Kädestä kattominen

Haluan tietää

Yks mies kerran ennusti minulle kädestä. Sanoi et miehiä piisaa ja miehet rakastuu minuun, mutta en oikei koskaa löydä sydämeni valittua. Et olen pingottaja. Sit lopetti ennustuksen ja kattomisen kuin seinää ja sanoi risti. näen ristin.

mitä se tuo risti tarkoittaa??

24

6726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risti on vain kuvio

      Riippuu missä kohtaa se sijaitsee, mutta se tarkoittaa näkijää, hoitajaa tai muuta kykyjä. Mitä suurempi risti tai tähti, sen paremmat kyvyt.
      Esim. vasemman kämmenen oikealla puolen (nimetön ja pikkurilli) alapuolella = kyky parantaa. Keskellä kämmentä= näkijää.
      Näin olen oppinut. Kaikista risteistä en tiedä?

      • Haluan tietää

        Minulla on oikeassa kädessä nimettömän alapuolella kaksi ristiä alekkain ja ovat sentin pituisia. sitten on vasemmassa kädessä samassa kohtaa kaksi ristiä ja sitten on pikku rillin alla, mut keskellä kämmentä sentin pituinen risti. Minulla on hyvin syvät käden viivat ja niitä ei ole paljon. kämmeneni näyttää vanhoilta. (ja olen vasta 30). Mitä luulet noiden ristie tarkoittavan?


      • haluan tietää!

        Voisko joku kertoo silti vaikka oliski jotai pahaa? haluan todella tietää!


      • Kaikkien ystävä
        haluan tietää! kirjoitti:

        Voisko joku kertoo silti vaikka oliski jotai pahaa? haluan todella tietää!

        tarkoita kuolemaa.
        Kuoleman merkki on poikittainen viiva joka ei yletä kämmenen sivuun saakka.
        Heillä joilla menee reilusti sivuun on pitkä elämä edessä.
        Usein tuohon viivaan tulee sivusta poikittainen eli hiukan viisto viiva se on ystävän merkki jos se jatkuu reunan yli tietää että saat pitää läheisen ystäväsi koko ikäsi, mutta jos se yhtyy elämän viivaan ennen sivua niin meinaa se ystäväsi ennen aikaista kuolemaa.
        Kaikki tämä kun on oikeassa kädessä on tapahtuva.
        Kun katsot tuota viivaa niin huomaat että se alkaa vaikuttamaan heikolta enen kuin loppuu niin siitä näet ettet ole kovin elämänhaluinen tai terve loppuaikaa.
        Mitä rosoisempi tuo viiva on kämmenen sivussa sitä raskaampi on loppuelämäsi. Tämä oli vain muistustus elämän päättymisestä jokaisella se on edessä joskus. Siis miksi pelätä jo ammoin päätetystä asiasta. [email protected]


      • idiuuut
        Haluan tietää kirjoitti:

        Minulla on oikeassa kädessä nimettömän alapuolella kaksi ristiä alekkain ja ovat sentin pituisia. sitten on vasemmassa kädessä samassa kohtaa kaksi ristiä ja sitten on pikku rillin alla, mut keskellä kämmentä sentin pituinen risti. Minulla on hyvin syvät käden viivat ja niitä ei ole paljon. kämmeneni näyttää vanhoilta. (ja olen vasta 30). Mitä luulet noiden ristie tarkoittavan?

        Minulla on vako, syvä ja pahalle haiseva. Selän alaosassa paksujen rasvamöllyköiden välissä.


    • irene.om

      risti kadessa tarkoittaa suurta elaman muutosta

      • haluaa tietää

        Minkälaista suurta elämän muutosta??


      • ireneom
        haluaa tietää kirjoitti:

        Minkälaista suurta elämän muutosta??

        sinun katesi piyaisi lukea henkilokohtaisesti


      • ireneom kirjoitti:

        sinun katesi piyaisi lukea henkilokohtaisesti

        Kahden poikittaisen viivan välissä olevaa ristiä sanotaan mystiseksi ristiksi. Se on opettajilla, papeilla kaikilla jotka auttavat ihmisiä. lääkäreillä, sairaanhoitajilla ym. myös minulla
        Liitot nähdään pikkusormen ja kämmenen välisestä viivasta Kuin laitat kätesi nyrkkiin se pitkä viiva joka menee yleensä keskisormeen. Sen ja pikkurillin välissä olevat himmeämmät / matalemmat poikkiviivat kertovat liitot ja lapsien lukumäärän Vasen liitot.


      • Kiitoksia
        maagikko kirjoitti:

        Kahden poikittaisen viivan välissä olevaa ristiä sanotaan mystiseksi ristiksi. Se on opettajilla, papeilla kaikilla jotka auttavat ihmisiä. lääkäreillä, sairaanhoitajilla ym. myös minulla
        Liitot nähdään pikkusormen ja kämmenen välisestä viivasta Kuin laitat kätesi nyrkkiin se pitkä viiva joka menee yleensä keskisormeen. Sen ja pikkurillin välissä olevat himmeämmät / matalemmat poikkiviivat kertovat liitot ja lapsien lukumäärän Vasen liitot.

        En liity mitenkään aiempaan keskusteluun, mutta halusin kysyä noista liton ja lasten viivoista.
        Minulle on kaksi ennustajaa ennustanut että tulen saamaan kaksi lasta ja että minulla on tulevaisuudessa vain yksi pitkä liitto, lasteni isän kanssa. (toinen puhui tytöstä ja pojasta, joista tyttö vanhempi ja syntyy muutaman vuoden sisään ja toinen puhui kahdesta pojasta joista toinen syntyy muutaman vuoden sisään) Toinen ennustajista katsoi ennustaessaan myös käsiäni.

        Mietin tuota sinun "ohjettasi", ja sen mukaan minulla on kaksi pitkää liittoa ja yksi lapsi tulossa. Eli siis minun vasemmassa kädessäni on kaksi pitkää viivaa, selkeästi vuosien välillä toisistaan ja oikeassa kädessä yksi vahva viiva.

        Mitenkäs, haluaisin tietää myös vähän aika ajoituksista. Onko se viiva joka menee keskisormeen,kun laitan käden nyrkkiin esim. keski-ikä? vai mitenkä käden syrjän "aikajanaa" voisin lukea?


      • ajoista minäkin
        Kiitoksia kirjoitti:

        En liity mitenkään aiempaan keskusteluun, mutta halusin kysyä noista liton ja lasten viivoista.
        Minulle on kaksi ennustajaa ennustanut että tulen saamaan kaksi lasta ja että minulla on tulevaisuudessa vain yksi pitkä liitto, lasteni isän kanssa. (toinen puhui tytöstä ja pojasta, joista tyttö vanhempi ja syntyy muutaman vuoden sisään ja toinen puhui kahdesta pojasta joista toinen syntyy muutaman vuoden sisään) Toinen ennustajista katsoi ennustaessaan myös käsiäni.

        Mietin tuota sinun "ohjettasi", ja sen mukaan minulla on kaksi pitkää liittoa ja yksi lapsi tulossa. Eli siis minun vasemmassa kädessäni on kaksi pitkää viivaa, selkeästi vuosien välillä toisistaan ja oikeassa kädessä yksi vahva viiva.

        Mitenkäs, haluaisin tietää myös vähän aika ajoituksista. Onko se viiva joka menee keskisormeen,kun laitan käden nyrkkiin esim. keski-ikä? vai mitenkä käden syrjän "aikajanaa" voisin lukea?

        Minuakin kiinnostaisi tietää noista ajoituksista. Tutkailin myös omia käsiäni ja jos oikein viivoja nyt tulkitisin niin minulla on vasemmassa kädessä kaksi viivaa ja oikessa yksi. Kerran olen eronnut pitkästä liitosta ja yksi lapsi on. Sikäli siis minulla osuisi kohdalleen. Viivojen mukaan siis tulisin olemaan vielä joskus liitossa ja tottakai olisi kiva jos osaisin arvioida meneekö vielä vuosia :) Lapsi lukumäärän en liioin usko kasvavan koska kohta on ikä tulossa vastaan.

        Kiitos, jos joku osaisi noista ajoista kertoa. Vaikka sitten senkin, ellei aikaa niistä pysty katsomaan.


      • kysyvä..
        ajoista minäkin kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää noista ajoituksista. Tutkailin myös omia käsiäni ja jos oikein viivoja nyt tulkitisin niin minulla on vasemmassa kädessä kaksi viivaa ja oikessa yksi. Kerran olen eronnut pitkästä liitosta ja yksi lapsi on. Sikäli siis minulla osuisi kohdalleen. Viivojen mukaan siis tulisin olemaan vielä joskus liitossa ja tottakai olisi kiva jos osaisin arvioida meneekö vielä vuosia :) Lapsi lukumäärän en liioin usko kasvavan koska kohta on ikä tulossa vastaan.

        Kiitos, jos joku osaisi noista ajoista kertoa. Vaikka sitten senkin, ellei aikaa niistä pysty katsomaan.

        Voisiko joku kertoa ajoituksista?


    • I know...maybe...

      Kirjastos on ainaki kirjoi kädstä ennustamisista. Yks kommas, et se käsi pitää lukee henkilökohtasesti ja se meinas sitä, et se riippuu siit, et mis kohtaa se risti on tai montako niit on ja niin edel.

    • dubz

      tietäiskö joku mitä tarkottaa jos oikeassi kädessä menee keskeltä kämmentä syvä j a suora viiva. eli siis päänviiva ja sydämmen viivaa ei ole vaan ne on tavallaan "yhdessä". en oo kellään ihmisellä nähny vielä samallaista, aika outoa :D

    • a thinker

      Kuulostaa simiaaninviivalta. Viiva merkitsee ennustajasta ja ennustajan kokemuksesta riippuen sisäisen ja ulkoisten tunneasioiden ristiriitaa. Simiaanin viivan omistajat ovat herkkiä sisältä, mutta ulkoisesti näyttää hyvinkin tyyneltä, jopa kylmiltä. Simiaanin viivan omistajia pidetään tunneköyhinä, vaikka sisällä velloisi suuretkin tunteet. Simiaanin viivan omistalilla ajattelutapa (eli tässä tapaukssessa ralistinen vs. kuvitteelinen asenne) kulkee sydämen asioiden kanssa yhdessä. Rakkaus pitää olla järjellä mitattavaa. Viivan omistaja ei erota rakkaus- ja realistista elämää toisistaan. Usein simiaaninviivan omistajilla sydämenviiva on hento lyhyt kaareva viiva simiaaninviivan yläpuolella, jolla ei ole "alua eikä loppua".

      Toinen mikä voi olla tuo pitkä viiva on koko kämmenen poikki kulkeva päänviiva. Pitkä päänviiva eroaa simiaanin viivasta sillä, että päänviivän kaverina on selkeä sydämenviiva. Pitkän päänviivan omistajat ovat erittäin syvälle asioihin paneutuvia persoonia, jotka harkitsevat, ja perustavat mielipiteensä ja päätöksensä teoriaan. Kaikki pitää olla perusteltavissa. Tälläisen viivan omistajat eivät yleensä usko tuonpuoleiseen elämään, uskomuksiin, uskontoon tai muuhun selittämättömään. Sellaisen viivan omistajat ajautuvat tieteen pariin, eivätkä kuulu kirkkoon. Heille uskono on sama kuin uskomus johonkin epätodellisuuteen. Nähtyäni muutamia pitkiä päänviivoja, olen myös huomannut, etteivät heidän rakkauselämänsä ole ihanteiden mukaisia. He ovat hyvin vapaamielisiä parisuhdeihanteihin nähden. Heillä myös avioliitot eivät perustu välttämättä rakkauteen vaan järkeen. Pitkän päänviivan omistajat avioituvat usein hyvin myöhään ja heidän kumppaninsa todennäköisesti omaavat myös samanlaisen viivan. Viivan omistajat pitävät vapaudentunteesta ja he myös eroavat herkästi, varsinkin jos tuntevat suhteen kahlitsevaksi. Viivan omistajat päätyvät usein tutkimus- ja kehitystyö aloille tai sellaisiin, jossa tarvitaan analyyttista pohdintaa.

      Kummatkin viivat, (simiaani ja pitkä päänviiva) ovat harvinaisia. Tälläisten viivojen omistajat ovat sinut persoonansa kanssa, vaikka tiedostavat oman erilaisuutensa. Heitä erilaisuus ei haittaa ja heillä on yleensä vahva itsetunto. Viivojen omistajia pidetään myös epäempaattisina, vaikka todellisuudessa he ymmärtävät toisten huolet hyvinkin selkeästi. Heillä ei vain ole tarvetta jakaa näkemystään muiden kanssa.

      • Nimimerkki123

        Voisiko joku kertoa miksi minulla on kädet täynnä noita ristejä ja äksiä.. Minulla käsien viivat eivät näytä yhtään sellaisilta miltä kuuluisi näyttää.. Moni jotka ovat nähneet käteni sanovat ettei ennen moista ole nähneet... ?:o


    • Ei Kohtalonviivaa

      Haluisin tietää tästä kohtalonviivasta, kun itselläni sitä ei ole. Onko huono juttu?

      • Mursuh

        Kakikiia ei ole kohtalon viivaa tai se on hyvin lyhyt. Selkeä kohtalonviiva on varsin harvinainen. Kun viivaa ei ole se tarkoittaa sitä, että ihminen on vapaa yhteiskunnan paineista ja normeista.


    • Haluaisin kokeilla..

      Olisiko kellään suositella jotakin hyvää kädestä ennustajaa?

      • suosittelen!

        Kalajoen Olli on tässä todella hyvä


      • näkijäkö??
        suosittelen! kirjoitti:

        Kalajoen Olli on tässä todella hyvä

        En kyllä häntä suosittelisi kenellekkään...


    • ennuste

      Ennustin kerran itse itselleni nuorena ennustuskirjan kautta. Ennustin tai näin silloin että olen kahdessa pitkässä suhteessa ja välillä yksin, ja näin silloin myös että tulen saamaan viisi lasta. No eronnut olen monia vuosia taakse, ikää on 37 v., lapsia on tällä hetkellä 4 (mutta entisestä ukosta olen saanut ainaisen lapsen riesaksi) saa nähdä milloin ja jos uusi mies ilmaantuu, näköalat ovat lupaavat, tai vieläpä raskaus ja siitähän ei tiedä, ennustettu kyllä on että viidennen saan vielä.

      • Yhtäkkiä äx

        Kyllä jos teet viidennen lapsen, niin se todistaa että ennustit oikein ja että käsinahasta näkee montako lapsta tulee. Itsekin huomasin x merkin kädessäni ja pistin 1000 euroa lottoon.


    • viivojaaanihmettelee

      mulla on M kirjaimet molemmissa käsissä ja myös noita pieniä rasteja, en oikein osaa selittää mitä ne meinaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe