Tatuointi niskaan

tatkat

Olen jo jonkin aikaa miettinyt pienen tatuoinnin ottamista niskaan. Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä kenellä on jo niskassa, sattuiko laittaminen ja onko ollut tyytyväinen siihen jne :) kiitos jo etukäteen :)

12

6979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Kisu

      Kokemusta on vain niskasta, joten en varsinaisesti voi verrata miten kipeää tekee. Mutta vähän sattui, tietenkin. Ei varmaan ole paikkaa jossa ei tuntuisi miltään. Kuvaani tehtiin reilu kaksi tuntia ja koko aikana tosi kipeää teki ehkä kolme kertaa. Kipu kesti vain hetken. Tyytyväinen olen, kuva on vasta muutaman vuoden vanha joten se ei ole muuttunut. Eikä valunut pepun päälle... ;)

      • old tattoo

        ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin


      • skeidaa!!!
        old tattoo kirjoitti:

        ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

        paksua tuubaa!


      • markiisi88
        skeidaa!!! kirjoitti:

        paksua tuubaa!

        ottaa tattoota niskaan,
        1.kipu kauhea
        2.halvaantumis riski
        3.verenmyrkytys riski kasvaa tatuoidessa pään alueelle
        4.kuulo vaarassa
        5.pyörtymisen riski,ja silloin on mahdollisuus tulla tatskarin hyväksikäytettäväksi(kokemusta on)
        6.hampaisiin tulee helpommin reikiä


      • MENE ÄITIISI!
        old tattoo kirjoitti:

        ota niskaan,nikamat vaarassa,maailmalla on useita ihmisiä halvaantunut kaulasta alaspäin niska tatskan oton yhteydessä,ja jos kolorobotit eivät ole kohdallaan niin hip hurraa tervemenoa pyörätuoliin

        Faktat bullshittisi tueksi kenties?


    • niskaan

      Mulla on ainoa tatska niskassa, ja sen laittaminen ei minun mielestä sattunut paljon, ei tarvitse pelätä :) Se on kylläkin aika pieni, mutta olisin kyllä kestänyt kivun puolesta ottaa isommankin. En tiedä noista riskeistä mitä nuo eräät kertoilee, itse ainakin elän ja voin hyvin - niskatatskasta huolimatta :D

    • sairaanhoitaja suome

      Miettikää kuusi kertaa ennenkuin otatte tatuoinnin niskaan,jo natsi saksan aikaan tehtiin tieteellisiä kokeita asian tiimoilta.niskaan tatuoiminen vähentää elinikää 10-15% ja syynä tähän on ebiduraalin puutos,lihakset eivät enää tuota ebiduraalia saman verran kuin ennen tatskan ottamista.ja USAssa tehdyissä kliinisissä kokeissa on myös huomattu sama puutos tila

      • And then I lolled.

        Mikähän vittu mahtaa olla "ebiduraali"?:'DDDDd


      • BUAHAHAHAHA!!!!!

        "lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

        Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!


      • Diggadogga
        BUAHAHAHAHA!!!!! kirjoitti:

        "lihakset eivät enää tuota ebiduraalia"

        Ei jumalauta! En ole eläissäni nauranut näin makeasti!!!

        Ahahahahhaaha


    • .....

      En ottanut niskaan vaikka aluksi meinasin mutta otin kuukausi sitten tohon lapaluiden väliin ekan tatskani, kesti 1,5 tuntia, ei kamalan kivuliasta (tosin riippuu ihan ihmisestä) välillä teki ilkeetä mut kestin hyvin kun aattelee että oon kamalan kipuherkkä :) hyvin parani viikossa, vähän on haalistunut mut saan ilmaseks uudelleen värjäyksen. tykkään tosi paljon :)

    • kannattaa ottaa :)

      Itselläni on pieni nuottiavain tatuoituna niskaan, tosi tyytyväinen olen siihen :) Kyllähän se sattui, välillä ei juurikaan, mutta suurimman osan ajasta kyllä. Osuu vissiin jotenkin selkärangan hermoon, kun silleen jännästi "kihelmöi" välillä ainakin mulla. Mutta kyllä sen kivun hyvin kestää. Menen vajaan parin viikon päästä ottamaan toisen tatskani, jalkapöytään, ja sen odotan sattuvan sitten vähän enemmän...
      Mutta onnea sulle tatskan hankkimiseen ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe