Ihastunut, mitä tehdä?

läpensäihastunut

Olen 15 vuotias poika, ja olen ihastunut minua vuoden nuorempaan tyttöön. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän on puhunut, että on kiva kun hän hymyilee ja hymyilen takaisin, mutta tuskimpa tuo mitää merkkaa. Kyllä hän on minua katsellut silloin tällöin ja minä häntä, mutta mitään kummempaa flirttiä ei ole ollut.
Olen jutellut hänelle mesessä, olemme siis kyllä kavereita. En vain kehtaisi sanoa hänelle mesessä "tykkään susta", vaan haluan olla rohkea ja kertoa sen kasvotusten. Mutta.. Ongelma on että miten sen voisin kertoa. Olen nähnyt hänet vain kaveri porukassa, eikä siellä oikein mitään voi sanoa. Hetki jolloin hänelle sen voisin sanoa olisi, jos tapaisin hänet jossain, koska en kehtaa vain sanoa mesessä "tulisitkos tuonne ulos, mulla olis vähän asiaa sulle". Helppiä tarvisin. Olen sen hänelle ajatellut kuitenkin jossain vaiheessa kertoa. Mitä kannattaisi tehdä? Kiitän kaikkia vastanneita.

216

16678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaolen

      Vuoden vanhempaan tyttöön.

      • olenihastunut

        Moi!Oon 11 v. Poika... Ja oon ihastunu mun luokkalaiseen... Ja mun kouluun on tullu paljon uusia ihmisiä. Se keneen oon ihastunut on uusien kanssa. Ja en uskalla mennä pyytämään mukaan esim leikkeihin. Mitä pitäisi tehdä?


      • Ihastunutjori
        olenihastunut kirjoitti:

        Moi!Oon 11 v. Poika... Ja oon ihastunu mun luokkalaiseen... Ja mun kouluun on tullu paljon uusia ihmisiä. Se keneen oon ihastunut on uusien kanssa. Ja en uskalla mennä pyytämään mukaan esim leikkeihin. Mitä pitäisi tehdä?

        Mulla on sama ongelma olen 11 ja olen ihastunut uusiin oppilaisiin


      • kohta11v
        Ihastunutjori kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma olen 11 ja olen ihastunut uusiin oppilaisiin

        Mulla on myös sama ongelma, täytän vajaa 2 kuukauden päästä 11 ja olen ihastunut.
        En vain uskalla mennä sanomaan.


      • Anonyymi
        kohta11v kirjoitti:

        Mulla on myös sama ongelma, täytän vajaa 2 kuukauden päästä 11 ja olen ihastunut.
        En vain uskalla mennä sanomaan.

        Laita kirje ja anna sano ettei puhu kellekkään siitä jos ystävä on rehellinen paitsi muuten pyydä eri paikkaan


      • Anonyymi
        Ihastunutjori kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma olen 11 ja olen ihastunut uusiin oppilaisiin

        Mullakin on oon 10 vuotias poika


      • Anonyymi
        kohta11v kirjoitti:

        Mulla on myös sama ongelma, täytän vajaa 2 kuukauden päästä 11 ja olen ihastunut.
        En vain uskalla mennä sanomaan.

        Onko kaikki poikia mä oon tyttö mutta mennään itse asiaan oon 10v tyttö ja oon ihastunut meijän luokanpoikaan en oo vaan uskaltanut sanoo kellekkään


    • tyttssyyyyy

      Mun mielestä sun kannattas vaan sanoa suoraan heti kun olette kahden. Ja mesessähän voit ehdottaa tapaamista vaikka seuraavaksi päiväksi.. Onnea!

      • 7+17

        Oon 13v. (Poika) ja mulle tuli yks päivä vaan yks meiän luokkalaisist sanoo meses sillee, et "arvaa mitä: oon ihastunu suhun"
        Mutta ongelmahan on se että en ole ihastunut häneen. Niin voisko joku vähä kertoo et mitä pitäis tehä.


      • nimi1

        minusta kannattaa kertoo ihan sillee et näkee hänet kenestä tykkäät eikä viestillä tai meses


      • POIKA509

        No ei sun siitä tarvii välittä kylläkin

        vähän sitä tyttöö tulee sääli :D


    • norence

      Kaikki aina sanoo että ei kannata keroo tekstiviestillä, ei kannata keroo mesessä, ei kannata tehdä sitä eikä tätä, mutta mun mielestä tekstari ja mese on oiva tapa keroa että tykkää toisesta.

      • aloittajaolen

        Kerroin tytölle viestillä, että olen ihastunut häneet. Hän vastasi, että on aavistanutkin että tykkään hänestä. Hän sanoi myös, että ei nyt osaa kertoa tunteistaan nyt kun on kaikkea hässäkkää, mutta lupasi kertoa niistä myöhemmin, mesessä tai jossain muualla. Mitä tuo suomeksi tarkoittaa?


      • 56456
        aloittajaolen kirjoitti:

        Kerroin tytölle viestillä, että olen ihastunut häneet. Hän vastasi, että on aavistanutkin että tykkään hänestä. Hän sanoi myös, että ei nyt osaa kertoa tunteistaan nyt kun on kaikkea hässäkkää, mutta lupasi kertoa niistä myöhemmin, mesessä tai jossain muualla. Mitä tuo suomeksi tarkoittaa?

        Suomes kanaattaa jättää homma. Ei tosta tule mitään jos ei heti voi nii. Vaikka tulevaisuudes suostuis suhde tulee olee huono. Onhan se kivaa kun on oma kulta ja sen kanssa voi tehä kaikkee kivaaa ihanaa ja tosta sun iästän ei tuu toimii noin nuorena odota kiltis 3-4 vuotta niin suhteen vakavemmanpuoleisia ja syvälliisempiä. Ainakin luuliis että olis noin nyky nuoret on nii kakaroita että niitten aikuistumisesta ei ole mitään takuita, mutta sinuna odottaisin muutavan vuoden kun on ikää tarpeeksi. Noita ihastuksia tulee ja menee


      • 56456
        56456 kirjoitti:

        Suomes kanaattaa jättää homma. Ei tosta tule mitään jos ei heti voi nii. Vaikka tulevaisuudes suostuis suhde tulee olee huono. Onhan se kivaa kun on oma kulta ja sen kanssa voi tehä kaikkee kivaaa ihanaa ja tosta sun iästän ei tuu toimii noin nuorena odota kiltis 3-4 vuotta niin suhteen vakavemmanpuoleisia ja syvälliisempiä. Ainakin luuliis että olis noin nyky nuoret on nii kakaroita että niitten aikuistumisesta ei ole mitään takuita, mutta sinuna odottaisin muutavan vuoden kun on ikää tarpeeksi. Noita ihastuksia tulee ja menee

        Oho siis suomeks:D


      • perseelleenmeni
        aloittajaolen kirjoitti:

        Kerroin tytölle viestillä, että olen ihastunut häneet. Hän vastasi, että on aavistanutkin että tykkään hänestä. Hän sanoi myös, että ei nyt osaa kertoa tunteistaan nyt kun on kaikkea hässäkkää, mutta lupasi kertoa niistä myöhemmin, mesessä tai jossain muualla. Mitä tuo suomeksi tarkoittaa?

        Ite kerroin whatsapissa mun ihastukselle et tykkään siitä se sano että se ei tykkää kenestäkää tällä hetkellä. Että tulikohan se vähä liian aikaisin?


      • Kokemud
        56456 kirjoitti:

        Suomes kanaattaa jättää homma. Ei tosta tule mitään jos ei heti voi nii. Vaikka tulevaisuudes suostuis suhde tulee olee huono. Onhan se kivaa kun on oma kulta ja sen kanssa voi tehä kaikkee kivaaa ihanaa ja tosta sun iästän ei tuu toimii noin nuorena odota kiltis 3-4 vuotta niin suhteen vakavemmanpuoleisia ja syvälliisempiä. Ainakin luuliis että olis noin nyky nuoret on nii kakaroita että niitten aikuistumisesta ei ole mitään takuita, mutta sinuna odottaisin muutavan vuoden kun on ikää tarpeeksi. Noita ihastuksia tulee ja menee

        Perus 14v jonne joka yrittää loukkaa toisen tunteita. Saa olla ihastunu tuon ikäisenä, minäkin vain pari vuottaa tuota vanhempana ijastuin ja nut ihastus on vaimoni ja olemmee hyvässä suhteessa ja aika rikkaita.


      • Enkäytäällä
        perseelleenmeni kirjoitti:

        Ite kerroin whatsapissa mun ihastukselle et tykkään siitä se sano että se ei tykkää kenestäkää tällä hetkellä. Että tulikohan se vähä liian aikaisin?

        Itellä sama homma ;)


      • Kokemud kirjoitti:

        Perus 14v jonne joka yrittää loukkaa toisen tunteita. Saa olla ihastunu tuon ikäisenä, minäkin vain pari vuottaa tuota vanhempana ijastuin ja nut ihastus on vaimoni ja olemmee hyvässä suhteessa ja aika rikkaita.

        Vakuutuin.


      • Anonyymi
        perseelleenmeni kirjoitti:

        Ite kerroin whatsapissa mun ihastukselle et tykkään siitä se sano että se ei tykkää kenestäkää tällä hetkellä. Että tulikohan se vähä liian aikaisin?

        Mulla oli perjaatees sama juttu mut se sano että ei tykkää kenestäkään riippuu minkä näkönen olen ylä asteella


      • Anonyymi
        aloittajaolen kirjoitti:

        Kerroin tytölle viestillä, että olen ihastunut häneet. Hän vastasi, että on aavistanutkin että tykkään hänestä. Hän sanoi myös, että ei nyt osaa kertoa tunteistaan nyt kun on kaikkea hässäkkää, mutta lupasi kertoa niistä myöhemmin, mesessä tai jossain muualla. Mitä tuo suomeksi tarkoittaa?

        Että tyttö ei tiiä mitä tuntee


    • Happygilr 92

      Hei! Minulla on ongelma. Olen ollut jo pitkään ihastunut erääseen jätkään. Tämä jätkä on kanssani samalla luokalla ja myös ystäväni. Mutta on minua n.vuoden nuorempi. Olen 19. Syntynyt vuonna 1992 ja hän on kohta 18. syntynyt vuonna 1993. Meillä on ollut säpinää (katseita,läheisyyttä ja vihjailua) ja kaverini sanoi, että on varma, että meillä on jotain juttua sekä, että vuodet ovat vain numeroita ja, meistä ei edes huomaisi että hän on minua nuorempi. Haluaisin kertoa suoraan hänelle, mitä tunnen häntä kohtaan. Mutta pelkään, että häntä ällöttää ajatus että häntä vuotta vanhempi tyttö on ihastunut häneen. Mikä neuvoksi? Miten pojat ajattelevat tälläisestä?

      • älä ujostele

        tuskin poikaa haittaa, että olet vanhempi ja olethan vain vuoden vanhempi ja molemmat täysi-ikäisiä. mene ja kerro tunteesi :)


    • juujuua

      Itse tykkään juuri vähän vanhemmista naisista. Mulle ainakin kelpais en tiedä siitä jätkästä sitte:) Terv 16v poju

    • Happygirl 92

      Voi kiitos! Tuo auttoi minua. Toivottavasti rohkeuteni kestää loppuun asti kun kerron huomenna hänelle suoraan tunteeni kun näemme.. Kerron kyllä miten meni. Lohduttavaa kuulla että on jätkiä joita ei haittaa jos tyttö on hieman vanhempi.

      • Anonyymi

        Ootteko jo yhessä


    • mINÄ TAAS

      Joo oispa ees jotain tyttöjä minun elämässä. Yksinäisenä vähän vaikea tavata ketään kun ei oikein kavereitakaan ole. Tällä hetkellä mun elämä on päin vittua . Sori ku ilmoitin , mutta oli pakko avautua. En jaksa kokoajan itkeäkkään . Ei ehkä tälle palstalle kuulu , mutta sama se mihin laittaa.

    • Happygirl 92

      noo kyllä sinullekki joku varmasti löytyy. :)

    • Happygirl 92

      ja on hyvä kun avaudut/purkaudut. se auttaa monesti.

      • 1234457

        Et oo vieläkään kertonut miten meni


    • 16v. stadisttt

      happygirl, en oo todellakaa ainoo ku sanon et pojat haluu just vanhemman tytön. Ei mtn teini lissuja jotka henggaa 24/7 jossai ircis ja kertoo kuinka kynsi halkes... Ja kerro sit huomen et mite meni =)

    • Tuiiii1

      Juuu mutta ei oo järkee tykätä vanhemmasta eikä ulkonäololä oo mitään merkitystä siihe millanen se on sisältä esim joku tosi söde voi olla sisimmässään kauhee kovis tai kovis voi olla sisimmässäään ihan normi!

    • rakastunut<3

      mä tykkään yhest meijän koulun pojast iha kamalasti ja sekin välil kattoo mua ja mä sitä.. ollaa juteltu jo meses mut ei muuta. miten mä sanoisin sille että tykkään siit?? :o

    • apua tarvitseva :)

      ite ooon ihastunut vuotta vanhempaan poikaan. olen tuntenut pojan viikon vasta mutta meillä riittää säpinää aika paljonkii,poika on todella mukava ja osaa heittää flirttiä. pelottaa vaan sanoo sille pojalle et tykkään hänestä paljon.. ja nyt tarviisin apua siihen että miten voisin kertoa tälle pojalle että tykkään hänestä kovasti?

    • Kyllä minä tiedän...

      Kysy sä siltä tykkääkö se susta. Sit jos se et ei, nii vastaat vaa et ok. Jos se sanoo et joo, nii sanot et nii säki siitä.

      Ongelma ratkaistu.

    • lonelygirl89

      moi,
      samassa veneessä kellutaan

    • sinun pitää vain selvittää jotenkin hänen puhelin-numeron ja soittaa hänelle ja pyytää ulos tai kerrot kaveriporukassa

    • HeppaLove

      Moi.
      Mullakin on ongelma. oon rakastunut yhteen poikaan meidän luokalta. kaikki meidän luokan tytöt tiettää siitä.ja jotkut niistä sanoo et on muka kuullu et sekin tykkää musta. mut en uskalla kertoo sille. mitä jos se ei rakasta mua...? D: sydän hakkaa tuhatta ja sataa joka päivä! mietin asiota kaikesta hullusta.

      viime yönä näin unta et kerroin sille tunteistani sitä kohtaan mut sillä vastaus oli "yök en tykkää susta!" sitten lopuksi se nauroi mulle!

      Jos tiedät mitä pitää tehdä kerro.

    • juuppeli

      Itse kertoisin varmaan mesessä tai vastaavassa ihastukselleni, jos vain saisin kerättyä kaiken rohkeuteni kokoon. En oikein osaa sanoa miten sinun kannattaisi toimia, mutta yleensä tytöt tykkäävät kun tunteista kerrotaan ihan kasvotusten.

      Voisit pyytää tyttö vaikka pienelle kävelylle tai jotain vastaavaa. Siinä sitten lenkin aikana juttelet kaikenlaista ja yrität johdatella aihetta ihastumisiin ja seurusteluun. (Oletan nyt tässä neuvossa, että olet tytön kanssa sen verran hyvissä väleissä, että voisitte puhua tällaisista asioista). Kun hetki tuntuu oikealta kerro hänelle, että hän on sinusta mukava ja kehu vaikka kauniita silmiä tai muuta vastaavaa. Sano lopuksi, että pidät hänestä ehkä enemmänkin kuin vain ystävänä. Itse ainakin pitäisin tällaisesta tyylistä :)

    • ööh

      oon 11 vuotias poika ja mä oon ehkä vähä ihastunu yhteen meidän luokan tyttöön mutta en kehtaa kertoa siitä sille nii et pitäiskö mun kerätä rohkeutuni vai antaa koko jutun olla

      • PV poika

        mee nyt keulii PV:n kans se on tosi rentouttavaa XD mee nyt puhuu sille oikeesti


      • ihastunu

        Hmm? Ehk sun pitäis vaa kertoo sille?? MUT MÄKI OON IHASTUNU MUN LUOKAN POIKAAN! Mut ny o kesäloma ja en voi kertoo sille! D;


    • I NEED HELP!

      tarvin täs kans appuua kertokaa iskurepliikit

    • Bullaballo

      No minun mielestäni on helpoin tapa iskeä tyttö kun katsoo häntä niin että hän huomaa ja sitten äkkiä kääntää pää toi mulle ja oon vasta 11.v

    • Ujo rakastunut tyttö

      Olen 14v tyttö ja ihastunut minua vuoden vanhempaan poikaan. Kerroin hänelle että tykkään hänestä enemmän kuin kaverina, vaikka emme ole koskaan edes nähneet. Ennen kuin kerroin että pidän hänestä, olimme hyviä ystäviä. Minä kerroin hänelle ainakin ihan mesessä. Sain selville että hänellä on monta muutakin tykkääjää. Meidän pitäisi tavata muutaman päivän kuluttua ja en tiedä mitä sanoisin hänelle. Ja muutenkin minua ujostuttaa puhua pojille tunteistani tai kysyä kasvotusten asioita. Voisiko joku auttaa ja kertoa mitä voisin tehdä, ujoudelleni ja muutenkin asian eteen?

    • ihastunu

      Oon ihastunu vuotta nuorempaan tyttöön. Oon liian nuori viel kertoon tunteistani ainaki luulisin. Oon tykänny hänestä noin 2 vuotta. Sanonko ku on ikää enemmä? Mietin tosiaan aika paljon ihastustani. Pari kaveria tietää että tykkään hänestä.

    • Sellanen rimpula

      Mitä mä voisin sanoo yhelle meijän luakkalaisel likal. Jonk oon tuntenu kaverimielessä 6 vuotta ja oon ihan vitun ihastunu. Oon oottanu tätä hetkeä ihan sairaan kauan joten toivoisen vastauksia

    • kylanmies
    • sellanen rimpula

      Mut jotain oikeit vastauksii tnx

    • toimiikylläjuu

      sano sille ''sä oot kuules aika ihana!'' ja rutistat sitä kovaa ja sit siinä halin keskel kuiskutat et oikeestaa tyksit siitä :)

    • 10.v

      Ite taas 11 ja tykkään mun luokkalaisesta ja tiiän et on liian aikasta seurustelee

      • 11.v auttakaa mua

        moi, olen 11.v tyttö ja olen ihastunut meidän luokkalaiseen se istuu mua vastapäätä mut mä meen aina ihan hiljaseks kun se tulee jonnekin paitsi et kerran sanoin sille jtn yhest kokeesta.. tiiän etten oo vielä valmis... melkein kaikki meijän luokkalaiset tytöt on seurustellu paitsi mä... oon myös muita edellä paitsi yhtä joka on 12.v oon nimittäin ainut jolla on murrosikä ja pelkään puhuu koska mulla on välil vähän outo ääni.


      • 11.v auttakaa mua!
        11.v auttakaa mua kirjoitti:

        moi, olen 11.v tyttö ja olen ihastunut meidän luokkalaiseen se istuu mua vastapäätä mut mä meen aina ihan hiljaseks kun se tulee jonnekin paitsi et kerran sanoin sille jtn yhest kokeesta.. tiiän etten oo vielä valmis... melkein kaikki meijän luokkalaiset tytöt on seurustellu paitsi mä... oon myös muita edellä paitsi yhtä joka on 12.v oon nimittäin ainut jolla on murrosikä ja pelkään puhuu koska mulla on välil vähän outo ääni.

        auttakaa mua nopee!!!!! tuun kattoo et onko kukaan auttanut jonku ajan päästä.


    • Oonitekkinihastunut

      Ite oon 11v. ja 1 poika on ihastunut muhun.

    • neuvoton1

      Oon 11 vuotta ja meiän luokal on yks söpö tyttö mut en uskalla mennä sanoo sille sitä enkä oo ees varma et kannattaako mun ikäsel olla viel tyttökaveria
      PS.asiallisia vastauksia kiitos

    • ysrhjsryjnestgjnetnj

      POJILLE LUETTAVAKSI:

      • Tyttö pelkää usein että poika löytää toisen
      • Tyttö haluaisi pojan tekevän aloitteen.
      • Tyttö pitää pojasta joka ei häpeä suhdetta.
      • Tyttö tykkää pitkistä suudelmista enemmän kuin poskipusuista.
      • Tyttö hymyilee jo ajatellessaan sinua tai vain katsoessaan sinua.
      • Kun poika jättää tytön, tyttö itkee viikkoja.

      » Ole rehellinen. Rehellisyys palkitaan.
      » Älä koskaan valehtele. Se tulee myöhemmin julki.
      » Kehuskele tyttöä, mutta älä liikaa.
      » Rakasta tyttöä aidosti.
      » Halaa takaapäin.
      » Älä kehu liikaa muita tyttöjä, jos seurustelet.
      » Kerrotytölle usein kuinka paljon välität hänestä.
      » Pidä tytöstä huolta.
      » Tytöt tykkää kun poika tekee aloitteen.
      » Tytöt tykkää kun poika itse tulee puhumaan.
      » Tytöt tykkää halauksista.
      » Tytöt tykkää suukoista.
      » Tytöt tykkää lämpimistä sylistä.
      » Tytöt tykkää pojista jotka välittää.
      » Tytöt tykkää tekstareista jotka tulee yllättäen ilman syytäkin.
      » Tytöt tykkää romanttisista illoista.
      » Tytöt tykkää kädessäpidosta.
      » Tytöt tykkää kahdenkeskeisistä hetkistä.
      » Tytöt tykkää kun joku välittää.
      » Tytöt tykkää kun joku kertoo tunteistaan.
      » Tytöt tykkää pojista jotka eivät valehtele.
      » Tytöt tykkää pojista jotka eivät esitä.
      » Tytöt tykkää pojista jotka saavat nauramaan.

      - Silloin kuin tyttö on hiljaa ... Hän ajattelee miljoonia asioita.
      - Silloin kuin tyttö vastaa parin sekunnin kuluttua että olisi kunnossa ... Hän ei ole.
      - Elämä tulee vain kerran, varmista että vietät sen oikean henkilön kanssa.
      - Joka pitäisi sinua kädestä, hänen kavereittensakkin edessä.
      - Joka vähän väliä muistuttaa sinua kuinka paljon välittää sinusta ja kuinka onnellinen hän on kanssasi.

      ♥ Kun tyttö kävelee pois luotasi vihaisena >> seuraa häntä.
      ♥ Kun tyttö tuijottaa suutasi >> suutele häntä.
      ♥ Kun tyttö tönäisee tai lyö sinua >> halaa tiukasti, äläkä päästä irti.
      ♥ Kun tyttö on hiljainen >> kysy häneltä, mikä on hätänä.
      ♥ Kun tyttö ei ole huomaavinaan sinua >> anna hänelle huomiota.
      ♥ Kun tyttö lähtee luotasi >> vedä hänet takaisin viereesi.
      ♥ Kun näet tytön alkavan itkemään >>pidä häntä vain sylissäsi ja älä sano sanaakaan.
      ♥ Kun tyttö kiusoittelee sinulle >> kiusaa takaisin ja laita hänet nauramaan.
      ♥ Kun tyttö sanoo rakastavansa sinua >> hän todella rakastaa sinua, enemmän kuin voit uskoakaan.
      ♥ Kun tyttö tarttuu kiinni käteesi >> pidä siitä kiinni ja leiki hänen sormillaan.
      ♥ Kun tyttö kertoo sinulle salaisuuden >> pidä asia omana tietonasi.
      ♥ Kun tyttö katsoo suoraan silmiisi >> älä käännä katsettasi, ennen kuin hän kääntää
      omansa.
      ♥ Kun särjet tytön sydämen >> tuska ei koskaan katoa...

      • ihastunu2

        Oon 11v. ja oon ihastunu yhteen poikaan, mut en tiä mitä tehä! Auttakaa... En tiiä tunteeko se samoin mua kohtaan, se kyl vaikuttaa et se yrittää saada huomioo koska se kattoo mua tunnilla, tekee sillee ihastuneen NÄKÖISENÄ et se niinku laittaa kulmakarvat ylös ja alas, yrittää naurattaa mua joskus ja joskus se muuten vaan ärsyttää mua mut se kai vaan ihan läpälllä. Tiiän et oon liian nuori mut silti! Enkä haluu ilkeitä vastauksia.


      • 11.v auttakaa mua!

        haittaaks jos luin ton? ja voiko joku tehä pojasta saman tapasen?


      • ViiviAlanen

        Oon pian 12 .v tyttö✌ Mun luokalla on yks tosi ihana poika. Mut se on ihastunut mun bff.ään


      • 12poika
        ViiviAlanen kirjoitti:

        Oon pian 12 .v tyttö✌ Mun luokalla on yks tosi ihana poika. Mut se on ihastunut mun bff.ään

        Joo elikkä kannattaa kummankin unohtaa se älä pilaa ystävyyttä pojan takii


    • elikkäjoo

      joo elikkä pari juttuu nyt eka selväks
      -oon 11 vuotta
      -oon mukava-saan ihmiset nauramaan(en oo nolo)
      -oon älykäs
      -osaan kuunnella
      -osaan ptää salaisuuksia



      elikkä voisko tyttö/tytöt tykätä musta
      ps:asiallisia vastauksia

      • Anonyymi

        Oon siis 11.v ja tykkään yhdestä tytöstä luokallani mutta en uskolla sanoo sille että tykkään siitä pelkään ettei se tykkää musta mutta mun synttäreillä mun kaveri kerto että se tyttö on ihastunut muhun mut se kaveri on joskus ennemmin hujiannu mua. Ps. Oon 11.v poika. Voiko joku auttaa mua ja kertoo mitä voisin tehä


      • Anonyymi

        Mä ainaki tykkäisin


    • mitä tehdä

      olen 9.v ja olen ihastunu vuoden vanhempaan tyttöön mitä teen ja olen kertonut että rakastan häntä hän kysyi oikeestikko? mä sanoin joo mitä mä teen nyt kun hän ei ole vastannut mitään 2h

      • Eikannata

        9v?! Älä IKI MAAILMASSA rupee seurustelee niin nuorena!!
        Ei millään pahalla mut yhelle kamulle kävi niin et yks tyttö särki sen sydämmen oikeen kunnolla!!


      • Kinuskii
        Eikannata kirjoitti:

        9v?! Älä IKI MAAILMASSA rupee seurustelee niin nuorena!!
        Ei millään pahalla mut yhelle kamulle kävi niin et yks tyttö särki sen sydämmen oikeen kunnolla!!

        Jos sulle "eikannata" käy niin ni ei kaikille käy. Kysy rohkeasti että pitääkö tämä poika susta. Jos et uskalla kasvotusten kysyä voit hyvin laittaa viestillä. Ymmärsin että kerroit viestillä pitäväsi hänestä.


      • Kinuskii

        Siis tykkääkö tyytö susta. Sori olin ajatuksissani


    • <3<3<3

      Mulla on oikeesti ongelma. Oon 13.v ja oon tosi rakastunut mun 18.vuotiaaseen kaveriin. Mitä mun pitää tehdä?? Me ollaan aika hyviä kavereita, enkä haluais pilata meidän ystävyyttä, mutta kun ajattelen häntä joka hetki. Ja lisäksi tuo ikäero on aika iso...
      Asiallisia vinkkejä?

    • ihastunut kans

      tämä on nyt vain ''amatööri'' vinkki mutta ei kannata ystävystyä tytön kanssa josta itse tykkää koska pitkiä kaveri suhteitakin menee halki no onnea teille!

    • sjtuukkka

      Sano suoraan äläkä pelkää!!! :3

    • Pinksu

      Moi! Oon 11v.(Tyttö) Ja oon ihastunu yhteen meiän luokalla olevaan poikaan!
      En tiedä mitä tekisin asian kanssa, en saa tilaisuutta tunnustaa sitä hänelle!
      Mitä teen? Onko vinkkejä

    • <3 ihastunut

      Oon 9v. Tyttö ja oon ihastunu yhteen meidän luokan Mua vuotta vanhempaan poikaan enkä tiiä mitä tehä pitääkö mun kertoo sille vai antaa sen olla? Oikeesti muutun aina ihan lötköksi kun vaan nään sen

    • JEBAAA

      Minä olen kohta 14v tyttö ja olen vähän poikamainen, enkä ole mikään lissu joka itkee kun kynsi katkeaa. Tällä hetkellä olen vähän ihastunut minua vuotta vanhempaan poikaan... Enkä oikein kehtaisi sanoa fecebookissa, että '' Tykkään susta'' XDD, koska se on jotenkin tyhmän kuuloista. Se on välillä tuijotellut mua ja mä sitä, muttei oikeen mitään muuta :3

      • tyttö

        Mul sama ongelma mut oon tyttö ja 11v


    • emogirl12

      Itse olen kertonut ihastukselleni facessa että olen kusessa hänenn. Toimi, ja ollaan nytte oltu 2 vuotta jo yhdessä :) Joten ei siinä ole mitään pahaa ole. Tietysti jos haluat välttämättää kertoa hänelle f2f niin sovi joku päivä, ja kerrot sitten hänelle :)

      Onnea matkaan!

    • ihastunut 14w

      olen 14 vuotia tyttö ja olen tykännyt yhdestä pojasta jo puoli vuotta mitä minun pitäisi tehdä en viiti sanoa sille suoraan tykkääväni siitä?! apua haluan edetä asiassa.... auttakaa pliis ja antakaa isku ehdotuksia :))) kiitos jos luit tämän!

      • 10v tyttöpiru

        Eli oon siis ihastunut vuotta vanhempaan poikaan.. ollaan tunnettu vasta pari vuotta... Nyt en tiedä mitä teen, oon ollut kusessa siihen vuoden, melkein puoltoista...!Silmäpeliä ollutjuu, ja ollaan ennen viihdytty toistemme seurassa(olen poikamainen, ei näe ulkokuoresta..) mutta oon ottanu nyt kewällä väliä poikaan, kun olen melko varma siitä että poika oli leikitellyt mun tunteilla 8( Ja nyt olen osoittanut siihen sellaisia ärtymyksen ja halveksumksen merkkejä, vaikka llen edelleenkin ihan ihastunut siihen! Hetkeks sain sen mielestäni, mut sitten se tuli taas mieleen...


      • blondforlife
        10v tyttöpiru kirjoitti:

        Eli oon siis ihastunut vuotta vanhempaan poikaan.. ollaan tunnettu vasta pari vuotta... Nyt en tiedä mitä teen, oon ollut kusessa siihen vuoden, melkein puoltoista...!Silmäpeliä ollutjuu, ja ollaan ennen viihdytty toistemme seurassa(olen poikamainen, ei näe ulkokuoresta..) mutta oon ottanu nyt kewällä väliä poikaan, kun olen melko varma siitä että poika oli leikitellyt mun tunteilla 8( Ja nyt olen osoittanut siihen sellaisia ärtymyksen ja halveksumksen merkkejä, vaikka llen edelleenkin ihan ihastunut siihen! Hetkeks sain sen mielestäni, mut sitten se tuli taas mieleen...

        Must sun kannattaa selvittää tä asia iha perusteellisesti sen pojan kaa...jos se poika ei oikee oo tiennykkää mite ilmasta ittensä ja tykkää sust ja sit sä osotatki tommost sil...ettei tuu mtn värin käsityksii ja hyvä suhteen alku mee pihal ni jutelkaa :) eise arvailul selvii :) tsemppii ja kerro sit mite kävi :)


      • alle 20v
        blondforlife kirjoitti:

        Must sun kannattaa selvittää tä asia iha perusteellisesti sen pojan kaa...jos se poika ei oikee oo tiennykkää mite ilmasta ittensä ja tykkää sust ja sit sä osotatki tommost sil...ettei tuu mtn värin käsityksii ja hyvä suhteen alku mee pihal ni jutelkaa :) eise arvailul selvii :) tsemppii ja kerro sit mite kävi :)

        Ite oon aika nuori tykkään koulun kauneimmasta tytöstä ja se tykkää musta vissii sen kaikki kaverit sannoo nii ja sitte se flirttailee mulle ja sellasta en tiiä miten kysyn sitä ja jos se sannoo joo ni en tiiä mitä vastaan


    • vittuuntunu ja ihast

      mul o vähä sama ongelma mut se tyttö asuu eri paikkakunnal-.- ne oli vaa kaverin kaa käymäs tääl ja iskin heti silmän siihe ja kysyi fb:t ja numerot mut ne asuu sen 300km pääs täält... se kyl vaikutti ainaki aluks aika kiinnostuneelt mut en tiä enää... ja muutenki oon just muuttanu ni ei sillee muit naisii tunne tääält...

      • lifemocker

        kaukosuhteita ei kannata alkaa edes virittämään. ei niistä voi tulla mitään niin pitkään kun asutte eri paikkakunnilla


      • girl02
        lifemocker kirjoitti:

        kaukosuhteita ei kannata alkaa edes virittämään. ei niistä voi tulla mitään niin pitkään kun asutte eri paikkakunnilla

        Oon 11v tyttö ja oon ihastunu meijän luokan poikaan. Kyl me niinku katseita vaihellaan jahymyillään mut ku yks mun kaveri on tosi suosittu ja se mun kamu on ihastunu samaan tyyppiin ku määki niin en tiiä mitä teen en viitti kertoo siit kellekään mut oikeesti helppii oon tykänny siitä 2 vuotta!


    • tyttö13weecfffvv

      joo haistakaa ny te ekat kommaajat , ette vrm ikinä oo kunnolla rakastunu kehenkää . Juu oon itekki 13 vee, ja tykkään yhestä toosi paljo mut sillon toine. mulon käyny noin jo viis kertaa, ja murrun aina ku kuulen sen, et sillon toinen.. vihaan sitätunnetta, mut silti tykkään olla rakstunu ja tykätä jostain :)) Se on ihanaa... mut joo se on siinä mieles ärsyttävää just noi kaukosuhteet, ja se jos tykkää jostai nii paljo ettei pysty puhumaaan sille mitää.. ainaski kannattaa vaan rohkeesti jutella ensin ja sitte hengailla ja flirttailla sille, ja sitte kysellä kaikkee et ookko varattu tai kestä tykkäät ja jtn tämmöstä :)) Kylse siitä lähtee, mut jos toinen ei vaan ooo kiinnostunu kannattaa sitte olla vaa kamuja,ja hetken päästä löydäkki jo toisen. mut mun mielestä seurustella saa ja kannattaa jos on vahva ihminen ja henkisesti niin kypsä ettei oo mikää lapselline. Seurustelulle ei oo ikärajaa, mut tunteet tulee vasta murrosiässä ja rakastuu tosi helposti ja tällee :)) Täs on mun mielipide, en haluu loukata ketään tai esittää aikuista, mut halusin ny vaan kertoo mun kokemukset :) toivottavasti saatte iihanan pojan/tytön

    • koululainen

      Joo elikkä olis tällänen kiva juttu, oon 16v poika, ja oon ihan täysin ihastunut tyttöön joka on mua 2v vanhempi. Ollaan samassa koulussa. Ei olla koskaa puhuttu tai mitää eikä edes periaatteessa tunneta toisia mut haluisin ees koittaa mennä puhuu hänelle mut en tiedä mitä sanois ja jos vaikka kehuisi todella kauniiksi tai jotain niin mitä sen jälkeen sanois

    • tyttö

      Luulen et sun kannattais eka vaan kysellä jotain ihan muuta, kun oot kaunis. Sanot ihan eka vaikka moi! Mikä sun nimi on. Alota vaikka noin=)

    • Ihastunut

      Oon 13.v tyttö... Kun oli yläkouluun tutustuminen, tutustuimme myös luokkaamme. Heti ensimmäisellä silmäyksellä ihastuin luokallamme olevaan poikaan... Alkoi kesäloma, enkä tehnyt asialle mitään. No, toki loman jälkeen hän oli alkanut seurustelemaan toisen tytön kanssa. Tyttö lähetti minulle viestejä pojan puhelimella että tämä kyseinen poika muka tykkäisi minusta. Luulin että poika lähetti viestit ja kerroin että pidän hänestä. Sen illan olin maailman onnellisin tyttö, mutta sain tietää ettei poika niitä lähettänytkään... Tämän jälkeen viestittelimme toisillemme kikissä mutta pojan tyttöystävä suuttui minulle. Nolasin itseni ystäväni kanssa eräässä tapahtumassa ja en sanonut pojalle sanaakaan, mutta muutaman viikon jälkeen juttelimme taas kikissä.. Sitten oli noin kuukauden väli mutta tänään taas huomasin etteivät tunteet häntä kohtaan ole kadonneet mihinkään. Enää en uskalla kikissä hänelle jutella aiemman sopan vuoksi emmekä ole koskaan puhuneet kosvotusten. Osaako joku neuvoa mitä teen? Kaikki neuvot otan vastaan!

    • hyukinjyt

      Terrrve tuloa madventuresin kokkishouhun maku makumatkalla maailman yrjöttävimpiin keittiöihin :D kertokaas mulle yks juttu mul on ollu 6 girlii ja nyt oon 7 ja enään ei oo mut meiän luokalle on tullu joku thaimaalainen tyttö ja se on semmonen lyhyt semmoset söpöt silmät grrrrr... mitä mä teen kun hän aina kattoo mua ja hymyilee. Sitten välillä kavereitten kanssa puhuu jotain musta. Mitä teen? Oon varma et hän o ihastunu muhu. Ai nii hän myös pyyti mua syömään pizeriaan. Mitä teen kun se on muhu ihastunu? Kkertokaa pliis...

    • pikku-apuri

      ÄLKÄÄ IKINÄ HANKKIKO POIKA-/TYTTÖYSTÄVÄÄ HARRASTUKSESTA TAI KOULUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opin sen kantapään kautta

      • tytöt

        niin mäkin


      • Sairaaaaaaanihastunut

        Kannattaapas! ;-)


      • Anonyymi
        tytöt kirjoitti:

        niin mäkin

        Miks


    • tytöt

      Mulla itselläni kaikki tytöt esim soittavat koulun pihalle ja sit lähtee pois ja pyytää karkkii iha vi#### eikä haluu olla tulee hakee koulun pihalt karkkii sit lähtee oon 11v poika.

    • <3 rakastunut<3

      Olen 10.v ja kauheassa pulassa.
      Olen ihastunut yhteen mua vuoden vanhempaan poikaan!
      Se on mun isoveljen kaveri ja myös vähän mun kaveri.
      Mut ollaan tunnettu kohta neljä vuotta.
      Se kattelee aina välillä mua sillei et se vois tykätä musta mutta se seurusrelee...
      MITÄ MÄ TEEEN???????

      • <3 rakastunut<3

        Mut siis mä oon tyttö (:


    • poitsu3

      Oon 13 v poika ja oon ihastunut mun ikäseen tyttöön. Mun mielestäni kaunein mitä maan päällä on :3. Joskus hän hymyilee mulle jos hän myös puhuu mulle, mut silloin ku hän puhuisi mulle en saa niin järkevii lauseita suusta. Mun sydän pumppaa tuhatta ja sataa jos hän kävelee ohi, on lähellä tai jos ees mietin sitä . Haluisin niin kertoa mun tunteet sille , mut luulen et se ei tuu ikinä tapahtuu koska oon ujo ja en pystyis sanoo sille mitään kunnolla kasvotusten. (Enkä viiti viestillä laittaa).

      Apuja pliide,

    • <3 rakastunut<3

      No Poitsu3.
      Mun mielestä sun pitäis laittaa sille kirjeen/viestin joko omalla nimellä tai vaikka : Salainen ihailia.

      Ja sitten sä voit vaikka antaa sille jotain ihan pieniä vinkkejä tai vaikka sanot että kiva koru :)

      • XD000

        Sinuna en tekis mitään!!!!!!


    • Masentunut... :(

      Kun sanoitte että olkaa rohkeita ja kertokaa tunteenne niin kerroin ja se sano mulle päin naamaa että "ei kiitti oot mua nuorempi ja mun kamun sisko" ja ne sitten muutenkin muuttaa tänään pois meidän talo yhtiöstä ja oon ihan allapäin...
      Oon itkenykki pariin kertaan :(
      Puhun sen kanssa vielä viestitse mutta ei se helpota oloa!

    • jsjsj

      Kysy et Mitä mieltä she on susr ennen Ku feet mtn ... :D

    • rakkautta

      oon 15 jaoon ihastunu 15 vuotiaaseen poikaan mitäsanon sille

      • gerz

        Kysyt siltä että onko se ihastunu suhu tai sanot että sä oot ihastunu siihe


    • me just me

      Oon 12 vuotias tyttö, oon aika ujo juttelee poikien kaa tai olla ees tekemisisi ja oon koulus meijän luokassa muutenki ujo, mut en jostai kumman syystä missää muualla. tykkään yhest mun luokalla olevast pojast. se on aktiivinen ja juttelee paljon tyttöjen ja poikien kaa. oon kai vaan 2 kertaa elämäni aikana. yhen kerran se kysy siit ku olin joskus 6 vuotiaana pelannu futista, se on ite hyvä lätkäs ja futikses ja muutenki urheilus. miten voisin saada sen ees huomaamaan mut ja menestyä muutenki kaveri suhteissa. ? :(

      • me just me korjaus

        siis oon vaa 2 kertaa elämäni aikana jutellu sille pojalle ihan kunnolla.


      • me just me
        me just me korjaus kirjoitti:

        siis oon vaa 2 kertaa elämäni aikana jutellu sille pojalle ihan kunnolla.

        ja niist jutteluist on jo tosi kauan.


    • Jerska

      Minä, oon ihastunut yhteen tyttöön, oon sanonu facebookissa et tykkään siitä, mut en osaa kertoo mun oikeita tunteita sitä kohtaan ja ne mun tunteet on TOSI suuret sitä kohtaan, mitä mä teen

      • tyttö

        Mua ahdistaa oon tykänny yhest pojast jo 2vuotta ja pelkään että hän vastaa kieltävesti minusta tuntuu että hän ei ees huomaa muo arg mitä vois tehä haluun paljon jelppii mut meiän luokka onn nii paska ku on jonkun kaa yhes heti aletaa haukkuu nii oikeesti etää ottoo päähä mun tekee mieli kertoo hänelle mut aina kun oon aikeissa unohin mitä voisin sanoo ja lähen menee ja si ilmalla mää taas mietin että voisko olla viä mahiksii pelkään ett sitä ällöttää koko ajatus olla munkaa ja jos oonki hirmu rum hänelle jos se ei arvosta muo ja.ja.ja....... entä jos en oo sen arvonen edes että voin puhua sen kaa en tiiä pitäis kai unohtaa koko rakkaus häneen ja jos lähetän watsapis nii luulen ett en uskallla puhua hänen kanssa kasvotusten oon niin kuses tästssä on iso arpi mun sisällä jo ett oli pakko nyt kirjottaa ett jos täältä vakka löytyis vastauksii onn helvetin moises kuses t 11v tyttö keski suomesta:'(:'(:'(↓↓↓


      • Jerska
        tyttö kirjoitti:

        Mua ahdistaa oon tykänny yhest pojast jo 2vuotta ja pelkään että hän vastaa kieltävesti minusta tuntuu että hän ei ees huomaa muo arg mitä vois tehä haluun paljon jelppii mut meiän luokka onn nii paska ku on jonkun kaa yhes heti aletaa haukkuu nii oikeesti etää ottoo päähä mun tekee mieli kertoo hänelle mut aina kun oon aikeissa unohin mitä voisin sanoo ja lähen menee ja si ilmalla mää taas mietin että voisko olla viä mahiksii pelkään ett sitä ällöttää koko ajatus olla munkaa ja jos oonki hirmu rum hänelle jos se ei arvosta muo ja.ja.ja....... entä jos en oo sen arvonen edes että voin puhua sen kaa en tiiä pitäis kai unohtaa koko rakkaus häneen ja jos lähetän watsapis nii luulen ett en uskallla puhua hänen kanssa kasvotusten oon niin kuses tästssä on iso arpi mun sisällä jo ett oli pakko nyt kirjottaa ett jos täältä vakka löytyis vastauksii onn helvetin moises kuses t 11v tyttö keski suomesta:'(:'(:'(↓↓↓

        Toi ongelma on tuttu monille tyttö, mää olen ihastunut meitin luokan tyttöön, sanoin sille facebookis et tykkään siit tosi kovasti ja et se on kaunis, sit kysyin sen mielipidettä musta, se sano et oon ihan kiva mut ei se tykkää musta sillee, se oli kyl surullista ettei se sillee tykänny musta mutta uutta hakeen kai, mut tuntuu oikeesti et se tyttö on se oikea... mutta kannattais kokeilla tota neuvoo et ekaks sanot sille et tykkäät siit, ja sit kysyt sen mielipidettä susta


    • martta4

      tykkäätkö musta jos hän vastaa joo sanot hänelle että rakastat häntä

      • ineedhelp!01

        Moikka!
        Mä oon 13v ja oon ihastunut mun rinnakkaisluokkalaiseen poikaan joka on mua melkein vuoden nuorempi. Se kuulemma seurustelee jonkun sitä vuotta nuoremman tytön kanssa mutta suuri osa ei usko sitä. Se poika kattoo mua ja hymyilee mulle ja se on antaa monia kiinnostuksen merkkejä mutta miten saisin hänen kiinnostuksen heräämään itseeni? Kiitos jo etukäteen :)


    • Piupui

      Mun ihastus aina välil kattoo mua ja antaa merkkei et se vois olla kiinnostunu, mut en uskalla sanoo sille et tykkään siitä :(

      • rohkeuttaaa;)

        Rohkeesti vaan:) sano se hänelle suoraan kun olette kahden, sillä ehkä poika ei itse uskalla kertoa tunteistaan ja siksi yrittää antaa kiinnostuksen merkkejä eikä puhua suoraan;)


    • Ihastunutpoika

      Itse olen ihastuksen kanssa samassa koulussa ja nyt samalla rippileirillä, täällä tutustuimme "hyvin" ja tunnen olevani rakastunut, ongelmana on se että en ole naisten ykkösvalinta, mutta en viimeinenkään, koulussa taas ihastukseni on yhden pojan hyvä kaveri ja poika taas on sellainen ykkösvalinta, niin kuin myös ihastukseni. Olen saanut ymmärtää että he ovat vai kavereita mutta luulen että välillä voisi olla jotain suurempaa. Ihatukseni hymyilee minulle välillä koulun käytävällä, mutta ei tule puhumaan tai sano moi. Toisen pojan kanssa hän kyllä puhuu paljon. En haluaisi mennä heidän väliin/olla kolmas pyörä, jos heidän välillään onkin jotain suurempaa kuin ystävyys. Mikä on semmoinen puheenaihe mistä voisi mennä puhumaan tytöille, apua kiitos- :)

      • tyttö -00

        Mene vain rohkeasti juttelemaan tytölle. Itse olen aika ujo ja haluaisin pojan aloittavan keskustelun. Tytöille voi mielestäni puhua melkein mitä vaan. Kysy vaikka mitä kuuluu ja juttele jotain muutakin esim. whatsapissa. Tytöt kyllä vastaavat varmasti vaikkei kiinnostaisikaan juuri se poika!


      • tyttö -00

        Mene vain rohkeasti juttelemaan tytölle. Itse olen aika ujo ja haluaisin pojan aloittavan keskustelun. Tytöille voi mielestäni puhua melkein mitä vaan. Kysy vaikka mitä kuuluu ja juttele jotain muutakin esim. whatsapissa. Tytöt kyllä vastaavat varmasti vaikkei kiinnostaisikaan juuri se poika!


      • rakastunut 14v. tyttö
        tyttö -00 kirjoitti:

        Mene vain rohkeasti juttelemaan tytölle. Itse olen aika ujo ja haluaisin pojan aloittavan keskustelun. Tytöille voi mielestäni puhua melkein mitä vaan. Kysy vaikka mitä kuuluu ja juttele jotain muutakin esim. whatsapissa. Tytöt kyllä vastaavat varmasti vaikkei kiinnostaisikaan juuri se poika!

        Olen ihastunut parhaan kaverini serkkuun. Poika on eri koulussa, mutta asuu aika lähellä. Olen tykännyt hänestä kauan aikaa. Olen käynyt myös pojan kotona pari kertaa. Poika tietää luultavasti että tykkään hänestä. Minusta tuntuu että poikakin voisi tykätä minusta koska olen huomannut hänen katsovan minua kun olen vilkaissut häntä. En näe häntä usein ja en haluaisi aloittaa juttelua viesteillä koska olen ujo. Kasvotusten se tuntuisi vain luontevammalta. Ongelma ei siis ole se että en uskalla kertoa tunteistani vaan se että n kehtaa puhua hänelle koska hän tietää minun tykkäävän hänestä...


      • rakastunut 14v. tyttö
        rakastunut 14v. tyttö kirjoitti:

        Olen ihastunut parhaan kaverini serkkuun. Poika on eri koulussa, mutta asuu aika lähellä. Olen tykännyt hänestä kauan aikaa. Olen käynyt myös pojan kotona pari kertaa. Poika tietää luultavasti että tykkään hänestä. Minusta tuntuu että poikakin voisi tykätä minusta koska olen huomannut hänen katsovan minua kun olen vilkaissut häntä. En näe häntä usein ja en haluaisi aloittaa juttelua viesteillä koska olen ujo. Kasvotusten se tuntuisi vain luontevammalta. Ongelma ei siis ole se että en uskalla kertoa tunteistani vaan se että n kehtaa puhua hänelle koska hän tietää minun tykkäävän hänestä...

        Pojilta toivoisin vastauksia mitä itse ajattelisitte tuosta :)


    • Mayday

      Hei kessan alottaja.... Haluutko lohduttajan? ;) :*

      • IHASTUNUT <3

        Voi ei... Oon 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan. En tiedä onko hän ihastunut minuun koska aika usein kun tapaamme niin puhuu ja naurattaa minua todella paljon, näyttää korttitemppuja ja joskus haukkuu minua (muttei tosissaan luulisin)ja hän on myös saman ikäinen. Olen ollut ihastunu häneen jo noin vuoden. Mitä tehdä?? Vastatkaa eikä mitään törkeyksiä kiitos.


      • IHASTUNUT<3
        IHASTUNUT <3 kirjoitti:

        Voi ei... Oon 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan. En tiedä onko hän ihastunut minuun koska aika usein kun tapaamme niin puhuu ja naurattaa minua todella paljon, näyttää korttitemppuja ja joskus haukkuu minua (muttei tosissaan luulisin)ja hän on myös saman ikäinen. Olen ollut ihastunu häneen jo noin vuoden. Mitä tehdä?? Vastatkaa eikä mitään törkeyksiä kiitos.

        En siis meinaa että Se olis muhun ihastunu niistä asioista mitä kerroin siitä. Tarvisin VASTAUKSIA mahdollisimman pian. Olen niin ihastunut!!


      • IHASTUNUT<3
        IHASTUNUT<3 kirjoitti:

        En siis meinaa että Se olis muhun ihastunu niistä asioista mitä kerroin siitä. Tarvisin VASTAUKSIA mahdollisimman pian. Olen niin ihastunut!!

        Mikä perkeleen vastaus toi oli, toivoisin asiallisuutta??


      • yhjhhjff
        IHASTUNUT<3 kirjoitti:

        Mikä perkeleen vastaus toi oli, toivoisin asiallisuutta??

        Älä mitää :D


      • mjlj
        IHASTUNUT <3 kirjoitti:

        Voi ei... Oon 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan. En tiedä onko hän ihastunut minuun koska aika usein kun tapaamme niin puhuu ja naurattaa minua todella paljon, näyttää korttitemppuja ja joskus haukkuu minua (muttei tosissaan luulisin)ja hän on myös saman ikäinen. Olen ollut ihastunu häneen jo noin vuoden. Mitä tehdä?? Vastatkaa eikä mitään törkeyksiä kiitos.

        Kertoo sille sen että oot ihasunu siihe ja voit myös kysyä häneltä onko hän sinuun ihastunut. Luulen että hän on mutta tuon tekstin perusteella sitä on vähän vaikea tietää.


      • aloittelija
        IHASTUNUT <3 kirjoitti:

        Voi ei... Oon 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan. En tiedä onko hän ihastunut minuun koska aika usein kun tapaamme niin puhuu ja naurattaa minua todella paljon, näyttää korttitemppuja ja joskus haukkuu minua (muttei tosissaan luulisin)ja hän on myös saman ikäinen. Olen ollut ihastunu häneen jo noin vuoden. Mitä tehdä?? Vastatkaa eikä mitään törkeyksiä kiitos.

        Moikka mulla on kans siis sama ongelma ja olen tänä vuonna 13 ihastukseni on vuoden vanhempi ja olen käsittänyt että olisin hänen ensimmäinen " juttu" haluaisin että hän tekisi aloitteen mutta kun te pojat olette niin mysteerisiä suhde asioissa ja nyt tiedän että kohta joku tulee kommentoimaan " ettekö te naiset / tytöt sitte ole? " joten pliis älkää kommentoiko tätä mua vaan pelottaa että jos teen
        aloitteen tää poika pelästyy ja nii kun itse haluaisin että poika tekisi aloitteen kun tuossa äskön mainitsin " juttu " emme ole siis yhdessä mutta hän on antanut
        merkkejä että tykkäisi minust joten siis helppiä tänne!
        kiitos jo etukäteen
        P.S kaikki kelpaa kunhan niissä on jotain järkeä!


        mutta joo sulle " ihastunut "


    • ihastunut14

      Tarvisin apuu oon 14v ja oon jo oikeesti yli vuoden ollu ihastunu yhtee meijän luokan poikaa ja on ollu samal luokal 7 vuotta oltii joskus kaveriväleis mut sut meni nekii välit poikki ja kyl se mulle juttelee wapis ja näin mut ei oikee enää kaveerata ja entiset muistot voi olla vähä huonon puoleisii kannattaaks sanoi sille mitää ja jos kannattaa ni miten voiks wapis

      • Ihastunut14

        Ja pelkään et se sit juoruu sen kaikille ja kaikki nauraa mulle ku maine ei nytkää oo kovin kummonen ni...??!!


      • saturnus123

        Kannattaa kertoo wapis tai sopii siell joku paikka mihin meette kahestaan ja kerrot siellä


      • 13v
        Ihastunut14 kirjoitti:

        Ja pelkään et se sit juoruu sen kaikille ja kaikki nauraa mulle ku maine ei nytkää oo kovin kummonen ni...??!!

        Ite kerroin yhelle meiän luokan jätkälle et tykkään siitä, vastaus oli "hyyiiii" ja vissiin kertonu muille siit (:


    • apuaäkkii

      Mulla on ongelma. Sellanen et tykkään mun parhaan kaverin isoveljest(15-v ja mä 13-v) ja olin just yötä mun parhaal kaverin luona koska nukuttiin yhessä teltas. Me menttii viel iltapalalle ja menin istuu sen viereen koska muut paikat oli varattu. Kaverin isoveli kohteli mua ku herrasmies, se näki et mul oli kylmä ja toi mulle viltin ja laitto sen mun päälle, kun vesi loppu ja oli nousemas hakemaan lisää ni se sano mä voin hakea. Sit siin ruokapöydäs sen äiti sano et siin on nätti tyttö et eksä tosta tykännytkin? Sille isoveljelle. Se rupes selittää en ja muuta. Mut veikkaan et se vaa huijas. Mä aattelen sitä kokoajan mut en tiiä miten voisin sanoo et huomaan et tykkäät must ja et mäki tykkään sust. Ja millon en mä mun kaverin ees voi sanoo sille et tykkään sust

    • tyttö

      Apua!Mitä teen jos poika on rakastunut minuun?Kerran ruokailussa laittoi sen oikean jalan mun vasemmalle jalan päälle ja alkoi painelemaan!:D Vedin jalan pois ja muut kaverit tulikin ruokalan pöytään! (Oltiin kahestaan pojan kanssa) Se on alkannut olla mun vieressä ruokailussa! ;) Mitä tämä tarkoittaa? Ps.on tehnyt muitakin juttuja mutta en jaksa kirjoittaa!

      • tyttö

        Vastausta......vieläkin tuntuu kiinostunu muhun....


    • Kokemustalöytyy!

      En suosittele kenellekkään että rupeaa seurustelemaan 12-14v!!
      Ite oon oppinu sen kantapään kautte jo monesti....

    • alkuperänenihastunu

      Moi! Oon siis nyt 12v ja ihastunu vuoden nuorempaa tyttöö edelleen ja se on se sama :D

      Oon se joka kirjotti sillon sen viestin nimimerkil ihastunu.
      Oon vähä ehk edenny sen tytön kaa mut pitäs pyytää puhelinnumero ja sit kertoo sille et oon ihastunu siihi. Asun maalla et ei oo mtn hyvii treffipaikkoi yms. Se asuu jonku 8 kilsan pääst must ehkä emmä oo varma. Mun kaverit koko aika painostaa et pitäs iskee se mut jotenki mua vaa pelottaa et se ei tykkää must :/
      Mitäs teille kävi sillon ku joku anto pakit?
      Mun yks kaveriki sano et pitäs iskee se nyy et kerkeis tutustuu ennen ku meen ylä-asteelle :/ Niin asiallisia vastauksia sitten kiitos :)


      Pls vastatkaa

      • alkuperäneihastunu

        Tosiaan nykyää lähes koko luokka tietää siit et oon ihastunu siihi :D Itseasias seki varmaa tietää. EN oo varma :D


      • 11.v auttakaa mua!
        alkuperäneihastunu kirjoitti:

        Tosiaan nykyää lähes koko luokka tietää siit et oon ihastunu siihi :D Itseasias seki varmaa tietää. EN oo varma :D

        minkä ikänen sää nyt oot? ja voiks joku auttaa mua oikeesti?


    • Girls r' 4 boys

      Kaikille pojille:
      Jos olet ihastunut, kannattaa vain rohkeasti mennä puhumaan. Jos ei naamatusten viiti kysyä, hoituu se helposti vaikka mesessä/whatsapissa/kikissä. Mutta muistakaa, tytöt eivät halua vahingoittaa tunteitanne, joten rohkeasti vain! Onnea matkaan.

    • tyttö01

      Oon 13v. tyttö ja oon ihastunu 15v. poikaan..Auttakaa?!

      • Pöö

        Rohkeesti vaa kerro


    • apua.

      Minä olen 13 ja tuntenut tytön 4 luokalta asti enkä ole pystynyt sanomaan että pidän hänestä. Appua?

      • Yritä ees.

        Entä jos yrittäisit saada jonkinlaista keskusteluu sen kanssa aikaseks kahde?


    • ihastunut13vpoika

      Ite oon ihastunu yhteen samanikäseen Ronja nimiseen tyttöön mutta en tiiä miten se kertoo hänelle ku se on kokoajan kaveriporukas ja haluisin sanoo sen sille henkilökohtasesti niinku varmaan kaikki meistä. Ongelmaksi muodostuu myös se että yläkoulussa mä nään sitä harvoin ja silloin harvoin kun mä sitä jossain nään ni se on kavereiden kanssa❤. Antakaa neuvoja pliis.

    • Umpirakastunut

      Hei.
      Oon kakstoista vuotias tyttö ja olen muuttanut tänne missä nyt asunkin. Olen ollut tosi ihastunut yhteensä mun luokan poikaan ensi silmäyksestä lähtien. Tänää ku oltii tunnilla Ope ei ollu luokas ja piirettii nii se piirsi mun vihkoon tahallaan kuvan joka esitti miehen sukupuoli elintä. Sen jälkee "suutuin " sille ja sen kaveri sano et "nyt sun tyttö ystäväsi suuttu". Me molemmat katottii vaa toisiaan. Hän on joskus hymyilyttää ja tuijottaa mua. (Meijän koulu on tosi pieni ja niiko mun ihastuksen kohde on saattanut kertoo et se tykkää musta sen kaverille)
      Mitä mie teen oon nii ihastunu! Oon iha sekasin miten voisin ilmasta tunteeni hänelle? Auttakaa mua! Mie rakastan häntä oikeesti

    • Herätkää

      Oli tuolla keskellä keskustelua semmonen kommentti ku "älä koskaan hanki tyttö-/poika ystävää koulusta tai harrastuksesta" mietin että mistä sitte sellasen hankkia jos ei pääse mihinkään aikuis baariin ku on 13. Ja tähän te vastaatte kuitenki sen perus "odota 1000 vuotta ni oot pilannu koko elämäs odottelulla" ni mitä hittoa te tänne tuutte ku ei täällä alle 18-vuotiaita olekkaan!

    • Aidostirakastunut

      Joo eli oon ihastunu mun kanssa samalla luokalla olevaan poikaan. Ja oon alle 4 luokalla et oon kyl ite sitä mieltä et ei näin nuori vois sille olla kenenkää kaa et oon vähä toivoton.. koiramme lopetettiin eilen mutta se ei oikeen liity tähän joten heissulivei koira ja muut ongelmat esiin! Ju en siis tarkottanu tota ihan tosissaan että mulla on todella huono huumorintaju! Mutta kyllä aika useestikkin saan kaverit nauraa.. mut en uskalla sanoo sille pojalle mitää mun tunteista kun se on kerran muitten poikien kanssa mulle ja mun parhaalle kamulle yhen jutun välkällä josta ei niinkään tykätty mutta siis niin. Se poika on sika söde ja sillä on ruskeet silmät ja vaaleet hiukset
      <3
      Ei sillä että silmien ja tukan väri millään tavalla poikaan tai muhun vaikuttas mut sen silmiin uppoo vähän liiankin helposti... apuaa se on ihanaaaaaa
      En usko että poika tykkää minusta enkä tiedä mitä hän tekee koulussa välkällä mutta haluaisin joskus vetää hänet mun kanssa vaa jonnekki piiloo ja halata ja kuiskata että tykkään siitä mutta en tiä pääsisinkö itse edes niin pitkälle että saisin poikaa kädestä kiinni ja aikaa kahdestaan. Oon ollu noin vuoden ihastunu ja en tiiä mitä pitäis tehä♥:'( voitteko jelppii nopeesti koska haluisin kertoo aika pian pojale tunteistani mutta kuitenkaan en...

      Ja anteeks jos kirjotusvirheitä löytyy, en kaikkia viitsi korjata

      • Etkainyvaakusetamua

        Vähän kyl haiskahtaa kusetus tässä tekstissä :DDDD


      • Äläkuseta

        Jos et kuseta kannattaa mennä vaanrohkeesti sanomaan


    • ihastunutyttö

      Olen 13 vee tyttö ja oon ihastunu yhteen mua vanhempaan poikaan mut en uskalla sanoo sille mitää mut se on kyll välill katellu mua ja hymyilly mitä teen!!!

    • 13vtyttö

      Olen 13 vuotias tyttö ja olen ihastunut mun luokkalaiseen poikaan. Se tuiottaa mua aina tunnilla. Musta tuntuu et se tykkää musta.
      Mitä mun pitäis tehdä?

      • 13vpoika02

        Kerro sille et tykkäät siitä, ainaki poikana ite arvostaisin jos joku tulis sanoo sillei :)


    • helpmepelace

      Joo heij tarvisin tosi tosi tooosi kipeesti apua! Siis oon 12v tyttö ja oon yhdys luokassa et siihen on yhistettu 5 ja 6 oon 6 mut 6a eli ei meijän luokassa nii on sellane poika josta tykkään niiku ihan sikana!! Siis aina kun katon sitä nii se näyttää nii hyvälle et en kestä! Mutsiis tunnen sen sillee et tiiän se nimen yms. Mut joskus jollai liikunta tunnilla vaihan sen kaa vaa jotai pari sanaa niiku tosi harvoi mut se niiku kattelee mua ja hakeutuu aika lähelle ku se tuli koulun jälkee meijän luokkaanki!:D siis ku meillä oli sellaset juhlat nii sai käyvä kaikki alla!:D mut nii Se niiku esitti vähä ja hakeutu sinne missä mä olin ja liikunnassa jos ollaan samalla puolella nii se niiku syöttelee mulle ja olin vasta puolella oli koripalloo se on vähä pitempi ku mä mä oon aika pitkä nii se vaa nauro ja koitti estää et heittäisin korin mä nauroin vaa takas:DD mut sillee SIIS KIITOSS JOS LUET TÄN TAI VASTAAT SIIS ARVOSTAN SITÄ NIIKU TOSI PALJON!:3

    • helpmepelace

      ^ Joo ja se poika vielä välkäl tulee mua | lähelle ku se tulee sinne mun luokan oven puolelle kiikkujen luo ja tuijottaa mua sieltä!:D♡♡♡♡

    • Aidostirakastunut

      Ei rähmä! Menin kertoo kerra sille pojalle mihin oon ihastunu ja se on vaan et Apuaa ja menee pois... oon kaiken lisäks laittanu sille kirjeitä mis on mun puhelin numero mut en oo saanu siltä mitää viestii.. no, koska oon alle 4 luokal, (enempää en kerro) ootan sit vaa muutaman vuoden ja kysyn taas... voi pojat

    • Ihastunutujoon

      Olen kolmetoista vuotias tyttö ja olen ihastunut samanikäiseen poikaaan. Luulen että poika on myös ihastunut minuun mutta hän on iniin ujo ettei hän uskalla kertoa sitä. Mitä voisin tehdä

      • Ujopoika11

        Kerro sille, pojat arvostaa sitä ja kysy vaik ulos :)


      • Anonyymi

        jos se on ujo nii sil ei oo kavereita eli vaikka se torjuis sut nii kukaa ei kailottas sitä koko maailmalle(Toisin ku mun ihastus😥


    • Ihastunuttttt

      Olen 11v poika olen ihastunut vuotta vanhempaan tyttöön mitä tekisin? P.S Pls ei ilkeitä kommenteja

    • AuttakaaPLIIS

      Moi, oon 11vuotias tyttö ja yks meidän luokan poika kattoo mua usein tunnilla ja mä sitä. Sitten kun me jutellaan ni se punastuu ja yrittää naurattaa mua. Mun luokan tytöt aina ällöttelee kun mä oon sen kaa, MITÄ MÄ TEEEN!!
      P.S. Ykkösellä kun mulle tuli mustasilmä ni se oli koko aika mun kaa, se sano voi sua ja hymyili kivasti.

    • TIETÄJÄT

      Jos tääl viel jotku käy tääl keskustelus mul on hyvä tyyli siis lähetä ihastukselles esim moi vaikka wapissa nii sit jonku aja jälkee ku ootte puhunu voit kysyy et kenest tykkäät jos se sanoo susta sä oot onnistunu tosi hyvin mut se voi myös sanoo et sano sä eka HUOM se voi myös tarkottaa et se tykkää sust oon ite (poika) ja mä ainaki tykkään ku tyttö alottaa mut ymmärrän jos te tytöt ette uskalla ni oottakaa et poika tekee alotteen

      Tytöt teiän kannattaa lukee tä seuraava juttu


      Pojat tykkää jos teet aloitteen
      Pojat tykkää olla kahdestaan tyttöjen kanssa
      Pojat tykkää jos halailet paljon
      Pojat tykkää pussailla/suudella
      Pojat tykkää jos uskallat pussata vaikka koko luokan edessä
      Jos poika ei uskalla edes halata tai pitää kädestä hän ei tykkää sinusta eli se on luultavasti joku haaste ym
      Pojat tykkää rohkeista tytöistä
      Pojat tykkää vähän itsepäisistä tytöistä
      Ja pojat tykkää kun sanot että rakastat häntä
      Ja siitä että laitat viesteihin hymiöitä
      No siin oli kaikki mitä tuli mieleen


      JA TOI MUN TYYLI TOIMII OIKEASTAAN TYTÖILLE JA POJILLE JA KAIKEN IKÄISILLE


      😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃


      JA ONNEA MATKAAN KAIKILLE

    • Poika13vtarviinapua

      Mitä mun pitäis tehä oon 13 vuotias poika ja oon ollu ihastunu tähän tyttöön jo ala-asteelta lähtien mut en oo vaan jostain syystä ikinä uskaltanu mennä sanoo sille sitä. Nyt ylä-asteella aina kun se näkee mut se aina moikkaa ja tottakai moikkaan takasin. Mut se on varmaankin se ainoo ongelma et en viitti kertoo sille, koska jos se levittäis sitä et mä oon ihastunu siihen mitenköhän siinäkin kävis? MUT AUTTAKAA MUA TÄSSÄ ONGELMASSA!!! Pitäiskö vaan lähettää wapissa viestii niinku näin: Moi! Öö kysymys onko sulla nyt tulevalla viikolla hirvee kiire jos ei oo niin haluaisitko hengaa mun kanssa?? Onnistuisko auttakaa jos joku vielä lukee näitä

    • japani1

      ja minä taas olen ihastunut 4luokalta asti ja olen toiseenkin 6luokasta lähtien.missä olen nykyisin.

    • NuorilleLuotettavaaApua

      Kannattaa sanoa että "mee tappaa ittes" yllättävää, mutta tytöt tykkää siitä. Oikeasti. Jos et sano juuri tuota niin ei kannata edes yrittää. Tuut torjutuks 55% mahdollisuudella, jos et oikeesti usko.

    • Tietäkäätämä

      IHAN TIEDOKSI, OON VARMA ETTÄ KAIKKI TYTÖT ARVOSTAA TODELLA PALJON SITÄ JOS POIKA TULEE KERTOMAAN TUNTEISTAAN, SE EI OLE NOLOA!! (Olen itse tyttö) Mullekin on tullut jotkut pojat sanomaan että ne tykkää musta, ja vaikka en ite oo, oon silti jotenki tosi ylpeä jokaisesta joka on kertonut siitä, ja oikeestaan siinä vaan itseluottamus kasvaa sillä henkilöllä jolle meet sen sanomaan vaikka ei se susta tykkäis.

    • Pahajuttu

      Mulla taas on niin, että oon vähän ihastunut yhteen poikaan, joka on komea, ihana, hauska yms. Mutta noin. 2 vuotta sitten se oli tavallaan "yhessä" yhen tytön kanssa, joka on vieläkin mun kaveri, mut se oli 2v sitte, ja nykyään ne on vaan kavereita, kaikenlisäksi sama poika oli vähän sitä ennen aivan läpeensä ihastunut muhun, ja se aina lähetteli mulle sydämiä ja kuinka oon niin kaunis, mutta sillon en ollut kiinnostunut siitä, ja ns. Se homma kuihtu siihen... No, mut nythän mä tykkään siitä niin miten kehtaan kaiken tän sähläyksen jälkeen sanoa et hei, tykkään susta? Aina koulutunneilla toivon vaa et paikat vaihtuu, ja pääsen sen viereen!! Mitään säpinää ei meillä oo tietty ollu, ku mistä se ees ois huomannu että pidän siitä. Joskus tosin ku oltiin laulettu (oon musaluokalla) jotain biisiä jossa puhuttiin vähän jotain rakkaudesta meiän katseet on kohdannu, ja joskus kans tunnilla se on äkisti tapahtunu. (saattaa johtua siitä että tuijotan sitä niin paljon :D) Oon myös nähny siitä pojasta unia, mutta... äähhh

    • suru18v

      Älä tee mitään, petyt kuitenkin. Joko saat pakit jo yrittäessä tai sitten hän kyllästyy suhteeseen kanssasi ja jäät silloin vielä rikkinäisempänä yksin :(

    • Ujo10w

      Oon 10v tyttö ja mun luokalla on yks poika josta mä tykkään mut en uskalla sanoo sille et tykkään siitä. Mitä mun pitäs tehä? Se muuten vaihtaa koulua ku meijän koulun lähelle tehtiin toinen koulu.

      • Ujo10w

        Jos muuten laitan sille viestii tai teen jotain muuta mua luultavasti kiusataan joku kaks vuotta


      • Älkää upvotee näin vanhoja.


      • NuorilleLuotettavaaApua

        Onko nerkofilia kivaa?? Häh?


    • Samassatilanteessa

      Minäkin olen samassa tilanteessa kuin sinä.olen 13 vuotias ja olen rakastunut luokkani tyttöön ja apu olisi kyllä tarpeeseen☺.

      • ihastunut02poika

        Mitä tehdä jos ei uskalla kertoa missään tytölle, että pitää hänestä. Pelkään lavertelua hänen kavereilleen ja koko koululle. Kasvotusten ei olla koskaan kahdestaan ja ei uskalla somessa kertoa. Haluaisin tytön tekevän aloitteen


    • olenihastunut

      Mä oon ihastunu yhteen mun luokkalaiseen ( oon poika) mut mä sain idean ja meinaan jakaa sen muillekkin. En tiedä nyt onko hyvä idea. Mutta Laittaisin esim 5€ setelin tai vaikka suklaalevyn kirjekuoreen ja kirjottaisin siihen kuoreen keneltä se on ja jne. Sitten kun se alkaa tekemään läksyjä kotona niin huomaa sen. ( KAIKKI VASTAA HÄNEN NIMIPÄIVÄÄNSÄ )

    • wiwiwiw

      Haluaisin tehdä aloietteen tytölle miten teen sen??

    • Moi oon 11.v poika ja tykkään yhdestä tytöstä meijän luokalla mutta en uskolla kertoo sulle että tykkään siitä mua pelottaa ettei se tykkää musta ja kertoo sen kavereille. Ja sen ex poika ystävä sano että se tykkää musta ja yhtenä päivänä vikalla tunnilla se vaan kahto mua. Voiko joku auttaa mua ja kertoo mitä voisin tehä

      • Ja aika nopeeta


    • Anonyymi

      Olen ihastunut kanssani saman ikäiseen (eli 12v)tyttöön mutta hän asuu melko kaukana ja en uskalla sanoa tykkääväni hänestä arvostaisin jos antaisitte vinkkejä

    • Anonyymi

      Mitä minun pitäisi tehdä kun olen ihastunut yhteen parhaimmista kavereistani joka on tyttö ja olen itsekin tyttö??

    • Anonyymi

      Olen 13-vuotias tyttö. Mulla samantapainen ongelma. Oon ihastunu mua vuoden vanhempaan poikaa samasta koulusta ja me ollaan samassa harrastuksessa. Siellä ja koulussa vaihdettu katseita mutta ei paljon sen kummenpaa. Kerran leirillä me nukuttiin teltassa vierekkäin, se oli niin mahtavaa. Mitä mun mitäisi tehdä? Tunteet TODELLA suuret häntä kohtaan. Neuvoja? :)

    • Anonyymi

      Oon 11v poika oon ihastunut yhteen tyyppiin tyttöön se on mua 3kuukautta vanhempi enkä uskalla puhuu sille oikeesti yhtään mitään.

    • Anonyymi

      moi oon melkee 12v tyttö ja oon kai ihastunu mun isäpuolen poikaan eli kai niinku velipuoleen no you know kuiteski se on 13v ja en tiiä onks se ihastunu muhun ku se tulee joka päivä lähelle makoilemaan lusikkaan ja näi mut ei niinku puhuta täst tai mitää ja en tiiä mitä mun pitäis tehä ku se kuitenki on mun velipuoli auttakaa!!

    • Anonyymi

      Moi! Olen 12v poika ja oon ihastunut mun luokkalaiseen ja me tehää hyvin yhteistyötä koulussa ja se on nätin näkönen mitä mun pitäis tehä?

    • Anonyymi

      Moi. Haluisin tyttöystävän joka ois 12-13 mutta kukaan ei ihastu muhu kun olen erikoinen ja ns ruma nii mitä teen

    • Anonyymi

      Olen itse rakastunut mun opettajaan joka on 23 v. Kerroin sille mutta hän oli vaan silee.."okkeeei" ja sen jälkeen meidän välit ovat kiusalliset ja en tiedä. Kannatta ekaksi olla varmaa onks toisella osapuolella samoja tunteita ettei nolaa iteään

    • Anonyymi

      Okk

    • Anonyymi

      Moi, oon 10v tyttö, ja oon ihastunut yhteen Elias nimiseen poikaan. Meidän viestit on todella myös todella outoja XD. Kaikki minun kaverini jauhovat samaa asiaa "MEE SANOO SILLE ET OOT IHASTUNUT SIIHE" ja vastaan aina: En! Olisiko jollain vinkkejä että miten voisin sanoa hänelle että olen ihastunut häneen 😅

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Oon 7 luokal ja tykkään saman ikäsest jätkäst meiä koulust. Katellaa aika useesti toisiamme koulus. Ja jutellaa snäpis silloin tällöin ja snäpätää paljo. oli tänää koulus ohi kulkiessaa vissii mua tuijottanu ja hymyilly ku frendi sano mut en tajunnu kattoo just sillo. En tiiä mite mä sille meen juttelee ku helvetti aina jonku frendin kanssa tallustaa siel

    • Anonyymi

      ota rennosti

    • Anonyymi

      mäki oon

    • Anonyymi

      Että mikä on mese??

    • Anonyymi

      Oon 11 v (tyttö) ja oon yhes pojan kaa mut me ei uskalleta tehä mitään kahestaan. Kyl me sillee jutellaan ja tuijotetaan toisiamme mut ei sillee muuta ja oon muutenki vähä ujo pliis auttakaa mitä mä teen?

      • Anonyymi

        Ei oo hätää


    • Anonyymi

      ( Tyttö 12)Mulla on sellanen ongelma kysyin kaverilta yhden tyypin snäppiä nii se kerto sen poikaystävälle siitä nii hän tuntee sen kene snäpin kysyin nii en tiedä mitä voisin vastat siihen kun kaverin poikaystävä kysyi että miks kysyin sen snäpin että auttakaaa mua en ole ihastunu häneen mutta se on ihan kiva

    • Anonyymi

      Oon 9v tyttö ja oon ihastunu 3 poikaan en tiiä mitä teen auttakaa mua pls

      • Anonyymi

        sää oot 9v ja sul o kolme ihastusta. Sun käsitts ihastuksesta on varmaan tyyppi joka näyttää normaalia paremmalta


    • Anonyymi

      Oon koht 12 ja mul on valtava ihastus tähän yhteen tyttöön. (Nätti, fiksu hauska ja muutaki samanlaista roskaa) Se on about mun ikäne ollaan samalla luokalla oltu ykköselt asti. Tuijotetaa toisia puolet koulupäivästä mut jutellaan aika vähä. Tiiän et sil on ihastus(Siis luokan juorujen mukaan) mut entiiä kuka ja pelottaa et nolaan itteni jos tunnustan et tykkään siitä ja sit se tykkääki jostaki jonnesta. Mietin et onko fiksua kirjottaa tyylii lappu jossa lukee Minä tykään susta ja vaa tunkea se sen pulpettiin koulun jälkee. Että tämmöne pitkä viesti. Vastatkaa pls

      • Anonyymi

        niin ja sama tyyppi ylemmältä että se on vaan niin vitun nätti että se vetää mun katsetta ku magneetti ja musta tuntuu turvalliselta ja kivalta sen läsnäollessa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja sama tyyppi ylemmältä että se on vaan niin vitun nätti että se vetää mun katsetta ku magneetti ja musta tuntuu turvalliselta ja kivalta sen läsnäollessa:)

        niin ja taas sama tyyppi ylemmältä nii joululoma just alko ja kadun ihan sikana et en tehny mitään askelta ku jos se feilais nii se ehtis unohtaa eikä se ois iso juttu ku koulu alkais. Kai se on sitte hiihtolomaan:/ laitan vrm jonku lapun sen pulpettii just enne ku loma alkaa ja toivon parasta. Stressaa vitusti ku oon periaattees enemänki rakastunut kun ihastunu. Ku teen jotain väärin vahingos(Esim nauran ku se feilaa, koska ajattelen että nauramme sille yhes) nii kirpasee sydämeen ku valtava ruosteinen puukko. Ja kun sitä surettaa nii tappelen itteni kanssa että lohdutanko ja paljastan periaaattees ihastukseni(Kosk se näkyis lävitseni) vai kävelenkö vain ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja taas sama tyyppi ylemmältä nii joululoma just alko ja kadun ihan sikana et en tehny mitään askelta ku jos se feilais nii se ehtis unohtaa eikä se ois iso juttu ku koulu alkais. Kai se on sitte hiihtolomaan:/ laitan vrm jonku lapun sen pulpettii just enne ku loma alkaa ja toivon parasta. Stressaa vitusti ku oon periaattees enemänki rakastunut kun ihastunu. Ku teen jotain väärin vahingos(Esim nauran ku se feilaa, koska ajattelen että nauramme sille yhes) nii kirpasee sydämeen ku valtava ruosteinen puukko. Ja kun sitä surettaa nii tappelen itteni kanssa että lohdutanko ja paljastan periaaattees ihastukseni(Kosk se näkyis lävitseni) vai kävelenkö vain ohi

        Älä kavele ohi vaan lohduta sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kavele ohi vaan lohduta sitä!

        respektit et joku ees vastaa näihin enää. Mut siis tarkotan et jos poika joka on tuijottanu tätä tyttöö puoli päivää istuu sen viereen ja lohduttaa sitä(Vaik en oo sen kaveri) on vähä outoo. Plus meiän luokka on täynnä juoruajia jotka pilais mun jo paskan maineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kavele ohi vaan lohduta sitä!

        Ja jatkan vielä(Oon vieläkin sama tyyppi siitä viestistä minkä kommenttei nää on) et onko se oikeesti hyvä idea laittaa se lappu jossa lukee et moi mie tykkään siusta. Tai pitäskö mun vaa lähettää whatsapis et osaakko pitää salaisuuden
        Mie tykkään siusta ja sit pyytää et jos ei tykkää takaisin nii elä kerro pls. Ja vastauksia pls


    • Anonyymi

      Oon ihastunu yhteen poikaan ei olla samalla luokalla eiä olla kavereita mut se tykkää mussta mut se ei uskalla kertoo mulle enkä mä sille sanoo ite mulle et oon koulun ärsyttävin henkilö mut mun kaveri sano et se poika oli sanonu tykkäävän musta mitä mun pitäis tehä kun en uskalla

    • Anonyymi

      Vasta, kun luin ton"Olen jutellut hänelle mesessä" niin tajusin kuinka vanha tämä keskustelu on. Mutta luulenpa, että hän voisi olla vähän kiinnostunut 😏. Juttele hänelle jostain mikä teitä molempia kiinnostaa tai voisiko olla joku harrastus josta molemmat pidätte? Tee jotain ihan perus juttuja kuten pidä ovea auki ja sano moi tms. Voi meses (🤣) ehdottaa tapaamista. Tai jos teillä on joku yhteinen kaveri voisitte varsinkin aluksi hengata porukas. ONNEE😄

    • Anonyymi

      voiks joku auttaa, eli siis oon 11v tyttö ja oon ihastunu mun luokan yhteen poikaan mut en oo kertonu kellekkää paitsi mun yhelle kaverille ja kukaan ei arvaa mitä. seki on ihastunu siihe ja tarttisin vhä apuu ja joo mitä teen ja en sitte uskalla sanoo sille mitää ainakaa koulus

    • Anonyymi

      Mun kaveri on ihastunut vuotta vanhempaan poikaan ja en tiedä mitä tehdä

    • Anonyymi

      Mä olen 10v (tyttö) ja oon ihastunut mun luokan poikaan. Ongelma on se että se on toisen kaa yhes 🙃 mitä teen?

    • Anonyymi

      Ja sen tyttöystävä on mun kaveri! Joten jos se saa tietää mun ihastumisesta niin sit käy köpelösti. Ja se poika on luokan ainut järkevä!

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma mutta olen tyttö

    • Anonyymi

      Olen 10 vuotias tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan enkä tiedä tykkäätkö hän minusta välillä hän katsoo minua ja minä häntä.lähetin hänelle viestiä että onko hän ihastunut johonkin ja hän sanoi ei😂 mutta en tiedä voinko uskoa tuota

    • Anonyymi

      Olen 10 vuotias tyttö haluaisin lähettää yhdelle pojalle viestiä että tykkään hänestä mutta en uskalla😕

    • Anonyymi

      oon ihastunu vuotta vanhempaan poikaan.oon 10.v

    • Anonyymi

      Moi olen tyttö ja oon ihastunut mun luokkalaiseen mutta sillä on jo tyttöystävä😬mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Oon ihastunu mun luokkalaiseen poikaan oon ite tyttö 11v ollan oltu jo päiväkodis kavereita ja ollaan vielki parhaat kaverit mut en uskalla sanoo mitään et oisin ihastunu ni mitä pitäis tehä.

    • Anonyymi

      Moi oon ihastunut mun luokkalaiseen mutta sillä on jo tyttöystävä ja se on niin huumorintajuinen ☺️

    • Moi. Oon 15 vuotias tyttö ja yks poika kysy multa snapchatissä et " Jos sanoisin sinulle että rakastan sinua niin mitä tekisit" . En tiedä että mitä kannattaa vastata. Haluan vastata hänelle takaisin jotain, sillä minä itsekin rakastan häntä. Mutta jos vastaan hänelle että " kiitos", niin se on todella outo vastaus. Mitä mun kannattaa vastata sille? En halua olla liian töykeä vastaamalla vaan "okei". Mä rakastan sitä poikaa myös, mutta en tiedä että miten sanoisin sen sille, ilman et sanoisin sen liian ylireagoivasti tai väärin. MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ😭😭❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Sano suoraan.


      • Camilla08
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano suoraan.

        Kiitos☺️


    • Anonyymi

      Rauhoitu mieti ensin mistä me tytöt tykätään ja mieti onko se sulle just oikee❤️ terkuin Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe