MEDIAPEX älä hae

Justus**

Mediapexillä työpäivät ovat 7 tuntisia mutta palkka maksetaan 6 tunnista. Eli ruokatunnin lisäksi tauosta EI MAKSETA joka on LAITONTA. Lisäksi mulle aluepäällikkö sano että et kai aio tulla raskaaksi tai sairaaksi. Eli Mediapex EI MAKSA sairauslomaajan PALKKAA joka on LAITONTA.

Palkkasysteemi perustuu pisteisiin eli käytännössä sulla pitää olla tietty määrä pisteitä MUUTEN ET SAA PALKKAA OLLENKAAN siltä kuulta !! Peruspalkka on 680 euroa joka on todella vähän.. jos päivässä teet työtunteja 35 ja kuussa 140 tai enemmän eli palkaksi tulee ALLE 5 EUROA tunti ja Mediapexillä tohon pitää saada myyntiä jo todella PALJON. Varsinkin jos olet lehtimyynnissä.

Käytännössä muistaakseni saat n.80-90 pist 70 euron tilauksesta ja 100 pist on 8,50 euroa. Mutta että saat tuon peruspalkan 680 Euroa kauppa joka toinen tunti ei edes riitä.. Mutta kovasta työstä alle 5 euroa tunti on todella vähän.

Varmasti tähän viestiin tulee vastaamaan ihmisiä jotka ovat Mediapexillä johtajia ja päälliköitä. Älä siis usko sitä mitä tulevissä viesteissä tullaan kertomaan.

ILMAPIIRISTÄ: Mediapexillä huijataan nuoria ihmisiä tulemaan töihin jotka eivät tiedä oikeuksiaan. Kun uusia työntekijöitä tulee taloon, jos myynti ei 2 tai viimeistään 3 päivänä suju toimistopäällikkö huutaa ja haukkuu ja sitten tulee aluepäällikkö joka taivuttelee jatkaan. Tällä luodaan mielikuva että työpaikka on kauheen mukava. Ainakin toimistopäällikön omissa puheissa.

Mediapex tuottaa voittoa yli 30 prosenttia liikevaihdosta, tällä varmistettaisiin että jokaiselle työntekijälle pystyttäisiin maksamaan 6-7 euron peruspalkka tuntia kohti. Eivät halua koska silloin voitto pienenisi. Mutta Mediapexin johto tosi häikeilemätön. Ja johtajat eivät välitä yhtään alaisistaan. Mediapexistä Kirjoitetaan paljon huonoa joka pitää paikkansa. Ja se mitä kirjoitetaan hyvää on joku pomoista.

ja löytyy omakohtaista kokemusta kyseisestä firmasta.

ÄLÄ HAE TÖIHIN !!

Sitä nopeammin firma kuolee ja sitä huonommin sillä menee.. ja tätähän toivoo hyvin moni.

Jos joku väittää nyt ilmiantavansa poliisille ynnä muuta niin sille asialle ei voi mitään. Mutta totuus on että tämäkin ala tarvisi vihdoin TYÖEHTOSOPIMUKSEN jotto kusettajat saadaan pois. Eduskuntavaalit ensi vuonna, olisiko jo aika tehdä jotain..?

83

3425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntimies2010

      olet luuseri.

      • Justus**

        Mik'ä myyntimies olet olevinas ja missä..? Kerros meille mulleki..?

        Ja miks haistattelet mulle..? Mikä mussa paskaa on..? Kaikki tieto joka tossa on se on faktaa ja pitää paikkansa näin 2010 vuonna ja vaan lähivuosinakin vielä..

        Kyllä huomaa et jos tähän viestiketjuun tulee positiivistä niin niistä varmasti 80-90 prosenttia on Mediapexin johtajia/päälliköitä tai heidän puolisoja.. mutta MISSÄÄN telemarkkinointiyrityksessä en ole vielä ollut jossa pikkutytöille huudetaan ja sitten Toimistopäällikkö kehuu mukavaks työpaikaks jossa ei ole keskitysleirimeininkiä..

        ÄLÄ HAE TÖIHIN !!

        Provoilijat osaa vaan paskatella mutta ei mitään muuta, yllättäen.. Ainoa varmaan mitä Mediapexis on hyvää on vissiin se et maksaa veronsa.. ja ehkä lakisääteiset maksutkin..sen näkee yrityksen taloustiedoista

        http://www.finder.fi/Markkinointia ja myynninedistämistä/Mediapex Oy/ESPOO/taloustiedot/156822

        Silti jos haluat ihmisarvosi säilyvän ÄLÄ HAE TÖIHIN !!


    • vastauksen vastaus

      Mediapexillä työpäivät ovat 7 tuntisia mutta palkka maksetaan 6 tunnista. Eli ruokatunnin lisäksi tauosta EI MAKSETA joka on LAITONTA. Lisäksi mulle aluepäällikkö sano että et kai aio tulla raskaaksi tai sairaaksi. Eli Mediapex EI MAKSA sairauslomaajan PALKKAA joka on LAITONTA.

      Ruokatunnista ei ole lain mukaan pakko maksaa mitään.

      Palkkasysteemi perustuu pisteisiin eli käytännössä sulla pitää olla tietty määrä pisteitä MUUTEN ET SAA PALKKAA OLLENKAAN siltä kuulta !! Peruspalkka on 680 euroa joka on todella vähän.. jos päivässä teet työtunteja 35 ja kuussa 140 tai enemmän eli palkaksi tulee ALLE 5 EUROA tunti ja Mediapexillä tohon pitää saada myyntiä jo todella PALJON. Varsinkin jos olet lehtimyynnissä.

      Peruspalkka on peruspalkka, vaikka se olisi sitten 10 euroa kuukaudessa. Palkka tehdään myynnillä! Ei millään PERUSPALKALLA! Mene johonkin kivaan siivousfirmaan putsaamaan baarin vessasta oksennusta jos peruspalkkaa haluat.

      Käytännössä muistaakseni saat n.80-90 pist 70 euron tilauksesta ja 100 pist on 8,50 euroa. Mutta että saat tuon peruspalkan 680 Euroa kauppa joka toinen tunti ei edes riitä.. Mutta kovasta työstä alle 5 euroa tunti on todella vähän.

      -Eli PROVISIOTA SAA MYYNNISTÄ!!! Mikä uutinen tämä oli?

      Varmasti tähän viestiin tulee vastaamaan ihmisiä jotka ovat Mediapexillä johtajia ja päälliköitä. Älä siis usko sitä mitä tulevissä viesteissä tullaan kertomaan.

      -En ole kumpaakaan. Minua vituttaa, firmasta riippumatta myyntialan ihmiset jotka kuvittelevat itsestään liikoja. Sitten kun ei myyntiä tule, itketään netissä kuinka firma kusettaa.


      ILMAPIIRISTÄ: Mediapexillä huijataan nuoria ihmisiä tulemaan töihin jotka eivät tiedä oikeuksiaan. Kun uusia työntekijöitä tulee taloon, jos myynti ei 2 tai viimeistään 3 päivänä suju toimistopäällikkö huutaa ja haukkuu ja sitten tulee aluepäällikkö joka taivuttelee jatkaan. Tällä luodaan mielikuva että työpaikka on kauheen mukava. Ainakin toimistopäällikön omissa puheissa.

      -Onkohan ihan noin... En usko. Tietenkin johonkin pitää vetää raja: Jos kauppa ei käy, niin sitten pitää mennä muualle makaamaan. Työpaikka on mukava, riippumatta työpaikasta jos TEKEE TÖITÄ JA ONNISTUU! Jos ei tee töitä, ei onnistu eikä kyllä ole työpaikkakaan mitenkäänpäin mukava.

      Mediapex tuottaa voittoa yli 30 prosenttia liikevaihdosta, tällä varmistettaisiin että jokaiselle työntekijälle pystyttäisiin maksamaan 6-7 euron peruspalkka tuntia kohti. Eivät halua koska silloin voitto pienenisi. Mutta Mediapexin johto tosi häikeilemätön. Ja johtajat eivät välitä yhtään alaisistaan. Mediapexistä Kirjoitetaan paljon huonoa joka pitää paikkansa. Ja se mitä kirjoitetaan hyvää on joku pomoista.

      -Eli KUKAAN sadoista työntekijöistä ei nauti firmassa työskentelystä? Oletko kysynyt ihan jokaiselta? Aika kovan yleistyksen laitoit.. Hyvä voittoprosentti kertoo siitä, että johto osaa työnsä. Nähtävästi ainakaan yksi "myyjä" jos sinua sellaiseksi voi sanoa, ei ole osannut.

      ja löytyy omakohtaista kokemusta kyseisestä firmasta.

      -Jepjep..

      ÄLÄ HAE TÖIHIN !!

      -ÄLÄ NIIN! EI KANNATA MENNÄ TÖIHIN JOS HALUAA LÖYSÄILLÄ!!!

      Sitä nopeammin firma kuolee ja sitä huonommin sillä menee.. ja tätähän toivoo hyvin moni.

      -Luuletko ihan rehellisesti, ihan tosissasi, käsi sydämmellä: Että sinun kirjoitus tuhoaa yrityksen jonka liikevaihto on reilusti yli 10000000 euroa?

      Jos joku väittää nyt ilmiantavansa poliisille ynnä muuta niin sille asialle ei voi mitään. Mutta totuus on että tämäkin ala tarvisi vihdoin TYÖEHTOSOPIMUKSEN jotto kusettajat saadaan pois. Eduskuntavaalit ensi vuonna, olisiko jo aika tehdä jotain..?

      -Työehtosopimusta alalle kitisee vain huonot myyjät. Kukaan hyvä myyjä ei sitä halua, koska silloin myyjän palkka pienenisi kun myynnistä pitäisi maksaa kaltaisellesi valittajille. Olisitko itse valmis antamaan vaikkapa 5 e kuukaudessa minulle jos meillä olisi (toivottavasti ei) sama työpaikka?

      • Justus**

        Ruokatunneista ei tarvitae maksaa palkkaa, mutta tauoista pitää: yleensä laki määrittelee 5min taukoo/työ tunti ja yritys saa määritellä koska tauot saa pitää. Mutta tauoista PITÄÄ MAKSAA PALKKA. Mediapex EI MAKSA.

        Työehtosopimus takaa että kaikilla samassa työpaikka samassa työssä olevilla on sama palkka. Sinä annat yritykselle työpanoksesi ja saat siitä korvauksen eikö? Niin MEDIAPEXILLÄ NÄIN EI OLE jos jäät vähänkin tavoitteen alle et saa siltä kuukaudelta PALKKAA OLLENKAAN !!

        Myyntityössä ei voi löysäillä jos palkaa haluat, MEDIAPEXILLÄ SITÄ ET YLEENSÄ SAA SILTIKÄÄN !!

        Mediapexin liikevaihto 10 MILJOONAA euroa ja enemmänkin tosiaan !! ja yrityksessä tuhansia työntekijöitä jotka muutamia päiviä/viikkoja, näille ei makseta mitään. Ja mihin näistä tilauksista päätyvät rahat päätyvät..? Mediapexin liikevaihtoon !!

        Mitä väliä sillä on kuinka suuri liikevaihto firmalla on..? Varmasti suuremmallakin liikevaihdolla olevia yrityksiä on joutunut velkajärjestelyihin ja jopa konkurssiin !! Jos mun kirjoituksella on PIENIKIN VAIKUTUS SIIHEN että joku EI HAE MEDIAPEXILLE TÖIHIN katson että kirjoitukseni on auttanut KOHTI PAREMPAA YHTEISKUNTAA MISSÄ ELÄÄ !!

        Jos ihmiset muistavat HAIRSTOREN SOTKUT muutaman vuoden takaa. Niin varmasti senkin yrityksen toimitusjohtaja VEIKKO NENONEN on sanonut työntekijöille samaa "LUULETKO ET PYSTYT VAIKUTTAMAAN TÄHÄN YRITYKSEEN" lopputuloksen tietää moni, poliisitutkinta ja lopuksi tuomittu monee yhteisösakkoon ja paljon muuta. Eli siis jokaisella mahdollisuus vaikuttaa jos halua siihen.

        Taatusti olen ollut tällä alalla niin pitkään että tiedän työehtosopimuksen olevan tarpeellinen. Tuskin moni Mediapexillä viihtyy työssään. Myyjistä 80-90 prosenttia EI VIIHDY !! Hirmi että itselläni oli mukava tuote myytävänä mutta kaikki muu Mediapexillä Järkyttävää !!

        ALÄ HAE TÖIHIN !!

        Jos käännetään asia toisinpäin kuinka monelta itse olet kysynyt tykkääkö olla Mediapexillä..? Jos MYYjä myy kuukaudessa yli 100 lehtea tai yli yhden tunnissa eikä saa palkkaa eurookaan luuletko että kukaan viihtyy..?

        Mediapexillä näet kun sairaslomista EI MAKSETA MIKÄ LAITONTA, ja jos sulta puuttuu SAIRASLOMAN TAKIA tavoitteestä muutama lehti SILTÄ KUUKAUDELTA EI TULE PALKKAA !! Selvennän asiaa vielä "-Eli PROVISIOTA SAA MYYNNISTÄ!!! Mikä uutinen tämä oli? " totta joo mutta jos myyt vaikka 100 lehteä et saa euroakaan..??

        Miettikää hyvät ihmiset.. muistakaa että puolustelijat ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä Mediapexin henkilökuntaa !!


      • Justus**
        Justus** kirjoitti:

        Ruokatunneista ei tarvitae maksaa palkkaa, mutta tauoista pitää: yleensä laki määrittelee 5min taukoo/työ tunti ja yritys saa määritellä koska tauot saa pitää. Mutta tauoista PITÄÄ MAKSAA PALKKA. Mediapex EI MAKSA.

        Työehtosopimus takaa että kaikilla samassa työpaikka samassa työssä olevilla on sama palkka. Sinä annat yritykselle työpanoksesi ja saat siitä korvauksen eikö? Niin MEDIAPEXILLÄ NÄIN EI OLE jos jäät vähänkin tavoitteen alle et saa siltä kuukaudelta PALKKAA OLLENKAAN !!

        Myyntityössä ei voi löysäillä jos palkaa haluat, MEDIAPEXILLÄ SITÄ ET YLEENSÄ SAA SILTIKÄÄN !!

        Mediapexin liikevaihto 10 MILJOONAA euroa ja enemmänkin tosiaan !! ja yrityksessä tuhansia työntekijöitä jotka muutamia päiviä/viikkoja, näille ei makseta mitään. Ja mihin näistä tilauksista päätyvät rahat päätyvät..? Mediapexin liikevaihtoon !!

        Mitä väliä sillä on kuinka suuri liikevaihto firmalla on..? Varmasti suuremmallakin liikevaihdolla olevia yrityksiä on joutunut velkajärjestelyihin ja jopa konkurssiin !! Jos mun kirjoituksella on PIENIKIN VAIKUTUS SIIHEN että joku EI HAE MEDIAPEXILLE TÖIHIN katson että kirjoitukseni on auttanut KOHTI PAREMPAA YHTEISKUNTAA MISSÄ ELÄÄ !!

        Jos ihmiset muistavat HAIRSTOREN SOTKUT muutaman vuoden takaa. Niin varmasti senkin yrityksen toimitusjohtaja VEIKKO NENONEN on sanonut työntekijöille samaa "LUULETKO ET PYSTYT VAIKUTTAMAAN TÄHÄN YRITYKSEEN" lopputuloksen tietää moni, poliisitutkinta ja lopuksi tuomittu monee yhteisösakkoon ja paljon muuta. Eli siis jokaisella mahdollisuus vaikuttaa jos halua siihen.

        Taatusti olen ollut tällä alalla niin pitkään että tiedän työehtosopimuksen olevan tarpeellinen. Tuskin moni Mediapexillä viihtyy työssään. Myyjistä 80-90 prosenttia EI VIIHDY !! Hirmi että itselläni oli mukava tuote myytävänä mutta kaikki muu Mediapexillä Järkyttävää !!

        ALÄ HAE TÖIHIN !!

        Jos käännetään asia toisinpäin kuinka monelta itse olet kysynyt tykkääkö olla Mediapexillä..? Jos MYYjä myy kuukaudessa yli 100 lehtea tai yli yhden tunnissa eikä saa palkkaa eurookaan luuletko että kukaan viihtyy..?

        Mediapexillä näet kun sairaslomista EI MAKSETA MIKÄ LAITONTA, ja jos sulta puuttuu SAIRASLOMAN TAKIA tavoitteestä muutama lehti SILTÄ KUUKAUDELTA EI TULE PALKKAA !! Selvennän asiaa vielä "-Eli PROVISIOTA SAA MYYNNISTÄ!!! Mikä uutinen tämä oli? " totta joo mutta jos myyt vaikka 100 lehteä et saa euroakaan..??

        Miettikää hyvät ihmiset.. muistakaa että puolustelijat ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä Mediapexin henkilökuntaa !!

        linkki tässä..


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8834581


      • Maritoi.
        Justus** kirjoitti:

        Ruokatunneista ei tarvitae maksaa palkkaa, mutta tauoista pitää: yleensä laki määrittelee 5min taukoo/työ tunti ja yritys saa määritellä koska tauot saa pitää. Mutta tauoista PITÄÄ MAKSAA PALKKA. Mediapex EI MAKSA.

        Työehtosopimus takaa että kaikilla samassa työpaikka samassa työssä olevilla on sama palkka. Sinä annat yritykselle työpanoksesi ja saat siitä korvauksen eikö? Niin MEDIAPEXILLÄ NÄIN EI OLE jos jäät vähänkin tavoitteen alle et saa siltä kuukaudelta PALKKAA OLLENKAAN !!

        Myyntityössä ei voi löysäillä jos palkaa haluat, MEDIAPEXILLÄ SITÄ ET YLEENSÄ SAA SILTIKÄÄN !!

        Mediapexin liikevaihto 10 MILJOONAA euroa ja enemmänkin tosiaan !! ja yrityksessä tuhansia työntekijöitä jotka muutamia päiviä/viikkoja, näille ei makseta mitään. Ja mihin näistä tilauksista päätyvät rahat päätyvät..? Mediapexin liikevaihtoon !!

        Mitä väliä sillä on kuinka suuri liikevaihto firmalla on..? Varmasti suuremmallakin liikevaihdolla olevia yrityksiä on joutunut velkajärjestelyihin ja jopa konkurssiin !! Jos mun kirjoituksella on PIENIKIN VAIKUTUS SIIHEN että joku EI HAE MEDIAPEXILLE TÖIHIN katson että kirjoitukseni on auttanut KOHTI PAREMPAA YHTEISKUNTAA MISSÄ ELÄÄ !!

        Jos ihmiset muistavat HAIRSTOREN SOTKUT muutaman vuoden takaa. Niin varmasti senkin yrityksen toimitusjohtaja VEIKKO NENONEN on sanonut työntekijöille samaa "LUULETKO ET PYSTYT VAIKUTTAMAAN TÄHÄN YRITYKSEEN" lopputuloksen tietää moni, poliisitutkinta ja lopuksi tuomittu monee yhteisösakkoon ja paljon muuta. Eli siis jokaisella mahdollisuus vaikuttaa jos halua siihen.

        Taatusti olen ollut tällä alalla niin pitkään että tiedän työehtosopimuksen olevan tarpeellinen. Tuskin moni Mediapexillä viihtyy työssään. Myyjistä 80-90 prosenttia EI VIIHDY !! Hirmi että itselläni oli mukava tuote myytävänä mutta kaikki muu Mediapexillä Järkyttävää !!

        ALÄ HAE TÖIHIN !!

        Jos käännetään asia toisinpäin kuinka monelta itse olet kysynyt tykkääkö olla Mediapexillä..? Jos MYYjä myy kuukaudessa yli 100 lehtea tai yli yhden tunnissa eikä saa palkkaa eurookaan luuletko että kukaan viihtyy..?

        Mediapexillä näet kun sairaslomista EI MAKSETA MIKÄ LAITONTA, ja jos sulta puuttuu SAIRASLOMAN TAKIA tavoitteestä muutama lehti SILTÄ KUUKAUDELTA EI TULE PALKKAA !! Selvennän asiaa vielä "-Eli PROVISIOTA SAA MYYNNISTÄ!!! Mikä uutinen tämä oli? " totta joo mutta jos myyt vaikka 100 lehteä et saa euroakaan..??

        Miettikää hyvät ihmiset.. muistakaa että puolustelijat ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä Mediapexin henkilökuntaa !!

        on paljonkin vialla, mutta ulosantisi perusteella niin on myös sinussa.

        Ei tuollaisia öyhöttäjiä oikeasti kukaan jaksa katsella tai kuunnella, pitäisi varmaan olla kännissä kellon ympäri niin voisi jotenkin ymmärtää ajatuksenkulkujanne. Tällainen normaali äo:lla siunattu.


      • Rockerbabe84

        minulle soitettiin kans äsken (olen 28v) yritin kysyä siltä naiselta että haluaisin tietää jo ennen haastattelua paljonkos se palkka oikeesti on kato ku pensa ei kasva puus. se vastasi hieman naureskellen että katokku meil on sellainen taulukko etteä sen mä näytän sitten vasta sulle kun tuut työnhaastatteluun. Sanoin että joo ei kiitti.


    • voivoi lapsia

      Voivoi pieniä, lopettakaa edes se capsin raiskaaminen.

      Ite oon ollu Torniossa Mediapexillä viime vuonna töissä, vähän pimeä paikka, mutta mikä puhelinmyyntifirma ei olis? Ilmapiiri oli mahtava, provikkapalkalla oltiin kokonaan, mutta voivoi. Kaikkihan sen haastattelussa kuuli ja jos sen jälkeen "koulutukseen" tuli niin oma vika. Ite olin pari kuukautta osapäiväsenä, eli ilman mitään etuja, mutta enpä valita. Kauppoja tuli abt 1 per tunti ja tuntipalkka meni siinä 6-7e, joka kelpas mulle.

      Cmoon hei, istut tuolilla kolme tuntia päivässä, juot ilmasta kahvia ja soittelet puheluita. Jos siinä ei sitä muutamaa kauppaa saa tehtyä, niin ehkä kannattaa lopettaa ja mennä takas kouluun. Tai vaikka mäkkärin tiskille, lopettakaa jo näistä itkeminen. Kaikki puhelinmyyntipaikat on perseestä, ainaki jos Suomi24-palstoja lukee. Mut hei mikä täällä olis hyvin? Ite lopetin, ku alko kyllästyttään ja sen seurauksena ei jaksanu keskittyä -> kauppoja vähemmän. Oma vika, eipä liittyny firmaan mitenkää, ehkä tuntipalkalla oisin sinnitelly, mutta siinäpä ne ois vaan hävinny, että joo. Henk. koht. mulla ei oo mitää pexiä vastaan, mitä tollasilta paikoilta te ootte oikei oottanu?

      • MediaPEXin puolesta

        Tiedoksi vaan, että olen itsekin lähtenyt tähän Mediapex touhuun mukaan ja olen parhaillaan osa-aikaisena kyseisessä puhelinmyyntiyrityksessä kauppaamaassa lehtiä, eikä se sen kummoisempaa ole ollut. Olen kuullut paljon arvosteluja Mediapexistä, mutta omasta mielestäni tykkään toiminnasta ja kilpailu on kovaa ja rankkaa. Ja sen olen tajunnut, että sinäkin, joka juuri luet kyseistä kirjoitustani, olet suuremmalla todennäköisyydellä puhelinmyyntiä vastaan, kuin sen puolesta, niin tähän täytyy sanoa, ettei tämä työ todellakaan ole jokaiselle tehty. Se ettet arvosta tätä työtä, johtu ihan siitä, ettet osaa myydä, etkä saa kauppoja aikaiseksi. Se on ihan ymmärrettävää, koska me olemme kaikki erilaisia. Puhelinmyynti vaati suuria sosiaalisia taitoja ja sinnikkyytä, puhumattakaan työinnokkuudesta, niin tämä työ ei varsinkaan monelle suomalaiselle ole se unelmien täyttymys. Mutta niitä harvojahan löytyy, jotka kykenevät istumaan hikipäässä luurit korvilla useita tunteja päivässä, ja pystyy kauppaamaan kansalle tuotteita sinnikkäällä ja periksiantamattomalla asenteella. Asenteellahan tässä työssä pärjää!


    • Tee työsi

      Olet typerä tietämätön nulikka.

      • kalle59X

        Täh


    • jukkapukka82

      miten niin ei saa sairauslomista palkkaa?
      miten niin myynnistä saa vaan noin vähän?
      ei kukaan noin iso ja alalla pitkään toiminut talo pysty toimimaan tuollaisilla ehdoilla. ymmärtääkseni mediapex on iso ja vakaavarainen alan yritys, joka omaa hyvän ja ammattitaitoisen johdon. miten he sallisivat tuollaisen?
      olisitko itse kilpailijan edustaja esimerkiksi suuresta etelä-suomen kaupungista, jolta moni työntekijä on vaihtanut meille?
      selitähän hieman tarkemmin..

      • tuleva huippumyyjä

        itse menin pexille elokuun lopussa ilman mitään kokemusta. syyskyyssä tällä hetkellä pisteitä kertynyt yli 8000.tasella vauhdilla meen heittämällä 12000 pisteen yli mistä 200e lisää palkkaa. siihen vielä kaikki muut kilpaedut niin kuukaudessa jää käteen noin 1300e mikä on aloittelijalle eli mulle aivan tarpeeks. työ on täysin itsestä kiinni paljon tienaat ja sairaspalkat tosiaankin maksetaaan ja työ on todella vapaata silloin kun myös sitä teet etkä lorvi niinkuin moni siellä tekee ja tietenkin ilman kauppoja =) tuskimpa mistään työstä palkkaa saa tekemättä mitään niinkuin moni täälläkin luulee olevan ;D


      • tuleva huippumyyjä
        tuleva huippumyyjä kirjoitti:

        itse menin pexille elokuun lopussa ilman mitään kokemusta. syyskyyssä tällä hetkellä pisteitä kertynyt yli 8000.tasella vauhdilla meen heittämällä 12000 pisteen yli mistä 200e lisää palkkaa. siihen vielä kaikki muut kilpaedut niin kuukaudessa jää käteen noin 1300e mikä on aloittelijalle eli mulle aivan tarpeeks. työ on täysin itsestä kiinni paljon tienaat ja sairaspalkat tosiaankin maksetaaan ja työ on todella vapaata silloin kun myös sitä teet etkä lorvi niinkuin moni siellä tekee ja tietenkin ilman kauppoja =) tuskimpa mistään työstä palkkaa saa tekemättä mitään niinkuin moni täälläkin luulee olevan ;D

        ja tohon että täytyy olla tietty pistemäärä että saa palkan ollenkaan on täyttä paskaa. yks tyyppi oli viikon töissä ja sai 170 pistettä josta sai myös rahat. eli sun tapauksessa nollasta pisteestä on vaikea myös mitään maksaakkaan. jos puhua osaa edes yhtään 10 kauppaa päivässä on helppo nakki. mut on myös sellasia jotka ei saa mitään aikaseks vaikka kuinka yrittäs. ja kaikkein parhain on kun sellaset ei ite tajua lähteä vittuun kun siittä ei ole kuin haittaa muille kun materiaalit menee hukkaan sellasen käsissä joka EI OSAA kyseistä työtä.


      • M.S.
        tuleva huippumyyjä kirjoitti:

        ja tohon että täytyy olla tietty pistemäärä että saa palkan ollenkaan on täyttä paskaa. yks tyyppi oli viikon töissä ja sai 170 pistettä josta sai myös rahat. eli sun tapauksessa nollasta pisteestä on vaikea myös mitään maksaakkaan. jos puhua osaa edes yhtään 10 kauppaa päivässä on helppo nakki. mut on myös sellasia jotka ei saa mitään aikaseks vaikka kuinka yrittäs. ja kaikkein parhain on kun sellaset ei ite tajua lähteä vittuun kun siittä ei ole kuin haittaa muille kun materiaalit menee hukkaan sellasen käsissä joka EI OSAA kyseistä työtä.

        Cmon mediapexin johto, teidät on jo tunnistettu trollauksinenne. Hävetkää!


      • tuleva ...
        M.S. kirjoitti:

        Cmon mediapexin johto, teidät on jo tunnistettu trollauksinenne. Hävetkää!

        tervetuloa tarkistamaan asia tamperee pexsiin muussa tapauksessa ei kannata edes kommentoida =)


      • sdfsdrwr
        M.S. kirjoitti:

        Cmon mediapexin johto, teidät on jo tunnistettu trollauksinenne. Hävetkää!

        Ja mikä todistaa ettet sinä ole toisen puhelinfirman pomo?


      • tuleva ....
        sdfsdrwr kirjoitti:

        Ja mikä todistaa ettet sinä ole toisen puhelinfirman pomo?

        onko vika lukemisen ymmärryksessä vai sanojen tajuamisessa ?


      • haloo?
        tuleva .... kirjoitti:

        onko vika lukemisen ymmärryksessä vai sanojen tajuamisessa ?

        nyt taisi käydä niin että et itse älynnyt yhtään mitä luit


      • Julius**
        tuleva huippumyyjä kirjoitti:

        ja tohon että täytyy olla tietty pistemäärä että saa palkan ollenkaan on täyttä paskaa. yks tyyppi oli viikon töissä ja sai 170 pistettä josta sai myös rahat. eli sun tapauksessa nollasta pisteestä on vaikea myös mitään maksaakkaan. jos puhua osaa edes yhtään 10 kauppaa päivässä on helppo nakki. mut on myös sellasia jotka ei saa mitään aikaseks vaikka kuinka yrittäs. ja kaikkein parhain on kun sellaset ei ite tajua lähteä vittuun kun siittä ei ole kuin haittaa muille kun materiaalit menee hukkaan sellasen käsissä joka EI OSAA kyseistä työtä.

        Työsopimus on vielä tallella, et siis saa sairaslomalla palkkaa. Huomaa et esim. tuleva huippumyyjä kuuluu mediapexin johtoon.


      • skannaa
        Julius** kirjoitti:

        Työsopimus on vielä tallella, et siis saa sairaslomalla palkkaa. Huomaa et esim. tuleva huippumyyjä kuuluu mediapexin johtoon.

        peitä nimesi ja skannaa soppari


    • näin se menee...

      Jotkut sanoo ettei kannata mennä töihin muuta kuin provikalla, kun muuten tienaa melkein samanverran kuin porukan "luuserit" jotka ei saa myytyä ja on töissä vaan sen takuupalkan vuoksi. Kyllä mun mielestä takuupalkkaa pitäs kuitenki vähän maksaa (just joku esim 6e/h), koska alussa kun homma on uutta ni voi mennä hetki ennenku pääsee kunnolla kaupansyrjään kiinni...Ja ton kokosella takuulla provikkaakin pystytään vielä maksamaan ihan hyvin. Ja takuu ei ole takuu ellei sitä makseta AINA! Mutta ite en kyllä nää mitään järkee siinä, et joku tekis puhelinmyyntiä isolla takuupalkalla tuloksesta riippumatta... Ellei sitte firmassa myydä ilmaa jossa kate 100%. Mutta onko semmosta kiva myydä... NOT.

      Pakko sanoo alalla hetken olleena, että noi firmat jotka lupaa isoja takuupalkkoja on lähes järjestäen ihan uusia firmoja, joilla on joku rahotuskuvio takana eli pystyy maksaan alkuun hyvin vaikka jengi myos paskasti. Kattokaapa vaikka ytj.fi. Mut puol vuotta - vuosi kun menee niin ne on järjestäen konkassa. Ei kannata semmonen... Kiva tietty niille, jotka on saanu lypsettyä isot takuupalkat - jos lupaukset nyt pidetään.

      Mutta se nyt on vaan mun mielipide...

    • Lunnu..

      juu ei pidä paikkaansa tämä homma. Pexiä haukkuu ne jotka siellä ei pärjää! Sinnikkyyttä tarvitaan en väitä vastaan,

    • ninnun nannun

      No, kohta nämä fimat vähenevät. Kun eduskunta saa tehtyä uuden lain loppuun, niin loppuu asiakkaat kun enää ei voi markkinointipuheluita tehdä henkilölle joka ei ole siihen etukäteen antanut lupaa.
      Netti- ja kännykkäliittymien telemarkkinoinnin kieltävä laki tosin ehtii valmistua ensin.

      Työehtosopimus alalle on, mutta se ei ole yleissitova ( toistaiseksi). Eli ei ole pakko noudattaa.

    • saippuakauppia5

      mee ny myymään vaan sitä saippuaa :D

    • ffreggvve

      kaikki ex-päätteiset firmat pitää kiertää kaukaa! kuten mediapex ja nikolex

    • Hieno firma. Alotat duunit sovittuna päivänä ja sillee. Ainoo vaa ku pääset toimistosta sisää ni ei sulle mitää duunii ole.......Kuka sä oot ja mitä sä tääl teet???

    • ei kiitos

      En osta puhelimitse mitään!!!

      Älkää muutkaan!

      Netistä voi tilata kaiken kätevästi ja silloin kun haluaa. Taa ostakaa kaupasta niin minäkin teen.

      Olen sitä mieltä, että puhelinmyyntityössä käytetään hyväksi nuorita ja taloudellisessa ahdingossa olevia.

    • NOLOOOOOOO
    • Sairas yritys

      Laatuparkki ala Telerinki vai mikä se nyt lopulta onkaan...älä hae Helsingin konttoriin. Siellä hukataan verokortit, annetaan potkut kun huvittaa, et saa irtisanomis papereita tai työtodistusta, puhumattakaan palkasta mikä kuuluu myyjälle.

    • 1+3

      vähä jokapaikassa sama. aina saa olla perään soittelemassa.

    • kyylästynty touhuun

      eivät maksa palkkaa jos oot alle kuukauden töissä. ja palkka on muutenki naurettava. 4 e / tunti ja maksimissaan 14 e / tunti. noiden maksimi on sama ku muualla keskiarvo. ja oikeesti tienaa muualla helposti tuon 14 e / h kun tuolla sse on käytännössä mahdotonta!

    • jumankekka!!!

      kuukauden työstä muutama euro! soitin ja vaadin selvitystä, koka luvannett takuupalkan. kukaan ei ottanut vastuuta, antoivat vaan numeroa numeron perään mihin soittaa. vien varmasti asian eteenpäin!

    • köyhä joulu on

      Ei tullut rahaa vaikka lupasivat, kiva selitellä että olen Mediapex Oy:ssä töissä ja ne lupas nyt poikkeavasti palkan vasta joulun jälkeen...? tuskin maksaavat. Taitaa loppua koko firman touhu kun työntekijät lähtee töihin parempiin paikkoihin!

    • ei lopu ikinä

      Ei lopu, aina tulee uusia.

    • Valinta on vapaa

      Maksaa kuulemma keskimäärin -30 % huonompaa palkkaa kuin muut samoja tuotteita myyvät yritykset!

    • Vihapuheen Suomi
    • valitan

      Kyllä siivoojaan hommat pesee telemarkkinoinniin mennen tullen.

    • onnellinen myyjä

      Minä myyn lehtiä lämpimässä toimistossa, jossa kahvit ja hedelmät tarjoillaan. Nostan hommasta 20e/tunti. Teen sitä mieluummin kuin putsaan oksennusta pakkasessa parkkihallista. Jokainen tyylillään kyllä sinuakin tarvitaan.

    • LOL
    • einimessä missään

      joo ei kannata

    • mikä on meno nyt?

      Onko totta että toimistojen ilmapiiri on nykyään aivan kamalaa ja että työntekijät lähinnä 14-16 vuotiaita? Olin muutama vuosi takaperin kesätöissä ko. firmassa ja nyt tilanne se, että pitää löytää kesätyöpaikka, johon ei vaadita kokemusta tai koulutusta, eli siis puhelinmyyntiin ajattelin mennä. pärjäsin työssä ihan hyvin, palkka ei ollut kovin häävi, mutta reilu 600 euroa on parempi kuin ei mitään.. Olen hakenut useampaan telemarkkinointiyritykseen ja haastattelut sovittu ensi viikolle. Koulussani on kuitenkin ollut joitain henkilöitä ihan vastikään pexillä ja kertoivat että tilanne on joka paikkakunnalla sama nyky-pexillä...onko siis huhut totta?

      • Ei-Pex

        Kyllä tuo totta on. Pex kiertää työehtosopimusta palkkaamalla 14-16 vuotiaita töihin. Muistaakseni on niin, että, jos alle 50 prosenttia työvoimasta ei kuulu alan ammattiliitton ei TES:siä tarvitse noudattaa. tuon ikäisistä kun juuri kukaan ei kuulu liittoon niin sillä he palkkaavat juuri teini-ikäisiä.


    • mikä on meno nyt?

      vastauksia odottelen!!!

    • 16+12

      Ainakin Voicelta on alkanut paluumuutto pexille, eli voi olla muuttumassa samaan kuin oli ennen. Nyt tilanne on todellakin tuo. Lähes kaikki alaikäisiä ja ilmapiiri todella kireä.

    • kyseliä

      mikä mättää?

    • 10+12

      toimistoja on suljetty, esimiehiä irtisanottu, myyjät vaihtaneet kilpailijoille...se mättää ja siitä johtuu kireä ilmapiiri. sijoittajat haluavat rahoilleen vastinetta, kaikki ylimääräinen kulu karsitaan ja kaikki tuottamattomat työntekijät irtisanotaan. toisin sanoen porukka pelkää työpaikkansa puolesta ja siitä johtuu kireä ilmapiiri. esimiehet vaativat työntekijöiltä jatkuvasti kovempaa tulosta, mitä muuta voi olettaa kuin ilmapiirin laskevan entsestään. myyjien palkkoja on kutistettu jatkuvasti, joten heidän motivaationsa ei varmasti ole kohdallaan.

    • höpöhöpöhöpo

      Jos palkkoja liikaa laskee kaikki lopettaa. Kuka sitten kaupat tekee? Ei siellä palkkoja lasketa. Höpöpuhetta.

    • nkllöö

      Höpöhöpö, Itselläni tosi hyvät kokemukset Pexiltä. Palkkakin tuli kyllä ajallaan?

    • Kusetustako kaikki?

      MediaPex, Peter Nyberg ja Anja Nyberg on haastettu oikeuteen... että silleen...

    • xxx pexiläinen
    • 5+3

      tuo juttu ei mene ikinä läpi. haastekkin on vuoden vanha!

      taitaa taas olla kesätyönhaku käynnissä kun kilpailijat mustamaalaa

      • jshjgskhjkgsdhsjkd

        Ei edes vuottakaan vanha ja näissä asioissa käsittely aika venyy vuosia. Voipi käydä ohraisesti vielä. Eli ei siellä ole puhtaita jauhoja pusseissa....


    • Koska oikeus?

      Koska nuo oikeudenkäynnit alkaa?

    • verkkosukkahhhousu

      toinen esikäsittely mennyt tulossa pääkäsittely joka on nähtävästi 1 päivästä venytetty 2 päivää taitaapi ylittää uutiskynnyksen tämänäin

    • kusetus loppukoon

      Pistää miettimään kannattaako hakea.
      Itse olen tehnyt myyntityötä kahdessa firmassa, ja toisessa oli tulospalkkaus joka oli tosin muotoiltu aivan toisin työpaikka ilmoituksessa sekä haastattelussa. Vähä vähältä totuus ilmeni kun palkkaa ei tullutkaan niinku olisi pitänyt vaikka myyntejä tuli.
      Toisessa oli takuupalkka, ja tämä työajan perusteella... mutta kuinkas kävikään:
      muutama nolla päivä ja paljon päiviä jolloin myyntiä kiitettävästi ja itse luulin että kaikki on hyvin ja palkka tulee, niin yhtäkkiä aloitettiin puheet että edellytetään tietty määrä myyntiä päivältä ja jos sitä ei tule, palkkaus muuttuu tulospalkkaukseksi...
      Yhtäkkiä yksi vaatimus vaihtuikin kahteen jonka perusteella palkka muotoutuu...
      arvaa vaan vituttiko. Etenkin kun oli sovittu että työtunnit = palkka ilman mitään lisävaatimuksia.
      Työntekijöitä kohdellaan miten sattuu, taukoa 7 tunnin työpäivässä vain 40 minsaa yhteensä ja oman mielen mukaan päätetään säännöistä... kyllä tälle alalle täytyisi saada työehtosopimukset ja minimipalkka jokaisen työläisen turvaksi kun itsensä on jollakin yritettävä elättää. Ja heille jotka haluavat vain tulospalkkauksen, se suotakoon, mutta selkeät pelisäännöt tarvitaan ettei ihmisä kuseteta jatkuvasti.

      Nim. puhelinmyynti oikeudenmukaiseksi

    • lkjhgfdsa

      ...?

    • näinnäpyt2

      mediapexi on raihoitettu pääomasijoittalijja.

    • ap

      Mediapex on kakka,ja ihmisten kusetus todellista,ei tilaukset lopu ajallaan ,vaikka luvataan,tuntipalkka,orjatyönvoimatasoa,tauot miten sattuu,työilmapiiri surkeata.en muka alalle sovellu,sano työkaveri,mä oon myyny aikas paljon muutalkin kuin surkeeta apulehteä,otan osaa apulehtimyyjät

    • sumutus jatkuuuu

      Onko ne sumuttanut myös verottajaa huolella? Sama (Anjan ja Peterin) politiikka ilmeisesti jatkuu, kaikkia saa kus..taa niin paljo ku haluu...

      • pieni avautuminen

        Tässä sitä taas huomaa ketkä näitä viestiketjuja selailee. Heti kun ilmestyy yksikin vastaus jossa mainitaan Anja tai Peter niin miinuksia alkaa satelemaan.

        Voisin kertoa loputtomasti negatiivisia asioita pariskunnan yritystoiminnasta, elämän filosofiasta ja tavasta huijata ihmisiä, mutta täällä sitä en uskalla tehdä. Tyydyn siihen että suosittelen kavereitani välttämään pexiä.

        Pari tuttavaa on sinne sortunut menemään, ja olen jälkeenpäin sanonut että no, nyt opitte kantapään kautta että viisaampia kannattaa kuunnella.

        Toisaalta, olen surullinen kaikkien äitien puolesta, joiden lutusia pikkumuksuja ei ole siunattu minkäänlaisilla älynlahjoilla. Kun sinne pexille mennään, niin sielä kun on niitä papereita luettavana.. mutta ei. Sinne vaan nimeä alle heti ja sitten itketään kun heitetään pihalle ennen aikojaan eikä mitään 11e tuntipalkkaa saatukkaan, vaikka pikku Pekka saikin kaksi lehteä myytyä viikon aikana.

        Tässä mielessä pexi on yhtä rikollinen lafka kuin kaikki muutkin. TULOS tai ULOS. Se on myyntimaailman sääntö numero yksi. Jos et myy, et saa rahaa. Jos olet tekevinäsi työtä, työnantaja on maksavinaansa palkkaa.

        Tällä alalla pärjäävät vain ne, jotka haluavat tehdä asiat loppuun asti. Ahneus on hyve, se vie pitkälle. Suurin osa suomalaisista haukkuu puhelinmyyjät ja muut myyjät alimpaan helvettiin, mutta mitä siitä sitten? Minä toimin itse alalla, olen toiminut menestyksekkäästi. Minä arvostan hienoja menestyviä ihmisiä. Minä en arvosta Matti Meikäläistä, joka istuu puolet työpäivästä tiililetkan päällä työmaalla ja nostaa tuntipalkkaa.

        Jaa niin, Mediapex. Älkää menkö sinne töihin, suosittelen mitä tahansa muuta firmaa.


    • Ehkä olet vaan paska myyjä.......tuolla 5e tuntipalkalla olet tehnyt kaupan kahden tunnin välein, joka on huono. Kuka vain voi tehdä 1kaupan/tunti.

    • molopex

      riippuu kuule paskapää ostaakone,voiolla ettei osta kokopäivänä,mitäsä sitten selität.asiakas siinä sen ostopäätöksen tekee et,sä.ei tartte tulla opettamaan ja lässytämään paskaa.

      • Mediapexbest

        taas joku kakkapää vinkuu,katkera entinen myyjä.


      • raatteteppt

        Tässä taas hyvä esimerkki selittelijästä. Siwan kassa on sinunlaisia varten, kun et saa mitään aikaseksi. Miten tuommosia voi edes sanoa, kun toimistossa on tyyppejä jotka vetää "päiväpalkkana" jopa 100-200e, ja sitte on näitä ylimielisiä kusipäitä jotka itkee että ku on huono soittolista, asiakkaat ei vaan osta..


      • ime sukkaas
        raatteteppt kirjoitti:

        Tässä taas hyvä esimerkki selittelijästä. Siwan kassa on sinunlaisia varten, kun et saa mitään aikaseksi. Miten tuommosia voi edes sanoa, kun toimistossa on tyyppejä jotka vetää "päiväpalkkana" jopa 100-200e, ja sitte on näitä ylimielisiä kusipäitä jotka itkee että ku on huono soittolista, asiakkaat ei vaan osta..

        Mee ite sinne siwankassalle,.Musta tulee johtaja,opiskelen liiketaloutta,on meinaan tulevaisuudessa parempi tuntipalkka kuin paskapexillä,mäsaa ,paivässä enemmän aikaiseksi kuin sä viikossa,luuseri-itkijä


      • raatteteppt
        ime sukkaas kirjoitti:

        Mee ite sinne siwankassalle,.Musta tulee johtaja,opiskelen liiketaloutta,on meinaan tulevaisuudessa parempi tuntipalkka kuin paskapexillä,mäsaa ,paivässä enemmän aikaiseksi kuin sä viikossa,luuseri-itkijä

        En kyllä aijo mennä, sillä tienaan mielestäni jo tarpeeksi hyvin. Aloitin puhelinmyyjänä ja etenin esimiestehtäviin. Nettoan tällä hetkellä n. 1500-2000e/kk Minulle se on jo enemmän kuin tarvittava määrä. Vuokran ja laskujen jälkeen jää vielä reilusti rahaa käytettäväksi.

        Sinä voit opiskella liiketaloutta. Mutta tekstisi laadusta päätellen oletan että olet vielä lukioikäinen, anteeksi vain.

        Onnea elämälle, pieni vihainen ihminen.


      • ime sukkaas
        raatteteppt kirjoitti:

        En kyllä aijo mennä, sillä tienaan mielestäni jo tarpeeksi hyvin. Aloitin puhelinmyyjänä ja etenin esimiestehtäviin. Nettoan tällä hetkellä n. 1500-2000e/kk Minulle se on jo enemmän kuin tarvittava määrä. Vuokran ja laskujen jälkeen jää vielä reilusti rahaa käytettäväksi.

        Sinä voit opiskella liiketaloutta. Mutta tekstisi laadusta päätellen oletan että olet vielä lukioikäinen, anteeksi vain.

        Onnea elämälle, pieni vihainen ihminen.

        Hihihihihhihi,äitin koneella,olen oikeasti 11 v.,hihihihihih,onks tää mediapx jotain syötävää.hihihihihi.


    • fanttikanttisantti

      Teleantti, eikun teleFantti on herännyt.

    • weleho

      pexi o kyllä jo ihan legenda :D. En tajua miten saavat värvättyä väkeä. No taitolaji se kusetuskin on

      • lorinabexi

        nuoriso sinne aina sortuu menemään, ilmeisesti päiväpalkintojen pringlesit ja suklaat houkuttelee köyhiä mussuttajia


    • 9+15

      helppoa se on höynäyttää nuoria ja tietämättömiä. keski-ikä toimistoissa taitaa olla aika hyvin 16v. esimiehetkin joillain paikkakunnilla vielä alaikäisiä. vanhempien aivopesu ei käy yhtä helposti. nuorelle pienikin palkka käy, kun asuu vielä vanhempien luona ja ei ole samanlaisia kuluja on kuin omillaan elävällä.

      • pexvex

        Lorinapex,surinapex,tuhnupex


    • hihihihih

      Kriiiks,kräääks,hhihhih

    • Kilinäpex

      Kilinäpex rautaapelikone syytää voittoja

    • lissulanttu

      Mites tuo MediaPexin lupaaman merkonomikoulutus vai mikä lie? Kellään kokemuksia?

    • Pöx Pöx

      Mediapöx,se vaan laittaa jopa 71v.vanhalle ukolle,että täällä ois sulle töitä puhelin myyjänä,tana ukko saa jo 1300e eläkettä ja dementikko,halooo mediapöx,mullekkin tulee sähköpostissa tule mediapöxille töihin,olin jo kiitti riitti mediapöx

      • MÖDIAPÖX

        TÖX TÖX JA PÖX PÖX


      • fiuuuhti

        Juuh :)
        Mulle tulee myös jatkuvasti sähköpostia että tule töihin MediaPexille!
        Olen 57 v. ja eläkkeellä.
        En dementikko kyllkään.


    • Hyvähyvähyvä

      Kesäpex,asiallinen myyjä ,ei jankuttanut ,hyvä artikulointi,eikä lyönyt luuria korvaan,hyvä mediapex

      • 8+1

        Ylilaudassa mainos "Tule MediaPexille"

        Eiköhän se jo kerro kaiken.


    • 2+11

      Siis hetkinen. Tauosta ei makseta palkkaa? Lafkassa missä on provisiopalkkaus?

      Nyt ei ole kyllä tällä jampalla ollut kaikki muumit laaksossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe