NETELLER PREPAID MASTERCARD

balleriina82

Onko kellään kokemuksia? Miten toimii? Miten siihen kortille ladataan rahaa että sillä voi tehdä esim. netissä ostoksia?
Rekistetöidyin tuonne ja tilasin kotiin tuollaisen prepaid mastercardin..mielellään ottaisin kokemuksia ja neuvoja vastaan jos joku tietäisi :)

10

5541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morosulle

      Hei itse käytän moneybookers prepaid mastercardia joka on siis samanlainen kuin netellerin. Käsittääkseni siihen kortille ei tarvitse erikseen ladata rahaa vaan riittää kun esimerkiksi visa electronilla tai tilisiirrolla talletat netellerille rahaa. Jos jää vielä jotain epäselväksi niin kysy vain.

      Niin ja tuon moneybookersin osoite on: www.moneybookers.com

    • Pahviaivo

      Itselläni on ollut käytössä noin 4 kuukautta ja tyytyväinen olen ollut. Fyysinen kortti toimii, kunhan kauppiaalla on sirulukijalla varustettu maksupääte reaaliaikaisella pankkiyhteydellä. Pääosin on ollutkin (esim Alko)

      Virtuaalinen kortti on myös ollut tosi käyttökelpoinen. Parille reissulle olen varannut hotellin tällä tavalla eikä mitään häsää ole ollut. Tilillä on ollut noin 1 euro, joka on hyvin riittänyt varmistukseen.

      Tilille siirrot olen tehnyt suoraan pankkitalletuksella omassa nettipankissa, mennyt 2-3 pv. Visalta en ole vielä kokeillut, kun siitä menee pikkaisen kuluja :) Pihi kun olen...

    • Korttia hankkiva

      Olen suunnitellut prepaid kortin hankkimista ja mielenkiinnolla luen kokemuksia.
      Ja nimenomaan nuo hotellivaraukset kiinnostavat. Kun varatessa ei yleensä koko summaa veloiteta niin riittää siis ilmeisesti että muutama euro varaushetkellä on saldoa ja sitten vasta kun maksetaan hotellissa niin pitää olla se koko summa siellä?

      Ja varmaankin molemmat, Neteller ja Moneybookers ovat turvallisia ettei tarvitse pelätä että se 500 e sieltä hävisi ennen kuin ehdin hotellin maksaa.

      Kumpikohan olisi parempi sellaiselle joka vain matkailuun tarvitsee sitä korttia ja tiliä eikä mihinkään pelaamiseen yms. Eikä muuhunkaan maksamiseen kun on debit ja electron kortit niihin.

      • Alalla...

        Ehdottomasti Neteller jos tarvitset hotellivakuuksiin ja autonvuokrauksiin.


    • NETELLER_cheats

      Tuo NETELLER on epäilyttävä.
      Kävin läpi kortiinhakurutiinia, kaikki meni ok sinne 50 % saakka.
      Sitten yritin normaalisti kirjautua sisään tilille. vastaus oli:
      "Unfortunately, NETELLER is unable to provide service to you."
      Ei paljon selitelty miksi, no, saahan näitä kortteja muualtakin.
      Niinkuin sainkin Moneybooker:lta - hakuprosessi luotettavan tuntuinen.
      Pyysin sitten tämän NETELLER:n verifiointiprosessin aikana haluamaa 15 eur takaisin.
      3 viikkoa nyt mailivaihtoa käyty eikä rahoja näy.
      Huijareita, tämä NETELLER sanon minä.

      • jones_s

        Oot joutunut jotenkin outoon valoon, korttihan toimii loistavasti!!


    • MrBookers

      Mitähän helkkaria teit väärin? Pihtasitko omia tietojasi tai valehtelitko osoitteen? Kenties kirjoitit sen puutteellisesti, tiesitkai että osoitteesi voi varmentaa muutoinkin kuin vain oman puheesi perusteella? Itse olen ollut tyytyväinen käyttäjä jo pari vuotta ja kortilla on vinguteltu kaikkea normaaleista ruokaostoksista auton vuokrauksiin ulkomailla. Eikä ole tarvinnut elää velaksi, sehän ei prepaid-kortilla onnistuisikaan :) Moneybookersissa on tiukemmat limiitit ja pienemmät sallitut rahamäärät kuin Netellerissä. Netellerin "rajoitukset" kertovat jo siitä minkälaisia määriä rahaa kulkee systeemin läpi. Tokihan he taitavat toivottaa tervetulleeksi kovemman rahan asiakkaita enemmän, erityisesti näyttää nuoleskelevan isojen pokeripelureiden takapuolia. Moneybookersille kelpaa penneillä pelaajatkin.

    • Masterdomino

      Pystyykö Netellerin prepaid masterilla vuokraamaan isoilta autovuokraamoilta, lue kansainväliset, autoa?
      Itse juuri tilasin kortin Netellerin sivuilta, eilen lähetin kuvan passista ja tänään tuli s.postiin vahvistus että kortti lä'hti matkaan. Aika helppokäyttöinen saitti.

    • OhjeNeteller

      Voi käyttää kunhan tilillä on katetta. Täältä löytyi ohje kuinka avataan tili ja hankitaan tuo Neteller Prepaid MasterCard http://goo.gl/Lw53oU

    • MlLLAMAGlA

      Tässä uusin päivitys. 1.5.2017 lähtien kortilla ei voi maksaa maksuja jotka juontavat bitcoin myynnistä. Virtuaalinen valuutta ei ole pankkijärjestelmän suosiossa, koska nakertaa heidän leipää. Saapa nähdä kuka voittaa; euro vai bitcoin. Dollari taisi jo tipahtaa pelistä? Bitcoin teki eilen uuden kurssiennätyksen. Yhdestä virtuaalisesta bitcoin -kolikosta maksetaan nyt jo yli 1200 eur.
      Mihin on maailma menossa??
      http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe