peniskoru

bodyrock

Mitä naiset olette mieltä kun miehellä on peniskoru? Lenkki pujotetaan terskan taakse ja siitä roikkuu n.13cm kullan värinen ketju jossa kaksi helmeä. Tänään posti toi sellaisen ja kyllähän tuo kivalta tuntuu:)

19

3966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

      Oksettava ajatuskin.

      • bodyrock

        Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!

        Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.


        Oli nyt pakko avautua tässä hieman.

        Muilta naisilta mielipiteitä.


      • NainenTäälläkin
        bodyrock kirjoitti:

        Miten ihmeessä naisilla usein on juuri tuollaisia mielipiteitä miesten "seksijutuista"?? Tietysti jokaisella oma mutta silti. Naisilla kaien maailman push-upit,klitorislävärit,sesikäät alusvaatteet,karvojen ajelu/siistiminenö. Annahan olla jos mies tekee jotain erikoisempaa niin heti on että hyi!

        Miehen pitäisi olla vain yhden tyylinen suurinpiirtein.Aina vaan tavalliset perusrytkyt tilanteen mukaan ym. Itse olen hyväkroppainen ja hyvännäköinen.käytän usein stringejä(miesten).Nytkin mustat narustringit jalassa.ÄHÄ!!!;) Ajelen/siistin karvoitusta.Alapään pidän posliinina.


        Oli nyt pakko avautua tässä hieman.

        Muilta naisilta mielipiteitä.

        Miehiä kiinnostaa, miltä nainen näyttää, naisia se, miltä seksi tuntuu. Siksi koristeet ovat naisellisia,ne ovat miehiä varten.


    • Sallilyyli

      Voisin sanoa et upee sheivatulla miehellä! karvapöheikköön.. ei kiitos eikä ihan katkarapuunkaan..

    • Minunkoru

      Minulla on peniskoruna prinssi-albert lävistys joka on mielestäni paras lävisty miehelle, Naisella vastaanlainen kaunis paikka korulle on klitan hupussa.
      Kuvia siitä löytyy omakuva.org:ssa hakusanalla leikattu.

    • isomunamies

      Kyllä genitaalikorut on komeita.

    • AjattelisinVarmaankin

      Että ompas turhamaista, jopa naurettavaa. Pyrin yleensä liiaksikin hienotunteisuuteen, mutta nyt saattaisin nauraa jopa ääneen.
      Mitä tehdään peseytymisen, sheivaamisen ja runkkaamisen lisäksi, menee liialliseksi itseriittoisuudeksi ja itsensä hipeltelyksi. Kuin olisi juuri löytänyt kikkelinsä.

    • sobbasimo

      Itse on kyllä mulkkuani lävistä mitään korua varten mutta jotain irtokorua voisin pitää.

    • nainenkatsoo

      Miehelläni on ohut metallinen penisrengas ja se näyttää hyvältä. Etelässä nakurannalla on tullu katseltua ja sielä on joitain hyviä, mutta sitten joillain menee ylilyönniksi. Sanotaan alaston mies korvarengas pieni tai posliini penis sopivalla renkaalla on minun makuun.
      muuten suomessakin nakurannalla saisi olla koruja enemmän, muttei räikeitä.

    • Nainen06a

      Oksettava ajatuskin. En ikinä antaisi millekään peltikullille. Hyi helvetti...

    • Pökäle

      Löylykauhamiehelle löylykauha roikkumaan mulkunvarresta!

    • gigolo6969

      Naiset tykkää peniskoruista.

    • biparinn

      Posliini penis ja hyvä koru /rengas tuo mieleen miehestä jotain arvaamatonta seksiä saa tänään :) Suuseksi kaiketi tuntuu syntiseltä rengastetun peniksen kanssa.

    • Kyrpäkoru

      Perkele. Otin kullinkoristeeksi kaivinkoneen kauhan. Kyllä lumput ulvoo kun kampeaa melaa mekkoon

      • Anonyymi

        Mitä vittua


    • Anonyymi

      Mahtava idea mun mielestä, tykkään paljon, miehelläni siis on (N 27)

    • Anonyymi

      Kiihottavaa. Kyllä lämpeen peniskorulle.

    • Anonyymi

      mist tilasit korun mä kyl antaisin naisen rengastaa mun pal,,,t pyssyväl korul,mut mä olenkin mä

    • Anonyymi

      U­u­si s­­­ek­­si­­teatteri ava­utu­­u Su­­omeen! Ku­tsu­mme kai­­kk­i­. Il­mo­it­­tau­­­tumine­­n ry­hmäämm­­e tä­­äll­ä 👉 http://al-dzakirah.com/H/D9g5I2

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe