Kysymys sheivaamisesta

....................

Miten sheivata posliini ilman, että tulee niitä tulehtuneita näppyjä? Samaa voisin myös kysyä sääristä, eli haluaisin sileät sääret, enkä niitä pieniä haavoja jotka tulehtuu.

1

522

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sheiveri

      Aina ei välttämättä onnistu ajelu niin, ettei näppyjä tulisi. Varsinkin häpykumpu vaan on sellainen alue, jossa se iho on herkkää. On kuitenkin peri keinoa, joilla voi yrittää ehkäistä näppyjä:

      1.) Käytä aina terävää terää. Ne terät valitettavasti kuluu todella nopeasti ja tylsällä terällä ajaminen aiheuttaa näppyjä ja esim. just haavoja. Terät on kalliita ja siinä mielessä on pakko miettiä miten usein niitä vaihtaa, mutta periaatteessa niin usein kun mahdollista. 1-2 kertaa menee, mutta sitten rupeaa jo näppyjä ilmaantumaan enemmän.

      2.) Vältä ajamista vastakarvaan, eli yritä ajaa ylhäältä alaspäin.

      3.) Kokeile kuoria ajeltu iho vielä voiteella. Todennäköisesti tää on ihan turhaa kun oikeestaan se höylä itsessään kuorii kuolleen ihosolukon pois, mutta jossain ohjelmassa kosmetologi kuori ihon ja väitti sen ehkäisevän näppyjä.

      4.) Puhdista alue kunnolla ajon jälkeen ettei niihin syntyneisiin pienen pieniin haavoihin ja ihohuokosiin vahingossakaan pääse bakteereja.

      5.) Hiero ajetulle alueelle ajon jälkeen Bepanthen-nimistä voidetta. Mikä tahansa kosteuttava voide ei toimi, vaan itsellä ainakin sen pitää olla Bepanthenia, joka on tarkoitettu nimenomaan hoitamaan naarmuja ja pieniä haavoja. Kyseistä voidetta saa apteekista ilman reseptiä ja sitä käytetään mm. uusien tatuointien rasvaamiseen.

      Ajamista parempi vaihtoehto on usein vahaaminen tai nyppiminen jolloin karva lähtee juurineen ja kasvaa uudestaan ohuempana ilman näppyjä. Tietysti, jos haluaa olla kokonaan karvaton niin siinä on aika paljon hommaa, mutta itse poikana ainakin pidän siitä jos tytöllä on karvoja. Häpyhuulet on hyvä ajella, mutta siinä päällä saa mieluusti olla jotain mitä voi silitellä. Jos itse joutuisin ajelemaan säärikarvoja ym. isoja alueita niin koittaisin kyllä sugaringia. Se näyttää suht helpolta tottuneelle ja on edullista: http://www.youtube.com/results?search_query=sugaring&aq=f

      Itse olen huomannut sen, että tietyille alueille tulee näppyjä ja tietyille ei. Pari kertaa olen ajanut munakarvat huvikseni pois ja aina on häpykumpu ollut täynnä punaisia patteja. Kivekset, nivustaipeet tai persvako taas ovat täysin immuuneja sisäänkasvaneille karvoille, eli mitään näppyjä ei koskaan tule, vaikka ajelisi kirveellä. Samaten partaa ajaessa pitää kaulan herkkä iho voidella bepanthenilla ettei tule näppyjä, mutta naaman karskimpi iho kestää ajelemista vaikka kuinka tylsällä terällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe