Onko ghyrslereissä ollenkaan vikoja ?

olen kuullut

että ovat viattomimpia.

51

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

      Mutta nämä meidän Hyrslerimme ovat valitttavasti joka tilastossa niitä eniten vikaisia.

      • ----------

        Jahas katkerat kinnerin omistajat on taas heränneet 'pitkän' hiljaiselon jälkeen.


      • Mää niin tykkään
        ---------- kirjoitti:

        Jahas katkerat kinnerin omistajat on taas heränneet 'pitkän' hiljaiselon jälkeen.

        JEE! Tojopojat on taas täällä. Voi kun kiva! Noiden asiantuntevien ruumiinsiirtovälineellä liikkuvien näppynaamojen kanssa on sitten niin kiva jutella täällä.

        Saa asiantuntevaa vinkkiä siitä, että pistäis vaitaa Voyageri parempaan.
        Siis eikun 6h perhe tojotan tila-autoon ja nauttimaan yhteisestä automatkasta.
        Ilman jarruja, jos hyvin käy! Ehkä se onkin tuossa vaiheessa pelastus.


      • kraisu on paskaa
        Mää niin tykkään kirjoitti:

        JEE! Tojopojat on taas täällä. Voi kun kiva! Noiden asiantuntevien ruumiinsiirtovälineellä liikkuvien näppynaamojen kanssa on sitten niin kiva jutella täällä.

        Saa asiantuntevaa vinkkiä siitä, että pistäis vaitaa Voyageri parempaan.
        Siis eikun 6h perhe tojotan tila-autoon ja nauttimaan yhteisestä automatkasta.
        Ilman jarruja, jos hyvin käy! Ehkä se onkin tuossa vaiheessa pelastus.

        Niin ei se ole sen kummempi olla ilman jarruja kuin olla ilman sähköjä , ilman katteja , ilman niveliä , ilman autoa..


      • en tiedä
        kraisu on paskaa kirjoitti:

        Niin ei se ole sen kummempi olla ilman jarruja kuin olla ilman sähköjä , ilman katteja , ilman niveliä , ilman autoa..

        Minulla ON Tojota, pakko tunnustaa


    • tyytyväinen omistaja

      mitä ne on?? Ei siinä merkissä sellaisia ole. Jos sellaisen löydät jostain niin osta vaan. Ovat niin viattomia että ei voi mennä vikaan

    • frangröbba

      vaimolla voja minulla stratus eikä ole vikoja ilmennyt

      • 14 + 18

        mistä löysit sellaisen auton? Mä yirtin googlella ja kaikella etsiä ghyrsler merkkistä autoa mutta ei löytynyt.

        Chryslereitä löytyi, ja linkkejä mityen ne on kaikkien luotettavuustilastojen hännillä. Ei tuo alottaja voi sellaista pahnanpohjimmaista tarkoittaa kun vähävikaisista puhuu


      • jeueueue
        14 + 18 kirjoitti:

        mistä löysit sellaisen auton? Mä yirtin googlella ja kaikella etsiä ghyrsler merkkistä autoa mutta ei löytynyt.

        Chryslereitä löytyi, ja linkkejä mityen ne on kaikkien luotettavuustilastojen hännillä. Ei tuo alottaja voi sellaista pahnanpohjimmaista tarkoittaa kun vähävikaisista puhuu

        Tiedätkö mistä löytyy sellainen auto? Sun rectumista kaiva sieltä apina.


    • mmakine

      Minäkin olen joutunut vaihtamaan kallistuksenvaimentimen puslat normaalien huoltojen lisäksi. Saa nähdä mitä vikoja siihen vielä ehtii tullakaan kun on jo kymmenen vuotta vanhakin. Muutama tyyppivikakin kuulemma riesana, onneksi ei ole vielä omalle kohdalle sattunut. Kun ei vaan tielle jättäis.

      • Chrysler-mies

        Katsastussetä ei löytänyt mitään vikaa Chrysler 300C CRD autostani onko jokin vialla , pitäisikö vaihtaa Toyoon.


      • amerikan mosse
        Chrysler-mies kirjoitti:

        Katsastussetä ei löytänyt mitään vikaa Chrysler 300C CRD autostani onko jokin vialla , pitäisikö vaihtaa Toyoon.

        Vaihda ihmeessä autosihan on tilastojen jumbo, varsinainen tinanivel.


      • fndgmahmasrh,
        amerikan mosse kirjoitti:

        Vaihda ihmeessä autosihan on tilastojen jumbo, varsinainen tinanivel.

        ja Neuvostoliitossa ei tullut tilastojen mukaan rikollisuutta lainkaan. Toyo- nörtti voi mennä muualle rasvailemaan poikaystävänsä pakoputkea ja samalla syventyä tilastoihin, nam nam nam


      • Kraisu on Volga
        fndgmahmasrh, kirjoitti:

        ja Neuvostoliitossa ei tullut tilastojen mukaan rikollisuutta lainkaan. Toyo- nörtti voi mennä muualle rasvailemaan poikaystävänsä pakoputkea ja samalla syventyä tilastoihin, nam nam nam

        No kuinkas tää Volga Siber pärjäsi Neukkujen tilastoissa, autohan on sama kuin Sebring. Kyllä Waltter p Chrysler pyörii haudassaan .. kaikkea paskaa sitä nykyisin myydään.


      • mene jojoon typerys
        Kraisu on Volga kirjoitti:

        No kuinkas tää Volga Siber pärjäsi Neukkujen tilastoissa, autohan on sama kuin Sebring. Kyllä Waltter p Chrysler pyörii haudassaan .. kaikkea paskaa sitä nykyisin myydään.

        Se on vaan sun omaa kuvitelmaa tämä koko Siber yms. juttu ymmärrä jo pelle. Olet typerä ja jälkeenjäänyt persoona. Mene lääkärin hullu!


      • hehhehehehehehe
        Kraisu on Volga kirjoitti:

        No kuinkas tää Volga Siber pärjäsi Neukkujen tilastoissa, autohan on sama kuin Sebring. Kyllä Waltter p Chrysler pyörii haudassaan .. kaikkea paskaa sitä nykyisin myydään.

        Olet kaiken lisäksi ihan saatanan tyhmäkin.


      • huoranpenikka
        Kraisu on Volga kirjoitti:

        No kuinkas tää Volga Siber pärjäsi Neukkujen tilastoissa, autohan on sama kuin Sebring. Kyllä Waltter p Chrysler pyörii haudassaan .. kaikkea paskaa sitä nykyisin myydään.

        Ainut paska ja vahinko olet sinä saatanan paskanaama!


      • Volvomies s40
        Kraisu on Volga kirjoitti:

        No kuinkas tää Volga Siber pärjäsi Neukkujen tilastoissa, autohan on sama kuin Sebring. Kyllä Waltter p Chrysler pyörii haudassaan .. kaikkea paskaa sitä nykyisin myydään.

        En tiedä, mutta kyllä on saatanan sairas tyyppi kyseessä joka jaksaa jauhaa jotain olematonta paskaa missä ei ole päätä eikä häntää.


      • munajulkku
        Volvomies s40 kirjoitti:

        En tiedä, mutta kyllä on saatanan sairas tyyppi kyseessä joka jaksaa jauhaa jotain olematonta paskaa missä ei ole päätä eikä häntää.

        Taidat olla ite kokolailla sairas ko täällä kinaat keskiyöllä pentujen kans , eiks seiso vai?


      • ghghghghghgh
        mene jojoon typerys kirjoitti:

        Se on vaan sun omaa kuvitelmaa tämä koko Siber yms. juttu ymmärrä jo pelle. Olet typerä ja jälkeenjäänyt persoona. Mene lääkärin hullu!

        http://en.wikipedia.org/wiki/Volga_Siber


      • Juuromnuuro
        munajulkku kirjoitti:

        Taidat olla ite kokolailla sairas ko täällä kinaat keskiyöllä pentujen kans , eiks seiso vai?

        oon raitis ja kaikki kulkupelit toimii mitä löytyy ja niitä on.Aina kaksi pyöräsestä nelipyöräseen käy näköjään kateeksi kun maksutkin kaskoineen jne on aika isot:-).Saati sit dieselverot. NYT Pitäs hankkii nyt semmoinen luksus vene, olis kiva juhlia kesää merellä vaikka ulkomaiden rajojen ulkopuolella.Kapteenin paikka ja palvelusväen paikka avoin mieluummin eurooppalaisia duunareita kuin laiskoja suomalaisia.
        Tunnen muuten kiolla ajavia huippupalkkasia ihmisiä muutaman ja miljonäärin joka ajaa tojolla,
        ei autoilla kaikki päde.Pennut ja mieleltään vajaat ajaa vanhoilla romuilla, duunatuilla.Arvostavat paskaa ja kaikki erilainen on pelottavaa ja kadehdittavaa.

        PS. Olen täällä 24/7


      • Kyykyttäjä
        Juuromnuuro kirjoitti:

        oon raitis ja kaikki kulkupelit toimii mitä löytyy ja niitä on.Aina kaksi pyöräsestä nelipyöräseen käy näköjään kateeksi kun maksutkin kaskoineen jne on aika isot:-).Saati sit dieselverot. NYT Pitäs hankkii nyt semmoinen luksus vene, olis kiva juhlia kesää merellä vaikka ulkomaiden rajojen ulkopuolella.Kapteenin paikka ja palvelusväen paikka avoin mieluummin eurooppalaisia duunareita kuin laiskoja suomalaisia.
        Tunnen muuten kiolla ajavia huippupalkkasia ihmisiä muutaman ja miljonäärin joka ajaa tojolla,
        ei autoilla kaikki päde.Pennut ja mieleltään vajaat ajaa vanhoilla romuilla, duunatuilla.Arvostavat paskaa ja kaikki erilainen on pelottavaa ja kadehdittavaa.

        PS. Olen täällä 24/7

        Osaatko vastata tähän kysymykseen? Miksi kateellinen idiootti jaksaa?


      • Mr.hohhoijaa
        Juuromnuuro kirjoitti:

        oon raitis ja kaikki kulkupelit toimii mitä löytyy ja niitä on.Aina kaksi pyöräsestä nelipyöräseen käy näköjään kateeksi kun maksutkin kaskoineen jne on aika isot:-).Saati sit dieselverot. NYT Pitäs hankkii nyt semmoinen luksus vene, olis kiva juhlia kesää merellä vaikka ulkomaiden rajojen ulkopuolella.Kapteenin paikka ja palvelusväen paikka avoin mieluummin eurooppalaisia duunareita kuin laiskoja suomalaisia.
        Tunnen muuten kiolla ajavia huippupalkkasia ihmisiä muutaman ja miljonäärin joka ajaa tojolla,
        ei autoilla kaikki päde.Pennut ja mieleltään vajaat ajaa vanhoilla romuilla, duunatuilla.Arvostavat paskaa ja kaikki erilainen on pelottavaa ja kadehdittavaa.

        PS. Olen täällä 24/7

        Heh heh hoijaa.... Mua rupee väsyttään ihan oikeesti....


      • voi ristus
        Juuromnuuro kirjoitti:

        oon raitis ja kaikki kulkupelit toimii mitä löytyy ja niitä on.Aina kaksi pyöräsestä nelipyöräseen käy näköjään kateeksi kun maksutkin kaskoineen jne on aika isot:-).Saati sit dieselverot. NYT Pitäs hankkii nyt semmoinen luksus vene, olis kiva juhlia kesää merellä vaikka ulkomaiden rajojen ulkopuolella.Kapteenin paikka ja palvelusväen paikka avoin mieluummin eurooppalaisia duunareita kuin laiskoja suomalaisia.
        Tunnen muuten kiolla ajavia huippupalkkasia ihmisiä muutaman ja miljonäärin joka ajaa tojolla,
        ei autoilla kaikki päde.Pennut ja mieleltään vajaat ajaa vanhoilla romuilla, duunatuilla.Arvostavat paskaa ja kaikki erilainen on pelottavaa ja kadehdittavaa.

        PS. Olen täällä 24/7

        SITTEN pitäis hankkii sitten..."olis kiva juhlia kesää merellä vaikka ulkomaiden rajojen ulkopuolella" . Varmasti mukavampaa kun kotimaan rajojen kotipuolella. Ja mikä helvetti on kio? Sinä persaukinen yritysjohtaja joka taannoin ajoit uudella A6 Audilla ja maksoit jälkilisäveroja 90te oletko taas päässyt vapaalle. No verottajahan vei Audisi kuin myös vaimosi A3 mallin eikä taida enää pankinjohtajasikaa istua teillä iltaa. Ja sinullahan oli iso luksusvene ja traileri, olet nähtävästi menettänyt nekin koska uudesta haaveilet. Olet uskomaton. Tulisin mielelläni sinulle kapteeniksi mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa saisin hakea saataviani palkkaturvasta. Ota duuniin Kiinalaisia lapsia niille saisit ehkä palkan maksettua.


      • huoranpenikka kirjoitti:

        Ainut paska ja vahinko olet sinä saatanan paskanaama!

        Homoja ja paskaa!!?? Eikös täällä pitäny autoista puhua! Te ootte kuulkaas pujopartaset yökastelijat ihan väärällä osastolla!!


    • Akizuki

      Ite oon kuullu,että tyyppivika on chryslereissä kytkimen loppuunkuluminen 200 tkm:n jälkeen ja vaihteisto ei meinaa kestää. Itse omistan Chrysler Le Baron Turbon ja niitä vikoja on kyllä ilmennyt tuon tuostakin.

      Autollani on ajettu jotain 270 tkm ja vaihteiston laakerit ovat alkaneet ääntää tyhjäkäynnillä kytmen ollessa ylhäällä. Suosittelen oikean vaihteistoöljyn käyttöä vanhemmissa autoissa, sillä korjauskäsikirja suosittelee vaihteistossa käytettäväksi moottoriöljyä, joka on mielestäni liian löysää.

      Autoni olisi varmasti vaihteiston ongelmia huomioimatta erinomaisessa kunnossa, jos edelliset omistajat olisivat huoltaneet autoa kunnolla. Niitä ruostelöytöjä on tullut esiin tuon tuostakin, mutta onneksi eivät ole kerenneet lahottaa autoa kovin pitkältä matkalta. Roiskeläpät olisivat vanhemmissa autoissa tarpeen, kun ovien alareunat ruostuvat herkästi ilman niitä.

      Aijon luultavasti jatkossakin keskittyä lännen autoihin, koska ainakin uudemmat ovat varsin pienikulutuksisia ja niillä on miellyttävä ajaa.

      • kljjhhfg

        Niin eihän se ihme ole jos vähän alkaa olla ongelmia, kun Le Baronia ei ole valmistettu enää ainakaan 16 vuoteen joten sinunkin autosi on varmaan liki 20 vuotta vanha:P? Vielä jos on huonolla pidolla ollut. Aika harvoissa Chryslereissä on kytkintä koska niissä on automaattivaihteet. Tietääkseni kaikki kytkimet ja manuaalitvaihteistot ovat ainakin tuohon aikaan tulleet Getragilta saksasta. Mulla on Sebring ja voin sanoa että paras auto mitä olen ajanut tai omistanut. Seitsemättä vuotta mennään jo ilman vikoja, ellei nyt kulutus osia lasketa. Jatkossa myös aina näitä tulen hankkimaan, harmi vaan että uusia ei taida enää tulla joten joutuu tyytymään vanhoihin niin kauan kuin niitä riittää.


    • LK

      Tunteet mukaan peliin!! Ei siitä muuten mitään tule!
      Olen koko ikäni elänyt aikaa jolloin nuo lännen vehkeet ovat aina irvailun kohteena, milloin milläkin verukkeella ja en mene sanomaan etteikö niissäkin lapsosia ole tähtien joukossa esiintynyt. 60kyt luvulla sanottiin että ne on kapitalistien vehkeitä, 80kyt luvulla olivat turvattomia kun eivät pidä ääntä sisälle, samoin kuin liian löysäjousisia paitsi jos ostaja oli vahingossa ruksannut jäykät jouset optio listalle.. 90kyt luvulla pensarosvoja kaikki tyynni riippumatta ajotavasta, 2000 luvulla vanhanaikaisia.. ei muuten olisi uskaltanut 60kyt luvulla sanoa..

      Tarkoitan että arvostelussa on joskus mukana muutakin kuin niin sanottua faktaa. Faktoissakin on erilaisia näkemyseroja.

      Itse kerkesin mieltyä niihin nuorena poikana, ja edelleenkin pidän juuri niistä "surkeimmista" versioista joissa ylisuuri moottori korin velttoine jousineen kuljettaa tolkutonta pelikasaa tunteettomasti ja unettavasti eteen päin.

      Olkoon miten on. Nyt omistan jo toisen käytetyn Neonin ja jos tämä toimii kuin edellinen, voin vain olla tyytyväinen. Pikkuvikoja toki on ilmennyt, niin kuin iskareiden kumien löystyminen takana, mutta 342tkm ajettuna se olkoon sallittua. On niitä muitakin "vikoja" toki. Valoissa ei ole oikein kehumista, ja ikkunat sumuuntuivat herkästi ilmastoinnin puutteesta.

      Perustin facebookkiin Chrysler Neon 1st Gen 1995 - 1999 ryhmän, käykää sinnekin kommentoimassa. Haluan kerätä tulevaisuutta ajatellen infoa tästä kulkupelistä.

      • ?????????????

        Kuka helvetti alkaa keskusteleen jostain 200-500 euron Neonista. Varmaan joku kateellinen...


      • Nh
        ????????????? kirjoitti:

        Kuka helvetti alkaa keskusteleen jostain 200-500 euron Neonista. Varmaan joku kateellinen...

        Siis joo.. niin ne väittää ja tuli itsekkin todettua että voyagerin heikko kohta on automaattilaatikko.. paskan möivät ja mistään ei meinaa saada ehjää tilalle kaikista varaosaromuista laatikko myyty joten eipä taida olla ihan harvinainen vika.. no ostimpa sitten toisen samanlaisen ja sekin laatikkovammanen... no plussaa on se että toisessa on koppa rikki ja toisessa sisuskalut.. niistä saa vielä yhden toimivan laatikon JEE. ja tämä tosiaan ollu ainoo vika joka tuota tapausta on vaivannut.. vaikka ikää onki jo 11 vuotta. oli mulla toyotakin mutta se hajos ennen ku oli vuosi ikää ja alle 50 000 mittarissa... miettii sit siitä et mikä kestää ja mikä ei..


      • zdcdsc
        Nh kirjoitti:

        Siis joo.. niin ne väittää ja tuli itsekkin todettua että voyagerin heikko kohta on automaattilaatikko.. paskan möivät ja mistään ei meinaa saada ehjää tilalle kaikista varaosaromuista laatikko myyty joten eipä taida olla ihan harvinainen vika.. no ostimpa sitten toisen samanlaisen ja sekin laatikkovammanen... no plussaa on se että toisessa on koppa rikki ja toisessa sisuskalut.. niistä saa vielä yhden toimivan laatikon JEE. ja tämä tosiaan ollu ainoo vika joka tuota tapausta on vaivannut.. vaikka ikää onki jo 11 vuotta. oli mulla toyotakin mutta se hajos ennen ku oli vuosi ikää ja alle 50 000 mittarissa... miettii sit siitä et mikä kestää ja mikä ei..

        Soita vaikka näille molemmeille, Heillä saattaa olla vaikkapa valmiiksi korjattuja laatikoita hyllyssä ja voivat ottaa särkyneen vaihdossa.

        Kauno Koskinen Oy
        Kari Koskinen Peltotie 5 Hartola 03-874 870
        0400-843 083


        T:mi Autoransmission Pekka Nätkin
        Pekka Nätkin Pörstiläntie 16 Pori 02-6486677

        Koskisen veljeksistä toinen tuo purkuautoja jenkeitä ja toisella on automaattilaatikkokorjaamo.

        Laatikosta on enemmän juttua täälä:

        http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewtopic.php?t=1711&mforum=chryslercluboff


      • nh
        zdcdsc kirjoitti:

        Soita vaikka näille molemmeille, Heillä saattaa olla vaikkapa valmiiksi korjattuja laatikoita hyllyssä ja voivat ottaa särkyneen vaihdossa.

        Kauno Koskinen Oy
        Kari Koskinen Peltotie 5 Hartola 03-874 870
        0400-843 083


        T:mi Autoransmission Pekka Nätkin
        Pekka Nätkin Pörstiläntie 16 Pori 02-6486677

        Koskisen veljeksistä toinen tuo purkuautoja jenkeitä ja toisella on automaattilaatikkokorjaamo.

        Laatikosta on enemmän juttua täälä:

        http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewtopic.php?t=1711&mforum=chryslercluboff

        Jos tuo koskinen on tämä hartolassa sijaitseva jenkkipurkaamo niin se ukko ei sitten tiedä voyagereista mitään. soitin sille ja tyrkytti mulle 95 laatikkoa 99 voyaan joka siis todellakaan ei sovi.. ja siitäkin herra halusi 1500e jumankauta maksa puolta hintaa uuteen verrattuna yli 300tkm ajetusta laatikosta


      • ----------
        nh kirjoitti:

        Jos tuo koskinen on tämä hartolassa sijaitseva jenkkipurkaamo niin se ukko ei sitten tiedä voyagereista mitään. soitin sille ja tyrkytti mulle 95 laatikkoa 99 voyaan joka siis todellakaan ei sovi.. ja siitäkin herra halusi 1500e jumankauta maksa puolta hintaa uuteen verrattuna yli 300tkm ajetusta laatikosta

        Minä vähän väittäisin että se EHKÄ tietää vähän enemmän kuin moni muu. Sitä paitsi kyllä se laatikko siihen käy koska A604 on ollut käytössä vuodesta 89- tähänpäivään saakka. Piuhoituksissa saattaa olla pieniä eroja mutta kyllä nekin hoituu. Voin sanoa että et todellakaan saa uutta automaattivaihteistoa Chrysleriin millään 3000 €. 4500-5000 € alkaa olla realistisempaa ja sitten siihen jos asennutat sen niin 6000-7000€ hujakoilla mennään. Eri asia on sitten jos tilataan jenkkilästä, mutta siihenkin tulee aika roimasti kuluja päälle, noin 2000 $ verot, tullit ja kuljetuskustannukset.

        Tuo laatikko ei ole heikko kohta jos se pidetään kunnossa. Itselläni on ollut kolme Chrysleriä samalla laatikolla ja kaikki ovat pelanneet kuin kello. Ideana on laatikko huolto kahden vuoden välein OIKEIDEN öljyjen käyttö, muuten voi sanoa sille hyvästit. Toinen on että jos esim. Voyagerissa on koukku ja sillä on vedetty raskaita kuormia automaatti päällä, tämä tuhoaa sen pikkuhiljaa. Oikea tapa olisi käyttää kolmatta vaihdetta vetoaikana, mutta mistäs tiedät miten yli 10 vuotta vanhaa käytettyä autoa on pidetty? Et mistään.


      • nh
        ---------- kirjoitti:

        Minä vähän väittäisin että se EHKÄ tietää vähän enemmän kuin moni muu. Sitä paitsi kyllä se laatikko siihen käy koska A604 on ollut käytössä vuodesta 89- tähänpäivään saakka. Piuhoituksissa saattaa olla pieniä eroja mutta kyllä nekin hoituu. Voin sanoa että et todellakaan saa uutta automaattivaihteistoa Chrysleriin millään 3000 €. 4500-5000 € alkaa olla realistisempaa ja sitten siihen jos asennutat sen niin 6000-7000€ hujakoilla mennään. Eri asia on sitten jos tilataan jenkkilästä, mutta siihenkin tulee aika roimasti kuluja päälle, noin 2000 $ verot, tullit ja kuljetuskustannukset.

        Tuo laatikko ei ole heikko kohta jos se pidetään kunnossa. Itselläni on ollut kolme Chrysleriä samalla laatikolla ja kaikki ovat pelanneet kuin kello. Ideana on laatikko huolto kahden vuoden välein OIKEIDEN öljyjen käyttö, muuten voi sanoa sille hyvästit. Toinen on että jos esim. Voyagerissa on koukku ja sillä on vedetty raskaita kuormia automaatti päällä, tämä tuhoaa sen pikkuhiljaa. Oikea tapa olisi käyttää kolmatta vaihdetta vetoaikana, mutta mistäs tiedät miten yli 10 vuotta vanhaa käytettyä autoa on pidetty? Et mistään.

        niin mut sille et varmaan paljon voi jos sokka katkeaa tangosta ja lentää kytkinkopasta läpi.. sillä nyt varmaan oo öljyjen tai ylipäätänsä huollon kanssa mitään tekemistä.. mä en edelleenkään ole niin tyhmä että maksaisin 1500e laatikosta jos saan 1800e hintaan kokonaisen auton (mistä saan kaiken muunkin purettua mitä ikinä tarviinkaan).. onhan siinä vähän enemmän palapeliä mut miks mä maksaisin jostain asennuksesta kun osaan itsekkin.. vai meinaatko että kun ei oo munia haarojen välissä niin on automaattisestä kädetön idiootti? Niin ja tämä koskinen sanoi ensin itse että vanhemmasta ei käy kun 95 ja paha kun 94 ja 95 ei oo mitään eroa mutta 95 ja 96 välissä vaitui kormimalli..


      • iupuhoi
        nh kirjoitti:

        niin mut sille et varmaan paljon voi jos sokka katkeaa tangosta ja lentää kytkinkopasta läpi.. sillä nyt varmaan oo öljyjen tai ylipäätänsä huollon kanssa mitään tekemistä.. mä en edelleenkään ole niin tyhmä että maksaisin 1500e laatikosta jos saan 1800e hintaan kokonaisen auton (mistä saan kaiken muunkin purettua mitä ikinä tarviinkaan).. onhan siinä vähän enemmän palapeliä mut miks mä maksaisin jostain asennuksesta kun osaan itsekkin.. vai meinaatko että kun ei oo munia haarojen välissä niin on automaattisestä kädetön idiootti? Niin ja tämä koskinen sanoi ensin itse että vanhemmasta ei käy kun 95 ja paha kun 94 ja 95 ei oo mitään eroa mutta 95 ja 96 välissä vaitui kormimalli..

        Mielenkiintoista, että vedät tähän mukaan sukupuolen. Sukupuolesi ei käynyt mistään ilmi, joten kukaan ei ole voinut olettaa sinua munattomaksi idiootiksi....


      • nh
        iupuhoi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että vedät tähän mukaan sukupuolen. Sukupuolesi ei käynyt mistään ilmi, joten kukaan ei ole voinut olettaa sinua munattomaksi idiootiksi....

        alemmuus kompleksi? miksi? ei mun tarvitse kellekkään todistella mitään.. :D ei varmaan paljoa teidän persettä kutkuttele mitä mä teen mun autoilleni.. mutta eiköhän sitä keskustelupalstalla saa esittää oman mielipiteensä. edelleenkin pääasiassa vain kyse siitä maksanko mä 1500e pelkästä laatikosta vai 300e enemmän autosta joka sisältää laatikon. ja jäin tässä vielä pohtimaan et jos tosiaan laatikko ei ole voyan heikko kohta niin miksi sitten jokaisesta varaosa-autosta on jo myyty laatikko tai se on rikki ja kaikki takuuhuolletut laatikot on jo myyty. mihin ne sitten menee? harrastaako joku sitten voyagerin laatikoiden keräilyä vai miksei niitä oo missään? autoja on pilvin pimein mut ei laatikoita (tai siis joo, 2,4L koneelle niitä kyllä löytyi muutamia mutta ei 3,3L johon itse olen etsinyt)


      • ----
        nh kirjoitti:

        alemmuus kompleksi? miksi? ei mun tarvitse kellekkään todistella mitään.. :D ei varmaan paljoa teidän persettä kutkuttele mitä mä teen mun autoilleni.. mutta eiköhän sitä keskustelupalstalla saa esittää oman mielipiteensä. edelleenkin pääasiassa vain kyse siitä maksanko mä 1500e pelkästä laatikosta vai 300e enemmän autosta joka sisältää laatikon. ja jäin tässä vielä pohtimaan et jos tosiaan laatikko ei ole voyan heikko kohta niin miksi sitten jokaisesta varaosa-autosta on jo myyty laatikko tai se on rikki ja kaikki takuuhuolletut laatikot on jo myyty. mihin ne sitten menee? harrastaako joku sitten voyagerin laatikoiden keräilyä vai miksei niitä oo missään? autoja on pilvin pimein mut ei laatikoita (tai siis joo, 2,4L koneelle niitä kyllä löytyi muutamia mutta ei 3,3L johon itse olen etsinyt)

        No hyvin todennäköisesti siksi ei löydy koska se laatikko on loppuun ajetun auton kallein osa joka kannattaa myydä erikseen.


      • ---
        nh kirjoitti:

        alemmuus kompleksi? miksi? ei mun tarvitse kellekkään todistella mitään.. :D ei varmaan paljoa teidän persettä kutkuttele mitä mä teen mun autoilleni.. mutta eiköhän sitä keskustelupalstalla saa esittää oman mielipiteensä. edelleenkin pääasiassa vain kyse siitä maksanko mä 1500e pelkästä laatikosta vai 300e enemmän autosta joka sisältää laatikon. ja jäin tässä vielä pohtimaan et jos tosiaan laatikko ei ole voyan heikko kohta niin miksi sitten jokaisesta varaosa-autosta on jo myyty laatikko tai se on rikki ja kaikki takuuhuolletut laatikot on jo myyty. mihin ne sitten menee? harrastaako joku sitten voyagerin laatikoiden keräilyä vai miksei niitä oo missään? autoja on pilvin pimein mut ei laatikoita (tai siis joo, 2,4L koneelle niitä kyllä löytyi muutamia mutta ei 3,3L johon itse olen etsinyt)

        btw, jos meinaat saada toimivaa Voyageria niin sitä ei kyllä todellakaan löydy millään parilla tonnilla:P Pyöreät 10te alkaa jo ehkä riittämään johonkin 8-10 vuotta vanhaan autoon. Mutta jos haluaa pyöritellä romuja niin mikäs siinä.


      • nh
        --- kirjoitti:

        btw, jos meinaat saada toimivaa Voyageria niin sitä ei kyllä todellakaan löydy millään parilla tonnilla:P Pyöreät 10te alkaa jo ehkä riittämään johonkin 8-10 vuotta vanhaan autoon. Mutta jos haluaa pyöritellä romuja niin mikäs siinä.

        Niin et meinaat tosissas että pistäsin 10 000e johkin 11 vuotta vanhaan voyaan? ei taida ihan sen arvonen olla :D :D :D jos mulla olis niin paljon rahaa laittaa kiinni johki laatikkoon niin ihan varmana en ajelis 11 vuotta vanhalla autolla :D jos auton arvo nyt toimivana on noin 6000e niin ei varma edes uudella laatikolla sen arvo nouse 16 000e.. ihan niin tyhmä mä en oo että panisin tyhjään rahaa kiinni.. kun TOIMIMAAN sen saan sillä 2000e uus se auton konekkaan ei ole. jos mä haluan uuden voyan niin varmaan menen sen ostamamaan autokaupasta :D vai onko sulla tapana ostaa ihan uus iskemätön kone jos sulla sieltä yks osa poksahtaa? mulla kun on toimivat sisuskalut niin enhän mä tarvi kuin ehjän kopan niille sisuskauluille ;) ja nyt mulla on sekin.. joten pyörittelen ihan mielelläni niitä romujani ;) eipähän käy elämä liian yksinkertaseksi.


      • ----
        nh kirjoitti:

        Niin et meinaat tosissas että pistäsin 10 000e johkin 11 vuotta vanhaan voyaan? ei taida ihan sen arvonen olla :D :D :D jos mulla olis niin paljon rahaa laittaa kiinni johki laatikkoon niin ihan varmana en ajelis 11 vuotta vanhalla autolla :D jos auton arvo nyt toimivana on noin 6000e niin ei varma edes uudella laatikolla sen arvo nouse 16 000e.. ihan niin tyhmä mä en oo että panisin tyhjään rahaa kiinni.. kun TOIMIMAAN sen saan sillä 2000e uus se auton konekkaan ei ole. jos mä haluan uuden voyan niin varmaan menen sen ostamamaan autokaupasta :D vai onko sulla tapana ostaa ihan uus iskemätön kone jos sulla sieltä yks osa poksahtaa? mulla kun on toimivat sisuskalut niin enhän mä tarvi kuin ehjän kopan niille sisuskauluille ;) ja nyt mulla on sekin.. joten pyörittelen ihan mielelläni niitä romujani ;) eipähän käy elämä liian yksinkertaseksi.

        Niin ja kyllä minäkin niitä romuja pyörittelen:) Tuolla on ooppeli toisena autona ja siihen vaihtelen aina osia kun ooppelin Bingo-valinnasta tulee viikottain uusi vika. Myös itse laitan autoni ja samoin myös Chryslerin. Silloin vain kun ostin sen niin ajattelin siihen sen verran rahaa laittaa ettei tartte vikojen kanssa pelleillä, eikä ole tarttenut. Tokihan sitä voi sillonkin saada paskaa, mutta helpompaa saada kunnon peli varsinkin kun oma autoni on entinen yrityksen edustusauto ja siihen on teetetty kaikki huollot täsmällisesti ja pidetty hyvin. Mutta lähinnä vihjasin että TOIMIVAA Chrysleriä ei saa muutamalla tonnilla se on varmaa, eli sitä joutuu remppaamaan.


      • amisjamppa
        nh kirjoitti:

        Niin et meinaat tosissas että pistäsin 10 000e johkin 11 vuotta vanhaan voyaan? ei taida ihan sen arvonen olla :D :D :D jos mulla olis niin paljon rahaa laittaa kiinni johki laatikkoon niin ihan varmana en ajelis 11 vuotta vanhalla autolla :D jos auton arvo nyt toimivana on noin 6000e niin ei varma edes uudella laatikolla sen arvo nouse 16 000e.. ihan niin tyhmä mä en oo että panisin tyhjään rahaa kiinni.. kun TOIMIMAAN sen saan sillä 2000e uus se auton konekkaan ei ole. jos mä haluan uuden voyan niin varmaan menen sen ostamamaan autokaupasta :D vai onko sulla tapana ostaa ihan uus iskemätön kone jos sulla sieltä yks osa poksahtaa? mulla kun on toimivat sisuskalut niin enhän mä tarvi kuin ehjän kopan niille sisuskauluille ;) ja nyt mulla on sekin.. joten pyörittelen ihan mielelläni niitä romujani ;) eipähän käy elämä liian yksinkertaseksi.

        amis loppu ja silleen.... nyt on hyvää aikaa provoilla.


      • .,hfjlk
        amisjamppa kirjoitti:

        amis loppu ja silleen.... nyt on hyvää aikaa provoilla.

        No nyt on hyvä alkaa tienaamaan rahaa siihen.


      • ougoiu
        nh kirjoitti:

        Niin et meinaat tosissas että pistäsin 10 000e johkin 11 vuotta vanhaan voyaan? ei taida ihan sen arvonen olla :D :D :D jos mulla olis niin paljon rahaa laittaa kiinni johki laatikkoon niin ihan varmana en ajelis 11 vuotta vanhalla autolla :D jos auton arvo nyt toimivana on noin 6000e niin ei varma edes uudella laatikolla sen arvo nouse 16 000e.. ihan niin tyhmä mä en oo että panisin tyhjään rahaa kiinni.. kun TOIMIMAAN sen saan sillä 2000e uus se auton konekkaan ei ole. jos mä haluan uuden voyan niin varmaan menen sen ostamamaan autokaupasta :D vai onko sulla tapana ostaa ihan uus iskemätön kone jos sulla sieltä yks osa poksahtaa? mulla kun on toimivat sisuskalut niin enhän mä tarvi kuin ehjän kopan niille sisuskauluille ;) ja nyt mulla on sekin.. joten pyörittelen ihan mielelläni niitä romujani ;) eipähän käy elämä liian yksinkertaseksi.

        Jos ei tartte todistella niin miksi sitten vedit sukupuolen mukaan? Ihan oma valinta...

        Btw.... autotalli.comissa näytti olevan 3 kpl voyagereita kolmella tonnilla, ikää 12-16 vuotta ajettu 300-450 tkm


      • toyota_man
        .,hfjlk kirjoitti:

        No nyt on hyvä alkaa tienaamaan rahaa siihen.

        Minä Tojo-Tero Chrysler-palstan vakio häirikkö käyn amista jo viidettä vuotta.


      • NH
        ougoiu kirjoitti:

        Jos ei tartte todistella niin miksi sitten vedit sukupuolen mukaan? Ihan oma valinta...

        Btw.... autotalli.comissa näytti olevan 3 kpl voyagereita kolmella tonnilla, ikää 12-16 vuotta ajettu 300-450 tkm

        Miks helvetissä mä maksaisin kolme tonnia voyasta jolla on ajettu 300-450tkm?? *reps* kun mä saan 250tkm ajetun alle kahteen tonniin :D sitäpaitsi se oli aika pieni vika sielä lootassa.. yksi osa vääntyny ja sen sain omasta laatikosta...


      • kääk ja krääk
        Nh kirjoitti:

        Siis joo.. niin ne väittää ja tuli itsekkin todettua että voyagerin heikko kohta on automaattilaatikko.. paskan möivät ja mistään ei meinaa saada ehjää tilalle kaikista varaosaromuista laatikko myyty joten eipä taida olla ihan harvinainen vika.. no ostimpa sitten toisen samanlaisen ja sekin laatikkovammanen... no plussaa on se että toisessa on koppa rikki ja toisessa sisuskalut.. niistä saa vielä yhden toimivan laatikon JEE. ja tämä tosiaan ollu ainoo vika joka tuota tapausta on vaivannut.. vaikka ikää onki jo 11 vuotta. oli mulla toyotakin mutta se hajos ennen ku oli vuosi ikää ja alle 50 000 mittarissa... miettii sit siitä et mikä kestää ja mikä ei..

        No jos noin uus tojo hajos eli alle vuoden vanha niin senhän korvas takuu.


      • j,hvlj
        NH kirjoitti:

        Miks helvetissä mä maksaisin kolme tonnia voyasta jolla on ajettu 300-450tkm?? *reps* kun mä saan 250tkm ajetun alle kahteen tonniin :D sitäpaitsi se oli aika pieni vika sielä lootassa.. yksi osa vääntyny ja sen sain omasta laatikosta...

        Onkohan sulla jotakin ongelmia? Munan puutetta tai jotain? Oot kovasti agressiivisen oloinen....

        En mielestäni käskenyt ostaa mitään ainoastaan kerroin mitä autotalli.comissa on tarjolla. Ei ole kenellekkään epäselvää että autotalli.com on aika hintava paikka. Onhan kaikki autot siellä liikkeessä myynnissä. Tietenkin yksityisiltä saa halvemmalla ja autovahinkokeskuksesta vielä halvemmalla.
        Oma asiansa on, että kilometrit on vain yksi hintaa määrittävä ominaisuus. Yleinen siisteys, mahdollisesti tehdyt isommat remontit ja ruosteen määrä määrittelevät myös auton hintaa. Varsinkin paljon ajetuissa autoissa (250 000) erot voivat olla jo varsin huimia. On autoja, jotka palvelevat moitteetta vielä useamman vuoden ja on autoja, jotka ovat romuttamo kunnossa, joten noilla lienee hivenen hinnaneroakin vaikka molemmissa kilometrit olisivatkin samat.


      • Kkhhjkgfdrtt
        amisjamppa kirjoitti:

        amis loppu ja silleen.... nyt on hyvää aikaa provoilla.

        Tunsitko amisjamppa Pekka Erik Auvinen Amisjamppa.


    • Niinniinkkjhh

      Tunsitko amisjamppa Pekka Erik Auvisen.Olitko yhteydessä Pekka Erik Auviseen.Kun se kirjoitti tänne Suomi24 keskustelupalstalle näitä härskejä viestejä.

    • hyrsleriä

      Chrysler neon on valitettavan tunnettu hajoavista automaattilootista. Monesti jo ennen 100tkm paukkuu ja yleisesti ottaen 200tkm mennessä entisiä.

      • dodgepoja

        Dodge neon myydään Euroopassa Chrysler Neonina, ei aleta sotkea sen vikoja oikeaan chrysleriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe