Chemtrail lentokoneet

hologrammeja?

Olen täällä etelä-suomessa seurannut näitä chemtraileja levittäviä lentokoneita ja huomannut muutaman omituisen seikan.
Nuo koneet lentävät monesti alempana kuin normaalit reittilentokoneet, jotka lentävät n. 9- 10 km. korkeudessa.
Silti näistä chemtrail lentokoneista ei kuulu mitään ääntä, vaikka ovat olevinaan suihkukoneita.

Ne tulevat usein 2 - 3 ryppäissä, eli ensin tulee yksi kone, sitten toinen hiukan jäljempänä, ja usein kolmas.

Oma teoriani on, että monet näistä chemtrail lentokoneista on jotain hologrammeja, chemtrailit ovat aitoja.
illuminati käyttää harhautuksena näitä hologrammeja, koska täytyyhän olla joku peitetarina, että miksi noita vanoja tulee taivaalle.

Tässä vähän aikaa sitten, oli hiukan spooky tunnelma, kun kävelin keskellä isoa etelä-suomessa sijaitsevaa kaupunkia ja kaksi chemtrail konetta lensi suoraan yli, ja mitään ääntä ei kuulunut, ihmiset eivät niihin kiinnittäneet mitään huomiota.

Kun on selkeä kirkas sää, niin aamuisin on hyvä aika bongailla näitä chemtrail koneita, ne eivät ole mitään reittilentokoneita, mitä itse olen bongaillut.

Todella outoa, että niistä ei siis kuulu mitään ääntä, kun korkeammalla kulkevista suihkukoneista kuuluu vaimeaa ääntä, siis reittilentokoneista, jotka lentää n. 10 km korkeudessa.

Nämä äänettömät chemtrail koneet lentävät matalammalla, näkyvät paremmin ja isompina, eikä niistä silti kuulu mitään ääntä.
Teoriani on, että ne ovat hologrammeja tai vastaavia, chemtrailit aitoja, mutta koneet ovat hämäystä.

101

4015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyuyuiiiiiiioooooooo

      ovat vaan muuttaneet muotoaan(on tietoa)

      • jyghjghjhgh

        Silloinhan ne on illuminatin omia aluksia.
        Olen lukenut, että on nähty, kun tämä chemtrail kone yhtäkkiä katoaa, samoin tekee ufot, siirtyvät ns. toiseen ulottuvuuteen, kun värähtelytaajuudet muuttuu, niin meidän silmille esine muuttuu näkymättömäksi.
        http://www.youtube.com/watch?v=lvQok0eVOus&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=9T7AmQY6U4Y&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=rtrKGjNV6PQ&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=OuXeMhiDdSQ&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=A38TaWFbF5A&feature=related

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Trafalgar_Square

        http://www.youtube.com/watch?v=_Qp2J5eWK7s

        Chemtrailit ovat täyttä totta, katsokaa taivaalle.


      • jos ihan oikeesti
        jyghjghjhgh kirjoitti:

        Silloinhan ne on illuminatin omia aluksia.
        Olen lukenut, että on nähty, kun tämä chemtrail kone yhtäkkiä katoaa, samoin tekee ufot, siirtyvät ns. toiseen ulottuvuuteen, kun värähtelytaajuudet muuttuu, niin meidän silmille esine muuttuu näkymättömäksi.
        http://www.youtube.com/watch?v=lvQok0eVOus&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=9T7AmQY6U4Y&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=rtrKGjNV6PQ&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=OuXeMhiDdSQ&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=A38TaWFbF5A&feature=related

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Trafalgar_Square

        http://www.youtube.com/watch?v=_Qp2J5eWK7s

        Chemtrailit ovat täyttä totta, katsokaa taivaalle.

        Olen viimeaikoina itsekin nähnyt usein noita vanoj, ne ei häviä mihinkään laajenevat vain kunnes ovat niin laajoja että niitä luulee pilviksi. Ajatelkaas nyt ihan oikeesti jospa alienit ovatkin oikeesti valloittamassa maapalloa. Ajatelkaa näitä kaikkia outoja asioita mitä nykysin on ja sit tää älytön valvonta ja sananvapauden ja mielipiteen ilmaisun rajoitukset.


      • 11ööö11
        jos ihan oikeesti kirjoitti:

        Olen viimeaikoina itsekin nähnyt usein noita vanoj, ne ei häviä mihinkään laajenevat vain kunnes ovat niin laajoja että niitä luulee pilviksi. Ajatelkaas nyt ihan oikeesti jospa alienit ovatkin oikeesti valloittamassa maapalloa. Ajatelkaa näitä kaikkia outoja asioita mitä nykysin on ja sit tää älytön valvonta ja sananvapauden ja mielipiteen ilmaisun rajoitukset.

        Guugletappa Orion ryhmä niin asia selviää. Kuitenkin niitä pidättelee vapaan tahdon laki, kuten hyviäkin. Eivät voi tehdä invaasiota Hawkingin pelottelun tapaan ilman korkeampien ulottuvuuksien entiteettien puuttumista asiaan. Jos suurin osa ihmiskunnasta taas pyytää sitä edes alitajuisesti niin sitten voivat, mutta samoin voivat positiiviset entiteetit.
        Eisenhowerilla oli kontakti noihin positiivisiin entiteetteihin, mutta eivät silloiset valtaa pitävät halunneet heidän ehtoihinsa suostua oman vallan menettämisen vuoksi. Niinpä Yhdysvallat tyytyivät sopimuksen alkeellisten negatiivisten Orion-ryhmäläisten kanssa teknologian saamisesta. Nyt tämä eliitti hallitsee tuolla teknologiaa hyväksi käyttäen meitä tänä päivänä. Nämä kemikaalivanat ovat vain yksi pieni osa sitä.

        Ajatellaan ajatellaan, mutta näen kyllä ettei ole hätää kunhan pyrkii eroon omista peloistaan ja muista negatiivisista tunteistaan. Paksua juttua, mutta kun alkaa heräämään niin asiat ympärillä ei tunnu enää yhtään oudoilta vaan hyvin loogisilta...
        Vanoihin auttaa chembusterit, kannattaa ottaa selvää mitä nämä ovat ja keskittyä niiden rakentamiseen eikä niiden toiminnan analysoimiseen valheellisen koulutieteen pohjalta.


      • Tämä Orion-ryhmä
        11ööö11 kirjoitti:

        Guugletappa Orion ryhmä niin asia selviää. Kuitenkin niitä pidättelee vapaan tahdon laki, kuten hyviäkin. Eivät voi tehdä invaasiota Hawkingin pelottelun tapaan ilman korkeampien ulottuvuuksien entiteettien puuttumista asiaan. Jos suurin osa ihmiskunnasta taas pyytää sitä edes alitajuisesti niin sitten voivat, mutta samoin voivat positiiviset entiteetit.
        Eisenhowerilla oli kontakti noihin positiivisiin entiteetteihin, mutta eivät silloiset valtaa pitävät halunneet heidän ehtoihinsa suostua oman vallan menettämisen vuoksi. Niinpä Yhdysvallat tyytyivät sopimuksen alkeellisten negatiivisten Orion-ryhmäläisten kanssa teknologian saamisesta. Nyt tämä eliitti hallitsee tuolla teknologiaa hyväksi käyttäen meitä tänä päivänä. Nämä kemikaalivanat ovat vain yksi pieni osa sitä.

        Ajatellaan ajatellaan, mutta näen kyllä ettei ole hätää kunhan pyrkii eroon omista peloistaan ja muista negatiivisista tunteistaan. Paksua juttua, mutta kun alkaa heräämään niin asiat ympärillä ei tunnu enää yhtään oudoilta vaan hyvin loogisilta...
        Vanoihin auttaa chembusterit, kannattaa ottaa selvää mitä nämä ovat ja keskittyä niiden rakentamiseen eikä niiden toiminnan analysoimiseen valheellisen koulutieteen pohjalta.

        Kiitos linkistä, oli oikein mielenkiintoista luettavaa. Jokunen asia kyllä jäi kaivertamaan, esim. Se että aina odotetaan jotakin suurempaa voimaa, kehittyneempää olentoa korjaamaan maan asiat. Tämä seikka on mielestäni vaarallinen ajatusmalli, koska oikeesti maapallomme on nyt niin tukalassa tilanteessa, että jonkin ulkopuolisen odottaminen ja että tuo ulkopuolinen korjaa kaiken, olkoon se sitten humanoidi tai jumala, vaarantaa lisää maapalpon tulevaisuutta, koska ihmiset sitten passivoituvat vain odottamaan tekemättä itse mitään. Tämä ajatukseni ei sinänsän varsinaisesti kuulu tähän aihepiiriin, olen vain niin järjettömän huolestunut nykyisestä tilanteesta, johon ihmiskunta ahneudessaan on koko luomakunnan ajanut ja jotenkin tilanne tuntuu niin toivottomalta, kun tavallisena tuntemattomana, aika arkana ihmisenä vaikutusmahdollisuuten maailman tilanteeseen ovat niin olemattomat.

        http://yhdenlaki.wordpress.com/2009/03/01/johdanto-kosmologiaan-ja-vuoteen-2012/


      • 11ööö11
        Tämä Orion-ryhmä kirjoitti:

        Kiitos linkistä, oli oikein mielenkiintoista luettavaa. Jokunen asia kyllä jäi kaivertamaan, esim. Se että aina odotetaan jotakin suurempaa voimaa, kehittyneempää olentoa korjaamaan maan asiat. Tämä seikka on mielestäni vaarallinen ajatusmalli, koska oikeesti maapallomme on nyt niin tukalassa tilanteessa, että jonkin ulkopuolisen odottaminen ja että tuo ulkopuolinen korjaa kaiken, olkoon se sitten humanoidi tai jumala, vaarantaa lisää maapalpon tulevaisuutta, koska ihmiset sitten passivoituvat vain odottamaan tekemättä itse mitään. Tämä ajatukseni ei sinänsän varsinaisesti kuulu tähän aihepiiriin, olen vain niin järjettömän huolestunut nykyisestä tilanteesta, johon ihmiskunta ahneudessaan on koko luomakunnan ajanut ja jotenkin tilanne tuntuu niin toivottomalta, kun tavallisena tuntemattomana, aika arkana ihmisenä vaikutusmahdollisuuten maailman tilanteeseen ovat niin olemattomat.

        http://yhdenlaki.wordpress.com/2009/03/01/johdanto-kosmologiaan-ja-vuoteen-2012/

        Ei me odotella (pelkästään) mitään kehittyneempää olentoa korjaamaan asioita. Vaan pyrimme itse kukin poistamaan itsestämme negatiiviset ajatusrakenteet, siinä on sitä työtä jota eivät entiteetit voi puolestamme tehdä. Tuo passivoituminen on kyllä ymmärrettävää epätoivosille ihmisille, mutta niin ei toimi jos pyrkii oman itsensä henkiseen kehittämiseen. Epätoivossa rypeminen ei vie asioita eteenpäin ja se olisi juuri sitä mitä meiltä halutaan.

        Olen itsekin todella huolestunut nykymenosta yritän kuitenkin pyrkiä pois tästä epätoivosta. Ahneus on vain meihin istutettua ja olemme täällä opettelemassa siitä pois.

        Tuosta sivustosta vielä että en lukisi sitä kuin raamattuna kun tietää Wilcockin disinformaatiosta. Eräs parhaista suomenkielisistä aihetta koskevista sivuista tuo kyllä on.

        Orion ryhmästä löytyy paljon hyvää juttua englanniksi mikäli kieli onnistuu.


      • Wilcockista?
        11ööö11 kirjoitti:

        Ei me odotella (pelkästään) mitään kehittyneempää olentoa korjaamaan asioita. Vaan pyrimme itse kukin poistamaan itsestämme negatiiviset ajatusrakenteet, siinä on sitä työtä jota eivät entiteetit voi puolestamme tehdä. Tuo passivoituminen on kyllä ymmärrettävää epätoivosille ihmisille, mutta niin ei toimi jos pyrkii oman itsensä henkiseen kehittämiseen. Epätoivossa rypeminen ei vie asioita eteenpäin ja se olisi juuri sitä mitä meiltä halutaan.

        Olen itsekin todella huolestunut nykymenosta yritän kuitenkin pyrkiä pois tästä epätoivosta. Ahneus on vain meihin istutettua ja olemme täällä opettelemassa siitä pois.

        Tuosta sivustosta vielä että en lukisi sitä kuin raamattuna kun tietää Wilcockin disinformaatiosta. Eräs parhaista suomenkielisistä aihetta koskevista sivuista tuo kyllä on.

        Orion ryhmästä löytyy paljon hyvää juttua englanniksi mikäli kieli onnistuu.

        Tiedätkö tästä Wilcockista noin tarkemmin, kun usein olen havainnut, että monet tällaset jutut on vaan noita rahastus juttuja eli joku on kirjottanut jonkun kirjan ja sitten sitä myydään rahallisen voiton saamiseksi, sillä en oikein luota noihin rahastusta harjoittaviin sivustoihin.


      • dghmd
        Tämä Orion-ryhmä kirjoitti:

        Kiitos linkistä, oli oikein mielenkiintoista luettavaa. Jokunen asia kyllä jäi kaivertamaan, esim. Se että aina odotetaan jotakin suurempaa voimaa, kehittyneempää olentoa korjaamaan maan asiat. Tämä seikka on mielestäni vaarallinen ajatusmalli, koska oikeesti maapallomme on nyt niin tukalassa tilanteessa, että jonkin ulkopuolisen odottaminen ja että tuo ulkopuolinen korjaa kaiken, olkoon se sitten humanoidi tai jumala, vaarantaa lisää maapalpon tulevaisuutta, koska ihmiset sitten passivoituvat vain odottamaan tekemättä itse mitään. Tämä ajatukseni ei sinänsän varsinaisesti kuulu tähän aihepiiriin, olen vain niin järjettömän huolestunut nykyisestä tilanteesta, johon ihmiskunta ahneudessaan on koko luomakunnan ajanut ja jotenkin tilanne tuntuu niin toivottomalta, kun tavallisena tuntemattomana, aika arkana ihmisenä vaikutusmahdollisuuten maailman tilanteeseen ovat niin olemattomat.

        http://yhdenlaki.wordpress.com/2009/03/01/johdanto-kosmologiaan-ja-vuoteen-2012/

        Tuo linkkisi sisältö on ihan puhdasta puutaheinää, eli suomeksi sanottuna hevonpaskaa.

        Prekessiolla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ galaksin linjan kanssa. Jos noin suuri virhe on jutussa esitetty täytenä totena, niin se kertoo jutun sisällöstä sen että se on alusta loppuun täyttä hevosen paskaa ja tullut sellaiselta entiteetiltä joka ei tiedä mistään yhtään mitään. Muutenkin nuo "ulottuvuudet" ja niiden selitykset ovat joltain idiootilta reväisty joka ei käsitä lainkaan sitä mitä ulottuvuudet edes tarkoittavat!

        Opettelisitte edes perustietoa, vaikka meidän maailmankaikkeudesta, ja lopettaisitte aikanne tuhlaamisen tuollaiseen helvetin typerään paskaan jossa mikään asia ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Ra on ollut valehtelija ja sellaisen entiteetin ei pitäisi voida tehdä noin helevetin suuria virheitä! Jo se yksistään todistaa sen että Ra on ollut kyseisen ihmisen oma luomus joka vaipui transsiin ja jota haastateltiin.

        En saata uskoa että Suomessa on vielä tänä päivänä noin suorastaan järkyttävän sivistymättömiä typeryksiä jotka uskovat tuollaiseen ihan puhtaaseen satuun ja kuvittelevat että se on totta!


      • Paljastus:
        Wilcockista? kirjoitti:

        Tiedätkö tästä Wilcockista noin tarkemmin, kun usein olen havainnut, että monet tällaset jutut on vaan noita rahastus juttuja eli joku on kirjottanut jonkun kirjan ja sitten sitä myydään rahallisen voiton saamiseksi, sillä en oikein luota noihin rahastusta harjoittaviin sivustoihin.

        Tässä videossa lentokapteeni kuvasi, näkyy suuttimet joista tulee tavaraa:

        http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU&feature=related


    • 34567890+

      Tiedätkö edes, mikä hologrammi on ja miten se valmistetaan? Et varmaan.

      Kympissä lentävästä koneesta ei varmasti kuulu ääni maahan. Nykyiset suihkumoottorit ovat varsin hiljaisia. Riittää, että tuulee sopivasti, niin kilometrin päässä oleva kone ei kuulu.
      Muutenkin jutut kemikaalivanoista ovat täyttä puppua.

      • 13

        "Chemtraileja" nähtiin taivaalla jo ensimmäisten suihkukoneiden tullessa liikenteeseen, mutta tarvittiin neljäkymmentä vuotta ja ovela hysterianlevittäjä ennen kuin ne alkoivat olla "illuminatin levittämiä kemikaaleja". Kaikkea sitä ihmiset uskovatkin.

        Milläs muuten mittailet noita lentokorkeuksia?


      • Juu, juu

      • p87totyt
        Juu, juu kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Psdg3OAw_a8&feature=related

        Valista itseesi 0:57 eteenpäin

        Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta. Normaaleja tiivistysvanoja nuokin. Syntyminen ja kesto riippuu ilmasto-olosuhteista. Joskus näkee jopa kuinka tiivistysvanat syntyvät pätkinä. Silloin ne yleensä häipyvätkin nopeammin. Sopivissa olosuhteissa tiivistysvanan elinikä on tunteja.
        Kaikkea te uskottekin.


      • eryertyerter
        p87totyt kirjoitti:

        Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta. Normaaleja tiivistysvanoja nuokin. Syntyminen ja kesto riippuu ilmasto-olosuhteista. Joskus näkee jopa kuinka tiivistysvanat syntyvät pätkinä. Silloin ne yleensä häipyvätkin nopeammin. Sopivissa olosuhteissa tiivistysvanan elinikä on tunteja.
        Kaikkea te uskottekin.

        "Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta."
        Että te SUPOn tyypit jaksatte suoltaa tänne valheita..

        Sitten itse asiaan.
        Chemtrailit tulivat kuvaan noin 10 vuotta sitten.
        Ensin USA:ssa, ja nykyään suomessa.
        Ei ole sattumaa, että HAARP on tullut täyteen toimintakuntoonsa viime vuosina, eli chemtrailit ja HAARP käyvät käsi kädessä.
        Chemtrailien ja HAARPIn avulla voidaan muuttaa isojen alueiden säätiloja.

        Jos haluatte nähdä chemtraileja, niin etelä-suomessa suurten kaupunkien läheisyyksissä niitä näkee ehkä parhaiten.
        Paras bongausaika on varhainen aamu ja taivaan täytyy olla selkeä.

        Paras vuodenaika on tietenkin kevät ja kesä.
        Kohta kun tulee pimeää, niin chemtraileja voi ruiskuttaa ihan rauhassa, niitä silloin näe.

        Sama kaava toistuu chemtrail attackien jälkeen, eli kun on ollut kirkas sininen taivas, kirkas ilma, niin chemtrailien levittämisen jälkeen taivaalle alkaa varmasti, pikkuhiljaa muodostua usvaa, ja päivästä tulee utuinen/pilvinen.

        Olen myös huomannut jotain epäloogisuuksia toisissa chemtrail koneissa, sillä ne ovat olleet täysin äänettömiä, vaikka selvästi näkee, että chemtrail koneet lentävät selvästi alempana kuin missä reittilentokoneet.
        Monesti nämä chemtrail koneet tulevat kuin tyhjästä ja katoavat myös.

        UFOhan on tunnistamaton lentävä objekti, joiden havainnoista muuten ilmavoimien lentäjien ja muiden on pidettävä suu tiukasti kiinni, mikäli aikoo säilyttää työpaikkansa.


      • 3456789
        eryertyerter kirjoitti:

        "Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta."
        Että te SUPOn tyypit jaksatte suoltaa tänne valheita..

        Sitten itse asiaan.
        Chemtrailit tulivat kuvaan noin 10 vuotta sitten.
        Ensin USA:ssa, ja nykyään suomessa.
        Ei ole sattumaa, että HAARP on tullut täyteen toimintakuntoonsa viime vuosina, eli chemtrailit ja HAARP käyvät käsi kädessä.
        Chemtrailien ja HAARPIn avulla voidaan muuttaa isojen alueiden säätiloja.

        Jos haluatte nähdä chemtraileja, niin etelä-suomessa suurten kaupunkien läheisyyksissä niitä näkee ehkä parhaiten.
        Paras bongausaika on varhainen aamu ja taivaan täytyy olla selkeä.

        Paras vuodenaika on tietenkin kevät ja kesä.
        Kohta kun tulee pimeää, niin chemtraileja voi ruiskuttaa ihan rauhassa, niitä silloin näe.

        Sama kaava toistuu chemtrail attackien jälkeen, eli kun on ollut kirkas sininen taivas, kirkas ilma, niin chemtrailien levittämisen jälkeen taivaalle alkaa varmasti, pikkuhiljaa muodostua usvaa, ja päivästä tulee utuinen/pilvinen.

        Olen myös huomannut jotain epäloogisuuksia toisissa chemtrail koneissa, sillä ne ovat olleet täysin äänettömiä, vaikka selvästi näkee, että chemtrail koneet lentävät selvästi alempana kuin missä reittilentokoneet.
        Monesti nämä chemtrail koneet tulevat kuin tyhjästä ja katoavat myös.

        UFOhan on tunnistamaton lentävä objekti, joiden havainnoista muuten ilmavoimien lentäjien ja muiden on pidettävä suu tiukasti kiinni, mikäli aikoo säilyttää työpaikkansa.

        "UFOhan on tunnistamaton lentävä objekti, joiden havainnoista muuten ilmavoimien lentäjien ja muiden on pidettävä suu tiukasti kiinni, mikäli aikoo säilyttää työpaikkansa."

        Ja taas roskaa. Suomalaiset ilmavoimien upseerit ovat kommentoineet UFO-tapauksia, mm Porin tapaus. Kenraali Meriö kertoi haastattelussa törmänneensä kahteen "Tuntemattomaksi jääneeseen lentävään ilmiöön"
        Ilmavoimien lentäjät raportoivat kaikki epänormaalit tapahtumat, mitä lennoilla on tapahtunut ja nykyään ne julkaistaan vuosittain sisäisellä tiedotteella.

        Nyt vielä liitit asiaan HAAR:n. Mistä lähtien inosfäärin pienen alueen lämmittämisellä on ollut vaikutusta Troposfääriin, missä KAIKKI sääilmiöt tapahtuvat. Siinä on sentään paksuhko erittäin ohutilmainen stratosfääri välissä.
        HAARP on pelkkää radiotekniikkaa.

        Chemtailit ovat tyhjää nettilegendaa herkkäuskoisille.


      • 3456789
        eryertyerter kirjoitti:

        "Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta."
        Että te SUPOn tyypit jaksatte suoltaa tänne valheita..

        Sitten itse asiaan.
        Chemtrailit tulivat kuvaan noin 10 vuotta sitten.
        Ensin USA:ssa, ja nykyään suomessa.
        Ei ole sattumaa, että HAARP on tullut täyteen toimintakuntoonsa viime vuosina, eli chemtrailit ja HAARP käyvät käsi kädessä.
        Chemtrailien ja HAARPIn avulla voidaan muuttaa isojen alueiden säätiloja.

        Jos haluatte nähdä chemtraileja, niin etelä-suomessa suurten kaupunkien läheisyyksissä niitä näkee ehkä parhaiten.
        Paras bongausaika on varhainen aamu ja taivaan täytyy olla selkeä.

        Paras vuodenaika on tietenkin kevät ja kesä.
        Kohta kun tulee pimeää, niin chemtraileja voi ruiskuttaa ihan rauhassa, niitä silloin näe.

        Sama kaava toistuu chemtrail attackien jälkeen, eli kun on ollut kirkas sininen taivas, kirkas ilma, niin chemtrailien levittämisen jälkeen taivaalle alkaa varmasti, pikkuhiljaa muodostua usvaa, ja päivästä tulee utuinen/pilvinen.

        Olen myös huomannut jotain epäloogisuuksia toisissa chemtrail koneissa, sillä ne ovat olleet täysin äänettömiä, vaikka selvästi näkee, että chemtrail koneet lentävät selvästi alempana kuin missä reittilentokoneet.
        Monesti nämä chemtrail koneet tulevat kuin tyhjästä ja katoavat myös.

        UFOhan on tunnistamaton lentävä objekti, joiden havainnoista muuten ilmavoimien lentäjien ja muiden on pidettävä suu tiukasti kiinni, mikäli aikoo säilyttää työpaikkansa.

        Jäi kommentoimatta:

        "Että te SUPOn tyypit jaksatte suoltaa tänne valheita.. "

        Runsaasti selkäkeikkanaurua. Et kai luule, että SUPO olisi teistä pelleistä jotenkin kiinnostunut.

        Ja valehtelemisesta: Olen todella ollut yli 30 vuotta ilmailualalla ja nyt olen eläkkeellä. Pirkkala on hyvinkin tuttu paikka ja vieläkin seurailen lentokentän nousuja ja laskuja. Niin se vaan menee.


      • voi widu
        3456789 kirjoitti:

        Jäi kommentoimatta:

        "Että te SUPOn tyypit jaksatte suoltaa tänne valheita.. "

        Runsaasti selkäkeikkanaurua. Et kai luule, että SUPO olisi teistä pelleistä jotenkin kiinnostunut.

        Ja valehtelemisesta: Olen todella ollut yli 30 vuotta ilmailualalla ja nyt olen eläkkeellä. Pirkkala on hyvinkin tuttu paikka ja vieläkin seurailen lentokentän nousuja ja laskuja. Niin se vaan menee.

        Mites se menikään? "Uudelleen ja uudelleen toistetusta valheesta tulee "totta". Ei oo ennen tosiaankaan ollu juttuu mistään chemilennoista mut ku jengi menee nettiin ni siellähän kaikki o faktaa... Ihmiset on laumaeläimiä. Eivät osaa tehdä itse päätöksiä ilman että vähintäänkin katsovat toisten ilmeitä. Jos chemejä tosiaan ois ni asiasta ois tullu jo ajat sitten meteliä. Kaikki hokee täällä kuorossa että ne on chemejä. Kuuluuko ne illuihin ja tehtävänä lisätä pelkoa josta pitäisi päästä eroon?


      • a p
        p87totyt kirjoitti:

        Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta. Normaaleja tiivistysvanoja nuokin. Syntyminen ja kesto riippuu ilmasto-olosuhteista. Joskus näkee jopa kuinka tiivistysvanat syntyvät pätkinä. Silloin ne yleensä häipyvätkin nopeammin. Sopivissa olosuhteissa tiivistysvanan elinikä on tunteja.
        Kaikkea te uskottekin.

        http://www.youtube.com/user/juliailona#p/a/u/0/8zQ_gLOHzk0

        mitähän tuossa videossa tapahtuu kun vana loppuu toisesta koneesta kesken?
        sammuttiko pilotti moottorin, vai vaihtoiko vain vaihteen vapaalle? ;)


      • vmdg
        13 kirjoitti:

        "Chemtraileja" nähtiin taivaalla jo ensimmäisten suihkukoneiden tullessa liikenteeseen, mutta tarvittiin neljäkymmentä vuotta ja ovela hysterianlevittäjä ennen kuin ne alkoivat olla "illuminatin levittämiä kemikaaleja". Kaikkea sitä ihmiset uskovatkin.

        Milläs muuten mittailet noita lentokorkeuksia?

        Itseasiassa "chemtraileja" nähtiin jo toisen maailmansodan aikaan tavallisten propellipommikoneiden lentäessä korkealla taivaalla.

        "chemtraileissa" on kyse yksinkertaisesta tiivistysvanasta, eikä mistään kemikaaleista. Mihin helvettiin niitä kemikaaleja saataisiin edes laitettua ja miksi niitä kemikaalitankkeja ei ole koskaan kyetty kuvaamaan maassa vaikka lentokonebongareita on ihan helvetin perkeleesti jokaisen lentokentän nurkalla metrien mittaisten zoomkaukoputkikameroidensa kanssa?

        Selittäkääpä se, arvon foliohatut.


      • a p
        vmdg kirjoitti:

        Itseasiassa "chemtraileja" nähtiin jo toisen maailmansodan aikaan tavallisten propellipommikoneiden lentäessä korkealla taivaalla.

        "chemtraileissa" on kyse yksinkertaisesta tiivistysvanasta, eikä mistään kemikaaleista. Mihin helvettiin niitä kemikaaleja saataisiin edes laitettua ja miksi niitä kemikaalitankkeja ei ole koskaan kyetty kuvaamaan maassa vaikka lentokonebongareita on ihan helvetin perkeleesti jokaisen lentokentän nurkalla metrien mittaisten zoomkaukoputkikameroidensa kanssa?

        Selittäkääpä se, arvon foliohatut.

        http://beyondthecurtain.wordpress.com/2010/03/25/chemtrails-what-in-the-world-are-they-spraying-part-ii/

        kyllähän tuon kokoiset säiliöt koneeseen saa pahvilaatikkoihin pakattuna. näyttää aivan tavalliselta rahdilta.

        ja koska kukaan ei ole vielä selvittänyt, miksi videolla vana loppuu toisesta koneesta kesken, niin sinulla varmaan olisi siihen joku looginen selitys:
        http://www.youtube.com/user/juliailona#p/a/u/0/8zQ_gLOHzk0

        minulla ei ole asiassa kantaa suuntaan eikä toiseen, mutta teknisesti chemtrailaus olisi hyvinkin mahdollista. mutta miksi?


      • KemikaaliVanat-TOTTA
        p87totyt kirjoitti:

        Olen toiminut ilmailun parissa yli 30 vuotta. Normaaleja tiivistysvanoja nuokin. Syntyminen ja kesto riippuu ilmasto-olosuhteista. Joskus näkee jopa kuinka tiivistysvanat syntyvät pätkinä. Silloin ne yleensä häipyvätkin nopeammin. Sopivissa olosuhteissa tiivistysvanan elinikä on tunteja.
        Kaikkea te uskottekin.

        "Sopivissa olosuhteissa tiivistysvanan elinikä on tunteja."

        Nämä vanat ovat taivaalla vuorokausia! Tavallinen lentokoneen pakokaasujen tiivistysvana on vain muutaman koneen mitan kokoinen. Näitäkin näkee:) Kemikaalivana on saattaa olla koko taivaankannen mittainen ja leviää harsopilveksi. Ei olisi joskus uskonut että sininen taivaskin on katoava luonnonilmiö.


    • laitto miettimään
      • 967576

        Video oli varmaan vitsinä tehty. Niin paljon siinä oli skeidaa. Ihan tavallisia tiivistysvanojahan nuo olivat.


      • erimieltä
        967576 kirjoitti:

        Video oli varmaan vitsinä tehty. Niin paljon siinä oli skeidaa. Ihan tavallisia tiivistysvanojahan nuo olivat.

        Mun mielestä se oli hyvin asiallinen video ja eka jossa todella oli uskottavuuden tuntua.


      • -kiintoista

        miksi nuo jäljet välillä ovat erilaisia. Tuossa ristissä olevat jäljet näyttää enemmänkin feikiltä, mutta tänään näin ensimmäistä kertaa poikkeavan jäljen itse.
        Paljon tavallista alempana, alkaa tyhjästä ja loppuu samoin. Todella leveä, eikä näyttänyt paljon muuttuvan sinä aikana. kun muistin katsoa. Saman tapainen kuin tässä videossa:
        http://www.youtube.com/watch?v=X7lqna1-Q9c&feature=related

        En usko mihinkään chemtrailiin, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miksi poikkeava jälki. Ääntä ei kuulunut vaikka jälki alhaalla. En tiedä mihin aikaan tullut ja olinko ulkona jo siloin.


      • Funderoni
        -kiintoista kirjoitti:

        miksi nuo jäljet välillä ovat erilaisia. Tuossa ristissä olevat jäljet näyttää enemmänkin feikiltä, mutta tänään näin ensimmäistä kertaa poikkeavan jäljen itse.
        Paljon tavallista alempana, alkaa tyhjästä ja loppuu samoin. Todella leveä, eikä näyttänyt paljon muuttuvan sinä aikana. kun muistin katsoa. Saman tapainen kuin tässä videossa:
        http://www.youtube.com/watch?v=X7lqna1-Q9c&feature=related

        En usko mihinkään chemtrailiin, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miksi poikkeava jälki. Ääntä ei kuulunut vaikka jälki alhaalla. En tiedä mihin aikaan tullut ja olinko ulkona jo siloin.

        Millähän keinolla hologrammit todellisia vanoja levittävät?


      • TV Arto
        Funderoni kirjoitti:

        Millähän keinolla hologrammit todellisia vanoja levittävät?

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?


      • TV Arto kirjoitti:

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?

        vaikuttaa yhden palstoille kirjoittelevan oudon tyypin tekstiltä. Kyseinen henkilö väittää olevansa jonkinlainen korkea ydinviranomainen. Palstoilla, joihin voi ladata valokuvia, hän tunkee suuria määriä ylikokoisia valokuvia mm. ihan tavallisista iltaruskopilvistä ja kertoo niiden olevan ties mitä myrkkyjä ja säteilyä. Viimeksi hän valisti kummastelevaa rahvasta, että Venäjän elintrvikeviennin kiellot johtuat radioaktiivisuudesta (eikä siis antibiooteista).


      • mikefox
        sharyn kirjoitti:

        vaikuttaa yhden palstoille kirjoittelevan oudon tyypin tekstiltä. Kyseinen henkilö väittää olevansa jonkinlainen korkea ydinviranomainen. Palstoilla, joihin voi ladata valokuvia, hän tunkee suuria määriä ylikokoisia valokuvia mm. ihan tavallisista iltaruskopilvistä ja kertoo niiden olevan ties mitä myrkkyjä ja säteilyä. Viimeksi hän valisti kummastelevaa rahvasta, että Venäjän elintrvikeviennin kiellot johtuat radioaktiivisuudesta (eikä siis antibiooteista).

        Tuo Olkiluodosta potkut saanut sähköasentaja A--- L---- mellasti aikanaan mm nimimerkeillä fet111 ja Raijasivunen, ei viranomaiseksi itseään väittänyt mutta ydinvoima-asiantuntijaksi kylläkin, näki beettasoihtuja naapurin kissassakin (mutta näyttää nyt menettäneen mielenkiintonsa niihin), näki Supon peelojen* vahtaavan itseään ja kai yrittävän tappaakin seuraukseksi kaikista niistä satumaisentainnuttavista (tjs) ydinsalaisuuspaljastuksista joita hän kuulemma kansainvälisessä lehdistössä teki, toisin sanoen täysin vainoharhainen kaveri. Etevä sanojen pyörittelijä kieltämättä mutta uskottavuudessa jopa kaukana Ilkka Remeksestä, Rosa Liksomista nyt puhumattakaan. Sääliksi käy jos totta puhun.

        Varmastikin eri mies kuin tuolla Ydinvoima-palstalla hilluva Vastaaja, jonka lempiaihe tuntuu olevan ydinjätteen upotus Päijänteeseen.

        * Moneen otteeseen yritettiin sille opettaa että peelo on terminä jäänyt käytöstä jo 1990-luvulla ja korvattu huinalla, mutta ei uskonut.


      • mikefox
        TV Arto kirjoitti:

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?

        "Kysyttävää?"

        Olisi paljonkin mutta koskapa sinä olisit kysymyksiin vastannut? Vieläkin on auki ne jutut pimeässä hohtavista kaniineista Olkiluodon seudulla ja muista vastaavista mutanteista.


      • 12
        mikefox kirjoitti:

        "Kysyttävää?"

        Olisi paljonkin mutta koskapa sinä olisit kysymyksiin vastannut? Vieläkin on auki ne jutut pimeässä hohtavista kaniineista Olkiluodon seudulla ja muista vastaavista mutanteista.

        Mulla olisi muuan teoria noista Olkiluodon fluoresenssikaneista, mutta kun Arto on varmasti asiantuntevampi niin odotan hänen vastaustaan.


      • valoa herätessä
        12 kirjoitti:

        Mulla olisi muuan teoria noista Olkiluodon fluoresenssikaneista, mutta kun Arto on varmasti asiantuntevampi niin odotan hänen vastaustaan.

        Asiasta ihan toiseen. luin tässä ketjussa pimeässä hohtavista kaneista ja jostain fluoresenssista olisin kiinnostunut tästä asiasta tarkemmin, koska minulla on sellainen ongelma että ihoni hohtaa vaalean vihertävää valoa aina kun herään, kun olen jonkin aikaa hereillä se häviää. Iho ei ole kokonaan hehkuva vaan kuin joitakin rihmastoja olisi ihon alla, tätä ilmiötä on jatkunut noin vuoden verran. En ole töissö missään missä voisi altistua joillekin aineille, olen itse ajatellut että mulla on silmissä vikaa, lääkärille en ongelmasta ole puhunut, koska tää asia kuulostaa tosi hullulta, jos joku mulle tällasta kertoisi enkä olisi omin silmin nähnyt pitäisin kertojaa hulluna. Olisin kiitollinen jos joku tästä asiasta osaisi kertoa mistä se voi johtua. Muuten voin ihan hyvin.


      • heh heh

      • i8u7yjh
        TV Arto kirjoitti:

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?

        Milläs keinoilla sinä Arto olet noita kemikaaleja analysoinut? Oletko taas käyttänyt jotain kuvankäsittelyohjelmaa, joka on paljastanut sinulle salaisuuksia joista tavan ihmiset eivät tiedä mitään, kuten aikoinaan taisit tehdä betasoihtujesi kanssa?

        Ai niin joo, ethän sinä koskaan vastaa kysymyksiin.


      • fluoripupu
        12 kirjoitti:

        Mulla olisi muuan teoria noista Olkiluodon fluoresenssikaneista, mutta kun Arto on varmasti asiantuntevampi niin odotan hänen vastaustaan.

        Ja sitä saat odottaa koko loppuikäsi. Mulla taitaa olla sama teoria; se liittyy zoogeografiaan...


      • fluoripupu
        fluoripupu kirjoitti:

        Ja sitä saat odottaa koko loppuikäsi. Mulla taitaa olla sama teoria; se liittyy zoogeografiaan...

        Siis sinä 12 sitä Arton vastausta.

        Tuo vihreä valo taas on luultavasti optinen harha, joka liittyy siihen, että silmät eivät heti herättyä oikein toimi - "automaattitarkennus" ja "valotus" vaativat vähän aikaa päästäkseen kunnolla toimintaan.


      • arto tillin tallin
        TV Arto kirjoitti:

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?

        Tiedätkö edes kuinka suurella on kirjoitettuna esim finnairin koneissa tunnukset. Jos kone on sadan metrin päässä et näe enää tunnuksia paljailla silmillä. Ahaa kone on siis kemikaali kone kun tunnuksia ei satu erottamaan 10000m korkeudesta. :DDD.
        Monestako rahtikoneesta löytyy jälkipoltin?
        Hmm kuinka ei ole kuvan kuvaa möksasi yli lentävästä koneesta kun aikataulunkin tiedät?

        No tietysti kun siellä ei mitään konetta koskaan ole lentänytkään, pölöjä


      • v76df0hntyp5r8
        TV Arto kirjoitti:

        Miksi tällaista disinformaatiota muuten maamme ydinturvavirannomaiset heittelevät foorumeihin? Siis oikeestiko joku näitä lukeeko?
        -----------
        Faktoja chemtrailkoneista ammattilaissilmin:

        - Chemtrailkone on venäläisvalmisteinen, venäläismiehistöin lentävä ja Pietarin sotilaslentokentältä toimiva 4-moottorinen laajarunkokoinen erikoissäiliökone. Mallia kehitelty Chernobilin (1986) kokemusten perusteella.

        -Sen erikoisominaisuuksiin kuuluu e r i t t ä i n korkealla lentäminen 12 km lienee minimi ruiskutuskorkeus alkukokeilujensa jälkeen. Tavoite on saada alastuleville boorille, baariumille, alumiinille ja muille polymeerineutronisieppauskemikaaleille maksimaalinen alueen pyyhkäisykate ydinvoimalapäästöissä.

        -MTV3 45-minuuttia alkoi asiaa tuoda julki ihmetellessään miksi SAIN myi venäläisille tutkavalvonta-asemikseen, varalaskupaikoikseen yms. maa-alueita reitiltään Pietari-Loviisa-Helsinki-Turku-Olkiluoto-Oulu-takaisin Pietariin. Tarja Halonen-Medvejev sopi ruiskutuslentojen teolliset lentorupeamat lukkoon keväällä ydinsäteilypäästöjen kasvaessa tappaviin mittoihin TVO/Loviisasta.

        -Tampereen Aamulehdessä asiaa puitiinkin, kun kuulema edes SAINT ei tiedä miksi maamme ilmatilaa loukataan venäläiskoneilla, joista maatunnukset ja venäjän liput on valkomaalattu. Koko kone on vitivalkoinen. Koko homma on virallisesti alisteisestio suoraan Anne hÖlmlundin tiukassa poliisivalvonnassa ja siksi armeijakin on osin ulkona.

        -Lentoreitillään erityisesti Olkuiluodossa kone ylittää tarkoin ydinvoimalan luokkaa/päivä Klo: 9:00-12:00-15:00-18:00 jne. Mitään suurempaa aikataulutusta ei silti ole.

        -Koneen oppii tunnistamaan erityisesti 4kpl kaksoisvanoistaan, vitivalkeasta rungostaan vailla tunnuksia, 12km korkeuden ylikorkeuslennoistaan ja ennenkaikkea suuresta äänestään! Tämä on erityispiirre, koska koneessa on ylikorkeudellaan luokkaa 100 000L myrkkyä lastinaan ja kone levittää jatkuvalla äänekkäällä jälkipoltollaan tappavat myrkkynsä pakokaasuseottimiinsa.

        Kysyttävää?

        Taas tää pimahtanut transu sekoilee, jos pallit pakottaa hankkiudu niistä eroon.


    • aaronrusso

      En usko... oikeita lentokoneita.

      Juuri eilen näin autoa ajaessani horisontissa taivaalla lentokoneen. Pistin asian merkille koska taivas oli täysin kirkas ja pilvetön. Lentokone oli jo nähtävästi ilmassa eikä siitä muodostunut kuin lyhyt savu/sumu/pakokaasuvana. No noin 15 min myöhemmin takaisin ajaessani oli taivaalla suoraan kylän keskustan ja asutuksen yläpuolella selkeä chemtrail vana. Miksi lentokoneesta ei muodostunut tätä vanaa jo alusta lähtien vaan suoraan asutuksen yläpuolella... Pisti mietityttämään

      • silminnäkijä.

        Miksi olette niin ahdaskatseisia?
        Miksei niitä voi olla sekä "oikeita", että myös illuminatin salasempaa teknologiaa, eli ns. ufoja, jotka on naamioitu chemtrail koneiksi.
        Täytyyhän kiireisille ihmisorjille olla joku syy, sillä kyllä moni voisi ihmetellä, että mitä helvettiä, jos noita vanoja tulisi taivaalle ilman mitään konetta.

        Eli kun halutaan paljon vanoja, niin silloin tulee kuvaan illuminatin salattu teknologia, eli chemtrail koneet, jotka ovat UFOja, hologrammeja tms.


      • 3456789
        silminnäkijä. kirjoitti:

        Miksi olette niin ahdaskatseisia?
        Miksei niitä voi olla sekä "oikeita", että myös illuminatin salasempaa teknologiaa, eli ns. ufoja, jotka on naamioitu chemtrail koneiksi.
        Täytyyhän kiireisille ihmisorjille olla joku syy, sillä kyllä moni voisi ihmetellä, että mitä helvettiä, jos noita vanoja tulisi taivaalle ilman mitään konetta.

        Eli kun halutaan paljon vanoja, niin silloin tulee kuvaan illuminatin salattu teknologia, eli chemtrail koneet, jotka ovat UFOja, hologrammeja tms.

        Liikenne on kyllin vilkasta, jotta tiivistevanoja tulee taivaalle paljonkin. Chemtrailit ovat pelkkää satua.


      • bongari
        3456789 kirjoitti:

        Liikenne on kyllin vilkasta, jotta tiivistevanoja tulee taivaalle paljonkin. Chemtrailit ovat pelkkää satua.

        Monet chemtrail koneet eivät ole reittikoneita, täältä voitte katsella, miten reittikoneet lentelevät paikkakuntanne yli, live seuranta.

        http://www.flightradar24.com/

        Ruvetkaa kuvaamaan videokameralla näitä chemtrail koneita, ne paskiaiset on paljastettava.


      • 11
        silminnäkijä. kirjoitti:

        Miksi olette niin ahdaskatseisia?
        Miksei niitä voi olla sekä "oikeita", että myös illuminatin salasempaa teknologiaa, eli ns. ufoja, jotka on naamioitu chemtrail koneiksi.
        Täytyyhän kiireisille ihmisorjille olla joku syy, sillä kyllä moni voisi ihmetellä, että mitä helvettiä, jos noita vanoja tulisi taivaalle ilman mitään konetta.

        Eli kun halutaan paljon vanoja, niin silloin tulee kuvaan illuminatin salattu teknologia, eli chemtrail koneet, jotka ovat UFOja, hologrammeja tms.

        Edelleenkin sopii kysyä miten optisista hologrammeista levitetään taivaalle konkreettista ainetta?


      • asian tuntia
        11 kirjoitti:

        Edelleenkin sopii kysyä miten optisista hologrammeista levitetään taivaalle konkreettista ainetta?

        haarp:lla tietysti säteilytetään.

        tämä video todistaa että meitä on kustu silmään:
        http://www.youtube.com/watch?v=xJrfwjrOqPg

        samanlaisella mittarilla videon jälkeen mittailin meiltä 230V lukemia vaikka matkaa loviisaan on pari sataa kilometriä!

        myös junista levitetään chemtrailseja. ne on nuo siniset vaunut mistä niitä levitetään. on muka vessan tyhjennystä, mutta kerran todensin aistinvaraisesti että paskapaperin ja kokkareiden (en tarkoita kokoomuslaisia) raiteille levitettiin divetyoksidia.
        lisäksi kerran aamulla kiinnitin huomiota että kun juna oli viimeksi mennyt ohi edellisenä iltana, oli vanat edelleen näkyvissä. nuo kaksi vanaa olivat 1524mm etäisyydeltä toisistaan ja ilmeisesti jotain metallia, koska metallinilmaisin niihin reagoi.

        samoin laivoista talvella. ei tarvitse mennä kuin talvella katsomaan laivojen reittejä.
        koko muu meri on täysin umpijäässä, mutta laivojen reitit eivät. kerran aistinvaraisesti katsoin näytteen kahdesta eri väylästä ja kummassakin vanat olivat ilmeisesti divetyoksidia!


      • Lyyti kirjoittaa!
        asian tuntia kirjoitti:

        haarp:lla tietysti säteilytetään.

        tämä video todistaa että meitä on kustu silmään:
        http://www.youtube.com/watch?v=xJrfwjrOqPg

        samanlaisella mittarilla videon jälkeen mittailin meiltä 230V lukemia vaikka matkaa loviisaan on pari sataa kilometriä!

        myös junista levitetään chemtrailseja. ne on nuo siniset vaunut mistä niitä levitetään. on muka vessan tyhjennystä, mutta kerran todensin aistinvaraisesti että paskapaperin ja kokkareiden (en tarkoita kokoomuslaisia) raiteille levitettiin divetyoksidia.
        lisäksi kerran aamulla kiinnitin huomiota että kun juna oli viimeksi mennyt ohi edellisenä iltana, oli vanat edelleen näkyvissä. nuo kaksi vanaa olivat 1524mm etäisyydeltä toisistaan ja ilmeisesti jotain metallia, koska metallinilmaisin niihin reagoi.

        samoin laivoista talvella. ei tarvitse mennä kuin talvella katsomaan laivojen reittejä.
        koko muu meri on täysin umpijäässä, mutta laivojen reitit eivät. kerran aistinvaraisesti katsoin näytteen kahdesta eri väylästä ja kummassakin vanat olivat ilmeisesti divetyoksidia!

        Meillä on mittailtu jopa 233 V lukemia vaikka ollaan Loviisasta paljon kauempana!

        Lisäksi useampikin asiantuntija on todennut, että noissa lentokoneiden vanoissa (tai chemtraileissa jos nyt slangia haluaa puhua) on niin suuri määrä divetymonoksidia, että jos ihmiset sen tietäisivät niin mitä mahtaisikaan tapahtua? Parempi ettei edes kuvittele.

        Ja laivojenkin reitit vaihtelevat jonkin kaavan mukaan. En ole vielä selvittänyt koko ilmiötä, mutta on selvää että ainakaan jäätilanne ei voi selittää koko ilmiötä koska meri on jäässä vain osan vuodesta.


      • asian tuntia
        Lyyti kirjoittaa! kirjoitti:

        Meillä on mittailtu jopa 233 V lukemia vaikka ollaan Loviisasta paljon kauempana!

        Lisäksi useampikin asiantuntija on todennut, että noissa lentokoneiden vanoissa (tai chemtraileissa jos nyt slangia haluaa puhua) on niin suuri määrä divetymonoksidia, että jos ihmiset sen tietäisivät niin mitä mahtaisikaan tapahtua? Parempi ettei edes kuvittele.

        Ja laivojenkin reitit vaihtelevat jonkin kaavan mukaan. En ole vielä selvittänyt koko ilmiötä, mutta on selvää että ainakaan jäätilanne ei voi selittää koko ilmiötä koska meri on jäässä vain osan vuodesta.

        silloin kun olin vielä sähköasentaja niin tuli nähtyä vähän kaikkea.
        minulla oli vain tiukka vaitiolovelvollisuus kaikesta näkemästäni.
        esimerkiksi yhdellä saneeraustyömaalla kerrostaloasunnossa näin kerran alastoman kolmekymppisen yh-äipän alasti. sillä oli noin c-kupin tissit ja sellainen sopivan punainen nännipiha, ei liian tumma.
        no sitten kerran aamulla työmaalle tultaessa ihan kuin tyhjästä tuo yh-äippä pamahti pihalle vaunujen kanssa ja änkesi samaan hissiin vaunujen kanssa. hymyili erikoisesti ja kysyi että painatko kakkoseen. sanoin kohteliaasti että ei kiitos, olen naimisissa.

        toinen tapaus oli eräällä suurella kaupungilla, jossa olin vesitorniin asentamassa pumppulaitteistoa, jolla sinne torniin pumpattiin älyttömät määrä divetymonoksidia.
        siitäkään en saanut kellekään kertoa.

        illuminati kuitenkin huomasi ilmeisesti ilmeistäni että ajattelen liikaa. he päättivät savustaa minut työpaikastani ulos. eräänä kuulaana syysaamuna ovelleni oli ilmestynyt iso koskenkorvapullo. ajattelin ettei sitä hukkaan voi heittää ja päätin juoda sen ennen töihin lähtöä. ja kuinka ollakaan heti työmaalle päästyäni jostan pöllähti pukumies valkoinen kypärä päässä ja totesi että nämä työt nyt oli sitten tässä. jälkeenpäin kämppis kyseli kadonneesta kossupullosta jotain, eli hänkin kai oli mukana juonessa.

        pahin näkemäni asia oli tosin se kun olin eräällä paskavedenpuhdistamolla töissä. "puhdistamolla" lainausmerkeissä.
        puhdistus oli erittäin näennäistä toimintaa. paskavedestä kyllä kerättiin isoimmat kokkareet ja muita aineita pois, mutta litkussa oleva divetyoksidi laskettiin suoraan vesistöön. tuo paikka oli sellainen että siitä vielä meni tie läheltä ja moni asian näki, mutta kukaan ei kiinnittänyt lisäkseni asiaan mitään huomiota.

        näitä tapauksia on niin paljon että niistä kirjoittaisi vaikkapa kirjan.


      • well done!
        bongari kirjoitti:

        Monet chemtrail koneet eivät ole reittikoneita, täältä voitte katsella, miten reittikoneet lentelevät paikkakuntanne yli, live seuranta.

        http://www.flightradar24.com/

        Ruvetkaa kuvaamaan videokameralla näitä chemtrail koneita, ne paskiaiset on paljastettava.

        Eilen kuvattu 2 lentokonetta ja kemikaalivanaa, josta toisesta loppuu kemikaalit ennen aikojaan kesken.

        http://www.youtube.com/watch?v=jT1sUBzX_Iw

        Hienoa työtä!


      • eyttyrtrtyrt

      • 12
        asian tuntia kirjoitti:

        silloin kun olin vielä sähköasentaja niin tuli nähtyä vähän kaikkea.
        minulla oli vain tiukka vaitiolovelvollisuus kaikesta näkemästäni.
        esimerkiksi yhdellä saneeraustyömaalla kerrostaloasunnossa näin kerran alastoman kolmekymppisen yh-äipän alasti. sillä oli noin c-kupin tissit ja sellainen sopivan punainen nännipiha, ei liian tumma.
        no sitten kerran aamulla työmaalle tultaessa ihan kuin tyhjästä tuo yh-äippä pamahti pihalle vaunujen kanssa ja änkesi samaan hissiin vaunujen kanssa. hymyili erikoisesti ja kysyi että painatko kakkoseen. sanoin kohteliaasti että ei kiitos, olen naimisissa.

        toinen tapaus oli eräällä suurella kaupungilla, jossa olin vesitorniin asentamassa pumppulaitteistoa, jolla sinne torniin pumpattiin älyttömät määrä divetymonoksidia.
        siitäkään en saanut kellekään kertoa.

        illuminati kuitenkin huomasi ilmeisesti ilmeistäni että ajattelen liikaa. he päättivät savustaa minut työpaikastani ulos. eräänä kuulaana syysaamuna ovelleni oli ilmestynyt iso koskenkorvapullo. ajattelin ettei sitä hukkaan voi heittää ja päätin juoda sen ennen töihin lähtöä. ja kuinka ollakaan heti työmaalle päästyäni jostan pöllähti pukumies valkoinen kypärä päässä ja totesi että nämä työt nyt oli sitten tässä. jälkeenpäin kämppis kyseli kadonneesta kossupullosta jotain, eli hänkin kai oli mukana juonessa.

        pahin näkemäni asia oli tosin se kun olin eräällä paskavedenpuhdistamolla töissä. "puhdistamolla" lainausmerkeissä.
        puhdistus oli erittäin näennäistä toimintaa. paskavedestä kyllä kerättiin isoimmat kokkareet ja muita aineita pois, mutta litkussa oleva divetyoksidi laskettiin suoraan vesistöön. tuo paikka oli sellainen että siitä vielä meni tie läheltä ja moni asian näki, mutta kukaan ei kiinnittänyt lisäkseni asiaan mitään huomiota.

        näitä tapauksia on niin paljon että niistä kirjoittaisi vaikkapa kirjan.

        Onhan siitä todisteita että nuo chemtrailit koostuvat suurimmaksi osaksi TAI LÄHES KOKONAAN divetyoksidista ja divetymonoksidista. Ja sen luulisi panevan miettimään. Divetyoksidi aiheuttaa Suomessakin joka vuosi kymmeniä kuolemia, ja välillisesti varmaan useita satoja, ja tämän näkee paitsi uutisista myös kuolinsyyntutkimuksista. Maailmanlaajuisesti kuolemantaausten määrä on valtaisa, useissakin luonnonkatastrofeissa divetyoksidi ja divetymonoksidi ovat erittäin tärkeässä, jopa ratkaisevassa osassa, viimeksi nyt Pakistanissa jonka viimeaikaiset tulvat johtuvat viime kädessä divetyoksidista! MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN että tämä salakavala tappajakemikaali saataisiin aisoihin? Kukaan ei ole enää turvassa siltä!


      • 23763487456
        well done! kirjoitti:

        Eilen kuvattu 2 lentokonetta ja kemikaalivanaa, josta toisesta loppuu kemikaalit ennen aikojaan kesken.

        http://www.youtube.com/watch?v=jT1sUBzX_Iw

        Hienoa työtä!

        Hienoa hihhulointia.
        Miksi kuvata tuiki tavallisia tiivistysvanoja? Vesihöyryä ja kerosiinin pakokaasuja. Voisiko turhempaa kuvauskohdella enää olla?


      • i8u7yjh
        12 kirjoitti:

        Onhan siitä todisteita että nuo chemtrailit koostuvat suurimmaksi osaksi TAI LÄHES KOKONAAN divetyoksidista ja divetymonoksidista. Ja sen luulisi panevan miettimään. Divetyoksidi aiheuttaa Suomessakin joka vuosi kymmeniä kuolemia, ja välillisesti varmaan useita satoja, ja tämän näkee paitsi uutisista myös kuolinsyyntutkimuksista. Maailmanlaajuisesti kuolemantaausten määrä on valtaisa, useissakin luonnonkatastrofeissa divetyoksidi ja divetymonoksidi ovat erittäin tärkeässä, jopa ratkaisevassa osassa, viimeksi nyt Pakistanissa jonka viimeaikaiset tulvat johtuvat viime kädessä divetyoksidista! MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN että tämä salakavala tappajakemikaali saataisiin aisoihin? Kukaan ei ole enää turvassa siltä!

        Divetyoksidia on nykyisin ruvettu lisäämään valmisruokiinkin, vaikka se niissä vain täysin harhaanjohtavalla peitenimellä mainitaankin. On selvää ettei se voi olla vaikuttamatta ruuan ravintoarvoon, kyseessähän on sentään kemikaali joka on suurina annoksina tappavan myrkyllistä.

        Noista chemtraileista pitää vielä erikseen mainita se, että divetyoksidi on niissä erityisesti höyrystetyssä muodossa! Sitä esiintyy myös ydinvoimaloiden prosesseissa - ovathan ydinvoimaloiden "savupiippujen" (kuten kansanomaisesti sanotaan) ilmoille työntämät höyrypatsaat nimenomaan divetyoksidia!

        Ja pitää vielä mainita, että höyrystynyt divetyoksidi on myös voimakas kasvihuonekaasu.


      • ruskeanreiän supo
        i8u7yjh kirjoitti:

        Divetyoksidia on nykyisin ruvettu lisäämään valmisruokiinkin, vaikka se niissä vain täysin harhaanjohtavalla peitenimellä mainitaankin. On selvää ettei se voi olla vaikuttamatta ruuan ravintoarvoon, kyseessähän on sentään kemikaali joka on suurina annoksina tappavan myrkyllistä.

        Noista chemtraileista pitää vielä erikseen mainita se, että divetyoksidi on niissä erityisesti höyrystetyssä muodossa! Sitä esiintyy myös ydinvoimaloiden prosesseissa - ovathan ydinvoimaloiden "savupiippujen" (kuten kansanomaisesti sanotaan) ilmoille työntämät höyrypatsaat nimenomaan divetyoksidia!

        Ja pitää vielä mainita, että höyrystynyt divetyoksidi on myös voimakas kasvihuonekaasu.

        Ei vetyä vaan bariumia! Niillä on iso ero, jos ymmärrät.

        Nyt meni arvon propagandistilta nämä aivan sekaisin. Kannattaisi keskittyä hitusen uskottavamman disinfon levittämiseen tuolla tavalla ette saa ketään uskomaan...


      • 87uhygf
        ruskeanreiän supo kirjoitti:

        Ei vetyä vaan bariumia! Niillä on iso ero, jos ymmärrät.

        Nyt meni arvon propagandistilta nämä aivan sekaisin. Kannattaisi keskittyä hitusen uskottavamman disinfon levittämiseen tuolla tavalla ette saa ketään uskomaan...

        Kuka ja missä on analysoinut tuon bariumin? Paljaalla silmällä vai oikein videokuvasta?

        Kiistätkö divetyoksidin levittämisen?


      • vesipää
        87uhygf kirjoitti:

        Kuka ja missä on analysoinut tuon bariumin? Paljaalla silmällä vai oikein videokuvasta?

        Kiistätkö divetyoksidin levittämisen?

        http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI

        Siinä ihan sitä virallista uutisointia aiheesta.


      • voi widu
        23763487456 kirjoitti:

        Hienoa hihhulointia.
        Miksi kuvata tuiki tavallisia tiivistysvanoja? Vesihöyryä ja kerosiinin pakokaasuja. Voisiko turhempaa kuvauskohdella enää olla?

        Se on tämän ajan "muotia..."


      • voi widu

      • suurmestari
        bongari kirjoitti:

        Monet chemtrail koneet eivät ole reittikoneita, täältä voitte katsella, miten reittikoneet lentelevät paikkakuntanne yli, live seuranta.

        http://www.flightradar24.com/

        Ruvetkaa kuvaamaan videokameralla näitä chemtrail koneita, ne paskiaiset on paljastettava.

        No mihin sä meinaat ne paljastaa, illuminaatti tarkkailee kaikkia, myös tietoliikennettä. He ovat ottaneet mailman jo haltuunsa ja hallitsevat sitä mielenmäärin ja ohjailevat tiettyä yksilöitä etähallinnan kautta kunten tätä TV Artoa ja jakava disinformaatiota tälläisten palstojen kautta saadakseen kansan suurempaan epätietoisuuden valtaan.


      • bvh.grl,htrpopsä8h9t
        12 kirjoitti:

        Onhan siitä todisteita että nuo chemtrailit koostuvat suurimmaksi osaksi TAI LÄHES KOKONAAN divetyoksidista ja divetymonoksidista. Ja sen luulisi panevan miettimään. Divetyoksidi aiheuttaa Suomessakin joka vuosi kymmeniä kuolemia, ja välillisesti varmaan useita satoja, ja tämän näkee paitsi uutisista myös kuolinsyyntutkimuksista. Maailmanlaajuisesti kuolemantaausten määrä on valtaisa, useissakin luonnonkatastrofeissa divetyoksidi ja divetymonoksidi ovat erittäin tärkeässä, jopa ratkaisevassa osassa, viimeksi nyt Pakistanissa jonka viimeaikaiset tulvat johtuvat viime kädessä divetyoksidista! MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN että tämä salakavala tappajakemikaali saataisiin aisoihin? Kukaan ei ole enää turvassa siltä!

        Eikä saa unohtaa niitä maanjäristyksiä mitä pakistanissa tapahtu. Sma aine niitten takana.


      • Totuus esiin!

        Älä nyt hyvä mies wikipediaa usko! Sehän on NWO:n kätyreiden valvonnassa, ketä niitä onkaan, CIA FBI ja monta muuta, ja kyllä tiedät että jos sinne kirjoittaa totuuksia vaikka näistä chemtraireleista niin hetihän ne sieltä sensuroidaan. Pelkkää wikinää koko juttu.


      • pugugp9g9på
        Totuus esiin! kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies wikipediaa usko! Sehän on NWO:n kätyreiden valvonnassa, ketä niitä onkaan, CIA FBI ja monta muuta, ja kyllä tiedät että jos sinne kirjoittaa totuuksia vaikka näistä chemtraireleista niin hetihän ne sieltä sensuroidaan. Pelkkää wikinää koko juttu.

        Totuus on tuolla ulk... ei kun sisällä. Totuus on haudattu eri laitoksiin ympäri maailman. Suomessa yksi totuuden vartioita on Niuvanniemen suljettu osasto. Onhan niitä toki kotoisan Äiti maamme povella muitakin.
        Nämä täällä kirjoittavat yhteiskuntakriitikot eivät ole vielä aivan saavuttaneet sitä salaisuuden korkeinta astetta, jossa valkopukuiset sedät tulevat ja pukevat oikein pitkähihaisen paidan päälle ja kuljettavat valistuneiden salaiseen suljettuun veljeskuntaan. Kirjoittelusta päätellen parhaat ovat kuitenkin jo lähellä tätä salaliittolaisten todellista aatelia. Tukekaamme heitä heidän pyyteetömissä ponnisteluissaan kohti syvimpiä salaisuuksia.


      • voi widu
        pugugp9g9på kirjoitti:

        Totuus on tuolla ulk... ei kun sisällä. Totuus on haudattu eri laitoksiin ympäri maailman. Suomessa yksi totuuden vartioita on Niuvanniemen suljettu osasto. Onhan niitä toki kotoisan Äiti maamme povella muitakin.
        Nämä täällä kirjoittavat yhteiskuntakriitikot eivät ole vielä aivan saavuttaneet sitä salaisuuden korkeinta astetta, jossa valkopukuiset sedät tulevat ja pukevat oikein pitkähihaisen paidan päälle ja kuljettavat valistuneiden salaiseen suljettuun veljeskuntaan. Kirjoittelusta päätellen parhaat ovat kuitenkin jo lähellä tätä salaliittolaisten todellista aatelia. Tukekaamme heitä heidän pyyteetömissä ponnisteluissaan kohti syvimpiä salaisuuksia.

        "Ei ole mitään haudattu mitä ei nostettaisi esiin" vai miten se jeesus niminen hemmo sano?
        Eikä ole mitään suljettua mitä ei avattaisi eikä salattua jota ei julkistettaisi.
        Mitähän ne salailijat sitten sanoo?
        Totta on että on vaikea tietää mikä niistä on aitoja chemejä ja mitkä ei jos niitä ylipäätään edes on. Kaikesta ihminen tulee vastaamaan.


    • ..............

      Tässä eräänä päivänä näin kaksi lentokonetta, jotka lensivät n. 45 asteen kulmassa normaalista reitistä. Toinen koneista lensi edellä, ja toinen, iso 4-moottorinen kone, jonkin matkaa sen takana, vähän sivussa. Edellä menneen koneen jättämä vana jäi pitkäksi aikaa taivaalle, mutta jäljessä tulleen ison koneen vana hälveni tosi nopeasti. Näkyi vain vähän matkaa koneen takana.

    • pappa kuopijosta

      nyt hyö ei kehtoo semtrailata ku nasa on paikalla!
      sais lopettaa muutenkin, ilman pilluu on pahasta!

      • rohovessoori

        Mitä olen viestejänne tässä lueskellut ja äänekkäästi nauranut niille, niin voin todeta että menkää ulos raittiiseen ilmaan ja pitäkää se tietokone kiinni seuraavat 6kk, niin voihan se olla ettette näe siellä taivaalla jatkossa kuin ihan tavallisia lentokoneita.
        Se on ihan tyypillistä että alkaa nähdä omiaan kunhan riittävän pahasti syrjäytyy muusta maailmasta.


    • sdfdfdfsfdf

      Olisiko chemtrailien yksi tarkoitus tappaa mehiläiset jne.

      Chemtrailaus on kovimmillaan aina kasvukauden aikana, kesäisin.

      Luo ongelma, eli ei mehiläisiä, huonot sadot, tarjoa ratkaisu, GMO myrkky.

    • jkjdgkjdkgj

      näistä viesteistä tässä osiossa saa sen käsityksen, että suurin osa kadun tallaajista ei tiedä miksi lentokoneen vanat käyttäytyvät eri ilmakehän kosteusolosuhteissa eri tavoin, eivät tiedä miten ääni muodostuu ja kulkee, eivätkä tiedä mikä on hologrammi.

      siinä on mennyt kallis suomalainen peruskoulutus täysin hukkaan.

      lisäksi, jos suomen ylitte kulkisi rekisteröimättömiä lentohärveleitä, niin eiköhän sen huomaisi aika äkkiä tämä meidän puolustuslaitoksemme, saati sitten venäjän puolustuslaitos.

      Mutta joo, eikös se joku tiedemies todistanut, että näitten tavallisten tallaajien henkinen ikä on noin kymmenvuotiaan tasoa.

      • jakinboas11

        Pasaka puhetta! minulla on vana valokuvia viime kesältä itä-suomessa , eipä ole koskaan ollut vastaavaa kosteutta.


      • hjrwfiwehbvf
        jakinboas11 kirjoitti:

        Pasaka puhetta! minulla on vana valokuvia viime kesältä itä-suomessa , eipä ole koskaan ollut vastaavaa kosteutta.

        Viimekesän vanat eivät eroa millään tavalla 70-luvun tiivistysvanoista, tai 40-luvun tiivistysvanoista. Ainut vain että 70-luvulla ei ollut korkealla lentävää matkustajaliikennettä Itä-Suomen taivaalla. Se alkoi 90-luvun alkupuolella ja siitä asti on näkynyt hyvissä olosuhteissa myös pitkäkestoisia tiivistysvanoja.

        Olet kuin wikileaks... "minulla on hallussa kuvia" Joo joo on sulla vähän kuvia tiivistysvanoista, mitä sitten? Miksikään chemtrailiksi ne kun ei muutu vain siksi että sinä joka-alan sekopää et tiivistysvanoistakaan mitään tajua :)


    • Hyvä Suomi.

      Muistakaahan pitää lähdekritiikki mukana foliohattujen ohella. Ei hyvää päivää teidän kanssa. Paviaaneja, paviaaneja kaikkialla.

    • Jeprwer4w

      Paviaani on se joka ei usko omiin silmiinsä kun katsoo taivaalle, täyttä totta tämä asia ja kiitos tästä topicista. oli mielenkiintoista luettavaa täälläkin, tommoset paviaanit kuin nimimerkki "hyvä suomi" ja muut paskanjauhavat ovat aivan sama, totuus on taivaalla, varsinki kesällä.

    • M.a.k.e2012
      • eikä voida

        Tuolla ei näy kuin osa kaupallisista lennoista, nämä vanoja levittäneet koneet eivät myöskään ole tuolla näkynyt...


      • öäouigify
        eikä voida kirjoitti:

        Tuolla ei näy kuin osa kaupallisista lennoista, nämä vanoja levittäneet koneet eivät myöskään ole tuolla näkynyt...

        Kaupallisista lennoista tuolla varmaan näkyvät pienkoneita lukuunottamatta kaikki. Järjestelmä perustuu toisiotutkaan, joka on pakollinen kaikissa liikennelentokoneissa.
        Jos isoa vanaa jättävä matkustajakoneen kokoluokkaa oleva kone ei näy, ei sitä ole näkynyt sitten muualla kuin mielikuvituksessasi.


    • ArvoPohjax
    • kuva.kertoo

      Tässä tuoreessa toukokuussa 2017 paikkakunnallamme otetussa kuvassa näkyy useita chemtrail-koneisiin liittyviä seikkoja: https://postimg.org/image/bzrrunxdr/

      Oikeanpuoleinen kone ei jätä näkyvää pilveä taakseen ja todennäköisesti näkyisi flightradarissa reittikoneena. Vasemmanpuoleinen matalammalla lentopinnalla lentävä kone todennäköisesti ei näkyisi flightradarissa lainkaan mutta jättää taakseen vanan, joka tuntien kuluessa muuttuu kaupungin kattavaksi pilviharsoksi.

      Olen ympäröinyt chemtraileista kohtia, joissa näkyy raidoituskuvio - raidoitus on mitä todennäköisimmin HAARP-aseen aallonpituus, jolla chemtrailit atomisoidaan eli hajotetaan ohuemmaksi mutta laajemman alueen kattavaksi pilviharsoksi.

      Vastaavaa säännönmukaista raidoitusta ei esiinny luonnollisissa pilvissä vaan ainoastaan konepilvissä.

      • Kiitän nimimerkki kuva.kertoo asiaan paneutumisesta.
        Jatka tutkimuksia ja tiedoittele niistä täälläkin.

        Aihe on kuuma ja ylläpito on jo poistanut viestejä eri ketjuista. Jotkut kirjoitukset ovat jo liipanneet liian läheltä totuuksia.


      • homohavainnot.com
        paskavanahavainnot.com kirjoitti:

        Kiitän nimimerkki kuva.kertoo asiaan paneutumisesta.
        Jatka tutkimuksia ja tiedoittele niistä täälläkin.

        Aihe on kuuma ja ylläpito on jo poistanut viestejä eri ketjuista. Jotkut kirjoitukset ovat jo liipanneet liian läheltä totuuksia.

        Mutta koska tuota juttua ei poistettu voidaan varmuudella todeta ettei se ole oikein.


      • jwk000

        Miksi sinä luulet, että niistä molemmista pitäisi tulla vana? Nehän lentävät hyvin todennäköisesti satojen kilometrien päässä toisistaan ja vielä eri korkeuksilla.

        Vanat muodostuvat näkyviksi, kun ilmakehässä on kaikki olosuhteet kohdallaan.


      • www.vanahavainnot.com

        "Vastaavaa säännönmukaista raidoitusta ei esiinny luonnollisissa pilvissä vaan ainoastaan konepilvissä."

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Väität, että nuo pilvet johtuvat HAARP:sta. Näitä pilviä on kuitenkin piirretty maalauksiin jo 1800-luvun lopulla. Taulun nimi on Fresh Wind on Volga River, jos haluat googlata.

        Miten 1800-luvulla on piirretty tauluihin HAARP pilviä?

        http://imgur.com/a/YqlZy


    • frgrsfdsg

      > Väitteesi ei pidä paikkaansa.

      Tarkennan sitten hieman eli jos taivaalla on yhtäaikaa luonnollisia ja konepilviä, raidotusta alkaa syntymään vain konepilviin. Konepilvien raidoitus muuttuu keinotekoiseksi kattavaksi ohueksi pilviharsoksi eli kyseessä "atomisaatio" (dispersio).

      • www.vanahavainnot.com

        Tuossa ylhäällä on kuva taulusta jossa on pilvissä samanlaista raidoitusta. Taulu on 1800-luvulta. Se kertoo, että raidoitus pilvissä on täysin luonnollinen ilmiö.


    • dfvddvdvv

      > Miksi sinä luulet, että niistä molemmista pitäisi tulla vana?

      En luule mitään vaan kuva todistaa, että lentokoneella on täysin mahdollista lentää jättämättä pysyvää pilveä jälkeensä myös sellaisena päivänä kun jonkun mukaan olosuhteiden pakosta pilvet syntyisivät. Ja tuona kuvanottopäivänä pilvikoneet muuttivat kaupungin taivaan parissa tunnissa kirkkaan sinisestä tasaisen harmaaksi - koneita riitti parin tunnin ajan joka suunnasta.

      Flightradarissa ne eivät olisi näkyneet vaan vain se "pilvetön" reittikone olisi näkynyt (vastaava tilanne tarkistettu edellisinä kesinä).

      • www.vanahavainnot.com

        Vanojen muodostuminen riippuu aika monesta tekijästä. Sääolosuhteet (esimerkiksi) 10km ja 12km korkeudella voivat olla täysin erilaiset vaikkapa ilmankosteuden osalta. 10km korkeudella lentävä kone saattaa jättää vanan, kun 12km korkeudella oleva ei jätä. Tai toisinpäin.

        "kuvanottopäivänä pilvikoneet muuttivat kaupungin taivaan parissa tunnissa kirkkaan sinisestä tasaisen harmaaksi"

        Ymmärrät asian nyt vähän nurinkurisesti. Lentokoneet alkoivat jättää näkyvän vanan taivaalle, koska sää oli muuttumassa kosteammaksi. Lentokoneiden jättövana jää paljon todennäköisemmin näkyväksi, jos ilmankosteus on suuri. Kaksi suurinta pakokaasua määrältään ovat hiilidioksidi ja vesi, aivan kuten vaikkapa autoistakin. Kun ilmankosteus on suuri, ei vana voi haihtua ympäröivään ilmaan, se jää näkyväksi.

        Ihmettelen muutenkin muutenkin väitettäsi, että "pilvikoneet tulivat ja taivas muuttui harmaaksi". Lentelikö taivaalla yhtäkkiä kymmeniä "pilvi"koneita? Miksiköhän kukaan muu ei huomannut asiaa? Kuulostaa melko uskomattomalta.

        Ne koneet olivat todennäköisesti täysin normaaleita matkustajakoneita, jotka olivat menossa mikä minnekin. Niistä kaikista jäi taivaalle vana, koska paikalliset sääolosuhteet siinä kaupungin päällä olivat sellaisia, että vana jää näkyväksi. Et normaalisti huomaa sellaisia koneita, joista ei jää vanaa. Ne ovat niin pieniä ja kulkevat taivaan halki niin nopeasti. Mutta kun yhtäkkiä kaikista jää vana, ymmärrän että alat epäilemään niitä olevan tavallista enemmän.

        "Flightradarissa ne eivät olisi näkyneet"
        Flightradar ei näytä kaikkia koneita. Koneissa pitää olla tietyntyyppinen transponderi, jotta ne näkyvät palvelussa. Tuossa on asiasta lisää.
        https://www.flightradar24.com/how-it-works


      • www.vanahavainnot.com

        Ei, ei tuo ole tiivistymisvana. Tuossa on kyseessä aerodynaaminen tiivistyminen, joka tapahtuu ilman kulkiessa siiven päällä olevan matalapaineen läpi. Tässä on toinen vastaava:
        https://www.youtube.com/watch?v=xl6iR7w7a_Q

        Tällaisessa tapauksessa ei ole kyse moottorin pakokaasuissa olevasta vedestä, joten siiven yli kulkenut ja tiivistynyt kosteus yleensä myös häviää todella nopeasti. Tälläkin videolla näkyy hyvin sama ilmiö:
        https://www.youtube.com/watch?v=AxufgZOwL14


    • rgdfdgfdgfd

      > Lentelikö taivaalla yhtäkkiä kymmeniä "pilvi"koneita?

      Kyllä lenteli. Jos nyt ei kymmenittäin niin miltei kaiken aikaa oli pilveä tupruttava kone nähtävissä parin tunnin ajan. Nämä koneet eivät näy flighradarissa mutta se ainoa pilvetön reittikone näkyy.

      Pilvilento alkoi noin puolenpäivän maissa ja kello 15 mennessä taivas oli muutettu koneiden voimin lähes pilvettömästä sinisestä tasaisen harmaaksi.

      > Miksiköhän kukaan muu ei huomannut asiaa? Kuulostaa melko uskomattomalta.

      Ei se ole uskon asia. Kyllähän se näkyy jo siinä ensimmäisessä linkitetyssä kuvassa kuinka koneiden pilvet ovat alkaneet sutata kirkkaan taivaan:

      https://postimg.org/image/vtjgs05zd/
      https://postimg.org/image/d28ykiiqr/
      https://postimg.org/image/7ikphncqn/

      Toisen ja kolmannen kuvan väliin kuuluisi se ensimmäinen linkitetty kuva ylempää.

      • sdfdfsfsdf

      • www.vanahavainnot.com

        Kuvissasi on täysin normaalia untuvapilveä. Näitä on piirretty tauluihin jo 1800-luvulla. Jos haluat etsiä taulun, voit käyttää hakusanaa John Constable.
        http://imgur.com/a/gJ3N2


    • hdgdhdghdgh

      > Et normaalisti huomaa sellaisia koneita, joista ei jää vanaa.

      Kysehän on siitä muuttivatko koneet sinisen taivaan harmaaksi.

      Jos kiistät linkitettyjen kuvien todistusarvon ja tapahtumaketjun, sinun täytyy nopeasti varata aika lääkärille - sinulla on joku paha vika päässä tai silmissä. Voi olla molemmissakin.

      Minulla on sekä pää että silmät tutkittu ja ne ovat kunnossa - on lääkärintodistus, jonka voin esittää tarvittaessa. Minulla on myös yliopistotason opintoja fysiikassa ja kemissa, sekä biokemiassa.

      Vesihöyry ei riitä aiheuttamaan pilviä vaan tarvitaan aerosolikomponentti, jonka kiteen ympärille vesihöyry voi tiivistyä. Tehokkain tunnettu kosteuden tiivistäjä eli kaikista hygroskooppisin aine on hopeajodidi.

      Jos hopeajodidia tai vastaavaa ainetta löytyisi sadevedestä laboratotiokokeissa pilvikone-episodin jälkeen, se olisi kiistaton todiste sään muokkauksesta keinotekoisesti pilvikoneilla. Koska on mahdollista käyttää myös kiinteää hiilidioksidia, ei mitään laboratoriossa havaittavaa todistetta välttämättä edes jää.

      Kuvat kuitenkin ovat ja todistavat sään muokkauksen.

      • gdfgdgdgdgd

      • www.vanahavainnot.com

        "Kysehän on siitä muuttivatko koneet sinisen taivaan harmaaksi."

        Et ole osoittanut mitään syytä väitteellesi. Et tiedä muuttuiko taivas harmaaksi vanojen takia, vai alkoivatko vanat näkyä ilmankosteuden lisääntyessä normaalisti.

        "Vesihöyry ei riitä aiheuttamaan pilviä vaan tarvitaan aerosolikomponentti, jonka kiteen ympärille vesihöyry voi tiivistyä. Tehokkain tunnettu kosteuden tiivistäjä eli kaikista hygroskooppisin aine on hopeajodidi."

        Sanoit että sinulla liuta tutkinto yliopistosta? Sitten sinun pitäisi tietää, että tiivistymiselle tarpeellisia tiivistymisytimiä syntyy polttoaineen palaessa lentokoneen moottorissa. Autojenkin pakokaasuissa on ns. pienhiukkasia, joita syntyy polttoaineen palaessa. Näihin kosteus tiivistyy, siksi vanassa oleva kosteus tiivistyy ja näkyy valkoisena.

        "Jos hopeajodidia tai vastaavaa ainetta löytyisi sadevedestä laboratotiokokeissa pilvikone-episodin jälkeen, se olisi kiistaton todiste sään muokkauksesta keinotekoisesti pilvikoneilla."

        Eihän olisi, se osoittaisi vain, että löydät hopeajodidia sadevedestä. Kokeesi ei kertoisi mistä aine on peräisin.


    • Kiitoksia vaikuttavista omavanahavainnoista.

      Tuo www.vanahavainnot.com väittää olevansa yksityishenkilö mutta on liksaa saava debunkkari. Seuraavaksi tuo väittää että olemme vain sokeita pösilöitä salaliittoteoreetikoita.

      Paskavanat ovat totta ja ne ovat meidän kaikkien nähtävissä.

      • www.vanahavainnot.com

        "Tuo www.vanahavainnot.com väittää olevansa yksityishenkilö mutta on liksaa saava debunkkari. Seuraavaksi tuo väittää että olemme vain sokeita pösilöitä salaliittoteoreetikoita."

        Saisinpa tästä liksaa! Olen itsekin pitänyt kemikaalivanoja uskottavana ja mielenkiintoisena asiana joskus, siksi minun on helppo ymmärtää mitä teoriaan uskovien päässä liikkuu.

        Itse "heräsin" niin, että aloin tutkimaan ja etsimään tietoa mistä vanat johtuvat. Tätä tietoa ei muuten yksikään kemikaalivanasivusto kerro. Miksiköhän? Minua alkoi ottamaan päähän se, että minulta pimitettiin tietoa. Sitten ymmärsin miten nämä kemikaalivanasivut ja yhteisöt olivat huijanneet minua.


    • SieltäEtTosinTietoaSaa
    • RahaSeOnJokaPuhuu

      Chemtrail-yhteisöt ovat hyviä rahasampoja pyörittäjilleen, en siis tarkoita tuota debunkkaajaa, vaan niitä saitteja jotka julistavat chemtrail-epistolaa.

      Juuri siksi ne on olemassa, että ylläpitäjä tekee ilmaista massia.

    • ToivonPilvisiäPäiviäAina

      Minä nyt en ole salaliittoteoreetikko mutta en nyt aivan sokeasti usko kaikkea paskaa mitä meille syötetään.
      Niin, näistä vanoista. Jos ne ovat liikennekoneista niin ihmettelen että kauniina päivinä pääkaupunkiseudulla ei liiku kuin alle 10 konetta päivässä.

      • www.vanahavainnot.com

        Hyvä kysymys pilvisien päivien toivojalta!

        Vanoja jää käytännössä vain niistä koneista, jotka lentävät matkalentokorkeudella Suomen yli. Jos kone on laskeutumassa tai nousemassa Helsinki-Vantaalta, ei siitä jää vanaa, koska se on huomattavasti matalammalla.

        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomen-ylilennoista-huipputulot-ilmailulaitokselle/5394996

        "Valtaosa koneista matkaa Keski-Euroopan suurkaupunkien ja Japanin väliä. Kaukoreiteillä käytettävät koneet kuuluvat jumboluokkaan. Useimmat niistä ylittävät Suomen vakioreittiä kutakuinkin linjalla Pohjois-Karjala-Ahvenanmaa. "


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe