Pojat!

sunshine

Tätä on kysytty varmaan jo 10000 kertaa tällä palstalla, mutta kysynpähän nyt vielä kerran. Eli mistä tunnistaa ihastuneen pojan?
Jos poika vaikka tunnilla välillä "vilkuilee" tyttöä, niin tarkottaako se että on ihastunu tähän kyseiseen tyttöön? =)
Siis miten ihastunu poika käyttäytyy?
Jotain "selviä" tuntomerkkejä, kiitos.

37

3508

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullasorsa

      Katse kertoo paljon. Katseen välttelykään ei välttämättä meinaa ettei olisi ihastunut, se voi olla vaan ujoutta. Yleinen hermostuneisuus kun olette esim. tunnilla on. Ja "lähelle" hakeutuminen, vaikkapa koulussa käytävällä edestä käveleminen vaikkei olisi mihinkään oikeasti menossakaan.

    • Antsu

      Ei vilkuilu tarkota välttämättä mitään, pitäähän ny kaikkien jonnekkin päin kattoa...

    • -n poika

      On vaikea sanoa koska mitä on ihastuminen.
      kiinnostunut,Ihastunut,rakastunut.
      Vai joku noiden välimoudoista?
      Kaikki pojathan ovat vähän kiinostuneita lähes kaikista-ei välttämättä pidä paikkaansa mutta niin uskon-. Ihastuminen taas olisi että "se tietty,hän" tyyli. No rakastuminen on sitten kimurantimpi,jotenkin ihastuksen kaltainen,onko ihastuksella ja rakastumisella ero?
      Paitsi että rakkaus on rakkaus tyttöjen ihastuminen tarkoittaa poikienkielessä kiinnostumista?

      Itsekkin uuteen piiriin-kouluun- tultuani olen huomannut ihmisiä, jotkut pannut tarkemmin merkille. Joistakin tullut eräänlainen pakkomielle, että on pakko kääntää pää ja katsoa hänen/heidän paräänsä kun vielä voi. Eikä johdu yleisestä kauneudesta, vaan omasta nais maustani,kait.

      Sanotaan että rakastuneen/ihastunee/kiinnostuneen silmän pupillit laajenevat kohdetta katsoessa,mutta mitä noista se koskee? ...kaikkia,kaipa se on sitä että yksinkertaisesti haluaa nhähdä enemmän sitä mitä katsoo,joten verkkokalvo vastaanottaa enemmän valoa nähdäkseen enemmän. -Anteeksi tieteellinen tunnelmaa latistava osio mutta piti tämäkin kertoa.

      Itse yritän saada huomiota häneltä.(heiltä?)
      Teen ja sanon jotakin kun hän on lähellä jospa hän siksi kiinnostuisi minusta.Yritän nyt kovasti päästä siitä eroon, sillä en halua antaa väärää kuvaa,joskaan en tiedä sitä oikeaakaan kuvaa. Olen kovin kriittinen tyttöystävän/elokumppanin/ym etsimisessä olen laajasti kiinnostunut mutta en suostu löytämään/myöntämään jotakuta siksi jonka yrittäisin "iskeä".

      Esm; kerron jonkun kiinostavan(?) jutun kavereilleni vasta kun hän on lähistöllä,tai kuljen juuri tietystä kohtaa jotta ohittaisin hänet.

      Silti kiellän olemasta rakastunut tai ihastunut. En suostu yrittämään deittejä tahi mitään.Minulla on oma käsitys ihmisten pariutumisesta, joskaan sille ei ole minkäänlaista todistetta. Eli sinkkuna erokkona pysyn kunnes heitän harhakuvani(?) menemään tai kunnes se todistaa toimivuutensa.

      "Olen minä ohittanut kaungin parhaat.... heidät väistäen..."

    • amppari

      Mulla periaatteessa itelläni täysin sama "ongelma", mutta sen voi sanoo että kyllä sen huomaa yrittääkö poika kattoo sua ja saada sun katseen vangituks, mutta itelläni menee välillä hermo kun kattoo että jaha toi taitaa olla kiinostunu ja sitten heti ai se onki jonkun kans....
      Mutta kyllä sen musta tiätää jos joku on kiinnostunu, mutta sitä ihmettelen että jos on 100% varma että jotain on tekeillä ja siltikään ei tapahdu mitään..

      • Jokutyttö

        Mulla on ongelma en tiedä onko kaks poikaa ihastunu muhun koska olin yks päivä koulussa niin toinen niistä pojista joutui istumaan mun viereen ja se heitti jotain huonoo läppää ja myös pyysi mua pelaamaan sen ja muiden poikien kaa jalkapalloa ja sitten se yks toinen se tervehtii mua jokapäivä vaikka sen ei tarviis. Pliis auttakaa mua! Onko ne ihastunu muhun?...


      • MirandaUusi

        Sama juttu.


      • helpsteri
        Jokutyttö kirjoitti:

        Mulla on ongelma en tiedä onko kaks poikaa ihastunu muhun koska olin yks päivä koulussa niin toinen niistä pojista joutui istumaan mun viereen ja se heitti jotain huonoo läppää ja myös pyysi mua pelaamaan sen ja muiden poikien kaa jalkapalloa ja sitten se yks toinen se tervehtii mua jokapäivä vaikka sen ei tarviis. Pliis auttakaa mua! Onko ne ihastunu muhun?...

        eka esimerkki: kyseinen henkilö luultavasti on ihastunut sinuun.
        toka esimerkki: ei niin todennäköistä, mutta mahdollista.

        toivottavasti oli apua
        -helpsteri-

        ps. pitää opetella kirjoittamaan järkevältä näyttäviä viestejä, koska en osaa ;P


    • Poika89

      ei se vilkuilu "välttämättä" tarkoita että on rakastunut/ihastunut. Sillä itse kyllä katson vähän kauniinpien tyttöjen perään varsinkiin rintoja ja persettä eikä pidä unohtaa luonnetta ja kasvoja.
      Tää saatto olla vähä sekava, mutta en tarkoita että ulkonäkö on tärkein!!!

    • Ville_87

      Yleensä sen huomaan jos poika vilkuilee tyttöä, hymyilee sille ja käyttäytyy häntä kohtaa hyvin ;)

    • damdidampöö

      Ite oo tyttö mutta siltiki luulen että pojat on vähä kiinnostuneita jos latsekontakti hymym kanssa kestää sen viitisen sekunttia. Mutta ei sw aina merkkaa mittää. Se väh riippuu siittä millane se poika on.

    • ihastunut poika

      Esim. Jos poika katsoo sua pitkään niin se on yks ihastumisen merkki. Ite oon ihastunut yhtee meä luoka tyttöön ja katon sitä melkeen nii kauan ku mahollista. Jos huomaat että joku poika katsoo sua niin kantsii kattoo sivusilmällä kuinka kauan se katsoo sua. Jos se katsoo kauan sua se on joko ihastunut suhun tai sussa on jotaki outoo.

    • Ipana247

      Tiedän tämä on vanha tämä chatti mutta yhdellä pojalla on aina pupillit laajentuneet kun hän katsoo minua. Ja hän monesti koskettelee minua ihan ilman syytäkään. Ja sitten hän vastaa viesteihin erityisen nopeasti ja minä en ole varma että onko hän ihastunut tai enemmän taikka ollenkaan :(( . Kiitos vastauksista jo etukäteen :)))

      • Moikkavaa

        No luultavasti on :D mun köksän ryhmässä on pari poikaa jokka akna kahtoo mua silmii ja naurattaa :P tiedä heitä mitä haluavatw


      • 652346342
        Moikkavaa kirjoitti:

        No luultavasti on :D mun köksän ryhmässä on pari poikaa jokka akna kahtoo mua silmii ja naurattaa :P tiedä heitä mitä haluavatw

        ne siis tekee niin vain, koska haluavat jotain? Voiskohan olla, että se ei olisi syy?


    • kovapoika

      no siis jos se poika hymyilee sillee kivasti samalla ku vilkuilee niin ehkäpä ehkäpä kaikkea ei voi tietää c:

    • Amanda155

      Jos sillä seisoo, se on varma merkki.

    • Mene.pois.Iisebel

      tunnusta jo tappiosi!

    • Jeesuksessa.Totuus

      ainoa tunnusmerkki!

    • Jumala.Rakkaus

      ymmärrä tämä!

    • Tietysti.Jumala

      Tietysti Jumala jokaisen ihmisen Luojana tahtoo Iisebelin myös pelastaa!

    • Et_ymmärrä_Iisebel

      mitä olet tekemässä!

    • Tee_se_Iisebel

      Kuten Juudas Iskariot!

    • Ymmärrä.Iisebel

      Israelin Jumala suojelee omiaan ja Jeesus ristiinnaulittuna!

    • Pelkäätkö.Jeesusta

      Se on tervettä Isän Jumalan pelkoa! Usko minua!

    • Älä.Iisebel.leiki

      iankaikkisuudellasi, ihan aikuisen oikeesti!

    • Jätä.pojat.rauhaan

      Iisebel, sillä et ymmärrä asian vakavuutta, ja Pojat Jeesuksen apostoleja!

    • Minä.Jeesuksessa

      voin leikkiä Isässä Jumalassa ja Pojassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä kanssasi!

    • Tunnen.hyvin.naiset

      Tunnen hyvin Jumalan!

    • Toivottavasti.ymmärrät

      viestini.

    • OPA482

      Jos poika katsoo sua pitkään nii se on varmasti ihastunu

    • sanoisin

      Hmmm ite poikana tutustun aina ihastukseeni ennen kuin kerron tai näytän mitään, erääseen tutustuttuani menin tunnustamaan ihastumiseni ja pakit sain :( Jos ihastun johonki tuntemattomaan johon tutustuminen on vaikeaa, ei sitä ikinä tiedä olenko vai enkö ole ihastunut. Itse katselen kans paljon tyttöjä.

      Että ei sitä koskaan tiedä kehen tyttöön minä olisin ihastunu, ellen sitten kerro.

    • Minäoon

      Meet vaan juttelee rohkeesti sille pojalle ja se haluu vaikka koulus sun "lähelle" nii meet vaan kysyy siltä jätkältä:-)

    • Fndldkakkakakka

      Yleensä pojat vilkuilee tyttöjä, jos tyttö vilkuilee takaisin pojat laittaa katseensa muualle. Myös ns. "Esittäminen" on ihastuksen merkki. Esim. Puhelee tällee: Olipa raskas SM-kulta! Tyhmä! Pojat keksivät myös haukkumanimiä. Kiusoittelu.

    • Tytteli14

      Oon tyttö mut yks meijän luokan poika kattoo mua tunnilla ja punastelee jos ollaan kahestaan. Jos mä ja se poika katotaan ni mä yleensä hymyilen sille ni sillonki se punastelee ==)

    • Tyttönen30

      Mun luokalla on poika joka kattoo mua kokoajan. Kun katson ikkunasta niin mä nään että se katsoo mua. Sit se tulee mun viereen esim. ryhmätyössä ja jos pitää valita paikka. D:

    • Animehomo_oot_perseestä

      Jos poika vilkuilee tunnilla, ni se meinaa että tytöllä on hyvä perse ja/tai tissit

    • koira123456789

      moi eli oon 12-vuotias ja en tiiä tykkääkö yks poika musta ku se otti musta kuvan kun mulla oli bikinit päällä ja se tunki samaan ryhmään yhel leiril ja sit samal muhun on ihastunu kaks muuta poikaa ja toinen istuu mun vieres ja yrittää saada nauraa ja se toinen on munkaa vapaa ajat ku se tunkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe