Raa atoll, Meedhupparu Island Resort?

matkailija37

Onko kellään kokemusta Meedhupparu Island Resort- nimisestä hotlasta Raa atollilla? Finnmatkojen valikoimassa ensi talvena ja kovin kiinnostaa muiden kokemukset!

56

2789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaanjoo

      Minä kaipaisin myös lisätietoja kyseisestä hotellista. Meillä on myös kyseiseen hotelliin varattuna 1 vko ja sitä ennen vietämme viikon Sri Lankalla.

    • hupparu

      No niin...

      Vaihdetaan vuotta eli olemme menossa Meedhupparuun helmikuussa 2012 eli ovatkos nämä edelliset jättääneet menemättä? Ainakaan ei ole mitään kommentteja tullut saaresta. Sehän sijaitsee osapuilleen yhtä kaukana Malesta kuin Kuredukin, mutta vähän lännempänä.

      Kokemuksia siis, jos on....

      t. Hupparuunmenijät

    • Hei,minäkin kaipaisin tietoa&kokemusta Medhupparusta,olen minäkin menossa helmikuussa 2012.Ainakin on hienon näköinen paikka kuvien mukaan.

    • Meedhupparu

      Tultiin juuri Meedhupparusta. Paikkahan on hieno. Säätiedotuksissa usein sadetta ja ukkosta. Paikanpäällä sää vaihteli nopeasti. Sadekuurojen jälkeen taas kuuma auringonpaiste. Snorklaus-, ja sukelluspaikkana aivan mahtava. Koralliriutta menee siis ympäri saarta. Erilaisia kaloja näkee siis paljon. Eli joka puolella rannasta pääsee suoraan koralleille. Kannattaa ottaa vedenalaisdigikamera mukaan ( 3:n metriin vedenpitävä riittää snorklaukseen.) Vesi on niin lämmintä,että snorklata voi helposti parikin tuntia kerrallaan. Ruoka hyvää, jälkkäri erittäin hyvää. Kaikilla on oma paikka ravintolassa koko loman ajan.Kaikkialla on hyvin väljää, ei tarvi varailla mitään aurinkotuolia. Erittäin hyviä hierojia jos niskat jumiutuu snorklatessa. Aurinko on polttavaa, joten kannattaa snorklata t-paita päällä. Kuntosali ok vaikkakin vanha. Kaikki toimi erittäin hyvin. Matkalla vesitasolla näkee jo paljon millaiseen maisemaan ollaan menossa. Kyllä kelpaa. Hyvää matkaa.

    • Hei.Kiitos kun laitoit vastauksen tänne :).Kun medhupparun kuvat netissä ei kertonut ihan kaikkea.itse oli tänä vuonna Holiday Islandilla ja Malediivit kuume jäi päälle...joten 6.2 > medhupparu.:)

    • honeymoon

      Hei ollaan menossa medhupparu hotelliin helmikuussa 2012 millaisia retkiä saarelta voi tehdä ja millaisissa hinnoissa ne on?? ja onko illallisella mitään säädöksiä vaatteissa kun joissakin paikoissa pitää olla miehillä alle polven housut... lomaa odotellessa...

    • Kun olin viime vuonna Holiday Islandilla niin siellä ei ollut mitään säädöksiä,tuskin täälläkään.Luulisi että Finnmatkat olisi ilmoittanut jos näin on.

      • Honeymoon

        Kiitos vastauksestasi... Taidetaan olla samaan aikaan reissussa,meillä myös lähtö 6.2.2012.. Vähän jänskättää vaihto Frankfurtissa mutta kai se ihan hyvin menee...


      • Finnmatkojen Fani
        Honeymoon kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi... Taidetaan olla samaan aikaan reissussa,meillä myös lähtö 6.2.2012.. Vähän jänskättää vaihto Frankfurtissa mutta kai se ihan hyvin menee...

        Ei tarvitse jännittää Frankfurtin kentällä, meillä jäi viime kesältä hauskat muistot sinne kentälle. Täysin ummikkona odoteltiin mennen tullen pari tuntia ja hauskaa oli kaikkien kommelluksien kanssa. Saatiin reissu tehtyä Kuredulle ja päästiin vielä Suomeenkin takaisin.


    • Hei.Kiva kuulla että tulee muitakin suomalaisia samalle lennolle tänäkin vuonna.Frankfurtissa on meillä monta tuntia aikaa ja meidän ei tarvitse vaihtaa terminaalia....Nähdään varmaan Lufthansan koneessa,ja voidaan vaikka mennä yhdessä oikeaan kohteeseen...Mulla on luultavasti kirkkaan liila reppu selässä...:=

      • honeymoon

        Helpottavaa kuulla että ei tarvitse vaihtaa terminaalia, eikohän me koneessa tai kentällä törmätä tai viimeistään vesitasossa... kiva kuulla että tosiaan tulee muitakin suomalaisia. vielä 4viikkoa ja aurinko kutsuu :)


    • :)

    • Se olisi meillä maanantaina lähtö..:)

      • honeymoon

        Pois täältä pakkasesta auringon lämpöön :)


    • Jep.Alkaa pikkuhiljaan jännitämään.Mutta eiköhän tuo mene hyvin.Lähden tältä paikkakunnalta jo aamulla 7.00 koneella Hesaan,joten reippaasti on mulla aika Hesassa.Nähään koneessa,ja reppu on mulla sittenkin musta missä merkki YOU2. ;)

      • takaisin Malediiveil

        MIten teidän reissu meni, kertokaahan kokemuksia! Me ollaan varattu matka ensi syys-talvelle. 2 vuotta sitten oltiin Kuredulla, nyt ei malttaisi millään odottaa Meedhupparulle pääsyä!

        Jos olitte niissä beach villoissa, häiritsikö seinän takana olevat naapurit?


    • Hei.Reissu oli ihan ok.Vaan melkein puoli saarta oli niin että sen ympäri ole ns sea wall,eikä rannat ollut vapaita eikä päässyt mereen.Se pitäisi nyt huhtikuussa poistua ja riutan reunalle laitetaan betoni vallit.missä on aukkoja välissä että vesi pääsee liikkumaan.Aivan samanlaiset kun Malen ympäri ja monen muunkin saaren ympäri.Kun tämä on valmis,saari on auki ja mereen pääsee,eli ei esteitä ;).Tulee olemaan todella upea saari.Minulla oli henk.kohtasesti todella huono tuuri naapureitten kanssa,2 eri pakettia niistä.Mesoivat sen verran pahasti että jouduin respaan soittamaan ja tultiin hiukan hiljentämään menoa.Tällä reissulla jäi yöunet 4-5 tuntiin ja yö.Mutta näin voi joskus olla. Olin viime vuonna Holiday islandilla ja se oli minun paikka..ajatus olisi että ensi vuonna menisin sinne,mutta päätös ei ole vielä tehty.Sen vain totesiin että sinne jäi sydän,pakko päästä paratiisiin takaisin :).
      Mukavaa matkaa ;)

    • onnellinen snorklaaj

      Kuukauden päästä lähdetään Meedhupparulle. Malediiveillä on käyty ennenkin, joten perusasiat on tutut. Mutta muutama kysymys.

      Kuuluuko all inclusiveen pullovesi, tarkoitan siis huoneeseen tuotuna? Edellisissä paikoissaon tuotu 1,5 litran pullo joka ilta huoneeseen, kuulunut AI:hin.

      Rantapyyhkeet : tuleeko hotellin puolesta?

      Lisää muitakin vinkkejä saa kertoa! On kyllä mukava palata taas auringon alle. :)

    • Moi.Meedhupparulla tuodaan 2 pulloa/henkeä kohden huoneeseen,eli 3 l/vuorokausi.Jos teillä on tuuria,Seawall on poissa kun tulette,viimeistään 30.10 se rumilus on hävinnyt.Ruoka erinomainen,puhumattakaan jälkkäreistä..Spa oli hyvä.4 baaria ja tietty sukelluskeskus.Kun olin helmikuussa,oli joku päivä kun oli Meduusoja,kannattaa katsoa.Mutta tuskin tähän aikaan vuodesta.Saarella löytyy Tohtorin vastaanotto,jos siihen tarve,ja voikin olla kun ollaan niin pohjoisessa.Kun olin niin oli jotakin kummallisia "pistiäisiä" vedessä joka aiheutti allergisia oireita ja ripulia.Sitä mietittiin kun rantaa pitkin illalla tuli kuljettua ja veden mukana tuli sinisiä palavia "tähtiä" jotka sammui kun tuli hiekalle.Oli jotakin loiste maneetteja.Joten syrtekkiä tai jotakin mukaan,sitä voi tarvita.Olin viime vuonna Ari-Atollilla,siellä ei ollut mitään.Mukava ja nautinnollista matkaa teille,itse saan vielä helmikuulle odottaa :)

      • Unohtui,rantapyyhkeet on,ja valkoiset muovituolit löytyy jokaisesta bungalovista.:)


      • onnellinen snorklaaj

        Kiitos infosta!

        P.S. Sitä jaksaa, kun on mitä odottaa. ;)


      • onnellinen snorklaaj kirjoitti:

        Kiitos infosta!

        P.S. Sitä jaksaa, kun on mitä odottaa. ;)

        Ole hyvä.Kertokaa sitten mielipiteet ja onko todellakin niin että Seawall oli poissa.


    • hmm..

      Onkos tuolla aurinkovarjoja? Ettei ihan paahdu?

      • Palmuja :)


      • Meedhupparu tuttu
        merituuli02 kirjoitti:

        Palmuja :)

        Joku kirjoitteli snorklauksesta ja täytyy nyt sen verran kertoa, että JOS ei ole ennen snorklannut, niin kannattaa aloittaa, koska kaloja näkee Meedhupparulla jokseenkin paljon, mutta korallit on tallottu kai melkein kaikkialla Malediiveilla olemattomiin, joten jos haluaa helposti katselemaan todella rikasta merenelämää, niin on suunnistettava Punaiselle merelle ja jos sieltä haluaa paikan, missä on palveluja ja heti hotellin rannassa runsaati katseltavaa, niin Sharm el Sheikh ja sen Naama Bay ylittää näkymiltään monin verroin Malediivit.

        Meedhupparu on muuten sinänsä käymisen arvoinen. Ei tule nälkä, ei tule jano ja se seawall nyt ei pilannut maisemaa pätkääkään ja hintataso on aika kohdallaan, muttta ei ilman all-inclusivea! Ei saa lähteä ilman sitä tai tulee konkurssi, se on varmaa. Se viini, mitä saat 6-7 €:lla meiltä, maksaa 6-10 kertaa enemmän siellä. Kuvia viinilistasta tuli otettua, mutta All-Inclusiveranneke oli omassa raajassa :-)


      • onnellinen snorklaaj
        Meedhupparu tuttu kirjoitti:

        Joku kirjoitteli snorklauksesta ja täytyy nyt sen verran kertoa, että JOS ei ole ennen snorklannut, niin kannattaa aloittaa, koska kaloja näkee Meedhupparulla jokseenkin paljon, mutta korallit on tallottu kai melkein kaikkialla Malediiveilla olemattomiin, joten jos haluaa helposti katselemaan todella rikasta merenelämää, niin on suunnistettava Punaiselle merelle ja jos sieltä haluaa paikan, missä on palveluja ja heti hotellin rannassa runsaati katseltavaa, niin Sharm el Sheikh ja sen Naama Bay ylittää näkymiltään monin verroin Malediivit.

        Meedhupparu on muuten sinänsä käymisen arvoinen. Ei tule nälkä, ei tule jano ja se seawall nyt ei pilannut maisemaa pätkääkään ja hintataso on aika kohdallaan, muttta ei ilman all-inclusivea! Ei saa lähteä ilman sitä tai tulee konkurssi, se on varmaa. Se viini, mitä saat 6-7 €:lla meiltä, maksaa 6-10 kertaa enemmän siellä. Kuvia viinilistasta tuli otettua, mutta All-Inclusiveranneke oli omassa raajassa :-)

        Joo, Meedhupparu nähty ja koettu. Seawall oli siellä, resortin työntekijä sanoi, että will be removed next month. Paikallisen työtahdin tuntien on pakko epäillä asiaa. ;) Itseasiassa meillä oli beach villakin siinä seawallin puolella, mutta ei se pilannut lomaamme. Rumahan se seawall oli, mutta mitäpä tuosta.

        Snorklaaminen oli jees. Ei tarvinnut potkia pitkästi, kun tuli jo kaikenlaista fisua vastaan. Sitä mä en vaan käsitä, että minkä takia jotkut seisoivat korallien päällä! Tyhmät! Käytiin muutamalla snorklausretkellä ja nähtiin tosi värikkäitä koralleja ja kaloja pilvin pimein. Myös Manta Rayn bongaaminen oli ehdottoman hieno kokemus.

        Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Vesitasolento Malesta Meedhupparulle on tosi hieno, juuri sellaista postikorttimaisemaa.

        Malediivit on hieno paikka, mutta eiköhän ne nyt ole nähty meidän osalta vähäksi aikaa. Hinnat ovat karanneet käsistä jo perustason mökeissä - ainakin, jos on arkajalka ja käyttää Finnmatkoja.


    • Hei,kiva kuulla että teillä oli mahtava loma.:) Menen toistamiseen helmikuussa tuonne,katsotaan onko seawall poissa.Piti olla jo tässä kuussa mutta jää nähtäväksi.Noista hinnoista vielä,olen keväällä ottanut tarjouksia eri resorteista (15) ja nyt pitää oikaista ja sanoa että ne on kalliimmat kun matkatoimiston kautta.Ihan sikahintasia ja niihin ei kuulu kun saarella oleminen.ei lentoja ei muuta.Mutta sukulais nainen joka elämänsä ollut matkatoimistossa töissä sanoi että Malediivit onkin semmoinen kohde missä hinnat on halvemmat matkatoimiston kautta.Ja sen huomasin minäkin kun katselin tarjouksia.

      • onnellinen snorklaaj

        Eräs tuttu käy Malediiveilla keskieurooppalaisten matkatoimistojen kautta. Hinnat eri tasoa kuin täällä. Ja alaspäin tietty.

        Me emme valitettavasti kokeneet, että olisimme saaneet liki 6000 eurolle vastinetta - niin rentouttava loma kuin se olikin.


    • Olen minäkin kuullut että jos tilaa saksalaisten matkatoimistojen kautta niin hinnat on erilaisia.ja saksalaisiahan siellä on paljon,niinkun venäläisiä ja engelsmanneja.Ikävä kuulla että ette olleet ihan tyytyväisiä.Mutta kohteitahan löytyy muita.Kävin ensinmäisen Malediivien matkan Holiday Islandilla..on kun yö ja päivä Meedhupparun kanssa,ei ole enään Finnmatkojen valikoimissa.Reissua kumminkin odotan,snorklaaja minäkin :D.Mukavaa jatkoa teille.

    • noonu

      Heips, tuonne ollaan lähdössä nyt tammikuussa. Mitä mieltä olette noista hotellin/sukelluskeskuksen järjestämistä retkistä. Sukeltamaan ei olla menossa, mutta snorklaaminen muuallakin kiinnostaa. Entäs onko jotain mitä pitäisi muistaa ottaa mukaan/olisi hyvä olla mukana sellasia must juttuja, jota ei ihan heti tule mieleen?

      • No ei oikeastaan mitään muuta kun allergialääkkeitä,saattaa tulla aurinkoihottumaa ja tänä vuonna kun olin oli vedessä jotakin "pistiäistä".Mutta kohteessa on lääkärin vastaanotto,oikein pätevä semmoinen.Jos tulee tarvetta.kohteessahan on muutama pieni puoti mistä kyllä saa aurinkorasvaa,vaan ei välttämättä 50 kerroin mitä siellä tarvitaan.Itse aina otan omat pyyhkeet mukaan,jos nyt olisi jotakin allergia pyykinpesupulverille.Ilmavat ja rennot vaatteet..löysät mekot naisille. Ruoka ja palvelu on hyvä.Hyvää matkaa teille :)


      • onnellinen snorklaaj

        Visit Meedhu: tutustumisen arvoinen paikallissaari, vastakohta lomaresortin arkeen

        Watersportsin järjestämät snorkkeliretket: kannattaa osallistua ja valita retki oman mielenkiinnon mukaan. Oppaat ovat hauskoja, joskin toisinaan oli vaikea saada selvää saksalaisaksentilla puhutusta englannista.

        Varaa riittävästi vatsalääkettä. Nimimerkillä Kummallakin ripuli koko matkan ajan.

        Jos joutuu käyttämään suuremman suojakertoimen aurinkorasvaa, varaa tarpeeksi mukaan, koska saaren kaupassa "vahvin" oli suojakerroin 20.

        Kun lähdette vesitasolla lentämään kohti Meedhupparua, valitse vesitasosta vasemman puolen istuimet. Ne ovat yhden istuttavat penkit, mutta maisemat ovat huikeat ja ikimuistoinen tapa aloittaa loma.


    • Pitää kysyä,satoiko teidän reisun aikana?? Minullakin oli mahan kanssa ongelmaa mutta paljastui sitten että ne oli allergista reaktiota niille vedessä oleveille "pistiäisille",jotakin planktonia se oli.Lääkäri hoiti hommansa.

    • noonu

      Kiitoksia vastauksista :)

      Sellasta vielä kyselisin, että tarviiko tuolla käteistä ollenkaan (dollareita)? Voiko retket/ylimääräset juomat/pikkuputiikin ostokset yms. maksaa luotolla? Entäs tipit ym.?

    • Ottakaa hiukan dollareita mukaan,tippejä varten,eli 1/5 dollarin setelit ok.Luottokortilla voit maksaa kaikki retket ja spaa käynnit.Visa toimii ainakin.
      Tipit maksatte kun lähdette kotia.Ja kannattaa antaa teidän oman pöydän tarjoilijalle rahat käteen kun lähdette.Sama pätee teidän "talopojan" kanssa.Kun te tulette paikalle,teidän laukut tuodaan autolla ovelle asti,yleensä 2 miestä ne tuo.Ja niille pitäsi muutama dollari antaa.Tuo on se poikkeus.
      Minä saan odottaa vielä 3kk.Kun tulette kotia,viitsittekö kertoa onko tuo Seawall poissa ? Ja jos ei niin koska tuo on saatu poistettua?.Olisi pitänyt jo olla mutta mitä olen ymmärtänyt niin ei.Ihanaa matkaa teille :)

    • noonu

      Kiitokset vastauksesta taasen :) Minkäslaisen summan te annoitte lähtiessänne tarjoilijalle/"talonpojalle"? Ettei ihan itseämme sielä nolata.

      Laitetaan viestiä kun kotiudutaan, että onko tuo sea wall viä paikallaan. Jos nyt ihan oikein ymmärsin selaillessani paikan virallisia sivuja, niin sieltä löytyi tälläinen teksti: Please note that Standard Beach Villas will only be available until 31st December 2012. Ja jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin nuo standard beach villat on juuri ne sea wall:in puolella.

    • Hei,Minä annoin ravintolan pojalle 10 dollaria lähtiessäni.Talopojalle 20 dollaria,suositeltiin jossakin 10 dollaria /viikko.Nuo standard beach villas on juuri wallin puolella olevat.Olisokohan wallin poisto sitten tammikuusta?? saisi olla pois kun tulen 7.2.Koskas olette lähdössä`?

    • noonu

      2.1 olis meidän lähtö, eli jos nyt tuon ymmärsin oikein niin ilmeisesti ei pitäis olla enää silloin wallia, MUTTA olen hieman skeptinen asian suhteen. Tuskin nyt yhdessä yössä haviää :D

      Varmistuksen varmistus vielä, että eikös sielä ole joku pieni putiikki, niin kävikö sielläkin visa?

    • Hei,No en tiedä ymmärsinkö ollenkaan tuota onko vai eikö ole wallia.Mutta tuo selviää kyllä,jos ei muuta kun 7.2 :).On muutama pieni kauppa ja siellä käy Visa loistavasti,varmaan jotakin muutakin.Ne kysyy ostaessa aina huoneen numeron,ja pitää näyttää avain..Maksatte kun lähdette,ja jos heidän mielestä lasku nousee taivaisiin(ei yleensä jos on all inclusive),saa maksaa välistä pois.Ostakaa suomesta aurinkorasvat 50,muuten ette pärjää,ja kaupassa ei välttämättä ole noin korkeaa kerrointa.Helmikuussa oli,mut siihen ei voi luottaa,et nyt on. :)).Yksi pieni vinkki,jos teillä on uimapatja,ottakaa mukaan,on siis niin mahtavaa sillä köllilä.:)ja ruskettuu.Jos snorklaatte,omat vehkeet mukaan,oli kallista vuokrata. Siellä saattaa olla maneetteja sillä rannalla missä on se saaren pisin laituri.Siellä syöttävät joka ilta 21.30 kaloja,siellä näyttäytyi todella vanha ja iso kilpikonnakin.

    • mirumarus

      Viides kerta tulossa tammikuussa Malediiveilla. Meedhupparulla ei satanut ollenkaan vuoden alussa.Ruoka oli ihanaa, eikä vatsavaivoja ollut. Malediiveistä ei toivu koskaan, mutta täytynee lopetella ne reissut koska hinta on tullut törkeäksi. Paikalliset ihmiset ihmettelevät minne se raha menee ja miksi maksatte noin paljon.
      Nautitaan vielä!!!

    • minä

      6.2 ois häämatkalle lähtö tänne =)

      Oon aina haaveillu malediiveistä ja nyt se vihdoin toteutuu.

    • Se on totta että Malediiveistä ei toivu koskaan.3 kerta lähden nyt 6.2.2012.Ollaan sitten nimimerkin "minä" samalla lennolla. :) Kiva kun tulee muitakin suomalaisia .

      • 6.2.2013 se pitää olla-


    • matkaa suunnitteleva

      Hei! voitteko kertoa oliko se sea wall poissa?

      • Ei ole.Ensi syksynä se poistetaan,näin kaavailtu.Mutta sehän jää nähtäväksi. Tällä hetkellä pumppaavat hiekkaa saarelle lisää.


      • matkaa suunnitteleva
        merituuli02 kirjoitti:

        Ei ole.Ensi syksynä se poistetaan,näin kaavailtu.Mutta sehän jää nähtäväksi. Tällä hetkellä pumppaavat hiekkaa saarelle lisää.

        Ok, kiitos vastauksesta! Vähän kyllä tuntuu, että ei se varmaan ensi syksynäkään ole poissa, kun mikää aikataulu tai "kaavailu" ei ole tähän mennessä pitänyt.


    • matkaaja vm68

      Hei Meedhupparulla käyneet. Onko BeachVilloja eri tasoisia? Onko lähempänä rantaa olevia eli maksavat tod.näk. enemmän?
      Suunnittelemme omatoimimatkaa tuonne vuodenvaihteeseen 2013/2014.

    • matkaa suunnitteleva

      Heips, kertokaapa miltä tuo "sea wall" näyttää? Millä puolella saarta se on?

    • Ihan valli se on (sen päällä kävellään)ja kun siinä istuu aurinko laskee mereen,eli etelä/länsi suunta.Itse asuin niin että tuo valli oli silmien alla koko ajan,mutta siihen tottui ja olihan mahtavaa kuvata omalta terassilta auringonlaskut :)Tuo pitäisi olla poissa syys-lokakuun vaihteessa,jos nyt on uskomista aikatauluun..

    • matkaa suunnitteleva

      Hei "merituuli02"´ja kiitos sea wall-vastauksesta. Muistatko oliko saarelta mahdollisuus tehdä sellaista retkeä, jossa asiakas vietäisiin ns.autiollesaarelle (picnikille) joksikin aikaa? Minkälaisia retkiä saari järjesti? Onko saarella yksi (yleinen) uima-allas? Aurinkotuoleille ei vissiin ollut tunkua? Oliko aurinkotuoleja myös rantaviivalla? Järjestikö ravintola tarvittaessa rannalle kahdenkeskisen pöydän? Tai huomasitko, oliko joskus ravintolassa jonkun pöytä koristeltu muista poiketen? Kerro, mikä oli mielestäsi hyvää ja mikä huonoa saarella. Kiitos.

    • Hei.retkiä oli monenlaisia,yleisiä,eli kaikille avoimia.Aamukalastusta ja delfiiniretkiä aamuisin,snorklausta ja käytiin manta retkellä,eli sekin snorklausta.Paikalliselle saarelle on retki.Sitten oli hääpareille yksityiset retket missä samalla reissulla kun minä oleva hääpari käytti ja se oli heidän mukaan erinomainen.1 allas on,mutta,mitä sillä kun Intian valtameri edessä :).Joka bungalovilla oli 2 aurinkotuolia ja rannoilla oli kaikkien käytettävissä olevia.Niitä kahdenkeskisiä pöytiä en Meedhupparulla nähnyt,(mutta Holiday Islandilla oli kyllä).No,olen käynyt 2 eri saarella,Holiday Islandilla ja Meedhupparulla.Se Sea wall hiukan laski minun pisteitä Meedhupparusta,koska olen toisessa kohteessa käynyt missä pääsi kävelemään ympäri koko saarta ilman tämmöistä "estettä".Minä rakastan rauhaa joten tämä Meedhupparu oli minulle ehkä liian iso ja vilkas.Palvelu erinomainen,ruoka mahtavaa.Toinen miinus oli asuminen,bungalovit oli jaettu kahtia,ja minulla oli huono tuuri naapureitten kanssa.Mutta,saaria löytyy vaikka kuinka paljon,ja jos omatoimisesti menette,katsokaa > http://www.maldives.com/

    • matkaa suunnitteleva

      Kiitos "merituuli02" . Tutkiskelin Holiday Island Resortia ja sekin näyttää houkuttelevalta. Nyt pähkäilemmekin Meedhupparun ja Holidayn eroja. Siellähän ei ole ulkouima-allasta, jos joku päivä haluaiskin köllötellä altaalla. Ja Meedhupparulla sais All Inclusiven samalla hinnalla kuin Holidayssa vain aamiaisen. Kävittekö siellä naapurisaarella (ilmanen pikavenekuljetus)? Minkälainen allas-alue? Miten ruokailun maksu hoitui Holidaylla sillä esim. Booking ei myy kuin aamiaisella, mikä tuntuu ihmeelliseltä? Haittasko Holidaylla lentokenttäliikenne? Kuvien perusteella Holidaylla pörrää vesijettejä, mikä tuntuu negatiiviselta melulta rauhaa rakastavalle romantikolle... Oliko Holidaylla riippukeinuja?
      Suunnittelemme kuumeisesti Malen matkaa n25.12.2013-10.1.2014 ja kaikki vapaa-aikani menevätkin tutkien tulevaa kihlautumismatkaamme (kihlautumispv 4.1.14).
      Olisin kiitollinen, jos vertailisit näitä kahta kohdetta tyyliin plussat ja miinukset ;)
      Olen käynyt yhden kerran v2009 Malediiveilla (Olhuveli Spa&Resort) ja se oli kyllä paratiisi. Tulevalle puolisolleni Malediivit on koskematon paikka.
      Olitko valmismatkalla ja jos niin mitä kautta?

    • matkaa suunnitteleva

      Moi "merituuli". Voi kunpa ehtisit vastaamaan edelliseen....tekisin päätöksen vasta sen jälkeen. Kiitos

      • Hei.Oli äitin hautajaiset välissä..Mutta hei, ette tarvitse allasta jos menette Holidaylle.Olette Atollin reunalla ja todella pitkästi (200M aBbout) ennekun on todella syvää,baari on ihan rannassa.jos haette laatua,menette muualle kun Meedhupparulle,se on selvä.Nämä 2 paikkaa on kun yö ja päivä.Toki aurinko sama.10 minuutin venematka on Sun Islandille,on iso saari,muistaakseni 2-
        3 km on kävellä ympäri.Mutta,mitä te haette,romantiikka ja ihanuutta,sitä minun mielestä ette saa Meedhupparulta,mutta varmasti Holidaylta.Niistä vesijeteistä ei tarvitse olla huolissaan,niitä saa vuokrata jokaisella saarella,myös Meedhupparulla.Ja minua ne ei haitanneet.laittakaa postia [email protected] jos jotakin,avustan kyllä jos voin.


    • matkaa suunnitteleva

      Hei merituuli02. Osanottoni.
      Laitan sulle postia vkl:n aikana.

      • ok.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe