Kokemus PSA tuotteesta

Ostin ensiautokseni Peugeot 206 -05 1.4 87.000km

Ostaessa oli jo lambda-anturi paskana. Korjasin ja yleishuolsin ilmastoinnit yms. yht ~300e. Asennutin lohko/sisätila lämppärin ~350e. Muutaman kuukauden ajelin hymyssä suin, mutta ensimmäisenä alkoi tuo turvatyynyn merkkivalo palaa. Piti vaihtaa viiksilaite jonka hinnaksi tuli 360e että valon sai pois. Talvella rupesi kovilla pakkasilla jättämään tielle. Joku letku veti aina hyyhmään ja lämmöt nousi yhtäkkiä täysille. Ilmeisesti sen vuoksi jäähdytinkin rupesi vuotamaan! Vaihdoin jäähdyttimen, vesipumpun, jakohihnan, öljyt, laturin hihnan ja kannentiivisteen yht 600e. Uusi maaginen vika, kitisee kaasutettaessa jonka syyksi kerrottiin apulaitteen hihna. Moottori vikavalo syttyi, vikana lambda anturi uudestaan paskana. Apulaitehihna lambda anturin vaihto 400e ja huoltamon pihasta lähtiessä kitinä senkun jatkui eikä ollut poistunut mihinkään.

Vaihteet vaihtuu huonosti ja pohja kolisee.

Merkkiliikkeen huoltoja olen käyttänyt ja nyt kun olen vuoden omistanut (ajanut 16.000km) niin huoltoihin on mennyt yli 2000 eroa pitkälti!

Itsellä kyllä rupeaa nyt huumori loppumaan

Peugeot 206 on muuten sama auto kuin Citroen C3.
Ilmianna
Jaa

31 Vastausta


tulit väärälle palstalle ja lienetkö hakenut lääkkeesi myös väärästä paikasta, ehkä alkosta tai rautakaupasta. Heh heh, kas muistihäiriöistä ketkulia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
on laaduton psa kyhäelmä eli sama kuin sitikka joten oikealle palstalle aloitaja tuli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jepep kirjoitti:
on laaduton psa kyhäelmä eli sama kuin sitikka joten oikealle palstalle aloitaja tuli.
Kyllä pökötillä on oma Peugeot palsta. Taidat sinäkin olla vihreyttä etsimässä aidan takaa, samoinkuin itäsaksassa aikoinaan loikattiin parempaan. Minä sensijaan olen hankkinut sellaisen auton johon olen tyytyväinen eikä tarvitse "loikkailla" muiden palstoilla.
Niin, että väärässä olit kun sanoit aloittajan olleen oikealla palstalla. Tuonkin verran huono ajatuksenkulku jo edellyttää lääkitystä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pökötillä kirjoitti:
Kyllä pökötillä on oma Peugeot palsta. Taidat sinäkin olla vihreyttä etsimässä aidan takaa, samoinkuin itäsaksassa aikoinaan loikattiin parempaan. Minä sensijaan olen hankkinut sellaisen auton johon olen tyytyväinen eikä tarvitse "loikkailla" muiden palstoilla.
Niin, että väärässä olit kun sanoit aloittajan olleen oikealla palstalla. Tuonkin verran huono ajatuksenkulku jo edellyttää lääkitystä.
siitä yhtään parane vaikka kuinka valitat. PSA on paskaa siitä huolimatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
elävästi ja toden mukaisesti kerrottu ranskalaisten autojen todellinen laatu. Sitä kun ei yksinkertaiseti ole. Tai ehkä välillä joku hieman parempi mutta hyvää ei koskaan. Tämä on todettu vuosikymmeniä kaikissa puolettomissa laatuvertailuissa. Se on sitä Faktaa.
Ilmianna
Jaa
suosiolla siitä. tulen hakemaan ja saat satasen. ja mene sitten suosiolla vaikka riisikuppikauppaan.
Ilmianna
Jaa
voi mennä ihan suosiolla omille palstoileen kirjottelemaan."toi ota kun kaikilla muillakin on!" huutaa tojoarmy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Onko PSA lyhennys paskasta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2936 kirjoitti:
Onko PSA lyhennys paskasta?
Haa Toyotero päkisti jälleen ylivertaisen älypökäleen muiden ihmeteltäväksi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2936 kirjoitti:
Onko PSA lyhennys paskasta?
ja isosta vanhasta paskasta: oikea ranskalainen pyyttoni!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kovinkaan sama kuin C3 jotain pohjalevyn juttuja voi olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
on lukemattomat viat ja ihmeelliset toimintahäiriöt yms
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
psakaaaaa kirjoitti:
on lukemattomat viat ja ihmeelliset toimintahäiriöt yms
"lukemattomat viat ja ihmeelliset toimintahäiriöt yms"
Eivät kaikki autot mitään Toyoja ole joissa ongelmat ovat jatkuvia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luis Renault kirjoitti:
"lukemattomat viat ja ihmeelliset toimintahäiriöt yms"
Eivät kaikki autot mitään Toyoja ole joissa ongelmat ovat jatkuvia.
jopa -97 eurooppa malli carina mutta ranskalaiset ...voi hyvä helevata: pitääkö kunnon autoihin vaihtaa esim iskareiden yläpään laakereita?, vimasuojaa ja voi perskele mikä pommi tuo arevan laitos!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PommiEinari kirjoitti:
jopa -97 eurooppa malli carina mutta ranskalaiset ...voi hyvä helevata: pitääkö kunnon autoihin vaihtaa esim iskareiden yläpään laakereita?, vimasuojaa ja voi perskele mikä pommi tuo arevan laitos!!!
Selkeästi pommin omistat itse ja olet kateudesta vihreä joutuessasi jyräämään,
kiemurtelemaan, ahdistumaan ja savuttamaan 97 CarinaE röttelöllä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PommiEinari kirjoitti:
jopa -97 eurooppa malli carina mutta ranskalaiset ...voi hyvä helevata: pitääkö kunnon autoihin vaihtaa esim iskareiden yläpään laakereita?, vimasuojaa ja voi perskele mikä pommi tuo arevan laitos!!!
Oletkos niin pommintekoon keskittynyt ettet tunne aitoa Citroeniä ? Eiihän siinä ole iskunvaimentimia,. yläpään laakereista puhumattakaan. Opettele kirjoittamaan ja ajattele mitä kirjoitat ettet kirjoita mitä ajattelet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EmmiPoimari kirjoitti:
Oletkos niin pommintekoon keskittynyt ettet tunne aitoa Citroeniä ? Eiihän siinä ole iskunvaimentimia,. yläpään laakereista puhumattakaan. Opettele kirjoittamaan ja ajattele mitä kirjoitat ettet kirjoita mitä ajattelet.
heikot!!!! kuten muutkin osat: ranskalainen ei osaa tehdä mitään kestävää ja toimivaa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
<voi suaadre kirjoitti:
heikot!!!! kuten muutkin osat: ranskalainen ei osaa tehdä mitään kestävää ja toimivaa..
Toyo se on niin paska kulkuneuvo ettei huonompaa ole helppoa löytää
ehkä 1800 luvun uudisraivaajien vankkurit olivat yhtä epämukavia ja
epäluotettavia (pyörät irtoilivat joka toinen päivä) kuin Toyonpaskat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
<voi suaadre kirjoitti:
heikot!!!! kuten muutkin osat: ranskalainen ei osaa tehdä mitään kestävää ja toimivaa..
pSA tuotteessa edes rengas pultit yli 100tkm? vanteitahan noista on hajonnu...sehän kertoo jotain laadusta!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kuusakosken sittis kirjoitti:
pSA tuotteessa edes rengas pultit yli 100tkm? vanteitahan noista on hajonnu...sehän kertoo jotain laadusta!!!
ei ranskan tekeleissä mitään laatua ole koskaan ollutkaan: naurettavia heikkoja kötöstyksiä joille hevosetkin nauraa!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ISO roisko kirjoitti:
ei ranskan tekeleissä mitään laatua ole koskaan ollutkaan: naurettavia heikkoja kötöstyksiä joille hevosetkin nauraa!!
ranskassa on nopeita ravihevosia: kelpaa siinä nauraa: autoja ja ydinvoimaloita tosin eivät osaa tehdä viinikännissä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
pösö toimii pari päivää ja sitikka päivän jos ei aleta hullutteleen: eli yli 5km matkoja ajeleen sitten kyllä ranskan romu kyykähtää!!
Ilmianna
Jaa
tunnetusti luotettavaan Toyotaan niin ei tarvitse vikojen kanssa tapella. Faktat ovat järisyttävän vakuuttavaa luettavaa. Mikään muu automerkki ei pysty tälläiseen menestykseen maailmassa ja hirveät myyntiluvut päälle.

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Saksalaiset ja japanilaiset kärjessä Dekra-katsastusraportissa/1135243157417

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Saksalaiset ja japanilaiset autot taas vähävikaisimpia /1135242982065

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyotat vähävikaisimpia Suomen laajimmassa katsastustilastossa/1135241630321

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota nousi laatuvertailun kärkeen/1135240407850

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyotan laatu on säilynyt vahvana/1135239947520

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Hondalla BMWllä ja Toyotalla tyytyväisimmät kuskit/1135237768625

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota vahva Ruotsin katsastustilastossa/1135235316273

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota Avensis Ruotsin turvallisin/1135231894175

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Bensiinipihi Toyota Yaris Vuoden Ekoauto/1135243783676

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/ADACin parhaat ja huonoimmat kautta aikojen/1135235861622

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyota-pohjoismaiden-ykkonen

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Automallien laatuerot näkyvät jo kolmessa vuodessa/1135244923601

http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/Documents/A-Katsastus_vikatilasto_2008.pdf

http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/Documents/A-Katsastus_vikatilasto_2009.pdf

http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article247319.ece

http://www.pertti.com/vikatilastot/Autojen vikatilastojen analysointia.htm

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/2-3-vuotiaat autot /1135234036984
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
tässä sitikka-pierelle faktaa katto mistä kulmasta tahansa no kohta alkaa vuodatus..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
niin täytyy rehellisesti tunnustaa että Toyota on kyllä edelleenkin todella vahva automerkki vaikka se viime aikoina on lommoja saanutkin kylkeensä. Itselläni ei ole mitään tarvetta vähätellä sitikan ongelmia varsinkin luotettavuuden kanssa. Olen omistanut aiemmin monta Toyotaa ja ne ovat olleet erittäin vähävikaisia luotettavia autoja. Toyotan suosion syytä ei tarvitse ihmetellä. Siinä on paljon autoa sijoitetulle rahamäärälle jota muut automerkit eivät pysty tarjoamaan. Mutta kuten sanoin nyt ajan C5 :lla kun niitä saa edullisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kokemusta molemmista kirjoitti:
niin täytyy rehellisesti tunnustaa että Toyota on kyllä edelleenkin todella vahva automerkki vaikka se viime aikoina on lommoja saanutkin kylkeensä. Itselläni ei ole mitään tarvetta vähätellä sitikan ongelmia varsinkin luotettavuuden kanssa. Olen omistanut aiemmin monta Toyotaa ja ne ovat olleet erittäin vähävikaisia luotettavia autoja. Toyotan suosion syytä ei tarvitse ihmetellä. Siinä on paljon autoa sijoitetulle rahamäärälle jota muut automerkit eivät pysty tarjoamaan. Mutta kuten sanoin nyt ajan C5 :lla kun niitä saa edullisesti.
Eikä mun ranskalaisessa ole mitään vikaa, sen verran hyvin on pulloitettu tehtaalla. ;-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nipponisti. kirjoitti:
Eikä mun ranskalaisessa ole mitään vikaa, sen verran hyvin on pulloitettu tehtaalla. ;-)
Perkeleen suolipaska moderaattori selvitys saatteko tästä paska sivustosta jonkinlaisen sukupuolisen tyydytyksen tä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Viime vuonna Toyota joutui kutsumaan korjattavaksi yli viisi miljoonaa autoa Yhdysvalloissa. Kaiken kaikkiaan Toyota on vetänyt takaisin yli 10 miljoonaa ajoneuvoa sitten viime syyskuun.HAHHAHHAAAAAAAA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
asasa kirjoitti:
Viime vuonna Toyota joutui kutsumaan korjattavaksi yli viisi miljoonaa autoa Yhdysvalloissa. Kaiken kaikkiaan Toyota on vetänyt takaisin yli 10 miljoonaa ajoneuvoa sitten viime syyskuun.HAHHAHHAAAAAAAA
psa:n pysyvien ongelmien rinnalla. Psa:n tekeleet viimeisiä kaikissa laatututkimuksissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
tietääkseni jakohihnan vaihto niin kuin öljyjen vaihto ei ole vika....vai olenko väärässä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
oikeissa autoissa ei ole jakohihnaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kokemus PSA tuotteesta

Ostin ensiautokseni Peugeot 206 -05 1.4 87.000km

Ostaessa oli jo lambda-anturi paskana. Korjasin ja yleishuolsin ilmastoinnit yms. yht ~300e. Asennutin lohko/sisätila lämppärin ~350e. Muutaman kuukauden ajelin hymyssä suin, mutta ensimmäisenä alkoi tuo turvatyynyn merkkivalo palaa. Piti vaihtaa viiksilaite jonka hinnaksi tuli 360e että valon sai pois. Talvella rupesi kovilla pakkasilla jättämään tielle. Joku letku veti aina hyyhmään ja lämmöt nousi yhtäkkiä täysille. Ilmeisesti sen vuoksi jäähdytinkin rupesi vuotamaan! Vaihdoin jäähdyttimen, vesipumpun, jakohihnan, öljyt, laturin hihnan ja kannentiivisteen yht 600e. Uusi maaginen vika, kitisee kaasutettaessa jonka syyksi kerrottiin apulaitteen hihna. Moottori vikavalo syttyi, vikana lambda anturi uudestaan paskana. Apulaitehihna lambda anturin vaihto 400e ja huoltamon pihasta lähtiessä kitinä senkun jatkui eikä ollut poistunut mihinkään.

Vaihteet vaihtuu huonosti ja pohja kolisee.

Merkkiliikkeen huoltoja olen käyttänyt ja nyt kun olen vuoden omistanut (ajanut 16.000km) niin huoltoihin on mennyt yli 2000 eroa pitkälti!

Itsellä kyllä rupeaa nyt huumori loppumaan

Peugeot 206 on muuten sama auto kuin Citroen C3.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta