Rolex?

Tietämätön

Onko kellään varmaa tietoa siitä kuinka paljon rolex-kellot maksavat? Ihan kiinnostuksen vuoksi kysyn.

68

68209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      No vastataan nyt vaikka tasan varmaa tietoa ei olekaan siitä mitä halvin Rolex maksaa mutta sanotaan että pääosin hinnat on 1500 ja 15 000 euron välillä.

      Ihmettelen vaan mihin tällaista tietoa tarvitset...jos ostaminen kiinnostaa niin käy kelloliikkeessä. Ja jos ostaa aiot niin tiedoksi että laatukelloissa on aika reilusti ilmaa hinnoissa joten tinkimällä lähtee parin tonninkin kellosta helposti joitain satasia.

      • Klok

        Neljänsadan kellosta lähti satanen Certina,
        tuhannenviidensadan Raymond Vellin olis saanu neljänkymmenenprosentin alennuksella, ja sama alennus olis ollu Tag Heyerissä


      • Rolex II

        Kun käyt Thaimaalaisen kulkukauppiaan juttusilla, saat sen alle 100 usd.llä. Tosin lähtöhinta on n 5-600 usd mutta tunnettuahan on että kuten romanien ja muiden vähemmistökansallisuuksien tavaran saa lähes hankintahintaan, eli 50 - 100 e kple.
        Alkuperäisen hinta lienee siinä 2000 -5000 euroa, ja näistä hinnoista ei muuten tingitä tai olet pelkka juntti jota sveitsissä katsottaisiin pelkäksi turistiksi, joka kokeilee myyjien sietokykyä.


      • sanotaan
        Rolex II kirjoitti:

        Kun käyt Thaimaalaisen kulkukauppiaan juttusilla, saat sen alle 100 usd.llä. Tosin lähtöhinta on n 5-600 usd mutta tunnettuahan on että kuten romanien ja muiden vähemmistökansallisuuksien tavaran saa lähes hankintahintaan, eli 50 - 100 e kple.
        Alkuperäisen hinta lienee siinä 2000 -5000 euroa, ja näistä hinnoista ei muuten tingitä tai olet pelkka juntti jota sveitsissä katsottaisiin pelkäksi turistiksi, joka kokeilee myyjien sietokykyä.

        Laatukellojen tekijöiden piirissä Rolexia massatuotteeksi.


      • aivan
        sanotaan kirjoitti:

        Laatukellojen tekijöiden piirissä Rolexia massatuotteeksi.

        Suomessa ei käsintehtyjä laatukelloja olekaan.Ne ovat keräilykohteita joiden hinta nousee joka vuosi. Se on oma lajinsa jossa ei pikurahalla pärjää.
        Rolexista ja muista merkkituotteista saa kuitenkin aasialaisia halpaversioita joten se riittää ainakin minulle.


      • Star mule
        aivan kirjoitti:

        Suomessa ei käsintehtyjä laatukelloja olekaan.Ne ovat keräilykohteita joiden hinta nousee joka vuosi. Se on oma lajinsa jossa ei pikurahalla pärjää.
        Rolexista ja muista merkkituotteista saa kuitenkin aasialaisia halpaversioita joten se riittää ainakin minulle.

        Puhutaan vaan asioista oikeilla nimillä. Rolexista saa aasialaisia _väärennöksiä_ eli piraatteja, tuskin ovat siis mitään authorized-kamaa. Rolexin kanssa niillä on yhteistä kellotaulu ja viisarit, muuten varmaankin turha puhua vastaavuudesta.

        En tiedä ovatko myös nämä muovikopiot puhtaasti mekaanisia. Jos ovat niin ttse mekaniikka ei aasialaisissa kelloissa välttämättä ole edes huono, ei vain liikene arvostusta jos pitää ratsastaa muiden statuksella ja merkillä.

        Mekaaniset kellot ovat muuten käsittääkseni paljon epätarkempia kuin kvartsikiteestä ajan ottavat. En ole kuullut Rolexien tarkkuudesta kyllä suuntaan enkä toiseen.


      • make
        Star mule kirjoitti:

        Puhutaan vaan asioista oikeilla nimillä. Rolexista saa aasialaisia _väärennöksiä_ eli piraatteja, tuskin ovat siis mitään authorized-kamaa. Rolexin kanssa niillä on yhteistä kellotaulu ja viisarit, muuten varmaankin turha puhua vastaavuudesta.

        En tiedä ovatko myös nämä muovikopiot puhtaasti mekaanisia. Jos ovat niin ttse mekaniikka ei aasialaisissa kelloissa välttämättä ole edes huono, ei vain liikene arvostusta jos pitää ratsastaa muiden statuksella ja merkillä.

        Mekaaniset kellot ovat muuten käsittääkseni paljon epätarkempia kuin kvartsikiteestä ajan ottavat. En ole kuullut Rolexien tarkkuudesta kyllä suuntaan enkä toiseen.

        2800 euroa!teräksinen.kalliimmat maksavat kymmeniä tuhansia euroja!eli kultaiset valkokultaiset.platina rolexit kaikkein kalleimpia missä on myös paljon timantteja!tilasin just rolex-kuvaston vaasan hovisepiltä!sieltä saat kuvaston!


      • tyytyväinen
        make kirjoitti:

        2800 euroa!teräksinen.kalliimmat maksavat kymmeniä tuhansia euroja!eli kultaiset valkokultaiset.platina rolexit kaikkein kalleimpia missä on myös paljon timantteja!tilasin just rolex-kuvaston vaasan hovisepiltä!sieltä saat kuvaston!

        Itse olen ostanut ensimäisen rolexini. Mikonkullasta Helsingistä 16v synttärilahjakseni. vuonna 1999 maksoi muistaakseni n:12600mk ovh muistakseni n:14000mk oli teräksinen datejust. sinisellä taululla ja, teräskehällä. parinvuodenpäästä ostin samaisesta paikasta 2 värisen tudorin kivitaululla 40% alennuksella omistajavaihdoksen takia kun rolexin/tudorin edustus loppui(on myyjäkohtainen). nykyisin itselläni on 2 värinen datejust kivitaululla malli,nro 16233. jonka ostin korukirppikseltä käyttämättömänä. Melkein puoleenhintaan ovh 6393euroa(oyster rannekkeella)joka itselläni on. maksoin kellosta siis täysin uudesta 3490euroa.


      • ennenvanhaan
        tyytyväinen kirjoitti:

        Itse olen ostanut ensimäisen rolexini. Mikonkullasta Helsingistä 16v synttärilahjakseni. vuonna 1999 maksoi muistaakseni n:12600mk ovh muistakseni n:14000mk oli teräksinen datejust. sinisellä taululla ja, teräskehällä. parinvuodenpäästä ostin samaisesta paikasta 2 värisen tudorin kivitaululla 40% alennuksella omistajavaihdoksen takia kun rolexin/tudorin edustus loppui(on myyjäkohtainen). nykyisin itselläni on 2 värinen datejust kivitaululla malli,nro 16233. jonka ostin korukirppikseltä käyttämättömänä. Melkein puoleenhintaan ovh 6393euroa(oyster rannekkeella)joka itselläni on. maksoin kellosta siis täysin uudesta 3490euroa.

        Rolleja on kertynyt kaappiin aitoina kohta kymmenkunta. Rolex on varmasti se kopioiduin kello, yksi maailman kopioiduimmista tuotteista.

        Väärenteitä liikkuu markkinoilla äärettömän paljon. Todella hyvälaatuisiakin. Itse näin viime viikolla sveitsissä tehdyn todella hyvän väärenteen, jossa laatikot ja takuupaperit ja kaikki. Leimat ja tunnisteet olivat aivan kuten pitääkin; hinta oli kopiolla ollut 600 euroa. Sveitsiläisetkopiot ovat varmasti niitä laadukkaammasta päästä, sitten kenties italialaiset / japanilaiset, sitten kiina ja kaukoitä.

        Vaikkakin Rolexissa maksetaan hyvin pitkälle brändistä, on rolle myös käyttökellona huippuluokkaa ja hyvin huollettuna se säilyttää hyvin arvonsa; osa jopa arvossaan nousee.

        Datejust teräksisenä on aivan kelpo käyttökello laatua arvostavalle (tai se Air King); mikäli aikoo kelloon (Rolexiin) sijoittaa on jo sitten syytä tutkia muitakin ominaisuuksia.

        Rolexista on paljon kirjallisuutta, myös lukuisia oppaita aitojen ja väärenteiden erottamiseen toisistaan; tiedän esim. että jopa Aseman Kellossa on sanottu erästä kelloa, että se olisi aito Rolle vaikka 100% varmuudella oli väärennös. Samoja tarinoita on tullut esim. panttilainaamoilta.

        Jos kellot muuten kiinnostaa niin kannattaa ainakin lukea

        www.kelloklubi.tk


      • aihaef
        make kirjoitti:

        2800 euroa!teräksinen.kalliimmat maksavat kymmeniä tuhansia euroja!eli kultaiset valkokultaiset.platina rolexit kaikkein kalleimpia missä on myös paljon timantteja!tilasin just rolex-kuvaston vaasan hovisepiltä!sieltä saat kuvaston!

        ukki olis ostanu mulle 2 vuotta sitten rolexin aidon siis mutta en halunnut kelloa otin mieluummin rahana, sain rahaa jotain 1500 € olisko sillä sitten saanut rolexin


      • vaan ottanut
        aihaef kirjoitti:

        ukki olis ostanu mulle 2 vuotta sitten rolexin aidon siis mutta en halunnut kelloa otin mieluummin rahana, sain rahaa jotain 1500 € olisko sillä sitten saanut rolexin

        sen Rolex tarjouksen vastaan! Tästäkin viestiketjusta näet että kellon arvo olisi ollut paljon enemmän kuin tuo 1500 euroa...


      • ville777
        make kirjoitti:

        2800 euroa!teräksinen.kalliimmat maksavat kymmeniä tuhansia euroja!eli kultaiset valkokultaiset.platina rolexit kaikkein kalleimpia missä on myös paljon timantteja!tilasin just rolex-kuvaston vaasan hovisepiltä!sieltä saat kuvaston!

        tuota noin...halvin lähtee 1 400€:sta eli puolet väitttämästäsi.itse omistan 2 kpl kyseisiä tiukuja joten tiedän kyllä mistä puhun.precision&perpetual.perpetual tosin ei ihan halvin.


      • gmt master

        Minulla olisi myynnissä uusi Rolex GMT Master II.

        Kello on vieläpä harvinaisella kellotaululla, jossa on II:n tilalla ||, eli ei poikki viivoja roomalaisissa kirjaimissa. Näiden arvo nousee tulevaisuudessa muihin nähden!

        Soittele, jos kiinnostaa niin sovitaan hinnasta!
        040-7476279


      • ROLEXMYYJÄT

        JOS ET TIIÄ ASIASTA YHTÄÄN MITÄ NII ÄLÄ ANNA VÄÄRÄ TIEDOT MISTÄ SUOMESTA SAA 1500€ ROLEX EI EDES KÄYTETTY!


      • tomba6
        ROLEXMYYJÄT kirjoitti:

        JOS ET TIIÄ ASIASTA YHTÄÄN MITÄ NII ÄLÄ ANNA VÄÄRÄ TIEDOT MISTÄ SUOMESTA SAA 1500€ ROLEX EI EDES KÄYTETTY!

        Minulta saa vintage Rolexin jopa alle tonnin, huollettuna.
        Ja joo, ovat aitoja. Kaupat voi tehdä esim. kellosepän luonna, niin ei tule yllätyksiä.
        Tietysti jos sun ajatus Rolexista on se sukeltajankellon mötikkä, niin ei, mulla ei ole tarjota Rolexia edullisesti.

        esim. tuo 6994 ihan nätti:
        http://picasaweb.google.com/tomba6/Light_dial_6694

        Lisää kellon kuvia tai lisätietoa mailitse.

        Tom
        [email protected]


      • lrksdfhgdfg

        1000-50000 euron välille ja saa piraatti rolexin kiinast 0,50 euroo


      • Miten varaa..

        Ensin Suomi tarvitsee kansallispankin joka luotottaa yhteiskunnan eri sektorit. Laitetaan rahahanat ulkomaille poikki.

        Täm kansallispankki antaa korkotulot julkiselle sektorille sekä pienyritysten kasvamiseen niin että voivat ottaa lisää työläisiä.

        Sitten katsotaan ostatko roleksin vaiko uuden omakotitalon.

        Ennen sitä, unohda koko juttu!


      • luminox1
        aivan kirjoitti:

        Suomessa ei käsintehtyjä laatukelloja olekaan.Ne ovat keräilykohteita joiden hinta nousee joka vuosi. Se on oma lajinsa jossa ei pikurahalla pärjää.
        Rolexista ja muista merkkituotteista saa kuitenkin aasialaisia halpaversioita joten se riittää ainakin minulle.

        suomalainen kelloseppä Voutilainen tekee laatukelloja n.50000-670000 €...


    • yachtmaster

      rolex maksaa alkaen 2500€ 100.000€ asti eli siitä vaan valitsemaan mieleisesi.

      • maksa!

        selaan juuri uutta Rolexin 06 hinnastoa ja hinnat ovat 2700€ - 191000€, eli kallein lähes 1,2 miljoonaa mummoa!


    • hinnat

      Rolexien hinnat ovat 2700-191000€ eli valinnanvaraa löytyy. Itse sain juuri viikko sitten pitkän odotuksen jälkeen itselleni Rolex Submariner Date kellon, aivan upea kello. Rolexien sport malliston kelloja ei yleensä saa jonottamatta missään päin maailmaa, varsinkin Submariner ja Daytona mallit ovat kysyttyjä. Netissä toki kaikilla kauppiailla löytyy näitä suoraan "hyllystä", ja ovat varmasti feikkiejä vaikka hinnat ovat lähes oh hintoja, eriasia on sitten ne jotka rehellisesti ilmoittavat kysessä olevan kopio ja hinta sen mukainen. Alennuksia Rolex kelloista ei juuri saa, -10% alennus on jo huippu alennus, itse kun tuota olin tilaamassa niin alennukset oli 80-100€ välillä, kellon oh on 4180€. Suomessa virallisia rolex myyjiä on 3kpl, Helsinki, Lahti ja Vaasa. Nettikaupoissa rahat heittää kankkulan kaivoon, Rolexin sivuilla mainitaakin että aitoja Rolexeja myyvät ainoastaan valtuutetut kauppiaat ja että netti kauppiaille Rolex ei toimita kelloja!
      Rolex laadusta ja tarkkuudesta sen verran että pidin edellistä kelloani Omega Seamaster (Bond malli) Cronometriäni tosi tarkkana; heito n. 1,5s/vrk, mikä toki mekaaniselle kellolle onkin mainio tarkkuus, mutta ole yllättynyt uuden Rolex:in tarkkuudesta, heitto ollut nyt noi viikon käytön jälkeen 1,5s/viikossa! mielestäni se on aivan käsittämätön tarkuus mekaaniselle kellolle.
      Jotkut joskus epäilee Rolexien laadukkuutta, mutta sanottakoon tässä nyt että Rolex on ollut tein näyttäjä muille kelloille jo lähes 100 vuotta;
      Rolex, ensimmäisenä maailmassa mm, mekaaninen automaattikoneisto, päivyri rannekellossa, ensimmäinen sukelluskello jne. Tänä päivänä Rolex käyttää teräskelloissaan 904 terästä joka esim Omegan 316 teräkseen verratuna on noin 3 kertaa kalliimpaa ja kestävämpää; ei naarmuunnu ja käytännössä kuoret/rannekkeet ovat ikuisia. Rolex myös itse valmistaa kaikki kellon osat koneistoa myöten, monet ns laatumerkit ovatkin lähinnä kokoonpanotehtaita, Rolexilla kellot edelleen tehdään/suunnitellaan itse viimeisinä nippeliä myöten, sveitsissähän ei ammattitaitoiset kellosepät ole niitä pienipalkkaisimpia joten ei tienkään ole siten mikään muutaman satasen kello, jo pelkkä cronometri certifikaatin saaminen kellolle maksaa noin 200€, eli tuon maksaa se virallinen puolueettoman tutkimuslaitoksen tarkuustesti jossa jokainen yksittäinen Rolexi viettää 15 päivää sertifikaatin saadakseen.
      Ps, jos joskus olette esim englannissa ja sieltä aioitte esim Submarinerin hankkia niin en suosittele, jos sieltä sen heti löydätte viralliselta kauppiaalta niin joudutte maksamaan siitä huomattavasti enemmän kuin tehtaan ohjehinta on, tämä siksi että ko kelloista on siellä kova pula, käytettyjenkin hinnat maailmalla ovat samaa luokkaa kuin mitä uudetkin maksaa, 50 luvun Submarinesta saa maksaa 15000-20000€, niin eihän se Rolex mikään laatukello ole, eihän. Rolexin moittijat ovat yleensä niitä joilla ei ole sitä varaa hankkia tai sitten ovat etelän reissulla ostaneet "roleksin" 10€:lla ja se meni heti rikki....kyll ne o huonoja kelloja :-))

      • Logirole

        Hei mitäs maksoit rolexistasi? Sain juuri oman oyster perpetual date submariner 16610 kellon ja aivan upea on ollut.


      • ostin
        Logirole kirjoitti:

        Hei mitäs maksoit rolexistasi? Sain juuri oman oyster perpetual date submariner 16610 kellon ja aivan upea on ollut.

        oman 16610 Hovisepiltä vaasasta, ja sain kellon 3600€ mikä on varsin edullinen hinta (sh 4180), Lindroosilta olisi saanut 4000€ ja Lahden kellokeskuksesta 4100€, eli eipä noista isommin alennuksia, Rolexit ovat aika tiukkaan hintasäädeltyjä tehtaan taholta, suomessa kuitenkin näyttää hinnat oleva noin maailmanlaajuisesti Rolexeissa varsin kohtuu hintaisia, eli tuo maksamani 3600€ on monissa maissa käytetyn 16610:n hinta, olen tyytyväinen. Mitä sinä maksoit ja mistä ostit? löytykö suoraan "hyllystä"?, minä sain odotella melkein 2 kuukautta omaani. Lindroosilla oli 16610:ssa jonotuslista vielä talvella ja siellä oli 12 nimeä listalla. 16610 on halutuimpia Rolexin malleja ja siksi sitä joutuu toisinaan odottelemaan. Mutta upea on kello, eikä vain?


      • Ensikertaa ostamassa
        ostin kirjoitti:

        oman 16610 Hovisepiltä vaasasta, ja sain kellon 3600€ mikä on varsin edullinen hinta (sh 4180), Lindroosilta olisi saanut 4000€ ja Lahden kellokeskuksesta 4100€, eli eipä noista isommin alennuksia, Rolexit ovat aika tiukkaan hintasäädeltyjä tehtaan taholta, suomessa kuitenkin näyttää hinnat oleva noin maailmanlaajuisesti Rolexeissa varsin kohtuu hintaisia, eli tuo maksamani 3600€ on monissa maissa käytetyn 16610:n hinta, olen tyytyväinen. Mitä sinä maksoit ja mistä ostit? löytykö suoraan "hyllystä"?, minä sain odotella melkein 2 kuukautta omaani. Lindroosilla oli 16610:ssa jonotuslista vielä talvella ja siellä oli 12 nimeä listalla. 16610 on halutuimpia Rolexin malleja ja siksi sitä joutuu toisinaan odottelemaan. Mutta upea on kello, eikä vain?

        Onko Rolexejen koneisto AINA liikkeellä toimiva, entä paljonkohan korjaus maksaa jos on ???


      • sitten kun suunnittelin
        Ensikertaa ostamassa kirjoitti:

        Onko Rolexejen koneisto AINA liikkeellä toimiva, entä paljonkohan korjaus maksaa jos on ???

        Aikoinaan poikamiespäivinä Rolexia haikailin minäkin, mutta se jäi kun perheenlisäystä alkoi tulla, asia jäi.

        Silloin 80-luvulla kyllä oli joitakin kvartsimalleja.

        Nykyistä Rolex-kataloogia en ole nähnyt, joten sitä en tiedä onko kvartsikellot jätetty 'halpisten' taistelutantereeksi...


      • Kerettiläinenkö??
        ostin kirjoitti:

        oman 16610 Hovisepiltä vaasasta, ja sain kellon 3600€ mikä on varsin edullinen hinta (sh 4180), Lindroosilta olisi saanut 4000€ ja Lahden kellokeskuksesta 4100€, eli eipä noista isommin alennuksia, Rolexit ovat aika tiukkaan hintasäädeltyjä tehtaan taholta, suomessa kuitenkin näyttää hinnat oleva noin maailmanlaajuisesti Rolexeissa varsin kohtuu hintaisia, eli tuo maksamani 3600€ on monissa maissa käytetyn 16610:n hinta, olen tyytyväinen. Mitä sinä maksoit ja mistä ostit? löytykö suoraan "hyllystä"?, minä sain odotella melkein 2 kuukautta omaani. Lindroosilla oli 16610:ssa jonotuslista vielä talvella ja siellä oli 12 nimeä listalla. 16610 on halutuimpia Rolexin malleja ja siksi sitä joutuu toisinaan odottelemaan. Mutta upea on kello, eikä vain?

        Perin hallussani olevan 16220:n, joka on kauttaaltaan terästä. Haluaisin vaihtaa nahkarannekkeen kelloon, ehkä se sopisi paremmin tyyliini. Katselin Rolexin sivuilta, että ko malliin on olemassa nahka-rannekkeita joko ruskeana tai tummansinisenä (kelloissa 116138 ja 116139). Onko toimenpide harrastajien piirissä kovinkin kerettiläistä vai ihan ok?

        Onko Lindroos ainoa Rolexin virallinen myyjä Helsingissä, monet puhuvat myös Aseman Kellosta?


      • Kille

        Aito Rolex on aina huippulaatua. Koska aito Rolex on mekaaninen niin sen eroittaa aina "rantarolexista)sekuntiviisarin liikkeestä, se on aidossa askeltava. Omani GMT-Master on palvellut uskollisesti ja tarkkaan 15 vuotta.


      • Rolex kopio
        Kille kirjoitti:

        Aito Rolex on aina huippulaatua. Koska aito Rolex on mekaaninen niin sen eroittaa aina "rantarolexista)sekuntiviisarin liikkeestä, se on aidossa askeltava. Omani GMT-Master on palvellut uskollisesti ja tarkkaan 15 vuotta.

        Nykyisin kopiot käyvät aivan samanlailla kuin aidotkin eli sekunttiviisari ns. juoksee eteenpäin.

        Maallikon on vaikea erottaa aito oikeasta, koska kopiot ovat kehittyneet hurjasti eteenpäin.


      • LuckyLuka
        ostin kirjoitti:

        oman 16610 Hovisepiltä vaasasta, ja sain kellon 3600€ mikä on varsin edullinen hinta (sh 4180), Lindroosilta olisi saanut 4000€ ja Lahden kellokeskuksesta 4100€, eli eipä noista isommin alennuksia, Rolexit ovat aika tiukkaan hintasäädeltyjä tehtaan taholta, suomessa kuitenkin näyttää hinnat oleva noin maailmanlaajuisesti Rolexeissa varsin kohtuu hintaisia, eli tuo maksamani 3600€ on monissa maissa käytetyn 16610:n hinta, olen tyytyväinen. Mitä sinä maksoit ja mistä ostit? löytykö suoraan "hyllystä"?, minä sain odotella melkein 2 kuukautta omaani. Lindroosilla oli 16610:ssa jonotuslista vielä talvella ja siellä oli 12 nimeä listalla. 16610 on halutuimpia Rolexin malleja ja siksi sitä joutuu toisinaan odottelemaan. Mutta upea on kello, eikä vain?

        Itseänikin on alkanut kiinnostamaan automaattikoneistolla oleva arvokello. Voisiko joku ystävällisesti Rolex submarinen jo omistava henkilö kertoa hieman valintaperusteistaan. Oliko esim. muita mielenkiintoisia vaihtoehtoja esim. Yacht-Master, GMT, Daytona tai ihan kokonaan joku toinen merkki.


      • ville777

        rolexillako ensimmäinen automaattikello?miten olisi breguet?


      • ville777

        muuten kyllä yhdyn sun mielipiteeseen rolexin laadusta.tosin perpetual oli insinööri breguetin keksintö ja käytettiin myöskin ensin kyseisessä kellomerkissä...aivan kuten tourbillon.


      • huippulaatuisia
        Rolex kopio kirjoitti:

        Nykyisin kopiot käyvät aivan samanlailla kuin aidotkin eli sekunttiviisari ns. juoksee eteenpäin.

        Maallikon on vaikea erottaa aito oikeasta, koska kopiot ovat kehittyneet hurjasti eteenpäin.

        Nykyään Rolexista saa huippulaatuisia kopioita, joita ei edes kelloseppä erota. Parhaat kopiot ovat Sveitsiläisiä ja maksavat n. 1000€. Teräs on samaa huippulaatua, kulta on kultaa ja koneistokin on 27:llä jalokivellä (vs. Rolex 31 kiveä).
        Aidon erottaa vasta, kun aukaiseen takakannen ja katsoo mikä koneisto sielä on.

        Minkään kopion mukana ei tule todistuksia, jotenka ilman papereita/todistusta älä koskaan osta "aitoa" Rolexia!


    • Submariner fan

      Ostin Rolex Submarinerin (teräksisen päiväyksellä) elokuussa Helsingin Lndroosilta hintaan 3900,-

      Tinkivara on pieni, tässäkin vain n. 5%.

      Taattua laatua!

      Hei: If you have to ask, you can't afford it...

      • 16710

        Millanen tuo malli on, vai tuliko kirjoitusvirhe? 16610 on oikea.


    • Rolexmies
      • Sveitsi2008

        Rolex bulgariassa, slovaniassa, kiinassa.... pölö pölö. Eihän ne mitään rolexeja ole vaan pikkutyttöjen persenahalla tehtyjäkopioita joita köyhät "Liikemies" suomalaiset ostaa! Hävetkää köyhät! kuka saatana kehtaa laittaa kopio rolexin ranteeseen on tosi juntti isola J:lla. juntit saatana. Pohjanmaan laihialaiset perkele. Mäntit! Eikö teillä ole rahaa ostaa kelloakaan. Ostakaa citizenejä, älkääkä kopiorolexeja. Miksi ostaa kopio kun se ei käy aikaa kuten R.


      • Sveitsi2008

        Rolex bulgariassa, slovaniassa, kiinassa.... pölö pölö. Eihän ne mitään rolexeja ole vaan pikkutyttöjen persenahalla tehtyjäkopioita joita köyhät "Liikemies" suomalaiset ostaa! Hävetkää köyhät! kuka saatana kehtaa laittaa kopio rolexin ranteeseen on tosi juntti isola J:lla. juntit saatana. Pohjanmaan laihialaiset perkele. Mäntit! Eikö teillä ole rahaa ostaa kelloakaan. Ostakaa citizenejä, älkääkä kopiorolexeja. Miksi ostaa kopio kun se ei käy aikaa kuten R.


      • Sveitsin keisari

        Rolex bulgariassa, slovaniassa, kiinassa.... pölö pölö. Eihän ne mitään rolexeja ole vaan pikkutyttöjen persenahalla tehtyjäkopioita joita köyhät "Liikemies" suomalaiset ostaa! Hävetkää köyhät! kuka saatana kehtaa laittaa kopio rolexin ranteeseen on tosi juntti isola J:lla. juntit saatana. Pohjanmaan laihialaiset perkele. Mäntit! Eikö teillä ole rahaa ostaa kelloakaan. Ostakaa citizenejä, älkääkä kopiorolexeja. Miksi ostaa kopio kun se ei käy aikaa kuten R.


      • viipurin rolex
        Sveitsi2008 kirjoitti:

        Rolex bulgariassa, slovaniassa, kiinassa.... pölö pölö. Eihän ne mitään rolexeja ole vaan pikkutyttöjen persenahalla tehtyjäkopioita joita köyhät "Liikemies" suomalaiset ostaa! Hävetkää köyhät! kuka saatana kehtaa laittaa kopio rolexin ranteeseen on tosi juntti isola J:lla. juntit saatana. Pohjanmaan laihialaiset perkele. Mäntit! Eikö teillä ole rahaa ostaa kelloakaan. Ostakaa citizenejä, älkääkä kopiorolexeja. Miksi ostaa kopio kun se ei käy aikaa kuten R.

        Eikö ihmiset ymmärrä huumoria? Voihan kahden euron rolexin ostaa venäjältä! Niin mäki tein, enhän mä ees pitäny sitä kädes muuta kuin ihan vitsillä pari kertaa. Ja toiseksi: MIKSI OSTAA AITO ROLEX KUN KUKAAN EI KUITENKAAN USKO SEN OLEVAN AITO!? Ne kopiot on IHAN SAMAN NÄKÖISIÄ USKO POIS!


    • rolex-poika

      Kaikki Rolexit eivät ole mekaanisia. Minulla on oysterquartz day-date kultaisena, joka on siis paristokello.

      • ville777

        sitten sua on pissattu näköelimeen.katselen parhaillaan rolexin virallisia sivuja www.rolex.com ja se ei ainakaan tunnista kyseistä mallia...kehuiko se virolainen myydessään kelloa sulle että siitä on juuri vaihdettu patteri?=)


      • rolex-poika
        ville777 kirjoitti:

        sitten sua on pissattu näköelimeen.katselen parhaillaan rolexin virallisia sivuja www.rolex.com ja se ei ainakaan tunnista kyseistä mallia...kehuiko se virolainen myydessään kelloa sulle että siitä on juuri vaihdettu patteri?=)

        No ei kai sitä löydy, kun eivät enää valmista :) Tuo on kuitenkin maailman hienoin paristokello, vastaavaa tuskin koskaan valmistetaan. Lisää infoa http://www.oysterquartz.net/ Ja ei, en osatanut virolaiselta.


    • ville777

      halvin uusi lähtee tuosta 1 400€:sta ja kalleinta ei olekaan.varallisuus rajana.

    • sinkkiämpäri

      Halvin Rolex minkä olen ostanut maksoi uutena 6 levaa (Bulgarian valuutta). Kello käy ja kukkuu edelleen. Hinta oli siis n. 3 euroa. Kädessä ollessa kelloa ei erota aidosta - taustapuolelta kylläkin.

    • PIRAATTIKOPIOTA!

      Nykyään Rolexista saa huippulaatuisia kopioita, joita ei edes kelloseppä erota. Parhaat kopiot ovat Sveitsiläisiä ja maksavat n. 1000€. Teräs on samaa huippulaatua, kulta on kultaa ja koneistokin on 27:llä jalokivellä (vs. Rolex 31 kiveä).
      Aidon erottaa vasta, kun aukaiseen takakannen ja katsoo mikä koneisto sielä on.

      Minkään kopion mukana ei tule todistuksia, jotenka ilman papereita/todistusta älä koskaan osta "aitoa" Rolexia!

      • Lämminmies

        Ostin - 80 Asemankellosta OYSTER PERPETUAL AIR - KING teräskuorisen 50 m automaatti . Kysyn tietääkö joku mikä lasi siinä on.


    • rolexinomistaja

      Itselläni on aito n 11 tuhannen euron arvoinen rolexi. Rolexit näin pääasiaan maksaa 1000e-32 tuhanteen. Välil naurattaa ku sellanen rolex, missä on nahka ranneke maksaa päälle 30 tuhatta :).

      • Casio xD

        Kannattaa ostaa casio! Kahdella kympillä saa kellon mist näkee ajan ja päivämäärän! Maksa casiosta 200€ niin saat iskunkestävän "tankin" mis on radioajastus, radiohiiliajastus, sekunttari, herätys, iskunkestävä lasi, iskunkestävät polykarbonaattikuoret, haponkestävä taustavalo, kymmeneen kilometriin vedenkestävä ja paljon muuta!! Sellasta rolexia ei olekaan! Rolexin hinnat menee sielt kolmesta tuhannesta ihan varmaan sataan tuhanteen.
        Et ole viittinyt sitten niinnkun googlata kelloliikkeitä mitkä myy rolexeja? Mä löysin tonkin niin nopeest että siinä ajassa et olis ehtiny kirjoittaa kysymystäsi tänne! Kato siin on rolexeja - ja kyllähän ne maksaa! http://www.laatukellot.fi/rolex-c-9.html


    • 3+7

      ja pahasti jos pitää käyttää kymmenien tuhansien eurojen kelloa, miettikää nyt vittu vähän, KELLOA!!??

    • hoihoooi

      Heittäkee ne rollerit nurkkaa ja ostakaa evillestä 9euron kello.

    • Lasse Larusta

      Rolex on vähän junttikello. Itselläni on ranteessa Patek Philippe, joka on paljon tyylikkäämpi kuin Rolex.

    • raakkuna1

      Raakkunan faijalla oli aikoinaan aito Rolex, joop. Se vaan ei kestänyt se vertaa, kun oltiin mökillä pilkkomassa puita. "Salut" Aidon Rolexin hintaarvio on noin 3000euroa. "Salut" Ja todellakin täytyy huomioida että maailmalla on valtavasti piraatti Rolexeja, joiden ulkonäöstä ei maallikko kykene eroittamaan aitoa väärennöksestä. "Salut" Jäljennös Rolexeja on saanut katukaupasta 20eurolla. "Salut"

    • Rolexit

      Äiti osti iskälle 50v. lahjaks rolexin. käsin tehty mekaaninen ja jotain erikois metallia vissiin, ite en noista kelloista niin välitä enkä tiiä, mut hintaa tolla lahjalla oli 185 000€ eli kyllä niissä rolexeissa on varmaan vaan varallisuus rajana ja saa ihan minkä laisii asiakas haluaa.

    • Laajempi mallisto
    • Se fiinimpi herra

      Rolexin paskoja en laittaisi käteeni vaikka saisin 5000€ ilmaiseksi. Kyllä sen pitää vähintään Citizen Quarzi olla, kumirannekkeella tietysti.

    • Olen neuroottinen

      Itse haluaisin Azimuth nimisen kellon mikä maksaa monta tonnia. Tosi erikoinen ja hieno. Tai sitten toinen 500€ kello Nite Mx50. Tyyliini sopiva.

    • Rolex4You

      Rolex kellot ~5 000 - Nii paljonku rahaa löytyy

    • Lorus loppu

      Lorus on hyvä kello

    • Musta mies olisi 1992 myynyt New Yorkissa käytetyn Rolexin 1000 taalalla. Ostin häneltä kuitenkin uuden, se maksoi 90 $.

    • HanuHanni

      Mulla kävi tsägä kun sain 66000 eur Rolexin 500 eurolla Intiassa lomaillessa.

      • kellokalle

        Näkyykös numerot ja viisarit nyt paremmin? Jätättääkö?


    • teepä.nyt.näin

      LIDL myy kelloja hintaan 14,99. Osta sieltä. Jos joku kyselee Rolexien hintoja tällä palstalla, on parempi että ostaa sitten LIDListä. Saa ainakin sitä mistä maksaa.

      • neuvo.menneisyyteen

        Jospa aloittaja on saanut kuluneen 12 vuoden aikana jonkin kellon hommattua?


    • harrinita

      kymppitonni ei riitä,minulla on vanha rolex ja sen hinta on 17000 euroa

    • Liikaahilllloooo

      Ite sain just kesällä rippi lahjaks iskältä jonku sen merkkisen ku rolex submariner kokonaa kultane ja sitte sinine tausta paljonkoha arvoa ku ajattelin myydä kaverille ku en ite oikee kehtaa pitää sitä missää

      • lorotaliikaulos

        Ainoa mitä sinulla on liikaa on se urean määrä päänupissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe