Samsung S5230 kosketusnäyttö-ongelma

....................

Ostin tommosen kännykän melkein heti kun tuli mut nyt tullu ongelma: kosketusnäyttö ei ota vastaan kosketuksia. Takuuta ei enää ole joten pitäis lähettää Tampereelle SCF-huoltoon, osaako kukaan sanoa paljon maksaa kosketusnäytön korjaaminen?

Ps. huomasin, että näytön vasemmassa yläreunassa näkyy outo hehkulampun kuva, näkyykö muilla sama?

31

4536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      sama täällä ja näkyy myös tuo hehkulamppu.. en sitte tiiä mikä siihe on menny

    • huoh hitsi

      mulle tuli myös yht äkkiä ja hehkulampun kuva on myös ;/

    • .,.,.,.,.,

      ja juurikin samainen vika myös täällä!!

    • gnfnfn

      samalla rahalla saat nokian 5230 jossa kosketusnäyttö toimii ja navigaattorit skulaa

    • rebecca22

      minullakin hehkulampun kuva yläkulmassa ja kosketusnäyttö lopetti täysin yhtäkkiä toiminnan. saitteko toimimaan ja miten? Kiitos!

    • jenna.eerola

      kakakakakak

    • poika vaan

      Ostakaa samsung galaxy mini ja toimii tosi hyvin.SUOSITTELEN!!!!!!

    • fsfafafshetrhtrjdgs

      Hiton hyviä vastauksia hei ! Suuretkiitokset

    • auttakee

      mulla sama ongelma, voiskohan joku kertoo, miten saa ton luurin taas toimimaan? tosiaan se hehkulampun kuva ylänurkassa ja näyttö ei ota kosketusta...HELP

    • huggohaistaaamugmmon

      ota puhelin käteesi,aseta se maahan ja heitä sitä isolla tiilellä..samsung on surkein puhelinvalmistaja ikinä, ei kannata ostaa vaikka kuinka hienoja ovatkin..

    • nyt hei oikeesti

      Tuolta ainakin saa oikeesti tietää hinnan www.hetihuolto.fi näyttää Samsung S5230 löytyvän listastakin.

    • jennuliini91

      miten samsung S 5230 saa radion kiinni laitettuu ku en löydä mitenkää

    • oplkijuhy

      mullaki näkyy se ihme hehkulamppu ja ei toimi kosketusnäyttö -.-

    • ostakaauus

      galaxy mini ja galaxy y s5360 on loistavia puhelimia.

    • s5230

      Onko kukaan saanut selville vielä, et mikä vaivaa? Meninpä fiksuna sammuttaa puhelimen ja ottaan akun irti, et jos sit toimis, eipä toiminut ei. Nyt ei mee sit ollenkaan päälle, kun tarvis sim näppäillä.

    • puhelimeton

      samoilla fiiliksillä iteki täällä. ja samalla tavalla toimin iteki. mulla tänään lakkas reagoimasta kosketukseen se kosketusnäyttö. sammutin puhelimen ja käynnistin uudelleen nii eipä toiminu ehei. pitäs pin-koodi näppäillä mut eihän se reagoi. :/ ärsyttävää...

    • Känny

      Mul on sama känny mut ei oo tota ongelmaa.

    • jepjep

      Puhelin menee päälle normaalisti ja reagoi näppäimiin erikoisessa järjestyksessä 7=4 8=2 9=3 jne.. ei pysty vahvistamaan pin-koodia kuitenkaan..

      • Pyykkäri

        Sama vika. Kosketusnäyttö kohdistaa kosketuksen eri paikkaan. Olen muutaman kerran saanut sen toimimaan raa'asti vääntelemällä kuin märkää rättiä.
        Puhelin on niin halpa, että ei varmaankaan kannata korjauttaa ja siksi on turha sitä edes sääliä.


    • arghhhh

      mullakin toi hehkulampun kuva eikä näyttö toimi! ois kiva tietää saako tän ongelman jotenki korjattua...

    • s5230 samsung

      osaako kukaan neuvoa saako kotikonstei toimimaan?

    • sama vika pukkas kanssa omaan, jotenka törkkäsin samsungille viestiä asiasta, katotaan mitä laittavat takasi...

    • lollods

      sama ongelma onko jo ratkaistu itse ajattelin avat koko laitteen ja tarkistaa kaiken itselläni myös toinen ongelma että takakansi ei mene kiinni vaaan rehottaa yhdestä kohdasta eikä minulla ole mitään hehkulampun kuvaa ?

    • lollods

      ratkaisin oman ongelmani avasin varovasti ja näytön ohjauksen piuha oli lähteny irti

    • HÄH

      Mulla kyseessä sama känny mutta ei tollasta ongelmaa.

    • ÄÄÄÖÖÖÅÅÅ

      miten saan vaihdettua/poistettua sen valepuhelun äänitteen???

    • Nokian omistaja

      Vinkki kaikille: laittakaa se puhelin ilman akkua muutamaksi tunniksi johonkin lämpimään, esim. takan reunalle, mutta ei mihinkään todella kuumaan paikkaa. Kun puhelin on lämmennyt, niin koittakaa toimiiko! Mulla ainakin toimi, mutta kun puhelin kylmenee, ei toimi enään...Saatte ainakin numerot ja tärkeät jutut pois.

    • sindeee

      mulla kans palaa hehkulampun kuva eikä näyttö toimi.. ihan ykskaks alko.. eilen vielä toimi välillä kun oli akku irti muutaman tunnin mut nyt ei ollenkaan enää toimi näyttö.. onko kukaan saanu selville mikä vikana?

    • Yuii ~

      Itellä meni n. vuosi sitten oma ihan paskaksi, ei myöskään näyttö enää toiminut, vaikka puhelinta en ees ollut hirveämmin heitellyt yms. Siinä sitte loppu akku eikä sitä koskaan saatu enää päälle. Ilmeisesti aika yleinen ongelma näissä puhelimissa.. :I

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe