kivuliain lävistys (gallup)

vampire

Mikä on ollut kivulian lävistyksesi? Minun on ollut huuli,sen rei'ittäminen kyllä sattui..

47

13681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      se se sattui niin että vesi valui silmistä. ;(

      • Nippis-

        samaa mieltä et septumi on pahin


      • Anonyymi
        Nippis- kirjoitti:

        samaa mieltä et septumi on pahin

        Septum tai mikään nenäkoru/rengas ei oo niin kivulias kun ottaa kulmaan siinä on niin paljon hermoja


    • Huhhuh

      Kyllä siinä silmissä sumeni :)

    • ....

      ..ollu lävistys, mutta korvisten laitto sattu(sitte jälkeenpäin, tuntu ku ne ois ollee tulessa).

      • ....

        ..lävistysten laitto ei oo sattunu.


      • vampire

        itse olen vetänyt monta kertaa neulan korvasta läp,se jälki tunne on kyllä aika paha,korva palaa,siltä tosiaan tuntui...mutta,lievempää se kipu tosiaan on verrattuna huuleen..


      • ....
        vampire kirjoitti:

        itse olen vetänyt monta kertaa neulan korvasta läp,se jälki tunne on kyllä aika paha,korva palaa,siltä tosiaan tuntui...mutta,lievempää se kipu tosiaan on verrattuna huuleen..

        ..ei käy kippeetä, mutta sillo ku mä otin, nii se tuntu ku se ois repiny mun huulen irti niillä pihdeillä


      • millainen
        .... kirjoitti:

        ..ei käy kippeetä, mutta sillo ku mä otin, nii se tuntu ku se ois repiny mun huulen irti niillä pihdeillä

        hassua että jollain sattunut huulikorun laitto..mulla ollut kulmassa ja huulessa, ei kumpikaan sattunut.vielä on jäljellä toi nenäkoru,ei sekään sattunut. tietenkin kipukynnykset erilaiset eri ihmisillä,mutta noi nyt tosi pieniä vielä..vois kuvitella että prinssi albertit ja muut ois kaikista kivuliaimpia..:P


      • Crow
        millainen kirjoitti:

        hassua että jollain sattunut huulikorun laitto..mulla ollut kulmassa ja huulessa, ei kumpikaan sattunut.vielä on jäljellä toi nenäkoru,ei sekään sattunut. tietenkin kipukynnykset erilaiset eri ihmisillä,mutta noi nyt tosi pieniä vielä..vois kuvitella että prinssi albertit ja muut ois kaikista kivuliaimpia..:P

        Huuli ei kyllä sattunut sitten yhtään. Pientä nipistystä en edes kivuksi laske. Korviksien ampuminen sattu enemmän.


    • *Henna*

      mulla kirpas nänni aika pahasti. en ihan heti laita toista!

    • Tuppu

      Korvan ylä-rusto ehdottomasti. Kipu kylläkin johtu pääosin siitä että teetin sen viisaasti ampumalla, muovikoru ei menny kunnilla läpi ja oli vielä kaiken lisäks liian pieni ku turpos pikkasen...Au...

      • ai?

        kävit vääräs paikas,sori.mull ei se taas tuntunu ku vähän aikaa.mäki otin ampumal ja otan tulevaisuudeski:) huuli mul taas on ollu vähän välii kipee:( joutuu vaihtelee rengast ja tappii keskenää vähän välii...


      • Jarno....

        Ajattelin, että jos itse laitan neulalla tuohon korvan yläosaan. Laitetaanko se sitten rustosta läpi vai. Meneeköhän injektio neula siitä läpi painamalla :D


      • justjusts
        ai? kirjoitti:

        kävit vääräs paikas,sori.mull ei se taas tuntunu ku vähän aikaa.mäki otin ampumal ja otan tulevaisuudeski:) huuli mul taas on ollu vähän välii kipee:( joutuu vaihtelee rengast ja tappii keskenää vähän välii...

        ei mikää ihme jos huuli on kipee ku vaihtelet koruu vähän välii. Tajuut kai, että huuli ärtyy siitä korun vaihtelusta? Tappi ja rengas on kuitenki viel erilaisii korui, ni huulen pitää mukautuu sit koko ajan siihen vaihteluun. Ei hyvä.


    • gekko

      Sattui ihan saatanasti :/ ja oli kipeä vielä monta kuukautta laittamisen jälkeen..aijjai :(

      • Laitoin itse...

        Oon 11 ja laitoin ite nenäkorun, hyvään paikkaan meni, tuli noin: yksi milli verta...


      • laura
        Laitoin itse... kirjoitti:

        Oon 11 ja laitoin ite nenäkorun, hyvään paikkaan meni, tuli noin: yksi milli verta...

        joo mä tein kans ite nenälävärin ei sattunu sitte tippaakaan!!! mä olin kyl vähä hölmö ku en ees keittäny sitä neulaa mut ei se tulehtunu! mul on myös napakoru ja korviksii..... mikää läväri ei 0o sattunu=) johtuu matalasta kipukynnyksestä...


      • sulla
        laura kirjoitti:

        joo mä tein kans ite nenälävärin ei sattunu sitte tippaakaan!!! mä olin kyl vähä hölmö ku en ees keittäny sitä neulaa mut ei se tulehtunu! mul on myös napakoru ja korviksii..... mikää läväri ei 0o sattunu=) johtuu matalasta kipukynnyksestä...

        ei ole mikään lävistys sattunut niin käytetään ilmaisua että on korkea kipukynnys. Matalalla kipukynnyksellä tarkoitetaan että sattuu herkästi...
        terv. Kielipoliisi


    • chaotic_beauty

      Omat lävistykset ei oo sattunu ollenkaan (Korvat, korvan rustot, huuli), mut olin frendin mukana, kun sille laitettiin läväri tohon sierainten välissä olevaan rustoon. Se oli niin kamala kokemus mullekin, että melkein tuli sääli-itku. Frendi itki aivan mahdottomasti ja kipu oli sietämätön vielä pari kuukautta lävärin oton jälkeen. Onneks ei iskeny flunssa sillon.. Eli luulenpa, että toi on yks pahimmista. Ja sitten kai noi genitaalialueen lävärit..

      Lävärin otosta on nyt jotain puoltoista vuotta eikä nenä oo reagoinu enää mitenkään tohon läväriin, eli parantu ihan fantsusti, mut se alkukipu oli kamala..

    • minjus

      Mä en oikeen osaa sanoo kivuliainta, kun se nipistys mikä lävistäessä tuntuu unohtuu niin nopee. Kieli oli ainaki kivuttomin, muistan ku ihmettelin et meniks se muka läpi jo. :)
      Ehkä tragus on ollu ilkein, mut johtuen lähinnä ruston rusahtamisesta :P Ei kuulosta nii kovin kivalta.
      Septum, nännit, genitaalit, huuli, niebuhr ei oo tuntunu oikeestaa miltää. tai sit mä en vaa muista.

    • sattui

      kieli! Se oli ihan kamalaa, vielä kuukausia laiton jälkeenkin, kipu säteili korviin ja kaulan lihaksiinkin.. Muut lävistykset mitä mulla on, huuli, septum, tragus ja muut korvan osat, bridge, ne ei oo tuntunu missään.

      • jenkkivastaa

        Mulla kävi eniten industriali ku se lävistäjä ei saanu tolta rustopuolelta sitä neulaa kunnolla läpi :S
        lävistyksiä mulla on itetehtyjä :
        3 * huuli, nenä, kulma (otin pois, lävistäjllä otettu on tällä hetkellä), smiley, anti smiley
        ja lävistäjällä oon käyny ottaa : industrialin, kielen ja nyt ton kulman.


    • ehdottomasti

      otti helevetin kipeetä

    • tytsi22

      Kieleen on ehkä eniten sattunut. Tosin en ottanutkaan normaalisti keskelle, vaan kaksi vierekkäin ja yhdellä istumalla. Jumalauta sitä verta tuli.

      Jep, ei nisät eikä värkkilaitteetkaan sattuneet niin paljoa.

    • tsippadaa

      Kaikista kivuliainta oli nännilävistyksen ottaminen. Tai oikeastaan se oli sellainen helvetin epämukava tunne. Ja laitoinpa samalla heti toisen perään. Hyvä, että selvisin elävänä.

    • on

      ollut yli 20 lävistystä, mm korvasta leikattu pala pois mutta tragus oli kivuliain

    • ............

      nänni! oikein mahasta kouras :/

      • lävistetty mies

        Sattui ihan h--tisti,
        rintojen alueella menee niin
        paljon hermoja.
        Kuten myös tatuoinnin otto
        nännin yläpuolelle...

        nyt joutunut ottamaan nänni-lävistyksen pois
        bjj harrastuksen vuoksi, en ota enään uutta.


    • !!!

      Ehdottomasti nännit. Ihan kamalaa :D

    • museee

      Mulla ei oo pahemmin mikään lävistys sattunu [septum, nenä, pinna & korvalehdet]
      Septumissa ny silmät menee automaattisesti vähän vetisiksi mutta joo ei ole pahemmin kivuliaita olleet.
      Nenäkorun tein itse && se nipisti hieman kun meni aikaa että sain sen neulan sillai kunnolla läpi.

      Nyt meinailen ottaa tuon vertical labretin~ Ihmiset sanoo että sen otto sattuu enemmän kuin tavallisessa huulikorussa mutta ei sitä tiedä vielä. :D

      • kauhiataa

        itsellä on koruja navassa, huulessa, korvat täynnä, ja niskassa myös. Kuitenkin, eniten sattui nenäkorun laitto, ehdottomasti! kauhistele, kun luen ihmisten tehneen itse nenäkorunsa. Itse en olisi pystynyt. lisäksi se verenvuoto, mitä minulla nenästä tuli oli järkyttävää,ei riittäny pari nenäliinaa!


    • kielikoru

      Kieli ei tunnu miltään, jälkeen päi vaan sattuu ihan saatanasti. Oon tehny kerran ite, ja inhottavinta oli se turina, mutta ei se sitte loppujen lopuks tuntunu missään.

    • Voi vitsikäs

      Mulla on lävistykset korvissa, molemmissa korvissa yhdet reiät.
      Huulessa on ollut snake bitesit, ja se kyllä sattui! Ai saatana. :D

      Mietin poskeen ottamista.

      ... >XD AHAHAHAH

      Siis oikeesti, lävistys molempaan poskeen. :)

    • vähiten sattu septum

      inner conch, autss

    • ötzi

      Huulilävistystä en edes tuntenut kun se laitettiin, korvanrusto tuntu jonkun verran, mutta eniten sattui septum.

    • toooora

      ei mikää oo mitenkää sattunu, mut ehkä enite sit napa :p

    • piercedlikealbert

      Voin sanoo iha näi omasta kokemuksesta ettei prince albert sattunu yhtää, pelkäsin enne sitä iha perkeleesti että sattuis mutta vähä se vaa sitte kirpas mutta ei kyllä pahemmi:D

    • ijidushtu

      Olen nyt 16 ja olen innostunut lävistämään kasvojani. Minulla on kummatkin posket lävistetty (ei sattunut kauheasti. vähän tuntui), medusa (sattui aika paljon), Septum (sattui kauheasti), kulmalävistys (ei tuntunut missään, otin 13 w), Bridge (hieman tuntui), Snake Bites (ei paha).
      Lisäksi minulla on korvissa Industrial (auts!) ja mm Conch ja 2 Cartilagea.
      Napakoru löytyy myös. Ei sattunut hirveästi :D

    • aruall

      Mulla on itellä korvat täynnä, ne ei sattunut paitsi tragus nipisti, mutta ei voi kivuksi kutsua sitä. :P Kieli ei sattunut sitten tippaakaan, en edes huomannut että neula meni läpi. Nenä sai kyllä kyyneleet silmille salakavalasti, se oli jännä tunne :D napa nipisti kyllä ilkeästi, oli eka lävistykseni jos korvia ei lasketa. Viimeisin, Clithood oli kyllä pahin kaikista, en jännittänyt lainkaan enkä ollut aikasemminkaan jännittänyt lävistysten ottoa, mutta huhhuh se kirpaisi! Sattu todellakin, kirkaisin oikein ja hengitin paniikinomasesti ihan ku oisin synnyttämässä...hävetti vähän mutta kipu ei tosiaan kestänyt kuin sen neulan piston ja korun laitoin verran, sen jälkeen olo oli kuin mtn ei ollut tapahtunut. En kyllä ottaisi uudestaan :D Seuraavaksi olisi nännien vuoro, uskoakseni kivuliaimpia lävistyksiä, o ou :PP

    • :o:33

      Itellä labret, enkä tuntenu ku kevyen puristuksen verran lävistämine, en ois heränny jos joku olis nukkuessa laittanu :)
      Mut kanssa luulen et genitaalilävistykset ja nänni ois pahimmat.
      Pitääpi kokeilla sitte ku lävistäjälle menee.

    • aiaa

      Varmaan toi vertical clithood. Kirpas kovasti, mut jälkeepäin ei ollu kipee ollenkaan. Eli siinä mielessä...
      Yllättävän paljon tuntu myös medusa. Ihmeellisiä hermoja ja jänteitä kai tossa ylähuulessa menee, oli lävistäjäki ihmeissään ku irvailin laittaessa. Napakin kirpas jonku verran.
      Muut ei ookaan niin sattunu.
      Löytyy em. lisäks snakebitesit, 4mm labret, ja 36mm lobet. Exiä on toi napa, molemmat posket, bridge ja unicorn.

    • Ei oikeestaan mikää vielä, otettuna septum ja snakebites.

    • Jennysja

      Varmaa eniten rustoon inner conch

    • jjhkjkjklnm

      Käytyy sanoa että venyttäminen on sattunut ehdottomasti eniten..
      Toiseksi pahin varmaan kieli ja kolmanneksi huuli... Korvissa mitkään ruskokorut ei oo tuntunu missään..

    • Anonyymi

      Prinssi Albert penikseen. Se sattui kovasti, mutta olen ylpeä kun kipu hellitti ja penis parani hyvin. Olen ylpeä suorituksestani ja lävistyksestä peniksessäni. Saan ylpeänä esitellä sitä, kun sinkku olen :)

    • Anonyymi

      Itsellä industriali oli pahin pyörryin korun pujottelun jälkeen kävellessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe