BeautyHair Sirpa Mansner

Kiinnostunut...

Onko kenelläkää kokemusta? Tuleeko hyvät hiukset? Toimipaikkojahan on paljon, että voi sanoa paikan vielä missä on käynyt. (:

79

17178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivullinen närkästyn

      muusta en tiedä .?? siellä kusetetaan työntekijöitä oikein perusteellisesti..

      • Tiedetään

        Puhut asiaa. Ei kai siellä kukaan kauaa viihdy, etenkään jos on lahjakas ja hyvä kampaaja. Sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä, allekirjoitan kusetusväitteesi täysin. Luultavasti isot kampaamoketjut yleensä perustuvat idealle, että palkataan nuoria kampaajia suoraan koulun "penkiltä" minimipalkalla, kaikkia lisiä/vakuutuksia ei makseta, ei ole työterveyshuoltoa, työntekijää ei arvosteta vaan simpuutetaan kuin apinaa ja kohdellaan kuin idioottia. Kiire on, mutta koko ajan pitäisi tehdä nopeammin ja tuottaa rahaa kuin mekaaninen kone. Ei siinä paljoa asiakkaan, saati työntekijän etua ajatella.
        Kertakäyttötyövoima on halpaa, nuorta ja viatonta.


      • Anonyymi

        Onko yleensä ymmärrystä pestä harjat täi shampoolla joskus.


    • Toutee

      Kampaajia kusetetaan kyllä, porukka on ammattitaitoista mutta jos arvostaa kampaajaansa yhtään kannattaa asioida muualla. Ammattitaitoa löytyy mutta eivät saa näissä liikkeissä edes keskustella muusta kuin hiuksista, ei tule hirveän hyvää kontaktia kampaajaan kun puhutaan kuinka kamalat hiukseni ovat. Ainoat hyvät kokemukset itiksessä mutta sieltäkin ykköskampaaja on juuri lähtenyt, ja kaikkea hyvää hänelle!

      • S-

        Itse olen ollut sirpamansnerilla töissä, ja en kauaa ollut


      • S-
        S- kirjoitti:

        Itse olen ollut sirpamansnerilla töissä, ja en kauaa ollut

        ja nimenomaisessa itiksen liikkeessä


      • pike.johansson

        Martinlaskson ostari oli tyhjä, kysyin niskatukan siistimistä . N 1/ 2 cm. Koneellinennhinta 20 e. Hieman enemmän siistimistä hinta olisi 50 e. Oho ? En suostunut tehtiin jotakin 5 min työ hinta oli 35 e.? Työ kesti tasan 5 min. Ei pesua eikä muuta. Ei ihme että ei ollut asiakkaita . Pöyristettävä hinta. Muualla saisin sama kympillå.


      • Anonyymi
        S- kirjoitti:

        Itse olen ollut sirpamansnerilla töissä, ja en kauaa ollut

        En ihmettele yhtään. Hyvä kun lähdit pois. Olen kuullut hänestä vain huonoa palautetta. Ei anna arvoa työntekijöilleen. Aina sinne on paikka auki, mistähän se kertoo???


      • Anonyymi
        pike.johansson kirjoitti:

        Martinlaskson ostari oli tyhjä, kysyin niskatukan siistimistä . N 1/ 2 cm. Koneellinennhinta 20 e. Hieman enemmän siistimistä hinta olisi 50 e. Oho ? En suostunut tehtiin jotakin 5 min työ hinta oli 35 e.? Työ kesti tasan 5 min. Ei pesua eikä muuta. Ei ihme että ei ollut asiakkaita . Pöyristettävä hinta. Muualla saisin sama kympillå.

        Se on niin parturi kohtausta minkä kohtelun saa. Yksi toisessa ketjussa kestovärin kulmiin roiski vettä silmiin ja se lähti pesussa heti pois ehkä unohti jonkun aineen.Toinen leikkasi pesemättä kädet huitoi naamaa 30€ latvojen tasaus pelkästään lisähinta otsatukka lyhennys hiukan ohuesti 5€ ja näkemiin.No Mansner otti ovelasti oli sovittu pieni latvojen siistiminen 35 no nyt tulikin pesu ja kuivaus leikkaus ja föönaus tosin pelkät latvat 65€. Täi kävi kiinni harjasta puri lujaa otsaan piti ostaa shampoo täitä varten.Muuten ovelaa tuo pitkät hiukset puolipitkät hiukset rahastus eikö ne latvat ole samanlaiset kummassakin ja pari senttiä tasaa.Ovelaa on.Myyntityö.No yksi eri ketju taas hinta etukäteen maksettava ja suoraan kuivat hiukset saksilla latvat poikki näkemiin.Huh.Kyllä omat sakset ajaa saman🤧🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin parturi kohtausta minkä kohtelun saa. Yksi toisessa ketjussa kestovärin kulmiin roiski vettä silmiin ja se lähti pesussa heti pois ehkä unohti jonkun aineen.Toinen leikkasi pesemättä kädet huitoi naamaa 30€ latvojen tasaus pelkästään lisähinta otsatukka lyhennys hiukan ohuesti 5€ ja näkemiin.No Mansner otti ovelasti oli sovittu pieni latvojen siistiminen 35 no nyt tulikin pesu ja kuivaus leikkaus ja föönaus tosin pelkät latvat 65€. Täi kävi kiinni harjasta puri lujaa otsaan piti ostaa shampoo täitä varten.Muuten ovelaa tuo pitkät hiukset puolipitkät hiukset rahastus eikö ne latvat ole samanlaiset kummassakin ja pari senttiä tasaa.Ovelaa on.Myyntityö.No yksi eri ketju taas hinta etukäteen maksettava ja suoraan kuivat hiukset saksilla latvat poikki näkemiin.Huh.Kyllä omat sakset ajaa saman🤧🤣

        Hinta etukäteen 40€ ja katsottiin niin samoin teki toiselle joka tuli pesemättä siitä vaan saksilla latvat poikki ja pikana näkemiin. 💩💩💩💩


      • Anonyymi

        62 euroa Sellossa. .aksoi leikkaus. Olen luottanut, että siellä on ammattitaitoa. Nyt jakaus leikattiin väärään kohtaan ja mittasuhteet ihan pielessä. En mene enään.


    • työläinensdddd

      Itse olin sielä töissä. ja kyllä sielä kusetetaan ja kohdellaan työntekijöitä törkeästi.

    • Ei enää koskaan

      Minä kävin Kaisaniemen tolla kampaajalla. Poikani hiukset leikattiin ja ihan hirveät niistä tuli. Takaa tosi lyhyt ja eestä ei edes leikattu oikein mitään. Maksoi jotain 40euroa. EN itse viittinyt valittaa tai sanoa, että '' voisitko leikata vielä vähän? '' kun oltiin jo kassalla....

    • Windy

      Kävin Beauty Hair Sirpa Mansner Kaisanimenkadaun liikkeessä Elinalla permanentissa ja leikkauksessa. Olisi tehnyt mieli ostaa peruukki sen jälkeen. Koskaan aikaisemmin ei ole hiukset menneet täydellisesti pilalle :)

    • ei enää ikinä

      Itse kävin Malmilla ja hiukset on ihan pilalla, totaalisen epäonnistunut värjäys.

      • vanhaparturikampaaja

        Joo en tiedä miksi me ammattilaiset ollaan ,so out of mansner. Halu antaa ammattitaitoa, mut ei huolita vanhusta duuniin.


      • sibris
        vanhaparturikampaaja kirjoitti:

        Joo en tiedä miksi me ammattilaiset ollaan ,so out of mansner. Halu antaa ammattitaitoa, mut ei huolita vanhusta duuniin.

        Me vanhat tiedetään osaamme vaatia palkkaa sekä tiedämme työaikalait eikä meitä voida kusettaa niin kuin vastavalmistuneita tai alalle opiskelevia, meitä ei uskalleta palkata.


      • Anonyymi

        No joku parturi värjäsi niin rumat raidat että koko kesä oli pilalla. Yksi jätti otsatukan silmille roikkumaan ei mitään ainetta ei lakkaa ei mitään karmee.


    • hankalahius

      On nyt aika vanha ketju jo, mutta vastaan silti tasapuolisuuden nimissä. Itse olen käynyt useammassa liikkeessä, ja joskus on tullut hutejakin. Yleensä käyn Malmilla tai Kaisaniemessä, ja ihan tyytyväinen olen ollut. Jos en ole ollut tyytyväinen,on aina korjattu mukisematta. Ja ainakin minun kanssani ovat kaikki kampaajat jutelleet mistä vain! Koska joukossa on noviisejakin, kannattaa pyytää tilatessa joku kokenut kampaaja.

    • Arwidus

      Kiitos kaikki entiset työntekijät :) En siis menettänyt mitään, vaikka en päässyt Mansnerille duuniin . (Liikaa työkokemusta yli 20 vuotta ja liikaa ikää 48-v ?? ) Niillä on jatkuvasti haku työntekijöistä Mol.fi-sivuilla :)

      • puskaradio

        Eivät palkkaa kokeneempaa kampaajaa saatikaan vanhempaa koska he tietävät oikeutensa! Nuoria ja kokemattomia palkkaavat kun eivät tiedä/uskalla omia oikeuksiaan. Kusettavat minkä kerkeävät! Onneksi tuli kuittipakko!


      • Anonyymi

        Paljon tuntipalkka


    • Takuuvakutukset kamp

      Ei varmaan tuu, sehän on selkee tosi. Pyydä takuu ja kysy onko vastuuvakuutusta.

    • Töitä kampaajille

      No minä ihmettelinkin vähän. Olen käynyt kaksi kertaa Mansnerilla ja molemmilla kerroilla on ollut todella taitava nuori työntekijä. Edellisestä käynnistä oli noin puoli vuotta aikaa ja koko henkilökunta oli tässä välissä kokonaan vaihtunut, ei ollut enää sekään henkilö töissä, joka laittoi hiukseni edellisellä kerralla. Ensimmäisellä kerrallakin joku asiakas tuli sisään ja kysyi jotakin tiettyä työntekijää ja hänelle ilmoitettiin, ettei henkilö ole enää töissä kyseisessä liikkeessä. Toivon kuitenkin, että nämä nuoret taitavat työntekijät hyötyvät ainakin työkokemuksen verran ja perustavat itse menestyviä yrityksiä. Muutenkin toivon, että myös asiakkaat arvostavat kampaajan työtä ja sen myötä myös jotakin voi palvelusta maksaakin. Liian moni yrittäjä joutuu laittamaan pillit pussiin, koska toiminta ei kannata.

    • mammiska

      Mä olen ollut Sirpa Mansnerilla töissä 8v. Lähdin kun perustin lopulta oman. Mitään pahaa sanottavaa ei kyllä ole. Ihmettelen väitteitä työntekijöiden sortamisesta. Palkkaus on tessin mukainen, ja valmis hyvä kampaaja tienaa hyvin kun saa provikat päälle. Tottakai vastavalmistuneella on pienempi palkka kuin kauan alalla olleella, ihan joka paikassa. Työterveyshuoltokin löytyi, jossa kaikki työperäiset asiat hoidettiin. Perus sairaanhoito normi lääkärissä. Nuoret kampaajat eivät yleensä tiedä mitä kampaajan työ on, siksi vaihtuvuus nuorten kesken on suurta. Usein kuvitellaan että kampaaja vain laittelee omia hiuksiaan, on nätti ja tienaa hyvin. Kampaajan työhön kun kuuluu kaikki kampaamon työt, myös yleinen siivous, myynti, kassatyöt, juoksevat muut asiat. Eikä rahaa tule jollei asiakkaita tee. Hyvällä kampaajalla on nopeasti oma asiakaspiiri joka pitää kiinni leivänreunassa ;) Huono kampaaja ei liksoille pääsekään.
      Jos vielä työntekijäksi lähtisin, en edes miettisi vaan samaan firmaan palaisin. Harvinaisen hyvin kaikki asiat lain mukaisia. Näin ei joka firmassa todella ole!
      Voin suositella myös asiakkaana, monta vuotta kävin eri tekijöillä ja aina on hiukseni olleet täydelliset. Olen jopa uskaltautunut opiskelijoille eikä moitteen sanaa.

      • Kizm

        Ja mikä tessin mukaan palkkaus?
        Sielä on kiintee kuukausi palkka provikka.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä valehtelet. Taidat olla sukua sirpa mansnerille älä jaksa lässyttää😂


    • S.t.a.d.i

      En tiedä mistä firman hyvä maine on peräisin. Mutta nyt tehdään kalliiseen hintaa nopeasti ja huonosti. Tuntuu että raha on ainut asia joka enää määrää mitään. Vissiin liian monta sukulaisten suuta elätettävänä saman firman rahoista. Asiakkaana vaihdan muuhun kampaamoon jossa asiakas on kuningas. Sellaiseen kampaamoon jossaminusta välitetään enkä ole pelkkä lompakon kantaja. Hyi hävetkää.

    • NikiR

      Aivan vitun järkyttävää paskaa älkää koskaan käykö vitun aivokuolleet apinat ei ymmärrä mitä vittua niille sanotaan

      • Anonyymi

        Nyt on jäänyt lääkkeet ottamatta.Voi,voi


    • Espoo2016

      Itse vaihtanut yrittäjyydestä mansnerille töihin, nyt vuoden päivät firmalla töitä tehnyt ja palkka on kyllä ollut merkittävästi enemmän kun joka kuu pääsee provinsiolle kun vertaa yrittäjänä kaikkiin maksuihin tms. Mitä siihen kuuluu niin koen nyt saavani enemmän rahaa kun koskaan aiemmin, toki minulla oli myös oma asiakaskunta kun töihin tulin. Minulla ei kyllä firmasta ole huonoa sanottavaa kaikki lain mukaista ja kun joustaa firmalle niin firma joustaa takas.

    • Rööperistä

      Tässä firmassa joustetaan vain yhteen suuntaan. Työntekijällä ei ole mitään arvoa.

    • Ninja7

      Outoa haukkumista hyvästä firmasta, missä ammattitaitonen omistaja ja tunnen montakin kampaajaa jotka olleet työssä siellä kymmeniä vuosia !! Itse ollut myös, ei valitettavaa lainkaan ! Päinvastoin, kadun että ikinä lähdin pois !

      • Anonyymi

        Turhaan kadut, on jatkuvasti rekry päällä, joten ihan varmasti pääset takaisin, kun kerrot ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolen 👍 varmasti firma kertoo uusille hakijoille ilomielin, että tänne palataan aina vain uudelleen. Eipä muuta kuin hakemusta sisään vaan, mitä vielä mietit!


    • 099774500

      Olenko vai en kyseisessä firmass töissä.niiltä jotka jaksavat vuodesta vuoteen purnaamata tehdä töitä eivä ikinä kiitosta saa.teet luuserien työt omiesi lisksi ja saat palkalsi vaan sen että etkö.pystynyt enempään.rajansa on kaikella ahneudellallakin.katsokaa verotiedot

    • 132245345656

      Oliskohan tonkin firman aika tulla tälle vuosituhannelle.ei nimi kauas.kanna.kuulemma 50vuotta ja tytär jaksaa jatkaa samaa paskaa kun nämä viestit osottavat

    • Lepsankepsa

      Se haastattelulomake on aika erikoinen mikä pitää täyttää ennen kun haastattelu alkaa. Muutenkin jäi vähän sellainen outo fiilis kun lähes kaikki lapsettomat ja ajokortilliset ystäväni ovat firmaan palkattu, mutta minua ei valittu.. tiedä sitten oliko syinä oikeasti se että minulla on lapsia, eikä ajokorttia. Näin jälkeenpäin kun näitä olen lukenut, niin eipä edes enää harmita. Haastattelija oli muutenkin todella törppö ja häijyhkö :-D

    • menetettyasiakas

      Huhhu, melkein varasin ajan kyseisen ketjun liikkeeseen, mutta tämän keskustelun luettuani ei tee moista työntekijöitä sortavaa yritystä mieli tukea. Että viestiä vaan sinne päin, - sillä on väliä, miten yritys työntekijöitään kohtelee.

      • Sisuli1

        Meinasin itse juuri mennä sinne mutta kiitos vinkeistä en ole todellakaan enää menossa. Et suuri kiitos kaikille paitsi niiden omistajien viesteille.


    • Semmostaa

      Itse työskentelin mansnerilla noin. 6kk ja never again! Ihan järkyttävää skeidaa työntekijöitä kusetetaan niin paljon kun vaan pystytään pitää kaikki työt tehdä niin nopeesti kun vaan mahdollista ja jos ei niin siitä saa kyllä kuulla joka_kerta!! En ikinä saanut palkkaa jos olin kipeä koska en koskaan saanut lääkärin todistusta kunnallisesta. Joten kampaajat äläkää ikinä hakeko kyseiseen firmaan!

    • Yrittäjän.kehut

      Sirpa Mansner oli tänään maikkarin aamutv:s Lenita Airiston kanssa. Ovat ystävättäriä. Kehumista ja kehumista tuli Lenitalta.

      • Hyvätkäytöstavat

        Ei kukaan nyt mee telkkariin haukkumaan toista vaikka ei niin tykättäiskään, no ystävyys, sitä ny ollaan olevinaan niin ystävää ,kun ollaan telkkarissa, pitää olla ystävällinen ja käyttäytyä ihmisten edessä.


    • Äkkiäpois

      Itse kyseisessä firmassa lähes vuoden olin töissä ja sitten oli pakko päästä pois. Työntekijöitä sorretaan eikä pidetä minkään arvoisina, paitsi silloin jos jaksat mielistellä ja nuoleskella omistajaa. Työterveyshuollosta ei tietoakaan. Siitä kun kysyi niin asiaa kierreltiin ja kaarreltiin eikä kerrottu totuutta. Kaikkea muutakin oleellista tietoa pimitettiin. Hyville ansioille todella vaikea päästä vaikka tekisi kuinka paljon töitä. Jos viitsit jostain puutteesta huomauttaa saat haukut ja syyt käännetään omille niskoillesi. Ei missään nimessä kannata hakea sinne töihin, eikä myöskään asiakkaana kannattaa tuollaista paikkaa. Eivät sitä ansaitse. Vaikka kuinka olisi hyvä tarjous niin se on suoraan työntekijöiden jo alhaisesta palkasta pois omistajien itsensä tienatessa kymmenen ihmisen edestä.

    • Hullupaikka

      Joo täytyy kyllä sanoa, että edellä olevat asiat pitävät täysin paikkansa ja positiivisten kommenttien kirjoittaja luultavasti ihan oikeasti on joku omistajista. Aivan kahjoa meininkiä kyseisessä yrityksessä. Työntekijöiden vaihtuvuus tosi korkea, kertoohan sekin jo tosi paljon..
      Kuullut aivan järkyttäviä juttuja, siinä yrityksessä ei kyllä työntekijöitä arvosteta paskanvertaa, ellet ole kieli ruskeana omistajia kohtaan...

    • Paskatyöpaikassatöissä

      Aivan kamala työpaikka! Mitään työterveyttä ei ole ja kun pitää kiinni oikeuksistaan nii saa vaib huudot että eb arvosta työtäni (?) Arvostan kyllä työtäni ja olen hyvä kampaaja mutta rajansa minullakin. Haluaisij tehdä asiakkaan rauhassa, ilman kiirettä mutta väri ajat esim. Ovat naurettavan lyhyitä. Ei siinä ehdi asiakasta kuunnella. Mikä harmittaa minua suuresti :(

    • Kokemusta

      Kamalin työpaikka jossa olen ollut. Työntekijää ei arvosteta yhtään ja auta armias jos satut sairastumaan, saat kuulla kunniasi jos et pääse pariin päivään kuumeen takia takomaan rahaa kassaan. Kaikki edellämainittu negatiivinen palaute on totta. Sen kertoo varmasti jo jatkuva vaihtuvuus työpisteissä ja jatkuvasti avoimena olevat työpaikat. Kuluttajana en tukisi tämänkaltaista firmaa.

      • Älkäämenköasiakkaaksi

        Jep täysin sama kokemus itsellä tästä työpaikkana. Kivat asiakkaat ja ihanat työkaverit pelastivat päivän kun meinasi epätoivo iskeä. Muuten ihan älytöntä touhua. Näkipähän sen millainen työnantaja en todellakaan itse halua olla.


    • Uus

      Parhaat lähtee. Ne yleensä perseennuolijat omaan pussiin pelaajat jää. Onnetonta firman hoitamista ja nyt uus tunari liike Rediin. Sääliksi käy työn tekijöitä tulos painostuksen alla. Koittakaa jaksaa

    • Vanhatajat

      Asennekysymys . Valittajat ei pärjää eikä kestä painetta, jos v-käyrä nousee niin sitten tuumaustauko ja pikapalaverin paikka.

      • vvbgfd

        Eipä tuolla siitä ole kysymys, kun firma hoitaa kaikki asiat päin helvettiä ja lainvastaisesti moni asia. Siellä ne jotka valittaa on aivan oikeassa vaatiessaan asioita. Vain ne sinne jäävät jotka eivät tiedä miten työpaikkojen pitäisi toimia ja jotka eivät uskalla pitää kiinni oikeuksistaan. Siksi siellä nykyään lähinnä töissä vastavalmistuneita ja vanhoja tätejä jotka eivät enää pärjää muualla. Kaikkialla muualla missä ollut töissä ei ole ollut mitään valittamisen aihetta.


    • Huolestunut2801

      Mietin kans, että onko laillista vaatia työntekijöitä pesemään nitriliinihanskoja uudestaan ja uudestaan niin kauan kunnes ne hajoavat? Käytetään siis uudestaan useita kertoja. Mielestäni työturvallisuus ei nyt mene ihan putkeen. Foliotkin pestään useaan otteeseen, mutta sen nyt vielä joten kuten siedän.....

    • Pihipaikka

      Vaarallista työntekijöille kun KERTAKÄYTTÖhanskat joutuu pesemään moneen kertaan ja käyttämään niitä niin kauan että hajoaa, vaikka aineet imeytyy jo yhden kerran jälkeen niistä läpi. Samoin folioit pestään niin kauna uudestaan että kuluu puhki. Jolloin helposti asiakkaillekin tulee väriä vääriin paikkoihin kuluneiden folioiden läpi. Jännä että tällaista saa tehdä. Terveyden uhalla säästetään joka asiassa.

    • Anonyymi

      Olen käynyt ko. kampaamossa, mutta mietin tässä juuri vaihtamista. Tuntuu, että aineissa säästetään, niin että tulos ei ole sitä mitä piti. Hinnoissakin on toivomista. Tuntuu, että yritetään vain saada mahdollisimman paljon rahaa, mahdollisimman vähällä. Asiakkaita ei arvosteta oikeasti.

      • Anonyymi

        Joo, ihan normaali kun siellä koko suku elätä isoäidin firmasta.
        Tosi outo, eiks kukaan niist halunnu olla jotain muuta elämässä kun peleilla pomoksi mummon firmassa ja haukku työntekijät jotka saa minimi palkka?

        Siellä palkkataan muuten semmoset heikkot ihmiset, koska vahva ihminen ei viihty siellä kauan.


    • Anonyymi

      Olin kyseisessä firmassa muutama vuotta töissä ja sitten oli pakko päästä pois. Sain työnantajalta henkistä hyväksikäyttöä. Kukaan kunnioittava henkilö ei kauaan viihdy paikassa. Tässä firmassa joustetaan vain yhteen suuntaan. Työntekijällä ei ole mitään arvoa. En suosittelen😉

      • Anonyymi

        olin firmassa myös töissä aikani.Ensin luvattiin maat ja taivaat että saadaan työntekijä jäämään firmaan,toki aluksi 6kk koe aika(pienempi palkka ilman provisiota)sen jälkeen selitelttiin ummet ja lammet kuinka saadaan hyvää palkkaa,provisio isona osana tätä!ööö,provisio palkalle aika harvoin firmassa pääsee,on isoja liikkeitä johon koko ajan palkataan ihmisiä edellisten lähdettyä(varmaan juuri siksi ettei työntekijät pääsisi provisiolle) ja sitten pienemmät liikkeet joissa ei käynyt asiakkaita sen verran kk että provisiolle pääsisi😂 1450e/kk ei paljon mieltä aikuiselle ihmiselle lämmitä,ja kun kyselet palkka nauhasta niin vastauksena annetaan kaikenmaailman ympäripyöreitä selityksiä niin ettei kukaan todellakaan ymmärrä sanaakaan.En todellakaan suosittele kenellekkään kyseistä työpaikkana,ja toivottavasti kukaan ei hairahdukkaan kyseiseen firmaan töihin!!!


    • Anonyymi

      Kävin Myllypuron liikkeessä, kiireessä tehtiin leikkaus alle varatun ajan ja hinta pelkästä leikkauksesta oli todella korkea. Hinta-laatusuhde ei kyllä mitenkään kohtaa, en siis menisi enää uudelleen.

    • Anonyymi

      Useampaa toimipistettä koittaneena voin sanoa että omalle kohdalle ainankin sattunut ammattitaitoisia kampaajia. Ilmapiiri kuitenkin on ollut joka kerta kireä, johtuneeko huonosta työilmapiiristä, liian tiukasta aikataulusta vai muusta painostuksesta.. Ken tietää. Olen myös kuullut tuosta folioiden sekä KERTAKÄYTTÖhanskojen pesemisestä.. Ihan järjetöntä.

    • Anonyymi

      Huono työnantaja

    • Anonyymi

      tosi huono työilmapiiri espoossa niin kuin monessa muussakin paikassa

    • Anonyymi

      Siellä kusetetaan työntekijöitä.

      • Anonyymi

        Avaisitko vähän?


      • Kusetetaan millälailla?


    • Anonyymi

      Ainakin luvataan hyvää palkkatasoa, mut siellä on ihan alipakkausta ja takuupalkkakaan ei ole tessin mukainen.
      Jotainhan se kertoo jos työntekijät vaihtuuu usein ja aina haetaan uusia tekijöitä. Ei ole työterveyshuoltoa, vaikka paljon liikkeitä. Ei sitä nykypäivänä enää ihmisiä kuseteta!!!! Kyllä ois omistajalla peiliin katsomista!!!!

      • Anonyymi

        Turhaahan se on peiliin katsoa jos siellä ei nää muutaku oman ylimielisyyden. Aihetta olis kyllä palata maan pinnalle


      • Anonyymi

        Mitä minä olen ymmärtänyt kyseisessä firmassa saat sen verran palkkaa mitä itse teet, minusta se ei ole kusettamista?


      • Anonyymi

        Palkkaa saa aina sen verran mitä provisiota on kertynyt ja voimassa olevaa tessiä ei ole. Jos palkasta jotain kysyttävää aina on kerrottu ja rautalangasta väännetty mistä palkka koostuu. Surullista on, että työntekijät eivät ymmärrä oman työn hintaa.. eihän tätä kukaan hyväntekeväisyyttään tee. hyvät kampaajat ja myyjät pääsee provisiolle joka kuukausi ja yrittäjän riskiä ei ole! Jokaisessa kampaamossa palkka perustuu omalle asiakaskunnalle ja jos olet hyvä tekemään töitä niin palkka koostuu siitä. Jousto on molemmin puolista. Paras paikka työskennellä!


      • Anonyymi

        Lain mukaan on pakko olla työterveyshuolto, jos ei ole niin siitä tulee syyte työnantajalle ja hänen on pakko se järjestää.


    • Anonyymi

      Huonoin työpaikka missä koskaan olen ollut! KERTAKÄYTTÖ hanskat ja foliot tosiaan pitää pestä. En yhtään ihmettele, että työntekijöiden vaihtuvuus on suuri. Kukaan itseään arvostava ei tollaisessa firmassa kauan viihdy! Työntekijöitä ei arvosteta. Heidän pitää olla vain rahaa takovia koneita. En suosittele!

      • Anonyymi

        Nytpä onneks on tulossa syyte näitä vastaan, entiset työntekijät saivat tarpeeksi kuultuaan viimeisimmistä laittomuuksista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytpä onneks on tulossa syyte näitä vastaan, entiset työntekijät saivat tarpeeksi kuultuaan viimeisimmistä laittomuuksista :)

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Siis onko oikeasti asiat etenemässä? Itsehän olin ottamassa aikoinaan lakifirmaan yhteyttä. Otin yhteyttä yleiseen lakifirmaan, kun minua uhkailtiin ja palkkaa maksettiin laittomalla tavalla. Olin niin väsynyt, etten sitten jaksanut mennä asian kanssa kunnolla eteenpäin, vaan lähdin menemään. Surettaa edelleen kaikki traumatisoituneet ja tulevat traumatisoitujat siinä paikassa. Uhkailu, kiristäminen, valehtelu yms on arkipäivää tässä firmassa. Omistaja on hullu, sieluton rahanhimoinen eukko. Harmittaa myös asiakkaat, jotka tukevat tätä hirvittävää ketjua. Varsinkin ne, jotka tietävät hirveyden, mutta eivät välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko oikeasti asiat etenemässä? Itsehän olin ottamassa aikoinaan lakifirmaan yhteyttä. Otin yhteyttä yleiseen lakifirmaan, kun minua uhkailtiin ja palkkaa maksettiin laittomalla tavalla. Olin niin väsynyt, etten sitten jaksanut mennä asian kanssa kunnolla eteenpäin, vaan lähdin menemään. Surettaa edelleen kaikki traumatisoituneet ja tulevat traumatisoitujat siinä paikassa. Uhkailu, kiristäminen, valehtelu yms on arkipäivää tässä firmassa. Omistaja on hullu, sieluton rahanhimoinen eukko. Harmittaa myös asiakkaat, jotka tukevat tätä hirvittävää ketjua. Varsinkin ne, jotka tietävät hirveyden, mutta eivät välitä.

        Ehditkö kauvan olla töissä tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko oikeasti asiat etenemässä? Itsehän olin ottamassa aikoinaan lakifirmaan yhteyttä. Otin yhteyttä yleiseen lakifirmaan, kun minua uhkailtiin ja palkkaa maksettiin laittomalla tavalla. Olin niin väsynyt, etten sitten jaksanut mennä asian kanssa kunnolla eteenpäin, vaan lähdin menemään. Surettaa edelleen kaikki traumatisoituneet ja tulevat traumatisoitujat siinä paikassa. Uhkailu, kiristäminen, valehtelu yms on arkipäivää tässä firmassa. Omistaja on hullu, sieluton rahanhimoinen eukko. Harmittaa myös asiakkaat, jotka tukevat tätä hirvittävää ketjua. Varsinkin ne, jotka tietävät hirveyden, mutta eivät välitä.

        Mietin, että olenkohan kirjoittanut tämän itse vai jollakin samat kokemukset😅 Yksityiskohtia en omasta tapauksestani voi avata, kun en halua verikoiria perääni. Hehän uhkailevat lähtiessä, että jos mitään pahaa menee sanomaan heistä, he tulevat perässä, koska "tuntevat kaikki." Mutta kaikki mitä täällä on kirjoitettu on totta. Toivottavasti ovat joutuneet muuttamaan tuota hanskojen ja folioiden pesua, koska se on työturvallisuuden räikeää rikkomista. Ja toivottavasti tarpeeksi moni ilmoittaisi asiasta AVIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin, että olenkohan kirjoittanut tämän itse vai jollakin samat kokemukset😅 Yksityiskohtia en omasta tapauksestani voi avata, kun en halua verikoiria perääni. Hehän uhkailevat lähtiessä, että jos mitään pahaa menee sanomaan heistä, he tulevat perässä, koska "tuntevat kaikki." Mutta kaikki mitä täällä on kirjoitettu on totta. Toivottavasti ovat joutuneet muuttamaan tuota hanskojen ja folioiden pesua, koska se on työturvallisuuden räikeää rikkomista. Ja toivottavasti tarpeeksi moni ilmoittaisi asiasta AVIIN.

        Huomasin kun raitoja tehtiin että folio raitalaput oli aivan ryppyiset ja kuluneen näköiset. Ihan varmasti moneen kertaan käytetyt.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Panettelua, seljän takana puhumista, phyi että kehtaattekin.

    • Anonyymi

      Hei redissä vin mansnerilla mielestäni kalli minulla oli kaksi toivetta ei kovin tummaksi värjäyksessä ja latvojen leikkaus saksilla suoralinjaisesti no ei rikkoi kaikki latvat pienillä saksilla leikaten ei suoraa linjaa saksilla en mene enää kokolysti melkein 200€ en ole koskaan maksanut niin paljoa vaikkavuosia kävin helsingin keskustan kampaamossaå

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe