LL-viihde

mukana roikkunut.

Olen niin ihmeissäni. Minkä ihmeen takia LL-viihteen kilpailuissa tänäkin vuonna haalitaan niin paljon huonojakin laulajia mukaan?? ja kun on finaali 2-päiväisenä niin seuraavana päivänä saa SOITTAA että pääsikö jatkoon!!!!! ja semi-finaalissa osa saa laulaa yhden laulun, osa 2 laulua. jossain on järjestelyissä pahasti vikaa. Vielä finaalin tuomaristosta. Osasiko kumpikaan itse laulaa?????

29

4011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunigatar:)

      no hoh hoijakkaa? kysy nyt sitten tämän palstan lukijoilta, tai siis niiltä omasta mielestään maailman parhailta ja ainutlaatuisimmilta karaokelaulajilta, tuomareilta, etc, joita maa päällään kantaa tuollaista asiaa? kandee olla varovainen ettei joku ota koko satoa sieraimiinsa. tai loukkaannu sulle verisesti?täällähan ei saa missään nimessä arvostella laulutaitoa, mikkitekniikkaa, kisojen tuomarointia, laitehankintoja tai niihin liittyviä hintoja, tai karaokelevyjen sisältöihin liittyvää tahi muuta. "harrastukseen" liittyvää , täällä pitää vain kehua kaikkia ja kaikkea sekä olla kieli "ruskeana" mielistelemässä viestikeskustelujen aloittajia tai niihin osallistujia.

    • Jälkijunassa

      TÄMÄ ON TESTI: Osataanko täällä nyt keskustelutaitoa? Onko opittu mitään? Vai onko edelleen vain rääväsuut asialla, jonka johdosta täältä hävisi ne muutamat mukavat ja asiaa kirjoittelevat nimimerkit.

      Mukanaroikkuneelle sanoisin mielipiteenäni, että voiko harrastelijakaraokelaulajia moittia huonoiksi laulajiksi, nämähän eivät olleet ammattilaisten kisat. Sarjojakin oli niin monta ja jokaiseen piti tietysti saada kilpailijoita tarpeeksi, ei kait ne muuten olisi kilpailut edes olleet. Ei minusta ihme ollut, jos joku ns. huonompikin oli joukossa ja ovathan he voineet semissä onnistua hyvinkin, mene ja tiedä.
      Tietysti minunkin mielestäni eivät kaikki parhaat päässeet palkinnoille, sehän on selvää, en edes minä, vaikka olin niin tosi hyvä, heh.

      Finaalit oli kaksipäiväiset ja olisihan sitä voinu olla siellä koko ajan ja nauttia vaikka odotellessa kylpylän tarjonnasta, siis huvi ja hyöty yhdessä.
      Minä ainakin olin koko ajan paikan päällä, ei tarvinnu soitella.
      Siinä semissä, missä minä olin, niin kaikki sai laulaa kaksi laulua.

      Tuomaristosta, siis niitä oli neljä ja oon kuullu kolmen laulavan, naistuomari jopa kilpaillutkin jossain (ei muistaakseni ole voittanut kuitenkaan, en ole varma)
      Niin ja sehän on selvä ja määrätty asia, että tuomarit eivät osaa arvostella ja valitsevat aina vääriä, niinkuin nytkin, kun eivät minuakaan, mä oon hyvin hyvin katkera.

      Niin täällä pitääkin kehua kaikkea, on toi kunigatar ihan oikeassa, hyvä hyvä.
      Kukaan ei ole tuloksia kysellyt täällä, eivätkä ole laittaneet sivuilleenkaan niitä, enkä muista kaikkia, ketkä pääsi palkinnoille, en edes minä, mutta kai minä sitten paremmille hävisin, nyyh.
      Tästähän on mukava jatkaa, vai?

      • aloittaja2

        Juu tiedän Mäkiturjan ja Esako hänen nimensä on? laulutaidot kyllä. tarkoitin juuri näitä kahta muuta ja yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa että onko lainkaan lauluääntä itsellä. Eli toisin sanoen Mäkiturja taisi olla ainoa laulutaitoinen??? Vai olenko väärässä? Mutta uskon kyllä että Mäkiturjalla se päätäntävalta näissä kisoissa on. Mielestäni silti liian paljon haalittu mukaan. menee mielenkiinto kokonaan.


      • ihmeessä
        aloittaja2 kirjoitti:

        Juu tiedän Mäkiturjan ja Esako hänen nimensä on? laulutaidot kyllä. tarkoitin juuri näitä kahta muuta ja yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa että onko lainkaan lauluääntä itsellä. Eli toisin sanoen Mäkiturja taisi olla ainoa laulutaitoinen??? Vai olenko väärässä? Mutta uskon kyllä että Mäkiturjalla se päätäntävalta näissä kisoissa on. Mielestäni silti liian paljon haalittu mukaan. menee mielenkiinto kokonaan.

        tuomarilla pitäisi olla lauluääntä? Kuunnella ja katsellahan sen pitää osata?

        Vai meinaatko että kaikissa muissakin kilpailulajeissa tuomarit on aina parempia kuin tuomaroitavat?


      • shitmandoo
        aloittaja2 kirjoitti:

        Juu tiedän Mäkiturjan ja Esako hänen nimensä on? laulutaidot kyllä. tarkoitin juuri näitä kahta muuta ja yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa että onko lainkaan lauluääntä itsellä. Eli toisin sanoen Mäkiturja taisi olla ainoa laulutaitoinen??? Vai olenko väärässä? Mutta uskon kyllä että Mäkiturjalla se päätäntävalta näissä kisoissa on. Mielestäni silti liian paljon haalittu mukaan. menee mielenkiinto kokonaan.

        ala vaikka kriitikoksi ? jos kerta jatkuva valittaminen joka asiasta on pääasiasi!


      • mikä pelle
        aloittaja2 kirjoitti:

        Juu tiedän Mäkiturjan ja Esako hänen nimensä on? laulutaidot kyllä. tarkoitin juuri näitä kahta muuta ja yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa että onko lainkaan lauluääntä itsellä. Eli toisin sanoen Mäkiturja taisi olla ainoa laulutaitoinen??? Vai olenko väärässä? Mutta uskon kyllä että Mäkiturjalla se päätäntävalta näissä kisoissa on. Mielestäni silti liian paljon haalittu mukaan. menee mielenkiinto kokonaan.

        "yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa "

        Niinhän ne vissiin tekee joka alalla, että ensin tuomarit näyttää mallisuorituksen, sitten vasta alkaa kisat.


      • aloittaja3
        mikä pelle kirjoitti:

        "yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa "

        Niinhän ne vissiin tekee joka alalla, että ensin tuomarit näyttää mallisuorituksen, sitten vasta alkaa kisat.

        Painukaa nyt helvettiin...kommentteinenne... Tuomarit kuunnella ja katsella??????? Ei laulukipailussa nyt paljon kyl katselemalla tuomaroida...ja mielestäni en kyllä arvosta tuomaria karaokekisoissa..jos se laulaa esim. nuotinvierestä.....ei tuomarin todellakaan tarvitse olla parempi...on ihmisillä ihmeelliset nuo karaokekisojen kriteerit.


      • ihan ite vaan
        aloittaja3 kirjoitti:

        Painukaa nyt helvettiin...kommentteinenne... Tuomarit kuunnella ja katsella??????? Ei laulukipailussa nyt paljon kyl katselemalla tuomaroida...ja mielestäni en kyllä arvosta tuomaria karaokekisoissa..jos se laulaa esim. nuotinvierestä.....ei tuomarin todellakaan tarvitse olla parempi...on ihmisillä ihmeelliset nuo karaokekisojen kriteerit.

        ihan mihkä lystäät.
        Ensinnäkin, nyt puhutaan karaoke- eikä laulukisoista.
        Ja toisekseen, meinaatko tosiaan ettei meinaa (oli sitten vaikka ihan laulukilpailukin) miltä näyttää ja miten esiintyy. Kyllä siellä kuule arvostellaan paljon muutakin kuin pelkkä nuotissa pysyminen.


      • pike 2004
        aloittaja2 kirjoitti:

        Juu tiedän Mäkiturjan ja Esako hänen nimensä on? laulutaidot kyllä. tarkoitin juuri näitä kahta muuta ja yleensä kyllä tuomarit näyttävät omat taitonsa että onko lainkaan lauluääntä itsellä. Eli toisin sanoen Mäkiturja taisi olla ainoa laulutaitoinen??? Vai olenko väärässä? Mutta uskon kyllä että Mäkiturjalla se päätäntävalta näissä kisoissa on. Mielestäni silti liian paljon haalittu mukaan. menee mielenkiinto kokonaan.

        Jos ei osa hävitä ei kannata lähtiä mukahan ollenkaan , ei tämä niin totista oo leikkimielellä sine mennähän ja ei ne tuomarit tartte olla mitään ammattilaisia eihän mekään olla , mutta korvat niillä on ja tuomarointi oli tidella hyvää , pidin ihte kirjaa ja annoin pisteitä ja kyllä minä olin lähes samaa mieltä ja vaikeaa se oli niin oli hyviä laulajia.


      • &Jerry
        pike 2004 kirjoitti:

        Jos ei osa hävitä ei kannata lähtiä mukahan ollenkaan , ei tämä niin totista oo leikkimielellä sine mennähän ja ei ne tuomarit tartte olla mitään ammattilaisia eihän mekään olla , mutta korvat niillä on ja tuomarointi oli tidella hyvää , pidin ihte kirjaa ja annoin pisteitä ja kyllä minä olin lähes samaa mieltä ja vaikeaa se oli niin oli hyviä laulajia.

        Joku kysyi onko tuomarit itse laulaneet /voittaneet.Naistuomari tiina kultalahti-Byyskata on ollut tähtiartistikisan yleisön suosikki, siis puhelin äänestyksen.
        Tiedä kuinka paljon tulisi maksamaan jo ite haluaisin joskus jotain voittaa.
        kerran äänestin ihteäni viidelläkympillä, mutta sinne ne rahat meni ilman voittoa, että kallista, kallista se köyhälle on, saada kympin pokaali.....


      • huoh.,.,.
        &Jerry kirjoitti:

        Joku kysyi onko tuomarit itse laulaneet /voittaneet.Naistuomari tiina kultalahti-Byyskata on ollut tähtiartistikisan yleisön suosikki, siis puhelin äänestyksen.
        Tiedä kuinka paljon tulisi maksamaan jo ite haluaisin joskus jotain voittaa.
        kerran äänestin ihteäni viidelläkympillä, mutta sinne ne rahat meni ilman voittoa, että kallista, kallista se köyhälle on, saada kympin pokaali.....

        nimeomaan kallista on, voi luoja näitäkin kisoja vielä joku jaksaa


      • aoittaja4
        ihan ite vaan kirjoitti:

        ihan mihkä lystäät.
        Ensinnäkin, nyt puhutaan karaoke- eikä laulukisoista.
        Ja toisekseen, meinaatko tosiaan ettei meinaa (oli sitten vaikka ihan laulukilpailukin) miltä näyttää ja miten esiintyy. Kyllä siellä kuule arvostellaan paljon muutakin kuin pelkkä nuotissa pysyminen.

        ed.kirjoittajalle...kirjoitit
        "Ensinnäkin, nyt puhutaan karaoke- eikä laulukisoista. "
        Mikä sun mielestä on KARAOKEKISAT ?????


      • et tuota
        aoittaja4 kirjoitti:

        ed.kirjoittajalle...kirjoitit
        "Ensinnäkin, nyt puhutaan karaoke- eikä laulukisoista. "
        Mikä sun mielestä on KARAOKEKISAT ?????

        tiedä, kannattaa ehkä pysyä kisoista pois?


      • ALOITTAJA5
        et tuota kirjoitti:

        tiedä, kannattaa ehkä pysyä kisoista pois?

        Ei kun sinulta juuri sitä kysyn..kun jos olet tuo ed.kirjoittaja. kirjoitit itse: "Ensinnäkin, nyt puhutaan karaoke- eikä laulukisoista." eli minä pidät KARAOKEKISOJA??????..


    • finalisti

      kyllähän nää ll viihteen kisat aika sirkusta on ja itse asiassa koko puljun toiminta.voisivat edes senverran vaivautuu et päivittäisi tuloksiaan .valtakunnanmestari kisoista kulunut 3viikkoa eikä viel ole tuloksia netissä

      • humikohomer

        ja ketä kiinnostaa???


      • jehovatti
        humikohomer kirjoitti:

        ja ketä kiinnostaa???

        putosikko karsinnoissa vai oletko muuten vaan kade laulutaitoisille?? :D


      • aloittaja5
        jehovatti kirjoitti:

        putosikko karsinnoissa vai oletko muuten vaan kade laulutaitoisille?? :D

        En pudonnut alkukarsinnoissa...enkä ole kade..ja nyt on kyse ihan muusta,,,ihmeellistä veulaamista, ihan asiaa kysyin alunperin niin ei kun väännetään vierestä vaan...


      • jehovatti
        aloittaja5 kirjoitti:

        En pudonnut alkukarsinnoissa...enkä ole kade..ja nyt on kyse ihan muusta,,,ihmeellistä veulaamista, ihan asiaa kysyin alunperin niin ei kun väännetään vierestä vaan...

        Enhän sulta mitään kysynytkään vaan vastasin humikohomerille, katso kuinka vastauspuu menee..


      • animation

        siis joku asioista oikeesti tietävä laittaa, ketä pääsi palkinnoille? Kiitos.


    • 35V. BAANALLA

      Jos olet omasta mielestäsi niin helvatin hyvä laulaja, niin hommaa itsellesi bändi ja lähde baanalle.
      Karaokelaulajathan ovat "omasta mielestään" kaikki niin sakutin kovia. Sivullista ottaa korvaan.

      • pääsette tuskasta?

        LL-viihde päivittänyt tietonsa sivuillensa,sieltä löytyypi valtakunnan mestarit 2010 palkitut


      • Yskän ymmärtänyt
        pääsette tuskasta? kirjoitti:

        LL-viihde päivittänyt tietonsa sivuillensa,sieltä löytyypi valtakunnan mestarit 2010 palkitut

        Oikein valtakunnan mestarikisat ja kaikki? Miksi ihmeessä täältä sivukylistä täytyy haalia laulajia noihin jopa kaksipäiväisiin finaaleihin satojen kilometrien päähän. Kuinka samat naamat jaksaa kierrellä kisasta toiseen vaikka onnistumisia harvemmin tulee päästäkseen UPEILLE palkinnoille asti. Tuomarityöskentelyhän on karaokekisoissa aina ollut sitä suurta MUTUA ja ehkä sen pitääkin olla, koska ammatttuomaritkin ovat hyvin usein epäonnistunut laulaja- ja kappalevalinnoissa ver. euroviisut ym.


      • etttä
        Yskän ymmärtänyt kirjoitti:

        Oikein valtakunnan mestarikisat ja kaikki? Miksi ihmeessä täältä sivukylistä täytyy haalia laulajia noihin jopa kaksipäiväisiin finaaleihin satojen kilometrien päähän. Kuinka samat naamat jaksaa kierrellä kisasta toiseen vaikka onnistumisia harvemmin tulee päästäkseen UPEILLE palkinnoille asti. Tuomarityöskentelyhän on karaokekisoissa aina ollut sitä suurta MUTUA ja ehkä sen pitääkin olla, koska ammatttuomaritkin ovat hyvin usein epäonnistunut laulaja- ja kappalevalinnoissa ver. euroviisut ym.

        Samat naamat jaksaa ehkä kierrellä siksi, että kaikilla kun ei ole pakkomiellettä päästä palkinnoille. Ihan laulamisen ja osallistumisen ilosta ja harrastuksen vuoksi niissä käydään.


      • laulellaan
        etttä kirjoitti:

        Samat naamat jaksaa ehkä kierrellä siksi, että kaikilla kun ei ole pakkomiellettä päästä palkinnoille. Ihan laulamisen ja osallistumisen ilosta ja harrastuksen vuoksi niissä käydään.

        Olen aivan samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Osallistuminen on tärkeintä, koska joku viitsii nähdä vaivaa ja järjestää kisoja. On mahtavaa olla saman henkisten ihmisten seurassa jotka rakastaa musiikkia ja laulamista. Vaikkei se laulaminen nyt joka kerta niin kohilleen menisikkään. Tämä on siitä mukava harrastus, että tulee kierreltyä ympäri Suomea ja nähtyä mahtavia maisemia ja mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Olen saanut monta uutta ystävää tämän harrastuksen parista.


    • ei oo pakko

      Turha syytellä tuomareita, järjestäjää tai muuta. Kun parhaansa tekee se riittää mihin riittää ja muuta ei voi! Samat naamat ravaa kaikissa karaoke kisoissa...hyvä jos joku jaksaa kuunnella. Jos taas ei koskaan pärjää...kannattako kilpailla voisiko olla niinku VINKKI! Se naistuomari on kyllä voittanu ja sijoittunut mutta ei se oo mun tietääkseni kilpaillu enää! Sanosin kumminkin että tuomareitten laulutaito tai se että eivät laula ei voi olla mikään kesto syy siihen ettei kaikki voi voittaa! Yksi voittaa ja muita v***taa ja jos kerran pettyy aina vaan niin ankarasti voi lopettaa kilpailemisen?? Ottakaa nyt vähän rennommin tuo kilpailu nauttikaa vaikka siitä että näkee paljon tuttuja :) Aina ei voi voittaa...ei edes joka kerta!

    • Lauluope

      Mäkiturjan kisat nyt on mitä on, niissä saatetaan yhtäkkiä päättää että nyt palkitaankin vain nuoret tai jotain ihan ihmeellistä tuomarointia. Olen ollut kuuntelemassa niitä kisoja ja ihmettelen että hyviä laulajia putoaa ja joku ihan vaan hyvänpäivän tuttu pääsee jatkoon, mutta sehän on hyvä hotellille kun on paljon laulajia, joten yksi kilpailu taas missä kaikki nuotinvierestä laulajatkin pääsee mukaan. Rahastusta :) Olen musiikin kanssa niin paljon tekemisissä että tiedän mistä puhua. Vielä ihmetyttää nämä ammattilaulajat jotka hakee jotain julkisuutta karaokekisoista, amatööritasolta, eikös hiukan mee hukkaan sekin aika, lisätkää keikkoja se teidän julkisuutta parantaa, vai onko se hienoa sanoa että oli karaokekisoissa ja "voitin" mut ei siellä ollut muita ammattilaisia ? Katson että silloin se ei ole mikään voitto tälle jo keikkailevalle laulajalle, nämä pitäisi pudottaa jo alkukarsinnoissa pois tai jos joku tunnistaa ammattilaisen niin käy kertomassa siitä tuomaristolle tai vetäjälle silloin saadaan vasta oikea taso näihin teidän karaokekisoihin.

      • eeeepeeeeee

        Rivibändien solisteina voi olla hyvinkin sellaisia laulajia, jotka häviävät mennen tullen ja palatessa usealle hyvälle, VAIN karaokelaulajalle!! Eli keikailu ei vielä ole mikään paremmuuden mittari, saati ammattimaisuuden....


    • apina3

      Mä oon nyt sitä mieltä että ÄLÄ vain KOSKAA Osallistu mihinkää kisaan jos on Noin vaikeaa!!! Ja kannattaa kattoa mitä tänne kirjoittelee nimillä koska niistä voi seurata kunnianloukkaus syyte! Karaoke kisat on tietääkseni vapaaehtoista!!! joten älä vaivaudu jos et viitti ees loppuun asti olemaan vai oliko niin ettet enää pystynyt seisomaan omilla jaloilla ...kuten monet ne jotka sieltä jo häipyy ennen tuloksia...joo sitä pitää niin juoda että uskaltaa sinne mennä edes..huoh! pysy kotona niin kaikki on paremmin! natinati!!!ja siihen vielä että kun ja miksi finaali on kaksi päiväisenä siitä ei päätä karaoken pitäjä vaan kyseinen paikka jossa kisat pidetään! kannattaa siis tutkia asiaa ennenkun aukaisee sitä järjen jättiläistä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe