Rankka elämä

itsemurhaa yrittänyt

Mä en tiiä yhtään miten voisin kirjottaa vihdoinkin kaiken mitä mulle tapahtui ja mikä sai mut murtumaan ihan täysin. Olin kiusattu koulussa. Olin kuulemma ruma ja oon semmonen vieläkin toisten sanojen mukaan. Haisin myös pahalle, koska minulla ei ollu vaihtovaatteita tai sitten vaan en jaksanu huolehtia puhdaudesta, vaikka muistaakseni yritinki huolehtia. Kun tulin ylä-asteella kouluun eräs oppilas sanoi minusta jotakin jonkun vitsin jolle nauro lähes koko luokka, opettaja ei puuttunu mitenkään tilanteeseen. Jouduin kestämään sen että mulle naurettiin ihan yksin. Jouduin jakamaan koko luokalle pyyhekumia kun olin ylä-asteella ja kun kävelin niitä jakamassa niin minusta siirrettiin pulpetteja kauemmaks. Se sattui ja olin jo muutenkin vaikeasti masentunu. Jollakin tunnilla tuli jo kyyneleitä silmiin ja en enää jaksanu koko koulua. Kun kävelin käytävällä joku poika sano hyi helvetti minulle. Se sattui niin paljon. Kävin koulua vain yhden viikon ja paloin loppuun. Kirjotin pitkän itsemurhakirjeen jossa kerroin miks en jaksanu enää. Sen jälkeen yritin itsemurhaa viilsin veitsellä itteäni, mutta haavoista ei tullut edes verta kuitenkin minulle jäi arpia sen jälkeen otin ison määrän lääkkeitä juoman kanssa johon olin sekoittanut alkoholia. Nukuin ensin n. 24 tuntia sen jälkeen mun isä tuli mun huoneeseen ja katto mun tyynyn alle ja löysi itsemurhakirjeen olin silloin hereillä. Mun oli vaikea kävellä ja oksentelin. Isä vei mut autolla sairaalaan jossa jouduin pyörätuoliin. Mut pakotettiin laittamaan päälleni sairaalavaatteet ja vietiin mut teho-osastolle. Olin silloin vielä tajuissani ja mun pitäis olla kuulemma tajuton. Teho-osastolla tunsin aivan järkyttävää tuskaa ja olin koko ajan kuolemaisillani. Sitten kuolin kliinisesti, mun sydän pysähtyi muutamaks sekunniks ja minut elvytettiin. En muista mitä muuta mulle tehtiin mut kytkettiin joihinkin koneisiin. En pystynyt kävelemään ja minut vietiin pyörätuolilla tutkimuksiin joissa tutkittiin mun maksaa. Oisin voinu tuhota sen jolloin mulle oltais tehny maksansiirto, niin ei kuitenkaan käyny ja maksa oli ihan kunnossa. Sen jälkeen näin psykiatria ja itkin järkyttyneenä koko tilanteesta mulle määrättiin rauhoittavaa lääkettä. Jonkun ajan päästä pystyin taas kävelemään ja olisi voinu käydä niin et en ois voinu kävellä enää ikinä vaan oisin joutunu pyörätuoliin koko loppu-elämäkseni. Sen jälkeen jouduin sairaalan osastolle, löysin sieltä sakset ja otin ne itelleni koska ajattelin että tapan niillä itseni. Minut siirrettiin ambulanssilla sairaalasta kriisi-osastolle psykiatriseen sairaalaan ja tutkittiin minun tavarat, sakset löydettiin ja otettiin ne minulta pois. Itkin paljon, vapisin ja olin ihan sekaisin. Minulle määrättiin psyyke-lääkitys. Yhtenä päivänä menin vessaan itkemään ja 2 hoitajaa tuli repimään mua käsistä pois sieltä. Osastolla löysin lyijykyniä ja söin lyijyä koska halusin kuolla, join astianpesuainetta, saippuaa, söin kasvien lehtiä, mutta en kuollut. Olin osastolla joitakin kuukausia lääkitys rupesi vaikuttamaan muhun, pääsin kotiin. Jouduin osastolle vielä monestikin ja oon elossa vieläkin. Muuta järkyttävää en pysty enää kirjottamaan, vaikka haluaisinkin.

10

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo----

      Elä niiden paskanaamojen puheista välitä, osa niistäkin on varmaan jo kuollut. Täyspaskoja on olemassa, anna niiden mennä ohi. Olet tunteva ihminen, herkkä ja arvokas. Toivottavasti pääset lääkkeiden syönnistä, pääset töihin (miltei mikä tahansa työ voi olla mukavaa), saat rahaa, voit ostaa joskus haluamasi auton jne, saat asiat hyville urille. Toivon sulle tsemppiä ja yritän rukoilla puolestasi!

      • myös kiusattu

        Sun elämällä on jokin tarkoitus, jos ei muuta tähän mennessä niin ainakin olla isällesi ja äidillesi tärkeä.
        Toivottavasti ne kiusaajat ovat tietoisia siitä mitä sulle on tapahtunut niiden takia, jos osaisivat hävetä!
        Voimia sulle, oot varmasti hyvä ihminen


    • Eipahalla

      Sori vaan, ihmiset on erillaisia ja ihmiset kokee eriasioita, mut mun mielestä sä oot tyhmä kersa, se että sua haukutaan lapsena ei oikeestaan kerro mitään, mua houkutti tämä otsikko "rankka elämä" mut ei se sitä oo ollut, sul on aina ollu mahdollisuus elää mut et oo ite sitä nähny, tiedän ihmisiä, jotka on joutunut tekemään monia asioita vasten tahtoaan, jotta sais rahaa ruokaan tyttäriään varten, ja sitten ne on joutunut istumaan puoleks vuodeksi ja sen valtion "sosiaalihoito" ei kata minkäänlaista hoitoa niille lapsille, vaan ne joutuu elää ala-aste ikäisinä omillaan.. sua haukuttin lapsena ja sulle sanottin hyi helvetti, kuten sanoin, ihmiset on erillaisia, mut rankkaa elämää sulla tuskin on ollut, vaikeaa tosin on ollut vaan oman pääsi sisällä, sen ymmärrän, mutta eläminen = pärjäytyminen, selviytyminen. lasketaan hieman eti kategoriaan, sori mun päteminen, tää on vaan mun tapa oikeestaan kertoa et sul on viel ollu kaikki hyvin, mielti milt tuntuis joutuu myymään tavaroitas ja varastelemaan vaan siks, et saisit vähän syötävää, ja sul ois viel pari rakasta lasta hoidettavanas..

    • Eipahalla

      Sen verran vielä lisään, että oon itsekkin ollut masentunut samankaltaisten asioiden takia, ja niiden kanssa elämällä, oikealla asennoitumisella, vaan vahvistaa ihmistä, tajuamalla että tollasessa paskassa, ei ole pientäkään järjen häiventäkään, noille ihmisille vastataan se "ookoo" ja jatkekaan omien asioiden hoitoa, niinkuin kaikkien pitäisi tehdä toisilleen, säästyis murheet moniilta muultakin, t henkilö jota ei satu muitten ihmisten sanomat yhtään vaikka ne puhuis mulle mistä vain, vain se tärkein, ja olennaisin kiinnostaa.. :)

    • oiva neuvo

      kunnon pano auttais suaki pääsee masennuksestas yli..

    • KontulanRaggari

      Kuulostaa suomalaiseksi aika rankalta. Itsellä on myös ollut aika rankka elämä. Isä oli alkoholisti ja hakkas äitin monta kertaa ja mursi pari luutakin kunnes sitä lopulta lähti ku olin 7 ja sen jälkeen en kuullu pitkään aikaan mitään koko jätkästä. Äiti oli alkoholisti ja sitä ei juuri mikään muu kiinnostanut kuin ryyppääminen. Veli tais olla mun parhaan kaverin kaa ainoo joka musta välitti. Mut opetettiin jo ihan junnuna väkivaltaseksi koska ympäristöä ja läheiset oli sellasia. Kun olin 8 koulussa tuli eka tappelu ja tajusin hakanneeni 12 vuotiaalta nenän murskaksi. Maine kasvoi oppilaiden keskuudessa mut jotkut tajus et mul ei oo ihan kaikki himassa. Myös opet tajus sen. Monta kertaa jälki-istuntoja, erottamisia koulusta, joskus harkittiin jopa lopullista erottamista. Äitii ei kiinnostanu vittuakaan. Luulin isoveljeeni hyväks roolimalliks mut ehei narkkarihan sekin oli. Olin 16 ku veli tuomittiin elinkautiseen murhasta ja sit ei ollut muita esikuvia kuin lähiseudun narkkarit. Ja tällä tavalla me vartuttiin kaverin kaa. 22 vuotiaana paras kaveri tapettiin huumevelkojen takia ja jäljelle jäi vaan minä. 27 vuotiaana mun isä palas takasin ja tuli pyytämään anteeks sitä mitä oli tehny 20 vuotta sitten. Ensimmäisenä vedin turpaan ja sanoin et vittu kato mitä sä oot tehny saatanan paska! En kyennyt antamaan anteeksi ihmiselle joka oli 1 syy paskaan elämääni. Pari viikkoo myöhemmin alkoi kaduttamaan se mitä olin tehnyt. Kuulin frendiltä et faija ois lähteny ruotsiin eikä olis enää tulos takasin. Kadutti koska tiesin et isä oli nyt lopullisesti poissa ja mokasin tilaisuuden sovintoon. Ollessani 30v tapasin ihanimman tytön ikinä jota rakastan vieläkin. Ku olin 32 vuotias ni veli vapautu vankilasta ja kerkeski hyvin mun häihin. Olin 36 ku äiti kuoli alkoholiin. Isä ei tullu hautajaisiin vaik rukoilin et voisin sopii sen kanssa. 39 vuotiaana kuulin et iskä oli tappanu ittensä. Alko kaduttamaan ja harkittin ittekki itsarii. Samana vuonna sain vielä pojan jolle päätin antaa paremman elämän kuin mitä minulla koskaan oli. Nykyään olen 43 vuotias ja mietin että miten vitussa selvisin hengissä tuosta kaikesta paskasta? Kiitän jumalaa siitä.

      • qsxdr

        Hyvä että olet vielä täällä.


      • isohalaus

        Toivon sinulle siunaksellisia vuosia. Sinulla on reippasti vielä seuraavat 40 vuotta hyvää elämää edessäsi. Kaiken kokemasi jälkeen pystyt olemaan esimerkillinen isä lapsellesi! Paljon halauksia sekä sinulle että perheellesi täältä kaukaa!


    • SekavaSeinäkello

      Voitin pitkävedosta 1 eurolla 2 euroa:D

    • olin yrittäny tappaa itseni monta kertaa,ei hitto onnistunut menin afrikkaan ja ajattelin että siellä pääsen hengestäni,otin uhkaroita ta yrityksiä ja hitto viel oon hengissä suomessa . mikäs pahan tappais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe