Deittisivustot!

Venceremos

Miespuolinen henkilö olen. Tältä palstalta lukenut huonoja kokemuksia maksullisista seuranhakupalstoista Itse kokeillut Match.comia ja E-deittiä. Tulos - ei mitään. Ei edes oikeastaan yhteydenottoja, yksi taisi kummankin kautta tulla. Muihin en edes lukemani perusteella sortunut.

Olen aina sinkkuna ollessani harrastanut seuranhakua netistä. Ystäviä on tullut, joka sinällään hienoa. Muinoin 2000-luvun alussa Deitti.net oli kova sana, mutta aavistuksen citypintaliitäjien paikka, joka ei oikein ollut minua varten. Sitä kautta joitain kontakteja tuli. Nyt siellä on melko hiljaista. Sinkut.net näemmä siirtynyt puhelinpalveluksi - ei mun juttu kuvitella vastaavani muutaman sanan ilmoituksiin - muutamalla sanalla. Sinkut oli ainakaan paras, noin 6-8 vuotta sitten! Sitä kautta seuraakin löytyi ja ystäviä tosiaan! Suomi24 Treffien kautta kyllä niitä deittejä järjestynyt sinänsä enemmän, mutta jotenkin viime aikoina täälläkin meno hiljentynyt? Vai olenko väärässä? Iskuri epämääräinen, seksiseuraan painottunut. Ja SeOikean kautta ei mittään.

Muodissa on kai Alaston Suomi. En laske sitä treffisivustoksi. Itse asiassa en ymmärrä sitä ollenkaan. Mutta kai joku sitä kautta jotain mielihyvää itselleen saa?

Näitä maksullisia deittisivustoa on aivan hirmuisesti. Onko kenellekään mistään hyviä kokemuksia?

Ihan vaan heitin keskustelua alulle, mitä kokemuksia ihmisillä on?

Sinkut.netin kulta-aikaa on ikävä..

56

9934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeking forever?

      Samansuuntaiset ovat kokemukset täälläkin. Tosin alan epäilemään, että tämä hiljaisuus johtuu iästäni. Yli nelikymppisiä naisia ei tunnu kaipaavan kukaan, oli hän kuinka upea edelleen tai ei. Kokeilin ensimmäisen kerran nettimetodia deittinetillä joskus 6 vuotta sitten ja yhteydenottoja tuli reippaasti. Toisen kerran seuraa hakiessani n. 4 vuotta sitten, kokeilin Suomi24 ja sekin toimi ihan mukavasti. Nyt olen taas hakemassa sitä toista puoliskoa ja vaikka kuinka yritän kehittää profiilia, on hiljaista kuin huopatossutehtaalla! Ottaa todella pannuun, kun likee noita miesten katkeria kertomuksia, että naiset saavat kamalasti viestejä ja voi kun meillä on helppoa, mutta sitä ei todellakaan kannata yleistää! Profiili on ollut livenä pari kuukautta ja viestejä on tullut yhteensä 6. Profiilissa ei pitäisi olla vikaa, sillä ne jotka ovat sen arvioineet, ovat antaneet 4 tähteä.

      Joten loppupäätelmä on, alamme olla ikäloppuja ja tämä sähköinen kohtauspaikkakin on nuoremmille.

      • eeessdu

        No jo on ihme ettei muka ole tullut viestejä. Vaikea uskoa. Se on totta että kun tuohon ikään pääsee ei enää niin paljon kiinnostusta löydy, mikä johtuu siis iästä.
        Itse olen yli 40 v mies. kyllä minulle käy yli 40 v nainen, jos silä on kaikki kotona ja että lapset ei juokse karkuun törmätessä.
        Mutta ikäväkseni minun kokemus yli 40 v naisista on luotaan työntävä jo tuossa ensimmäisessä odotuksessa. Niiltä on puuttunut oikeastaan kaikki mitä minä olen nähnyt hyvässä ihmissuhteessa.
        No mitäs sitten nuoremmilla, taitaa olla ihan yhtä hakusessa elämä ja arvostukset , niin paljon metsään menee mitä minuun tulee, joten ainakaan minä en usko että suomesta löytyisi nainen joka nuo haluamani kriteerit täyttäisi.
        Joten vaihtoehdot on siinä hakeeko suomesta enää ollenkaan vai siirtyisikö jonnekkin muualle etsimään.
        Kokemukseni mukaan muualla tosiaankin on enemmän vaihtoehtoja, olisiko 5 kertaa enemmän liikaa sanottu. Tosin sielläkin on omat ongelmansa, mutta silti houkutteleva vaihtoehto.

        Vielä mitä sinuun tulee niin ihmettelen että en ole onnistunut tapaamaan yhtä ainoata naista josta olisi saanut yhtä hyvän mielikuvan kuin sinusta.
        Joten nolla saldo on minulla ja voin tosiaankin sanoa etten ole ollenkaan huonoimmasta päästä valintoja mitä miehiin tulee.
        Joten en tiedä miten kaltaisesi naiset ovat onnistuneet välttämään silmäni, mutta ei kai sille paljon mitään voi.
        Sen verran tuota nettideittailua nähneenä en ainakaan minä voi missään nimessä suositella yhtäkään suomisivustoa.
        Mutta niinkuin on todettu jotkut ovat onnistuneet löytämään jotain heille tärkeää ja hyvä niin.

        Naisten saamien tuhansien ja taas tuhansien viestien määrä perustuu heidän omiin kokemuksiin ja kertomuksiin, joten asiaa pitäisi kysyä heiltä. Joten jos niihin juttuihin on uskomista ,olet poikkeus tapaus jos sinulle on tullut vain kuusi viestiä.
        Ihan sellainen utopistinen kysymys vain, että onko nämä kuusi viestin lähettäjää saanut viestiä myös sinulta?


      • nähty on

        Sinäpä sen sanoit. Syksyllä 2004 tulin eka kertaa suomi24treffisivuille ja menoa riitti. Olin tuolloin 35-vuotias. Tänä kesänä kun laitoin uuden ilmoituksen, niin eipä oo ollu enää samaa menoa...
        Yli nelikymppisellä naisella ei miehet tee enää mitään....


      • samat sanat
        nähty on kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit. Syksyllä 2004 tulin eka kertaa suomi24treffisivuille ja menoa riitti. Olin tuolloin 35-vuotias. Tänä kesänä kun laitoin uuden ilmoituksen, niin eipä oo ollu enää samaa menoa...
        Yli nelikymppisellä naisella ei miehet tee enää mitään....

        Eli nähty on. Olen 40 vuotias mies ja poistin tänään profiilini suomi24 treffeistä.
        Ilmoitukseeni tuli ainoastaan epämääräisiä venäläisten vastauksia, suomalaisnaisille tällainen
        vanha ukko ei näytä kelpaavan.
        No, en aio masentua kelpaamattomuuteni johdosta, koska minulla on kuitenkin elämässä sisältöä
        vaikkei elämäntoveria olekaan ja eihän sitä koskaan tiedä milloin ja missä sen oikean kohtaa.


      • 20+17
        nähty on kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit. Syksyllä 2004 tulin eka kertaa suomi24treffisivuille ja menoa riitti. Olin tuolloin 35-vuotias. Tänä kesänä kun laitoin uuden ilmoituksen, niin eipä oo ollu enää samaa menoa...
        Yli nelikymppisellä naisella ei miehet tee enää mitään....

        Yksi syy on siinä, kun kolmekymppiset naiset eivät halua tehdä aloitteita. Toinen syy on siinä, että naiset hakevat kumppania vahvojen ennakkoluulojen sanelemana, ja se ei voi olla näkymättä myös ulospäin.


      • mies 78000
        20+17 kirjoitti:

        Yksi syy on siinä, kun kolmekymppiset naiset eivät halua tehdä aloitteita. Toinen syy on siinä, että naiset hakevat kumppania vahvojen ennakkoluulojen sanelemana, ja se ei voi olla näkymättä myös ulospäin.

        Sanoisin että parannus löytyisi nimenomaan naisten puolelta. Naiset voivat olla vuosikausia josain sivustolla mutta silti jäävät yksin lopulta. Yksi milestäni tärkein syy siihen että naiset eivät halua tutustua keneenkään kun luulevat heti että se johtaa johonkin. Eikö nettideittailu ole juuri siitä hyvää että voi tutustua useaan ihmiseen ja katsoa sitten kuka sopii oikeasti itselle. Se olisi myös miehille hyvä koska silloin heidän ei tarvitse lähettää viestejä niin useille naisille ja se tarkoittaisi sitä että viestien määrä putoaisi mutta taso paranisi. Se olisi minusta mielekkäämpää.
        Sillloin myös sellaiset yhteydenotot mitkä ei ole toivottavia erottautuisivat pois enemmän.
        Mutta ei pidä kuvitella että koskaan siitä ihan puhdasta tulisi.

        Mutta TASO paranisi puolella heti alkuunsa.
        Tarkoitan kommunikointitasoa.


        Naiset tuntuvat heräävän vasta kun huomaavat ettei huomiota tulekkaan niin paljon enää.
        Luuleeko naiset oikeasti että ihminen muuttuu jotenkin paljonkin kun vanhenee. Suurin osa pysyy samana, jotkut saattaa muuttua. Naiset tulee katkeriksi kun ikää tulee lisää, ehkä jotkut naiset tulee paremmiksi jopa mutta harvinaista.
        Naiselle kauneuden menetys on kauheaa jos persoona on rakentunut sen varaan, sen takia naisen pitäisi valita mies johon voi luottaa kun ikää tulee. No aina kaikki ei mene niinkuin on ajatellut oli sitten mies tai nainen. Mutta uskon silti että naiset eivät pääse yhtään helpommalla ihmissuhteissa kuin miehetkään, he eivät vaan ajattele asioita samalla tavalla.
        Itse kuitenkin naisilta enemmän aktiivisuutta enkä tarkoita edes aloitteen tekoa vaan yleensä suhtautumista ihmisiin.

        Järjen käyttö on sallittu mutta pitää antaa tilaa myös muulle.


      • kamalaa
        mies 78000 kirjoitti:

        Sanoisin että parannus löytyisi nimenomaan naisten puolelta. Naiset voivat olla vuosikausia josain sivustolla mutta silti jäävät yksin lopulta. Yksi milestäni tärkein syy siihen että naiset eivät halua tutustua keneenkään kun luulevat heti että se johtaa johonkin. Eikö nettideittailu ole juuri siitä hyvää että voi tutustua useaan ihmiseen ja katsoa sitten kuka sopii oikeasti itselle. Se olisi myös miehille hyvä koska silloin heidän ei tarvitse lähettää viestejä niin useille naisille ja se tarkoittaisi sitä että viestien määrä putoaisi mutta taso paranisi. Se olisi minusta mielekkäämpää.
        Sillloin myös sellaiset yhteydenotot mitkä ei ole toivottavia erottautuisivat pois enemmän.
        Mutta ei pidä kuvitella että koskaan siitä ihan puhdasta tulisi.

        Mutta TASO paranisi puolella heti alkuunsa.
        Tarkoitan kommunikointitasoa.


        Naiset tuntuvat heräävän vasta kun huomaavat ettei huomiota tulekkaan niin paljon enää.
        Luuleeko naiset oikeasti että ihminen muuttuu jotenkin paljonkin kun vanhenee. Suurin osa pysyy samana, jotkut saattaa muuttua. Naiset tulee katkeriksi kun ikää tulee lisää, ehkä jotkut naiset tulee paremmiksi jopa mutta harvinaista.
        Naiselle kauneuden menetys on kauheaa jos persoona on rakentunut sen varaan, sen takia naisen pitäisi valita mies johon voi luottaa kun ikää tulee. No aina kaikki ei mene niinkuin on ajatellut oli sitten mies tai nainen. Mutta uskon silti että naiset eivät pääse yhtään helpommalla ihmissuhteissa kuin miehetkään, he eivät vaan ajattele asioita samalla tavalla.
        Itse kuitenkin naisilta enemmän aktiivisuutta enkä tarkoita edes aloitteen tekoa vaan yleensä suhtautumista ihmisiin.

        Järjen käyttö on sallittu mutta pitää antaa tilaa myös muulle.

        Olen harrastanut nettideittailuja jo muutaman vuoden ja kokemukset ovat tähänmennessä olleet hyvin negatiivisia. minulla on ollut profiileja eri sivustoilla ja tähän mennessä on sattunut kohdalle ikäviä huijaustapauksia. Eli yhteyttä on otettu ja profiiliin on pistetty syötiksi hyvännäköinen nuori seksivamppi bikineissä. Keskustelua kävin heidän kanssaan chat linjalla ja puhuivat englantia. vaikka profiileissa luki järjestäin että asuu suomessa, niin totuus oli että hän asusteli yhdysvalloissa tai jossakin muualla. siinä he vannoivat ikuista rakkautta parin viikon ajan kunnes alkoivat pyytämään rahaa useita tonneja valehdellen että ovat vaikeuksissa täällä. Epäilin joutuneeni huijauksen uhriksi, joten mitään rahaan en suureksi onneksi koskaan lähettänyt yhdellekään. kaverini sanoi että siellä niitä huijareita on pullollaan. Onneksi olen nyt kokemusta rikkaampi eikä taloudellista menetystä koskaan tullut. Deittaaja saattoi olla mies joka oli varastanut profiilikuvat. Asiua selvisi parhaiten kun he puhuivat että lähettää rahaa heille western unionin kautta. Menin western unionin kotisivulle ja eikös siellä erityisesti varoitettu kyseisistä tapauksista. En silti pelkää deittailla netissä. Nyt ainakin osaan varoa kyseisiä tapauksia.


      • noin 41
        mies 78000 kirjoitti:

        Sanoisin että parannus löytyisi nimenomaan naisten puolelta. Naiset voivat olla vuosikausia josain sivustolla mutta silti jäävät yksin lopulta. Yksi milestäni tärkein syy siihen että naiset eivät halua tutustua keneenkään kun luulevat heti että se johtaa johonkin. Eikö nettideittailu ole juuri siitä hyvää että voi tutustua useaan ihmiseen ja katsoa sitten kuka sopii oikeasti itselle. Se olisi myös miehille hyvä koska silloin heidän ei tarvitse lähettää viestejä niin useille naisille ja se tarkoittaisi sitä että viestien määrä putoaisi mutta taso paranisi. Se olisi minusta mielekkäämpää.
        Sillloin myös sellaiset yhteydenotot mitkä ei ole toivottavia erottautuisivat pois enemmän.
        Mutta ei pidä kuvitella että koskaan siitä ihan puhdasta tulisi.

        Mutta TASO paranisi puolella heti alkuunsa.
        Tarkoitan kommunikointitasoa.


        Naiset tuntuvat heräävän vasta kun huomaavat ettei huomiota tulekkaan niin paljon enää.
        Luuleeko naiset oikeasti että ihminen muuttuu jotenkin paljonkin kun vanhenee. Suurin osa pysyy samana, jotkut saattaa muuttua. Naiset tulee katkeriksi kun ikää tulee lisää, ehkä jotkut naiset tulee paremmiksi jopa mutta harvinaista.
        Naiselle kauneuden menetys on kauheaa jos persoona on rakentunut sen varaan, sen takia naisen pitäisi valita mies johon voi luottaa kun ikää tulee. No aina kaikki ei mene niinkuin on ajatellut oli sitten mies tai nainen. Mutta uskon silti että naiset eivät pääse yhtään helpommalla ihmissuhteissa kuin miehetkään, he eivät vaan ajattele asioita samalla tavalla.
        Itse kuitenkin naisilta enemmän aktiivisuutta enkä tarkoita edes aloitteen tekoa vaan yleensä suhtautumista ihmisiin.

        Järjen käyttö on sallittu mutta pitää antaa tilaa myös muulle.

        Aika vaikeahan se on olla ajattelematta niin että miehet haluavat vain panopuun, kun ensimmäisessä yhteydenotossa ilmoitetaan että näytän hyvältä suihinottajalta. Tai aletaan viimeistään toisessa viestissä udella intiimejä mieltymyksiäni, vaikka ilmoituksessani ei ole puolikkaalla sanallakaan viitattu seksiin.

        JOS haen seksiseuraa, on oletettavaa että joku ääliö munankuvasankin laittaa vaikken semmoisista perusta. Mutta jos en hae seksiseuraa, niin onko pakko loukata heti alusta asti tekemällä selväksi että persoonana en kiinnosta, ainoastaan reikänä. Parikin tyyppiä nimittäin kun on korostanut että ei siitä tarvitse mitään johtopäätöksiä tehdä jos saa miehiltä vastauksia, koska "kaikilta naisilta löytyy reikä ja reikä kuin reikä".

        Itse en ollut edes nuorena kaunis joten turha veisata virsiä että naisten pitää vanhetessaan oppia tyytymään siihen että tarjonta vähenee. Omalla kohdallani tarjonta on aina ollut melko samanlaista määrän suhteen, mutta laatu on muuttunut kun nykyään ei miehiä kiinnosta enää mikään muu kuin parittelu. Vai olettavatko että 40 naiset ovat kaikki jotain nymfoja vai?


      • Äijät
        samat sanat kirjoitti:

        Eli nähty on. Olen 40 vuotias mies ja poistin tänään profiilini suomi24 treffeistä.
        Ilmoitukseeni tuli ainoastaan epämääräisiä venäläisten vastauksia, suomalaisnaisille tällainen
        vanha ukko ei näytä kelpaavan.
        No, en aio masentua kelpaamattomuuteni johdosta, koska minulla on kuitenkin elämässä sisältöä
        vaikkei elämäntoveria olekaan ja eihän sitä koskaan tiedä milloin ja missä sen oikean kohtaa.

        ... välilä tosin tuntu että sitä oikeaa ei kohtaa missään! Siis ei ainakaan Suomessa.

        Omasta mielestäni 40 - 50 -vuotias ei ole mitenkään "vanha". Mutta jotain täytyy tosin tehdä ihan oikeasti sen eteen ettei myöskään ala "näyttää vanhalta".

        Vaikka kuinka pinnalliselta tämä tuntuukin sanoa niin ulkonäön huolehtimisella on merkitystä.
        Eli näin miehenä vartalo tulisi pitää suht kaposena, käyttää etenkin tanssimestoissa ihan jees-näköisiä vaatteita ja "fleda"(hiukset) myös ok.

        Näistä ne 35 naiset kuitenkin tykkää :) sanotaanpa mitä tahansa.
        Samalla fiiliksillä mekin niitä katellaan.

        Älkää ottako tätä mitenkään kriittisesti, vaan ehkä edes ainakin osittaisena ideana.

        Yes, uutta vuotta äijille :)


      • Ei, ei eiiiiiiiiiii
        Äijät kirjoitti:

        ... välilä tosin tuntu että sitä oikeaa ei kohtaa missään! Siis ei ainakaan Suomessa.

        Omasta mielestäni 40 - 50 -vuotias ei ole mitenkään "vanha". Mutta jotain täytyy tosin tehdä ihan oikeasti sen eteen ettei myöskään ala "näyttää vanhalta".

        Vaikka kuinka pinnalliselta tämä tuntuukin sanoa niin ulkonäön huolehtimisella on merkitystä.
        Eli näin miehenä vartalo tulisi pitää suht kaposena, käyttää etenkin tanssimestoissa ihan jees-näköisiä vaatteita ja "fleda"(hiukset) myös ok.

        Näistä ne 35 naiset kuitenkin tykkää :) sanotaanpa mitä tahansa.
        Samalla fiiliksillä mekin niitä katellaan.

        Älkää ottako tätä mitenkään kriittisesti, vaan ehkä edes ainakin osittaisena ideana.

        Yes, uutta vuotta äijille :)

        "Omasta mielestäni 40 - 50 -vuotias ei ole mitenkään "vanha". "

        "Näistä ne 35 naiset kuitenkin tykkää :) sanotaanpa mitä tahansa."

        Olen pahoillani, mutta ei tykkää.. Joku poikkeus saattaa löytyä, mutta harva 35v nainen huolisi edes 10v saatikka 5v vanhempaa miestä kun meitä kiinnostaa oman ikäiset.

        Neuvoksi annan, että alkakaa katsella OMAN IKÄISIÄ NAISIA, eikä nuorempia koska se on saavuttamatonta ja jäätte lopulta yksin.


      • ei missi mittainen

        väität että nelikymppiset ei enää kelpaa noilla netti deiteillä nyt kyllä olet väärässä ainakin omalta kohdaltani sillä olen 46v enkä todellakaan mikään missimittainen.mutta päivittäin tulee treffi pyyntöjä ja soittopyytöjä milulla on ilmoitus 24 sekä deitti sivuilla ja on kyllä oltu ahkerasi kävijöitä ja olen muutaman varteenotettavan tyypin kanssa puhunnu puhelimessa ja kirjoitellaan ahkerasti.se on totta että jos oot yli nelikymppinen ei kannatta laittaa tohon citylehden netti deitteihin tietojansa siellä ei ole kun keskenkasvusia kakaroita.toivottavasti vielä sullakin tuuri kävisi.


      • SH.
        samat sanat kirjoitti:

        Eli nähty on. Olen 40 vuotias mies ja poistin tänään profiilini suomi24 treffeistä.
        Ilmoitukseeni tuli ainoastaan epämääräisiä venäläisten vastauksia, suomalaisnaisille tällainen
        vanha ukko ei näytä kelpaavan.
        No, en aio masentua kelpaamattomuuteni johdosta, koska minulla on kuitenkin elämässä sisältöä
        vaikkei elämäntoveria olekaan ja eihän sitä koskaan tiedä milloin ja missä sen oikean kohtaa.

        Tuo on ihan hyvä asenne. Suomi24ssä 40v. miesten ei omankaan kokemuksen mukaan kannata turhaan pyöriä.


      • mikejk76
        Ei, ei eiiiiiiiiiii kirjoitti:

        "Omasta mielestäni 40 - 50 -vuotias ei ole mitenkään "vanha". "

        "Näistä ne 35 naiset kuitenkin tykkää :) sanotaanpa mitä tahansa."

        Olen pahoillani, mutta ei tykkää.. Joku poikkeus saattaa löytyä, mutta harva 35v nainen huolisi edes 10v saatikka 5v vanhempaa miestä kun meitä kiinnostaa oman ikäiset.

        Neuvoksi annan, että alkakaa katsella OMAN IKÄISIÄ NAISIA, eikä nuorempia koska se on saavuttamatonta ja jäätte lopulta yksin.

        vähän sama kun nuorena te naiset kaipailette 5v vanhempaa miestä ja nyt vanhempana nuorempaa. sietäisitte yksin olla.


      • löysin oman
        samat sanat kirjoitti:

        Eli nähty on. Olen 40 vuotias mies ja poistin tänään profiilini suomi24 treffeistä.
        Ilmoitukseeni tuli ainoastaan epämääräisiä venäläisten vastauksia, suomalaisnaisille tällainen
        vanha ukko ei näytä kelpaavan.
        No, en aio masentua kelpaamattomuuteni johdosta, koska minulla on kuitenkin elämässä sisältöä
        vaikkei elämäntoveria olekaan ja eihän sitä koskaan tiedä milloin ja missä sen oikean kohtaa.

        Höpö höpö! Nelikymppinen mies ei ole mikään vanha :D. Itse olen 31 v ja treffisivustolta löysin vuosi sitten ihanan 40 v miehen.


      • Äijä Hesasta

        Et nyt kyllä mikään ikäloppu ole !!


      • Ei, ei eiiiiiiiiiii kirjoitti:

        "Omasta mielestäni 40 - 50 -vuotias ei ole mitenkään "vanha". "

        "Näistä ne 35 naiset kuitenkin tykkää :) sanotaanpa mitä tahansa."

        Olen pahoillani, mutta ei tykkää.. Joku poikkeus saattaa löytyä, mutta harva 35v nainen huolisi edes 10v saatikka 5v vanhempaa miestä kun meitä kiinnostaa oman ikäiset.

        Neuvoksi annan, että alkakaa katsella OMAN IKÄISIÄ NAISIA, eikä nuorempia koska se on saavuttamatonta ja jäätte lopulta yksin.

        Hei kaikki,

        Tämä tuntuu olevan ikuisuusongelma tämä että miehet kaipaavat nuorempaa ja naiset taas samanikäistä.

        Rekisteröityneiden käyttäjien keski-ikä E-kontakti.fissä on 38 vuotta, ilmaisissa nettideittipalveluissa se on käsittääkseni nuorempi. Meillä ainakin on siis paljon vientiä tässä ikäluokassa.

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        mikejk76 kirjoitti:

        vähän sama kun nuorena te naiset kaipailette 5v vanhempaa miestä ja nyt vanhempana nuorempaa. sietäisitte yksin olla.

        äitini on 60v ja hänen monet miestuttavansa olivat samanikäisiä mutta vanhojen
        pappojen näköisiä eikä ne sängyssä pystyneet kuulemma mihinkään


      • Anonyymi
        samat sanat kirjoitti:

        Eli nähty on. Olen 40 vuotias mies ja poistin tänään profiilini suomi24 treffeistä.
        Ilmoitukseeni tuli ainoastaan epämääräisiä venäläisten vastauksia, suomalaisnaisille tällainen
        vanha ukko ei näytä kelpaavan.
        No, en aio masentua kelpaamattomuuteni johdosta, koska minulla on kuitenkin elämässä sisältöä
        vaikkei elämäntoveria olekaan ja eihän sitä koskaan tiedä milloin ja missä sen oikean kohtaa.

        Näin miehenä kysyn että on 40v mies vanha ukko🤣🤣
        Ehkä sitten Suomessa mutta ei muualla euroopassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Just tälläistä naista etsin. Sääli kun en tiedä kuka olet


    • pelkkä p

      Mulla on samoja kokemuksia ja jo hyvin pitkältä ajalta.
      Mä vastaa aivan sitä mitä naiset ilmoittavat hakevansa, mutta enpä kelpaa minäkään.
      Naiset luulevat edelleen olevansa priimatavaraa ja hakevat ainoastaan ja vain miljonääriä ja prinssiä (huomaa ja-sana).
      Tosi ärsyttävää kun ne eivät viitsi edes vastata...
      Tai s itten ne sopii tapaamisen ja luistavat siitä...
      Ulkomaalsia naisia kyllä kiinnostaa niin paljon että alkaa todella tympiä (kun ei ne ne ymmärrä edes vastausta, vaan jatkavat...)
      Nainen on viimeinen asia jonka ihminen sivistää.

    • Olen lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä, olen tehnyt hieman kokeiluja profiilillani.
      Olen profiilissani perusoletuksena yrittänyt olla kekseliäs ja huumorintajuinen.

      Pelkkä profiili ilman kuvaa - ei yhteydenottoja eikä vastauksia omiin yhteydenottoihin.

      Profiili kuvalla - käyntejä profiilissa huomattavasti huomattavasti enemmän, joitain yhteydenottoja ja enemmän vastauksia.

      Profiili useammalla kuvalla - useita yhteydenottoja ja hienoja deittejä. Kuvat pitää olla hymyileviä ja toiminnallisia.

      Profiili useammalla kuvalla aiheutti selvästi eniten kiinnostusta, passiivisella odottamisella sekään ei olisi toiminut, vain aktiivisuudella sai yhteydenottoja. Naisten vastauksista voi päätellä heidän kuvallisisten profiilien saavan satoja vastauksia pävittäin, usein lähestymiseen tuli tekstiviestityylisiä vastauksia missä kehotettiin kertomaan lisää itsestään :D Hyvä kysymys, että mitä vaaditaa erottumaan kalkkiviivoilla edukseen.

      Huono puoli että saadakseen useamman kuvan treffeille pitäisi maksaa, mutta ei oikein huvita maksaa palvelusta joka ei toimi. Matchcom toimii joten harkitsen vakavasti siirtymistä sinne.

      • Loogista?

        Naisena olen kokeillut useampaa deittisivustoa enkä ole vielä mistään saanut satoja vastauksia päivittäin. Seksisaitilla ehkä kertyi jotain 60 vastausta, mutta siihenkin meni pidempi aika että moinen määrä täyttyi.

        Olen hoikka. Naama ei ehkä ihan petolinnun persettä kuitenkaan muistuta. Mutta vammani on ikä, joka on jo 40 .

        Elikä voitte aivan mainiosti tällä palstalla miehet toki jatkaa väitteen "satoja vastauksia päivittäin" kohdentamista naisiin, mutta lisätkää siihen naisten eteen että NUORET [naiset]. Ehkä he saavat niitä satoja vastauksia.

        Jota kuitenkin epäilen, sillä jos ei ole kyse Helsingistä, niin sivuston kuin sivuston miesvarat ehtyvät kyllä aika nopsaan kun kaikki useita kuukausia rekisteröityneenä olleet ovat saaneet sen vakioviestinsä laitetty. Sen jälkeen nainen on saanut kaikilta vakkareilta viestin, ei niitä enään niin vain tulvikaan päivät pääksytysten.


      • Anonyymi

        Siis match.com toimii... itse peruuttanut koko tilauksen jo kahdesti. Suomesta puuttuu kunnollinen deittipalsta.
        Tämänhetkiset voisi lopettaa.


    • OOOO-mies

      Harrastin aikoinaan nettitreffejä deitti.netin kautta. Ollessani 35-40 vuoden ikäinen se toimi tosi hyvin. Oli kuin olisi onkinut ämpäristä. Sain paljon piparia ja tuota kautta löysin avovaimon, jonka kanssa elimme viisi vuotta kimpassa.

      Nyt deittinetti on kuollut paikka. Laadin suomikaksneloseen profiilin, joka on monen mielestä ihan jees - pikkunäppärä teksti ja monta kivaa kuvaa. Keväällä 2010 kävin treffaamassa viittä naista ja nyt syksyn ja alkutalven mittaan olen käynyt tapaamassa kymmentä. On siis aivan turha väittää, että mies ei saisi yhteydenottoja ja pääsisi treffeille. Itse olen tavannut maaliskuun jälkeen 15 naista.

      Ongelma vaan on siinä, että kauppoja ei ole syntynyt. Ikäryhmäni 45 v naiset eivät enää useinkaan ole ihan hehkeimmästä päästä. Sanotaan niin että kauneus on ensimmäinen lahja minkä Luoja naiselle antaa, mutta myös ensimmäinen jonka Hän ottaa pois. Niin se vaan on... Sitten jos lähestyn ihan tavallisen oloisia 35-40-vuotiaita naisia, jotka ovat vielä kivan näköisiä, käyvät he katsomassa profiiliani mutta eivät vastaa viestiini.

      Mahdoton tilanne siis. Ikäistäni en huoli ja hieman nuorempaa en saa kiinni. Näin ollen olen poistanut profiilini enkä usko laittavani sitä enää esille. Elelen joko itsekseni tai käyn etsimässä naisen oikeasta elämästä.

      • Semmosta kätevää

        AsiandatingDOTcom vaikuttaisi myös huijaussivustolta. Maksullinen sivusto, näyttää ihan asialliselta jossa moni "tyttö/nainen" ottaa yhteyttä eräänlaisella pikaviestimellä. Lähes jokaisen tytön kysymykset ovat samoja ja lähestulkoon samassa järjestyksessä esitettyjä, kuten jotenkin tärkeää olisi kuinka kauan olen sivuston jäsenenä ollut? Plah sitten saattavat pyytää messiger osoitetta jonka jälkeen alkaa rahan pyytäminen. Onneksi yahoo messigerini ei ole ns, yleisessä käytössä niin päätin kokeilla. Sitten nää yrittää saada liittymään toiselle lähes tyhjälle maksulliselle deittisivustolle nimeltään hotwinkersDOTcom. Ei kannata haaskata aikaansa tai rahojaan. Ihan tyhjän kanssa. Viimeisenä toivonkipinänä lähetin viestiä Suomessa asuvalle naiselle joka ei koskaan vastannut. Sivustolla on useita "sisarsivustoja" Cupid Media nimen alla ja epäilen niidenkin olevan samanlaisia rahanlypsysivuja joten en vaivaudu kokeilemaan. Taitaa Suomi24 treffit olla edelleen se turvallisin ja "kannattavin" sivusto jos oikeaa seuraa haluaa löytää, mikä sekin tuntuu olla mahdotonta kun Suomalaisnaiset eivät vaivaudu minkäänlaiseen yhteydenpitoon eivätkä vastaa viesteihin. Melko turhalta tuntuu koko nettideittailu näiden saittien kautta. Chateista on joskus seuraa ja naisia löytynyt mutta sekin vaatii aktiivista istumista koneen äärellä joten ei aina jaksa. No eipä mulla muuta, onnea etsintään kaikille ja hyvää alkavaa uuttavuotta 2011.


      • Niiinnnnnnnnnnnnnnnn

        "Mahdoton tilanne siis. Ikäistäni en huoli ja hieman nuorempaa en saa kiinni."

        Sieltä se tuli kuin apteekin hyllyltä :D ja tämä on totuus, en minäkään "huoli" 45v kun mahdollisuus on saada oman ikäinen 35v mies joka siis näyttää paremmalta kuin 45v mies. Samoin sille miehen ulkonäölle käy, kuin naisenkin, ei olla enää niitä komeita miehiä vaan peili on kääntynyt toiseen suuntaan.

        Miksi siis oletit että nuoremmat naiset huolivat sinut, kun sinäkään et huoli vanhempaa naista saatikka oman ikäistäsi..?


      • NobodysPerfect*

        Ootappa oooo-mies kun olet yli viisikymppinen, silloin ne 40 naiset ovatkin ah niin ihania mutta on se vaan kumma että et saa niitä silloin enää kiinni. Missähän mahtaa olla vika?


      • omansajolöytänyt
        NobodysPerfect* kirjoitti:

        Ootappa oooo-mies kun olet yli viisikymppinen, silloin ne 40 naiset ovatkin ah niin ihania mutta on se vaan kumma että et saa niitä silloin enää kiinni. Missähän mahtaa olla vika?

        Taidan sitten olla melkoinen kaunotar, kun 40 naisena sain netissä ihan valikoida miehistä. Ei viestejä nyt satoja tullut, mutta sen verran että isolle osalle en ehtinyt/jaksanut edes vastata. Olen tosin myös lapseton, olisiko se sitten joillekin plussa myös..?

        Jos 45 mies ei huoli ikäistään seuraa, niin ei voi muuta sanoa kuin että voi voi.

        Ravintolamaailmassa markkinasi ovat takuuvarmasti vielä heikommat. Nuorilta miehiltä pokaaminen käy nelikymppisiä paremmin, ja nuoria miehiä on kyllä tarjolla jopa ihan meille "ikäisillesi naisille" niin miksei sitten 35-40-vuotiaille.


      • kypsätäti
        NobodysPerfect* kirjoitti:

        Ootappa oooo-mies kun olet yli viisikymppinen, silloin ne 40 naiset ovatkin ah niin ihania mutta on se vaan kumma että et saa niitä silloin enää kiinni. Missähän mahtaa olla vika?

        Olen vuosien varrella kokeillut seuraavia sivustoja: sinkut.net, deitti.net, match.com ja suomi24. Seurustelukumppani on löytynyt sinkuista ja 24:sta, deittinetistä löytyi elinikäinen ystävä 1990-luvulla. Surkein saalis oli match.comista, jossa viestejä kyllä tippui aluksi, mutta 7 kuukauden saldo oli yhdet treffit ja keventynyt lompakko.

        Vuosi vuodelta tarjonta vähenee, sillä nyt viiden kuukauden nettideittailun jälkeen alkaa näyttää siltä, että suomi24:stä ei löydy lähes viisikymppiselle naiselle seuraa. Pari vuotta vientiä oli huikeasti enemmän ja seurustelukumppanikin löytyi muutama kandidaatti treffaamalla. Nyt moni käy kuikuilemassa profiiliani flirttikutsun lähetettyäni ja palaa sivulleni useita kertoja, mutta ei vaan kykene päättämään, mitä vastata flirttikutsuun. Sama porukka pyörii sivustolla vuodesta toiseen, eräskin alkoholisti, jonka kanssa juttelin puhelimessa joskus vuonna 2008, löytyy on-linetilasta joka päivä.

        Siskon 35 ikäinen poika löysi viime vuonna E-kontaktista kaksi vuotta itseään nuoremman naisen ja tärppäsi niin hyvin, että ovat nyt naimisissa ja pienen vauvan vanhempia.

        Työkaverini, 29-vuotias nainen, on puolestaan roikkunut 24:ssa nyt kuukausi kaupalla ja deitannut ikäisiään miehiä, jotka oudosti jakautuvat joko ryhmään "ikiteinit" (kutsuvat naisen kotiin katsomaan jalkapalloa ja kittaamaan kaljaa) tai "isäntämiehet" (vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemman oloiset hämilliset, hitaat sedät).

        Jos tästä voi jotain päätellä, niin ehkä sen, että rahalla ei välttämättä saa parempaa, kyse on vain senhetkisestä kysynnän ja tarjonnan yhteensopivuudesta.


      • omansajolöytänyt
        kypsätäti kirjoitti:

        Olen vuosien varrella kokeillut seuraavia sivustoja: sinkut.net, deitti.net, match.com ja suomi24. Seurustelukumppani on löytynyt sinkuista ja 24:sta, deittinetistä löytyi elinikäinen ystävä 1990-luvulla. Surkein saalis oli match.comista, jossa viestejä kyllä tippui aluksi, mutta 7 kuukauden saldo oli yhdet treffit ja keventynyt lompakko.

        Vuosi vuodelta tarjonta vähenee, sillä nyt viiden kuukauden nettideittailun jälkeen alkaa näyttää siltä, että suomi24:stä ei löydy lähes viisikymppiselle naiselle seuraa. Pari vuotta vientiä oli huikeasti enemmän ja seurustelukumppanikin löytyi muutama kandidaatti treffaamalla. Nyt moni käy kuikuilemassa profiiliani flirttikutsun lähetettyäni ja palaa sivulleni useita kertoja, mutta ei vaan kykene päättämään, mitä vastata flirttikutsuun. Sama porukka pyörii sivustolla vuodesta toiseen, eräskin alkoholisti, jonka kanssa juttelin puhelimessa joskus vuonna 2008, löytyy on-linetilasta joka päivä.

        Siskon 35 ikäinen poika löysi viime vuonna E-kontaktista kaksi vuotta itseään nuoremman naisen ja tärppäsi niin hyvin, että ovat nyt naimisissa ja pienen vauvan vanhempia.

        Työkaverini, 29-vuotias nainen, on puolestaan roikkunut 24:ssa nyt kuukausi kaupalla ja deitannut ikäisiään miehiä, jotka oudosti jakautuvat joko ryhmään "ikiteinit" (kutsuvat naisen kotiin katsomaan jalkapalloa ja kittaamaan kaljaa) tai "isäntämiehet" (vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemman oloiset hämilliset, hitaat sedät).

        Jos tästä voi jotain päätellä, niin ehkä sen, että rahalla ei välttämättä saa parempaa, kyse on vain senhetkisestä kysynnän ja tarjonnan yhteensopivuudesta.

        Onko sulla kuvallinen profiili?

        En oikein ymmärrä mitä iloa on useista yhteydenotoista edes on, jos ne eivät johda mihinkään? Enemmänhän liian yhteenotot vain haittaavat - ellei sitten ole sellainen että hakisi seksiseuraa usemmasta. Itse laitoin jopa asetukset niin, että pääsin keskittymään vain "kohderyhmääni" - ja totuushan on, että loppuviimeksi se yksi viesti oikealta mieheltä on riittävä. Säkäpeliähän se on.

        Tapaamisia jouduin jopa torppaamaan, siitäkin huolimatta että alun alkaenkin vastasin viesteihinkin hyvin valikoiden. En ollut hakemassa meilinvaihtoystävää vaan ihan lihaa ja verta olevaa miestä.

        Profiiliani pidin välillä kiinni, kun alkoi tökkimään, joten sekin saattoi auttaa. Pysyi oma mieli paremmin positiivisena.


    • deittailija
    • priimadeittailija

      Uusi maksuton deittisivusto on avattu! Voit jättää myös ääniviestin ja palvelu toimii myös mobiilissa.

      Tutustu osoitteessa: http://priimadeitti.fi

      • 2 sivua profiileja

        eikä miehiä ollenkaan?

        "laadukkaan seuran hakupalvelu."

        Siis vaativille ja pinnallisille ketkä kuvittelee olevansa muita parempia?


    • deitille.eu

      Eipä tuo kovin hääppönen ole ominaisuuksiltaan verrattuna esim. uuteen deitille.eu palveluun

    • deitille.eu
    • VAROKAA!

      deitille ja priimadeitti sivustot käyttää paljon feikkiprofiileja niin, että se näyttää houkuttavalta. Varokaa, pelkkä tämä ei lupaa hyvää! Googlen kuvahaulla saa selvä, että etusivuilla suurin osa on feikkejä ja kuvat on mallikuvia tms...

    • feikkiprofiili

      Siis miten googlen kuvahaulla näkee onko joku profiili feikki... ???

    • addork

      Tein muutama päivä sitten profiilin suomideitti.fihin. Otin yhteyttä muutama naiseen. nyt profiilini on suljettu eikä asiakaspalvelu vastaa.

      Mitä vittua tunarit.fi

      • addork

        just tuli vastaus "asiakas" "palvelulta". Vastaanottajaa ei tavoitettu. Haiskaa harrastelijoilta tai huijareilta


    • haan2

      Moro!Minä nyt olen tietenkin jo ikä-ihminen,mutta niin suututtaa,suorastaan v....ttaa,tapaamani suhde,joka oli matchavenityn sivulla. Tosi oikeanlainen kertomus,mies puhuu huono Suomi ja kertoo asuvansa Lontoossa,mutta nyt muuttanut Tampereelle.10-vuotias poika on hänellä ja kaikki oli mennyt mönkään viikossa. Bissnes-matkalla laukku hävinnyt poika kaatunut rapuissa,aivo-verenvuoto,rahapussi ja luottokortit varastettu..nopeasti rahaa,koska hän omistaa omakotitalon Lontoon keskustasta.hän on rikas,mutta olosuhteet vaatii. Ei suostunut antamaan sos.turvatunnustaan,olis pitänyt lähettää rahaa Western Unionin kautta..?? autonkuljettajalle..??

      • Nigerian-401

        Huono suomi on mitä ilmeisemmin Googlen käännös, Western Union, asiat menee mönkään, aina joku veruke jne. Ilmiselvä huijari.


    • 7+10=?

      Hei! En huomannut katsoa,milloin ole ton jutun kirjoittanut,mutta,etsin itse sivua,johon voisi purkaa kiukkuset tunteet..Sattui minulle sellainen huijari kohdalle ja nyt niin suoraan sanoen v...ttaa,koska luotin ja uskoin häneen!! En tosin mitään menettänyt,huomasin tarpeeksi ajoissa,että rahaa !! Nyt en uskalla tulla katsomaan tänne,kun en voi keneenkään uskoa??

      • haanniemi

        Hei! En ole aikaisemmin tutustunut netin kautta keneenkään,mutta tuo kertomus oli niin toden tuntuinen. Soittikin minulle pari kertaa ja itki puhelimessa,kun ei muka pystynyt puhumaan?? Saakeli sentään...


    • ukko3

      Edate.fi vaikuttaa hyvältä. Ei ole liian kallis, eikä sisällä feikkiprofiileja.

    • Anna rohkeasti palautetta. Kehitämme mielellämme sivustoa käyttäjäkokemusten mukaan :)

    • Tosissaan seuraa

      Jos käytätte maksullisia sivustoja niin hän jolle kirjoitatte viestin ei pysty vastaamaan ellei itse maksa. Siinä yksi syy miksi vastauksia tulee vähän ja yhteydenotot valuvat hukkaan ja tulee tunne ettei nettideittailu onnistu.

      Olen kuukauden päivät käyttänyt www.romanssi.fi sivustoa joka on ollut koko ajan ilmainen (myös viestittely) ja sivusto on aika huolella moderoitu. Omakin profiilini oli hetken jäähyllä kun en jaksanut täyttää kunnolla. Tuli heti olo että täällä ei kannata sählätä ja se näkyy profiilien laadussa.

    • dadadadadada
    • Deittaaja1
    • deitilleheti
    • TosiMies100

      4-kymppinen nainen ei kiinnosta koska he ovat passiivisia, eivätkä osaa keskustella. Täysin kädettömiä, miehen olisi tehtävä kaikki, tarttua hiuksista ja raahata luolaan.
      Mutta kun fiksu mies tahtoo fiksun naisen. Keskustelutaitoisen, puolitiehen vastaan tulevan, kivan naisen. Mutta HEI; suomessa ei ole sellaisia naisia!

    • Nuorimies22

      Kanna ideaa, että naiset ottaisivat enemmän miehiin yhteyttä. 22v nuori mies täällä ja voin sanoa, että olen ottanu -5 vuotta vanhempiin ja nuorempiin sillä välillä oleviin naisiin yhteyttä ja yksi siis (1) henkilö vastasi takaisin. On se mukava huomata, että naiset ovat niin "aktiivisia" ja "mukavia" (huomatkaa sarkasmi). En yhtään ihmettele että nuorten miesten masennus on nousussa kun jo nyt saa nähdä noita pissaliisoja liikaa kävelemässä kaduilla ja pyörimässä netissä.

      Jos naiseto oikeati haluaisivat miehen he kyllä sellaisen saisivat, mutta kun halutaan se "justin bieber" tai mitä lie muita onkaan ja halutaan siis RIKAS,KOMEA, hyvä keskustelija, helposti ohjattava, itsenäisesti ajatteleva, pahapoika, kiltti mies, joka välittää vain hänestä, prinssi rohkea ja niin edespäin.

      En sano tätä katkerana vaan ihan vain tuon tosi asiat esiin... Naiset ovat NIRSOJA ja eivät oikeasti halua oikeaa miestä vaan sellaisen "unelmoidun" ja se on valitettava totuus.

      40 kohdalla sitten herätään ja tajutaan, ettei kukaan enää halua kun on uusiakin tulokkaita joilla samat "henkiset ominaisuudet" mutta eivät niin katkeria ja nätimpiä. Tämä on valitettava totuus joten tottukaa ja parantakaa itsenne tai ainakin tulevat nais sukupolvet jotta eivät ole niin NIRSOJA ja sitten katkeria kun eivät ole löytäneetkään sitä kunnon miestä vaan juosseet niitten "pahojen poikien" perässä joista sitten valitellaan ja sanotaan: "KAIKKI MIEHET ON IHAN PERSEESTÄ!" teemalla.

    • Kokenut puhuu

      tää on mielenkiinotinen aihe ja näyttäs olevan ratkaisematon.
      Itse olen alle 50v mutta livenä näytän n35-40v miltä kenenki mielestä. Valitettavasti mieleni on sellainen että ukolta näyttävät elähtäneet miehet eivät säväytä. Olen tullut siihen tulokseen että kiinnostun 35-42 v noin yleisesti. Joskus törmää hyvin säilyneisiin vanhempiinkin. Ongelma onkin sitten siinä että minä taas olen liian vanha IÄLTÄNI esim35v koska sellaset haluu vielä niitä lapsia. Oon tullu jo kyyllä nuorenakin siihen tulokseen et ei suomesta löydy mulle miestä vaikka kuin haluun uskoo ja yrittää.Mut sitte ku katon esim ayi kautta vaikka Tanskalaisia nii jo löytyy päälle 40v kulmikkaita kasvoja ja treenattuja kroppia. Suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti yli 45v sellasta löysää pullamössöö, ei jakseta pitää itsestään huolta eikä vaatteita ajantasalla. Näitä asioita kuitenki naiset katsoo ja arvostaa, Ja miehet se on mitä voitte tehdä oman vetävyyden eteen että treenaatte kroppanne kuntoon ja mietitte mitä laitatte päälle ja että tuoksutte miehekkäälle. Mun mielestä miehen pitää osoittaa kiinnostus naiseen. Muuten naisella tulee tyrkky olo ja toisekseen miehen kiinnostus loppuu heti jos nainen on kiinnostunu heti. Miehen pitää saada saalistaa. Luonnon laki joka näyttää toimivan aina jos ite oon ollu liiaan kiinnostunu ja ehdottanu tapaamista, ni monesti on jääny siihen.

    • banaaninainen

      Mies puolisille henkilöille ehdottomasti paras treffisivusto on nopsatreffit.

      Suosittelen kokeilemaan, et tule pettymään.

      http://www.nopsatreffit.net

    • hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi
      sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme
       ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän
       haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa
       pysyisikö hän luonani. yllätys oli melkoinen kun hän lopulta
       avautui ja kertoi fantasioistaan. asiaa kaunistelematta hän
      kuvaili minulle tarpeensa ja nyt sensuroituna idea oli tämä:
      hän haluaa katsella vierestä kun vieeraat miehet saapuvat
       kotiimme ja minä odotan kontillani peräreikäni valmiiksi
      liukastettuna  siteet silmieni peittona ja kestän kuin
      "mies" sen että miehet tunkeutuvat minuun raa,asti niin
       kauan kuin haluavat ja laukeavat suupielilleni josta minun
      olisi tavara sitten nieltävä. eritoten kummallista on se että
       olen jo 74v ja vaimoni 68v. rakastan vaimoani enkä halua elää
      ilman häntä..mutta nyt olen tätä kokeilua jatkuttua ja toista
       vuotta tullut tieni päähän. en halua tuntea sitä kipua tai
       kammottavaa makua enää. on ollut useita tapauksia jolloin
       miehet ovat vain jatkaneet töitään veren valuessa suolestani,
       eikä minulla ole enää voimiakaan estää sitä. joitain kertoja
       vaimoni on halunnut haistella veren,ulosteen ja siemennesteen
       hajua aktimme aikana. olen hyvin peloissani miten asian esitän
       vaimolleni ja mikä hänen reaktionsa on. ennenkuin teen ratkaisuni
       haluaisin tietää onko tämä normaalia nyky-yhteiskunnassa ja onko
       se yleistä? olisin erittäin kiitollinen myös teidän
       mielipiteestänne. en tiedä onko vaimoni "normaali" ja
       minä "epänormaali" koskien tätä aihetta? en ole
      keskustelupalstoilla tai seksipalstoilla ennen ollut
       joten tietoni nyky-yhteiskunnan seksiasioista on olematon ja
       aiemmin olen romanttisesti ollut vain vaimoni kanssa. kiitän
       kovasti jos saan apua tähän hyvin vaikeaan ongelmaan. Internetin käyttökykyni ovat hyvin rajalliset ja toivon että tämä tulee teille oikeaan paikkaan. Sähköpostini on [email protected]
       Ystävällisin  terveisin Väinökoskinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe