MadCow 125

Jontuss

33

5977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      Itse suhtaudun vähän kriittisesti noihin merkittömiin pyöriin.
      Siis tuo Mad Cow on vain "maahantuojan" itse keksimä merkki. Eli joku ostaa noita kiinanpyöriä kontillisen ja saa päättää minkä "merkkisenä" hän sen haluaa.

      Ja tässäkin kuten monessa muussakin kinukissa on lapsellisuuksia. Joista ensimmäisenä pistää silmään ilmanputsari. Se on sijoitettu niin että eturengas heittää kaiken pölyn ja hiekan suoraan siihen. Ja vielä kun malli näyttää olevan sellainen mistä menee läpi kaikki oravaa pienemmät niin imuventtiileitä saa vaihtaa aina tankkauksen yhteydessä.
      Ja taas herää vanha kysymys: Jos pyörässä on noin selkeä suunnitteluvirhe, niin mitä muuta sieltä löytyy joita ei heti kuvista näe?

    • jerkku-99

      mulla itellä on toi madcow... on ihan toimiva olen saanu vakiolla menemään 90 ei ole viellä menny mikään rikki ja ollu noin 4kk :D

    • da bomba

      minkä kokonen suutin tohon kannattaa vaihtaa

      • Anonyymi

        Itsellä on 95 suutin


    • jarppi1

      moni vaihteinen on mad cow 125?

      • mc

        4


    • jarppi1

      moni vaihteinen o mad cow 125?

      • Anonyymi

        4 vaihteinen, perehdy ennekuin sanot mitään.


    • mad cow on paska

      6vaihteinen ja paska

    • mad cow on paska

      6 vaihteinen ja P A S K A

    • mad cow fani

      6 vaihteinen mutta vittu

      • Anonyymi

        Et vissii osaa käyttää 6 vaihteisia


    • teme1234

      onko madcowissa avainta

      • Mad cowwww

        Ei


    • Ostaja

      Tietääkö kukaan Mad cowin painorajaa=kantavuus?
      Mistä saa varaosia?

      • urho17

        ei noi juuri yli 70kg kestä, varaosia kannattaa kysellä alan liikkeistä. Yksi pulju jonka nurkista löytyy kaikkea on dhmotors www.dh-motors.net, tuonne kun laittaa sähköpostia niin on ihme jos ei rupea löytymään


      • Anonyymi
        urho17 kirjoitti:

        ei noi juuri yli 70kg kestä, varaosia kannattaa kysellä alan liikkeistä. Yksi pulju jonka nurkista löytyy kaikkea on dhmotors www.dh-motors.net, tuonne kun laittaa sähköpostia niin on ihme jos ei rupea löytymään

        Suositus on 70kg mutta ihan voi 90kg vetää maastossa kunhan ei hypi


    • peruna21

      Mikä mahtaa olla vikana kun lämpimällä koneella sammuu,mutta lähtee käymään(huonosti) ja ei ota kierroksia "röpöttäää"

      • monkey mies

        Mahdollisesti kaasuttimessa vika, mulla on ollu skyteam monkey 50 sama juttu.
        koita putsata kaasutin sillä sinne joskus jumittaa bensaa jos mopo on seissy kauan


    • Lkljkjhhuihuihjhy

      Onko madcow hyvä maastoon ja onko miten kestävä

      • qwerty

        mad cow = merkitön pyörä ja todennäköisesti sama vehje kuin samurai joten täyttä paskaa


    • jarppiboyy
    • 423

      madcowhan on bse merkkinen, ympäri pyörää osissa lukee bse

    • mad cow

      joo minä kans haluisin vastauksii että mikä suutin vakiona ja kuinka paljon isompaan pitää vaihtaa että alkaa jotai tapahtua ja onko mitään kuja missään

    • Juppo

      Kannattaako ostaa

    • 13_vuotta

      Mad cow on hyvä pyörä ne jotka puhuu täällä siitä paskaa on joko semmosia kermaperseitä jotka saa kisa vempeleet heti tai sitten muuten vaan idiootteja. Väitän että ei näillä kukaan radoilla ajakkaan mutta mökki päristelyyn todella hyvä. Itse aloitin tällä ja yamaha pw 80 ja kun taidot kasvoi ostin honda crf 150 onhan se paljon parempi, mutta silti olen ollut ja olen mad cowhiin todella tyytyväinen.


      Täyttä totta on se mitä ensimmäinen kommentoija laittoi.

    • 7ejd7e8de8

      Hobby hallista saa ja alkää vittu vaihtako sitä suutinta kun ette tiiä minkä kokonen on nyt paikoillaan. Ootte lukenu sieltä hobby hallin sivuilta nää. Muutenkin kusette sen ja muutama hiekan jyvä tipahtaa kaasariin.

    • onkomadcowhyvä

      kannataako tollainen crossi ostaa

    • ggg666

      mikä valmistus maa

    • Möpööö

      Itse aattelin ostaa tämmöisen mökkimopoksi

    • Anonyymi

      Mopo lähtee käyntiin ja pystyy ajaa jonkin aikaa sitten sammuu eikä lähe käyntii hetkeen sit taas lähtee ja sama tapahtuu mikä siinä voisi olla vialla??

      • Pakoputki tukossa jolloin kaasu täyttää putken ja hetken tyhjennyttyään alkaa taas toimia?

        Itsellä oli skobassa tuo vika joka meni takuuseen.


    • Anonyymi

      Näin itsekommentoin 11vuoden jälkeen

      Itsellähän tuollainen 90cc madcow on ollut vuodesta 2014 tähänpäivään asti. Eli tosiaan vuonna 2014 aloitin kyseisellä pyörällä monttuajot sun muuta ja pakko sanoa kiinalaiseksi että on kestänyt ja hyvin,ainoat osat jotka ovat rikkoutuneet ovat

      -kaasuvaijeri
      -1 takarenkaansisäkumi

      Eli tosiaan kutensanoin tänäkin päivänä kyseisellä pyörällä ajeskellen montuilla,suorilla ja maastossa. Pyörä ei yllätävisti kulutakkaan paljon mutta ei ole lifaninkoneella vain jollain hondan kopiokoneella ja tosiaan huiput on vakiona sen 100 ainakin itse saanut suoralle. Ei mul muuta mut jos haluut semiluottovehkeen kiinalaiseks halvalla kantsii kattoo jos joku yksityinen myy yms,kun jos nettimotosta ostaa tai torista niin ne ovat yleisesti raiskattuja vehkeitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe