Kotikolmoset

blaab

Älkää vain ikinä tilatko remonttia kotikolmosilta. Oma keittiöremonttini on kestänyt jo yli puoli vuotta. Työntekijät ovat ammattitaidottomia, työn laatu ala-arvoista ja tuotteet lähes kauttaaltaan viallisia. Asiakasta yritetään huijata jatkuvasti ja kohtelu on erittäin epäasiallista.

150

17386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p-riitta

      Tuttavani tilasi myös tältä firmalata. Oli kallis ja epäsiisti.

      • lapio

        Sama minulla.Vain huonoja kokemuksia ko. firmasta.


    • seppoantero

      Kas kummaa.. minulla on hyvin positiivisia kokemuksia. Ei mitään pahaa sanottavaa.

      • tollero

        taidat olla kyseisessä firmassa töissä. Ainakin yksi työntekijä oli nimeltään seppo.


      • EnLessukaanole

        Taisi olla kolme Seppoa yhtäaikaisesti hommissa, voin sanoa ettei kannata tilata kallista remppaa tästä firmasta, tuolla hommissa olleena sai olla jatkuvasti korjailemassa toisten tekemiä reklamaatioita korvat punasena..........


    • badenbaden

      Komeat oli nettisivut ja luottamustakin herättivät, mutta näiden puheiden perusteella ei ilmeisesti voi luottaa aikatauluihin, laatuun tai budjetteihin ja lisäksi asiakaspalvelu puuttuu. Ei varmaan tarvitse heiltä tarjouksia pyydellä kylppäriremppaan.

      Onko kellään muulla kokemuksia?

      • mokattu

        Ensin olin tyytyväinen työhön , mutta kun otinkin käyttöön pesutilat ja saunan remontin jälkeen.Huomasinkin totuuuden´.Taisi jäädä kallistuksen korjaukset tekemättä ??tältä firmalta saunan lattialta ,vedet seisoo saunan lattialla ei valu pois ja pesuhuoneesta tehty huonosti eivät taida tulla korjaamaan takuu vielä 12kktta ei halua ottaa vastuuta tekemisistään mokista tämä firma.. Ja maksoi 14500e pesuhuone remontti.Ja työ raportissa on kaatojen korjaukset pesuhuone ja sauna. Ja minusta silikoonit niin niin niukalti vedetty kuin vain voi.Pyytänyt uutta silikoonausta kun työn takuu 12kktta.Ikinä en myöskään tällä firmalla teetä mitään.Ja kaikki joille kertonut järkyttyneet tuosta hinnasta.


      • Mokattu

        Kävivät katsomassa kallistuksia. Tämä kotikolmosten työn johtaja ja sanoi kuin kallistukset on hyvät.Ja minä sanoin minä en ole tyytyväinen.Kovasti puhui ja sanoi kun puhuin korvauksista.Jos saat korvauksia mitä niistä hyödyt.Silikoonauksista menevät takuuseen.ne noin parhaat kun ohuelti.Pyydän vielä tarkastajia käymään.


      • MOKATTU
        Mokattu kirjoitti:

        Kävivät katsomassa kallistuksia. Tämä kotikolmosten työn johtaja ja sanoi kuin kallistukset on hyvät.Ja minä sanoin minä en ole tyytyväinen.Kovasti puhui ja sanoi kun puhuin korvauksista.Jos saat korvauksia mitä niistä hyödyt.Silikoonauksista menevät takuuseen.ne noin parhaat kun ohuelti.Pyydän vielä tarkastajia käymään.

        Nyt myös ottanut yhteyden kuluttasuojaan, sieltä neuvottu ja käynyt myös kaatojen tarkastaja kun työnjohtaja pyysi etttäulkopuolinen kaatojen tarkastaja joka kävi ja maksoi 312e ja kallistukst ovat paikka paikoin liian pienet jopa väärään suuntaan ja vedet jää seisomaan ym. Tätä ei voida hyväksyä.Uusiksi menee.Ja pyysin kotikolmoset korvaamaan kaatojen tarkastusmaksun kokonaan 312e minkä kuluttasuoja asiamies sanoi kuuluu firman korvata.Ja vaadin muutakin.Voi perkule tuli mun kylpyhuonerempasta nyt korjattu kaatojen remppa.


      • loistohomma

        Hei , nyt minun täytyy myöntää että tämä firma ottaa vastuun työstään ja myönsivät virheensä.Kävivät luonani ja korjaavat kaiken kuntoon , ottavat valvojat työlleen ja tekevät kaiken kuntoon .kAIKKI KULUT HE MAKSAVAT ITSE JOPA TYÖN VALVOJAT.Minulle ei tule mitään kuluja. Täytyy myöntää että erittäin vastuullinen firma joka todella vastaa tekemisistään.Nyt minulta ressi hävisi ja olen todella iloisesti yllättynyt tästä.Ja maksavat minulle takaisin 312e kaaatojen tarkistus raportin.Sittenkin hyvä firma ja luotettava.


      • Eläosta
        loistohomma kirjoitti:

        Hei , nyt minun täytyy myöntää että tämä firma ottaa vastuun työstään ja myönsivät virheensä.Kävivät luonani ja korjaavat kaiken kuntoon , ottavat valvojat työlleen ja tekevät kaiken kuntoon .kAIKKI KULUT HE MAKSAVAT ITSE JOPA TYÖN VALVOJAT.Minulle ei tule mitään kuluja. Täytyy myöntää että erittäin vastuullinen firma joka todella vastaa tekemisistään.Nyt minulta ressi hävisi ja olen todella iloisesti yllättynyt tästä.Ja maksavat minulle takaisin 312e kaaatojen tarkistus raportin.Sittenkin hyvä firma ja luotettava.

        Kumma juttu, että nimimerkki MOKATTU on vaihtunut???????????????


      • eläkemummo
        mokattu kirjoitti:

        Ensin olin tyytyväinen työhön , mutta kun otinkin käyttöön pesutilat ja saunan remontin jälkeen.Huomasinkin totuuuden´.Taisi jäädä kallistuksen korjaukset tekemättä ??tältä firmalta saunan lattialta ,vedet seisoo saunan lattialla ei valu pois ja pesuhuoneesta tehty huonosti eivät taida tulla korjaamaan takuu vielä 12kktta ei halua ottaa vastuuta tekemisistään mokista tämä firma.. Ja maksoi 14500e pesuhuone remontti.Ja työ raportissa on kaatojen korjaukset pesuhuone ja sauna. Ja minusta silikoonit niin niin niukalti vedetty kuin vain voi.Pyytänyt uutta silikoonausta kun työn takuu 12kktta.Ikinä en myöskään tällä firmalla teetä mitään.Ja kaikki joille kertonut järkyttyneet tuosta hinnasta.

        Johtuu varmaan siitä että maksavat tekijöille huonoa palkkaa


      • Pettynyt_duunari

        Varoituksen sanana sanon ettei kannata ainakaan töihin mennä kyseiseen firmaan. Eivät maksa tessin mukaisia palkkoja.


    • K.V

      Meillä valitus kuluttaja-asiamiehelle menossa.Kaikki päin helvettiä. En jaksa edes eritellä tähän.

      • järkytys

        En ihemettele yhtään.Erehdyin myös tähän firmaanHirveät hinnat ja työ huonoa tai tekemättä korjaukset mitkä piti.


      • upeeta

        Tulivat, kävivät ja ottivat vastuun ja myönsivät virheensäKorjaavat kuntoon ja vielä ottavat ulkopuolisen valvojan työlleen. SITTENKIN HYVÄ JA LUOTETTAVA VASTUULLINEN FIRMA


      • LOISTOFIRMA
        järkytys kirjoitti:

        En ihemettele yhtään.Erehdyin myös tähän firmaanHirveät hinnat ja työ huonoa tai tekemättä korjaukset mitkä piti.

        Minä olen tosi tyytyväinen tähän Hämeen kotikolmoset firmaan.Tekivät minulle kaikki uudelleen kun alkuperäinen kylpyhuone remontissa ilmeni vikaa.Todella vastuullinen ja luotettava firma.Ja vielä tulee siistijä siivoomaan remontin jäljiltä asuntoni.Ja hommaavat vielä tarkastajan joka tarkistaa että korjaus remontissa on tehty oikein ja kaikki kunnossa.Ovat todella vastuullisia ja kyllä hoitavat hyvin ja asiallisesti kaikki korjaukset ja viat kuntoon.


      • Eläkeläinen123
        järkytys kirjoitti:

        En ihemettele yhtään.Erehdyin myös tähän firmaanHirveät hinnat ja työ huonoa tai tekemättä korjaukset mitkä piti.

        Aivan posketon hinta pienenhuoneen korjauksesta noin 10 neliötä. Tarjoamalla hinnalla rakentaisi melkein ison kasvihuoneen


      • Eläosta
        upeeta kirjoitti:

        Tulivat, kävivät ja ottivat vastuun ja myönsivät virheensäKorjaavat kuntoon ja vielä ottavat ulkopuolisen valvojan työlleen. SITTENKIN HYVÄ JA LUOTETTAVA VASTUULLINEN FIRMA

        Kumma juttu, kun ei ole kirjoitettu MOKATTU nimimerkillä,johon ilmeisesti pitäisi liittyä tämä kommentti. ....


      • ullama

        Niin minullekin tuntuu että tässä kommentoinut vain yksi henkilö monella nimimerkillä:)


    • Matti

      Aivan kiitettävästi teki kylpyhuoneremontin aikataulussa .
      Ei moittimista.

    • #taistoturmio#

      tadaaa!mitäs tivasitte!

    • BlobBlobsis

      Venakkoja,huijareita

      • Matti

        Mitä ihmeen venakkoja? Laatu maksaa aina , näin se vaan on .


      • MOKATTU
        Matti kirjoitti:

        Mitä ihmeen venakkoja? Laatu maksaa aina , näin se vaan on .

        Kun tekisivätkin laatua kyllä maksoi minulle 14,500 e ja uusiksi menee kylpyhuoneeni remontti.Tämän kotikolmosten tekemänä.Kaksinkertaiset hinnat laatu ala arvoista taitamattomuutta ei osaa kaikkea..Seinät sentään tehty hyvin. Mitkä nytkin joutuu osittain purkuun.


    • Helsinki Herttoniemi

      Remontti Kolmoset Saneeraus Koti.
      Hmm. Työn jälki kouluarvosanalla 7.5. Asentajat jotka meillä tekivät vissiinkin harjoittelijoita?
      Aikataulu venähti sovitusta 4viikosta viikolla.

      Entiedä voinko suositella. Itse koitan seuraavalla kerralla jotakin muuta firmaa.

    • petettyP

      Todella epämiellyttävä kokemus. Raskas taisto menossa. Sellaisia oveenkoputtelijoita,mitä lie lahkossa tulee mieleen. Raskas olo. En jaksa edes eritellä kun olen todella pettynyt,nauravat vain ivallisesti. Kaikki pielessä

      • TORVELOT

        Kuulin myös huhuja että lahkossa oleva firma.Siksi ihmettelenkin kuin vastuutonta.


      • Onnistuis

        Odottelen koska aloittavat minulla korjaus remontin.Ottivat vastuunsa myönsivät virheensä.Tulevat, mutta olen kuitenkin jotenkin surullinen kun kylpyhuonetta käytän ja saunon.Ja todella toivon että sitten on kylpyhuone kunnossa ammattitaidolla korjattu huolella ja asiallisesti tehtynä.Valvojat pyysivät myös kun korjaavat.


    • haistakee vee

      Voin väittää että tässäkin ketjussa mussuttaa yksi ja sama idiootti joka ei ole saanut kaikkea vinkumaansa ilmaiseksi ja firman tekijät on vittuuntuneet ko. porukkaan...

      • KYLPPÄRI

        hei haistakee veee, nämä kirjoitukset firmasta alkavat jo 2011 ja vielä 2016 työ huonoa ja valittamisen aihetta löytyy. Mika tekki minulle tämän pesuhuoneenrempan ja uusiksi meni, nyt kaikki ok ja olen tyytyväi nen . Pyytäkää Mika Peltola tästä firmasta tekemään ainakin hän on ammattilainen,


      • Eläosta

        Ja sinä taidat kuulua suviseuraan tai firman henkilökuntaan. ............


    • tollero

      Itse tilasin avaimet käteen-remontin keittiööni. Kesti useamman kuukauden kun homma oli valmis. Joka kerta oli eri työmies ja työn jälki ala-arvoista. Jättivät roskat pihalle ja oven auki lähtiessään. Laskuja tuli vaikka homma ei ollut valmis ja firma uhkasi ulosotolla. Ihan surkeeta jengiä. En missään nimessä suosittele firmaa. Puheissaan olivat todella taitavia ja ammattitaitoisia, mutta työn jälki ja asiakkaan kohtelu jotain aivan muuta.

    • 9+11

      Sama vika. 3 viikon remontti venyi n.10 viikkoon, hinta todella paksu ja jälki amatöörimäistä. En suosittelisi kenellekään.

    • pallopääsika

      Mä kun tuolta tilasin saunarempan kalliilla, niin itse Aku Ankka tuli sen tekemään.

      Pelle Peloton teki sähkötyöt ja Veli Ponteva putkihommat.

      Myyntipäällikkö oli aika humanoidin näköinen.

    • rhs

      Meillä tehtiin 2011 joulukuussa sauna- ja pesuhuoneremontti sekä 2012 kodinhoitohuoneen remppa. Aikataulu piti just eikä melkein ja hinta oli eurolleen se mistä sovittiin. Työn jälki ja laatu ja loppusiivous kiitettävää luokkaa. Että tällainenkin kokemus.

      • xxxxxxxxxssssvvv

        Taitaa olla tekijöiden kommetti!


    • tyhmä

      Heippa !

      Tietääkö kukaan ammattimiestä joka tekisi yksinkertaiset kevyt ikkunat suureen leikkimökkiin mittojen mukaan?

    • 999

      kaveri tilas keittiörempan tältä firmalta. Paljon oli lupauksia, toteutus aika paska. ja kallis ku mikä.

    • remppaaja

      Ainakin Turun seudulla mainostavat ahkerasti, hinta noin 3x keittiöfirmoihin verraten (2x puustelli) ja myyjän asiantuntemus kovin ohutta. Työnlaadusta ja aikataulusta ei ole kokemusta kun en tätä firmaa valinnut.

    • Marja

      Pakko olla edellisen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Kovin korkealta hinnat tuntuivat ja myyjien ammattitaito ei todellakaan vakuuttanut. Ei tullut kauppoja.

    • Rakentaja kolme

      Köyhälle on kaikki kallista , osta Ikeasta paskasi.

      • Turgu

        Olen Ibrahim Abdi busikuski rakenan muos vesat huveja.


      • Eiikeaan

        Ainakin saman paskan saa viisikertaa halvemmalla


    • Sivusta seurannut.

      Olkaahan tarkkana, kun tilaatte Kolmosilta tms. Rahat käteen (avaimet käteen) remontteja. Mikäli jokin menee pieleen on vika aina muualla, kuin yrityksessä.
      Kaikki on lähtöisin Rusthollin myyntimallista. Samaa kaavaa käyttävät monet muutkin yritykset ja nyt ovat pesiytyneet myös K-Raudan remonttimarkkinoille.

      • uusinta

        Minulla meni vikaan. Kävivät luonani ja lupasivat korjata rempata uudelleen kaadot pesuhuoneessa ja saunan lattioissa kuntoon.Valvojat ulkopuolelta ja myönsivät virheensä , eivät sanoneet että vika olisi muussa kuin heissä.Luotan että tulevat ja tekevät. Muutenhan niiden maine menee ja lehtijuttu..Rehellisiltä vaikuttivat ja uskon että tulevat ja tekevät kylpyhuoneeni ja saunan lattiat nyt kuntoon.


    • pentti4

      Uskaltaako tilata edes arvio käynnille

    • Vantaa-simo

      Tarjoavat OP-rahoitusta projekteilleen , mutta halusimme ja saimme maksaa työnedetessä suoraan ilman mitään rahoitusta..

      Aikataulu piti tällä systeemillä päivälleen .

      Halvin ei ollut , mutta kylpyhuoneremontilla oli kiire.

    • Remontoija

      Asennustöiden laatu riippuu täysin asentajasta, mutta tässä arvio Kotikolmosten kylppäri- ja saunaremontille kouluarvosanoin:

      Laatoitustyöt: 10
      Panelointityöt: 7 (paikoin epätasaisia sahauksia ym)
      Putkityöt: 9
      Sähkötyöt: 10
      Aikataulun pitävyys: 10
      Hinnan pitävyys: 10
      Palvelu: 10 (myyjä soitti aina takaisin nopeasti jos ei ehtinyt heti vastata ja hoiti asiansa)

      Kätevää tuossa oli se, että arvioinnin yhteydessä suunniteltiin koko remontti yksityiskohtia myöten ja hinnan sai tietää heti. Esim. Laattapisteellä piti käydä monta kertaa niiden toimistolla ja oli hirveää säätöä.

    • Rakennustarkastaja

      Kotikolmoset on huippufirma. Ihme turhaa valitusta täällä. Kyllä keittiöremontissa helposti puoli vuotta menee. Ja mitä ihmeen palvelua pitäisi saada kun vessaa korjataan. Odotatteko te että joku portieeri on avaamassa oven kun käytte "istunnolla". Ja ilmaiseksi tietenkin.

      Kyllä kotikolmoset on saneerausalan ykkönen.

      • Idiootit

        Rakennustarkastajallakaan ei ole parempaa tekemistä jouluyönä. ........


    • remontin tekijä

      millä ihmeellä saa keittiöremppaan meneen puoli vuotta???
      itse rakennusalalla töissä olevana mielestäni kohteet pitäisi hoitaa nopeammin. yrityksillä kova tarve myydä remontteja mutta hyvien miesten puuttuessa harjoittelijat tekevät mitä osaavat.

      Toki näissä on hyviäkin firmoja, tietystihän tämä lysti on kalliimpaa kuin että itse tilailee oikeita tekijöitä oikeisiin töihin. Palvelustahan siinä maksetaan.

    • jursi

      Olikin hyvä, että täällä olikin jo tietoa kyseisestä firmasta, koska tänään oli käynyt mummulla soittelemassa ovikelloa ja tuppautunut tekemään tarjouksen pienen keittiön uusimisesta hintaan 10000 euroa. Oli vielä yrittänyt, että eiköhän me nyt sitten kaupat tehdä ja jos nyt sovitaan niin saat alennusta...
      Kuulemma kaapistot tulevat 30% kalliimmiksi koska eivät ole standardi kokoa ja niiden valmistus on vaikeampaa.
      No nykyään saa koneella ihan millaisia kaappeja vaan nopeasti ja sitäpaitsi miksei se sitten ehdottanut standardi kokoisten kaapistojen asennusta kun kerran vanhat muutenkin revitään pois seiniltä!
      Kusetusta koko touhu.
      Itse kysyin samoilla mitoilla hieman isompaan keittiöön tarjousta uusista kaapeista ja hinta oli vain 2000 euroa, mutta tämä tietenkin ilman asennusta, mutta kyllä asennukselle jää sitten vielä 8000 euroa ilmaa jos näiden huijareiden kautta ottaisin keittiöni.

      Ja jos joku väittää että puolivuotta menee keittiöremonttiin niin kannattaa vaihtaa alaa!

    • tyytymätön

      Minulle kävi taas niin, että halusivat tulla tekemään mahdollisesta remontista suunnitelmaa ja arvioita. Sovimme ajan ja yksi suunnittelija tulikin paikalle, mutta keskustelut loppuivat todella lyhyeen kun ilmoitin, että en ollut lopullisesti vielä päättynyt tehdä remonttia. Aika erikoista asikaspalvelua! Olisin sentään ollut potentiaali asiakas. Yhteistyömme loppui siis siihen. Minunkin mielestäni kohtelu oli epäasiallista ja amatöörimäistä.

    • Tark ampuja

      Pyysin HÄMEEN KOLMOSET oy:ltä tarjoukset, 1) pienoiskeittiön kaapin ovien,laatikoston etulevyjen,sekä pienehkön kahden tason vaihtotyöstä.

      2) Tarjous koski pienehköä kylpyhuoneen/saunan,lattia/seinä laatoitusta.

      Ensimmäinen tarjous 5250 euroa. Hämeen kolmoset.
      Hinta ei paljoa miellyttänyt,joten tiedustelin muualta tarkoituksena tehdä asennustyö
      iitse.Sain tarjouksen 510 euroa ilman asennustyötä.

      Toinen tarjous 13900 euroa.Hämeen kolmoset.
      Muualta saatu tarjous 10000 euroa.

      Olkaa ihmiset tarkkana,näitä keinottelijoita riittää !Tarkastaja

    • oivasanteri

      Nimi merkit

      Seppoantero/Matti/ haistakee vee

      Voisitte ystävällisesti perustella tuota ylen lyhykäistä toteamustanne.
      Mikä saa teidät ajatteleen niinkin nurjalla tavalla,ette osaa tuoda mitään apuja tai selvennyksiä palstalla tiedusteleville ihmisille.Tuokaa jotain konkreettista?Ei vain
      olettamuksia.

      • Idiootit

        Seppo ja Matti kolmosilla ainakin töissä.


    • manaaja

      Hämeen kotikolmoset oy:n toimitusehdot

      Varastointivastuu siirtyy asiakkaalle tavaran tultua puretuksi asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.
      Asiakas osoittaa tavaralle sopivan paikan,että kuorman purkaminen on mahdollista
      tehdä normaaleja apukeinoja hyväksi käyttäen ja että tavara on suojassa säältä,varka-
      uksilta,ilkivallalta ja muilta vastaavilta tekijöiltä.

      Kysynpä vaan,minäkö olen velvollinen vartioimaan24 tuntia vrk:ssa yli kolmimetrisiä
      paneeleita,tai sijoittamaan niitä olohuoneeni nurkkaan? Puhumattakaan laatoista,
      tasotteista,tatuntapohjusteista,vesieristeistä,kestonitista,saumalaastista,monista
      10-15 kg purtiloista,ym rimoista ja silkoneista.

      Eipä oikein onnistu ja vielä kerrostalossa.

      • Imettelen

        No kenen niitä sitten pitäisi tulla vartioimaan?


    • Remppaplanneri

      Harvemmin näillä sivuilla tyytyväiset asiakkaat kirjoittelevat. Ei siis kannata antaa näille teksteille sen suurempaa painoa. Lähes kaikilla yrityksillä tulee myös tyytymättömiä asiakkaita ja referensseissä ovat ne tyytyväiset asiakkaat. Joitain asiakkaita ei tyydytä mikään.

      Epämääräiset ilmoitukset esim. korkeista tarjoushinnoista eivät kerro mitä hinta pitää sisällään. Myyjien tarjoukset ja ehdotukset eivät muutu todeksi ilman tilausta, mutta ainahan saa tarjota. Tarjousten kilpailuttaminen saattaa olla hankalaa, mutta lisää tietoutta tehdä päätös.

      Näiden kirjoitusten takana voi olla myös yrittäjien välistä 'mustamaalausta'. Kyllä useimmat yritykset pyrkivät saamaan toimittamastaan materiaalista (ja työstä)korvauksen heti kun se 'vaihtaa omistajaa'. Kenen muun, ellei asiakkaan vastuulle, materiaalin säilytys kuuluisi?

      Remontti vaatii aina tilaajiltaan joustoa ja aina voi tulla syystä tai toisesta 'mutkia matkaan' joka on ihan normaalia. Ongelmat ovat ratkaistavissa kun osapuolten välillä on luottamus. Remontista pitäisi tulla tilaajalleen hyvä mieli ja kyllä se on kaikkien yritysten tahtotila. Onnistuneita remontteja kaikille!

      • M F-H

        Valitsimme Kotikolmoset tekemään ison keittiöremontin tietämättä yrityksestä mitään.Keittiö oli valmis ajallaan, jopa pari päivää etuajassa. Olimme itse ulkomailla koko ajan.
        Olemme erittäin tyytyväisiä työn laatuun. Työnjohtajan ja työntekijöiden kanssa olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäin. Käsitykseni on, että heillä on erittäin korkea työmoraali. Käytämme ehdottomasti Kolmosia jatkossakin.
        Tämä Turussa!


      • 100 % huijattu
        M F-H kirjoitti:

        Valitsimme Kotikolmoset tekemään ison keittiöremontin tietämättä yrityksestä mitään.Keittiö oli valmis ajallaan, jopa pari päivää etuajassa. Olimme itse ulkomailla koko ajan.
        Olemme erittäin tyytyväisiä työn laatuun. Työnjohtajan ja työntekijöiden kanssa olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäin. Käsitykseni on, että heillä on erittäin korkea työmoraali. Käytämme ehdottomasti Kolmosia jatkossakin.
        Tämä Turussa!

        M F- H
        Olet ilmeisesti itse firmassa töissä tai kuulut lestadiolaissakkiin ja puollat siksi.
        Ammattitaidottomuus ja ylihinnoittelu paistoi läpi ja kauas.

        Tämäkin Turussa !


      • DigiDigi

        Kuulostaa hassulta jos avaimet käteen remontissa vastuu remontisin onnistumisesta avaimetkäteen olisikin tilaajalla tavaran varastoinnin muodossa.


      • lestatselitää

        No johan oli vähättely - "joitain asiakkaita ei tyydytä mikään".

        Teille maksetaan siitä, että te teette työt asiakkaan toiveiden ja sopimuksen mukaan ja "noille" ei sitten kelpaa mikään.

        Olen saanut juosta niin monen "remppa-reiskan" perässä korjatakseni heidän jättämiään jätöksiä, että tuo lausahdus sattuu silmiin ihan fyysisesti lukiessani sen - miten joku lafka voi olla noin ylimielinen maksavia asiakkaitaan kohtaan - hävetkää toki.

        Haluatteko omaan KOTIINNE vastaavaa "laatua" - no tuskin, mutta silti kehtaatte tarjota sitä asiakkaillenne.

        Olkaa edes vähän noloja!


      • Eläosta
        M F-H kirjoitti:

        Valitsimme Kotikolmoset tekemään ison keittiöremontin tietämättä yrityksestä mitään.Keittiö oli valmis ajallaan, jopa pari päivää etuajassa. Olimme itse ulkomailla koko ajan.
        Olemme erittäin tyytyväisiä työn laatuun. Työnjohtajan ja työntekijöiden kanssa olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäin. Käsitykseni on, että heillä on erittäin korkea työmoraali. Käytämme ehdottomasti Kolmosia jatkossakin.
        Tämä Turussa!

        Kauppahinnasta 10% myyjälle,8% asentajalle, tarvikkeet 10 -20% riippuen työstä, loput sitten sitten ties minne.


    • Tainaliisa

      Oma kokemukseni Kotikolmosista erittäin huono. Hinta todellakin kalliimpi kuin muilla vastaavilla firmoilla. Ajattelin saavani rahalla helpon ja hyvän remontin. Toisin kävi. Työmiehet aina myöhässä, viallisia tuotteita, huono työn jälki ja asiakasta epäkunniottavaa käytöstä. Enkä edes muista kuinka paljon remontti myöhästyi suunnitellusta. En suosittele ko firmaa kenellekään.

      • Eläosta

        Samaa sakkia, kuin Rustholli-Remontit, joka teki konkurssin ja 80-90 taloutta menetti säästönsä. ...........


    • Rrrhana

      Kyllä on varsinainen huijarifirma ja työnjohtaja täysi öykkäri, ei myönnä mitään työnjohdon virheitä. Kallis oli kylppäriremppa! Älkää missään nimessä tehkö sopimuksia tämän firman kanssa - vaikka luulis uskovaisten olevan rehellisiä ihmisiä - ai niin nehän onkin lestaatiolaisia

    • valitse_toinen

      Firmassa hommissa sellaisia huijareita, jotka vetäneet jo muutaman perheen talouden kuralle huijarirakentamisella ja nyt yrittävät samaa tällaisessa remonttifirmassa.

      • LuolaUmpeen

        Kyllä juuri näin! !!!
        Rustholli - Remontit aikaisemmin ja kuuluu myös Remontti Aleksikin heidän touhuihin.......


    • Kesäremppa

      Meilläkin oli remppa-ei kylläkään kotikolmonen- täällä Pirkanmaalla. Pelkään pahoin, että kunnon rempppajia on harvassa. Myyjä oli huippuhyvä, siksi uskalsimmekin lähteä rempan teettämiseen. Remppa oli annettu kuitenkin aliurakoitsijalle, hän kyllä pohjatyöt kodinhoitohuoneeseen, vessoihin ja rappusiin teki hyvin. Viimeistely oli osin röpelöintiä, osin huolimattomuutta ja osin väärinymmärryksistä johtuvia. Tosi ikävää. Pyysin myyjää tarkistamaan työn tuloksen, hän ei kuulemma ole enää firmassa töissä. Kuitenkin jakaa remonttimainoslappuja alueella. En enää uskalla teettää kenelläkään mitään, jollei ole työn laadusta luotettava tekijä.

    • Erkkimerkkimatti

      Teetettiin remppa, kylppäri ja sauna..
      Tämä pulju lupasi vaikka kuun taivaalta..
      Kuinkas kävi..,
      Luvattiin tehdä viikossa..meni kaksiviikkoo, kun tiesivät että ollaan pois jaloista viikon lomalla..
      Nyt lähes vuoden päästä kysellään tyytyväisyyttä.
      No, työnjohtaja Pulkkinen kävi katsomassa ja valokuvaamassa virheet, mikä on ok.
      Mutta jälleen toteutus jäi puolitiehen..
      Juttua tulee kun sudelta paskaa, mutta mikään ei vie asiaa loppuun!!
      En suosittele!!!

    • jokke68

      Pakko myyntimielellä, myyjä ei suostu poistumaan ennen kaupan syntymistä, hyvä kauppamies ei valittamista siitä. Lupaukset on tehty rikottaviksi ja rakennusvirheet peitellään, ettei keikka pääse missään tapauksessa kannattomattomaksi, työaika normi kylppäri, jos ei kuivatusta max 3viikkoa normaalisti puolitoista näillä yli 3kk:tta...

    • Vantaallatämä

      Meille tämä firma tuli myös tutuksi. Hieman epäilyttävällä taktiikalla halusivat ilmoittamatta etukäteen, ovelta tulla katsomaan onko meillä remonttitarpeita. Isäntä jos olisi ollut kotona eivät olisi päässeet edes sisään, mutta sen verran nuoria poikia oli että laskin katsomaan. Mitään tarvetta ei meillä ollut, mutta kovin halusivat tulla silti laskemaan tulevaisuuden varalle meille hintaa. Tämän jälkeen alkoi hirveä jankkaus ja "kaupankäynti" kaikin puolin. Meille tuli kotiin kyseisen liikkeen myyjä, joka laskeskeli hintaa,, ei varmaan koulutukseltaan mikään remontoija ollut, sen verran oli epämääräisiä pojan vastaukset. Järkyttävän ylihinnoitellun hinnan jälkeen jäi vielä väkisin juttua (Lue: kauppaa) vääntämään, vaikka alun perin ei meillä ollut koko remontille edes tarvetta. Emme ottaneet, sen verran outo tunne jäi koko jutusta. Haluaisin että kaikki jotka harkitsee tekemistä, vertailevat ja miettivät ainakin yön yli! Kyllä netistä tietoa löytyy.

      • Haaskatliikkeellä

        Puhelinnumeron perusteella Kotikolmoset Oy:sta ovat tänään soitelleet liki 80-kymppiselle äidilleni ja tarjonneet remonttia. Toki tämä firma ei ole ainut firma joka on soitellut äidilleni tarjoten remonttia. Tällainen puhelinmyynti remmottitajonta tuli kuvioihin äitini jäätyä leskeksi puolisen vuotta sitten.


      • Puhelin.soittelia
        Haaskatliikkeellä kirjoitti:

        Puhelinnumeron perusteella Kotikolmoset Oy:sta ovat tänään soitelleet liki 80-kymppiselle äidilleni ja tarjonneet remonttia. Toki tämä firma ei ole ainut firma joka on soitellut äidilleni tarjoten remonttia. Tällainen puhelinmyynti remmottitajonta tuli kuvioihin äitini jäätyä leskeksi puolisen vuotta sitten.

        Puhelut tehdään soittolistojen mukaan, usein jopa automaatilla joka poimii listalta seuraavan numeron esim. 10 sekunnin päästä siitä kun edellinen puhelu päättyi.

        Puhelinmyynnin ja -buukkauksen kannattavuus perustuu suureen määrään kontakteja/päivä, suuresta massasta seuloutuu ne kontaktit jotka johtavat kauppoihin. Mikäli puhelinmyyjä rupeaisi selvittelemään ihmisten taustoja ennen puhelua, niin kontaktien määrä laskisi niin alas ettei sillä voisi edes teoriassakaan elättää itseään.


    • Asiakaskokemus-

      Ihan täys paskafirma. 100% kusetusta

    • Ressi1

      Remonttifirmoilla on katteet kohdallaan. Olen käynyt kahdessa kokeilemassa, toinen oli kolmoset. Esimerkiksi yhden huoneen tapettien poisto ja maalaus, n. 3000 euroa. Se sisältää n. 150 euron maalit ja normaalitaitoiselta kahden päivän työn. Eli työn hinnaksi tulee n. 2850 euroa, eli reilu 178 euroa tunti, josta aliurakoitsija saa n. 40 e/h. Hinnoittelun nähtyäni totesin, ettei minusta ole myymään tuollaista.

    • NimiMerkki2017

      Mitähän jos tulisitte pois sieltä nimimerkkien takaa ja kirjoittaisitte ihan omilla nimillänne, kiitos.

      • Fastmove

        Aloita sinä! !!!!!!!!!


    • ressi1

      Näytä malli!

    • ressi1

      Oman 8 metrin keittiöni asensin päivässä. Vesi-ja sähkötyöt siihen päälle, niihin yhteensä ehkä päivä. Enkä ole alan ammattilainen, mutta ei ole avaruustiedettä.

      • jokyllästyyttää

        Rempat eivät yleensä ole rakettitiedettä, mutta hinnat ovat kuin NASAn luettelosta esmerkkinä ovistoppareiden asennus - 24 ovea ja laskutukseen oli saatu 8 tunnin hinta eli asentaja on viettänyt 20 minsaa per ovi muutaman skruuvin asentaakseen - siis mitä vittua häh!

        Tunnin homma noin järjellä ajatellen, mutta valvojien ingenjöörien mielestä hinnoittelu oli ihan kohdillaan - ei mikään ihme, että rakentaminen maksaa.


      • pieneentilaan

        Itse kasasin myös keittiön mökkiini päivässä (vaikka kokosin sen osista) ja hyvä tuli.

        Vesi- ja sähköasennukset veivät sen toisen päivän, mutta ovatkin viimeisen päälle - tutut ammattilaiset kävivät tekemässä ne.

        Itseasiassa olen hyvin ylpeä keittiöni kokonaisuudesta - se näyttää hyvältä ja on toimiva (mikä on tärkeintä) - ja säästin tumpeloiden asennuksen hinnassa.


      • Anonyymi
        jokyllästyyttää kirjoitti:

        Rempat eivät yleensä ole rakettitiedettä, mutta hinnat ovat kuin NASAn luettelosta esmerkkinä ovistoppareiden asennus - 24 ovea ja laskutukseen oli saatu 8 tunnin hinta eli asentaja on viettänyt 20 minsaa per ovi muutaman skruuvin asentaakseen - siis mitä vittua häh!

        Tunnin homma noin järjellä ajatellen, mutta valvojien ingenjöörien mielestä hinnoittelu oli ihan kohdillaan - ei mikään ihme, että rakentaminen maksaa.

        olisit ruuvannut itse


    • ressi1

      Autokorjaamot ei tunne alle tunnin työtä ja remonttimiehet eivät alle päivän duunia. Perustelevat ilmeisesti sillä kun pitää tulla paikan päälle. Jännä juttu muuten, että remonttialan suuret firmat eivät kilpaile hinnoilla, vaikka tilaa todellakin olisi, tuhansia euroja/remontti. Maksavat ilmeisesti kaikki yhdelle suurelle L-alkuiselle kattojärjestölle, jolloin on varaa vaikka kehua toisiaan.

      • OnJahvellaSelitettävää

        Näinhän se on - lesta-savolaiset ovat vallanneet alan - valitettavasti.

        Lesta-savolainen on muita syyllistävä, jumalasta seuraavana oleva paskanpuhuja, jonka mukaan syy on aina asiakkaan, mutta luottaa jumalan pelastavan huonon duunin tekemisestä tai sitten lakimies-veljien, joita järjestöllä tuntuu olevan "enemmän kuin tarpeeksi".

        Törmännyt näihin "kodin-pilaajiin" useinkin ja aina pettynyt työn laatuun kuin myös "selityksiin".


      • Eläosta

        Pitäähän suviseuran kulut jotenkin maksaa


    • ressi1

      Jep. Kulttuuriinhan kuuluu, että monipäistä lapsilaumaa opetetaan jo pienenä pärjäämään mahdollisimman paljon omillaan, vaikka toisten kustannuksella. Ihan vain vanhempien elämän helpottamiseksi. Ja se näkyy aikuisenakin.

      • minävaineikämuita

        No kusipäisiä kakaroita näkee muutenkin eikä ne kaikki ole lesta-savolaisista sikinyt - muutkin kakarat toistavat vanhempiansa opettamaa idiotiaa käytöksellään.


      • kylnehuijaa
        minävaineikämuita kirjoitti:

        No kusipäisiä kakaroita näkee muutenkin eikä ne kaikki ole lesta-savolaisista sikinyt - muutkin kakarat toistavat vanhempiansa opettamaa idiotiaa käytöksellään.

        Jo vain - tänään ässäsä eräs kakara työnsi pyöräkoreja ihan tarkoituksella vasten jalkojani ja mainitessani siitä kakaralle niin sen ilme kertoi teon tahallisuudesta - sen verran omahyväinen virne tämän pikku deimienin pärställä oli ja vanhemmat kuvittelevat "kasvattavansa" yhtä enkeliä - jo vain.

        Eikö "lestat" ole lähinnä juutalaisia, sillä Vanhaan Testamenttiinhan he perustavat "uskonsa" - Hessus on myöhempää perua ja hänen armeliaisuutensa ei mitenkään sovi lestojen rahanvaihtobisniksiin kuten Pipilän vakuutuskuoriin -Hessus potkisi kuoret nurin ja avoimiksi kaiken kansan nähtäville.


    • ressi1

      Muilla se on satunnaista, ei kulttuurisidonnaista. Amerikassa on juutalaiset talouselämää pyörittämässä, meillä nämä, ainakin tietyillä aloilla.

      • Vahingostaviisastuu

        Samoilla fiiliksillä mennään kun suurin osa näistä kommenteista. Ryöstöhinnoittelu ja työnjälki keskinkertaista.
        En voi suositella kenellekään ainakaan kylppäri remontin osalta.


    • Entiedämitä.lakisanoo

      Minulla vähän samanlainen kokemus kys. Firmasta, harrastivat kunnon vääntöä vanhempieni kanssa heidän keittiöstään kalliilla, vaikka isäni yritti kertoa että pystyy itse tekemään kaappien vaihdon tarvittaessa kun on aijemmin remontti hommia kotona tehnyt. Pinta remontille olisi tullut melkein 10t€ hintaa!!!!! Onneksi vanhemmillani vielä ajatus toimii eivätkä ottaneet! Ja muutenkin minkä takia änkeävät ilmoittamatta tekemään kauppaa?

    • Yleistä

      Miten Kolmoset voi olla vastuullinen ja luotettava firma jos kerran työt tehdään
      kahteen kertaan?
      Tuollainen hutiloiminen ja työn jälki ker
      too ammattitaidon puutteesta koko firmassa,joka johtaa konkurssiin.

      • Anonyymi

        Koska tekivät uudestaan ja kunnon työtä ja tarkadtajat myös kävi.mokattu nimimerkki aiemmin.Olihan minulla hirveä ressi tästä susi työstä.kunnes ottivat vadtuun ja tekivät uudelleen SE Kaikki Sen RÄISÄLÄN Ansioo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tekivät uudestaan ja kunnon työtä ja tarkadtajat myös kävi.mokattu nimimerkki aiemmin.Olihan minulla hirveä ressi tästä susi työstä.kunnes ottivat vadtuun ja tekivät uudelleen SE Kaikki Sen RÄISÄLÄN Ansioo.

        Nyt Jakavat taas Remontti tiedotteita tämä koti kolmoset tuli posti lastikosta 15.9.19EN OTA heitä enää.kyn vieläkin moititaan tuota firmaa 2019ja minun rempasta jo 3vuotta.eivätkä vieläkään tee kunnon ammattilais työtä.se ryönjojtaja Jorma on Töykee.Peltila hyvä tekijä ja Räisälä ottaa vastuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Jakavat taas Remontti tiedotteita tämä koti kolmoset tuli posti lastikosta 15.9.19EN OTA heitä enää.kyn vieläkin moititaan tuota firmaa 2019ja minun rempasta jo 3vuotta.eivätkä vieläkään tee kunnon ammattilais työtä.se ryönjojtaja Jorma on Töykee.Peltila hyvä tekijä ja Räisälä ottaa vastuuta.

        Siis Peltola Mika hyvä tekijä.Räusälä Ottaa vastuun.se työn johtaja Jorma on Töykeä


    • Enkyllämenisi

      Huomasin että kyseisellä firmalla koko ajan haku työntekijöistä. Mihinköhän mahtaa entiset pari kk talossa olleet kadota......

    • Dorkat

      Kahvikupin saa keitettyä kotona paljon halvemmalla kuin ostamalla sen rantaravintolasta. Mielestäni loistava konsepti.

      • ressi1

        Ei ole hienompaa konseptia kuin 300-400 %:n myyntikate. Sen tietää Iiro Viinanenkin.


      • hyihelevata
        ressi1 kirjoitti:

        Ei ole hienompaa konseptia kuin 300-400 %:n myyntikate. Sen tietää Iiro Viinanenkin.

        Ja lestat kiittää - ainakin vajakkien typeryyttä.


    • sesiit

      Meillä ammattilaisen suunnitelma keittiöömme. Olisimme haluneet kotikolmosen sen toteuttavan. Niin ei väkisin piti muuttaa ja lisäksi keksiä seinän maalaus vaikka ne maalattu jo. Lattia materiaalikin pakko vaihtaa. Ja mieheni seura kiinnosti enemmän kuin työn teko. Kun pyysin soittamaan minulle soitteli vaan miehelleni. Hintakin tuplat toiseen firmaan verrattuna. Peruimme koko kaupan. Näin Turussa.

      • törkeetä

        Toimitus johtajalle tiedoksi minä ja aikuinen tyttäreni olimme täällä kotona sen 4 ja puolituntia. Jona aikana keitiön piirustusta tehtiin. Tyttäreni piirtää asuntoja myös ammatikseen. Emmekä kumpikaan ole luulosairaita. Näimme kyllä kun ei osannut muka avata parvekkeen ovea siihen tarvittiin miestäni ja sitten kun oltiin parvekkeella ovi laitettiin kiinni kun menin sinne rööki ei maistunutkaan vaan takaisin keittiöön ja sitä rataa.


    • LuolaUmpeen

      Lepakkohan on tiettävästi verenimijä,mutta nämä imevät viimeistään vanhusten säästöt. ............

    • EnLessu

      Talossa muutaman vuoden töissä olleena,en voi suositella!
      Jatkuvasti sai olla korjaamassa talossa hetken aikaa asennus töitä tehneiden jälkiä.!
      Omistajat ja johtajat Lessuja, eivät arvosta asentajia, eikä asiakkaita lainkaan, vaan naureskelevat näille selän takana.!

    • todellakinnäin

      Tämä pitää täysin paikkansa,jos et ole LESSU,niin kusetus on täysin järjetöntä......

    • Varovasti

      Entisiä Rustholli-Remontit yrityksessä olleita Lessu yrittäjiä!
      Kuinkas Rusthollin kävikään,heitti kupin nurin ja varmaankin noin satakunta asiakasta menetti maksetun käsialan.
      Rustholli oli markkinajohtaja, mutta tuli rytinällä alas. .......

    • Tottakuinvesi

      Olen kuullut, että jos ei joku ole valvomassa työntekijöiden tekemisiä, niin oikorata urakoissa jättäen työvaiheita tekemättä tai tekevät vanhan päälle.
      On käyty jälkeenpäin purkamassa tehtyjä töitä, kun ei ole esimerkiksi tehty rungonvahvistuksia tai on laatoitettu suoraan lastulevyn päälle ynnä muuta tämmöistä vilunkia........

    • Opittiintästä

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO HEILTÄ REMONTTIPALVELUITA. AIKATAULU VENÄHTI PAHASTI, EI ILMOITETA MITÄÄN VIIVEISTÄ ITSE PITÄÄ KYSELLÄ, TYÖMAALLA EI KÄYDÄ PARIIN VIIKKOON , ASIAKASPALVELU SURKEAA YMS. TODELLA PETTYNYT.

    • Pettyn

      Tekivät minulle keittiöremontin. Aikataulu ei pitänyt, työn jälki huonoa, heidän omaa suunnitelmaa ei voinut toteuttaa, työmiehet eivät tulleet sovittuina aikoina jne. Kaikki meni päin persettä. Firman tj tosi ylimielinen kusettaja.

    • Eläosta

      Taas etsivät uusia asentajia ja myyjiä palvelukseen, pois lähteneiden tilalle! !!!!!!!

      • Pettynyt_duunari

        Joo. En suosittele menemään. Eivät noudata työehtosopimusta.


    • Eläosta

      Paska firma, mutta tulihan kokeiltuu! !!!!
      En suosittele työpaikkana enkä remontin tekijänä! !!!!
      Huonopalkkaista urakkaa ja kallista työtä muka laatutuotteilla!!!!!!

      • Avointyöpaikkailmoitus

        Eli työn teettäminen on kallista tai ko. firma laskuttaa paljon, mutta työntekijä saa urakasta vain ropoja palkaksi.


      • Kokemusta_monesta

        Jos koet saaneesi huonopalkkaista urakkaa, niin mikset mene takaisin YIT:lle - kolmoset sentään maksaa TESsin mukaiset korvaukset ja urakkahinnoittelun mukaisen palkan, miten se voi siis olla huonopalkkaista? Tuotteet saa asiakas valita, eikä asentajan tarvii edes omasta pussista maksaa hosumalla paskomiaan materiaaleja, käys koittaan toiminimellä samoja hommia niin alat (ehkä) osata arvostaa asioita oikein. 13-14 €/h saat painaa samaan tahtiin muualla ja vähän kaikki asiat työvaatteista alkaen on vähän niin sun näin, kohan selviit jotenkin. Suosittelen käymään vaikka kymmenen työnantajaa lisää läpi ja kattoon sit kirkastuneiden linssien läpi uudestaan et oliko syytä paskoo hommii ja kiukutella rahasta... vai oliko sittenkin asiat oikeesti oikeestaan vallan hyvin.


      • ressikäs

        Suhteessa myyntihintaan tekijä saa todellakin vain ropoja. Hinnat ovat sen verran hunajaiset.


      • Hipokallissremontti

        Outo väittely. Jos toiminimellä teet 13-16 h / pv, hoidat itse myynnin ym., saat palkan 8-10 tunnista, niin kai se nyt väkisin menee moninkertaiseksi avaimet käteen remonttina, oli sitten tekijä Kolmoset tai Remonttiykkönen, tähtiremontit, kodikas, mikä vaan? Toiminimellä se 8 h työ ja 8 h työveloitus jättää palkaksi alvillisesta hinnasta max. n. 40 %, Oy tapauksessa 1/3 (33 %) max. Avaimet käteen remonteissa tilaaja käytännössä maksaa myös myyntiorganisaation ja hallinto-organisaation palkat - mitä laajemmalle yritys on maassa levittäytynyt, sitä laajempi on myös hallinto-organisaatio jne., kulut kasvaa, toisaalta mahdollisuudetkin. Ei perus remppareiska pysty takaamana aikatauluja, hoitamaan laajasta valikoimasta materiaaleja työmaalle tatkkaan ajankohtaan ja luovuttamaan työmaata täsmälleen sovitusti, ei tekemään vain yhtä työmaata kerrallaan ja keskittymään juuri oman asiakkaan tarpeisiin.
        Nämä ovat valintakysymyksiä remontin teettäjälle, millä osa-alueella prioriteetti on korkein? Miten sijoittuu kokonaiskustannukset ja varmuus budjetin pitävyydestä? Miten tekijä voi arvostella palkkaansa suhteessa kokonaistoimtukseen, kun ei pysty arvioimaan kokonaistoimtuksen mahdollistamiseksi syntyneitä kustannuksiakaan? Avaimet käteen konseptilla, firma kuin firma, kustannukset väkisinkin kasvaa toiminimellä tekijöihin, vaan niinpä varmuus, kokemus, työnjohdon laatu jne. siinä samalla.
        Ja jos/kun sattuu joku totaalinen "pers...." tekijäksi niin kannattaa kyllä heti ottaa yhteyttä työnjohtoon, ei kukaan esimies voi tietää miten asentaja toimii ja käyttäytyy esimiehen poissa olessa, ellei asiakas sitä kerro.

        Toivottavasti siis jokainen ymmärtää eron hankkia itse kullekin työlle erikseen tekijä, materissleille erikseen toimittaja, hankkia tarpeet työmaalle oikeaan aikaan jne. tai ellei pääurakointi tunnut siltä omalta vaihtoehdolta, valita avaimet käteen "koko paketti". Luotettavia tekijöitä on paljon ja esim. Remonttiykkösellä ainakin on jop remonttinäytöksiä, vertailkaa, valitkaa ja pitäkää yhteyttä työnjohtoon. Suoraan tekijällä teettäen toki aina säästää ainakin euroissa, jos saa rehellisen tekijän. Pahimmillaan käy kuten perheellemme, avaimet kötee olisi saattanu jää reilusti alle puoleen loppulaskusta.


      • Muitakinonkuinyit
        Kokemusta_monesta kirjoitti:

        Jos koet saaneesi huonopalkkaista urakkaa, niin mikset mene takaisin YIT:lle - kolmoset sentään maksaa TESsin mukaiset korvaukset ja urakkahinnoittelun mukaisen palkan, miten se voi siis olla huonopalkkaista? Tuotteet saa asiakas valita, eikä asentajan tarvii edes omasta pussista maksaa hosumalla paskomiaan materiaaleja, käys koittaan toiminimellä samoja hommia niin alat (ehkä) osata arvostaa asioita oikein. 13-14 €/h saat painaa samaan tahtiin muualla ja vähän kaikki asiat työvaatteista alkaen on vähän niin sun näin, kohan selviit jotenkin. Suosittelen käymään vaikka kymmenen työnantajaa lisää läpi ja kattoon sit kirkastuneiden linssien läpi uudestaan et oliko syytä paskoo hommii ja kiukutella rahasta... vai oliko sittenkin asiat oikeesti oikeestaan vallan hyvin.

        Taitaapi ihan toimitusjohtaja kehuu omaansa. ......


      • Surkeetatoimintaa

        Kun korjautettiin kotikolmosten jäljiltä ilmastointia niin paljastui laiton asennus, ammattilainen totesi että asennettuja putkia ei ole saanut asentaa moneen vuoteen, paloriski, meillä korjattu sääliksi käy niitä jotka eivät tiedä mitä levyn takaa löytyy. Toimitusjohtaja ei vastaa viesteihin ja mukamas antavat työlleen takuun. Kuluttajaneuvonnasta sanotaan että pitää antaa mahdollisuus korjata, niin että sama firma tekemään lisää sekundaa!


      • Pettynyt_duunari
        Kokemusta_monesta kirjoitti:

        Jos koet saaneesi huonopalkkaista urakkaa, niin mikset mene takaisin YIT:lle - kolmoset sentään maksaa TESsin mukaiset korvaukset ja urakkahinnoittelun mukaisen palkan, miten se voi siis olla huonopalkkaista? Tuotteet saa asiakas valita, eikä asentajan tarvii edes omasta pussista maksaa hosumalla paskomiaan materiaaleja, käys koittaan toiminimellä samoja hommia niin alat (ehkä) osata arvostaa asioita oikein. 13-14 €/h saat painaa samaan tahtiin muualla ja vähän kaikki asiat työvaatteista alkaen on vähän niin sun näin, kohan selviit jotenkin. Suosittelen käymään vaikka kymmenen työnantajaa lisää läpi ja kattoon sit kirkastuneiden linssien läpi uudestaan et oliko syytä paskoo hommii ja kiukutella rahasta... vai oliko sittenkin asiat oikeesti oikeestaan vallan hyvin.

        Ei maksa tessin mukaan ja omat työkalutkin pitää olla. Tuskin maksavat niistä täyttä korvausta.


      • Pettynyt_duunari
        Hipokallissremontti kirjoitti:

        Outo väittely. Jos toiminimellä teet 13-16 h / pv, hoidat itse myynnin ym., saat palkan 8-10 tunnista, niin kai se nyt väkisin menee moninkertaiseksi avaimet käteen remonttina, oli sitten tekijä Kolmoset tai Remonttiykkönen, tähtiremontit, kodikas, mikä vaan? Toiminimellä se 8 h työ ja 8 h työveloitus jättää palkaksi alvillisesta hinnasta max. n. 40 %, Oy tapauksessa 1/3 (33 %) max. Avaimet käteen remonteissa tilaaja käytännössä maksaa myös myyntiorganisaation ja hallinto-organisaation palkat - mitä laajemmalle yritys on maassa levittäytynyt, sitä laajempi on myös hallinto-organisaatio jne., kulut kasvaa, toisaalta mahdollisuudetkin. Ei perus remppareiska pysty takaamana aikatauluja, hoitamaan laajasta valikoimasta materiaaleja työmaalle tatkkaan ajankohtaan ja luovuttamaan työmaata täsmälleen sovitusti, ei tekemään vain yhtä työmaata kerrallaan ja keskittymään juuri oman asiakkaan tarpeisiin.
        Nämä ovat valintakysymyksiä remontin teettäjälle, millä osa-alueella prioriteetti on korkein? Miten sijoittuu kokonaiskustannukset ja varmuus budjetin pitävyydestä? Miten tekijä voi arvostella palkkaansa suhteessa kokonaistoimtukseen, kun ei pysty arvioimaan kokonaistoimtuksen mahdollistamiseksi syntyneitä kustannuksiakaan? Avaimet käteen konseptilla, firma kuin firma, kustannukset väkisinkin kasvaa toiminimellä tekijöihin, vaan niinpä varmuus, kokemus, työnjohdon laatu jne. siinä samalla.
        Ja jos/kun sattuu joku totaalinen "pers...." tekijäksi niin kannattaa kyllä heti ottaa yhteyttä työnjohtoon, ei kukaan esimies voi tietää miten asentaja toimii ja käyttäytyy esimiehen poissa olessa, ellei asiakas sitä kerro.

        Toivottavasti siis jokainen ymmärtää eron hankkia itse kullekin työlle erikseen tekijä, materissleille erikseen toimittaja, hankkia tarpeet työmaalle oikeaan aikaan jne. tai ellei pääurakointi tunnut siltä omalta vaihtoehdolta, valita avaimet käteen "koko paketti". Luotettavia tekijöitä on paljon ja esim. Remonttiykkösellä ainakin on jop remonttinäytöksiä, vertailkaa, valitkaa ja pitäkää yhteyttä työnjohtoon. Suoraan tekijällä teettäen toki aina säästää ainakin euroissa, jos saa rehellisen tekijän. Pahimmillaan käy kuten perheellemme, avaimet kötee olisi saattanu jää reilusti alle puoleen loppulaskusta.

        Eipä tunnu voivan kolmosetkaan taata aikataulujen pitävyyttä jos näihin kommentteihin on uskominen.


      • LuolaUmpeen
        Kokemusta_monesta kirjoitti:

        Jos koet saaneesi huonopalkkaista urakkaa, niin mikset mene takaisin YIT:lle - kolmoset sentään maksaa TESsin mukaiset korvaukset ja urakkahinnoittelun mukaisen palkan, miten se voi siis olla huonopalkkaista? Tuotteet saa asiakas valita, eikä asentajan tarvii edes omasta pussista maksaa hosumalla paskomiaan materiaaleja, käys koittaan toiminimellä samoja hommia niin alat (ehkä) osata arvostaa asioita oikein. 13-14 €/h saat painaa samaan tahtiin muualla ja vähän kaikki asiat työvaatteista alkaen on vähän niin sun näin, kohan selviit jotenkin. Suosittelen käymään vaikka kymmenen työnantajaa lisää läpi ja kattoon sit kirkastuneiden linssien läpi uudestaan et oliko syytä paskoo hommii ja kiukutella rahasta... vai oliko sittenkin asiat oikeesti oikeestaan vallan hyvin.

        Niinhän sitä Tuomas luulisi, ammattimiehille kyllä maksetaan yli tessin palkkaa ynnä muut korvaukset, varmasti myös vaikka YIT:llä, tiedä sitten sitä, kun en ole koskaan ollut niillä töissä.


      • LuolaUmpeen
        Pettynyt_duunari kirjoitti:

        Ei maksa tessin mukaan ja omat työkalutkin pitää olla. Tuskin maksavat niistä täyttä korvausta.

        Myös oma auto vaaditaan, eikä makseta kilometrikorvausta......
        Työkalukorvaus jotain 5eeroo päivä ja pitää olla kaikki miestä pienemmät työkalut omasta takaa ja kaikki kuluvat työkoneisiin kuuluvat terät ynnä muut kustannukset jää myöskin asentajalle maksettavaksi.


      • Anonyymi
        Pettynyt_duunari kirjoitti:

        Eipä tunnu voivan kolmosetkaan taata aikataulujen pitävyyttä jos näihin kommentteihin on uskominen.

        Eivät takaa, eikä myös pidä.


    • ressi1

      Siinä lueteltiin lessufirmoja. Niillä on yhteisenä nimittäjänä sama hinta. Kilpailla ei saa ja aikoinaan Rustholli antoi tämän hinnoittelun aina uudelle yrittäjälle, kunhan oli oikeaa aatesuuntaa. Tämä on faktaa, jonka olen nähnyt.

    • Petetty

      Teetin kylpyhuoneremontin. Kotikolmoset Oy:n lupaus kotitalousvähennyksestä ei toteutunut.

    • Voivoi

      Meillä kolmoset on tehnyt pari remppaa. Lattioiden laatoituksen sekä tapetointia ja ovien vaihdot. Laatutyö sujui hyvin ja tulos hyvä. Toisessa rempassa tuli mokia jotka korjattiin asiallisesti. Ovet on vähän niin ja näin mutta grynderien rakentamassa (M/N) talossa seinät jo valmiiksi vinossa, joten vika ei liene remppamiehessä. Hinta oli riittävä mutta eikös työ aina jotain maksa?

    • Ryöstöä

      Tämän moittimisen jälkeen olisiko joku ystävällinen ja kertoisi mistä löytyy edullinen maalari. Pienen keittiön seinät maalausta vailla. Teippaus vie aikaa enemmän kun itse maalaus. Olen saanut nelinumeroisen tarjouksen joka on mielestäni aivan liikaa!!

      • vanha68

        Kyllä tuon maalauksen hinta noilla tiedoilla pitäisi olla vähintään kolme numeroinen.


    • Tietävä

      heh

    • vanha68

      En todellakaan tilaa. Meillä kävi myös kyseinen "myyntimies" laskemassa tarjousta kolmen huoneen eteinen lattiapinnoitteen uusimisesta. Tyyppi oli täysin ammattitaidoton esim. huonetilojen mitoitus tuotti selvästi vaikeuksia varsinkin kun oli kyseessä huonetila joka ei ollutkaan ns. symmetrinen. Rakennetietous oli olematon, tarjotusta lattiapinnoitteesta ei saanut muuta tietoa kun että se tulee "jostain", helv. mitä amatöörimäisyyttä. Kaupat olisi pitänyt tehdä heti eli allekirjoitusta haluttiin jo sopimukseen vaikka aiemmin oli sovittu vasta esittelystä ja tarjouksen annosta. Kun sopimusta ei syntynyt välittömästi niin myyjä kertoi että tarjous on voimassa viikon ajan, kerroimme että mietimme sitä pidempään. Tämän jälkeen myyjä ehdotti että tinkaa hinnasta 5% jos teemme kaupat seuraavan päivän kuluessa. Tämä jos mikään on ala arvoista kaupankäyntiä remonttiasioissa. Myyjän antama tarjous oli pöyristyttävä " siis sikamaisen kallis". Olen itse rakennusalalla ja oli helvetin huvittavaa seurata kyseisen "kauppamiehen" edesottamuksia tässä vähintäänkin hilpeässä tapahtumassa. Myyjän tarjous oli noin kolme kertaa suurempi mitä se olisi todellisuudessa eli ammattiurakoitsijan tekemänä.

    • vanha68

      Vielä lisäys edelliseen kommenttiin.
      Jos ei myyjä pysty tai siis ei ilmeisesti halua kertoa / eritellä tarjouksessaan tarvittavien materiaalien ja työn osuuden hintoja niin miten voin olla tietoinen siitä mikä osuus on laskusta totuudenmukaisesti oikeutettu kotitalousvähennykseen verottajalle.
      Myyjä kertoi että he ilmoittavat mikä on kotitalousvähennykseen oikeuttava summa, jumalauta kyllä " haisee".

    • TuomasRainio

      Laminaatin asennus maksaa noin 60eeroo neliö, josta laminaatti askelvaimennuksineen 8eeroo neliö.
      Tämä vanhan maton päälle asennettu hinta, lisäksi vanhat listat pois noin 5eeroo metri ja uuden listan asennus noin 10eeroo metri, lisätään vielä kaatopaikka-,rahti-,ynnä muut maksut. ..............................

    • Anonyymi

      Ehdottomasti suurin kusetus firma mitä suomesta löytyy, harrastavat pakkomyyntiä ja henkilökunta todella kusipäistä. Suosittelen kaikkia pitämään näppinsä erossa tästä kioskista. Hinnoittelu on jotakin aivan käsittämätöntä. Päätökset pakko tehdä heti, tietävät että jos ei heti saada ylipuhuttua kauppaa niin seuraavana päivänä kukaan ei osta kun on saanut aikaa selvittää kuinka poskettomia hintoja heillä on.

    • Anonyymi

      Järkyttävää.eikö tämä firma koti kolmoset osaa tehdä kunnon temonttia 2019jakoivat taas mainoksiiaan tänään sunnuntaina 15=9.19.EN OTA heitä.enää.Se Jorma työn johtaja on röyhkee.SE Mika Peltola Tekee hyvää työtä.Mutta en ota koska vieläkin moitittu firma vaikks olisi aikaa ollut kehittyä.

    • Anonyymi

      Tämä yritys on pelkkä vitsi.

    • Anonyymi

      Kohta sammuu valot

    • Anonyymi

      Joo. Samaa kokemusta itellä. Tuli kyllä hienon mapin kans esittelemään miten hienosti tekevät. Mulla oli melko tarkast tarjouspyyntöpaperit ja määrät laskettuna. Kumminkaan ei sitten mitään vastausta tullut tapamisen jälkeen: ei vastannut sähköposteihin, soittoihin tai tekstiviesteihin.

      Jäi kyllä aivan hirvittävän negatiivinen kuva. Kaveri joka kävi kohdettamme katsomassa oli myyjä eikä mikään remppamies. Hinta-arvion antoi, mutta "tullaan vielä vastaavan kanssa katsomaan tätä..."

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Paska firma

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä,että tälläinen firma on vielä pystyssä. Johtuu pelkästään hyväuskoisista ihmisistä. Huonoa mainosta koko alalle.

    • Anonyymi

      Kirjallinen sopimus ei sisältänyt sitä, mitä oli sovittu. Aloitus venyi kaksi viikkoa sovitusta. Valmistuminen kesti viisi viikkoa, kun sovittu oli realistisesti kolme viikkoa. Johtaja ei kertaakaan ollut omatoimisesti yhteydessä eikä mitenkään infonnut remontia koskevista asioista.

      • Anonyymi

        Joo, toiminta tuntuu huijarimaiselta. Ensikertalaisina remontin teettäjinä minä ja äitini olimme varmasti toivekohde Uudenmaan Kotikolmosille. Ilahduin nopeasti aloitettavasta ja helposta remontista ja lopputulos oli se, että äitini allekirjoitti rutkasti ylihintaisen sopimuksen seinien maalaamisesta. Myyjän lähdettyä heti kun ehdin uudelleen asian äärelle, kävin sopimuksen kriittisesti läpi. Pyysin toiselta firmalta puhelimitse karkean arvion hinnasta. Kolmosten hinta oli siihen verrattuna moninkertainen, liikkui kymppitonneissa! Sopimuksessa remontin aloitus oli määritelty kolmen viikon sisälle, vaikka allekirjoittamisella oli kiire nimenomaan sen takia, että remontti voi alkaa "heti". Tietysti peruin sopimuksen. Eilen oli aika huijattu olo, mutta nyt tämä asia asettuu uuteen kontekstiin näitä keskusteluja lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toiminta tuntuu huijarimaiselta. Ensikertalaisina remontin teettäjinä minä ja äitini olimme varmasti toivekohde Uudenmaan Kotikolmosille. Ilahduin nopeasti aloitettavasta ja helposta remontista ja lopputulos oli se, että äitini allekirjoitti rutkasti ylihintaisen sopimuksen seinien maalaamisesta. Myyjän lähdettyä heti kun ehdin uudelleen asian äärelle, kävin sopimuksen kriittisesti läpi. Pyysin toiselta firmalta puhelimitse karkean arvion hinnasta. Kolmosten hinta oli siihen verrattuna moninkertainen, liikkui kymppitonneissa! Sopimuksessa remontin aloitus oli määritelty kolmen viikon sisälle, vaikka allekirjoittamisella oli kiire nimenomaan sen takia, että remontti voi alkaa "heti". Tietysti peruin sopimuksen. Eilen oli aika huijattu olo, mutta nyt tämä asia asettuu uuteen kontekstiin näitä keskusteluja lukiessa.

        ... eli LUKEKAA SOPIMUKSET HUOLELLISESTI TARVITTAESSA MUITA TIETOLÄHTEITÄ KÄYTTÄEN!!! Oli ne sitten allekirjoitettuja tai ei, ja purkakaa epäedulliset mahd. pian. Näitä sopimuksia tehdään aivan pärstäkertoimen mukaan ja yritetään hyötyä asiakkaan tietämättömyydestä maksimaalisella tavalla. Kotiimme olisi varmasti kannettu ihan mitä vain mäntylistaa eikä huolehdittu oikeasta sävystä. Jalkalistaa olisi laitettu myös katonrajaan, sillä myyjän mukaan meillä olevaa varsin tavallisen mallista kattolistaa ei enää valmisteta. Jos olisin yrittänyt vaihtaa materiaaleja, olisi varmasti tullut lisälasku tai ainakin pitkät neuvottelut. MIHIN TÄMÄ FIRMA PYRKII? EI AINAKAAN HYVÄÄN MAINEESEEN. TAI EDES SIEDETTÄVÄÄN.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ole kovin montaa jonossa odottamassa, että oma vuoro tulee...lopuviikosta...ensi viikon alussa...loppu viikosta saadaan miehiä vapaaksi toiselta työmaalta.

    • Anonyymi

      Perus lestameininkiä, väkisin myydään rajuun ylihintaan vääräuskoisille

      • Anonyymi

        Sepä se. Tehdään työt surkeasti ja kun rahat on tilillä hävitään taivaanrantaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt ovat aloittaneet soittokierroksen vanhoille asikkaille tarjouksen merkeissä. No meillä ole vielä edes edellisiä jälkiä korjattu.

      • Anonyymi

        Minäkin tässä odottelen, että syyskuussa alkanut remontti saataisi loppuun. Taitaa olla 5. kerta, kun korjaillaan. Että sellaisia vekkuleita !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe