Varoitus CELLBES

Ostan kaupasta

Tilasin ulkoilupuvun Cellbesiltä jonka maksoin heti käteisellä. Puku ei ollutkaan sopiva ja palautin sen. Rahoja ei tullut takaisin. Minulla on kuitti palautuksesta, mutta Cellbes väittää että he eivät ole saaneet pakettia takaisin ja he eivät palauta rahojani takaisin.

106

22230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cellbes hyvä mulle

      Cellbesin palautus ja rahoejn palautus on toiminut aina moitteettomasti. Olen aina palauttanut (maksuttomasti) epäkokojen tuotteet, eikä siinä ole ollut mitään valittamista. Päin vastoin. Sinuna olisin varovainen ennen syyttelyä julkisissa medioissa. Ei riitä, että sinulla on kuitti palautuksesta,myös Cellbes haluaa sen, tai kopion siitä.

      • Ostan kaupasta

        Käytin palautuspussia ja toimin kuten heillä ohjeistetaan. He väittävät ettei pakettia heillä ole ja he eivät palauta rahojani takaisin. Kopion toimittaisin, mutta Cellbesillä ollaan erittäin kiukkuisia tästä vaikka olen itse ollut ystävällinen. Kyllä minulle jäi huijaamisen maku.


      • tekee virheitä
        Ostan kaupasta kirjoitti:

        Käytin palautuspussia ja toimin kuten heillä ohjeistetaan. He väittävät ettei pakettia heillä ole ja he eivät palauta rahojani takaisin. Kopion toimittaisin, mutta Cellbesillä ollaan erittäin kiukkuisia tästä vaikka olen itse ollut ystävällinen. Kyllä minulle jäi huijaamisen maku.

        pakettisi voi hyvinkin lojua jossain postin lajittelu nurkkauksessa


      • Anonyymi
        tekee virheitä kirjoitti:

        pakettisi voi hyvinkin lojua jossain postin lajittelu nurkkauksessa

        Joutuvat palauttamaan rahat. Ota yhteys Postiin. Siellä näkevät missä paketti menee ja onko joku sen noutanut.


      • Anonyymi

        On ihan paska lafka ja huijaavat minkä kerkeävät ja sinun pitää olla varovainen tuollaisen roskapuheen kanssa joka vääristelee tätä huijarilafkaa


    • ........

      Itselläni oli kerran tapaus, että olin tilannut tuotteita eräältä todella tunnetulta postimyyntifirmalta. Toimitusaika yleensä n.1-2 vko. No, odottelin pakettia, mitään ei kuulunut! Sitten tuli jo laskukin kotiin n. 1kk päästä. Ajattelin heti, että paketti on jossain postin hyllyllä makaamassa ja siellähän se sitten tosiaan olikin ollut jo n. 3 vko!
      Omituista jos he eivät Cellbesillä ole mitenkään sinua ohjeistaneet miten pitäisi nyt toimia. Lähetyksillä on yleensä jokin lähetyskoodi/numero jonka avulla voidaan seurata pakettien kulkua. En kyllä tiedä toimiiko noin päin kun lähetät paketin takaisin heille. mutta kannattaa tosiaankin käydä siellä postissa ja selvittää asiaa!

      • nettias

        Posti n pitää hoitaa tuommoset asait, palautus lappu pitää olla tallessa, ja ottaa yhteyttä postiin.

        Minä palautin kerran toiseen postimyynti liikkeeseen isomman paketin, ja ei ollut mennyt perille, posti alkoi etsimään koddi numerolla sitä, eikä löytynyt, Mutta maksaa minun ei tarvinnut. Posti kait joutui maksu mieheksi. Koska en ollut avannut koko pakettia.


      • harmistunut

        Jos cellbesille laskun maksu myöhästyy yhdenkin päivän niin peritään 5euroa.Yleensä laskun maksu voi myöhästyä viikon tai enemmän eikä tule jälkiseuraamuksia.


      • fullleve

      • Hopotti
        fullleve kirjoitti:

        Voin suositella dresslily http://ali.pub/26go2s edullisia ja tuli muutamassa päivässä!

        Hei! Onko nämä kiinakamoja? Onko koko Aasian kokoa eli normaalia pienempää? Meneekö tullit, tai siis mistä nämä tulee jos niin nopeasti tulee ja oliko paljon postikulut? Kiitos jo etukäteen 🙂 Ihania tuotteita


      • Anonyymi

        Eivät neuvo, koska heille on on siitä rahallista hyötyä.


    • bubble-bubble

      Oletko saanut postista sitä palautuskuittia???
      Voithan sen lähettää ko. firmalle ja sillä todistaa, että olet tuotteen palauttanut.
      Paketin loppumatkan kulku kuuluukin sitten yritykselle ja postille.
      Kuluttajaviranomaisille (vai mikä se nyt onkaan!) voi tehdä ilmoituksen asiasta!

      Tsemppiä!!

    • Muovimaha

      Toivottavasti saat asian selvitettyä Cellbesin kanssa. Kun sulla on kuitti palautuksesta niin kannattaa kopioida se. Jos lähetät sen alkuperäisen Cellbesille ja sekin katois matkalla niin siksi aattelen, että kannattaa pitää ainakin kopio itsellä. Luulenpa, että se on paketti on jonnekin matkalle kadonnut.
      Mä olen tosi monia kertoja palauttanut Cellbesiin tuotteita eikä ole koskaan tullut mitään ongelmia siinä. Joten siksi en usko, että se yritys ainakaan tahallaan huijaisi. Toivottavasti saat sieltä neuvoja, miten toimia ja ystävällisempää asiakaspalvelua jatkossa.

    • se niistä sitten

      mä en myöskään saanut rahoja takaisin kengistä jotka palautin aivan ohjeiden mukaisesti.

      • oiaioiloikoi

        Joko olet rahat saanut? Onhan tässä ollut cellbeksellä jo aikaa muutama vuosi aikaa.


    • sisutar...

      siellä ovat kovin nihkeitä vaihtamaan tuotteita..ite vaihdoin rintaliivi 3 klp pakkauksen 100c kokoon, niin kyllä sai oottaa reilut 2vkoa yhtä pakettia takas, ja ne yritti että joo vaihda taas se fuking paketti eri tuotteeseen, jos ei sovi, et ei tartte rahoja palautella..tässä celb. on se se huono vika, et monet tuotteet on 2 laatua, etenkin housut hajoo 2kk, ja ne on et voi voi..ja sitä tili asiakas juttua en tajua jos laskun maksaa 2 erässä, niin celb. akka kuuli suorat sävelet, kun sanoin et en tuu koskaan liittymään johonkin tili juttuun, yhen 30e takia, jos laskun maksaa 2 erässä! Ihan hullua sellanen vaatia, jos oot luotto tiedot omaava henkilö..tolla tili jutulla yritetään vain pitää asiakas pidempään heillä..

      • pläläläkälölälökä

        Höpö höpö. lakikin tulee asiassa jo vastaan.


      • Anonyymi

        Tiliasiakas on heille hyvä. Tilille voi lisätä aina aiheettomia laskuja.


      • Anonyymi
        pläläläkälölälökä kirjoitti:

        Höpö höpö. lakikin tulee asiassa jo vastaan.

        Näin on!


    • etoo

      ERITTÄIN HYVÄ, KUN tuli tälläinen sivu esille. Olen loppukesästä asti tilanut cellbesiltä, ja kuvittelin jo, että pulju on ok. Ensin ei tullut kuitenkaan tilaamiani housuja joita tilasin kaksi kpl, ensin niitä oli mutta sitten kun kyselin perään oli loppuun myyty. myöhemmin penäsivät kakki ostokset kertamaksulla takasin, ja - mulle riitti, kerta, kun en maksanut heti aluksi 15eur ja myöhemmin 17 eur niin haluavat koko tilin kerralla. Olin ihan aluksi jostakin elloksenpirulaiselta tilannut vaatekaapin, ja ihmettelin, kun olisin maksanut sen heti paikalla kokonaan, niin REDCATS:it nauroivat makeasti, että: "Joko nyt maksat koko summan takaisin?" Siitä syystä en ole pitänyt kauheita kiireitä.

      Nyt hoidan kaikki, JOKA IKISEN MAKSUN TAKAISIN jotexiin, elloksele ja cellbesille, enkä ikinä osta enää näkemättä.

      Minulla on jo 1980-luvulta kokemuksia IHAN SAMOJA ellokselta, ja ihmettelen, miksi menin taas ostamaan sieltä.

      KORKOKIN ON JOKA LASKUSSA tuplasti enemmän kuin on OLLUT ESIM. STOCKMANNILLA, jossa on "VIELÄ SAANUT HENKILÖKOHTAISTA PALVELUA"

      eipä taida kohta sieltäkään saada kuin tuplakorkojen kanssa.


      KAMMOTTAA ODOTTAA POSTIMYYNTILIIKKEITTEN LASKUJA, OVAT NOSTANEET KOROT VISSIIN PILVIIN, KUN LAITOIN ASIAKASPLVELUUN VIESTIÄ, ETTEN ENÄÄ TILAA.

      MAKSOIN JO TUPLAHINNAN KUN PERINNÄLLÄ UHKASIVAT.

      se ihanista ja palvelevista postimyyniliikkeistä!

      • Entinenasiakas

        Soitin tänän 21.10.2015 Cellbesin asiakaspalveluun (asiakaspalvelun esimies oli puhelimessa) , oli kyse muistutusmaksusta 6,90 olin maksanut ko. askun hieman myöhässä koska olin ollut sairaalassa enkä pystynyt ko. maksua maksamaan. En ole koskaan saanut niin huonoa asiakaspalveusta. Sanoin että jos multa tuollaan tuo summa perimään en enää koskaa tilaa Celbesistä mitään, minulle sanottiin että olen niin pieni asiakas ,että heillä on varaa menettää tälläinen "pieni" asiakas......olin aivan järkyttynyt. Asiakaspalvelija sanoi vielä että muutkin ovat pystyneet maksamaan laskujaan ollessaan sairaalassa. Mä sanoin että minä en. Ei uskoisi että 2000-luvulla tälläistä "asiakaspalvelua" saa. Onneksi vaatteita saa muualtakin, minun asiakassuhde loppui tähän. Ihmettelen yritystä jolla on tälläisenä lama-aikana varaa menettää yhtään maksavaa asiakasta.


    • etoo jo toistamiseen

      Kuulehan "CELLBES HYVÄ MULLE" suomenmaa on ihan sanavapaa maa, ettei tartte mun mielestä olla ""sinuna varovainen"", ärsyttää jo toden teolla tommonen uhkailu, jos rahoja ei oo saanu takasin vaik on palauttanut, niin missä hemmetissä se paketti luuraa, cellbes niitä kuskaa narikkatorille ja takasin, et sieltä se löytyy koirien ja kissojen kanssa.

      mistä v.... maasta tää cellbes ja jotex ja ellokset ja p.......n hemtexit tulee?? Ruotsista, vaatekappaleissa on ainakin niin h........n pitkä litania maita joihin niitä rät, anteksi RÄTTEJÄ KUSKATAAN, joka kolttu samaa mallia. toinen on vähän enemmän silitetty ku toinen. HAH.

      kengätkin oli 1980-luvulla, kun hapsulliset tilasin, sellaset kusiluikkarit, ettei niillä pysynyt pystyssä, - jo silloin.

      JOS OOTTE TYYTYVÄISIÄ TÄLLÄSIIN FIRMOIHINN JA HALUATTE VIELÄ MAKSAA TUPLAKORKOJA NII OLKAA NIIN HYVÄT, -
      mä en ainakaan maksa sentin senttiä enää räteistä ylimäärästä kun on oikeita vaatekauppojakin. JOHAN SITÄ TÄNNE UMMIKOITUU, KUN VAATTEKIN HAKEE JOSTAKIN SIWASTA, ei mun tarttee päästä kaupunkiin ja katteleen ja hypisteleen kauppoihin, ja ostamaan myyjältä. IHME MAA TÄÄ SUOMI, kakki tapahtuu "vähän kuin piilossa" mitään rehtiä ei enää pelata. HAISTA paska MAA.
      Tollaset ylikansalliset rättiputiikit sitten valtaa alaa, ihme etei nää ole jo Kuningaskuluttajassa.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olemmen tilanneet usein Cellbesiltä. Ei koskaan mitään ongelmaa. palautukset ovat toimineet hyvin ja nopeasti. Toimitusaika puolta nopeampu kuin esim. Elloksella. Ellokselta tilasimnme kesävaatteita keväällä, mitkä sitten tulivat heinäkuun puolen välin jälkeen. Samoin Elloksen koot heittelevät ihan älyttömästi. Ei päätä eikä häntää.

      Ei Cellebes ketään uhkaile, jos olet maksanut laskusi.

      • Helena21

        Hei
        Onpa nopea toimittamaan tilauksia... Olen odottanut jo 2 kk...


      • Anonyymi

        Kyllä ne uhkailee. Vaikka olisivat itse menetelleet väärin.


    • :D

      Voi pyhälysti "etoo" mistä ihmeen kolmekymmentä vuotta sitten tilatuista kengistä selität, mene nyt hyvä ihminen eteenpäin elämässä. Nettifirmat vuonna 2011 taitaa kuitenkin olla ihan eriasia kun joku 80-luvun mailorder:DD!!
      teksteistäsi sitä paitsi paistaa läpi että itse tilaat tuotteita, mihin ei ole varaa ja maksat laskut myöhässä ja sitten kitiset myöhästymismaksuista.
      ostele sitten sieltä Stokkalta jos ei nettikaupat miellytä,.
      Itse olen tilannut ellokselta, halensilta, hm ja monista muista, mitään ongelmaa ei ole ollut koskaan kun toimin itse asiallisesti ja homma pelaa hyvin.
      Tiliä käytän muutamissa koska ITSE niin haluan, vaikka korot ovatkin korkeammat kuin esim.luottokortissa, mutta oma valintani mikään firma ei ole siihen pakottanut.
      Vaatteet ovat nykyään kivijalka kaupoissa niin törkeän kalliita, että keskittäminen yhteen nettikauppaan kannattaa alennuksien myötäkin jo pelkästään, monissa paikoissa saa myös kanta-asiakkaana ilman postikuluja lähetykset niin eipä tule siitäkään lisäkuluja. Tuotteet itsessään ovat ihan samasta tehtaasta kun kaupoissakin, puolet vaan halvemmalla kun pystyvät pitämään pienempää katetta.

      Celbesistä vielä, tiedän kokemuksesta että posti hävittää noin 30% paketeista ja varsinkin tuollaiset asiakaspalautuspussin ovat heille suuri ärsytys ja niitä ei mitenkään huolella lähetellä, joten epäilen suuresti että jos ei ole celbesiin tullut on hävinnyt matkalla. Firmat mitkä haluavat pysyä pystyssä eivät harrasta mitään tällaista asiakkaan huijaus, koska siitä ei ole mitään hyötyä pidemmän päälle, vaan vain haittaa.
      Paremmin toimii esim elloksen käyttämä valintatalo/siwa palautus, missä ei postia käytetä.Kannattaa käyttää niitä käyttäviä kauppoja ennemmin:) sujuu paremmin! ainakin omasta kokemuksesta.
      maalaisjärkeä kun käyttää niin asiat pelaa!:D

    • Tyytyväinen asiakas

      Tilasin cellbekseltä takin ja muutaman puseron postiennakolla, takki osoittautui liian isoksi ja laitoin ohjeiden mukaan palautukseen.Rahat tilillä kahden viikon kuluessa lähetyksestä.
      Olen ollut asiakas jo 2-3 vuotta ja tulen olemaan jatkossakin.

      Toimin itse verkkokauppiaana ja tiedän että hyvä asiakaspalvelu ja reilu peli ovat ne konstit millä asiakkaat saadaan jatkossakin tilaamaan tuotteita.
      Eli aloittajan kannattaisi ottaa yhteyttä postiin ja yhdessä postin kanssa jäljittää kadonnut paketti sitä seurantakoodia käyttäen.

    • .....

      celbessillä on housut suurimmalta osalta 2 laatua..tosi suuri ero esim. kuminauha vyötärö farkuissa..heti viruu toiset ja kauheen näköset polvipussit tulee, toiset on napakemmat mutta kuminauhat on tosi huonot! celbessin täti vaan sanoo että eipä oo muka tullut reklamaatiota vielä näistä..joopa joo..kattokoot asiakaskommentteja sivuilltaan tuotteiden kohalta, niin kyllä siellä on ihan eri kommenttia annettu..mutta pitäshän niiden käyttämien kankaiden kestää vähän pidempään kun 2kk.. :/

    • entinen vaatemyyjä

      Myös tyytyväinen asiakas. Olen ollut jo pitkään Cellbesin, Halensin sekä Elloksen laskuasiakkaana. Hoidan laskut aina viimeistään eräpäivänä, ikinä ei mitään ongelmia palautusten tai laskutuksen kanssa. Varmaan paketteja häviää postissa, siksi saat palautuskuitin todisteeksi itsellesi. Itselleni tätä ei vielä koskaan ole tapahtunut. Hinta-laatusuhde ihan ok kahdella ensimmäisellä firmalla. Ellos noista kolmesta huonoin, sieltä tilaan enää aniharvoin koska laatu aika heikkoa, mallit vähän liian pikkutyttömäisiä. Jos haluaa todella nopeaa palvelua, löytyy Englannista useita tosi hyviä vaatealan nettifirmoja. Ainoa huono puoli on, että palautukset joutuu itse maksamaan ja se saattaa muodostua kalliiksi.

      • VAROKAA

        Cellbes lähetti tilausvahvistuksessa virheellisen tiedon, lupasivat hyvittää ja kun kyselin aikojen päästä asiasta, kiistivät hyvityksen.

        Että tilaanko enää? No en.

        tilattu tavara oli muuta kuin piti, laatu huonoa, kirjallisista hyvityspäätöksistä vetäydytään...tilasin tutulle porukalle kerralla tavaraa niin meni nyt cellbesiltä useampi asiakas kerralla.

        Varokaa tätä firmaa!


    • postimyynti rules

      Postista kannattaa aina vaatia kuitti, kun palauttaa. Useimmat kysyvät, mutta on toki ollut sellaisiakin, jotka eivät tomii niin. Palautan usein paketteja, koska joudun etsimään vaikeisiin jalkoihini sopivia kenkiä usein turhaan. Mutta kyllä ne palautukset ovat ainakin kohdallani toimineet. Miksi pitää täällä palstalla huutaa ja moittia jotain tahoa. Älä tilaa sieltä, sehän nyt on täysin vapaaehtoista. janps. pitäähän ne ostokset maksaakin...

    • Postimyyntiasiakas

      Harvoin hyvää halvalla saa, se pätee myös näihin postimyyntifirmoihin. Ellos myöntää tuntuvat alennukset, mutta laatu on sen mukaista. Paljon olen joutunut palauttamaan, koska monet vaatteet haisevat kemikaaleille ja mitoitus saattaa olla enemmän kiinalaisille kuin suomalaisille. Klingelilta tilasin useita kenkiä sovitettavaksi ja löysin kookkaaseen ja leveään jalkaani mainioit, laadukkaat saksalaiset kengät, joissa voi käyttää henkilökohtaisia jalkatukia. Molemmissa firmoissa palautukset ja asiakaspalvelu ovat toimineet moitteettomasti. Mutta, kaipaan suomalaisten vaatteiden postimyyntifirmoja kookkaille naisille, niitä en ole löytänyt.

      • x-two

        X-two clothing, hollantilainen vaateketju, jolla on hollantilainen, saksalainen, brittiläinen ja nyt myös ruotsalainen nettikauppa olisi kiva saada suomalaisena versiona. Hollantilaisesta nettikaupasta voi ostaa Suomeen, kun käyttää Paypalia.

        Olen ostanut suomalaisesta shopninkasta X-Twon vaatteita, ja olen erittäin tyytyväinen laatuun -ehdottomasti parasta mitä olen isojen kokojen vaatteissa koskaan kokenut. Hintakin on ehkä korkeahko, perusfarkut n.80 € jne. Tuolla X-Two-clothingin omassa nettikaupassa on esim. 70% alennuksia, ja siksi odottelenkin, että suomalaien nettikauppa heiltä aukeaisi... Laitoin jo asiasta meiliä heille, laittakaa muutkin, jotta saataisiin X-Two Suomeen :)


    • 14

      Minusta tuli juuri pari viikkoa sitten Cellbesin entinen asiakas. Tein tilauksen ja paketti oli matkalla hukkunut. Asiaa Cellbesin kanssa puhelimessa hoitaessani asiakaspalvelija oli todella epäammattimainen -Carina nimeltään- ja lopulta löi luurinkin korvaan. Hän esimerkiksi sanoi, että mitä he sille voi, jos pkt on kadonnut, että maksa lasku ja sillä selvä. Normaalisti paketista on tehty katoamisilmoitus Postille jne. Mutta ei cellbesillä, jossa asiakas on aina väärässä.

      Laatu on surkeaa, asiakaspalvelu suorastaan törkeää - jooh ei kiitos, mieluummin pukeudun vaikka roskasäkkiin kuin vaatteita saadakseni otan vastaan mitä tahansa pa*skaa niskaani.

    • Aure71

      Sama täällä, minusta tuli juuri Cellbesin entinen asiakas. Tilasin 3 puseroa, jotka tulivat 2 eri pussissa parin viikon välein suoraan luukusta kotiini. Eivät olleet sitä laatua jota toivoin ja palautin ne takaisin. Nyt väittävät Cellbesillä, että KUMPAAKAAN pussia ei ole palautunut takaisin ja velkovat rahojaan. Aika suurella marginaalilla tuolla Cellbesillä tuntuu tavaraa häviävän :O Onnettomuudekseni olen hukannut toisen palautuskuitin, niin että näyttää siltä, että jonkin verran oppirahoja joutuu tästäkin p*skasta maksamaan... Never more, tulevaisuudessa pysyn vähittäismyymäläasiakkaana, niin ei tarvitse enää jännittää polkeeko Kusti Cellbesille asti. Jos tilaat kyseiseltä firmalta, niin omalla riskillä... Elloksen tai minkään muunkaan postimyyntifirman kanssa minulla ei ole koskaan ollut palautuksissa ongelmia.

      • XL-koko

        Ellokselta olen tilannut usein ja ei ole tullut ongelmia palautusten kanssa. Mutta laatu on kyllä heikentynyt vuosien mittaan. Ja se on harmillista.


    • paska Cellbes

    • potentiaalinen asiak

      Tietääkö kukaan vastaako Cellebsin asiakaspalvelu enää kyselyihin. Minä en ainakaan saa sinne yhteyttä.

      Toimmiko se puoti vielä?

    • Paketin oottaja

      Tilasin myös joulukuvastosta ihan tuntuvalla summalla sisustustavaraa ja vaatetta.Tilauksesta on jo pian kuukausi.Eikä kuulu vieläkään pakettia.
      Saa nähdä miten tässä käy.

    • entinen asiakas

      Minusta tuli juuri entinen Cellbesin asiakas. Todella huonoa palvelua !

    • kiikunkaakun..

      Mulla yksissä tilaamissani housuissa noin tunnin kokeilun jälkeen jo ompeleet petti sepaluksen alueelta. Oli selvä maanantaikappale.
      Palautus ja vaihto uusiin onnistui mutta tuli jonkin verran mutkia matkaan.
      Kun vaan jaksaa odottaa niin lopussa kiitos seisoo!

    • Entinen asiakas

      Cellbes kieltäytyi muuttamasta eräpäivää. Pyysin muuttamaan eräpäivän kuukauden alkuun, mutta ei onnistunut. Eräpäivä on 28 päivä ja nyt maksan joka kerta ylimääräisiä euroja kun maksan kuukauden alussa jolloin saan eläkkeen. Jatkossa en tilaa enää mitään Cellbesiltä.

    • Toinen osapuoli

      Meillä ainakin loppu asionti celpesissä. Sieltä ei tule edes vastauksia, kun antaa palautetta. Ja paketti rahat ovat jossakin.

    • Varokaa Cellbestä

      Varokaa tilaamasta Celbeksestä. Törkeää asiakaspalvelua. Cellbess teki toistuvia virheitä tilaukseni kanssa. Ei anteeksipyyntöjä, ei minkäänlaista halua korjata tilannetta, kaiken lisäksi aikoivat periä kaksinkertaisen maksun tilauksesta vaikka se oli vaihto. Cellbeksen asiakaspalvelu oli sitä mieltä, että ihan sama jos en enää tilaa sieltä. Että sellaista palvelua.

      • Aijulix

        Itse olen tilannut paljon tuotteita Cellbesiltä,eikä mitään ongelmia ole ollut.Palauttaakin on joskus tarvinnut,mutta se on yksinkertaista,eikä mene palautusmaksuja.Mulla on Kredit-maksusysteemi.Tilailen jatkossakin.


      • Anonyymi

        Cellbesin asiakaspalvelu on aiva törkeä, väittävät että tilaan ja postista ei ole haettu kymmeniä paketteja-- kuulemma nyt vain pastiennakolla--kuitenkin olen kaiki tuotteett maksanut--kerran 3-kertaa lähettivä värät tuoteet- palautin-- vasta 4s kerta tuli oikea. Nyt kuulemma saan vaan postiennakolla--asiakaspalvelija lupasi 5 kk sitten selvittää asian ja.soitaa--mitään ei ole kuulunut!!!!


    • ENTINEN ASIAKAS

      Elloksen kanssa oon asionut lukemattomia kertoja,eikä koskaan ole ollut mtn epäselvyyksiä. Ainoa harmittava asia on epätasaiset koot,eli sama koko kahdessa eri vaatteessa ihan eri luokkaa,sekä jotenkin muuttunut mallisto. Enää ei oikein löydy isohkossa koossa TAVALLISIA vaatteita,enemmän muotikuteita. Zalandosta tuli väärän koon kengät,vaikka laskuun oli merkitty tilaamani koko. Palautin kengät, kk:n päästä ilmoitettiin,ettei paketti ole kirjautunut heille... Täytin palautuslomakkeen - joka piti tilata Zalandosta,kun en omista tulostinta... - ja palautinsen matkahuollon kuitin kanssa. Nyt oon odotellut taas kk:n rahoja. Ei kovin hyvää palvelua mielestäni.

    • Mimmi711

      Hmph, mulle kävi nyt Cellbesillä ainakin niin, että tilasin puhelimitse huhtikuun puolessa välissä kolme tuotetta. Soittelin parin viikon päästä niiden perään, kun yleensä lähetykset tulevat todella nopsaan.
      Olivat lähettäneet tuotteet kirjepostina mukamas samana päivänä, kun soitin.
      Seurantakoodia ei siis ollut olemassa, kun kirjeenä pistivät mukamas tuotteet tulemaan.
      Tilausvahvistusta ei myöskään tullut sähköpostiini koskaan.

      Olen nyt soittanut sinne kolme kertaa, kun laskukin saapui, mutta tuotteista ei ole jälkeäkään missään. Sanoin, etten aio missään tapauksessa maksaa laskuakaan, kun mitään en ole saanut.

      Sanoivat, että maksuhuomautus saapuu kesäkuussa siitä huolimatta - voitteko käsittää!
      Eil soittelen sinne varmaan maailman tappiin asti tästä samasta aiheesta. Se, missä paketit ovat, ei ole minun ongelmani, vaan vastuu on aina joko lähettäjällä tai postilla, mutta ei asiakkaalla.

      Taidan pistää asian tuonne kuluttajansuojan puolelle, ei jaksa vääntää yhtään ylimääräistä enää.

    • Cellbes huijarifirma

      Minä myös tilasin Cellbesiltä ja odottelin kolmisen viikkoa ennen kuin tuli ilmoitus, että tuotteet on lähtenyt. Kysyin Postin seurantakoodia heiltä sähköpostitse, mutta eivät vastanneet. Odottelin taas 2 viikkoa eikä pakettia kuulunut, kävin postissakin kysymässä olisiko se kuitenkin siellä, mutta ei ollut.

      Jälleen laitoin s-postia ja kyselin seurantakoodia. Lopulta joku vastasi, että ei ole seurantakoodia, kun on lähtenyt kirjeenä. Hei, paketilla niin paljon painoa, ettei kukaan firma lähetä sitä kirjeenä/maksikirjeenä.

      Nyt sitten sain laskun Cellbesiltä tavaroista, mitä en ole saanutkaan. Ja uskon, ettei tilaamani tuotteet ole edes lähtenytkään. Olen heille ilmoittanut asiasta, ja pyytänyt hyvityslaskua, mutta tuskin tulee edes vastausta.

      Miten tämmöinen firma voi edes ja saa toimia Suomessa ?????????

      • kijuyh

        Cellbes on ruotsalainen firma, vaikka sivustot ovat suomeksi. Ei ole suositeltava ostopaikka, koska ei voi maksaa luottokortilla. Vältä tällaista paikkaa.


      • ekan kerran cellbes

        minäkin sain tänään 20.10.2014 laskun Celbesitä vaikka en ole tuotteita saanutkaan ja maksuaikaakin oli vain 8 päivää. ei ole hyvän maksutavan mukaista
        olisi kiva kuulla miten Sinun tapauksessasi lopulta kävi


      • Käytääaivojaa

        Ei mielestäni laskua tarvitse maksaa ennen kun tuote on sinulla.


      • Anonyymi
        Käytääaivojaa kirjoitti:

        Ei mielestäni laskua tarvitse maksaa ennen kun tuote on sinulla.

        Olen aina tilannut laskulla. Olen kuullut ninn paljon huonoa etten luota tippaakaan.
        laittoivat minut kuitenkin sitten osamaksuasiakkaaksi. Saivat siihen lisätäomiansa. Ihmettelin mistä menee korkoa kun maksan aina eräpäivänä viimmeistään.
        Pitääkö tästä aloittaa kansalaisaloite, että heidän toimintansa kielletään.


    • pettynyt5

      Palautin tuotteet maaliskuun lopulla, en ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Ensimmäisellä kerralla soitin ja vastattiin että rahat on tulossa, nyt olen laittanut kaksi spostia ja mitään ei kuulu. Ei sieltä saa rahoja takaisin !!!

    • Cellbesiin pettynyt

      Palautin Cellbesille 15.4.2014 housut, joista olin maksanut postiennakolla 13,95 e.
      Sain 6.5. 2014 palautuksena 11, 45 euroa. Olen tiedustellut sähköpostitse useampaan kertaan maksuvirheestä ja lähettänyt heille liitteenä lähetysluettelon ym kuitit. He väittävät maksaneensa tililleni 13,95 euroa 23.4.2014. Sitä ei vain ole ilmaantunut tähän päivään mennessä tililleni. Jos he olisivat maksaneet tuon 13,95, niin mistähän tuo 11,45e sitten tuli? Todella huijauksen maku! Kyse on vain 2,50 eurosta, aivan sama saanko sen vai en mutta periaatteesta käyn edelleen tätä "sanasotaa"

      • Luottamus palautui

        Edellinen asia on nyt selvitetty. Loppu hyvin, kaikki hyvin!


      • hintavaa
        Luottamus palautui kirjoitti:

        Edellinen asia on nyt selvitetty. Loppu hyvin, kaikki hyvin!

        Olen ollut tyytyväinen tilauksiin aikaisemmin.
        Nyt tuotteen hintaa on kolmea eri luokkaa,vaikka tuote on alennuksessa, joudun maksamaan kalliimman hinnan. Todella outoa!!
        Tilaus tehty alennetun hinnan aikana!!


    • Kara 26

      Cellbes pelaa outoa peliä - asiakkaiden rahoilla. Tilasin verkkokaupasta tunikan ja huivin, jotka kuvissa näyttivät hyviltä. Paketti tuli postiennakolla, mutta tuotteiden laatu oli vähintäinkin kyseenalainen. Palautin tunikan Itellan kautta (pakettikortti löytyy) yli kolme viikkoa sitten. Kun muutama päivä sitten kyselin, missä rahat viipyvät asiakaspalvelun työntekijä kertoi, ettei olevoineet palauttaa rahoja, koska heiltä puuttuu tilinumeroni. Omituista, laitoin palautelomakkeeseen sekä palautuksen syyn että tarkistetun tilinumeroni. Lappunen kuulemma löytyi, muttei siinä ollut tilinumeroa. Pa..apuhetta! Seuraavaksi as.palvelutyyppi sanoi, että heidän kirjanpidossaan näkyy, että rahat olisi lähetetty "postin kautta" siten että voisin nostaa ne pankistani heidän lähettämänsä ilmoituksen kanssa. Ilmoitus oli mukamas lähetetty 30.6.. eli kymmenen päivää sitten. Mitään ilmoitusta heiltä ei ole tähän päivään mennessä tullut! Törkeää!!!! Aion viedä asian eteenpäin. Vaikka summa on pieni vajaa 30 euroa, en totisesti halua "lahjoittaa" sitä huijariyritykselle!!!

    • Mineminemine

      Elloksestakin puhutaan pahaa vaikka miten, mutta sen puljun kanssa mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia. Katsotaan nyt tämä Cellbes vielä.

    • Luhtlampi

      Tulin parin viikon lomalta ja minua odotti Cellbesin huomautuslasku. Maksoin tyhmyyksissäni sen heti. Sitten tarkistin ja lasku koskikin palautettua tavaraa. Soitin Cellbesiin ja maksu luvattiin palauttaa,.Odotin maanantai aamusta perjantaihin puoleen päivään palautusta ei ole tullut Soitin uudelleen, nyt sanottiin, että minulla on plussaa tavaran hinnan verran. Sanoin laskun olevan suurempi. Siinä on kuulemma huomautuslisä. Vähän tulistuin ja kysyin miten huomautuslisä voi olla aiheettomassa laskussa. Henkilö puhelimessa sanoi ilmoittavansa laskutusosatoon uudelleen, että saisin palautuksen nopeammin. Pyysin laskutusosaston numeroa, vastaus: Se on Ruotsissa, me olemme vain välikäsi. Laskun palautus kestää kuulemma noin kaksi viikkoa.

      Hyvästi Cellbes!!!

    • Ihmettelevä

      Huijaako Cellbes ylimääräisiä korkoja?
      Olen laskuasiakas. Maksoin pitämäni tuotteet eräpäivänä ja palautin loput kahden viikon sisällä paketin noutamisesta. Cellbes yrittää periä korkoa eräpäivän ja tuotteiden heille palautumispäivän väliltä, eikä ole suostunut korjaamaan asiaa lukuisista pyynnöistäni huolimatta. Varokaa siis etenkin tiliasiakkaat, Cellbes perinnee teiltäkin aiheettomia korkoja!

    • 18 + 1

      Cellbesistä ei ole paljon kokemusta, mutta tilasin nyt äidille vaatteita sieltä. Niillä oli tällainen diili: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/cellbes-fi/ jossa sai samalla huivin ja rannekorun kaupanpäällisiksi. Mun kokemus on, etä nuo lahjat on yleensä aika laaduttomia ja näyttää kuvissa paljon kivemmilta. Niin myös tällä kertaa, paketissa olleet lahjat näytti enemmänkin rihkamalta, ei kelvannut edes äidille ;)

    • valhetta

      Cellbesin toimitusajat eivät pidä pätkääkään paikkaansa. Odotat ja odotat tilaustasi ja luet ontuvia selityksiä ruuhkista. Kun olet valmis 2 vk odottelun jälkeen iskemään hanskat tiskiin niin silloin tulee ilmoitus, että tilauksenne on käsitelty ja toimitetaan 7pv kuluessa. Just joo.
      Zalando jäi heti maksettujen tuotteiden katoamisten jälkeen ja nyt voi unohtaa myös Cellbesin.
      Onneksi Stockmannin ja Sokoksen verkkokaupat pitävät lupauksensa - aikataulut pitävät ja vaatteiden laatu on hyvä. Tilaus tulee nopeasti 3-4 päivän kuluessa.

    • minqa

      Cellbesin tuotteet ovat olleet ihan ok mutta toimitusaika on aataminaikaista. Nykypäivänä jopa jenkeistä tuotteet voi saada kahdessa päivässä. Cellbesin pakettien saapuminen kestää yleensä noin 3 viikkoa.

    • Huijausta

      Puuttumatta Cellbesin vaatteiden huonoon laatuun olen tyrmistynyt kuinka törkeää "asiakaspalvelua" puhelimessa juuri sain..
      Olen ollut pitkään tiliasiakkaana ja maksoin joulukuun alussa tilin kahtakymppiä vaille nollille ja vuodenvaihteessa kaikki. Koska pyhien vuoksi maksu oli kirjaantunut tammikuun puolella sain laskun jossa korko oli laskettu joulukuun alun saldon mukaan. Kun pyysin että voitteko tarkistaa minkä verran olen oikeasti velkaa, laskun määrän mukaan korko olisi 30% kun kuuluisi olla 1,83%, niin puhelimen toisessa päässä vaadittiin minua maksamaan lasku. Kun en suostunut, koska perustuu väärään velkasaldoon, myyjä käyttäytyi uskomattoman hävyttömästi.
      Kyllä heilläkin on vastuu laskea oikein eikä vaatia maksua olemattomasta ja olisi kiva kun olisi edes pahoitellut virhettä.
      Kuinkakohan moni maksaa turhaan?
      Milläköhän nimellä tälläistä toimintaa kutsuttaisiin jos kyseessä olisi yksityinen ihminen eikä yritys??
      Aivan varma on se, että kun tämä asia on nyt selvä, niin Cellbesiltä en enää ikinä tilaa mitään!!!

    • Asiakas87

      Itse olen saanut palautettua väärän koon/ ei mieleisen vaattet ihan vaivatta

      • 176cm

        Hei!
        Suurimmaksi osaksi on toiminut hyvin Cellbes, mutta viimeksi, kun tilasin uudehkosta postimyyntikuvastosta kahdet verhot, tuli ilmoitus ´valitettavasti loppuunmyyty`.. Odotin niitä niin. Kummallista vaan, että toiset niistä näkyy olevan silti heidän netti-kaupassaan myynnissä, vaikka olivat jo toista kuukautta sitten lopussa!? Joskus on jäänyt myös ilmaislahja saamatta, tai tullut joku "korvaava tuote". Lasku tulee joissakin postimyynneissä liian aikaisin, vaikka pitäisi tuotteeseen tutustumis- ja maksuaikaa olla 2 vkkoa. Maksan tuotteet LASKUna, jotta voin itse vähentää siitä palautetut tuotteet.. Jos tosiaan lähetys on toimittajalla jaettu useampaan osaan, saa itse ynnäillä ja korjata maksettavaa osuutta, toimitusmaksua ym. Joskus tulee jostain rikkinäisiäkin pakkauksia, tai huonosti pakattuja lähetyksiä. Joissain vaatteissa tosiaan vaihtelee esim. lahkeiden pituus. Taidan kokeilla tuota Sokosta ja Stockaa...


    • NoMoreCellbes
    • Juupajuuneidit

      Höpö höpö juttuja täällä syöpä24 palstalla.

      • NoMoreCellbes

        Syöpä24?? Haukkuu palstaa keksimällä muka nokkelia uusia nimiä sille mutta kuitenkin sitten itse roikkuu täällä.. ihme tyyppi.


      • Vuodenvitsi201720182019

        Kuka on ihme tyyppi? Väitätkö että olen cellbesin pitäjä =DDD.... Valoja !!!!!


      • NoMoreCellbes

        Ei kukaan sellaista väitä, sä olet vain vähän tyhmä.


    • Iines45

      Onpa yllättävän paljon huonoja kokemuksia Cellbessistä täällä! Uskaltaako edes tilata..

    • Urheilijamiäs

      Kyllä Celbess toimii!!!

    • Muistutusjokaiselle2017

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

      • Muistutaitsellesi2017

        No sinähän se tänne olet eniten kirjoitellut.


    • celllbees

      Cellbes meni konkkaan?

    • ilmaahinnoissarajusti

      Huh huh kyllä on hinnoissa ilmaa.

    • perkeleottaapattiin

      Ininää ininäö kateellista suomalaista valitusta

    • kallistajotenkin

      Jotenkin kallis?,,,?

    • hulkkaeunukki

      Tilasin melkein 400eurolla. Osa oli tosi huonolaatuisia

    • hyvimenikaikki

      Lasku tuli mut ei tuotteita

    • 000000vittuu0000

      5000 merkkiä jäljellä

    • böööööööööölöö

      kakkkokalle

    • entilaaenään

      cellbes on cellbes.

    • hurraaahurraaa

      nätti kun sika pienenä

    • mcmanneoy

      prööt kakka tuli

    • juupajuujoojaa

      Cellbes sitä cellbes tätä. menkää töihin.

    • yöuintia

      Kuutamo kalle

    • okkeee

      Okke.

    • Miiisa9

      Kyllä ne ihan asiallisetsi paluattaa rahat. Kyseessä kuitenkin euroopan suurimpia nettivaatekauppoja. Niille saa myös usein toimivia alennuskoodeja joilla saa hinnasta pois useita kymppejä parhaimmillaan http://tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/cellbes-fi/

      • kanananannanan

        kananananana


    • paskapaskapaska

      PASKA! PASKA!

    • Pitkäänmeni

      5 viikkua

    • Juhla-asu

      Olen ollut vuosia Cellbeksin asiakas ja aina on tilaukset ja palautukset toiminut hyvin,
      en voi moittia ja kokoja löytynyt meille pienikokoisillekki,nyt on vaan esim.miesten tanakat-koot mittataulukko vajaa,ei löydy vartalomittoja.HARMI.Toivoisin niihin parannusta.

      • ilmainenpalautusoltava

        Itse tilannut monta kertaa eikä ongelmia. Tosin jatkossa jää tilaukset tekemättä kun perivät näköjään palautuksesta maksun (ALK. 6 €). Ymmärrän kyllä firmojen kulut mutta en silti aio itse maksaa sovittamisesta. Harmi, ollut hyvä kauppa.


    • Anonyymi

      Jos sinulla on kuitti. Ota yhteys Kulutttaja-asiamies.

      • Anonyymi

        Ihan petkutusta kaikki alekoodit ym. Rosvo firma. Palautukset ja maksut kirjautuvat monen viikon päästä. Kokeilkaas tota alennus 25%.


    • Anonyymi

      Paljon olen tilannut, mutta nyt alkaa kyllästyttää tuotteiden huono laatu. Paidat nukkaantuu ensimmäisessä pesussa ja toppatakit eivät kestä edes yhtä talvea, toppaukset pursuaa saumoista. Rahan tuhlausta

      • Anonyymi

        Miksi tilata mitään jos on kauppa vieressä?
        Joo on halvempaa no sitten kun tuleekin ongelmia tilauksissa jne niin jopa saakin tehdä työtä että asiat oikenee.
        itse en tilaa mitään jollei pakko ole


    • Anonyymi

      Maksoin postiennakolla ja palautin eikä rahoja ole tullut tililleni...missä viipyy...

    • Anonyymi

      Ostin postiennakolla vaatteita jo kk.sitten ja palautin samana päivänä takaisin.mutta rahoja ei ole tullut tililleni..kiitos en tilaa enää....terveisin harmistunut ostaja,on ennen toiminut hyvin,mutta nyt ei...Tuula Tick keskustie 29a4 41520 hankasalmi

    • Anonyymi

      Cellbes on huijarikauppa, olen tilannut sieltä useamman kerran . Olen huomannut että he lähettävät aiheettomia laskuja ovelasti, niin
      että jos olen palauttanut tuotteen , he laittavat
      laskuun joka voi tulls esim. vaikka 2 kuukauden päästä siten että palautunut tuote olisikin uusi
      ostos. Olen siksi huolimattomuuttani maksanut
      heille liikaa. Rahaa ei suinkaan palauteta takaisin.
      Soitin heille muun asian vuoksi, josts puhelusta tuli vaikea,jouduin kiroilemaankin,jolloin asiakaspalvelija sitten ilmoitti, että sinä olet aiemmin maksanut liikaa! Kysyin että miksei summaa ole palautettu automaattisesti tililleni, hän siihen että jos asiakas soittaa niin he sitten kertovat!!!??? Entä jos asiakkaalla ei ole mitään asiaa?

    • Anonyymi

      Hyvä, kun täällä varoitellaan. meinasin tilata, mutta jo pelkkä kirjautuminen maksaminen oli todella vaikeaa. Onneksi sillä en sitten olisi tilatakkaan, koska katsoin sitten täältä kannaattaako.

    • Anonyymi

      Jep. Eipä ole palautettavista vaatteista takaisin maksua tullut! Tilauksesta myös puuttui tuotteita ja näistäkin maksettu. Asiakaspalvelu niin puhelimessa, kun sähköpostissa laittaa vain ympäripyöreitä vastauksia. Sähköpostiin ovat luvanneet hetken päästä palautuksesta viestin, toista viikkoa odotellaan 😡 en suosittele!

    • Anonyymi

      Tilasin tuulitakin Cellbesiltä lokakuussa postiennakolla. Palautin sen ( liian iso) vieläkään en ole saanut rahojani takaisin, olen lähettänyt lukuisia viestejä ja yrittänyt soittaa, mutta eihän sinne pääse ! Huijausfirma paremmasta/pahemmasta päästä!! Postikuitti tallella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe