Pallon s-market.

Juppati Joonas

Oletteko jo kuulleet että palloon on avattu uusi s-market!!!???

83

5870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikämikämies

      nii onks se siin liikenne ympyrän lähellä mis on se kivistä tehty äänivalli, pallossa?

      • peter pan

        Joo se on siinä taipalsaarentiellä, numeroo nyt en muista mut tosiaan liikenneympyrä on ihan hyvä maamerkki..


      • Mie kylältä

        on liikenneympyrä? Mie asun Taipalsaarella ja mie kuljen jokapäivä kaupunkiin ja takaisin, mutta en mie mitään ympyrää ole Taipalsaarentiellä nähny. Suora tiehän siellä mennee. Mikä liikenneympyrä ja mikä se oikeastaan on se semmoinen luiikenneympyrä? En mie oo semmosesta ees kuullu.


    • mirkku 62

      Ai siis siihen teboilin viereenkö se tulee vai siihen rautatien varteen joka menee sinne kivisalmeen? APUA? haluan sinne äkkiä?

    • rauno K

      Joko siellä on ollu avajaiskahvit, uattelin vua et ois voinu tulla tirpasemmaa avajaiskahvit turpaan...

    • oli-ver

      samallainen paska ääs kuin muut

      • kessimän

        Ainii siis Pallon rannassa?


      • anthunt
        kessimän kirjoitti:

        Ainii siis Pallon rannassa?

        Avajaiskahvit juotiin 20.05.2010 kello 10.00 alkaen, sorry, ootte vähän myöhässä.. ite nyt en oo kyseisessä kaupassa paljo asioinu mut sen pari kertaa oon käyny mitä nyt ohi saatunu ajamaan ja täytyy kyllä sanoa että ainakin palvelu on kohdallaan. Vaikka luultavasti henkilökunta on prepattu uuden kaupan takia vimpan päälle, mutta kuitenkin!


      • Seven the Seven
        anthunt kirjoitti:

        Avajaiskahvit juotiin 20.05.2010 kello 10.00 alkaen, sorry, ootte vähän myöhässä.. ite nyt en oo kyseisessä kaupassa paljo asioinu mut sen pari kertaa oon käyny mitä nyt ohi saatunu ajamaan ja täytyy kyllä sanoa että ainakin palvelu on kohdallaan. Vaikka luultavasti henkilökunta on prepattu uuden kaupan takia vimpan päälle, mutta kuitenkin!

        Ei tuo nyt paljoa eroa normi s-marketista, kooltaan toki suurempi kuin useat, samat teinit mopoillaan parkkipaikalla ja pelikoneiden luono notkumassa..


      • PalloZ
        Seven the Seven kirjoitti:

        Ei tuo nyt paljoa eroa normi s-marketista, kooltaan toki suurempi kuin useat, samat teinit mopoillaan parkkipaikalla ja pelikoneiden luono notkumassa..

        En tiedä olenko pallopää, mutta kyllä, Palloon on avattu uusi s-market. Ja on muuten ainoa alueen kauppa jonne ei ole vielä Venäläisturismi yltänyt. Toki varmaan kohta sekin nähdään..


      • palloZ
        PalloZ kirjoitti:

        En tiedä olenko pallopää, mutta kyllä, Palloon on avattu uusi s-market. Ja on muuten ainoa alueen kauppa jonne ei ole vielä Venäläisturismi yltänyt. Toki varmaan kohta sekin nähdään..

        Ja Palloz jatkaa vielä: Mikäli näen yhdenkin pikkubussin naapurin kilvissä Pallon ässän pihalla, lupaan, etten jalallani astu silloin sisään!


      • sven åke..
        palloZ kirjoitti:

        Ja Palloz jatkaa vielä: Mikäli näen yhdenkin pikkubussin naapurin kilvissä Pallon ässän pihalla, lupaan, etten jalallani astu silloin sisään!

        ahaa siis tuliko tää c-marketti spalloon? vai siihen liikenneympyrän viereen, onko se liikenneympyrä siinä se "pallo josta puhutaan"? koska jos on niin sehän pitäisi oikeastaan olla ympyrä ja ympyrän s-market....


      • ympäri ämpäri
        sven åke.. kirjoitti:

        ahaa siis tuliko tää c-marketti spalloon? vai siihen liikenneympyrän viereen, onko se liikenneympyrä siinä se "pallo josta puhutaan"? koska jos on niin sehän pitäisi oikeastaan olla ympyrä ja ympyrän s-market....

        Sehän on Pallossa, se S-Market, miksi se olisi ympyrä-market, ympyröitähän on ympäri kaupunkia, joutuisi etsimään ympäri ämpäri, eikä löytyisi.


      • pallottaa
        ympäri ämpäri kirjoitti:

        Sehän on Pallossa, se S-Market, miksi se olisi ympyrä-market, ympyröitähän on ympäri kaupunkia, joutuisi etsimään ympäri ämpäri, eikä löytyisi.

        Minkälaisiahan palloja siel on myynnissä? Ois kiva joku superpallo!!!


      • Kysyvä ei tieltä eks
        pallottaa kirjoitti:

        Minkälaisiahan palloja siel on myynnissä? Ois kiva joku superpallo!!!

        Niin siis missä se nyt on se uus kauppa tarkalleen?


      • Nygåård

      • 23

      • jot siellä
        Kysyvä ei tieltä eks kirjoitti:

        Niin siis missä se nyt on se uus kauppa tarkalleen?

        No, Pallossahan se, huoltoaseman vieressä, Taipalsaarelle menevän tien varressa, sen maan kuulun, monikaistaisen liikenneympyrän kohdalla. Sen, jossa ajetaan ihan miten sattuu, eikä tiedetä, kuka väistää ketä, vai kukaan ei ketään.


      • eiks vaa
        23 kirjoitti:

        eli se onkin googlessa? Vähän sama ku Pallon Rengas ku sekää ei oo Pallossa.

        mutta tää S-kauppa on Pallossa.


      • AnzQA

      • Minne?
        jot siellä kirjoitti:

        No, Pallossahan se, huoltoaseman vieressä, Taipalsaarelle menevän tien varressa, sen maan kuulun, monikaistaisen liikenneympyrän kohdalla. Sen, jossa ajetaan ihan miten sattuu, eikä tiedetä, kuka väistää ketä, vai kukaan ei ketään.

        Onko käyntiosoite nyt tuo linkin satamatie 30 vai taipalsaarentie? Ois ihan mukava käydä kyseisessä kaupassa mutta ensin pitäis olla tietoa, ei olettamuksia!


      • Chee
        Minne? kirjoitti:

        Onko käyntiosoite nyt tuo linkin satamatie 30 vai taipalsaarentie? Ois ihan mukava käydä kyseisessä kaupassa mutta ensin pitäis olla tietoa, ei olettamuksia!

        Satamatie eiks se oo siel linnotuksen luona, tie mikä mikä lähtee siitä armadan luota ja jos sitä kävelee niin pääsee hiekkalinnoitukselle, tai ainakin siellä joskus semmonen oli.. onks sinne muka tullu kauppa?? Kait se uus vissiin on siel taipalsaaressa.. vai onks se nyt palloa vai pikisaarta mut kuiteski ne sanoo sitä pallox.


      • yksi asiakas
        Minne? kirjoitti:

        Onko käyntiosoite nyt tuo linkin satamatie 30 vai taipalsaarentie? Ois ihan mukava käydä kyseisessä kaupassa mutta ensin pitäis olla tietoa, ei olettamuksia!

        Tuo puoti on siinä liittymässä, siis ympyrään, ja kuuluu Satamatienpuolelle. Eli käynti osoite on Satamatie, tuo tie menee sinne Linnoituksen tienoille asti, Rapasaaren satamaan. Jos tiedät Pallon TB:n, niin melkeinpä samalla pihalla ovat molemmat, S - Market, sekä huoltis. Mene ihmeessä tutustumaan uuteen S-kauppaan.


      • Nautasika
        yksi asiakas kirjoitti:

        Tuo puoti on siinä liittymässä, siis ympyrään, ja kuuluu Satamatienpuolelle. Eli käynti osoite on Satamatie, tuo tie menee sinne Linnoituksen tienoille asti, Rapasaaren satamaan. Jos tiedät Pallon TB:n, niin melkeinpä samalla pihalla ovat molemmat, S - Market, sekä huoltis. Mene ihmeessä tutustumaan uuteen S-kauppaan.

        Mun mielestä perille löytää parhaiten kun ajaa vaan taipalsaarentietä, satamatie on linnoituksessa eikä siis pallossa ainakaan s marketin vieressä.


      • dikkudiizzzz

      • janipe
        Chee kirjoitti:

        Satamatie eiks se oo siel linnotuksen luona, tie mikä mikä lähtee siitä armadan luota ja jos sitä kävelee niin pääsee hiekkalinnoitukselle, tai ainakin siellä joskus semmonen oli.. onks sinne muka tullu kauppa?? Kait se uus vissiin on siel taipalsaaressa.. vai onks se nyt palloa vai pikisaarta mut kuiteski ne sanoo sitä pallox.

        Onko linnoituksessa joku pallokauppa???


      • Nygåård
        dikkudiizzzz kirjoitti:

        voiko tuolta googlen kautta sit tilata vaikka ruokaa kotio? onko se joku nettikauppa? Laittasitko nygård vielä sen goglen osoitteen nii pääsee ostoksille...

        Siis ihan kun laittaa vaan googlen hakukenttään sen tekstin eli avaat selaimen ja sitten avaan www.google.fi niin jo onnistuu.. kannattaa hakea ihan pallo s market ja etsi tuloksia kielellä suomi koska veikkkan et suomessa ja maailmalla on aika monta muuta kauppaa joka vastaa tuota ässää niin löydät paremmin juuri tuon.


      • jupetski
        Nautasika kirjoitti:

        Mun mielestä perille löytää parhaiten kun ajaa vaan taipalsaarentietä, satamatie on linnoituksessa eikä siis pallossa ainakaan s marketin vieressä.

        Taidanpa lähteä käymään pallon s-marketissa.


      • koulutukseen
        jupetski kirjoitti:

        Taidanpa lähteä käymään pallon s-marketissa.

        toivottavasti se poika osaa pitää leipää hyllyssä,lauritsalassa ollessaan leipähyllyt oli aina tyhjiä puoli neljänaikaan!


      • Nimim...
        koulutukseen kirjoitti:

        toivottavasti se poika osaa pitää leipää hyllyssä,lauritsalassa ollessaan leipähyllyt oli aina tyhjiä puoli neljänaikaan!

        Luulis että uudesta kaupasta ei leipä tai muutkaan elintarvikkeen lopu, menee muuten maine..


      • mikämikämies
        Nimim... kirjoitti:

        Luulis että uudesta kaupasta ei leipä tai muutkaan elintarvikkeen lopu, menee muuten maine..

        Kävin Pallon S-Marketista ostaas yhen ilta oluen. Hyvää oli! ei kaljahylly ainakaa tyhjänä ollu, no löysin sen kummiski pallosta, siit liikenneympyrän luota.. siis pallonrannan lähellä siit kivistä tehdyn äänivallin vierestä.


      • pasiahtianssi
        mikämikämies kirjoitti:

        Kävin Pallon S-Marketista ostaas yhen ilta oluen. Hyvää oli! ei kaljahylly ainakaa tyhjänä ollu, no löysin sen kummiski pallosta, siit liikenneympyrän luota.. siis pallonrannan lähellä siit kivistä tehdyn äänivallin vierestä.

        juu, tottakai voi tilata ruokaa kotiin tuolta ko. marketista. Anssi tekee ekaksi ne sapuskat ja sen jälkeen polkasee mopon käyntiin ja vie asiakkaalle. Tai jos Anssi sattuu olemaan lomalla tai muuten kiireinen niin siinä tapauksessa isä-Ahti tuuraa.


      • joujoujoutsenou
        Nautasika kirjoitti:

        Mun mielestä perille löytää parhaiten kun ajaa vaan taipalsaarentietä, satamatie on linnoituksessa eikä siis pallossa ainakaan s marketin vieressä.

        Siis sori mä en nyt kyl tajuu...

        Missä se pallo on? Ku mä katoin tosta kartasta ni en kyl löytäny. Vai enks mä sit huomannu vaasitä mut voiskohan joku sano et miten pääsee parhaiten kun mä tuun täältä joutsenosta päin sinne citille.
        Se on aika söpö se yx mies siinä mainoksessa siis se lyhyempi mikä vilahtaa siin kuvas vaik näyttää vähän sammakolta. :)


      • Jei Jei
        joujoujoutsenou kirjoitti:

        Siis sori mä en nyt kyl tajuu...

        Missä se pallo on? Ku mä katoin tosta kartasta ni en kyl löytäny. Vai enks mä sit huomannu vaasitä mut voiskohan joku sano et miten pääsee parhaiten kun mä tuun täältä joutsenosta päin sinne citille.
        Se on aika söpö se yx mies siinä mainoksessa siis se lyhyempi mikä vilahtaa siin kuvas vaik näyttää vähän sammakolta. :)

        mita juttua


      • snipe.
        Jei Jei kirjoitti:

        mita juttua

        Pitäisiköhän sitä käydä ostamassa lava olvia tuolta uudesta pallon s-marketista, siitä teboilin vierestä, liikenneympyrän äärestä kivisen meluaidan juuresta...


      • Rikas mies jos oisin
        snipe. kirjoitti:

        Pitäisiköhän sitä käydä ostamassa lava olvia tuolta uudesta pallon s-marketista, siitä teboilin vierestä, liikenneympyrän äärestä kivisen meluaidan juuresta...

        Tuskin siulla on varaa koko lavallista kaljaa ostaa. Osta vaa se yks laatikko.


      • ????
        jot siellä kirjoitti:

        No, Pallossahan se, huoltoaseman vieressä, Taipalsaarelle menevän tien varressa, sen maan kuulun, monikaistaisen liikenneympyrän kohdalla. Sen, jossa ajetaan ihan miten sattuu, eikä tiedetä, kuka väistää ketä, vai kukaan ei ketään.

        Nythän sinne on maalattu asvalttiin opasteet että näkee minne ja miten pitää ajaa. Tosin ihmettelen miksi liittymästäTps:n suuntaan poistuttaessa kaistoja on tehty 3, ahtaan ja sekavan oloista näin tehtynä. Olisi vaan ollut suoraan myös vasenta kaistaa myös, nyt varmasti tulee tiukkoja paikkoja jos esim. rekka on menossa Puukeskuksen pihaan, keskikaistaa ajaa bussi Tyysterniemen suuntaan ja oikeata kaistaa toinen rekka. Ja tämä kaikki tapahtuu kaarteessa, ei suoralla.
        Sama suoraan myös vasemmalta pitäisi sallia myös edellisessä risteyksessä, eli Rakuunamäen risteyksessä.
        Viime talvi jo osoitti ettei 3 kaistaa toimi käytännössä, oikea kaista oli lumen peitossa ja vasenta kaistaa ajettiin suoraan.
        3 kaistaa voi näytää hienolta suunnittelupöydäällä kuten moni muukin asia, käytännön toimivuus on vaan aivan muuta.


      • kyyl
        ???? kirjoitti:

        Nythän sinne on maalattu asvalttiin opasteet että näkee minne ja miten pitää ajaa. Tosin ihmettelen miksi liittymästäTps:n suuntaan poistuttaessa kaistoja on tehty 3, ahtaan ja sekavan oloista näin tehtynä. Olisi vaan ollut suoraan myös vasenta kaistaa myös, nyt varmasti tulee tiukkoja paikkoja jos esim. rekka on menossa Puukeskuksen pihaan, keskikaistaa ajaa bussi Tyysterniemen suuntaan ja oikeata kaistaa toinen rekka. Ja tämä kaikki tapahtuu kaarteessa, ei suoralla.
        Sama suoraan myös vasemmalta pitäisi sallia myös edellisessä risteyksessä, eli Rakuunamäen risteyksessä.
        Viime talvi jo osoitti ettei 3 kaistaa toimi käytännössä, oikea kaista oli lumen peitossa ja vasenta kaistaa ajettiin suoraan.
        3 kaistaa voi näytää hienolta suunnittelupöydäällä kuten moni muukin asia, käytännön toimivuus on vaan aivan muuta.

        Näinhän se on, jotta teoriassa toimii ja käytännössä ei. Mut oli kyl tosi sipsakoita myyjättäriä siellä!!!..:) Ettei vaan itäveri olisi niissä virrannut!!


      • juuuuhps
        kyyl kirjoitti:

        Näinhän se on, jotta teoriassa toimii ja käytännössä ei. Mut oli kyl tosi sipsakoita myyjättäriä siellä!!!..:) Ettei vaan itäveri olisi niissä virrannut!!

        onneksi siel on myös naisille silmänruokaa... vai oonkohan mun silmät havainnut asiat ihan väärin?


      • ,.-ää
        juuuuhps kirjoitti:

        onneksi siel on myös naisille silmänruokaa... vai oonkohan mun silmät havainnut asiat ihan väärin?

        Soon sit sellane herkkupuoti koko paikka?


      • Namuuuu
        ,.-ää kirjoitti:

        Soon sit sellane herkkupuoti koko paikka?

        Se on ihan tavallinen ruokakauppa, toki karkkihyllykin löytyy..


      • Palllllo
        Namuuuu kirjoitti:

        Se on ihan tavallinen ruokakauppa, toki karkkihyllykin löytyy..

        Siis sekö on nyt ihan kokonaan valmis vai?


      • pasiahtianssi
        Palllllo kirjoitti:

        Siis sekö on nyt ihan kokonaan valmis vai?

        ei toki ole vielä kokonaan valmis vaikka on jo avattu. katto puuttuu ja yksi seinä mutta kun luvannut tällaista vähälumista kesää ni ei se haittaa, ja jos vielä kaatosateilta vältytään ni hyvä on. loput rakennetaan sitä mukaa kun saadaan asiakkailta rahaa.


      • Palloilija 115
        pasiahtianssi kirjoitti:

        ei toki ole vielä kokonaan valmis vaikka on jo avattu. katto puuttuu ja yksi seinä mutta kun luvannut tällaista vähälumista kesää ni ei se haittaa, ja jos vielä kaatosateilta vältytään ni hyvä on. loput rakennetaan sitä mukaa kun saadaan asiakkailta rahaa.

        Nyt ainakin on ollu toiminnassa jo pidemmän aikaa et eikun vaan ostoksille.


      • satasatasata
        AnzQA kirjoitti:

        Tuo linkki muuten näyttää kartalta eri paikan kuin missä mun mielestä itse kauppa on? Onko muut samaa mieltä? Tietääkö kukaan missä se nyt se kauppa on oikein?

        on Satamatiellä, eli satamassa. Mee sinne saat avajaiskahvit täytekakun kera.
        Sata ensimmäistä saa viime kesän ilta-Sanomet puoleen hintaan.


      • pallo jalasta
        Palloilija 115 kirjoitti:

        Nyt ainakin on ollu toiminnassa jo pidemmän aikaa et eikun vaan ostoksille.

        Saakos sieltä sitä poonusta?


      • Joutsenolainen
        pallo jalasta kirjoitti:

        Saakos sieltä sitä poonusta?

        Olen asioinut Pallon Renkaassa, onks tämä uusi marketti jossain lähettyvillä?


      • Tietämätön 2011
        Joutsenolainen kirjoitti:

        Olen asioinut Pallon Renkaassa, onks tämä uusi marketti jossain lähettyvillä?

        ko.pallo oikein sijaitsee?


      • Kalaa
        Tietämätön 2011 kirjoitti:

        ko.pallo oikein sijaitsee?

        Saakohan sieltä pallokalaa? Se on kyllä aika myrkyllinen otus.


      • Sipulimummo
        Kalaa kirjoitti:

        Saakohan sieltä pallokalaa? Se on kyllä aika myrkyllinen otus.

        Ei varmaankaan pallokalaa, mutta olen kuullut että joissakin kaupoissa on myytävänä mm. kengurun ja strutsin lihaa. Itse en kyllä uskaltaisi sellaista maistaa.. liekkö kenelläkään tietoa onko Pallossa exsoottisia eläimiä, siis lihaa tarkoitan.


      • emäsipali
        Sipulimummo kirjoitti:

        Ei varmaankaan pallokalaa, mutta olen kuullut että joissakin kaupoissa on myytävänä mm. kengurun ja strutsin lihaa. Itse en kyllä uskaltaisi sellaista maistaa.. liekkö kenelläkään tietoa onko Pallossa exsoottisia eläimiä, siis lihaa tarkoitan.

        pallokalasta en tiiä, mut talipallokalaa sieltä pallon s-marketista kyllä löytyy.


    • Wild Bill Hickok

      En ollutkaan kuullut.
      Kiitos tiedosta.

      • MarZu68

        Olis kyllä mukava jos saataisiin tännekkin enemmän erilaisia, tai siis eksoottisempia kasviksia/lihoja, etenkin kun nyt olen innostunut erilaisten kokkiohjelmien ansiosta laittamaan erilaista ruokaa. Pallon s-marketissä kävin joskus syksyllä pari kertaa mut nyt tullut käytyä enemmän prismassa.


      • kokkix
        MarZu68 kirjoitti:

        Olis kyllä mukava jos saataisiin tännekkin enemmän erilaisia, tai siis eksoottisempia kasviksia/lihoja, etenkin kun nyt olen innostunut erilaisten kokkiohjelmien ansiosta laittamaan erilaista ruokaa. Pallon s-marketissä kävin joskus syksyllä pari kertaa mut nyt tullut käytyä enemmän prismassa.

        Niin vois järjestää pallon s-marketissa sellaiset kokkikilpailut, jossa käytetään vain eksoottisia eläimiä ja kasveja. Olisi varma menestys.


      • MasterSef
        kokkix kirjoitti:

        Niin vois järjestää pallon s-marketissa sellaiset kokkikilpailut, jossa käytetään vain eksoottisia eläimiä ja kasveja. Olisi varma menestys.

        Olis todella hyvä! Esim. kaupan käytävällä järjestettävä pienimuotoinen kokkikilpailu, aikaa 30min. ja tuomareina toimisi ihan tavalliset asiakkaat jotka saisivat maistaa ruokia. Tosin mitää älyttömän erikoista ei välttämättä kannata kokata sillä normali suomalainen voi vierastaa sellasista ruokaa ja näin antaa huonot pisteet. Toki jos tuomarina olisi huippukokkeja niin silloin ne antavat pisteitä sen mukaan mitä useampaa ruoka ainesta onnistut yhdistämään mitä erikoisemmalla tavalla, ainakin näin se menee monissa kokki tosi tv ohjelmissa.


      • TopSef
        MasterSef kirjoitti:

        Olis todella hyvä! Esim. kaupan käytävällä järjestettävä pienimuotoinen kokkikilpailu, aikaa 30min. ja tuomareina toimisi ihan tavalliset asiakkaat jotka saisivat maistaa ruokia. Tosin mitää älyttömän erikoista ei välttämättä kannata kokata sillä normali suomalainen voi vierastaa sellasista ruokaa ja näin antaa huonot pisteet. Toki jos tuomarina olisi huippukokkeja niin silloin ne antavat pisteitä sen mukaan mitä useampaa ruoka ainesta onnistut yhdistämään mitä erikoisemmalla tavalla, ainakin näin se menee monissa kokki tosi tv ohjelmissa.

        Ja kovin mausteiset ruuat eivät varmaankaan pääse hyville sijoille, koska suomalaiset eivät ole tottuneet sellaisiin. Mutta esim. perus kengurukäristys on varmaan hyvä valinta.


      • MausteLeila
        TopSef kirjoitti:

        Ja kovin mausteiset ruuat eivät varmaankaan pääse hyville sijoille, koska suomalaiset eivät ole tottuneet sellaisiin. Mutta esim. perus kengurukäristys on varmaan hyvä valinta.

        No ei se kyllä mitään peruskauraa ole sellainen kengururuoka.. Ja muutenkin MasterSefille tiedoksi: Mitä itse olen katsonut kokkiohjelmia niin millää erikoisilla kokeiluilla ei saa kuin haukut!


      • Taipale ja Saari
        MausteLeila kirjoitti:

        No ei se kyllä mitään peruskauraa ole sellainen kengururuoka.. Ja muutenkin MasterSefille tiedoksi: Mitä itse olen katsonut kokkiohjelmia niin millää erikoisilla kokeiluilla ei saa kuin haukut!

        Liekkö tavoittaa pallon ässä hyvin lähialueen asukkaat?


      • juppoiu
        Taipale ja Saari kirjoitti:

        Liekkö tavoittaa pallon ässä hyvin lähialueen asukkaat?

        Kyllä se lie tavoittaa hyvin pallon ässän


      • Ärrä pärrä
        juppoiu kirjoitti:

        Kyllä se lie tavoittaa hyvin pallon ässän

        Ai onko siinä jossakin är kioski, oon kuullu et ässällä tarkoitetaan joissakin paikoissa juuri r-kioskia.


      • läski aatu
        Ärrä pärrä kirjoitti:

        Ai onko siinä jossakin är kioski, oon kuullu et ässällä tarkoitetaan joissakin paikoissa juuri r-kioskia.

        joo määki oon kuullu r-kioskia kutsuttavan ässäksi. mut palloille vaan sinne pallon s-markettiin, siellä myydään hiton hyviä kananahkapullia ja lipeä oliiveja. nii ja se sijaitsee siinä pallon liikenneympyrässä siin toisellapuolella tietä mis on se kivstä tehty äänivalli.


    • S-K ryhmä

      Oon kuullu et sinne avattiin joku uus kauppa mut en oo varma et onko se s-market vai k-market, loppupeleissä ihan sama asia, ainoa ero oikeastaan on etukortin väri.

    • onetohole

      Äsmarker (hole)

      • Tai pallo

        Parempi nimi ois Taipalsaaren s-market koska kukaan ei tunne palloa.


    • Laajentaja laaki

      Miten lie laajennusta tulossa? Monesti näitä laajennetaan kun huomataan et asiakkaita riittää.

    • Lappeenrannan kesä

      Kyllähän kaikki Lappeenrantalaiset nyt tietää missä on Pallo ja missä s-market, veikkaan et nää jotka arpoo kyseisen kaupan sijaintia ovat ulkopaikkakuntalaisia.

    • Loppunutleipä

      Leipä loppu! Ranskalainen leipä aina loppuu. Oon viimeinen joka ostaa. Kyllähän siellä niitä palloja myydään limsa osastolla

    • niihniih

      Sama juttu oli Lauritsalassa kun poika pti kauppaa,hyllyt tyhjinä jo 15.00.
      Kannattas pojan vaihtaa ammattia!

    • Kysyvä ei eksy

      Vieläkös kyseinen kauppa on pystyssä?

    • KIrurgia.

      Onko S-market pallonlaajennus jo suunnitteilla?

    • joo.

      siinähän se kauppa viellä on, tuskimpa sitä siitä mihinkää puretaa

    • Se loppuu

      Hyvä kauppa on. Eiks se oo siinä Teboilin vieressä vielä?

      • Palloympyrä

        On joo Teboilin vieressä, siinä liikennepylpyrän kohalla.


    • Einarhansevuan

      Vieläkös se pallon s-marketti on voimissaan? Kuulemma siinä liikennemäärät vieressä, pallon rannassa, teboilin takana, Pikisaaren menevän tien alussa, Lappeenrannassa, Etelä-Karjalassa, itäsuomessa, kuakonkulumalla, Suomessa, Skandinaviassa, pohjoiseuroopassa, planeetta maassa jne.

    • jaksaeikäkehtaa7

      Pikisaaresta tulevat linja-autolla s-markettiin kun eivät jaksa 300m kävellä.

    • dft

      mahtavia uutisia. täytyy käydä. siis pallossa? siinä pyöreessä? ilmapallossa?

    • hggg

      ei vaan ilmapallon suuaukon vieressä

    • MälkijänSulunAlapatrossi

      Vieläkös se pallon S-market on voimissaan, nuorena poikana matruusina käytiin purkamassa kivihiili kuormaa Lappeen satamaan ja tuli pyörähdettyä tuossa kaupassa ostoksilla... Joskus 70 luvun alussa. ..

    • 6yhbdd

      Johan toi kauppa on ollu joku 8 vuotta vuodesta 2009

    • hw5trbdfv

      bgbgbyhnbrhgfd

      • Anonyymi

        Älä puhu ruoka suussa.


    • Anonyymi

      Kaunis, punaiset hiukset ja sormikkaat. Nam;)

    • Anonyymi

      Kyllä on typerä nimi! Mutta aloittaja ainakin uskoo siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe