Vaippa 12v yökastelijalle?

Yökastelijan äiti

Moi meidän 12v poika on nyt yökastellu 4 viimeisintä päivää tätä ei ole ennen tapahtunut muuta kuin vasta kun hän oli juuri täyttänyt 3v olen nyt tässä pari päivää miettinyt että mitä asialle pitäisi tehdä otin eilen pojan asiasta puhutteluun. Kysyin siinä pojalta ,että tekeekö hän tämän asian tahallaan? poika vastasi siihen sitten hieman nolosti ettei tee sen huomasi kyllä hänestä ,että hän puhui totta sitten kysyin häneltä mitä hänen mielestään asialle pitäisi tehdä. Hän sanoi ettei hän tiedä . No ehdotin hänelle sitten Vaippoja. Poika katsoi minua vähän oudosti mutta sitten hän sanoi minulle että ei käy kaverit sais tietää kumminkin .Sanoin hänelle että eivät he saisi tietää .Siihen poika huusi itku kurkussa että kyllä saisivat näkisivät joskus kumminkin . En halunnut pojan itkevän joten päästin hänet siitä menemään mutta en kumminkaan haluaisi vaihtaa lakanoita joka päivä . Pitäisikö pojalle pakottaa vaippa vai laittaa se yöllä salaa .Hän kyllä huomaisi sen aamulla ja suuttuisi. Joten mitä pitäisi tehdä ? Mitä te tekisitte tarvitsisin ny apua oikeen paljon Toivoo pojan äiti!

36

8214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kastelijan äippä

      Sinuna joko pakkotaisin- tai laittaisin salaa vaipat ,sillä suuttuishan se kumminkin jos sä laitat ne yöllä salaa ni aamulla kun se nousee se näkee vaipan ja raivostuu mut silloin pojan luottamus katoaa kun taas sillon kun sä pakottaisit ne sille ni se vain suuttuisi mutta molemmissa joutuis nöyrtymään vaippaan et mun mielestä kannattais ennemmin pakottaa mulla ettei luottamus menis on kans 11v poika jolle tuli toi sama 8v poika ei aluksi kertonut asiasta mutta kun siivosin pojan huonetta huomasin märän sängyn ja jouduin pakottamaan vaipan päälle vaikka se tiukkaa tekikin. nyt se on 11v ja täyttää kesäkuun 2 päivä 12v et ihan hyvin tää on lähteny tän 4 vuoden aikana sujuun muuten mun poika jäi vaipoista kiinni koulussa sitä naurettiin ja pilkattiin vaipoista mutta sitten poika sanoi minulle siitä soitin kouluun otin asian käsittelyyn ja kiusaaminen koulussa loppui kun taas ilmeni että toisessa koulussa olijat haukkuivat myös niin soitin oman koulun rehtorille joka soitti toissen koulun rehtorille ja asia otettiin sieläkin käsittelyyn ja kiusaus loppui that´s it yrittäkää pärjätä

      • Vessa on keksitty

        Ootte aika kipeitä.


    • ...................

      taas yksi typerä provo!

      • ..........

        saman näpyytelijän tuotosta.


    • 29v äiti

      laita vaippa salaa yöllä ja ota aamulla aikasin pois niin lapsesi ei huomaamitään..

    • essi41

      Itsellä on vastuussa 11 vuotias tytär. Ei ekaksi suostunut vaippoja käyttämään joten hiihtolomalla jouduin pukemaan aina öisin potkupukuun jota hän itse ei saisi auki. muuten hän ottaisi ne pois, mutta nykyään on tottunut asiaan ja kaikki OK.

    • ´muovihousupojat

      Herra jumala sentään. Vaipat on kehitetty juuri siihen että jos pissaa housuun niin silloin laitetaan vaippa, ei sitä tule kastelijalta kysyä.
      Kastelijan tulee tietää että hän itse ei pese sitä pyykkiä eikä kustanna pyykistä tulevia menoja.
      Kunnon vaippa 12 vuotiaalle ja mielellään vielä aito pehmeä muovihousu vaipan päälle.
      Meillä kolme poikaa: 9v 11v ja 13v kaikki pissaa 24h housuun eli jatkuvasti muovihousut ja imukykyiset vaipat.
      Pojat hoitaa vaipan vaihdot itse jo rutiinilla ja meno on reipasta aivan kuten kaikilla muillakin ikäisillään.
      Kaverit ja koulussa tiedetään mutta alkukiusaamisten jälkeen meno on normalisoitunut.
      Esim eilen 11v poikamme oli kavereiden kanssa tuossa meidän pihassa, vaippansa lieni aivan märkänä jopa jo ohivuotavana kun kaikissa menoissa on niin kiire että ei aina kerkiä vaippaa vaihtamaan.
      Poikien joukosta yksi Vikke sanoi reippaasti meidän pojalle " hei sun on vaippas ihan märkä, mee vaihtaa vaippa niin mennään sitten majalle..." - " joo mä meen, oottakaa ei mee ko hetki..." niin oli pojallamme tukeva turvaa tuova suorakaidevaippa muovihousuissa ja verkkarit pömpötti kivasti kun hän kirmaisi kavereiden kanssa metsän laitaan.
      Kyllä silloin tosiaan kuuluu käyttää vaippaa kun on siihen tarve, mieluummin kun ui aamulla pissalammikossa sängyssä.
      On joitakin jotka ei laita edes kastelevan lapsen lakanan alle suoja-muvilakanaa.
      Luulisi pissan haisevan korttelien päähän kun on patjat kusessa, kun jossan ryssien lastenkodissa.
      Jos joku haluaa keskustella muovihousuista ja vaipoista niin.
      [email protected] siellä niitä on.

      • Järki mukaan inko-on

        "Kunnon vaippa 12 vuotiaalle ja mielellään vielä aito pehmeä muovihousu vaipan päälle."

        Just joo! Kannattaa varmasti hautoa pojan munia muovihousuissa vielä 2000-luvulla, kun on olemassa hyviä ja hengittäviä vaippojakin. Ja nuo suorakaidevaipat ovat menneen talven lumia - ajalta, jolloin niitä muovihousuja käytettiin, eli 60-lukuista, vähän 70-luvun alkupuoltakin.

        Hei Haloo, järki käteen ja ottamaan asioista hiukan selvää!


    • 14 v poika

      kaikki mun kaverit tietää et käytän vaippoja mut se ei oo kivaa jos keskellä tuntii tulee kakka housuun mulla on semmoset vaippahaalarit koska muuten ottaisin vaipat pois mut kerran olin 6 tuntii kakka housus kun kakkasin keskellä ekaa tuntia.

      • pömpöttäjä

        13vuotias tyttö mun kaikki luokkalaiset tietää et käytän vaippaa kun on liikunta tunti on pakko käyttää legginssejä vaippa pömpöttää inhottavasti mut onneks mulla on kaveri joka vaihtaa aina vessassa mulle vaipat meen aina istumaan ja otan housut pois ja se vaihtaa mulle vaipat ja ihme kyllä se on poika se mun kaveri me ollaan oltu parhaita kavereita jo 4vuotiaasta asti mut me seurustellaan sen mun poika kaverinkaa sekin käyttää vaippoja. me tehään sillei et se tulee meille viikon loppuna yöks ja me tehään semmone juttu et me kummatki ollaan pelkil vaipoil ja me hangataa niit vaippoja yhteen siit tulee hyvä mieli.


      • vaippa mies

      • kohta 14v poika

        Sori kirjotusvirhe: kivalta.


    • Poika 1 9 9 8

      Ois ihanaa jos mulki ois tommone tyttöystävä, et jos joku ois kiinnostunu...

      • terveys syyt / kuiva

        hei. en pakottaisi poikaani vaippaan, vaan paremminkin ostaisin vaippoja. sitten jättäisin sen yhden pussin pojan sänkyn viereen, ja antaisin pojan itse laittaa vaipan. sitten jos poika tulee vaipan kanssa äitin luokse, ja sanoo että voisitko sinä laittaa tämän minulle yön ajaksi ensin. tämä olisi minun mielestä paljon parempi ratkaisu. näin on minulle kirjoittajalle pienenä tapahtunut. nykyisin terveydellisistä syistä joudun päivittäin pitää vaippaa. vaippana on joko muovipintainen tena teippivaippa tai kestovaippa.


    • vaippa poika

      vaipat ovat todella kiihottavia

      • kohta 14 poika

        Käyrän joskus tosi harvoin vaippaa koska se tuntuu kovalta.


    • jfgfhgfghf

      Ostakaa Pampers Easy Ups vaippoja ! Mahtuu mullekin ! Olen 12-vuotias ja painan 55 kiloa ja vaipat ovat sopivat. Mulla ei falskaa. Käytän tuttia ja -pulloa ja käyn potalla.

    • Trollipoliisi

      Selvä provo tuo edellinen

    • WC?

      Vessat on keksitty, vaipat on 0-2 vuotiaille taaperoille ei 12 vuotiaille terveille nuorille. Herättäkää ne yöllä vessaan nii säästytte vaippojen ostolta ja märiltä petivaatteilta!

      • vaippat 12 veelle ym

        www.qualitydiapers.net

        Ei näytä ihmiset nykyään ulkomailla muutenkaan alkavan tappelemaan märkien ja paskasten housujen ja lakanoiden kanssa, vaipan ne housuuun lapsille lykkäävät jos ei muu auta.


    • gbsdgdees

      No, voi se kuule sunkin kohdalla olla näin....

    • the_chipmunk_7

      Taas se kusipää kirjoittelee... Unelmoi että poika kulkisi vauvanvaipoissa.

      • 12v ja vaipat jalkaa

        haista ppp as ka


    • sussuu<3

      mun isosisko käyttäää vaippoja se on 10 v ja se on sen poikakaverin kaa molemmat seksi hulluja

      • Jokupoikajostain

        Jaahas


    • anonym1100

      Olet vitun tyhmä jos pakotat johonki tällasee. Käytä muovilakanoita ääliö

      • plastikkihousut

        muovihousuja ja isoja suorakaidevaippoja: [email protected]
        050 5436714 ja pissat pysyy housuissa ja on iloinen turvamieli,
        kaiken kokoisille ja kaiken ikäisille. luotettavaa palvelua jo 40 v


    • Mulkku77

      Voi voi sinua, pedofiili-Janne... Siis sinä yli 50w, todennäköisesti joko hintti tai munasi (Lue:arvokkuutesi) menettänyt, kusipää.

      Aina sinulla pyörii samat asiat mielessä. Kuten pystymme lukemaan useista vastaavista kirjoituksia täältä jämävitsien kaatopaikalta Suoli24:ltä.

      Mene nyt oikeesti hoitoon jo...

      • kaikki runkkaatte!

        Voi ristus taas... Mistä lähtien arvokkuuden menettäminen on luokiteltavissa samaan sarjaan homouden kanssa? Ja mitähän tuommonen muija ylipäänsä tekee tällasilla selvästi fetissien perustamilla töpöillä? Itse myönnän kai tulleeni etsimään jotain mukavaa runkattavaa, mutta voi jumalauta kun kaikki koko ketjussa on niin typeriä ettei edes nouse enää. Koko töpön yhteinen IQ on vittu kengänkoko


      • Haisee, haisee
        kaikki runkkaatte! kirjoitti:

        Voi ristus taas... Mistä lähtien arvokkuuden menettäminen on luokiteltavissa samaan sarjaan homouden kanssa? Ja mitähän tuommonen muija ylipäänsä tekee tällasilla selvästi fetissien perustamilla töpöillä? Itse myönnän kai tulleeni etsimään jotain mukavaa runkattavaa, mutta voi jumalauta kun kaikki koko ketjussa on niin typeriä ettei edes nouse enää. Koko töpön yhteinen IQ on vittu kengänkoko

        Menepä käymään vanhainkodissa, niin huomaat, ettei paskavaipoissa ole mitään kiihottavaa. :D


    • Terveys ennenkaikkea

      Tuossa vaippaan kuseskelussa on se huono puoli, että siinä saa helposti virtsatietulehduksen, joka voi levitä munuaisiin. Ikävä harrastus, joka voi viedä hautaan.

    • kokeilkaa tätä

      Suosittelen kaikille yli 5 v täyttäneille, jotka kastelevat, ensiavuksi. 3 tuntia ennen nukkuun menoo, ei juomista. Ennen nukkumaan menoo vessassa käynti. Ellei sekään auta kyseessä voi olla rakko vika, se onkin lääkärin asia. Ensiavuksi iäkkäimmille lapsille, kannattaa ostaa aikuisten vaippoja, kyseiseen sairauden tähden. pienemmille, käy lasten housuvaipat. Nekin olis syytä vaihtaa aika usein. Virtsatulehdusten välttämiseksi.

      Mun tuttavalla on paha epilepsia, ja yöllä saattaa kohtauksen yhteydes tulla kuset alle. Se kayttää öisin näitä.

      http://www.fabis.fi/tuotteet.html?id=5/

      pitää kuivana sängyn, ja on huomaamaton.

    • realisti442

      Tuskin tässä keskustelussa on yhdenkään henkilön tai tämän lapsen osalta kyse tahattomasta kastelusta, vaan muutama vaippa- ja ulostefetisti vain haavailee lapsista tai itsestään vaipoissa.

      Ei siinä mitään, mutta turha tuota on sekoittaa lasten tai nuorten kasvatukseen.

    • Vippailija

      Meidän 12 vuotias poika käyttää yöllä liberon comfort vaippoja. Hyvin sopii hänelle. Päivällä välillä pampersin cruisers vaippoja.

    • Anonyymi

      Yökastelu ei ole mikään sairaus se loppuu jossain vaiheessa emme ole kokeilleet mitään lääkitystä tai hälyttimiä. Meillä kastelu loppu toisella 5v ja toinen melkein 7v vaippoja kului kokeiltiin välillä muovihousuja suorakaidevaipan kanssa sitten kuulin et saa tilattua isolle lapsille tarkoitettu teippivaippa joka oli toimiva sänky täytyy ehdottomasti suojata muovilla lakanan alle. Nuorempi teki pissat aamulla vaippaa jos ei ottanut ajoissa vaippaa pois vaikka yö jälkee vaippa oli kuiva.

    • Anonyymi

      Yökastellut kolme viimeisintä päivää....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe