Klarna / Segoria

Segoria

Klarna lähettää laskun vaivihkaa sähköpostiin, huomautuslaskukin on muka lähetetty, näin luki perintä kirjeessä, joka tuli segoria : sta, hyvä pisnes, rahoitusyhtiö ja perintäfirma saman katon alla, tuntuu siirtyvän aika haipakkaan laskut perintään, perintä sittenn laskuttaa korkoja, kuluja ja muuta mukavaa.
Onko tässä pienellä ihmisellä mitään mahdollisuutta saada oikeuden mukaista kohtelua, sähköpostilaskutuksesta ei oltu sovittu, sähköpostia tulee ja menee, sieltä sitten pitäisi ennalta arvaamaton lasku pongata.

33

7226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CDoff

      Sama juttu minulla. CDON:in laskua ei tullut ikinä, onnettoman näköinen sähköpostimuistutus Klarnalta, ja pian sen jälkeen Segoriasta ilmoitus perinnästä ja huima hinnankorotus.

      Ikävä kyllä joudun jupakan vuoksi katkaisemaan pitkän asiakassuhteen myös CDON:iin. Klarnan tultua mukaan toiminnan laatu on sukeltanut monta, monta luokkaa.

      • tyttö911

        minä tilasin bookplus.fi:stä kirjan keväällä ja hukkasin laskun, soitin klarnaan ja siellä vastattiin ruotsiksi puhelimeen, vaikka piti olla suomenkielinen linja. no ajattelin sitten, että odotan myöhästymislaskua, jota ei kuulunut, lopulta löysin laskun ja maksoin siitä 9 euroa, koska sen sai maksaa erissä. soitin uudestaan klarnaan, tällä kertaa sentään vastattiin suomeksi. sanoin, että olen maksanut näin ja näin paljon ja minulle sanottiin, että asia ok ja että he lähettävät minulle osamaksusopimuksen, joka pitää täyttää ja lähettää takaisin. no sen lähetin takaisin kesäkuun toisella viikolla, samana päivänä kun se tuli minulle. edellisviikolla segorialta tuli yli 40 euron lasku (alkuperäinen oli reilut 20 euroa), koska en ole maksanut laskua heidän mukaan täysimääräisesti. laitoin sähköpostia ja kysyin, että mikä ihme tämä on niin vastasivat etteivät ole vastaanottaneet osamaksusopimustani. kumma juttu, kun lähetin sen kirjekuoressa, jonka san klarnalta eli siinä oli osoitteet ym valmiina. no maksoin 40€ laskun viime perjantaina, sunnuntaina oli eräpäivä. tämän viikon tiistaina sain 60€ laskun, kun en muka ole maksanut laskua.


    • minä................
      • juuust

        maksakaa laskunne ajoissa urpot :D eikös asiakkaalle kuitenkin ole vastuu maksusta. mulle koskaan tullut yhtää muistutusta ja siitä saa ilmeisesti nykyää olla ylpee


      • laill.orjapiiskuri
        juuust kirjoitti:

        maksakaa laskunne ajoissa urpot :D eikös asiakkaalle kuitenkin ole vastuu maksusta. mulle koskaan tullut yhtää muistutusta ja siitä saa ilmeisesti nykyää olla ylpee

        klarna lähettelee minulle karhuja jo maksetuista laskuista. eivät löydä maksutietoja kuulemma kun vaihtelevat viitteitä miten sattuu. ja voin todeta etten ole ikinä elämässäni jättänyt mitään maksamatta, vaikka helppoahan tuo on ollut kun on rahaa kuin paskaa.
        en kuitenkaan nuuhkaisekaan enää klarnan marabouperseisiin päin.alan ammattilaisena vituttaa tuollainen urpoilu.meidän firmassa tuollaiset pääsis pihalle kerään tupakantumppeja.


      • Kelpert
        laill.orjapiiskuri kirjoitti:

        klarna lähettelee minulle karhuja jo maksetuista laskuista. eivät löydä maksutietoja kuulemma kun vaihtelevat viitteitä miten sattuu. ja voin todeta etten ole ikinä elämässäni jättänyt mitään maksamatta, vaikka helppoahan tuo on ollut kun on rahaa kuin paskaa.
        en kuitenkaan nuuhkaisekaan enää klarnan marabouperseisiin päin.alan ammattilaisena vituttaa tuollainen urpoilu.meidän firmassa tuollaiset pääsis pihalle kerään tupakantumppeja.

        Kantelut perintätoimistoista voi
        laittaa suoraan
        aluehallintovirastollle.
        Etelä-Suomen Lääninhallituksen
        listalla perintätoimen luvista ei
        ole Segoriaa eikä sen emoyhtiötä
        Klarnaa.
        http://www.laaninhallitus.fi/lh/
        etela/oik/home.nsf/
        Pages/9C1993E475EA654AC2257
        20B0046B370
        Lakia saatavien perinnästä ei
        täysin noudateta mm. pykälät:
        4§, 10b §.
        Näitä perintätoimistoja nousee
        välillä esiin.
        Aina lupaa ei erikseen tarvita:
        "Tässä laissa säädettyä
        toimilupaa ei kuitenkaan vaadita
        satunnaiseen perintätoimintaan,
        jos perintätoimintaa ei ole
        markkinoitu."
        Näistä kun vain riittävästi
        informoidaan viranomaisia, eikä
        pelkästään kirjoiteta foorumeilla,
        päästään ainakin muutamasta
        pimeästä firmasta eroon.
        Jos saatte ei tunnetulta
        perintätoimistolta
        maksuvaateen, tarkistakaa ensin
        listasta onko heillä oikeutta
        toimia perintätoimistona. Myös
        Finlexistä löytyy lisätietoa: Laki saatavien
        perinnästä: http://
        www.finlex.fi/fi/laki/
        ajantasa/1999/19990513
        Usein heidän asiakaspalvelunsa
        on tietämätöntä laista sekä
        hyvin sekavia perusteita ja
        joskus myös epämääräistä
        uhkailua. Kännyköillä voidaan
        äänittää puhelut, suosittelen sen
        tekemistä.
        Tässä tämä lyhyesti.


      • ex-asiakas

        Klarnan maajohtaja toivoo että maksutavoillaan ostaminen olisi "hauskaa"...Hauskuus oli kaukana kun yritin ostaa CDON.COMista kannettavan tietokoneen 6 kk:n osamaksulla, mutta ilmoitukseksi tuli "Sinulla ei ole luottoa"! Kiitos vaan tiedosta. Kylmä hiki tuli otsalle ja aloin tarkistamaan luottotietojani, joista sitten kuitenkin selvisi että niissä ei ole mitään vikaa. Ja huom. mitään muitakaan maksamattomia laskuja ei ole ollut rästissä.
        Asiallinen luottoyhtiö kertoisi mistä kyseinen "SINULLA EI OLE LUOTTOA" -ilmoitus johtuu vaikka henkilökohtaisella viestillä jossa ilmoitetaan määritelty luottoraja ja millä perusteilla.
        Cdon.comilla ja Klarnalla tuntuu olevan varaa menettää asiakkaita koska tilasin kannettavan aivan toisesta fimasta osamaksulla, ja tällä firmalla oli minuun luottoa.
        Ikävää sekin että meni maku myös cdon.comiin jonka asiakas olen aiemmin ollut.


      • Onnea!!!!!!
        laill.orjapiiskuri kirjoitti:

        klarna lähettelee minulle karhuja jo maksetuista laskuista. eivät löydä maksutietoja kuulemma kun vaihtelevat viitteitä miten sattuu. ja voin todeta etten ole ikinä elämässäni jättänyt mitään maksamatta, vaikka helppoahan tuo on ollut kun on rahaa kuin paskaa.
        en kuitenkaan nuuhkaisekaan enää klarnan marabouperseisiin päin.alan ammattilaisena vituttaa tuollainen urpoilu.meidän firmassa tuollaiset pääsis pihalle kerään tupakantumppeja.

        Mene raukka töihin.


      • kellarihiiri
        Kelpert kirjoitti:

        Kantelut perintätoimistoista voi
        laittaa suoraan
        aluehallintovirastollle.
        Etelä-Suomen Lääninhallituksen
        listalla perintätoimen luvista ei
        ole Segoriaa eikä sen emoyhtiötä
        Klarnaa.
        http://www.laaninhallitus.fi/lh/
        etela/oik/home.nsf/
        Pages/9C1993E475EA654AC2257
        20B0046B370
        Lakia saatavien perinnästä ei
        täysin noudateta mm. pykälät:
        4§, 10b §.
        Näitä perintätoimistoja nousee
        välillä esiin.
        Aina lupaa ei erikseen tarvita:
        "Tässä laissa säädettyä
        toimilupaa ei kuitenkaan vaadita
        satunnaiseen perintätoimintaan,
        jos perintätoimintaa ei ole
        markkinoitu."
        Näistä kun vain riittävästi
        informoidaan viranomaisia, eikä
        pelkästään kirjoiteta foorumeilla,
        päästään ainakin muutamasta
        pimeästä firmasta eroon.
        Jos saatte ei tunnetulta
        perintätoimistolta
        maksuvaateen, tarkistakaa ensin
        listasta onko heillä oikeutta
        toimia perintätoimistona. Myös
        Finlexistä löytyy lisätietoa: Laki saatavien
        perinnästä: http://
        www.finlex.fi/fi/laki/
        ajantasa/1999/19990513
        Usein heidän asiakaspalvelunsa
        on tietämätöntä laista sekä
        hyvin sekavia perusteita ja
        joskus myös epämääräistä
        uhkailua. Kännyköillä voidaan
        äänittää puhelut, suosittelen sen
        tekemistä.
        Tässä tämä lyhyesti.

        Ja näin vastaa Klarna-konserni:
        Aluehallinnon sivuilla sanotaan seuraavaa:
        "Perintätoiminnan harjoittamisella tarkoitetaan saatavien perintää toisen lukuun sekä sellaisten omien saatavien perintää, jotka on ilmeisesti otettu vastaan yksinomaan perintätarkoituksessa."
        Segoria on aputoiminimellä toimiva perintätoimisto ja olemme osa Klarna-organisaatiota, perimme vain Klarnan saatavia. Emme myöskään harjoita oikeudellista perintää, johon lupa vaaditaan. Kun yritys harjoittaa omien saataviensa vapaaehtoista perintää ei tällöin erillistä perintälupaa tarvita.

        Vapaaehtoisen perinnän aikana maksun suorittamiseen kehotamme kirjallisilla maksuvaatimuksilla sekä puhelinyhteydenotoilla.
        Aloitamme velan perintätoimenpiteet lähettämällä kirjallisen perintävaateen.
        Mikäli velkaa ei hoideta tai sovita kanssamme velan hoitamisesta, saattaa se siirtyä eteenpäin jälkiperintään toisen perintävaateen jälkeen.

        Eli eivät mielestään varsinaisesti peri vaan vain kehottavat.


    • En suosittele

      Klarnan laskulle tilattu ja sopimuspaperit postitettu kolmeen(!!!!) otteeseen. Viimeisimmät sopimuspaperit tulivat ensimmäisen maksusuorituksen jälkeen. Ensimmäinen lasku, jonka eräpäivä oli 30.10 on maksettu 8.10. Tänään tuli uusi lasku jossa on huomioitu alkukuussa maksamani summa. Eräpäivä tälle laskulle on 3.11. Ikinä, koskaan minkään muun yrityken kanssa ollut vastaavaa toimintaa. Jos joku tilaa Klarna-laskulle niin se on omalla vastuulla. Fiksut jättää tilaamatta. Mäkin nopeutan eroon pääsemistä kyseisestä firmasta ja maksan suurempia eriä kun alunperin olin valinnut.

      • En suosittele

        Maksoin nyt tuon laskun jonka eräpäivä on 3.11. Katsoin laskun erittelyä tarkemmin ja mulla on siinä edellisestä lyhennyksestä mennyt 29 € AVAUSMAKSUUN! Onko tuo ihan normaalia?


      • En suosittele
        En suosittele kirjoitti:

        Maksoin nyt tuon laskun jonka eräpäivä on 3.11. Katsoin laskun erittelyä tarkemmin ja mulla on siinä edellisestä lyhennyksestä mennyt 29 € AVAUSMAKSUUN! Onko tuo ihan normaalia?

        On se juu avausmaksu 29 €. Mä kävin nämä sivut lukemassa ennen kun tilasin eikä mun puusilmä näe tuolla missään 29 € avausmaksusta mainintaa. Avausmaksusta ei ollut mitään mainintaa verkkokaupankaan sivuilla josta tilasin tavarani. Ainoastaan oli tämä linkki Klarnan sivuille.
        http://klarna.com/fi/kuluttaja/lasku

        Google kyllä osaa löytään tuon 29 € avauslaskun. Olisi vaan pitänyt tajuta osata googlettaa... Hmph!


    • Rex Regi Rebellis

      Klarna on täysin perseestä älkää koskaan käyttäkö tätä paska firmaa!

      Aiheettomia perintälaskuja ja muistutuslaskuja.

      VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ svedupelle firmaa ja levittäkää sanaa!

    • CDON + Klarna

      Minäkin lisään farssini tänne josko siitä olisi toivottavasti jollekin apua. Pahoittelen pitkää tekstia:

      - ostin 2 cd:ta 19.12.2011; XX ja YY
      - Maksoin välittömästi verkkomaksu- optiolla Nordea- pankistani 18.85e, 19.12.2011. Toimitusajaksi (ei käsittelyajaksi) luvataan 2-4päivää.

      - cd:t saapuivat tammikuun alussa, mutta toinen cd oli YY:n sijaan ZZ
      - otin yhteyttä cdon.comiin, miten saisin oikean cd:n

      - Minulle sanottiin, että uusi on matkalla (todellisuudessa postitettiin vasta 5pvää myöhemmin), ja siellä on mukana myös UUSI LASKU, mutta sitä ei tule maksaa vaan palauttaa uusi lasku MAKSAMATTOMANA väärän cd:n kanssa. Näin tein. Liitin mukaan myös alkuperäisen kuitin osoittaakseni, että ne ikään kuin näin olleen mitätöivät toisensa kirjallinen selitys ENGLANNIKSI väärästä cd:stä, kuten minua oli neuvottu tekemään

      - 24.1.2012 minulle tulee ilmoitus cdon.comilta, että palautukseni on saapunut, ja kaikki on kunnossa. Lasku mitätöidään tietyn ajan kuluessa

      - Helmikuun alussa minulle kuitenkin tulee Muistutus Klarnalta (laskuno.ööööööö) YY:n cd:stä; 13.95e, kirjattu 3.2.2012
      - Soitan Klarnalle, jossa minulle sanotaan, että ehkä palautus ei ole vain kirjautunut vielä systeemiin, he selvittävät asian, asia on nyt osaltani kunnossa ja voin hävittää laskun (en hävittänyt). Tälläinen sotku on yleistä, kertoo asiakaspalvelija.

      - Kuukausi myöhemmin 7.2.2012 minulle tulee sähköposti Klarnalta, etten ole maksanut laskuani, ja että asia ei ollutkaan hoidossa, ja he pyytävät todistusta maksusta. Lähetin heille screen shotin Nordean pankistani, josta ilmenee summa ja päivämäärä. Klarnan puolelta lisää sotkua, vääriä sähköpostiosoitteita ja liitteeni avaamiseni kanssa ongelmia. Jälleen soitto Klarnalle.

      - 14.3 saan sähköpostin, että olen maksanut muka väärälle tilille, että maksumuistutukseni on jälleen aiheellinen ja aktivoitu. Soitto Klarnalle, he pesevät kätensä koko hommasta ja vaativat maksua.

      - En ole missään vaiheessa avannut tiliä Klarnan kanssa, enkä ole elämässäni tilannut mitään osamaksulla. Henkolötietoni on yksityissuojattu/salaiset, kuka työntekijöistä on avannut minulle Klarna tilin, on tehnyt niin laittomasti.

      - "Väärä tilinumero" on ilmeisesti sen takia, koska olen maksanut alunperin koko tilaukseni suoraan cdon.comille heidän verkkomaksupalvelunsa kautta ,enkä näin ollen ole missään vaiheessa edes nähnyt mitään tilinumeroita saatika saanut mahdollisuuden näpelöidä niitä vääriksi, eikä CDON:n pankkitiedot tietenkään täsmää Klarnan kanssa.

      - 15.3.2012 CDON ilmoittaa, että minulle on palautettu toinen cd, 8.95e, rahana tililleni 25.1.2012. Tämäkään ei ole totta, josta lähetän screen shotin cdon.comille ajalta 24.1.2012- 15.2.2012

      - 16.3.2012 CDON pahoittelee, että "Olemme nyt siirtäneet summan laskulle ääääääää". Tämä on kuitenkin täysin eri laskunumero millä Klarna perää "saataviaan". Klarna: saatava koskee verkkokaupasta CDON ALANDIA AB laskunumerolla ööööööööö.

      Erittäin mielenkiintoista, itse olen alkanut tulla siihen tulokseen, että CDON myy esimerkiksi musiikkia hiukan halvempaan hintaan, ja koska heillä ei ole sähköpostipalvelua, tai puhelinpalvelua, johon asiakas voi lähettää liitteitä todistuksistaan, tietokoneita vähemmän hallitseva varmasti helposti luovuttaa, kun ei voi todistaa sanaansa mitenkään todeksi, ja CDON keksii lisää valheita. Näin ollen CDON saa täyden hinnan tuotteistaan, kun asiakas maksaa kahdesti samasta tuotteesta, ja Klarnalle siivu laskuvälityksestä. Minä jään odottelemaan kuinka oma tarinani päättyy.

    • Lapakettu

      Mä en ole ikinä saanut yhtään laskua mistään ja nyt tuli tekstiviesti,että olen velkaa 42.70e..segorialle, laskunnumero ja puhelinnumero ja sähköpostiosoite. mit.vit?

    • paskaklarna

      Itse sain laskuni kyllä ja pääsin makselemaan normisti laskuani. Tosin 2 kuukauden soittelun ja sähköpostivalittelun seurauksena : D

    • Tyytymätön asiakas

      SEGORIA JA KLARNA BOIKOTTIIN !

      Varmaan paras lainrajoissa oleva kusetus suomalaisia kohtaan kyseessä,
      perintäfirma saman katon alla maksupalvelun kanssa,
      jos maksat tilauksesi voit olla varma että Klarna muuttaa sentinkin maksamattomista laskuista 30 euroksi.
      Näinhän he tienaavat; koronkiskonnalla.

      Älkää siis missään nimessä tilatko mitään klarna maksulla, 100 ostos muuttuu heidän käsissään 160 ostokseksi, vaikka maksaisitkin ajallaan.

      • Anonyymi

        Entä kun et ole koskaan tilannutkaan mitään, en siis ole saanut tavaraa enkä laskua. Kaksi perintäkirjettä Segorialta vain. KUSETUSTA. Jos vielä jotain postia Segorialta tulee, teen rikosilmoituksen.


    • Klarna ja heidän kampanjansa osta nyt saat korotonta maksu aikaa helmikuun loppuun. Ostettiin joulukuussa ja otettiin klarnan koroton maksuaika helmikuun 28.2.2013. Muistutus lasku tuli helmikuussa perintätoimisto segorialta. Otin klarnaan yhteyttä ja he sanoivat että olimme ottaneet 14 vrk maksutavan. Ok. Maksutapaa vaihdettiin helmikuun loppuun mutta minun pitää ottaa silti yhteyttä perintätoimistoon ja selvittää asiaa heidän kanssaan koska klarnalla ei ole enään tietoja tästä kyseisestä laskusta. Mielestäni asiakkaan ei tarvitse hoitaa heidän hommiaan. Koska mitään faktaa tietoa en saanut tähänpäivään mennessä klarnalta enkä segorilta onko periminen peruttu ja ylimääräiset kulut peruttu. En tiedä muutakuin maksaa noin 86 e lasku normaalisti klarnan laskulla 28.2.2013 ja odottaa tuoko posti lisämaksua perässä. Typerää toimintaa perintätoimistolta että eivät viitsivastata asiakkaan kyselyihin kun sähköpostin kautta yritetään ottaa yhteyttä. Onneksi minulla on todisteet tallella säköpostissa jotka kävin klarnan kanssa ja niisäluvataan vaihtaa maksutapaa.

    • hermonsa meneyyänyt

      Klarnasta en saa vastausta segoria pesee kätensä asiasta. Mitä teen kun tarvitsen tietoa laskusta joita pitäisi maksaa. Onko jokin taho tai lakipykälä joka voisi auttaa yksinkertaisessa asiassa. Klarna sekoittaa yksin kettaiset asiat tai oikeastaan sielä työskentelevät työntekijät eivät osaa työtään . He töpeksivät

    • vieras9

      Klarna on pelkkää huijausta, en enää ikinä käytä sitä maksutapaa. Sain viime perjantaina epämääräisen sähköpostin otsikolla "missä maksu viipyy?" Segorialta. Segoria karhuaa minulta yli 100 euroa, koska en ole muka maksanut Klarnan laskua. Yllätys, yllätys; minulle ei ole koskaan tullut kyseistä laskua Klarnalta, ja olen maksanut kaikki saamani laskut. Otettuani yhteyttä Klarnaan vastaus oli; asiakkaan tulee itse huolehtia laskun saapumisesta. Klarna ei ole lähettänyt minulle taatusti koko laskua, vaan siirsi alle 30 euron laskuni Segorialle, joka ilman laskunerittelyä vaatii minulta sähköpostitse yli 100 euroa! Selvää huijaamista. Alle 30 euron sijasta Klarna/Segoria firma vaatii nyt yli 100 euroa olemattoman laskun maksamatta jättämisestä. Koko laskua ei ole taatusti koskaan edes postitettu minulle, ja luulin laskun viipyessä vain jo sittenkin maksaneeni koko summan pois. Ja nyt pitäisi maksaa muka yli 100 euroa. Selvitin äsken oikeasti maksamatta jääneen summan, ja maksoin sen pois. Muuta en sille firmalle maksa.

    • KYLLÄSTYNYT KLARNAAN

      joo, itselläkin huonoja kokemuksia firmasta, aluksi kaikki toimi hyvin. Itsellä on AINA ollut tapana maksaa laskut hyvissä ajoin eikä varmasti mitään le jäänyt maksamatta. Nyt kuitenkin useampaan otteeseen tullut turhia muistutuksia, laskuista, jotka olen maksanut täysin ajoissa. Nyt viimeisin on muistutus tuotteista jotka olen palauttanut, klarnalle olen soittanut, tarkistaneet että asia on ok, eikä kirjeistä kannata välittää ja että korjaavat kaiken Nyt tullut viesti Segorialta, jossa uhataan luottotietojen menettämisellä ym. Että siinä taas nähdään että rehellisyys kannattaa, puhelinlaskuakin varmaan kertynyt jonkin verran näitä täysin aiheettomia kirjeitä selvitellessä. Muutenkin useaan otteeseen kun näitä asioita selvitellyt, vastaus on ollut, että kaikki on kunnossa eikä mitään tarvii maksaa, silti lisää tämmöstä roskaa tulee postiluukusta ja aina joutuu uudestaan soittamaan. Ja mikä parasta koko ajan keksitään uutta laskua vaikka viimeksi oletd tilannut klarnaa käyttäen n. 3kk sitten :D Pakko varmaan ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja/tai tehdä tästä firmasta joku julkinen valitus ja laittaa korvaamaan edes puhelinlaskut!

      • Ei kiitos

        Minulla sama homma, alkuun laskutus toimi hyvin ja korot, hallintokulut oli ok. Nyt tulee laskuihin ihmeellisiä korkoja lisää, en ymmärrä ja kuluttajaneuvonnan ihminenkin oli aivan hukassa, kun häneltä kyselin. Eli heidän laskutavoita ei ota selvää Erkkikään.

        Klarna boikottiin forever


    • Ongelmaa täälläkin

      Minullakaan ei tullut CDonista koskaan laskua, ei kirjeenä eikä sähkärinä. Lopulta karhukirje Klarnalta. Makselin sen sitten lisineen pois, koska en jaksanut alkaa vääntää moisesta paskasta.

    • jos raha ei kelpaa

      Yritin ensin tilata liki 2k euron arvosta sälää ei toiminut koska ei kuulemma ole luottoa vaikka rahaa olisikin tarpeeksi. No ei raha näköjään kelvannut joten maksoin verkkopankki maksulla kerralla pois

    • tttttt9

      klarana on sama puljua risicumin jacollector kuuluu myös eli pikavippi puljua on maksamattomat pistetään segoria nimiseen samaan ryppääseen kuuluvaan puljuun on fakta

      • hyväveli

        Ja näitä firmoja suojelee itse A.STUBB


    • Eiviittu

      Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa maksaa alkuperäisen suunnitelman mukaan. Ymmärrä ihmisiä, jotka luulee etteivät laskuja maksamalla joudu mihinkään vastuuseen. Hävetkää.

    • Näin maailma makaa. Tunnen tuskasi. Joskus näin ongelman. Nyt en jaksa. Käytän systeemiä hyväkseni ja tilaan minkä kerkiän. Lohdutus... Kun kaikki on otettu pois, valta on menetetty...

    • Onsekummajoo

      Ei tule 1.muistutusta Klarnalta vaan heti Segoria-perintään. No huh huh mitä touhua!

    • Täältäpeseetakas

      Minä en välitä ja jos alkaa perintäyhtiöt uhkaamaan niin jo on perkele!!!

    • 000099998888

      Klarna teki oharit 71.23 makaa niiden tilillä
      Eivät palauta ainakaan vielä

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä tilatko klarnasta. Tilauksesta kulunut nyt kuukausi, rahat lähteneet tililtä eikä tuotetta näy. Otin ensin kyseiseen kauppaan yhteyttä ja sitten klarnaan. Klarnassa haluttiin tiliotteita hetuja ja todisteita sun mistä turhasta. Lähetin kyseiset vaatimukset heille, jonka jälkeen robootti vastasi, että useiden yhteydenottojen takia tapauksesi viivästyy. Alla kuitenkin annettiin neuvoksi, että ota meihin suoraan chatilla tai puhelimitse yhteyttä. Kymmenien yritysten jälkeen kuinka ollakaan, kirjautumisissa oli ”virhe”. Rahat siis lähtivät eikä mihinkään saa yhteyttä. Välttäkää ja boikotoikaa niin saadaan kyseinen firma helvettiin maailmankartalta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe