Mihin tuo putiikki muuttaa Prismakeskuksesta ja mitä tulee tilalle?
Trendi kenkä
18
2452
Vastaukset
- kenkää vain
Toivottavasti ei muuta mihinkään, lopettaisi vain ja myyjät voisivat siirtyä heille sopivampiin työtehtäviin, kun ei asiakaspalvelutyö oikein ole onnistunut.
- tietoa_on
kysyin myyjältä muutta city markettiin yläkertaan siihen entiseen lastenvaatekauppaan joka on laaksoa tms. vastapäätä, sitten sieltä muuttaa uuteen kauppakeskukseen kunhan se valmistuu
- SOHVITÄTI
ITSE AINAKI OLEN SAANU TODELLA HYVÄÄ PALVELUA JA ONNEKS PYSYY LIIKETOIMINTA HYVINKÄÄLLÄ :D MINKÄKÖHÄNLAINEN ASIAKAS OLET ITSE OLLUT KERTA OLET HUONOA PALVELUA SAANUT ??
- älääääääää
SOHVITÄTI kirjoitti:
ITSE AINAKI OLEN SAANU TODELLA HYVÄÄ PALVELUA JA ONNEKS PYSYY LIIKETOIMINTA HYVINKÄÄLLÄ :D MINKÄKÖHÄNLAINEN ASIAKAS OLET ITSE OLLUT KERTA OLET HUONOA PALVELUA SAANUT ??
älä huuda tai ota caps lock pois päältä.
- tervevaankaikki
Itse olen saanut aina hyvää palvelua ja ne kengät siellä on aivan upeita. Jokelasta asti tulen aina ja säikähdin jo että lopettaa kokonaan, muttei onneksi. sfSFs eikös asia mene vähän niin, että sellaista palvelua saat millaista ansaitset ja tekstisi tyylistä päätellen olet saanut juuri sinulle sopivaa palvelua :D
- itsekin myyjä
Itse olen saanut todella hyvää ja todella huonoa palvelua kyseisessä paikassa. Ei se kuulkaas hei välttämättä asiakkaasta riipu vaan myyjästä..
Tai voihan olla että asiakkaastakin koska tuli kyllä yhden myyjän kanssa sellanen fiilis että sitä vitutti mun naama :D - apteekkihuhhuh
itsekin myyjä kirjoitti:
Itse olen saanut todella hyvää ja todella huonoa palvelua kyseisessä paikassa. Ei se kuulkaas hei välttämättä asiakkaasta riipu vaan myyjästä..
Tai voihan olla että asiakkaastakin koska tuli kyllä yhden myyjän kanssa sellanen fiilis että sitä vitutti mun naama :Dharmi juttu tää ja siihen niitten paikalle tulee kuulemma APTEEKKI?!?!? wtf? Miksi apteekkia tarvitaan just siinä? Vie viimeisenkin kenkäkaupan pois...
Asiakaspalveluun en ota kantaa, osaan itse etsiä itselleni kengät enkä tartte siihen ketään neuvomaan, vaikka siellä kyllä aika usein myyjä tulee apua tarjoomaan. - ällistynyt
apteekkihuhhuh kirjoitti:
harmi juttu tää ja siihen niitten paikalle tulee kuulemma APTEEKKI?!?!? wtf? Miksi apteekkia tarvitaan just siinä? Vie viimeisenkin kenkäkaupan pois...
Asiakaspalveluun en ota kantaa, osaan itse etsiä itselleni kengät enkä tartte siihen ketään neuvomaan, vaikka siellä kyllä aika usein myyjä tulee apua tarjoomaan.Apteekkiko?? Mistä olet kuullut? Mikä apteekki? Kauppalankadunko vaiko joku uusi? Kuinka isot tilat siinä on apteekille? Käyn harvoin Prismassa.
- tähmitähäh
ällistynyt kirjoitti:
Apteekkiko?? Mistä olet kuullut? Mikä apteekki? Kauppalankadunko vaiko joku uusi? Kuinka isot tilat siinä on apteekille? Käyn harvoin Prismassa.
Samaa huhua olen kuullut että apteekki siihen tulisi. Älytön juttu toi kyllä on jos tarvii siihen apteekki laittaa.....
- ällistynyt
tähmitähäh kirjoitti:
Samaa huhua olen kuullut että apteekki siihen tulisi. Älytön juttu toi kyllä on jos tarvii siihen apteekki laittaa.....
Se voisi tietysti olla joku sivuapteekki, josta saisi yleisimpiä lääkkeitä.
- ällistynyt
apteekkihuhhuh kirjoitti:
harmi juttu tää ja siihen niitten paikalle tulee kuulemma APTEEKKI?!?!? wtf? Miksi apteekkia tarvitaan just siinä? Vie viimeisenkin kenkäkaupan pois...
Asiakaspalveluun en ota kantaa, osaan itse etsiä itselleni kengät enkä tartte siihen ketään neuvomaan, vaikka siellä kyllä aika usein myyjä tulee apua tarjoomaan.Onhan Kenkä-Expertti vielä olemassa Hämeenkadulla. Vai onko?
- sisäpiiriläinen
liiketilaan, jossa viimeksi on ollut lastenvaateliike. Tilalle tulee apteekki.
- nigfjog
ootteko niin laiskoja ettette jaksa kävellä prismasta viereiseen rakennukseen trendikengän uusiin tiloihin, vai ettekö lue koko ketjua
- 14+2
nigfjog kirjoitti:
ootteko niin laiskoja ettette jaksa kävellä prismasta viereiseen rakennukseen trendikengän uusiin tiloihin, vai ettekö lue koko ketjua
No autoilijathan ei tunnetusti jaksa kävellä yli 10 metrin matkaa. Kenkäkaupoille mennessäkin pitää päästä just eikä melkein oven eteen. Mistä tulee mieleen, että mitä tekee kengillä, kun ei koskaan kävele.
- 9+4
14+2 kirjoitti:
No autoilijathan ei tunnetusti jaksa kävellä yli 10 metrin matkaa. Kenkäkaupoille mennessäkin pitää päästä just eikä melkein oven eteen. Mistä tulee mieleen, että mitä tekee kengillä, kun ei koskaan kävele.
haha, hyvin sanottu 14 2. Harmittaa nyt tuo vaan etteivät myykään tuossa uudessa liikkeessä lasten kenkiä. Meidän lapsille on aina sieltä löytynyt hyvin OIKEAN KOKOISET kengät, hyvällä avustuksella. Pitänee sen aikaa siis tyytyä markettikenkiin( :( ), kunhan muuttavat kauppakeskukseen.
Tämän takia minusta siis ainakin oli tyhmää että trendikenkä lähti pois isoista tiloista prismasta. - vuoksi.-
9+4 kirjoitti:
haha, hyvin sanottu 14 2. Harmittaa nyt tuo vaan etteivät myykään tuossa uudessa liikkeessä lasten kenkiä. Meidän lapsille on aina sieltä löytynyt hyvin OIKEAN KOKOISET kengät, hyvällä avustuksella. Pitänee sen aikaa siis tyytyä markettikenkiin( :( ), kunhan muuttavat kauppakeskukseen.
Tämän takia minusta siis ainakin oli tyhmää että trendikenkä lähti pois isoista tiloista prismasta.se lähti pois, kun sinä kävit liian harvoin siellä.
- Abteekki
vuoksi.- kirjoitti:
se lähti pois, kun sinä kävit liian harvoin siellä.
Minusta tuo apteekki on tosi hyvä asia! Niille jotka sitä tarvitsee usein ymmärtävät sen että on kiva että se apteekki on kaupan yhteydessä. Pääsee helposti autolla.
Kyllähän ihmiset osaa mennä sinne trendikenkään citymarketin yläkertaankin.
- hämo
Toi trendikenkä muuttaa 2012 uuteen willa kauppakeskukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436