Rintsikat

Hmm...

Olen nyt 12v, äitini ei ole ostanut minulle ritsikoita, vaikka minulla on jo kasvanut hieman.Enkä uskalla mennä sanomaan äidilleni että tarvitsisin ritsikoita. Eikös äidin pitäisi itse kysyä tai jotain?? Kuten muiden äidit ovat ostaneet muille kysymättäkään ?? Mutta miks äitini ei ole edes kysynyt että tarvitsenko?

54

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöffääjä! :3

      ehkäpä äites ei vaa oo honannu ostaa? sano vaa rohkeesti että oiskohan aika kipasta rintsikka ostoksilla.
      mulla oli sama tilanne about 2.v sit mut kun kerroin siitä mun mutsille ni me mentiin ostaa, ei mikööh suuri homma oo, rohkeutta ja onnea!

    • suoraan

      äidillesi, että haluaisit liivit. Ehkä äitisi ei taholtaan myöskään "kehtaa" ehdottaa sinulle.

      Oli miten oli, rohkeasti vaan ehdottamaan.

    • Rintsikkakeiju

      Äitin luokse vaan ja "Hei, mitäs jos mentäis ostaan mulle rintsikat jokupäivä?" Siitä se lähtee :)

    • kyllähän se pelottaa

      Itse muistan kun olin 12, ja rinnat olivat vähän kasvaneet. En uskaltanut puhua äitipuolelleni vaan pohdin itsekseni miten asian ratkaisisin. Nolotti kauheasti. Kerran sitten kun mentiin koko perhe kirpparilla käymään, niin kävelin moneen kertaa yksien ritsikoiden ohi ja välillä katsoin niitä tarkemminkin. Olivat sopivan kokoiset ja olin vähän peloissani jos joku näkisi minut kun katselin niitä. Muu perhe sitten menivät jo autoon ostosten kera, itse sanoin meneväni hakemaan yhden asian minkä ostaisin ja pyysin muuta perhettä menemään autoon odottamaan. Hain äkkiä rintsikat ja ostin niiden kanssa jonkun pienen jutun. Rahat myyjälle ja rintsikat äkkiä takin alle piiloon :D

      Jälkeen päin sitten äitipuoli oli löytänyt mun ostokset, ja sen jälkeen ehdotti kauppaan lähtöä, etsimään parempia rintsikoita. :)

      Helpommalla olisin kyllä päässyt jos olisin suoraan mennyt äiteepuolelle puhumaan. Joten ihan rohkeasti esitä vain asiasi äidillesi :) onnea ja rohkeutta!

    • Apina123(:

      Oon 12v Ja mulla ei oo viel rintsikoita. En uskalla sanoo äitille, että tarviin rintsikat. Pitäskö itse,mennä ostaman? HELP!!

      • kasiluokalle menos

        Mulla on kans ollu sama ongelma ku teillä, onhan se vähän nolooki jos ei oo rintsikoita (ne roikkuu tyhmästi ja nännit näkyy paidan läpi).. Täytän kohta 14(kuppikoko 75A) ja ostin vähän aikaa sitten ekat rintsikat, kävin siskojeni kanssa jumbossa shoppailemassa, sitten siellä h&m-liikkeessä mentii alusvaate osastol ja sieltä löysin mieleiset rintsikat jotka sitten 20v siskoni osti mulle (: äitini ei ole koskaan puhunu mulle rintsikoista mitään enkä mäkään oo sille uskaltanu mennä sanoo et tarvitsisin rintsikoita.
        Kannattaa vaa rohkeesti mennä puhuu äidille tai sit menee ostaa siskon kaa ja sit kotona näyttää mitä tuli ostettuu.. Mun äitini ei sanonu mitää ku näytin ne rintsikat sille mitkä siskoni osti mulle. (:


    • 13,4 v 7. menossa

      Oon samassa tilanteessa!! Mulla on suunnitelmissa että puhun nopeasti asian halki äitini kanssa ja sitten pyydän rahaa vaateostoksille ja ostan samalla rintsikat, onhan nekin vaatteita ja ei mun mielestä äiti saa sanoa ettei saa ostaa rintsikoita.. Mutta salaa ostetut rintsikat huomaa äiti ennemmin tai myöhemmin..

      • Apina123(:

        Ok.. Mun ois pakko ostaa:/ koska oon jo siin iäs että tarviin:D mut en uskalla kertoo äitille;/


      • horo
        Apina123(: kirjoitti:

        Ok.. Mun ois pakko ostaa:/ koska oon jo siin iäs että tarviin:D mut en uskalla kertoo äitille;/

        ei mitää rintsikoit tarvii jos on nännit!


    • tibuuuuu

      Mulla oli joskus sama tilanne. Ostin kyllä sitten ekat rintsikat kaverin kanssa seppälästä, ja tänäänkin taas uudet ostin. Kaikki mun rintsikat oon ostanu ite, mutsi on varmaan huomannu mutta eipä oo asiaan kiinnittäny huomioon. Ostelee joskus vielä mulle harjotusrintsikoita, kaikki ne kyllä menee roskiin jo koska se ostaa sellasia 7v harkkareita ja oma kuppikokoni on 75A :D

    • jjiiiyuy

      Mullakaa ei oo vaik tarviisin. eiks oo noloo mennä ostaa ja sit myös mennä mutsil "osta mulle rintsikat"

      ja ei salaa ostettui huomaa

      • jffldmdiekdnwmd

        Salaa ostetut huomaa helpolla : /


    • jokurandomwaan

      mie oon 12 ja mun kuppikoko on 75a ei mun äiti ole ikinä mulle mtn vitun rintikoita ostanu mie hankin ne mieleisimmät itse mun kundikaverin kans ;)))

    • rintsiggggat

      Mulla oli joskus sama tilanne :'D Se oli ärsyttävää, ja aina yritin piilotella tissejäni ku ne näky sillee paidan läpi :( sit kerran ku olin mun kaverilla eri paikkakunnalla,lähetin äitille viestin et: " elinan (nimi muutettu) äiti osti sille rintsikat :D , sen äiti kysy multa et onko mulle viel ostettu, jos ei nii kannattais ostaa jo " :DDdd äiti vastas et:" joo ostetaa sit ku keretää" hehee, huijasin vähä ;))) mut isiki oli sitte parina päivänäki sanonu äitille et: pitäshä ne rintsikat tuolle liisalle (nimi muutettu,mun nimi ei tod oo lähelläkää liisaaa :D ) ostaa. :):) sit käytii seukil päiväl ostaa (:: et kannattaa vihjailla siihe suntaa et pitäs ostaa, tsemppii

      • nainen naisellinen

        Meillä on tyttärillä ollut aina rintsikat. Ensin sellaiset aluspaitatopit, jostain 2-vuotiaasta lähtien ja myöhemmin (n. 7 v) oikeiden rintsikoiden näköisiä, vaikkei ollut vielä rintojakaan. :D
        Jostain 11-vuotiaasta onkin sitten jo tarvittu ihan oikeita tissinkannattimia. Eikö nuo tissiliivit ole ihan tavallisia alusvaatteita? Hävettääkö teitä ostaa alushousuja ja sukkiakin?
        Meidän suvun naiset ovat aina olleet laihoja, mutta rintavia ja supernaisellisia. Tytöt ovat sheivanneet mm. jostain 10 vuotiaasta asti. Ollaan aika kaukana luonnonlapsista, mutta ei kai se haittaa?


      • elina täällä

        eiks sun nimi todella ole liisa?????


    • Ei ymmättä

      Olen itse 13-vuotias ja minulla ei ole rintsikoita. Kutosta vielä tässä käyn mutta suurin osa tytöistä käyttää rintsikoita ja heistä osa ovat minulle ehdotelleet että kannattaisi käyttää. Nännini näkyvät hieman paitani alta mutta ei suuresi. Siitäkin ovat ihmiset huomaitelleet ja äitini ei välitä. Vaikka kuinka vihjaan niin ei tuo ole muutakun niitä toppeja tyrkyttää. . . .

    • Apua!

      Sama mulla. yrtin jo sanoo sillai et koska mennää shoppailee. Ja äiti sano et ei se mitää tartte ja mun rohkeus loppu sit siihe. Oon jo kaks kertaa sanonu et pitää men shoppailee. Ku olin kamun kaa shoppailee sen äiti oli kans ni sil ostettii ekat...Ja tartten oikeesti jo rintsikat. Miten sanon äitille siitä????

      • :|

        sama:|


    • NOLOLAPSI

      mä ostin rintsikat 6lk lopussa.
      olin yhtenä tiistaina kipeenä nuhassa yksin kotona.
      kävin aamulla suihkussa ja katteliin että tartteisin rintsikat.
      niimpä tuumasta toimeen:D
      kuivasin hiukset ja niin.
      odotin että ketään ei ollut kotona.
      lähdin vesisateessa pyöräilemään pinkillä jopollani lähimpään lindexiin
      ostin mukavan väriset rintsikatkokoa 65a
      kassalla oli noloa kun takanani seisoi jotain ihqui tyyppei ja kassalaloli jotain ongelmia niin rintsikkani makasivat kauniisti siinä pöydällä kaikkien katsottavana ;D
      sitten kotiinja nukkumaan sitä ennen piilotin liivit yhteen laukkuuni;D
      eli niin olen elänyt vuoden. kerran äiti melkein löysi ne laukusta kun halusi lainata kyseistä laukkua.
      nyt pidän niitä aina joko päälläni tai patjan alla :D

      • -_-

        Kiitti koko kertomuksesta..


      • Pelkurihag

        En kestä XDD


    • kawaiiiiiii <3

      Mulla oli silleen, et menin omaan huoneeseeni, ja ns. "unohdin" (:D) kännykkäni keittiöön, jossa äitini oli. No, vaihdoin pelkän topin päälle (näky läpi, ehe ehe), ja menin hakemaan sitä kännykkää. Siinä sitten muka tekstasin kaverilleni ja äitini vaan sanoi "Sulle pitäis hankkii semmoset rintsikat" ja sitte n. viikon päästä ostettiin Henkkamaukalta ekat rintsikat :) ei mitkää kunnolliset iha, mut näin aluks ihan ookoot :)

    • itkuitku

      Miksi ihmeessä haluatte rintsikat ( jos ei siis ole kuppikoko min.D)???
      Turhat,hiestävät,puristavat,maksavat,pestävät laitteet.
      Ja jos olette nänneistä niin vallan kiinnostuneita niin kertoa voin,että ne näkyvät myös rintsikoitten läpi.
      Seuraavaksi kaipaatte kai jalkoja ilman turhia varpaita jne?

      • Kokenut liivin käytt

        Oon myöhässä monta vuotta mut kaikista liivit ei läpi näy
        mut jos teil ei rintoja oo nii ei liivejä oo järkee ostaa


      • Kokenut liivin käytt
        Kokenut liivin käytt kirjoitti:

        Oon myöhässä monta vuotta mut kaikista liivit ei läpi näy
        mut jos teil ei rintoja oo nii ei liivejä oo järkee ostaa

        Mut jos näkyy pahasti läpi niin sanokaa
        vanhemmille et "käydäänks shoppailemas"
        Ja sit jossain kaupassa sanokaa et
        "Mä tarttisin rintsikoit" niin kyl ne ostaa ja
        jos ei osta niin ostakaa ite ja sit ku vanhemmat näkee ne niin
        sanokaa et "joo mä ostin noi ku tarttin" pää asia on
        et te ette salaa olkaa ihan normisti koska te Jäätte kuiteski
        kiinni ja eikö oo luontevampaa ku sanotte vaan suoraan
        mä ite sanoin H&M llä et "äiti mä tarttisin liivejä"
        Ja sit se sano et "ok mikä koko on sopiva , testataan vaikka
        noita" ja sit me ostettiin ne ja mä olin 5 luokan talvena ku sain lahjakortin
        Nyt mä oon 6 luokalla syyslomalla ja kahdet rintsikoit on menny rikki ja
        on varmaan yhteensä ... ainaki kahdeksan joten olkaa vaan rohkeita ja onnea
        liivi ostoksille


    • duupidaapi

      Jaa no mulla ei oo rintsikoita vaik nännit näkyy jo ääk mut kamu käyttää ja ehotti et mäki alkaisin käyttää ja niin mä sanoin äiskälle että no mulle varmaan tarttis rintsikat ku mun nännit näkyy paidan läpi jaa muutenkin mun kamu sano et edes kokeilisin

      • VihainenSurullinen:(

        Moi! Tässä mun tarina joka päättyy surullisesti:( Ja tää tapahtu tänään ja äsken. Mä sanoin äitille ku oltiin seppälässä et saisiksmä rintsikat? (mulla on sellasia minitoppeja, ensiliivejä jne.) Äiti vastas Joo voidaan mennään tonne lasten osastolle (haluan kupit) ja sit sanoin en tarkota noita! Ja se kysy tarkottako tollasia vai tälläsiä... Ja sanoin en! No mitä sä sitten tarkotat? Äiti kysy Mä vastasin no arvaa... Sit äiti oli sillei en mä boi tietää! Eiks se oo päivän selvää jos ainoiks vaihtoehdoiks jää kupit nii ei voida ymmärtää!


      • Anonyymi
        VihainenSurullinen:( kirjoitti:

        Moi! Tässä mun tarina joka päättyy surullisesti:( Ja tää tapahtu tänään ja äsken. Mä sanoin äitille ku oltiin seppälässä et saisiksmä rintsikat? (mulla on sellasia minitoppeja, ensiliivejä jne.) Äiti vastas Joo voidaan mennään tonne lasten osastolle (haluan kupit) ja sit sanoin en tarkota noita! Ja se kysy tarkottako tollasia vai tälläsiä... Ja sanoin en! No mitä sä sitten tarkotat? Äiti kysy Mä vastasin no arvaa... Sit äiti oli sillei en mä boi tietää! Eiks se oo päivän selvää jos ainoiks vaihtoehdoiks jää kupit nii ei voida ymmärtää!

        Sääd


    • erilainen tyttö

      Mä olen transvestiitti ja kesti kolme vuotta, ennenkuin uskalsin mennä 15-vuotiaana ostamaan ensimmäiset rintsikat. Meinasin kuolla häpeästä, mutta ketään muuta ostokseni ei sitten kiinnostanutkaan. Tästä on nyt kaksi vuotta ja olen sittemmin käynyt ostoksilla jopa kundikaverini (myös transsu) kanssa kahdestaan, eikä se näytä häiritsevän ketään.

      Joten miksi teidän naisina pitäisi hävetä rintsikoiden ostamista, tai piilotella niitä kasseissanne? Teitä varten ne sinne kauppaan on tuotu ja melkein kaikki teini-ikäiset tytöt niitä teidän iässä alkaa käyttämään.

    • huhhuijjakkaa

      On teilläki elämä jotku rintsikat!!!!!!!!!!!Ei VITTU OIKEESTI:DD

    • Sunshine:))

      Joo.. Sama mulla!! Oon 12.v ja rinnat näkyy sillee vähä läpi.. Äiti ei välitä:(((

      • nolottaa!!!

        mulle ostettii eile ekaat rintsikat äiskä katteli koon valmiiks ja sano mee kokeilee ja mä menin, mutta siinä oli pikku käitävä ja me oltii se "loppu päässä" ja siitä alko ruoka osasto nolotti iha hiirveesti kävellä sovitus koppii käytävä toiselle puole ja myyjä huomas ja rupes humyilee varmaa nauro mulle ja mä muutuin iha punaseks siinä kävelessä.
        :(

        ja sit viellä äiti kysy et tarviinko apuu niitte sovituksessa :c


    • Munqo

      Nii mäki oon 12v ja mulki näkyy jo paidanki alta ihan selvästi. En uskalla kertoo!!! Tai sit meen joku päivä ostaa yksin tai kamun kaa ne ;)

    • aaaaaannnnnnniiiiiiiii

      Ihan rohkeesti vaan.... Mun äiti oli ulkona ja mun veljet sisällä. Nii sit vaa sanoin äidille et musta tuntuu et tarvisin rintsikat. Äiti sano et se on samaa mieltä. Tänää ostin ekat rintsikat ku äiti anto rahaa.... Oon 12(melkein 13v)ja kuppikoko 75A :) iha rohkeesti!!!

    • wertydfg

      Opn 12 ja C70. Normeelia varmaan? :-D

    • Lintsiiih-00

      Ostin viime vuonna salaa seppälästä rintsikat. Sillon tuntu sopivilta mutta myöhemmin alko ahistaa. Eilen sitten ostin lindex:istä uudet ni kattoo ny miten pärjään ;-)
      Aloin vertailee niit mun rintsikkoi ja ne seppälän on 70AA ja lindex:in 70A kokoset ja ne AA:t on isommat(mutta silti pienet) ö_Ö
      Ja kaikkii hei kiinnostiih! :D Mutta juu, ostin vaa eilen noi rintsikat ja laitoin äipäl viestii siit ja se oli vaa et: -Aha, okei, no problem

      • tyby3

        Help


    • tyttönen

      Mulla oli sama ongelma joskus, mutta nyt se on niin et tarvisin kuppirintsikat... Nännit näkyy läpi urheilurintsikoista. Laittaa siihen topin tai t-paidan päälle nii näkyy silti.. :(

      • Kukkakepakko :/

        Mää oon kohta viisitoista enkä
        Käytä rintsikoita koska mulla on suunnillee
        8v tytön tissit xc kaikki muut tän ikäset käyttää
        Enkä Mää omista es toppeja :(
        Oon sen verran hoikka ettei oo es mitää
        Tissejä :/


      • llkkv
        Kukkakepakko :/ kirjoitti:

        Mää oon kohta viisitoista enkä
        Käytä rintsikoita koska mulla on suunnillee
        8v tytön tissit xc kaikki muut tän ikäset käyttää
        Enkä Mää omista es toppeja :(
        Oon sen verran hoikka ettei oo es mitää
        Tissejä :/

        Mä oon 10w koht 11w mun
        Ympärysmitta on jotai
        48-50cm tarttenko rinsikoita?


      • Mammu
        llkkv kirjoitti:

        Mä oon 10w koht 11w mun
        Ympärysmitta on jotai
        48-50cm tarttenko rinsikoita?

        No et todellakaan!!!


    • Kypsä tyttö

      Itse mun ei tarvinnut sanoo mitää ku piti jo ykkösellä ostaa harjotus toppeja. Kakkosella sitte ostettiin ekat 75A kupit nykyään nelosella on jo 75B. Ei se pitäis niin noloa olla kun kaikilla muillakin tytöillä tulee oleen rintaliivit. Että semmosta oon aina ollu se mun luokan eka tyttö jolöa kasvanu.

    • Juu moih

      Mun kamulla on aikas kireitä paitoja joita se pitää eikä sillä ole toppia ja sillä näkyy nännit. Se oli vasta huvittavaa kun mun muilla kamuilla on ja kerran kun otettiin topit
      puheenaiheeksi niin se sano Emmä niitä käytä ne puristaa ja jne.
      Häpeän vie sitä

      • Juha moih

        Hänellä on toppeja


    • Apua tarvitsevatollo

      Tarvitsenko rintsikoita jos ympärys mittani on 60:/
      Ja paitani läpi näkyy:-(

    • Äkkiitietoo

      Miten pystyy ostamaan salassa rintaliivit???! Vastatkaa
      Pian❗️

    • ksmeli

      Hei haloo kaikki tytöt tarvii jossain vaihees rintsikat !!!ei mitää noloo

    • Ehkäpäehkä

      Niinpä ei oo itään noloo jos rinnat on kasvanut pyytää rintsikoita

    • Orixjeizkqåöw

      Oon 9 ja iha kaikki meidän luokan tytöt käyttää ja mä en uskalla sanoo. Mun äiti ei oo juttuja nimeltä toppi nähnytkään joten se on mulle aika hankalaa selitellä siin et Hei äiti mä tartten toppeja. Auttakaa!):

    • Enkeksinimeälol

      Ite sanoin vaa äitille et tarvisin alus vaatteita ja sukkii xd sit mentii kaverin kaa kaupungille ja lindexsiin ostamaan rintsikat. Ja sit laitoin äitille viestii "Hei mä ostin rintsikat" (: Olin silloin kai 11

    • heruttelija

      Mulla on 13v ystävä, joka käyttää 75B paksusti topattuja rintsikoita ja ne näyttää hyvältä.
      Mä oon 11v ja mulla on melkeen yhtä isot tissit, mutta mun äiti ei osta mulle rintsikoita, vaikka oon pyytäny monta kertaa.
      Onneks mun kaveri anto mulle sen vanhat 75A paksusti topatut rintsikat. Musta on niin makeeta kävellä koulussakin, kun rintsikat näkyy puseron läpi ja pojat kattoo vesi kielellä, kun nää näyttää melko isoilta.
      Tykkään kans herutella rintsikoilla ja pitää paidan nappeja sillai sopivasti auki, että näyttää hyvältä.
      Mun tyttöystävä on opettanu mua herutteleen ja välillä miesopekin kattoo pitkään, mut ei oo kuitenkaan sanonu mitään.
      Kertokaa kaikki tytöt ootteko herutellu ja hyviä hetutusvinkkejä. Musta heruttelu on kivaa.

    • TarvitsenApuaj

      Oon ite ny 13v ja käytän urheilutoppei tai semmosii ja täs pari kk si sanoin äitil et ois kiva saada lisää niit mut sano vaa et en tarvii, vaik mul on niit kahet :// Ny oon täs alkanu miettii iha rintsikoit mut ei oo tullu viel sanottuu äitil, enkä oo mitannu sitä kokookaa ja semmosta. monetko ois hyvä ostaa aluks? Mietin et jokku musta, valkonen ja joku vaalee/vaaleenpunanen nii sopii eri vaatteiden kans. Mut missä tilanteessa kysyisin et koskas ostettais? Mietin et jos samal ku ollaa kaupassa nii huikkaisin äitil et käyn sovittaa et ois tarpeen, mut mun koht 11v pikkusisko aina kyseenalastaa kaiken ja kumminki heti haastattelemas miks XDD ja se tulee aina meiän mukaa. Eihän mun siitä tarvis välittää mut onha se noloo keskel kauppaa alkaa vänkää tommost, hauskaa täs on se et se tarvis jtn sinne paidan alle koht pahemmi ku mää xd
      Ja mite kertoisin sen? Jos äiti sanoo etten tarvis viel, uskon ettei kumminkaa mutjoo. Täs lähelläkää ei oo mitää kauppaa et vois pyöräl lähtee vaik en salaa ois ostamassakaa, vaa joku pikku k kauppa
      Kiitos kaikille näin etukätee :)
      tulin myöhässä keskusteluu mukaan xD

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe