Liian lyhyt mies

Annika.

Miten voi nauramatta katsoa miestä joka on alle 175 cm ja kun se yrittää pönkittää mahtavuuttaan kulkemalla yliryhdikkäästi ja kenties käyttää vielä pituutta lisääviä kenkiä.

Kyllä miehellä täytyy pituutta olla n 190cm, sitten kääntyy jo tyttöjen päät. Lyhyistä ei ole muuhun kun teräslastalla siivomaan kävelykatuja liiskaantuneista purkanjämistä pois.

130

11339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhdsgn

      Mitä pitempi pylväs, sitä himmeempi lyhty.

      • etgaergdfs

        pienikin ponnistaa. Auts, hyökkäys on paras puolustus...


      • Minä olen ok
        etgaergdfs kirjoitti:

        pienikin ponnistaa. Auts, hyökkäys on paras puolustus...

        Niinpä. Mies on liian lyhyt jos sitä ei riitä lakkiin asti. Muuten kyse on vain itsetunnon puutteesta.

        Ei se ole kompensaatiota jos kulkee pystypäin. Se on vain sitä että tietää olevansa riittävän hyvä itselleen ja myös muille.


      • saanupakit

        Aloittaja homo


      • Anonyymi
        saanupakit kirjoitti:

        Aloittaja homo

        Aloittaja on selvä incel.


    • allekirjoita.

      Tiedän kasapäin seksikkäitä, lyhyitä miehiä. Minusta lyhyissä miehissä on parhaimmillaan jotain erikoista, yksilöllistä ja vetoavaa. Pidän miehistä, jotka eivät lannistu pikkuasioista.


      170 cm:
      http://www.contactmusic.com/pics/l/richard_hammond_261107/richard_hammond_5059579.jpg

      167 cm:
      http://www.celebritywonder.com/picture/Chris_Kattan/ChrisKattan_Grant_11369883.jpg

      164cm
      http://www.canadianactors.info/Michael_J_pointSHOP.jpg

      177cm
      http://showbiznewsblog.com/wp-content/uploads/2010/05/sean-penn.jpg

      • hyvää...

      • kissssa-

      • sdhfgjfghj

      • lppppkkk

        Jotenkin koomisen näkösiä tommoset tyyliin 164 cm "miehet" :D Yleensäkin alle 170 cm... paras on kun menee yli 180 cm, sitten voi puhua miehestä.


      • luulisuskaltavan

        laita homo kuvas, katotaan onko miten koomista


    • 346457

      Mike Tyson. 178cm.

    • gfddvde

      ihannemies ei epäihannemies. Äl siis suotta anna purkankerääjän häiritä seksuaalisifantasioitas vaan fantasio ennempi siittä pitkästä pappa betalar komistuksesta ja jumaloi hänt.

    • ole...

      se mies joka yrittää pönkittää mahtavuuttaan vaan sinä siinä miehen vierellä.

      Vähän niinkuin tyypit, jotka ottaa dopermanneja ja rottweilereita omaa egoaan ja statustaan kohottamaan, eivät osaa hoitaa tai kouluttaa niitä ja seuraukset tiedetään.

      Sama juttu näissä mieshommissa. Ja tämän sanoo nainen, joka on näitä nähnyt.

      Minä en ainakaan tarvitse pitkää miestä vierelleni egoani parantamaan, olenhan aivan mahtava näky yksinänikin ;D Siihen on viereen kaiken kokoiset vaan bonusta ;)

      • +1

        Ruma vielä viereen nii näytät missiltä.


      • gsdfgsdfgsdf

        Ihana viesti :)


    • Vanhapiika?

      ...pitää NOIN rumasti sanoa. Hei halloo, käyttäytymistä voi arvostella, mutta minkä kukaan pituudelleen mahtaa. Minäkin pidän pitkistä miehistä...voi käyttää korkkareita, muttei yhtään kielteistä ajatusta lyhkäsiä miehiä kohtaan. Ketterämpiä sängyssä...kuin yli 190cm:-)

      • daisy***

        minäkään mollaa lyhykäisempiä, vaikka pitkistä enemmän pidänkin. Mitä ketteryyteen tulee, oma 187-senttinen uros on yllättävän ketterä... ;-) Ja kun painoa on samassa suhteessa eli mies on iso, voi sitä hekumaa... Kyllä sellasen alle kelpaa jäädä ;-)


    • Vai sittenkin...

      Antti, eikä Annika? Turhautunut Antti, joka on sentään kuitenkin pitkä!

      Yliryhdikkäästi kulkevat pönkittäjät ovat hassuja, vaikka yli 190 senttisinä.

      Voit mennä vaikka näytelmäkerhoon opetellaksesi tuota kysymääsi pokanpitoa. Ties vaikka olisi lyhyt mies kurssinvetäjänä.

    • .-.............,.--.

      Onhan se parempi että lyhyempi mies edes yrittää kulkea ryhdikkäämmin kuin hartiat lysyssä pää polvissa. Ei lyhyissä miehissä mitään vikaa ole, mutta itseäni vain harmittaa olla pitkä nainen.

    • tuskamantra

      olen todella murtunut tämän totuuden vuoksi. 164,9 ei tule koskaan riittämään muuhun kuin pilkatuksi tulemiseen. mieheyteni on nyt täysin rikottu...alan ryyppäämään.

      • kindnainen78

        anna tuollaisten pinnallisten tyyppien lannistaa!
        Itse oon 168cm nainen ja mulla on ollut lyhyitä ja paksujakin miehiä, mulle on oikeestaan ihan sama minkä näköinen mies on muuten, mutta silmien pitää olla "sielukkaat", sellaiset eläväiset ja iloiset säihkysilmät pitää olla. Ja sen saa ihan positiivisella asenteella.
        Moni on ihmetellyt, miksi minä en ota komeita miehiä kun ulkonäköni puolesta saisin.
        Juuri ne kansikuvapojut on yleensä koppavia ja töykeitä suu mutrussa kulkevia ja luottavat vaan siihen, että heidän viimiseen asti sliipattu ulkonäkönsä on tarpeeksi.
        Mutta se vaan ei ole, muutakuin tietty samanlaisille tyhjäpäänaisille, antaa heidän vaan olla keskenänsä sitte, mä otan ne suloiset säihkysilmät.


      • 2
        kindnainen78 kirjoitti:

        anna tuollaisten pinnallisten tyyppien lannistaa!
        Itse oon 168cm nainen ja mulla on ollut lyhyitä ja paksujakin miehiä, mulle on oikeestaan ihan sama minkä näköinen mies on muuten, mutta silmien pitää olla "sielukkaat", sellaiset eläväiset ja iloiset säihkysilmät pitää olla. Ja sen saa ihan positiivisella asenteella.
        Moni on ihmetellyt, miksi minä en ota komeita miehiä kun ulkonäköni puolesta saisin.
        Juuri ne kansikuvapojut on yleensä koppavia ja töykeitä suu mutrussa kulkevia ja luottavat vaan siihen, että heidän viimiseen asti sliipattu ulkonäkönsä on tarpeeksi.
        Mutta se vaan ei ole, muutakuin tietty samanlaisille tyhjäpäänaisille, antaa heidän vaan olla keskenänsä sitte, mä otan ne suloiset säihkysilmät.

        Harmi, ettei kauniisiin ole luottamista, vaikka mukavalta kuulostatkin.


      • Vastaaaja

        Oon 165 nainen ja must oot kivan pitune. Mustki enemmän sil luonteel on välii eikä pituudel.


    • 234t32g4r

      Jos on normaaliälyinen niin varmaan nauramatta voi katsella ihmistä kuin ihmistä.
      Sääliksi käy sitä pitkää miestä johon sinä keltaiset tekohampaas tarraat :DDDD

    • onhan tuo

      190 jo kiva mitta mutta kyllä pääll 180cm on jo aikamoinen kaappi :)

      • tasan175

        180 on nuorten pituuksien keskiarvo nykyään. Ryhtikeskiarvo taas -7


      • leveet hartiat

        Ei pituus tee kenestäkään kaappia! Kaapiksi tekevät levät hartiat jotka yli 185cm puuttuu!


      • Anonyymi

        Miten voi olla kaappi jos on 180-190 ja 20cm levee aika kaukana kaapista sitä nyky teinit on tai sit läskejä tai sit nekin on 20 cm leveitä ripakinttuja.


    • rulettaa!!!!

      Pitkät miehet parhaita!!

      Itse olen lyhyt nainen ja kerran yritin seurustella lyhyen miehen kanssa ja tunsin itseni jättiläiseksi miehen vieressä vaikka olen vain 165 cm ja s-kokoa.

      Nykyinen mies yli 180 cm. Ihanan turvallinen olo kun saa käpertyä pitkän ja turvallisen miehen kainaloon

    • Mr. X

      Entä mihin kelpaavat kaltaiseni rajatapaukset? Kun toi ihminen painuu pari senttiä kasaan päivän aikana, ja mun aamupituus on vähän päälle 176 senttiä (mitattukin on) ja iltapituus vähän päälle 174... Tarkoittaako tää, että aamulla mulle ei naureta, iltapäivällä jo vähän tirskahdellaan, ja illlalla täytyykin sitten piiloutua jonnekin kadunkulmaan purkanjämiä korjaamaan, jotta herkkä itsetuntoni ei joudu kokemaan Annikan hirmuista naurunremakkaa?

      Aloittajalta aika kehno provo.

    • ...........

      Minä taas arvostan ryhdikkyyttä ihmisessä. On kamalan näköistä, jos nuori terve ihminen kulkee kumarassa tai muuten selkäranka mutkalla, oli sitten pitkä tai lyhyt. Monilla pitkillä ryhti tuppaa painumaan kasaan.

    • nainen168cm

      Jaa, minulle taas ihan hyvin nuo 173 - 180 cm miehet menevät. Kun taas yli 185cm mennään niin mies on minulle jo liian pitkä. Minulle riittää että mies on minua pitempi mutta ei kuitenkaan niin pitkä että pitää niskojaan taittaa miestä kattoessa....

    • TallMansRace

      Miksi sinä kirjoitat selvästi tarkoituksena loukata ja mollata lyhyitä miehiä? Minusta sinun pitäisi kysyä sitä itseltäsi. Ehkäpä oletkin yli 190 Antti, jolla on huonoja kokemuksia tyttöjen kanssa.

      Minä olen lähes parimetrinen mies ja minä olen selvästi jo liian pitkä naisten makuun. Ymmärrän hyvin vastaavasti "liian lyhyen" miehen ongelman. Minä antaisin mielelläni pituudestani 10 cm jollekin sitä tarvitsevalle mielellläni.

      Ryhdikkäässä kulkemisessa ei ole mitään väärää tai moitittavaa. Omasta selkärangasta on syytä huolehtia, koska aika tekee tehtävänsä.

      Sen kyllä myönnän, että lyhyen miehen on syytä olla varovainen korkokenkien käytön kanssa. Kun korkokengän huomaa, säälikomponentti kasvaa häiritseväksi.

      • kl

        Jep jep. Kyllä vituttaa lukea näitä "pitkät miehet ovat parhaita" -keskusteluja, kun itse ei yli parimetrisenä kelpaa kenellekkään =D.


      • pitkä askel
        kl kirjoitti:

        Jep jep. Kyllä vituttaa lukea näitä "pitkät miehet ovat parhaita" -keskusteluja, kun itse ei yli parimetrisenä kelpaa kenellekkään =D.

        mulle kyllä kelpaisit jo et ole liian laiha,,,


      • hgfhgf
        pitkä askel kirjoitti:

        mulle kyllä kelpaisit jo et ole liian laiha,,,

        Ei kai se nyt ihan näin yksinkertaisesti toimi.


      • Anonyymi
        kl kirjoitti:

        Jep jep. Kyllä vituttaa lukea näitä "pitkät miehet ovat parhaita" -keskusteluja, kun itse ei yli parimetrisenä kelpaa kenellekkään =D.

        älä välitä 167na kelpasin upealle naiselle


    • 19

      Noin 12% suomalaisista naisista haluaa 170-175 cm miehen itselleen tilastojen mukaan. Joten Suomessa on paljon naisia jotka haluaa itselleen 170-175 cm miehen ja tämän näkee myös katukuvassa. Tuon tuosta tulee vastaan toinen toistaan kauniimpia naisia joilla on noin 170 cm mies. Yli 195 cm miehet varsinkin vaaleat ovat AINA ilman naista!

      • sdgfsgdfd

        Olen 172 cm pitkä mies ja 80kg ja semi-lihaksikas, olen nähnyt tod monta mua pitempiä miehiä jotka ovat kukkakeppejä ja huonoryhtisiä, mutta nyt musta tuntuu että mustakin on vain purkanrapsuttelijaksi :S

        -pidemmät kaatuu korkeammalta :P


      • gfhgjyuu

        tuo ns tilasto on paskapuhetta ! raukka keksinyt päästään tommosta hah


    • Pieni nainen

      Varsinkin pienikokoiset 155-165 cm pitkät naiset harvoin vaativat yli 190 cm miehenköriläitä. Paljon tärkeämpää ainakin minulle on luonne ja komeat, persoonalliset piirteet. Usein lyhyet miehet ovatkin todella persoonallisia ja miellyttäviä silmälle.

      Alle 175 cm miehet, minä ainakin katson teidän perään ;)

      • muiskis ja halaus

        Tämä kommentti lämmitti lyhyen miehen sydäntä. :) Vaikka mulla hyvä peppu onkin, niin muista ensi kerralla katsoa myös silmiin, niin tiedän lähestyä ;)


    • 26

      12 % naisista haluaa 170-175 cm miehen itselleen ja ainoastaan 3% yli 195 cm miehen. Se siitä

      • Toinen pieni

        Täällä myös pienikokoinen nainen (160/50) ja juttu on vireillä 160cm miehen kanssa. Pituus ei häiritse ollenkaan. Olen aina tuntenut itseni pieneksi, tulen aina tuntemaan, olisi kiva edes miehen kanssa tuntea itsensä "normaaliksi".

        Yli 175cm miehiä en edes vilkaise, liian pitkiä ovat. Joten te keskivertoa lyhyemmät miehet; kyllä teillekin löytyy ottajia! :)


    • 190cm-->

      Moni mies ihailee pitkiä naisia joten saadaan me naisetkin ihailla ja vaatia mieheltä pituutta ;) ELI KYLLÄ MIEHEN TÄYTYY OLLA PITKÄ!!

    • 186

      Älä huuda, silmiin sattuu!

      • Työntö-Pekka 31v

        Kohta sattuu papanaluukkuun..


    • oleellisempi

      oleellisempi asia, joka tässä keskustelussa näyttää unohtuneen, on kuitenkin ukon mulkun pituus ja paksuus. muuten pituudella ei ole niin hirvittävää merkitystä, kunhan kontrasti ei ole liian suuri.

    • ei tappi

      oma pituus on 173cm ja tunnustan, ei tuntuis kovin luontevalta olla itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Se että onko pituus saman verran, sentin vai 10 senttiä yli omani ei juurikaan merkitse mitään...kunhan miehen pää kestää sen että jos korkkarit laitan niin tipahan lattialle 180 sentistä :)

      • ei tappi tämäkään

        Minä olen 171cm pitkä nainen ja naimisissa 174cm pitkän miehen kanssa. Minulla on kaksi aikaisempaa seurustelusuhdetta, toinen 165cm pitkän ja toinen 170cm pitkän miehen kanssa.
        Ihan rehellisesti voin sanoa, että minun itsetuntoni ei millään tavalla hetkahda siitä jos mies on minua lyhyempi. Kun laitan korkkarit jalkaan niin aika monikin on lyhyempi.
        Mun miesvalinnoista voisi kai päätellä, että lyhyet vetää puoleensa enemmän ja se voi pitää paikkansa. Monesti lyhyet miehet ovat tosi hauskoja, seurallisia ja fiksuja, kehittäneet sitä älyllistä puoltaan pitkiä enemmän.
        Joten lyhyet miehet älkää lannistuko, maailmassa on paljon naisia jotka on teistä kiinnostuneita.


    • rapakossaroiskuu

      N. 190cm? Ehkä jos kaikki naiset olisivat jotain 175cm tuo vaatimus miesten pituudesta olis ok.. Itse olen parikymppinen nainen ja pituus n. 156cm.. Enkä usko että kaikkien naisten päät kääntyy noin pitkien miesten vuoksi.. Niskasärkyhän siitä tulis, kun joutuis katsomaan niin paljon ylöspäin.. :D

    • pidenpi~

      Ite oon 186 cm, ja en todellakaan halua naista, joka täällä sanoo että ei halua alle 180 cm tyyppejä. Itellä ollu sellanen, joka pilkkas lyhysiä, kun näki. Äkkiä lähti mäkeen se ilkimys. Välillä tuntuu, että haluaisin olla lyhyempi, jotta tietäisin, ettei nainen halua egoaan vaan pönkittää minulla.

      • Niin54564

        Kiva että jätit x) tuollaset paatintappi emännät just siksi hakee nuita hujoppeja koska ovat heikkoja


    • nauran aina kun nään

      vielä tyhmempää on jos nainen on 155cm-165cm ja mies 183-195 cm.

      • hahahaaaaaaaa

        About sen mittainen että poskihoidon voi tehdä niin että nainen seisoo!


    • shalalalalalalaa

      hö mä oon 157cm ja kaikki mun poikaystävät on ollu yli 180cm miksi naurat :<

      Ja "kaikki" tässä lauseessa tarkoittaa siis kolmea, ihan vain siksi mainitsin ettei kenenkään tartte siihen tarkertua.

      • ........

        Toi vaan näyttää niin typerältä. Eikö ne miehet tunteneet itseänsä yhtään pedofiileiksi sinun kanssasi ?
        Mielelläni muuten pyyhkisin tämän threadin aloittajalla asfalttia.


      • shalalalalalalaa
        ........ kirjoitti:

        Toi vaan näyttää niin typerältä. Eikö ne miehet tunteneet itseänsä yhtään pedofiileiksi sinun kanssasi ?
        Mielelläni muuten pyyhkisin tämän threadin aloittajalla asfalttia.

        Itseasiassa ei tunne, sillä omaan isohkot (joojoo hieman riippuvat ei täysin pystyt koska on isot plaaplaa) rinnat, ja kapean lantion:) Ja korkokengät on keksitty :) Ja näytän aikuiselta, en lapselta:)


    • HUhhuhhu

      Hahah. Alle 175 cm on ihan normaalipitunen mun silmissä :D Miten pitkä sä itse oikeen olet kun vaadit mieheltä tollasta pituutta?

    • neiti157cm

      Täällä on myös yks lyhyt nainen, joka tykkää lyhyistä miehistä. Joku taisikin jo tuolla ylempänä mainita, että lyhyillä on enemmän persoonaallisuutta - Ja olen itsekin huomannut että näin on. Lyhyillä ne sentit ei ole ulkopuolella, vaan sisäpuolella :)

    • N47/158 cm

      Minä tykkään myös lyhyistä miehistä, ei tarvitse kurkotella eikä toisen kumarrella kun suudellaan ja halataan... valitettavasti näyttää siltä ettei niitä lyhyempiä kuin 180 cm ole treffipalstoilla paljon näkynyt, ovat haluttuja ilman treffipalstoja :))

    • ...........

      Ainakin minä olen siellä notkunut mutta en koskaan saanut seuraa (mies 164cm)
      Ei vaan näytä naiset kiinnostuvan :/

    • 158 cm

      Milläs saat venytettyä, jos mies on luotu lyhyemmäksi, kuin 175 cm. Eihän mies sille voi mitään, ettei ole pituutta kertynyt enempää.

      Jokaiselle löytyy kyllä sopiva, eikä sinun tarvitse kantaa huolta lyhyemmistä miehistä :)

      Olen vuosien varrella tavannut pidempiäkin miehiä, mutta täytyy sanoa, että olen tykästynyt kyllä tähän lyhyempään ja onhan se sängyssäkin mukavampi, kun naama ei ole miehen navassa...noin niinku käristetysti ;)

    • M 171 cm

      171, eikä häiritte paskanvertaa menoa. Mitä ei ole ei tarvita.

    • Tarkkuutta näihin.

      Sean Penn taitaa olla juurikin sen 175 cm, eikä 177 cm, joissakin lähteissä 173 cm (yleensä Hollywoodissa näyttelijöille ilmoitetaan jotain pari senttiä lisämittaa kaunistellakseen lukuja). Sean Penn ei kuitenkaan ole juurikaan lyhyempi kuin aloittaja-Annikan ''alle 175cm näyttää naurettavalta'' -skeida, joten Penn ei sinänsä kuuluisi vastausesimerkkeihin.

      Toinen julkkis jota jotkut täällä joskus postailevat lyhyisiin ja karismaattisiin miehiin, on Robert Redford, joka on ennemminkin normaalipituinen kuin lyhyt. Redford on juurikin noin 177 cm, eikä hänestä mielestäni kuulu puhua samassa yhteydessä alle 170 senttisten, oikeasti lyhyiden miesten kanssa.

      Mutta jokatapauksessa Sean Penn on niin sopusuhtainen ruumiinrakenteellisesti sekä todella karismaattinen, joten itse en ikinä edes ajattele Sean Penniä lyhyeksi mieheksi katsoessani sen leffoja. Sean Pennissä on enemmän miestä ja karismaa kuin monessa suomalaisessa yli 180 cm tavismiehessä (no offence). Itse olen tämmöinen 177 cm suomalainen tavismies ja olisin mieluummin hiukan lyhyempi Sean Penn hänen karismallaan ja itsevarmuudellaan. Niin ja tietty jos olisin Sean Penn, niin olisin hmm... melko rikas :D.

      • Vainko 175?

        Näin miehenä myös ihailen sean penniä suuresti.Sukupolvensa ehkä lahjakkain näyttelijä.Katsokaapa esim. leffat "Milk","Fair game","Richard nixonin salamurha" tai "Carlitos way".


    • Mun ihannemies on alle 180cm :p

      • ..........

        Mutta kenenkään ihannemies ei ole alle 170cm ja alle 165 senttisille miehille ei ole naisia olemassakaan.
        Kaikki miehet eivät valitettavasti kelpaa pariutumiseen.


      • ...ongelma?
        .......... kirjoitti:

        Mutta kenenkään ihannemies ei ole alle 170cm ja alle 165 senttisille miehille ei ole naisia olemassakaan.
        Kaikki miehet eivät valitettavasti kelpaa pariutumiseen.

        Mitä sulla on oikeutta sanoa, ettei alle 165 senttisille miehille ole naisia olemassakkaan?


    • Acon

      Varmasti on sullekin nainen jolle oot just se unelmien täyttymys. Meissä kaikissa on jotain "vikaa" ja kaikki myös tuntuu ottavan paineita vioistaan. Leuka pystyyn, näillä mennään mitä on saatu. Joku pv joku nainen sanoo sinun olevan juuri täydellinen.

      • Acon

        Tää oli vastaus nimimerkille ......
        Sitäpaitsi avaus oli provo. Vieläpä vanha.


      • hfhfhf
        Acon kirjoitti:

        Tää oli vastaus nimimerkille ......
        Sitäpaitsi avaus oli provo. Vieläpä vanha.

        Niin oli provo ja nähtävästi vieläpä miehen kirjoittama..


      • ykskytkyys
        hfhfhf kirjoitti:

        Niin oli provo ja nähtävästi vieläpä miehen kirjoittama..

        Mutta täysin paikkansa pitävä ainakin näin lyhyen miehen kokemuksella.


      • oksennus persjalka
        ykskytkyys kirjoitti:

        Mutta täysin paikkansa pitävä ainakin näin lyhyen miehen kokemuksella.

        :( Pakko myöntää, että nyt on huono omatunto omasta valittamisestani lyhyydestäni...olen 157cm nainen, mutta täysin eriasia olla lyhyt nainen kuin mies, nyt sen ymmärrän.. Vaikka suomi24 palstan mukaan meidät molemmat saisi viedä ladon taakse=) :D Meillä lyhyillä ei ole ihmisarvoa. Olemme turhia. Kääpiöitä. Kaikki jotka seurustelevat meidän kanssa ovat PEDOFIILEJÄ!! varoitus kaikilla oksettaville lyhkäisille persjalka naisille, ilmoittakaa poikaystävistänne poliisille!!!! he ovat PEDOFIILEJÄ!!!

        huoooooooooooooooohh :D :D


      • pers'eino
        oksennus persjalka kirjoitti:

        :( Pakko myöntää, että nyt on huono omatunto omasta valittamisestani lyhyydestäni...olen 157cm nainen, mutta täysin eriasia olla lyhyt nainen kuin mies, nyt sen ymmärrän.. Vaikka suomi24 palstan mukaan meidät molemmat saisi viedä ladon taakse=) :D Meillä lyhyillä ei ole ihmisarvoa. Olemme turhia. Kääpiöitä. Kaikki jotka seurustelevat meidän kanssa ovat PEDOFIILEJÄ!! varoitus kaikilla oksettaville lyhkäisille persjalka naisille, ilmoittakaa poikaystävistänne poliisille!!!! he ovat PEDOFIILEJÄ!!!

        huoooooooooooooooohh :D :D

        Niin no, pitkä mies saa aina "persjalkaselta" jos haluaa. Lyhyellä naisella ei ole mitään ongelmia lyhyytensä kanssa, paitsi "v*ttu kun ei yllä". Joten älä yhdistä sukupuolia pituusongelmiin, koskaan.


    • M197

      Haista nyt home. Hyvässä ryhdissä kulkemista ei pidä syyllistää. Hyvä ryhti on hyvä asia riippumatta pituudesta.

      Kenkien kanssa kannattaa olla varovainen. Jos huomaa, että mies hakee kengillä lisäpituutta, niin se kääntyykin miestä vastaan.

      Minä olen pitkä mies ja voin kertoa, että arkielämässä pituudesta on useammin haittaa kuin hyötyä. Se, että naiset katsoisivat vain pitkiä miehiä on pelkkä katteeton legenda.

      Pituus ei ratkaise.

    • 2+14

      Pitkän miehen on helppo sanoa =)

    • Download...

      Pituus viehättää naisia, siitä ei pääse mihinkään. Mutta monella pienikokoisella miehellä on upea nainen rinnallaan.

      Sisältö on tärkein, se kannattaa pitää mielessä. Itseilmaisun opettelu, rohkea esiintyminen ja hyvät käytöstavat ovat plussaa. Niillä pääsee pitkälle myös työelämässä ja saa hyvän ammatin.

      Ryhdikäs, itsevarma mies. Ehdottomasti :)

    • Zombrerro

      Joo pituus on miehen tärkein seikka. Naisenkin pitää olla vähintää 180 cm tai hän persejalkainen tupauuno maalta.

    • miääsh

      Itse en voi sietää alle d- kupin rintoja naisilla, turvaton tunnehan siinä ketunnokkien välissä olisi,

    • N167cm

      Ei Miestä mitata senteissä vaan ajatuksissa, tunteissa ja teoissa :)
      Sydän lyö samanmittaiselle....

    • Ei ihan noin rumasti tarvitse asiaa ilmaista. Itsekin pidän pidemmistä miehistä, pituutta tulee olla 180 mikä on erikoista sillä itse olen 159cm. En kuitenkaan nyt ihan noin törkeästi haukkuisi muita pituutensa tähden, sekun on se yksi ainoa asia mille ihminen ei itse voi yhtään mitään.

      • ):(();;5;46

        Miten joku voi ottaa pitkän miehen???
        Nehän on loppujen lopuksi aivan kauhean näköisiä
        Kömpelöitä ja luikkuja.
        Huvittaa ku puhutaan lyhyistä ja pitkistä miehistä entä ne keskimittaiset,180-185cm miestä ei voi sanoa pitkäksi
        Pitkä on 185-200cm


    • nainen -94

      Mun poikaystävä on 171cm ja ite oon 152cm, ja kyllä on minuun nähen pitkä mies ja sopivankokoinen. Itse taas en voisi koskaan kuvitella yli 180cm olevaa hongankolistajaa, siinähän pitäisi itse huutaa että yläilmoihin asti ääneni kantautuu.

      "Kyllä miehellä täytyy pituutta olla n 190cm, sitten kääntyy jo tyttöjen päät." ->juu, totta on, mies tämän tytön pää kääntyy: täytyy katsoa kuka se raukka on jota on noin jumalattomalla pituudella siunattu. Myötätunto nousee kun sellainen pitkimys yrittää linnanmäen laitteisiin survoutua, itse en tykkää. Mutta hyvä jos joku tykkää, onneksi meitä on niin moneksi. :)

      Ja voihan sitä 190cm mieskin kulkea ja pönkittää egoaan, tai vielä pahempaa: olla se kammottava kansikuvapoju, jolla on pää täynnä itseään.

      "Lyhyistä ei ole muuhun kun teräslastalla siivomaan kävelykatuja liiskaantuneista purkanjämistä pois." ->toivon, että tää oli vaan tarkotus ärsyttää... Sillon menee huonosti jos olet oikeasti tota mieltä.

      • Jepjep

        "Kyllä miehellä täytyy pituutta olla n 190cm, sitten kääntyy jo tyttöjen päät." ->juu, totta on, mies tämän tytön pää kääntyy: täytyy katsoa kuka se raukka on jota on noin jumalattomalla pituudella siunattu."

        No huonosti menee sullakin, jos oikeesti tota mieltä oot.


    • ei pätkä oo paha

      Kovin naistenmies kenet tunnen on jotain 165 cm pitkä. Kyllä naiset tykkää, vaikka mies olisikin lyhyt. Tärkeämpää ulkonäön kannalta taitaa olla lihakset ja kasvot.

    • nettihiirulainen

      Olen 160-senttinen nelikymppinen nainen. Nykyinen mieheni on 162 cm pitkä, eli jää selkeästi lyhyemmäksi kuin minä, koska käytän aina vähintään 5 cm:n korollisia kenkiä. Ex-avokkini oli 186 cm, sitä edellinen mies 193, sitä ennen oli 170-185-senttisiä muutama tapaus, ja aivan ensimmäinen poikaystäväni oli 160 cm. Eipä ole ollut hirveästi väliä miehen pituudella missään vaiheessa... Nykyisen kanssa käydään tanssimassa ihan perinteisiä lavatansseja, ja viihteellä käydessä minulla on korkeat korkkarit aina jalassa. Mieheni on minua selkeästi lyhyempi, kun tanssaitaan yhdessä. Eipä ole haitannut meistä kumpaakaan!

      • yxmies

        Muuten tuosta ryhdistä, niin luin kerran artikkelin siitä että jos selkäranka on kaarelle eikä tikkusuora niin se suojaa selkää koska se joustaa. Itse olen harrastanut voimanostoa nuorempana ja voin sanoa että ei ole ollut selkävaivoja koskaan ja minulla on selkä vähän kaarella " huono ryhti" paras veto 260 kg pituus 176 paino 107kg


    • agcnan

      Napoleon Bonaparte on kuuluisa esimerkki lyhyestä miehestä, joka pelasti kävelykadun purkat julmilta kengänpohjilta.

    • pipitipi

      ah, pitkät miehet! Nykyinen äijäni on 191 tai 192 cm pitkä ja voi sitä tunnetta, kun voi käpertyä kainaloon, olla huoletta reppuselässä/olkapäillä, istua sylissä kun pituuseroa on sen 30cm ja painoeroakin yli 30kg ♥
      tuntuu oudolta istua pienen miehen sylissä.

    • kuyhkuyjhkjyh

      Mun täytyy olla eri mieltä. Mulla on ollut elämäni aikana 4 parisuhdetta, jotka ovat kestäneet 2-6 vuotta. Pisin näistä miehistä oli 172, lyhyin 170.

      En ole koskaan ajatellut, että pidän lyhyistä miehistä, mutta jotenkin sellaistan kanssa kemiat ovat parhaiten kolahtaneet, myös seksuaalisesti.;) Pitkienkin kanssa olen treffaillut, mutta ei ole sopivaa sattunut kohdalle.

      Itse olen 170, joten siitä ei ole kyse, että haluaisin lyhyen miehen oman pituuteni takia. Ja olen aina käyttänyt korkkareita.:) Yksi miehistä esitti joskus toiveen, että jos en niitä ihajn 10cm piikkejä laittaisi... Muille korkkaritkin ovat aina olleet mieleen.

      • Anniko

        Samaa mieltä kyllä täytyy nyt olla aloittajan kanssa, ite oon 167 ja mies 180 ja niin iiihanalta tuntuu tämä pituus ero, toisaalta täytyy kyllä todeta että näin miehenä EN
        ole kyllä keraillyt purkkaa kadulta..että ehkä se on miehestä kii...


    • entästää

      Entäs jos tuo 190 cm on tyhmä kuin saapas? Kivannäköinen, mutta älyllisesti vajaa. Kiinnostuisitko?

    • asd18

      iItsellä pituutta 165 cm ja hävettää kulkea kaupungilla, tämä ei nyt ainakaan helpottanut yhtään. Perkele.

    • missäarvostus?

      Aika loukkaavasti sanottu "Miten voi nauramatta katsoa miestä joka on alle 175".
      ...huoh.
      Oletko koskaan ollut kiusattu pituutesi takia, jolle et voi mitään?
      Ilmeisesti et. Et muuten sanoisi mitään tuollaista mistä et tiedä mitään.

      Olen ollut/olen vieläkin kiusattu pituuteni takia. Peruskoulut ja ammattikoulut yhtä helvettiä, kun sieltä kuulee joka suunnasta haukkuma sanoja pituudestani.
      Voin sanoa, että olen heikko, mutta se on vain itsestään teidän kaltaisten paskojen ihmisten takia, jotka sanovat tuollaisia ihmisille jotka ei voi asialle mitään.

      Olen 146cm MIES ja en todellakaan ylpeä siitä! Ikää on 18, kohta 19, ja enpä tästä kasva sen koomin enään. Pituus ennuste oli 155cm ja alle jäin, vituttaako? Vituttaa.

      Te naiset jotka haukutte lyhyitä miehiä ja olette töykeitä, niin voitte mennä itteenne!
      Miettikää miltä teistä tuntuis, kun teitä haukutaa asioista mille ette voi mittää.
      Onko teistä oikeuden muikaista kuulla mieheltä, että teillä on erinkokoiset tissit, toinen mandariinin kokonen ja toinen herneen ja nännit sojottaa eri suuntaan?
      Ja kuinka sille ei voi olla nauramatta, niin naurettavan näköiset tissit.

      Joo, että sitä vaa kaikki jotka ootte 150cm ja enemmä nii, vitus mittää lyhyit oo.
      Suomessa on sellanen paskanlaine tapa mollata kaikkia itsemurhan partaalle.

      • 164cm mies

        Totta joka sana ! Useimmilla lyhyillä miehillä ei edes olisi mitään itsetunto ongelmia jos naiset lopettaisivat paskan jauhamisen ja suhtautuisivat kaiken mittaisiin miehiin samalla tavalla.


      • missäarvostus?
        164cm mies kirjoitti:

        Totta joka sana ! Useimmilla lyhyillä miehillä ei edes olisi mitään itsetunto ongelmia jos naiset lopettaisivat paskan jauhamisen ja suhtautuisivat kaiken mittaisiin miehiin samalla tavalla.

        Asiaa. Ei kovi mies välitä naisen pituudesta olivat he pitkiä tai lyhyit.


      • ccxzc

        onhan tuo 146 cm aika lyhyt pituus, mutta miten mulkun osalta? varsinkin jos se on riittävä tai keskivertoa isompi, ei kohtalosi välttämättä ole tuhoontuomittu.


      • missäarvostus?
        ccxzc kirjoitti:

        onhan tuo 146 cm aika lyhyt pituus, mutta miten mulkun osalta? varsinkin jos se on riittävä tai keskivertoa isompi, ei kohtalosi välttämättä ole tuhoontuomittu.

        Ei ihan aika lyhyt vaan 146 cm on lyhyt pituus. Sen ny sentää minäkin tiedän.
        No keskiverron mittainen mulkku sentää on, mutta kettää naista kiinnosta edes ajatella olla minun mittaisen miehen kanssa.

        Enkä usko olevani kovinkaa väärässä.


    • Maahanmuuttajat!

      Maahanmuuttajissahan on paljon pieniä miehiä mutta ovat ulkonäöltään sekä kasvoiltaan törkeän hyvännäköisiä.

      • .........

        No tummaihoiset miehethän ovat aina suomalaisten naisten suosiossa koosta riippumatta toisin kuin valkoihoiset miehet.


    • Tukholman lähiöt!

      Esim Tukholman/Ruotsin lähiöissä asuu paljon pienikokoisia maahanmuuttaja miehiä. Ovat ulkonäöltään sekä kasvoiltaan törkeän hyvännäköisiä. Kauniita ja todella komeita sekä kauniskasvoisia miehiä.

    • normi pitkä

      Niin ne päät kääntyy poispäin eli niihin lyhyempiin :D

    • TheOtus

      Pituutta noin 183 cm, tuskin ollut kyllä syynä yhtään mihenkään elämässäni. Oleellisempaa olisi itselläni ehkä se että haluaisin olla naista pidempi jos minulla sellainen olisi. En muuten mutta siksi että hän voisi kokea minut turvakseen jos hän sellaista haluaisi. = ) Ainakin voisin kuvitella että itseään heikomman oloiseen ja pienenpään olisi jotenkin hankala turvautua...

      • asdffksldd

        Kuka sinä olet sanomaan, että lyhyt mies voisi näyttää heikolta vaikka olisikin sinua kymmenen ellei kaksikymmentä senttiä lyhyempi?
        Ihan hyvinhä se voi olla sinua vahvempi ja lihaksikkaampi kuin sinä.

        Pituus ei tee miestä.

        Mutta ei siinä mitään, ymmärrän pointtisi.


      • TheOtus
        asdffksldd kirjoitti:

        Kuka sinä olet sanomaan, että lyhyt mies voisi näyttää heikolta vaikka olisikin sinua kymmenen ellei kaksikymmentä senttiä lyhyempi?
        Ihan hyvinhä se voi olla sinua vahvempi ja lihaksikkaampi kuin sinä.

        Pituus ei tee miestä.

        Mutta ei siinä mitään, ymmärrän pointtisi.

        Oliko jonkun nyt ihan pakko vetää herne pikku nenäänsä tuostakin ja miinustaa?
        Ok, ehkä tuo heikko sitten osui johonkin kuten se kalikka siihen koiraa aikoinaan.

        Lienee huonosti muotoiltu viestisi, koska minä todellakin olen joku sanomaan että minua 10 tai 20 senttiä lyhyempi voisi näyttää helposti heikolta. = ) Pituus jossain määrin tekee miehen. Yleisesti ottaen näyttää huvittavalta sellaiset 160 cm lihaskimput, varsinkin kun voidaan olettaa että hän on hankkinut lihasta kompensoidakseen lyhyyttään. Lisäksi tuossa on taas vähän vääristelyä ja ylimiettimistä.

        Pointti kuitenkin siis tuli selväksi.


      • jebajeedeek
        TheOtus kirjoitti:

        Oliko jonkun nyt ihan pakko vetää herne pikku nenäänsä tuostakin ja miinustaa?
        Ok, ehkä tuo heikko sitten osui johonkin kuten se kalikka siihen koiraa aikoinaan.

        Lienee huonosti muotoiltu viestisi, koska minä todellakin olen joku sanomaan että minua 10 tai 20 senttiä lyhyempi voisi näyttää helposti heikolta. = ) Pituus jossain määrin tekee miehen. Yleisesti ottaen näyttää huvittavalta sellaiset 160 cm lihaskimput, varsinkin kun voidaan olettaa että hän on hankkinut lihasta kompensoidakseen lyhyyttään. Lisäksi tuossa on taas vähän vääristelyä ja ylimiettimistä.

        Pointti kuitenkin siis tuli selväksi.

        No mutta eihä siitä ole haittaa jos lyhyt jäbä haluaa olla lihaksikas ja näyttää hyvältä.
        Eipäs naureta niille. ( ainakaa päin naamaa )

        Ja voihan sitä sanoa että pituus tekee miehen, mutta omasta mielest mieheks tekee sen miten sen pituutensa kantaa.


    • 172 cm 65 kg

      Kaikki yli 172 cm tai yli 65kg naiset on auttamatta vitunmoisia asfaltin raiskaamia sotanorsuja jotka sais kuolla sukupuuttoon.

      • Anonyymi

        Noitahan suomesta löytyy. Suomalaiset on pitkiä, isoluisia ja lihavia melkein kaikki. Naisetkin on juuri noita sotanorsuja.


    • naisetonkummallisia

      Kyllähän se aina niin menee, että ei naisille kelpaa lyhyt mies. MUTTA heti kun lyhyt 150cm mies paljastuukin vaikka mm, julkkikseksi, rikkaaksi, NIIN auta armias ku pitkät botoxi -huuliset on kiehnäämässä..

      Esim nämä nuorisotähdet kuten Robin. EI kukaan tyttö hehkuttas ja vannois tekevänsä lapsia hänen kanssaa ellei se ois julkisuudenhenkilö...
      Ilman julkisuutta Robin ois yksinäinen erakko ilman naista, mutta het ku julkisuutta saa nii yhtäkkiä ne naiset vasta kiinnostuuki.

      Pitääkö munki omakustantaa joku rallattelu -cd että sais vähä naista? Ku muuten en saa. ;D

    • Alen
    • ......

      Olen 191cm enkä ole laiha. Paino noin 93. Eipä oo naiset vilkaisseetkaan minuun päin eikä yksikään ole syttynyt jota olen yrittänyt iskeä. Että näin :)

    • Lygvb

      Sanoisinko aloittajalle että vedä ittes hirteen!

    • epicV

      Onneksi olen 176 cm, huh olen siis MIES.
      Olen tosi noteeranut, että joillakin jopa yli 190 centtisillä on hartialeveys kuin pikkutytöillä, jopa kapeampi kuin sillä piskuisella tyttöfrendillä.
      Pistää miettimään, että kasvun ja teston määrä ei siis jakaanu populaatiossa
      aivan fiftysixty. Vertikaalia löytyy, mutta missä on V ?

    • 172 cm

      Turpa kiinni!

    • älvr

      Mitä pienempi mies, sitä suurempi kalu.

    • ****i

      ei ole pituudesta kiinni

    • KaruTotuus

      Aloittajan kannattanee pysyä virtuaalimaailmassaan ja katsella ihannemiehiään siellä.
      Jos miehen pituus on pääkriteerinä, Menee henkilö samaan kategoriaan kuin miehet jotka hankkivat rajun näköisen koiran "munan jatkoksi".
      Eli tuollaiseen tyyppiin ei kukaan täysjärkinen sormiaan sotke. :)

    • exlollipop

      Miksi pitää aina valittaa? Mun mies on 192 cm ja painaa n. 100 kg. Aluks ihastuin ulkonäköön, mutta nyt yli 25 vuotta naimisissa olleena ei sillä ole niinkään merkitystä. Keskustelutaidot, arvot ja huumori ovat tärkeitä.

    • 175-cm

      mitä pitempi sitä korkeammalta kaatuu ja sattuukin enemmän

    • 4092

      lyhemmillä terävyyttä, ketteryyttä, muiden huomioon ottamista
      isot köntyksiä jo enen vanhuutta eivät hallitse pituuttaan, olevat napoja ja

    • Mmmmmmmmmmmmmmmm

      Lopettakaa tuollainen. Kukaan ei voi pituuttaan valita. Entä jos elämäsi rakkaus onkin tosi lyhyt, mutta et edes anna hänelle mahdollisuutta koska hän on lyhyt. On kyllä loukkaavaa. Oma isäni on 165 ja mä 163, ole siis nainen. Mutta pakko oli jotai sanoa ku ei saisi noin ihmisistä puhua.

    • lyhyetonihanii

      Mää en pidä 180-190cm miehiä minään, siis en huomaa niitä, kun ne ei mun mielestä kuulu samaan heimoon/ihmislajiin, kun ovat enempi kirahveja kuin ihmisiä.

    • Anonyymi

      oot ihan väärässä oon 165cm pitkä 16v ja kumpaa katot hyvä ryhtistä lyhyttä vai huonoryhtistä 190cm?

    • Anonyymi

      Ei täydy olla, ihan liian pitkä lyhyelle naiselle. Eikä pituus todellakaan ole se tärkein asia miehessä.

    • Anonyymi

      Yksi komeimpia ja miehekkäimpiä koskaan näkemiäni miehiä on eräs vain vähän yli 170 cm:nen mies. Kuinka joku voi väittää että pituus tekee miehekkyyden? Kuinka paljon pitkiä, mutta hinteliä ja ei minkään näköisiä ja nössön oloisia, epäkarismaattisia miehiä maailmaan mahtuu? Täytyy olla hölmö ihminen joka tuolla tavalla ajattelee. Vai eikö ole esteettistä silmää ollenkaan? On niin yksinkertainen ja hämättävissä oleva, ettei tarvi kuin nähdä vähän pitkää vartta niin on jo heti myyty, vaikka mies olisi kuinka ruma muuten? Typerä nainen. Tuo mies jonka tiedän on erittäin hyväkroppainen, älykäs, lahjakas monessa asiassa. Menestynyt urheilussa mitaleille asti ja saavuttanut myös taiteellista menestystä. Lyhyt mutta kerrassaan upea, jäntevä ja lihaksikas urheilijan kroppa. Vielä vanhemmallakin iällä nuoret tytöt pyörivät ympärillä ja ihastelevat. Joillakin vain sitä luontaista viehätysvoimaa riittää. Siihen naiset lankeavat.

    • Anonyymi

      Oon 165cm jäbä tyylikkäästi madallettu vaimo on 174 eipä oo ikinä pituus haitannu eikä kolise hedu mestoihi :)

    • Anonyymi

      Suomi takaisin. 70-luvulla oli muotia miehillä korkokengät.

    • Anonyymi

      Mä oon 190cm ja tänään viimeksi sanottiin komeaksi. Muna mulla on 3cm jäykkänä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe