Vako näkyy

Uimarityttö

Ajelin itseltäni karvat pois alapäästä. Tuntuu ja näyttää mukavalta, mutta minulla on ongelma. Pidän uimisesta ja vako näkyy uimapuvun läpi. Jopa bikinit painuvat vakoon, vaikka kangas on kuivaa. Onko se mielestänne törkeän näköistä? Pitäisikö minun laittaa jotain housuihin, että vako peittyisi? Pikkuside varmaan peittäisi sen, muttei sitä voi käyttää uidessa.

41

19531

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vako

      Mikään ei ole sen kiihottavamman näköistä,kuin vako,joka näkyy kankaan läpi!Älä missään tapauksessa peitä vakoa millään,sitä on ilo katsella.Itselläni alkaa aina seisomaan kun näen naisen jolla uikkarit on painuneet pillun vakoon!

      • ihana kameli

        Älä välitä etsin silmilläni aina ihanilta naisilta kamelinvarvasta.NAM on se niin ihana


    • !!!!

      naturiksi niin et tuollaisia tarvii miettiä. Ja jos taas ei niin minun mielestäni tuon vaon näky on TOSI SEKISKÄS NÄKY !

    • vaon näkyä

      Se on kaunis näky ja se ei ei ole sen kummempi asia kun miehiltä voi uikkarin läpi arvioida kullin koonkin.

      Sitä paitsi entisajan uimapuvuissa näkyi vako läpi vaikka olisi ollut karvatkin tallella eikä siitä nyt niin kauheasti ole aikaa taaksepäin,toisilla naisilla on uimapukuja joista märkänä näkee tasan tarkkaan millainen mätäs siellä luuraa.

      Siis..anna kauniin näkymän näkyä!!!

    • Anna näkyä vaan

      paineita!
      Kaikkihan, niin miehet kuin naiset tietävät, että siellä ON VAKO!

      • yako

        Todella kiihottavaa! Hanki uimarityttö niin vaalea uimapuku, että pillu kuultaa läpi.


    • Vuorilla väliä

      Onhan nykyisin saatavana haara vuorattuja uimapukuja joista ei posliinipillsi kuulla läpi ja eivät tuskin painu vakoonkaan jos otat sopivan kokoiset.Kaksi numeroa liian pienet biginit painuvat taatusti pillusi vakoon olipa vuoria tai ei.

      • Jani Ilander

        Saaks miehille semmosii uikkareita, jois olis munatoppaus. Näkyis oikeen suurena toi miehusta ulospäin, kun vaan sillä on välii miltä näyttää ulospäin !!


    • seisoo

      Pettää kun nään" vakoja". Kadullakin näkyy lengarivakoja ja mikä kiihottavinta; wetlook- lenggait..

    • kysymys on

      Riippuu varmaan uikkareiden väristä?
      Jotain tummaa, niin ei erotu...
      Valkoinen ohut uimapuku, niin olo on kuin "keisarin uudet vaatteet" sadusta.

      Sama homma esim. pyöräily/juoksuvaatteiden kanssa miehillä, mustaa/tummansinistä niin ei vehkeet erotu, punaista tms. niin johan näkyy pelit ja pensselit...

      • Milla M

        Kotimaassa käytän haaroista vuorattua alaosaa, jolloin ei ole ongelmia. Lomamatkoilla mieheni mielestä
        voin käyttää ohuempaa mallia bikineistä. Ei kuulemma haittaa, jos vako näkyy ulkomailla, kun siellä
        muutenkin näkee paljasta pintaa enemmän. Kotimaassa taas se pelkää, että joku hänen kaverinsa näkisi
        vakoni, joten täällä vuorattu malli on käytössä.


      • PilluaRiittääKavereille

        Minä ainakin haluaisin näyttää vaimoni kaikki kavereille myös että kaverit saa kokea hienoa pillua haluan kaverit naimaan vaimoani


    • näin on on

      siistiä voi ja otta liiat pois ettei näy liikaa pikkuhousujen välistä ei muuta tai vähän lyhentää.on sitten rumia kuvia nuo posliinit,heti tulee mieleen huorat joilla on satoja partnereitä lyhyessä ajassa.hyi hyi!!!!

      • Jaska 78

        jos vako paistaa läpi? Näkyyhän miehilläkin uikkarien läpi aika selvästi vehkeen muodot ja koko.
        Ja paistaahan nuo nännitkin läpi, jos käyt uimassa.


    • _Jussi_

      Älä ujostele suotta, nauti vaan uimisesta. Vaikka sulla olisi karvojakin, silti uimapuku painuu vakoon. Ei karvattomuus ole siihen syynä. Hyginean kannalta karvattomuus hyvä. älä laita mitään siteitä. Märkä side vaan hautoo ja tulehdukset tulee helposti.

    • tuijottajille

      paljasta pillua vetämällä uikkaria sivuun. Kyllä siitä tuijotukset tokenee. Tarvittaessa voit vaikka vähän hiplata klittaasi ja työntää sormen pilluun.

    • dyyd87

      juu älä missään nimessä peitä sitä millään !!! vako on kiihottava, itselläni alkaa seisomaan melkein joka kerta kun näen sellaisen vaon jossa on kangas tai uikkarit painunut sisään!

    • Bikinineiti

      kyllä vähän miettiä ajeleeko vai ei. Vako todellakin on törkeän näköinen ja saa ajattelemaan että oikein haluat esitellä pilluasi. Posliini on todellakin yököttävän näköinen.

    • BI-M

      Anna raon näkyä, älä huoli moisesta pikkuasiasta. Joitakin vuosia sitten olin rannalla ja muutaman metrin päässä oli noin 30v, nainen mustassa kokouimapuvussa selällään reidet hieman auki, mätäs loisti ohuen kankaan lomitse, ja sen alla rako varsin reilusti auringon säteiden osuessa parhaaseen paikkaan. Mukava oli katsella, ja patukkani uikkareissa heräsi myös.

      • MaN & WoMaN

        Eikö ole tarkoituskin että ajeltu vako näkyy! Sama asia stringienkin kanssa, pitäähän niidenkin näkyä. Kyllä näiden on tarkoitus osoittaa seksuaalista kiinnostusta ja erottautua massasta. Älkää nyt sitten vetäkö hernettä nenään, että naista ei saa arvostella em. seikkojen perusteella, kun ne nyt vaan toimivat niin.


      • Koiyu76FvGHe
        MaN & WoMaN kirjoitti:

        Eikö ole tarkoituskin että ajeltu vako näkyy! Sama asia stringienkin kanssa, pitäähän niidenkin näkyä. Kyllä näiden on tarkoitus osoittaa seksuaalista kiinnostusta ja erottautua massasta. Älkää nyt sitten vetäkö hernettä nenään, että naista ei saa arvostella em. seikkojen perusteella, kun ne nyt vaan toimivat niin.

        Laita ilmastointiteippi pilluhuulien päälle uimareissulle.


    • posliini 55

      On seksikästä ku naisen pimmpa vako näkyy uikkareieden ja bikinien läpi! Älä häpeile vaan ole ylpeä!

    • cameltoetanja
    • Antennaria

      Minusta on vaan ihana tunne kun tuntee kankaan painuvan häppäreiden väliin. Minä ainakin annan kaiken kansan nähdä, jos kerran kelpaa, miten bikinit on tiukat. Pullottaahan joka miehellä uikkareiden edusta, eikä heitä näytä ujostuttavan.

    • neuvooo

      pilluperuukki jota käyttävät ne joilla karvat eivät kasva ollenkaan. Tosin se ei ole Kelan korvauksen piirissä niinkuin täys syntymänaku sen saa ilmaiseksi mutta luulen että ei paljon maksa.

      • Kiiho

        Onko tuo aivan totta?


    • Anna painua vakoon!

      Minä ainakin ihailen tuollaista. Kiihottavaa. Ei sekään haittaa, että meillä miehillä näkyy kalun kivesten koko aika selvästi

      • >>><<<

        Oli nainen tiukissa valkoisissa pitkissä housuissa, ja oli ihanaa katsoa kun rako näkyi ihan selvästi, oli semmonen tilanne missä paljon väkeä, piti moneen kertaan kävellä ohi ja vilasta uudelleen ja uudelleen, seksikästä.


      • mlukku
        >>><<< kirjoitti:

        Oli nainen tiukissa valkoisissa pitkissä housuissa, ja oli ihanaa katsoa kun rako näkyi ihan selvästi, oli semmonen tilanne missä paljon väkeä, piti moneen kertaan kävellä ohi ja vilasta uudelleen ja uudelleen, seksikästä.

        ...näköstä semmonen nainen jolla vako näkyvillä uimahallissa...
        ...toisaalta halut ne on hiirelläkin ja kyseiset naiset juuri haluavat sitä vakoaan esitellä...


    • Uimaripoika

      Se on todella kiihottavan näköistä, joten käy vaan rohkeasti uimassa.

    • dfxcgjhhmnb

      voi jeesus! itse käytän kans kolme numeroa liian pieniä bikineitä ja mun tissit ei mahdu liiveihin..aina pullottaa ulos ja kaikki kattoo! ja pillu näkyy kun housut kans liian pienet. Mitä teen!? Miks kaikki kattoo mun pilluvakoo kun mun vaatteet on niin pienet?

    • Olgatsoi

      On teillä ongelmat,taitaa siinä jo uiminenkin unohtua kun pitää kroppaansa vahdata kokoajan?
      Urheilu on urheilua näky tai ei semmosta en edes mieti kukaan tuskin itseään tahallaan paljastelee...

      • Kummallinen kommentti. Totta kai nainen pyrkii olemaan mahdollisimman viehättävä, siksi myös vaon näyttäminen läpinäkyvän uimapuvun läpi tai pöksyjen uppoaminen vitunrakoon. Miehet katsovat sitä mielellään.

        Kyse on vain sosiaalisesta paineesta. Tyttö kysyy, meneekö hän liian pitkälle. Ei mene. Vitun näyttäminen on miehille paljon miellyttävämpaa kuin tehokas meikkaus, jolla myös pyritään saamaan miesten huomio.

        Ketju on niin vanha, että tuskin se enää tavoittaa aloittajaa, mutta tiedoksi nykylukijanaisille, että sheivattu vittu, jota rohkeasti esittelee, on miehille nannaa. Tällainen tyttö on nainen isolla N:llä. :)


    • Koettu

      Pitkälti samaa mieltä kuin edellä, eli antakaa vaon näkyä pikkupöksyjen& uimapuvun läpi. Lyhyeksi tasattu siisti karvoitus kruununa ihanuudelle.

    • Tgujvchhfj

      Ja ihan rehellisesti, moniko tähän aloitukseen kommentoinut mies tumputti samalla uneksien kuola valuen, että miltä se kotirouvan pimpero näyttää uikkareissa? Alan olla samoilla linjoilla Löylykauhan kanssa, kun oon tätä palstaa selaillut.

      • Anonyymi

        Nyt varmaan römpsä sen verta venähtäny että mielellä jo pitää pikkarit jalassa


    • Anonyymi

      Mmm, herkullinen kohde bongattavaksi ..

    • Anonyymi

      Anna vaon näkyä vaan. On kiihoittavan näköistä...

    • Anonyymi

      Ilman muuta annat näkyä ja nautit elämastä 😊

    • Anonyymi

      Älä todellakaan peitä

    • Anonyymi

      Karvat varmaan jo kasvaneet takaisin.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe