k-rauta

meeham

olin käymässä tiistaina s.salmen k-raudassa.olisin ostanut takan,mutta ei tuntunut ollut halua tehdä ko.kauppaa,koska ennemmin myyjät teki rumpuputkesta kauppaa monessa miehin?tämä oli jo toinen,jonka takia ajan taas kajaaniin.minulla ei ole aikaa kuunnella turhaa löpinää,vaan ostan tavaran,jos vaan saan palvelua?

11

2965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumpuputkimies

      Tämä ratkaisu kohdallasi on aivan oikein ja perusteltu. Parempi on hankkia takka sieltä mistä sen itse haluaa. Kun menet Kajaaniin, huuda jo kaupan ovella ostavasi takan, että myyjät ja vuoroaan odottavat muut asiakkaat tietävät aikeesi. Hyvä tapa on myös esitellä käteistä rahaa myyjälle, vakuudeksi osto tapahtumasta. Sinä et ole turhan tinkaaja. Elikkäs kiteytettynä odota omaa vuoroasi, kerro tarpeesi selvästi myyjälle, hyväksy myyjän tarjous ja osta tuote, tai hylkää tarjous ja jatka äyyvväämistä esim täällä palstalla.

      • Ukkelikko

        Onko Suomussalmella K-rauta?!


      • mutta muutama
        Ukkelikko kirjoitti:

        Onko Suomussalmella K-rauta?!

        vuosi vierähtänyt viime kerrasta, valitettavasti
        Kajaaniin mullakin ostokset menee samalla kun
        asioi siellä muitakin juttuja, ja kyllä usein
        bensarahat saa, hinnat alemmat!


    • road man

      joo,vaikka tässä putiikissa omistajat vaihtuu,palvelu on perseestä,on täytynyt itsekkin ottaa monet palvelut,ostokset kajaanista,sitten vielä itketään että käytä kotikunnan palveluita.mitä palveluita,kun niitä ei ole.

      • rautahaarniska

        Ei se ole pelkästään suomussalmen k-raudan ongelma.Tulkaa tänne ouluun kokeilemaan
        niin huomaatte, että se on kaikkien k-rautojen ongelma. Töykein myyjä sanoi
        minulle kysyessäni tietystä tuotteesta että " ei paljon kiinnosta minä lähden kotiin".
        olin niin hämilläni etten edes älynnyt valittaa.


    • Rahaa on

      Joo niin se on suomussalmella monessa muussakin kaupassa. menet kauppaan niin myyjät lähtee karkuun tai kaikki myyjät on saman asiakkaan kimpussa! Expertillä sama homma kuin k-raudassa... Kuukkelissa on asiallista palvelua!

      • ei mainosteta

        mainos, ei lasketa


      • asiakas 25
        ei mainosteta kirjoitti:

        mainos, ei lasketa

        Kuukkeliin, kuukkeliin patruunat, ja muut " rakentamiseen " liittyvät !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tyrnävän pottunokka
        asiakas 25 kirjoitti:

        Kuukkeliin, kuukkeliin patruunat, ja muut " rakentamiseen " liittyvät !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ja haje kunnon perunat!!


      • Tyytyväinen asiakas

        liikkeissä viime lauantaina ja kas kummaa sain aivan hyvää palvelua viivytyksettä molemmissa paikoissa
        (=niin K-raudassa kuin Kuukkelissa). K-Raudassa esiteltiin vaihtoehdot monipuolisesti kun juuri samaa tuotetta
        ei ollut, samoin Kuukkelissa. Eikä naamat menneet kurttuun, vaikka en ostanut kummastakaan sillä hetkellä. Mutta ostan myöhemmin, kun tiedän, että tuote löytyy täältä. Kävin tänään Kajaanissa ja K-raudassa ja sielläkään ei ollut täysin vastaavaa, korvaava vastaava siellä maksoi 5,50 € enemmän. - Että tällainen tapaus !!!


    • rahatonneuvos

      On sen verran huono palvelu, ettei juuri viitsi myyjien rauhaa häiritä. voisi kokeilla ovella karjaisemalla: täällä tulee rahapohatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe