TAUOLLE???

päikkärifani^^

Jääkö Päivien Viemää kesätauolle?
lehdessä ainakin luki näin "sarja jää tauolle"
Millo se jatkuu taas?eihän se oo ennenkään jääny kesällä tauolle.

17

4029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päikkäri fani

      Samaa olen minä ihmetellyt koska eihän se ennenkään jäänyt mihinkään tauolle, miksi siis nyt! Se oli aikamoinen yllätys kun näin lehdessä että Päivien Viemää, sarja jää tauolle.
      Miksi nyt kun ei koskaan ennenkään ole ollut tauolla.

      Ei kai Nelonen tee taas samaa temppua kuin Passion sarjan kanssa eli lopettaa sarjan kesken vetoamalla että se jää tauolle. Jos Nelonen sen tekee nyt niin minä lopetan koko kanavan katsomisen. Alkaa ärsyttämään tuo Nelosen leikkiminen.

      Olen yrittänyt kysyä sitä Neloselta mutta eipä ole vastattu.

      • aloittaja^^^^

        Passions oli kyllä hyvä sarja,prkl jos tekevät samoin päivien viemäälle.
        Kaikki rakastavat Raymondia hävis myös yhtäkkiä ohjelmistosta...ja nyt alkoi taas Frasier uusinnat...MITÄ TÄÄ ON????


      • abubu

        Onhan tää ollut ihan älyttömän tuskaisa kesä, kun ei oo päikkäreitä tullut :D Kuinka sitä pienen ihmisen elämä pyöriikään yhden vaivaisen sarjan ympärillä... Nyt on ainakin tullu hankittua elämä!

        Mä lähetin viestiä neloselle ja kysyin Päikkäreiden tauosta. Ne vastas, että valitettavasti eivät vielä osaa kertoa tarkkaa paluuajankohtaa, mutta sen näkee sitten mm. nelosen nettisaitilta!


      • aarrgggh
        abubu kirjoitti:

        Onhan tää ollut ihan älyttömän tuskaisa kesä, kun ei oo päikkäreitä tullut :D Kuinka sitä pienen ihmisen elämä pyöriikään yhden vaivaisen sarjan ympärillä... Nyt on ainakin tullu hankittua elämä!

        Mä lähetin viestiä neloselle ja kysyin Päikkäreiden tauosta. Ne vastas, että valitettavasti eivät vielä osaa kertoa tarkkaa paluuajankohtaa, mutta sen näkee sitten mm. nelosen nettisaitilta!

        Mitääääh, eikö Nelonen vieläkään ole ilmoittanut paluuajankohtaa? :O Tietääkö kukaan jatkaako ne edes koko sarjan näyttämistä? Toivottavasti, paras sarja ikinä. En kestä, jos ei jatku enää. :(


    • days<3

      EIIIIIII hittolainen. mä en kestä. jos se ei tuu enää takas nii mä muutan johonki muuhun maahan jossa se näkyy. ihan tosissani oon :D

      nelonen ei edes kerro milloin päivien viemää on tulossa takaisin. no, ehkä huomenna kun katsoo sen "ohjelmaesittelyn" jossa aina puhutaan mitä tapahtuu ennen ku ohjelma alkaa nii ehkä siinä se tyyppi sit kertoo jotain. paree kertoo

      • aloittaja^^^^

        Nyt selvisi elikkä joo Päikkärit jää kesätauolle niinkuin salkkarit seiskassa luki.
        HUH minä jo pelkäsin pahinta :)


      • yurur5
        aloittaja^^^^ kirjoitti:

        Nyt selvisi elikkä joo Päikkärit jää kesätauolle niinkuin salkkarit seiskassa luki.
        HUH minä jo pelkäsin pahinta :)

        luojan kiitos jää vaan kesätauolle. En kyl tiedä et miten pärjään mun päikkärit vieroitusoireiden kanssa :D


      • days<3
        yurur5 kirjoitti:

        luojan kiitos jää vaan kesätauolle. En kyl tiedä et miten pärjään mun päikkärit vieroitusoireiden kanssa :D

        no joo ihan kiva että se on VAIN se kesätauko mutta ei sais kyllä olla MITÄÄN TAUKOJA OLLENKAAN IKINÄ PISTE. :D mutta silti huh ettei se veny mihinkään talveen...


    • ...

      nelosen nettisivuilla oli että päivien viemää alkaa vasta ensi vuoden alussa :/

      • ......

        WHAT?!?!?!EIIIII


      • loasidjoi

        vidddduuuu


      • dhj

        Mut eikse ollu joku vanha, vuojen 2010 juttu? o;


    • miksi?

      Miksi sarja on taas tauolla? :( Onko kellään tietoa palaako vielä 2011 vuoden puolella takaisin ruutuun?

    • päikkärit

      Nelosen nettisivuilla lukee että sarja on ainakin vielä syksyn 2011 tauolla eli aikaisintaan talvella 2011/2012 jatkuu. Tarkempaa ajankohtaa siellä ei vielä lukenut.

    • hm

      Olisi kiva jos edes joskus laittaisivat sinne että koska se alkaa

    • joopastajooo

      "valitettavasti päivien viemää on poistunut nelosen tarjonnasta"

      Jep jep. Nelonen jälleen osaa.
      En sen kanavan ohjelmia rupea enään koskaan katsomaan.
      Eipä ole ensimmäinen kerta kun siellä jätetään sarjat kesken.

    • PÄIKKÄRITT <33

      HAISTAKAA PASKA!!!!!!! MÄ HALUUN KANS PÄIKKÄRIT TAKAS!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe