja teeripolulla


    • Anonyymi

      Mitä eroa on syövällä ja Korsolla?

      Syöpä kehittyy, Korso ei!

      • Anonyymi

        Mitä


    • Anonyymi

      Saako korsoosta joulukinkkua?

      • Anonyymi

        Saa vaaleaa ja tummaa kinkkua.


    • Anonyymi

      Tärkein asia että vantaalainen on kansainvälisesti ajatteleva, suvaitsevainen, hieno ja muita juntteja parempi. No lopputulos on sitten mitä on. Jos ei uskalla mennä ulos niin pysyy sitte sisällä .

    • Anonyymi

      Mee korson teollisuusalueelle,sielt löytyy kaikkea h.....sta,h......siin..

    • Anonyymi

      Menkää ihmeessä korson teollisuus alueelle siel saa kaikkee,näkee kaiken

    • Anonyymi

      Mee teollisuusaluelle,sillä vasta näät

      • Anonyymi

        aidshomo


    • Anonyymi

      Totesin saman Korsosta 1970 luvun puolessavälissä. Näin kun joku jäi junan alle ja muuta. Illalla heittelivät pulloja vaikka oli autoja. Lähdin pois.

    • Anonyymi

      Sielläpähän kärsitte. Täällä maalla on niiiin rauhallista.

      • Anonyymi

        Kerrotko vielä missä "maalla" olet? haiskahtaa nimitrtäin, ettet ole maalla vaan KORSOSSA!


    • Anonyymi

      Onko he työperäistä maahanmuuttoväkeä?
      Odottavat mihin heitä työllistetään.
      Kuka on vastuussa, heidänkin elämästä?
      Kotiuttaminen olisi ehkä kaikkein paras, koska monikaan heistä ei sopeudu Suomen olosuhteisiin eikä lainsäädäntöön.
      Leipä ym. on tietenkin ilmaista, mutta kyllä se kelpaisi Suomen kansalaisellekin.

    • Anonyymi

      kauhun hetkiä korsossa olin menossa parturiin eira ja maria talosta kuului ihan hirveä huuto ja kiroaminen ja hakkaamisen läiske muutama vuosi sitten mitähän siellä tapahtui pelkäsin en mennyt

    • Anonyymi

      hirvittävä kokemus parturiin mennessä korsossa muutama vuosi eira ja maria
      hirvittävä huuto kiroaminen ja nyrkkien läiske kuului siitä talosta en ikinä mene lähellekään sitä taloa

      • Anonyymi

        Äärisuvaitsevia ei tule nimittää kaupunginjohtajaksi. Vasemmistotaustaiset tuhoavat tahallaan tämän maan .


    • Anonyymi

      Se oli ihan kuin olisi Luandassa ollut. Hihiii...

      Stubidos

    • Anonyymi

      Korso on kesyyntynyt, ihmisjäte on nyt kerääntynyt tuonne länsimäkeen ja sinne huudeille. Jopa Hakunila on rahoittunut.

      • Anonyymi

        Korsossa lähinnä nistejä ja mustalaisia. Somalit ja muut haisulit loistaa poissaolollaan.


    • Anonyymi

      ghanalaiset afrikkalaiset on sitten radikaali islamisteja ja varkaita. varokaa niitä!

      • Anonyymi

        Voisiks perustella et miks just ghanalaiset?


    • Anonyymi

      MASAI !!!!!

    • Anonyymi

      Käväseppä Kuniinkaantammessa,niin saat hyviä kokemuksia

    • Anonyymi

      mikä tässä paikassa muka oli niin huonoa, oisit vaan mennyt tohon nättiin lähi metsään, keskusta on vähän paska kyllä joo, mutta ei se mitenkään niin paha oo, ei kukaan puhu toisilleen, me kukkan ei vaikuta tuntevansa toisiaan

    • Anonyymi

      Et oö
      .

    • Anonyymi

      Olit Ritva Viljasen puutarhassa . Katukuvassa näkyy Ritvan käden jälki .

      • Anonyymi

        Käsihoito 40e


    • Anonyymi

      Riikkako kommentoi?

      • Anonyymi

        Riikka Purra?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra?

        Riikkis on psykopaatti, aivanhullu!


    • Anonyymi

      Kaupunginjohtajan elämäntyö näkyy joka puolella Vantaata. Monikulttuurisuuden suuri ihailija .

      • Anonyymi

        Ketä kaupunginjohtaa mahdat tarkoittaa? Kaikkia jälkeen 1970 luvun? 🤔


    • Anonyymi

      Poppaukkojen leiri? Äkkiä vittuun sieltä..Väärä maa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe