Kokemuksia RIPSIPIDENNYKSISTÄ?

ellisvee

Hei, onko jakaa kokemuksia ripisienpidennyksistä, hyviä/huonoja? Hinnat, kestävyys, huolto, aiheuttaako omalle ripselle vahinkoa yms.. Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)

20

2776

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniit ripset

      Minulla on ollut jo yli vuoden ripsipidennykset lukuunottamatta noin kuukauden taukoa. Omat ripset on kyllä hiukan kärsineet / lyhentyneet mutta pidennykset ovat kyllä todella ihanat ja helpot.
      Ilmeisesti merkeissä tai niiden liimassa jonkin verran eroa.

      • 2 v koukussa

        Mulla on ollut xtreme lashes -ripset kohta kaksi vuotta. Aivan ihanan mahtavat ja helpot, kestivät tosi hyvin ja säilyivät aina siistinä 4vk huoltovälin. Muuttomme takia jouduin vaihtamaan huoltopaikkaa, ja nyt ripset irtoilevat kovaa vauhtia :( Ripsen tarkoitushan olisi irrota vasta oman ripsen irrottua, mutta nyt pidennykset irtoilevat ihan omia aikojaan.. Seuraavaksi kokeilen uutta paikkaa, entistä ripsienlaittajaa on kyllä ikävä, mutta matka sinne kovin pitkä. Selkeästi se ammattitaidosta kiinni tässäkin asiassa!


      • 654654844
        2 v koukussa kirjoitti:

        Mulla on ollut xtreme lashes -ripset kohta kaksi vuotta. Aivan ihanan mahtavat ja helpot, kestivät tosi hyvin ja säilyivät aina siistinä 4vk huoltovälin. Muuttomme takia jouduin vaihtamaan huoltopaikkaa, ja nyt ripset irtoilevat kovaa vauhtia :( Ripsen tarkoitushan olisi irrota vasta oman ripsen irrottua, mutta nyt pidennykset irtoilevat ihan omia aikojaan.. Seuraavaksi kokeilen uutta paikkaa, entistä ripsienlaittajaa on kyllä ikävä, mutta matka sinne kovin pitkä. Selkeästi se ammattitaidosta kiinni tässäkin asiassa!

        Liima ja ripsen laatukin vaikuttaa asiaan kovin kovasti!


    • ripset

      Minulla on ollut Xtreme lashes-ripsipidennykset nyt puolisen vuotta ja olen huollattanut niitä 1-2krt kuukaudessa. Pari ekaa kuukautta ripset olivat kauniit ja näyttävät ja kestivät huoltamatta sen 4kk, ilmeisesti sen jälkeen omat ripset alkoivat haurastumaan koska niihin laitettiin enää lyhyempiä ja hennompia ripsiä. Huoltovälikin pitää olla viimeistään 3:lla viikolla, tuntuu että jo viikossakin varisee nykyään niin paljon ripsiä pois! Tällä hetkellä ripset näyttävät suunilleen samalta kun ne näyttivät ennen pidennyksiä ripsivärillä, eli harmittaa kun omat ripset olivat suht tuuheat ja pitkät!!! Onneksi tajusin ottaa kuvia ennen pidennyksiä, pääsee sitten vertailemaan kesän jälkeen kun näistä meinaan luopua.

      • hjdgdg

        mulla oli reilu puolitoista vuotta laadukkaat pidennykset. olihan ne kivan näköset mutta nyt kun olen lopettanu ripsien laiton omista pitkistä ihanista räpsyripsistä ei oo enää tietoakaan. kadun varmaan koko elämän että pilasin mahtavat ripseni. aion kyllä kokeilla kaikkia mahd kasvattajia/hoitoaineita mutta tuskin auttaa. te joilla on ennestään pitkät ja tuuheat ripset, en suosittele mitään pidennyksiä!!!


    • Ripsiriitta

      Minulla oleet n. puoli vuotta. Huoltoväli ollut kuukausi, sillä ripseni eivät uusiudu kovin nopeasti. Olen ollut todella tyytyväinen, ei mitään ongelmia.

    • ................

      Pidennykset nyt ollut kolme kuukautta, ja olen ihan rakastunut! Hinta oli halpa pääkaupunkiseutuun nähden (80€) , huoltoväli vaihtelee 4-5 viikon välillä. ja niistä olen maksanut vaan 30-40€

      • RIPSET 4ever

        Itse myös käyn HKI Ripsissä , huolto samat 30-40€!!Hyviä löytyy myös Edullisestikkin :)


      • ??
        RIPSET 4ever kirjoitti:

        Itse myös käyn HKI Ripsissä , huolto samat 30-40€!!Hyviä löytyy myös Edullisestikkin :)

        Onko kellään tietoa mitä noi ripset tykkää merivedestä? Oon lähdössä reissuun ja tiedossa olis myös hääjuhlaa, jonne olis kiva ripset laittaa.


      • ....................
        ?? kirjoitti:

        Onko kellään tietoa mitä noi ripset tykkää merivedestä? Oon lähdössä reissuun ja tiedossa olis myös hääjuhlaa, jonne olis kiva ripset laittaa.

        Ripsien laiton jälkeen 24h tulisi olla kastelematta, tai paakkuuntuvat, mutta ainakin minun asiakkailla kestänyt hyvin myös lomareissut. :)


      • Kadia.
        RIPSET 4ever kirjoitti:

        Itse myös käyn HKI Ripsissä , huolto samat 30-40€!!Hyviä löytyy myös Edullisestikkin :)

        Missä käyt laittamassa? :)


    • Räpsylover

      Kävin ennen Helsingissä laittamassa ripsiä, nyt huomasin että omallakin paikkakunnalla tehdään, ja paljon halvemmalla. Varautunein mielin menin huoltoon, siitä aikaa nyt 5viikkoa, ja ripset vieläkin tosi siistit!! Huolto maksoi siis 35€ ja ihan mahtava palvelu!! Eipä tarvitse enää paikkaa vaihdella!

      • räpsyttimet123

        Hei te joilla huolto on alle 40-50 siis n. 3 viikon huolto niin missä te käytte huollattamassa??


      • Opiskelijabudjetti
        räpsyttimet123 kirjoitti:

        Hei te joilla huolto on alle 40-50 siis n. 3 viikon huolto niin missä te käytte huollattamassa??

        backstage järvenpää, mulla huollot melkein aina 30€ ja käyn 4 viikon välein. Laittajana nuorehko, mutta hommansa osaava nainen. Nimeä en kyllä muista, mutta löytynee netistä.


      • kät
        Opiskelijabudjetti kirjoitti:

        backstage järvenpää, mulla huollot melkein aina 30€ ja käyn 4 viikon välein. Laittajana nuorehko, mutta hommansa osaava nainen. Nimeä en kyllä muista, mutta löytynee netistä.

        mun viron kaveri laitta minulle ripsien pidennyksi, huolto 35 euri ja on ihanat(helsinki)
        [email protected]


    • Teen pidennyksiä

      Moikka! Teen JB ripsipidennyksiä Helsingissä, 40€. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä [email protected]

    • ClassyLashes
    • ripsetön?

      Pidennykset ei kyllä vaurioita omia ripsiä, se on vaan se tunne että ne on lyhentyneet jne. kun on tottunut pidennyksillä pitkiin tummiin ripsiin. Luonnollisten ripsien elinikä on yleensä noin kolme kuukautta. Eliniästä riippuen omat luonnolliset ripset ovat lyhyemmät eri aikaan sen "kasvukaudesta", sen huomaa parhaiten ripsiväriä laittaessa kun tuntuu ettei siellä ole niin paljon ripsiä kuin viikko sitten tai tuntuuvat tuuheammilta. Kannattaa seurata viikoittain luonnollisia ripsiä niin huomaa mitä yritän sanoo.

      Mutta joo itelläni oli tunne kun otin pidennykset pois ettei enään omia ripsiä ole enään ja jälellä lyhyet tyngät, sitten verrattiin kuviin ennen pidennyksiä ja kappas ne oli ihan samanlaiset kuin ennen pidennyksiä. Liikkeessä sanottiin, että monelle käy näin. Ja muistutettiin ettei se ripsivärikään ole mitään hellää käsittelyä silmäluomella ja ripsille.

    • Anonyymi

      Hei! Kaverini tekee laadukkaita ripsiä 50€ uudet ja 30€ huollot :) www.ripsienpidennyksetjakynnet.webnode.com

    • dios

      Olen laittanut useita vuosia,yleensä pysyvät hyvin ,hinnat 25-35€.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe